Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
zazzaa | 03. Aug 2012, 23:29 | #16201 |
|  Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3344
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen, LTR450,
|
03 Aug 2012, 23:13:30 Fuxis rakstīja:
Sāka mocim slīdēt sajūgs, kā rezultātā tika nomainīti sajūga frikcijas diski + atsperes un ielieta arī atbilstoša eļļa slapjajam sajūgam ar MA2 standartu. pēc sajūga disku maiņas pazuda sajūgs (tāda sajūta, ka sistēmā ir gaiss), centos atgaisot, bet pagaidām bez sekmēm (~ 1 litrs DOT4 izgāzts caur sistēmu)
Meklēt rokā vacuum brake bleeder vai meklēt problēmu kaut kur citur?
Varbūt kāds var aizlienēt brake bleeder aparātu pa pāris aliem?
Gribētu sākumā izslēgt vienkāršāko variantu (gaisu sistēmā) un tad, ja nekas nemainās meklēt problēmu citur.
pec litra tev vel nav skaidrs reali kaut ko dari nepareizi... vai ari manžetēs rauj gaisu vai kaut kur kaut kas galigi nav labi...visu saliki savas vietas..kadu bumbinu neaizmirsi 
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline
| | |
Archy96 | 03. Aug 2012, 23:35 | #16202 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
03 Aug 2012, 23:13:30 Fuxis rakstīja:
Sāka mocim slīdēt sajūgs, kā rezultātā tika nomainīti sajūga frikcijas diski + atsperes un ielieta arī atbilstoša eļļa slapjajam sajūgam ar MA2 standartu. pēc sajūga disku maiņas pazuda sajūgs (tāda sajūta, ka sistēmā ir gaiss), centos atgaisot, bet pagaidām bez sekmēm (~ 1 litrs DOT4 izgāzts caur sistēmu)
Meklēt rokā vacuum brake bleeder vai meklēt problēmu kaut kur citur?
Varbūt kāds var aizlienēt brake bleeder aparātu pa pāris aliem?
Gribētu sākumā izslēgt vienkāršāko variantu (gaisu sistēmā) un tad, ja nekas nemainās meklēt problēmu citur.
Vienkārši aizej uz aptieku un nopērc pašu lielāko šprici, sūc tik laukā.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Fuxis | 03. Aug 2012, 23:36 | #16203 |
|  Kopš: 25. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 76
Braucu ar: VFR800 04'
|
03 Aug 2012, 23:29:40 zazzaa rakstīja:
03 Aug 2012, 23:13:30 Fuxis rakstīja:
Sāka mocim slīdēt sajūgs, kā rezultātā tika nomainīti sajūga frikcijas diski + atsperes un ielieta arī atbilstoša eļļa slapjajam sajūgam ar MA2 standartu. pēc sajūga disku maiņas pazuda sajūgs (tāda sajūta, ka sistēmā ir gaiss), centos atgaisot, bet pagaidām bez sekmēm (~ 1 litrs DOT4 izgāzts caur sistēmu)
Meklēt rokā vacuum brake bleeder vai meklēt problēmu kaut kur citur?
Varbūt kāds var aizlienēt brake bleeder aparātu pa pāris aliem?
Gribētu sākumā izslēgt vienkāršāko variantu (gaisu sistēmā) un tad, ja nekas nemainās meklēt problēmu citur.
pec litra tev vel nav skaidrs reali kaut ko dari nepareizi... vai ari manžetēs rauj gaisu vai kaut kur kaut kas galigi nav labi...visu saliki savas vietas..kadu bumbinu neaizmirsi 
Pirmo reizi mēģināju gaisot, nesanāca likās, ka galvenajā cilindrā (kas pie ručkas) rauj ieksā gaisu un dzen eļļu ārā. Galvenais cilindrs tika izjaukts, iztīrīts un salikts atpakaļ. Šodien gaisoju otro reizi, pēc galvenā cilindra uzlikšanas un atkal nekā.
Sajūgu liku kopā pēc grāmatas, gultnis ir vietā, diski arī ir pareizi salikti, pārbaudīju, atsperes pievilktas (pamīšus)...  | Offline
| | |
|
Archy96 | 03. Aug 2012, 23:46 | #16204 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
03 Aug 2012, 23:36:23 Fuxis rakstīja:
03 Aug 2012, 23:29:40 zazzaa rakstīja:
03 Aug 2012, 23:13:30 Fuxis rakstīja:
Sāka mocim slīdēt sajūgs, kā rezultātā tika nomainīti sajūga frikcijas diski + atsperes un ielieta arī atbilstoša eļļa slapjajam sajūgam ar MA2 standartu. pēc sajūga disku maiņas pazuda sajūgs (tāda sajūta, ka sistēmā ir gaiss), centos atgaisot, bet pagaidām bez sekmēm (~ 1 litrs DOT4 izgāzts caur sistēmu)
Meklēt rokā vacuum brake bleeder vai meklēt problēmu kaut kur citur?
Varbūt kāds var aizlienēt brake bleeder aparātu pa pāris aliem?
Gribētu sākumā izslēgt vienkāršāko variantu (gaisu sistēmā) un tad, ja nekas nemainās meklēt problēmu citur.
pec litra tev vel nav skaidrs reali kaut ko dari nepareizi... vai ari manžetēs rauj gaisu vai kaut kur kaut kas galigi nav labi...visu saliki savas vietas..kadu bumbinu neaizmirsi 
Pirmo reizi mēģināju gaisot, nesanāca likās, ka galvenajā cilindrā (kas pie ručkas) rauj ieksā gaisu un dzen eļļu ārā. Galvenais cilindrs tika izjaukts, iztīrīts un salikts atpakaļ. Šodien gaisoju otro reizi, pēc galvenā cilindra uzlikšanas un atkal nekā.
Sajūgu liku kopā pēc grāmatas, gultnis ir vietā, diski arī ir pareizi salikti, pārbaudīju, atsperes pievilktas (pamīšus)... 
Nu tad izdari tādu štelli - noskrūvē nost to izspiedējcilindru no motora, bet neatvieno šļauku, un paspaidu hēbeli, apskaties, vaiviņš vispār kustās, tas varbūt ieviesīs kādu skaidrību. Paņem viņu, cilindru ar pirkstiem vai roreni iespied līdz galam iekšā , tad arī visi gaisa burbuļi, ja tādi ir, iznāks pa augšu laukā, un mēģini kačāt no jauna. Ak jā, vēl ir variants, tur augšā, kur nāk sajūga mašīnīte - apskaties, vai šļauka nemet tādu kā kūkumu, kur gaisa burbulim uzkrāties, pataisno viņu tā, lai pats augšējais punkts tajā sistēmā būtu pat sajūga cilindrs, ceru, ka ideju saprati.[ Šo ziņu laboja Archy96, 03 Aug 2012, 23:49:15 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Fuxis | 03. Aug 2012, 23:53 | #16205 |
|  Kopš: 25. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 76
Braucu ar: VFR800 04'
|
03 Aug 2012, 23:46:32 Archy96 rakstīja:
03 Aug 2012, 23:36:23 Fuxis rakstīja:
03 Aug 2012, 23:29:40 zazzaa rakstīja:
03 Aug 2012, 23:13:30 Fuxis rakstīja:
Sāka mocim slīdēt sajūgs, kā rezultātā tika nomainīti sajūga frikcijas diski + atsperes un ielieta arī atbilstoša eļļa slapjajam sajūgam ar MA2 standartu. pēc sajūga disku maiņas pazuda sajūgs (tāda sajūta, ka sistēmā ir gaiss), centos atgaisot, bet pagaidām bez sekmēm (~ 1 litrs DOT4 izgāzts caur sistēmu)
Meklēt rokā vacuum brake bleeder vai meklēt problēmu kaut kur citur?
Varbūt kāds var aizlienēt brake bleeder aparātu pa pāris aliem?
Gribētu sākumā izslēgt vienkāršāko variantu (gaisu sistēmā) un tad, ja nekas nemainās meklēt problēmu citur.
pec litra tev vel nav skaidrs reali kaut ko dari nepareizi... vai ari manžetēs rauj gaisu vai kaut kur kaut kas galigi nav labi...visu saliki savas vietas..kadu bumbinu neaizmirsi 
Pirmo reizi mēģināju gaisot, nesanāca likās, ka galvenajā cilindrā (kas pie ručkas) rauj ieksā gaisu un dzen eļļu ārā. Galvenais cilindrs tika izjaukts, iztīrīts un salikts atpakaļ. Šodien gaisoju otro reizi, pēc galvenā cilindra uzlikšanas un atkal nekā.
Sajūgu liku kopā pēc grāmatas, gultnis ir vietā, diski arī ir pareizi salikti, pārbaudīju, atsperes pievilktas (pamīšus)... 
Nu tad izdari tādu štelli - noskrūvē nost to izspiedējcilindru no motora, bet neatvieno šļauku, un paspaidu hēbeli, apskaties, vaiviņš vispār kustās, tas varbūt ieviesīs kādu skaidrību. Paņem viņu, cilindru ar pirkstiem vai roreni iespied līdz galam iekšā , tad arī visi gaisa burbuļi, ja tādi ir, iznāks pa augšu laukā, un mēģini kačāt no jauna. Ak jā, vēl ir variants, tur augšā, kur nāk sajūga mašīnīte - apskaties, vai šļauka nemet tādu kā kūkumu, kur gaisa burbulim uzkrāties, pataisno viņu tā, lai pats augšējais punkts tajā sistēmā būtu pat sajūga cilindrs, ceru, ka ideju saprati.
Ideju sapratu, rīt pamēģināšu. Paldies par ieteikumu. | Offline
| | |
Fuxis | 04. Aug 2012, 00:00 | #16206 |
|  Kopš: 25. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 76
Braucu ar: VFR800 04'
| Kaut gan nesanāks tā vienkārši darba cilindru noņemt, viņš nāk klāt pie bloka un izjaucot arī šķidrums iztecēs, ne? 
[ Šo ziņu laboja Fuxis, 04 Aug 2012, 00:01:09 ] | Offline
| | |
zazzaa | 04. Aug 2012, 00:11 | #16207 |
|  Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3344
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen, LTR450,
|
04 Aug 2012, 00:00:22 Fuxis rakstīja:
Kaut gan nesanāks tā vienkārši darba cilindru noņemt, viņš nāk klāt pie bloka un izjaucot arī šķidrums iztecēs, ne? 
neiztecees jo vinam ir savs seal gredzens protams, ja neizpiedisi parak laukaa. (tas tapat ka bremžu suprtim bez bremzu uzlikaam
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline
| | |
Archy96 | 04. Aug 2012, 00:20 | #16208 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Ja viņš skrūvējās blokā virs eļļas līmeņa, nekas tur neiztecēs. Tikai spaidot hēbeli, pieraugi, lai pats virzulis neizlec laukā, jo tad visu atgaisošanu būs jāsāk pa jaunu.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
zazzaa | 04. Aug 2012, 12:19 | #16209 |
|  Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3344
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen, LTR450,
|
04 Aug 2012, 11:38:18 g-sxr rakstīja:
Manam R1 '04 gada kautkadi joki paradijas, Itka nospraga akumulators,Uzliekot jaunu, testeri rada 13v - 14v liekas ka OK, bet nonemot klemi sak visas kontrolampas un spidometrs raustities, un noslapst, citreiz nenoslapst. Vai tas ir normali sim mocim, jo hondai cbr '03 gada nekas nemainas, nonemot to klemi! Varbut ladesanas relejs noklajies???
a kam tev tas? gribi bez aķa vizinaties? Ja relejs but noklajies domaju, ka tev tak ari testeri to rādītu Cik tev manuāli jārāda testerim?
Un man liekas šitā nemt klemmi nost mopēdam, kas paredzet ar akīti īsti nav veselīgi...spriegumu mainas un taa, ka kaut kas toc nenosvilst (neesmu elektrikis tikai dalos ar pārdomām )[ Šo ziņu laboja zazzaa, 04 Aug 2012, 12:26:58 ]
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline
| | |
Gunman | 04. Aug 2012, 13:19 | #16210 |
|  Kopš: 24. Apr 2011
Ziņojumi: 486
Braucu ar: Hardendoro 300cc 2t; light 300cc 2t;
|
04 Aug 2012, 12:19:14 zazzaa rakstīja:
04 Aug 2012, 11:38:18 g-sxr rakstīja:
Manam R1 '04 gada kautkadi joki paradijas, Itka nospraga akumulators,Uzliekot jaunu, testeri rada 13v - 14v liekas ka OK, bet nonemot klemi sak visas kontrolampas un spidometrs raustities, un noslapst, citreiz nenoslapst. Vai tas ir normali sim mocim, jo hondai cbr '03 gada nekas nemainas, nonemot to klemi! Varbut ladesanas relejs noklajies???
a kam tev tas? gribi bez aķa vizinaties? Ja relejs but noklajies domaju, ka tev tak ari testeri to rādītu Cik tev manuāli jārāda testerim?
Un man liekas šitā nemt klemmi nost mopēdam, kas paredzet ar akīti īsti nav veselīgi...spriegumu mainas un taa, ka kaut kas toc nenosvilst (neesmu elektrikis tikai dalos ar pārdomām )
Tieš tā, noņemot aķīti tu noņem pretestību Lādēšanas rejam, vecajiem auto, tā varēja lampiņām padot nereāli daudz pa daudz voltus, līdz tās pārdeg, bet jaunajiem, parasti nosvilst kompis vai kāds bloks labākajā gadījumā, un saproti, ka drošinātāji var neglābt, jo strāvas stiprums tik ļoti nemainās kā spriegums
----------------- Gunman Kūdras ērgļu Ķekavas rajona priekšsēdētājs | Offline
| | |
zakits | 04. Aug 2012, 17:24 | #16211 |
|  Kopš: 27. Sep 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 96
Braucu ar:
| Izmantoju Arai Chaser ķiveri.Karstā laikā aktīvi braucot pa trassi baigi svīst pauris.Esmu dzirdējis,ka RX7 labāk vēdinās?Jeb varbūt vienkārši savā ķiverē saurbt caurumus?Varbūt var braukt ar pavērtu stikliņu?Paldies. | Offline
| | |
zet | 04. Aug 2012, 19:26 | #16212 |
|  Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Urbt un pielāgot iekšas var. | Offline
| | |
zazzaa | 04. Aug 2012, 19:44 | #16213 |
|  Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3344
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen, LTR450,
|
04 Aug 2012, 19:26:17 zet rakstīja:
Urbt un pielāgot iekšas var.
var ari bez ķiveres braukt (loti labi vēdinās) un smadzenes ari var paurbinat un pielāgot... Bet diez vai ražotajs ir idiots un nezin ko dara, kad forma un veids un viss parejasi kas tai poda ir ir tiesi tads kads viņš ir. Arai tomēr nav china ražojums kurās viss vairak vai mazak ir tikai smukumam un lai butu lidzigs konkurentam, (kaut no kartona taisīts)
Labāk tomēr ņemt citu, kas liksies piemerotaka/labāka/ar labāku ventilāciju[ Šo ziņu laboja zazzaa, 04 Aug 2012, 19:47:43 ]
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline
| | |
zet | 04. Aug 2012, 20:01 | #16214 |
|  Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Pasaulē ur simts un viens, kas saprot cepurēs. Un visiem caurumi dāžādās vietās. Un visi iztur.  [ Šo ziņu laboja zet, 04 Aug 2012, 20:02:00 ] | Offline
| | |
zazzaa | 04. Aug 2012, 20:07 | #16215 |
|  Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3344
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen, LTR450,
|
04 Aug 2012, 20:01:19 zet rakstīja:
Pasaulē ur simts un viens, kas saprot cepurēs. Un visiem caurumi dāžādās vietās. 
jaa bet tie ir caurumi no razotaja...parasts lietotajs izurbjot vienu caurumu samazina putuplasta izturibu cauruma apviduu. (ražotājs ap caurumu noteikti uzliek cietaku/biezaku/savādaku putuplastu, lai to kompensetu) savadak sanak kā ar iezāgētām kāpnēm...nezini kurā momentā salūzīs 
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline
| | |
zet | 04. Aug 2012, 20:12 | #16216 |
|  Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Piekritu. Bet nav tik traki. Biš var paurbt ja traucē.  [ Šo ziņu laboja zet, 04 Aug 2012, 20:13:14 ] | Offline
| | |
Fuxis | 04. Aug 2012, 22:46 | #16217 |
|  Kopš: 25. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 76
Braucu ar: VFR800 04'
| Atskruveju darba cilindu, paspiezot ruchku, cilindrs staiga. Izjaucu visu, iztiriju, saliku atpakal. Atkal meginaju atgaisot, bet neka. Meginaju ar shprici gan sukt ara gaisu, gan laist ieksha shkidrumu, lai pa augshu gaisa burbuli nak ara. Viens ko pamaniju, ka gar shtoceri rauj gaisu ieksha, pat kad aizskruvets, ja ar shprici velk ara shkidrumu. Domaju, ka pats cilindrs it ka nosledzas, bet gar vitni tomer laizh garam. Nav ideju ko darit talak...
| Offline
| | |
Naits | 05. Aug 2012, 02:06 | #16218 |
|  Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
04 Aug 2012, 22:46:58 Fuxis rakstīja:
Atskruveju darba cilindu, paspiezot ruchku, cilindrs staiga. Izjaucu visu, iztiriju, saliku atpakal. Atkal meginaju atgaisot, bet neka. Meginaju ar shprici gan sukt ara gaisu, gan laist ieksha shkidrumu, lai pa augshu gaisa burbuli nak ara. Viens ko pamaniju, ka gar shtoceri rauj gaisu ieksha, pat kad aizskruvets, ja ar shprici velk ara shkidrumu. Domaju, ka pats cilindrs it ka nosledzas, bet gar vitni tomer laizh garam. Nav ideju ko darit talak...
Nomaini, tos jau bieživien var piemeklēt un skaties tālāk. Es paņēmu veco un Sarkandaugavas pagrabiņā piemeklēju, vēl uz ģertrūdes ielas pretī kurbada ir tādsjocīgs auto veikals, gan jau arī citur dabonami. Man liekas patDelvē redzēju. Vēl paskaties vai Tev šļauka nav kaut kur salocījusies un izveidojusi sifonu, tad gaisu nedabūsi ārā.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline
| | |
katerhams | 05. Aug 2012, 07:37 | #16219 |
|  Kopš: 22. May 2011
Ziņojumi: 382
Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju
|
Vēl paskaties vai Tev šļauka nav kaut kur salocījusies un izveidojusi sifonu, tad gaisu nedabūsi ārā.
gaisu dabuu aaraa ar shprici caur suporta atgaisojamo spiezhot skidrumu uz galveno cilindru, nav jaachakareejas ar kaut kaadaam spaidiishanaam un manuaalaam gaisoshanaam, ar shprici aatri un kvalitatiivi.
----------------- gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt | Offline
| | |
zet | 05. Aug 2012, 21:47 | #16220 |
|  Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
|
05 Aug 2012, 21:45:22 zet rakstīja:
Šodien gribēju izjaukt aim. amortiņa progressiju. Situ, situ pa asi 13107 kura iet cauri rāmim un rokeram 39007- metāliska skaņa un nekustās gareniski ne pa vienu milimetru. Kas par ** ?? Tā viss pievārijās? Jāsilda, jāeļļo?
http://www.cmsnl.com/kawasaki-1995-a3-klx650_mo...150.html#results
| Offline
| | |
|
|