kadam drikst piebiedroties bukulti/garkalne/jaunciems/adazi?
gribu panemt nomas kvadru un pavizinaties, lai saprast patik or nAt, vieniti kauka ne visai.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Man tāds interesants jautājums radās - vai kāds ir mēģinājis maukt hard-enduro pa lietu, dubļiem ar dualsport ķiveri galvā? Tādu, kā krosa, bet kurai neliekās brilles virsū, bet stikls ka jebkurai šosejas ķiverei?
Šodiem sacenēs nu tādā dirsā - rollofs nepalīdz, salīp ūdenī un vairs nekust, bez brillēm vēl lielākā dirsā, noplēšu rolofu, tīru stiklu, jēgas maz, no iekšas aizsvīst utt. ? Kādi risinājumi?
es rudenii vienreiz izbraucu - klusa eerta utt, viss aibiss.
aber man kaa ačkarikam brilles sviida. kiveres stiklam viss tiptop, aber brilles sviida ciet.
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
02 Jul 2017, 01:27:00 Archy96 rakstīja:
Man tāds interesants jautājums radās - vai kāds ir mēģinājis maukt hard-enduro pa lietu, dubļiem ar dualsport ķiveri galvā? Tādu, kā krosa, bet kurai neliekās brilles virsū, bet stikls ka jebkurai šosejas ķiverei?
Šodiem sacenēs nu tādā dirsā - rollofs nepalīdz, salīp ūdenī un vairs nekust, bez brillēm vēl lielākā dirsā, noplēšu rolofu, tīru stiklu, jēgas maz, no iekšas aizsvīst utt. ? Kādi risinājumi?
Nobraucu visus 3 apļus ar 2 brillēm. Dubultie ventilējamie stikli un laminētās plēves. Easy peasy
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
02 Jul 2017, 13:42:19 envy rakstīja:
02 Jul 2017, 01:27:00 Archy96 rakstīja:
Man tāds interesants jautājums radās - vai kāds ir mēģinājis maukt hard-enduro pa lietu, dubļiem ar dualsport ķiveri galvā? Tādu, kā krosa, bet kurai neliekās brilles virsū, bet stikls ka jebkurai šosejas ķiverei?
Šodiem sacenēs nu tādā dirsā - rollofs nepalīdz, salīp ūdenī un vairs nekust, bez brillēm vēl lielākā dirsā, noplēšu rolofu, tīru stiklu, jēgas maz, no iekšas aizsvīst utt. ? Kādi risinājumi?
Nobraucu visus 3 apļus ar 2 brillēm. Dubultie ventilējamie stikli un laminētās plēves. Easy peasy
Ruļļi lielàkà muļķība ko tādos apstākļos darīt.
Plēves es vēl nebiju meģinājis, bet ruļļi tas toč ir pilnīgā pakaļā.
Jūtu, ka uz nākamo sezonu gribās enduro moci ar ko pabraukt pa zemes ceļiem, jo LV tie ir tik daudz.
Uz kādu jūs ieteiktu labāk skatīties? Pielietojums pamatā būtu zeminieki, mežu ceļi/takas tepat Baltijā, vismaz iesākumā.
Pagaidām skatos vai nu uz Dominator, vai Transalp, bet varbūt jūs arī varat ko ieteikt no savas pieredzes ko labāk šādiem mērķiem izvēlēties? Kādas atsauksmes ir par BMW F650 sērijas močiem?
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
02 Jul 2017, 17:35:13 envy rakstīja:
Ko Tu te stāsti pekstiņus, lietotāj. Kad līst visu dienu, tad mutrums zem tà ruļļa salien 20min laikā, lieto kā gribi.
Kas tik nauv darīts, gan punktiņstikli, gan žilkas, gan širmīši līmēti, sistēmu neappisīsi, domā ja apenēs ūdens saiet, tad brillēs nesaies?
Tur jau tā šaize, pirmās 40 minūtes ir ok ar ruļļiem, bet kad mauc nonstopā 4 stundas un slapjš ir viss, kas var būt slapjš, tad par ruļļiem var aizmirst. Jeb arī 5 rezerves brilles un visu laiku tikai maini.
Ruļļu priekšrocība ir motokrosā, kur Tev priekšā braucošie aizmet visu laiku brilles. Citādāk neredzu nekādu pamatojumu, lai ierobežotu sev skata lauku.
Kolēģis lūdza vērsties pie meža kaplētājiem!
Tātad, ko Jūs varat brīnīties ka uz jūsu takām stiepj dzeloņdrātis un dzen naglas saknēs. Konkrēts gadījums par pagājušo svētdienu ap 12 Mežkalnu apkārtnē. Apmēram 10 motociklisti pa privāto jaunaudzi esot virinājuši. Zemes īpašnieks esot pienācis un aizrādījis, uz ko meža kaplētāji esot atbildējuši ar ar vēl lielāku jaunaudzes izbraukāšanu prombraucot. Uz kādu savstarpēju cieņu Jūs cerat?