Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Čoperistu topiks

AutorsZiņojums
2komats3
13. Dec 2010, 21:17#161

Kopš: 22. Nov 2010

Ziņojumi: 33

Braucu ar:

šo to jau baumo arī pie mums...
...saskāries neesmu, un ceru ka tas tā arī paliks.
Ceru arī ka HE atbalsta klubs LV kultivēs brendu caur civilizētu prizmu, to arī novēlu viņiem Ziemas svētkos!

Offline

oss
14. Dec 2010, 09:29#162

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 991

Braucu ar: KTM Adventure 950


13 Dec 2010, 20:42:02 Darkman rakstīja:
Te publiski tapat neviens detalas nerakstis
es nebiju domājis detaļas utt. bet vispār vai visi ir draudzīgi vai nav. nu piemēram kā hiphopā bija karš starp Ozolu un Gustavo

-----------------
"No Club" club

Offline

Darkman
14. Dec 2010, 11:24#163

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: policijas moci

nav nav draudzigi

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty

Offline

dusk
14. Dec 2010, 11:41#164

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1563

Braucu ar: HD FXR & Chevy Astro


14 Dec 2010, 11:24:19 Darkman rakstīja:
nav nav draudzigi

Nu Latvijā ja arī ir starp klubiem kašķēšanās tad tikai uz personīgo attiecību pamata. nekāda biznesa šeit nav. Un ta kā dalīt nav ko, tad visumā starp klubiem ir ļoti labas attiecības.
a rīvējas varbūt 2-3 klubi savā starpā...

-----------------
Veikals Motoland.
Artlērijas 45, Rīga
T. 29255587
www.motoland.lv

Offline

liekeedis
14. Dec 2010, 12:02#165

Kopš: 30. Jul 2009

No: Brocēni

Ziņojumi: 1024

Braucu ar: kaifu


14 Dec 2010, 11:41:23 dusk rakstīja:

14 Dec 2010, 11:24:19 Darkman rakstīja:
nav nav draudzigi

Nu Latvijā ja arī ir starp klubiem kašķēšanās tad tikai uz personīgo attiecību pamata. nekāda biznesa šeit nav. Un ta kā dalīt nav ko, tad visumā starp klubiem ir ļoti labas attiecības.
a rīvējas varbūt 2-3 klubi savā starpā...


standarta striidinji tad jau gan ka, kurs vairak samogonu izdzeeris nesamaksaajot...

Offline

suzuki
15. Dec 2010, 10:08#166

Kopš: 11. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar:

http://www.motonews.ru/news.moto?id=6679&lci=

Offline

Artuurs
21. Dec 2010, 16:16#167

Kopš: 29. Sep 2009

Ziņojumi: 122

Braucu ar: 1300 cm3

1993 Suzuki Intruder 1400:

Vai aparāts fiziski ir apjomīgīgāks nekā mazākais brālis?
Uz mazā sēžot sajūts kā uz mopēda. Vai Suzuki Intruder 1400 nebūs par mazu 95kg tēvinim?

-----------------
There are no speed limit on the road to success!

Offline

dusk
21. Dec 2010, 16:23#168

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1563

Braucu ar: HD FXR & Chevy Astro


21 Dec 2010, 16:16:07 Artuurs rakstīja:
1993 Suzuki Intruder 1400:

Vai aparāts fiziski ir apjomīgīgāks nekā mazākais brālis?
Uz mazā sēžot sajūts kā uz mopēda. Vai Suzuki Intruder 1400 nebūs par mazu 95kg tēvinim?

modelis ir labs, jaudīgs. bet kompakts. Ka izskatīsies , neuzzinasi, kamēr neuzsēdīsies un neizbrauksi. Ir nianse braucot ar so modeli. lēnām griezoties ir tendence lūst pagrieziena iekšā ( varbūt neveikli izteicos...)

-----------------
Veikals Motoland.
Artlērijas 45, Rīga
T. 29255587
www.motoland.lv

Offline

Valkyrie
21. Dec 2010, 16:26#169

Kopš: 21. May 2009

No: Aknīste

Ziņojumi: 2196

Braucu ar: Valkyrie Interstate


21 Dec 2010, 16:16:07 Artuurs rakstīja:
1993 Suzuki Intruder 1400:

Vai aparāts fiziski ir apjomīgīgāks nekā mazākais brālis?
Uz mazā sēžot sajūts kā uz mopēda. Vai Suzuki Intruder 1400 nebūs par mazu 95kg tēvinim?

Tieši 1993.gada izlaiduma modelim ir vislielākie zirgi no 90-to gadu 1400-niekiem un attiecīgi šis motors arī vislabāk ir ticis novērtēts (t.sk. arī ar cenu tirgū ). Precīzus ciparus var piemeklēt internātā.
P.S. Ar nieka nepilno cnt šis zirdziņš tiek galā perfekti!

[ Šo ziņu laboja Valkyrie, 21 Dec 2010, 16:28:49 ]



-----------------
http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com

Offline

2komats3
21. Dec 2010, 23:04#170

Kopš: 22. Nov 2010

Ziņojumi: 33

Braucu ar:


21 Dec 2010, 16:16:07 Artuurs rakstīja:
1993 Suzuki Intruder 1400:

Vai aparāts fiziski ir apjomīgīgāks nekā mazākais brālis?
Uz mazā sēžot sajūts kā uz mopēda. Vai Suzuki Intruder 1400 nebūs par mazu 95kg tēvinim?



http://www.suzukicycles.org/Intruder/VS1400-Intruder.shtml
smuks mopēds
...starpcitu, West Coast Liner prezidents arī brauc ar Intruderu, domāju tas ir mo džekam kas necenšas neko nevienam pierādīt, vienkārši ķer vēju!
Ar Taviem 95 mo tiks galā, tik mammīte būs jāpaskatās tāda mazāka...
Bet man jau liekas ka ... malovato budjet

Offline

spider
22. Dec 2010, 14:39#171

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Ar motora jaudu šim mocim nekādu problēmu nav, iet lopiski. Problēmas ir ar hadeni. Rāmis ir uztaisīts no tieviņām, tieviņām caurulītēm (ir redzēts, kā kratoties pa mūsu ceļiem salūzt atsevišķas rāmja caurules) Priekšējā dakša vēl kaut cik ir ciešama (ja kas var arī biezāku eļļu ieliet), pakaļējie amīši jau vienam braucot ir līdz ar nagiem, divatā labāk ieplakās nebraukt, sit cauri ka nemetās.
Attiecībā uz pasažieri ir viens nelāgs "prikols" - pasažiera sēdeklis tikai izskatās biezs. Patiesībā tam iekšā ir uztaisīts riktīgs iedobums, lai būtu kur iebāzt vadu savienojumus, tā kā reāli sēdvietas polsterējums ir ļoti plāns. Tā kā, ja pasažiere sver vairāk par 40 kilogramiem, tad kopsummā ar mīkstajiem amīšiem patīkama būs pamaz. Būs tas pats kas ar bluķi braukt pa bruģi.
Priekšējās bremzes varētu būt drusku spēcīgākās. Lukturi labāk uzreiz nomainīt pret tūnēto, citādi naktī braucot ar tuvajām ne velna nevar redzēt.
Degvielas patēriņš pilsētā 7, ārpus pilsētas 5,3.
Kā jau gaisa eļļas dzeses motoram nepatīk ilgāka lēnbraukšana 1 ātrumā, sāk pārkarst. Pabraucot ātrāk uzreiz atdziest.
Kā jau visiem šīs sērijas Suzukiem (arī VL1500LC) biežas problēmas ar dekompresoru, mocis vienkārši atsakās pielekt. Pats motors diezgan vienkāršs un brutāls, izņemot dekompresoru, relejus, un dažkārt starteri īpaši lūzt nav kam.

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

eds
22. Dec 2010, 15:47#172

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


21 Dec 2010, 16:16:07 Artuurs rakstīja:
[...] 95kg tēvinim?


95 kg nav tēvainis bet puspuišelis. latvietis sākas no 100 kg. tas te fōrumā ir simtreiz izrunāts.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

Karats
22. Dec 2010, 16:40#173

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 100

Braucu ar: Yamaha XJR 1300

Ko var darit lietas laba ,lai uzlabotu aizmugurejos amisus? Varbut ir kad tuna varianti?

Offline

spider
22. Dec 2010, 16:44#174

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Par tiem zirgspēkiem ir tā - pačotnāks ir VS1400 kas ir gājis līdz 1995. gadam, to var atšķirt pēc nekrāsotiem cilindriem. It kā 72 Zs. Patiesībā uz pakaļējā rata ir ap 48-50Zs, bet ņemot vērā griezes momentu starts no vietas vai gaitā no zemiem apgriezieniem ir trakāks nekā baikam. Protams, pieaugot apgriezieniem situācija mainās uz pretējo.

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

Niksons
22. Dec 2010, 17:10#175

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


22 Dec 2010, 14:39:06 spider rakstīja:

Kā jau gaisa eļļas dzeses motoram nepatīk ilgāka lēnbraukšana 1 ātrumā, sāk pārkarst.


VISIEM gaisa/eļļas dzeses motoriem nav problēmas ar lēnbraukšanu

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

spider
22. Dec 2010, 17:17#176

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Jā, bembis nez kapēc nepārkarst


-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

2komats3
22. Dec 2010, 22:13#177

Kopš: 22. Nov 2010

Ziņojumi: 33

Braucu ar:


22 Dec 2010, 17:17:19 spider rakstīja:
Jā, bembis nez kapēc nepārkarst



+1

Offline

laurichh
23. Dec 2010, 13:04#178

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:

Pie Saaatana ir iespējams pasūtīt šādus brendus

http://www.kuryakyn.com/
http://www.vanceandhines.com/
http://www.progressivesuspension.com/
http://www.mustangseats.com/
http://www.burlybrand.com/
http://www.dragonfireracing.com/
http://www.rolandsands.com/

Piegādes laiks sākot no trim dienām.

-----------------
26697542

Offline

Artuurs
23. Dec 2010, 23:37#179

Kopš: 29. Sep 2009

Ziņojumi: 122

Braucu ar: 1300 cm3

Hmmm - laikam Virago 1100 ir optimālāks variancs...


21 Dec 2010, 23:04:51 2komats3 rakstīja:

21 Dec 2010, 16:16:07 Artuurs rakstīja:
1993 Suzuki Intruder 1400:

Vai aparāts fiziski ir apjomīgīgāks nekā mazākais brālis?
Uz mazā sēžot sajūts kā uz mopēda. Vai Suzuki Intruder 1400 nebūs par mazu 95kg tēvinim?



http://www.suzukicycles.org/Intruder/VS1400-Intruder.shtml
smuks mopēds
...starpcitu, West Coast Liner prezidents arī brauc ar Intruderu, domāju tas ir mo džekam kas necenšas neko nevienam pierādīt, vienkārši ķer vēju!
Ar Taviem 95 mo tiks galā, tik mammīte būs jāpaskatās tāda mazāka...
Bet man jau liekas ka ... malovato budjet


-----------------
There are no speed limit on the road to success!

Offline

violator
24. Dec 2010, 11:38#180

Kopš: 25. Nov 2009

Ziņojumi: 148

Braucu ar: KTM 990 Adventure

Hmmm - laikam Virago 1100 ir optimālāks variancs...

ja vien tu esi izgājis cauri atomkaram un nekas šajā dzīvē vairs nespēj tevi nobiedēt (runājot par virago vizuālo)
bet vispār nauko tērēt naudu uz visādām spīdīgām japāņu klavierēm, kuras nezkāpēc sauc par čopieriem. krāj labāk priekš HD, vēlams līdz 80to gadu vidum, kad aizsākās pozeru ēras EVO dzinēju ražošana. ar japāni krāns kļūs garāks pie lielajiem tilpumiem, te palīgā nāks VTX,VZR,XV un iz britiem R3 japāņi ražo labus sportus, touring un enduro močus, čoperu viņiem nav

Offline