02 Aug 2012, 09:54:54 Naits rakstīja:
Pamēģini vienkārši sākumā mazliet atlaist tās divas mazās skrūvītes un paskatīties vai sāk grozīties, varbūt vispār nekas nav jādara
Nē nu viņš jau man grozās ,bet vnk nefunkcionē es aizgriežu OFF tek atgriežu ON tek un RESERVE tā pat.
02 Aug 2012, 18:30:35 Coool rakstīja:
Tā krāsa ir pārāk smaga. Katrs kg no svara.
Ja, bet tur ir liels COLOR izvele
Var jau krāsot rozā arī. Ātrumu nemazina. Tikai izskatu un pāris 0,x kg klāt
lai normāli pārkrāsot citā krāsā, jāņem vāki nost...bet man gribētos tikai pielabot pāris skrambas, tiešo toni pa virsu mazliet papūti un viss..., bet ja galīgi sveša krāsa, tad neies kopā
Parastie cinkotie izpūtēju gabali ir uz vagonu ielas teritorijā, lielā dažādībā un izmēros. Ja brauc no tilta puses tad aiz copes veikala tur drīz iebraukturve pa kreisi teritorijā tad taisni līdz galam un galā pa kreisi. Ņeržu gan jau ka Tehlatā, bet nezunu vai viņiem ir fasoni, tos var santehnikas veialos metināmos paskatīties, tik baigi biezie būs.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
02 Aug 2012, 18:30:35 Coool rakstīja:
Tā krāsa ir pārāk smaga. Katrs kg no svara.
Ja, bet tur ir liels COLOR izvele
Var jau krāsot rozā arī. Ātrumu nemazina. Tikai izskatu un pāris 0,x kg klāt
lai normāli pārkrāsot citā krāsā, jāņem vāki nost...bet man gribētos tikai pielabot pāris skrambas, tiešo toni pa virsu mazliet papūti un viss..., bet ja galīgi sveša krāsa, tad neies kopā
Ņem baloniņu un puš cik tev gribas, ir daudz krasu, roza, melna, zaļa un tt tikai daudz nevajag likt, padoma par svaru
03 Aug 2012, 16:09:48 SLI rakstīja:
Mocis suzuki dr 650 1992.
Kur no paša sākuma meklēt vainu ja kurbulējot aukstu motoru it ka pielec, bet ureiz noslāpst?
Internetdiagnostika...
Ar šo moci var nokurbulēties līks, ja viss nav perfekti, pat pēc 2-3 nedēļu nebraukšanas vienkārši karbūzī ir atlašējusies degviela un grūti uzšķilt.
Šķiet ka droši vien liesais-karbūža vaina,nerauj uzreiz karbūzi nost, tapat nenoskrūvējot nost noņem to apakšējo vāciņu kā dzhanis iepostētajā video- un izskruve Main Jet un Pilot Jet ,izpūt abus ar saspiestu gaisu,iztīri visu redzamo šmuci un saliec atpakaļ. Air mixture screw kā tas džeks video teica ap 2 apgriezieni izskrūvēta. Ja nav labāk tad pārjauc visu karbiķi vai meklē kādu spečuku.
Vispirms vajag saprast uz kuro pusi vilkties. Uz lieso vai uz trekno? Skūvē mixture screv uz +360 gr. un uz -360 gr. un seko. Protams ka visam jābut ideālam, ka gramatā (visi filtri. hermētiskums, svece, žiklieru atbilstošie izmēri utt.) Un spēkam kājā.
Sāka mocim slīdēt sajūgs, kā rezultātā tika nomainīti sajūga frikcijas diski + atsperes un ielieta arī atbilstoša eļļa slapjajam sajūgam ar MA2 standartu. pēc sajūga disku maiņas pazuda sajūgs (tāda sajūta, ka sistēmā ir gaiss), centos atgaisot, bet pagaidām bez sekmēm (~ 1 litrs DOT4 izgāzts caur sistēmu)
Meklēt rokā vacuum brake bleeder vai meklēt problēmu kaut kur citur?
Varbūt kāds var aizlienēt brake bleeder aparātu pa pāris aliem?
Gribētu sākumā izslēgt vienkāršāko variantu (gaisu sistēmā) un tad, ja nekas nemainās meklēt problēmu citur.