04 Feb 2014, 12:00:18 MartinsR rakstīja:
šorīt garām braucot pamanīju, ka Yamahas veikals Dārzciema ielā vairs nav (iznomā telpas) - nez, pārcēlušies vai beiguši eksistēt?
EDIT: atradu atbildi mājaslapā, pārcēlušies uz citu adresi
Tagad ja gribās parunāt ar Yamahas puikām jāpiebrauc tur pat blakus pie KTM bodes,Serģis taču tur sakārtojis lielas lietas,viss apskatām tagad ir zem viena jumta
Apgrieztā dakša ir stingrāka un krietni sliktāk padodas vērpei (kas braucot ir tikai liels pluss).
Ja ar parasto (elastīgo) dakšu pārāk atslogo mocim priekšu piemēram līkumā dodot virsū un trāpa uz nelīdzenuma (stūre tiek griezta uz līkuma ārmalu), tad tajā brīdī kad rats kaut nedaudz atraujas no ceļa virsmas muskuļu spēks sagriež dakšu uz to pašu ārmalu un nākamajā mirklī kad rats atkal pieskaras ceļam dakšas lenķis liek tam atjaunot sākotnējo virzienu(lai mocis turētu trajektoriju). Parastā neapgrieztā dakša šajā gadījumā izdara pakalpojumu ar savu elastību nedaudz savērpjas un vienkārši sakot sūdi ir garām (ja paveicas).
Apgrieztā dakša ir krietni stingrāka un pie šāda razklada momentā kad rats ar sagrieztu stūri pieskaras zemei dod tik spēcīgu impulsu lai aizsistu stūri līdz ierobežotājam(vai gandrīz tam) un tad jau atliek tikai dot konkrēti virsū, protams ja paspēsi un ir īstais robs jau ieslēgts.
Tā pat arī ar ratā braukšanu kad stūre ne gluži taisni nolaižot priekšu.
Ar apgriezto dakšu vieglāk iedzīvoties piedzīvojumos. Situāciju uzlabo demfers. Kad piemēram pa kalniem jābrauc tad čīkstu ka dakša vērpjās manam DL, bet kad sanāk nolaist priekšu šķībi tad patiecos.
Tie ir mani novērojumi. Pašam moči gan ar USD gan parastajām dakšām. Lai palabo gonščegi ja kļūdos.
05 Feb 2014, 09:53:58 Negantelis rakstīja:
Iemācies citēt.
Apgrieztā dakša ir stingrāka un krietni sliktāk padodas vērpei (kas braucot ir tikai liels pluss).
Ja ar parasto (elastīgo) dakšu pārāk atslogo mocim priekšu piemēram līkumā dodot virsū un trāpa uz nelīdzenuma (stūre tiek griezta uz līkuma ārmalu), tad tajā brīdī kad rats kaut nedaudz atraujas no ceļa virsmas muskuļu spēks sagriež dakšu uz to pašu ārmalu un nākamajā mirklī kad rats atkal pieskaras ceļam dakšas lenķis liek tam atjaunot sākotnējo virzienu(lai mocis turētu trajektoriju). Parastā neapgrieztā dakša šajā gadījumā izdara pakalpojumu ar savu elastību nedaudz savērpjas un vienkārši sakot sūdi ir garām (ja paveicas).
Apgrieztā dakša ir krietni stingrāka un pie šāda razklada momentā kad rats ar sagrieztu stūri pieskaras zemei dod tik spēcīgu impulsu lai aizsistu stūri līdz ierobežotājam(vai gandrīz tam) un tad jau atliek tikai dot konkrēti virsū, protams ja paspēsi un ir īstais robs jau ieslēgts.
Tā pat arī ar ratā braukšanu kad stūre ne gluži taisni nolaižot priekšu.
Ar apgriezto dakšu vieglāk iedzīvoties piedzīvojumos. Situāciju uzlabo demfers. Kad piemēram pa kalniem jābrauc tad čīkstu ka dakša vērpjās manam DL, bet kad sanāk nolaist priekšu šķībi tad patiecos.
Tie ir mani novērojumi. Pašam moči gan ar USD gan parastajām dakšām. Lai palabo gonščegi ja kļūdos.
Klau,man galīgi pie pakaļas kautkāda pareizā citēšana
To ko sarakstīji par dakšām varētu drīzāk nosaukt par sliktu pieredzi. :ļenganodakšuparadīze:
drīzāk galveno lomu nospēlē dakšas stāvoklis/pildījums(eļļas biezums/nolietojums/kādas cietības atspere)- no tā atkal atkarīgs kādām slodzēm tā piemērota/ pašas dakšas leņķis /motocikla svars(arī izsvarojums) un motocikla veids(kas pa lielam nosaka sēdpozīciju).
Mr. Shkapars varētu pastāstīt kā ir patiesībā.
----------------- Lietotas motociklu rezerves daļas.
Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu
Jautājums tiem kas var man atbildēt
Tātad drīzumā ir vēlme iegādāties autosu īrijā, pataigāju pa insurance kompānijām, uzzināju to ka ar Latvijas pravām apdrošināšana 2x dārgāka nekā ar FULL irish pravām. Tad nu uzzināju ka var vienkārši apmainīt nu tur samaksājot 55 eiro "fee"..
bet tad nu jautājums, kad būšu LV tas jau neko nemainīs, ka man ir citas valsts pravas?
05 Feb 2014, 12:58:32 tipin6 rakstīja:
Jautājums tiem kas var man atbildēt
Tātad drīzumā ir vēlme iegādāties autosu īrijā, pataigāju pa insurance kompānijām, uzzināju to ka ar Latvijas pravām apdrošināšana 2x dārgāka nekā ar FULL irish pravām. Tad nu uzzināju ka var vienkārši apmainīt nu tur samaksājot 55 eiro "fee"..
bet tad nu jautājums, kad būšu LV tas jau neko nemainīs, ka man ir citas valsts pravas?
Es gan neesmu Īrijā bet Uk. Sanāca pazaudēt tiesības, nācās izņemt uz vietas citas, nu jau UK. Pec kāda laika LV samainīju atpakaļ uz musu tiesībām,nekādu problēmu nebija.Jā, vienīgi ka esmu uz salas Gernsija, te biški tā tiesību lieta vieglāka. Un ir vienalga kādas tiesības-apdr. no tā nemainās...Autos uz gadu 142 mārciņas....
Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu
Jam un lētāk arī bišku kā šeit, cik pa netu paložņāju, tad nu kā kurā kompānijā, aptuveni sanāk ar LV pravām tā gandrīz pati vienkāršākā insurance eiro 1700, bet ar full irish 700 ar kko gadā, nu tie skaitļi poļubomu nav iepriecinoši
05 Feb 2014, 12:58:32 tipin6 rakstīja:
Jautājums tiem kas var man atbildēt
Tātad drīzumā ir vēlme iegādāties autosu īrijā, pataigāju pa insurance kompānijām, uzzināju to ka ar Latvijas pravām apdrošināšana 2x dārgāka nekā ar FULL irish pravām. Tad nu uzzināju ka var vienkārši apmainīt nu tur samaksājot 55 eiro "fee"..
bet tad nu jautājums, kad būšu LV tas jau neko nemainīs, ka man ir citas valsts pravas?
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.
05 Feb 2014, 14:23:49 tipin6 rakstīja:
Jam un lētāk arī bišku kā šeit, cik pa netu paložņāju, tad nu kā kurā kompānijā, aptuveni sanāk ar LV pravām tā gandrīz pati vienkāršākā insurance eiro 1700, bet ar full irish 700 ar kko gadā, nu tie skaitļi poļubomu nav iepriecinoši
Taapeec arii tur ir jaabraukaa tikai ar mo, nevis auto un mo reggistreetu ne IRL. Neviens pogainais nereizi nav pieseejies daudzo gadu garumaa.
[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 05 Feb 2014, 18:42:09 ]
Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu
05 Feb 2014, 18:41:24 VATERLAND rakstīja:
Taapeec arii tur ir jaabraukaa tikai ar mo, nevis auto un mo reggistreetu ne IRL. Neviens pogainais nereizi nav pieseejies daudzo gadu garumaa.
Nu autosu vajag poļubomu, par moci domāju arī- itkā ideja stāv galvā, kautvai no LV atzīt... Bet kā ar apdrošināšanu un TA? viņi redz kkur datubāzē kas ir kas nav?
05 Feb 2014, 18:41:24 VATERLAND rakstīja:
Taapeec arii tur ir jaabraukaa tikai ar mo, nevis auto un mo reggistreetu ne IRL. Neviens pogainais nereizi nav pieseejies daudzo gadu garumaa.
Nu autosu vajag poļubomu, par moci domāju arī- itkā ideja stāv galvā, kautvai no LV atzīt... Bet kā ar apdrošināšanu un TA? viņi redz kkur datubāzē kas ir kas nav?
Par mo ar ne IRL reggistraaciju - viniem neincee tava LV TA, galvenais lai mo ir apdroshinaats.
Ja proti reekkinaat, tad pareekkini, cik desmitiem reizzu LV OCTA ir leetaaka un izdeviigaaka pret IRL un UK OCTAam
Kameer tu tur IRL nekaadus suu*%s nevaari - neviens par tevi un mo neliksis ne zinis.
IRL un UK mentuuraam svariigaakais objekts ir auto ar ne IRL un ne UK reggistraacijaam, nevis mo.
Un auto tur nav vajadziigs, jo ar turienes OCTAam tiek izmests baiss pikkis aaraa par neko.