29 Jan 2014, 09:27:45 Niksons rakstīja:
Vēlreiz strauji mainam kursu
Vakar noskatījos filmu par kapteini Filipsu. Tiem, kas nav redzējuši – somāļu cilvēkpērtiķi mēģina nolaupīt kuģi, tomēr kuģi viņiem nesanāk, nolaupa tikai kapteini. Nemetiet man ar akmeni par to, ka izčakarēju interesi noskatīties filmu. Tas ir “true story” ekranizējums, un rezultāts ir zināms jau no 3 gadus vecām avīzēm – beigas dažiem laimīgas, dažiem – ne pārāk... Nu viss – diezgan likumsakarīgi, loģiski un paredzami.
Es novērtēju gan kapteiņa attieksmi gan ASV. Lai glābtu vienu cilvēku, no āmerikas atsviež SEAL komandu, 3 milzīgas fregates vajā to tos seskus pa okeānu utt. Skaisti un iespaidīgi. Man vienmēr ir patikusi (jebkāda) kara flote.
Bet es par vēl vienu štelli aizdomājos – cik gan izmisušam jābūt, lai četri baskāji, ar veciem ķīniešu kalašiem bruņoti, braucot plastmasas čaumalā, stātos pretī pasaules varenākās flotes fregatei ? Var jau to norakstīt uz kaut kādu apdullumu vai pilnīgu izpratnes trūkumu, bet cik tajā filmā parādīja, un filma esot ļoti tuvu patiesībai, viņiem ne mirkli nebija prātā doma padoties, viņi diezgan labi zināja par tām metodēm, kā ASV flote apkaro viņus un domāja dažādus pretgājienus ....
Jā, pirātisms dažiem ir bizness, bet tie baskāji kas trenkā kuģus ir vnk nožēlojami. Un, acīmredzot, pilnīgā izmisumā.
Līdz šim es biju kategoriski pret visādām humānajām palīdzībām, nu tip – lai sliņķi izmirst badā, kas nestrādā – tam nebūs ēst utt. Bet nu domas sāk mainīties.
Lētāk un labāk ir viņiem nobērt sauju rīsi, nekā trenkāt pa okeānu.
Nikson, nevajag buut naivam un ticeet visam tam ko raada filmaas vai pa tv.
Somaallu piraatisma bizness ir koks ar diviem galiem. Kaapeec lielajaam kompaanijaam nepiecieshams, lai tiktu nolauppiti vinnu tankkuggi?! - elementaari - lai sannemtu apdroshinaashanas naudas.
(Konkreeto muuviju esmu redzeejis - Draza)
pēdējā laikā tas bizness ir diezgan apsīcis, laikam nav rentabls
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)
Vaaterland,
nu jau gan Tu operē ar sazvērestības teorijām.
cik gan kuģa īpašniekam būtu jāsamaksā komandai, lai tā apzināti padotos gūstā neaprēķināmiem gorillām ar kalašiem?
bet tas, ka apdrošināšanas kompānijas nenormā vērās uz šo pasākumu, gan ir pierādīts fakts.
Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.
29 Jan 2014, 11:33:03 VATERLAND rakstīja:
29 Jan 2014, 09:27:45 Niksons rakstīja:
Vēlreiz strauji mainam kursu
Vakar noskatījos filmu par kapteini Filipsu. Tiem, kas nav redzējuši – somāļu cilvēkpērtiķi mēģina nolaupīt kuģi, tomēr kuģi viņiem nesanāk, nolaupa tikai kapteini. Nemetiet man ar akmeni par to, ka izčakarēju interesi noskatīties filmu. Tas ir “true story” ekranizējums, un rezultāts ir zināms jau no 3 gadus vecām avīzēm – beigas dažiem laimīgas, dažiem – ne pārāk... Nu viss – diezgan likumsakarīgi, loģiski un paredzami.
Es novērtēju gan kapteiņa attieksmi gan ASV. Lai glābtu vienu cilvēku, no āmerikas atsviež SEAL komandu, 3 milzīgas fregates vajā to tos seskus pa okeānu utt. Skaisti un iespaidīgi. Man vienmēr ir patikusi (jebkāda) kara flote.
Bet es par vēl vienu štelli aizdomājos – cik gan izmisušam jābūt, lai četri baskāji, ar veciem ķīniešu kalašiem bruņoti, braucot plastmasas čaumalā, stātos pretī pasaules varenākās flotes fregatei ? Var jau to norakstīt uz kaut kādu apdullumu vai pilnīgu izpratnes trūkumu, bet cik tajā filmā parādīja, un filma esot ļoti tuvu patiesībai, viņiem ne mirkli nebija prātā doma padoties, viņi diezgan labi zināja par tām metodēm, kā ASV flote apkaro viņus un domāja dažādus pretgājienus ....
Jā, pirātisms dažiem ir bizness, bet tie baskāji kas trenkā kuģus ir vnk nožēlojami. Un, acīmredzot, pilnīgā izmisumā.
Līdz šim es biju kategoriski pret visādām humānajām palīdzībām, nu tip – lai sliņķi izmirst badā, kas nestrādā – tam nebūs ēst utt. Bet nu domas sāk mainīties.
Lētāk un labāk ir viņiem nobērt sauju rīsi, nekā trenkāt pa okeānu.
Nikson, nevajag buut naivam un ticeet visam tam ko raada filmaas vai pa tv.
Somaallu piraatisma bizness ir koks ar diviem galiem. Kaapeec lielajaam kompaanijaam nepiecieshams, lai tiktu nolauppiti vinnu tankkuggi?! - elementaari - lai sannemtu apdroshinaashanas naudas.
(Konkreeto muuviju esmu redzeejis - Draza)
Te gan vairāk izklausās, ka ne Niksons ir tas, kas muļķikus ir saskatījies
Nikson, nevajag buut naivam un ticeet visam tam ko raada filmaas vai pa tv.
Somaallu piraatisma bizness ir koks ar diviem galiem. Kaapeec lielajaam kompaanijaam nepiecieshams, lai tiktu nolauppiti vinnu tankkuggi?! - elementaari - lai sannemtu apdroshinaashanas naudas.
(Konkreeto muuviju esmu redzeejis - Draza)
Te gan vairāk izklausās, ka ne Niksons ir tas, kas muļķikus ir saskatījies
Nikson, nevajag buut naivam un ticeet visam tam ko raada filmaas vai pa tv.
Somaallu piraatisma bizness ir koks ar diviem galiem. Kaapeec lielajaam kompaanijaam nepiecieshams, lai tiktu nolauppiti vinnu tankkuggi?! - elementaari - lai sannemtu apdroshinaashanas naudas.
(Konkreeto muuviju esmu redzeejis - Draza)
Te gan vairāk izklausās, ka ne Niksons ir tas, kas muļķikus ir saskatījies
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!