Mjāā.. baigie stunteri. Gāzes ručku atgriezt jau nav māka.. Nu, vismaz sīčiem pēc parādes uz tilt bij ko apaskatīties. Uz tiltiem / pārvadiem no rīta jābūt uzmanīgiem - tur dēļ metāla konstrukcijām var būt ledus.. Uz video - tilts saulē spīd. Vārdu sakot, lielībnaudunemaksā.. Labi, ka citi necieta. Dažreiz lēnāk ir ātrāk
[ Šo ziņu laboja Atrix, 24 Nov 2014, 10:29:49 ]
----------------- Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...
On a cold, rainy day, ice forms more quickly on bridges and overpasses for two reasons:
The freezing wind strikes the bridge above and below and on both sides, so it's losing heat from every side. The road is only losing heat from its surface. Even while the temperature on the road surface is dropping, the heat underneath the road keeps it warm enough to prevent icing as temperatures in the atmosphere drop below freezing. Bridges have no way to trap any heat, so they will continually lose heat and freeze shortly after temperatures in the atmosphere hit the freezing point.
Most bridges today are built with steel and concrete, both of which are good heat conductors. Because these materials conduct heat, any heat that the bridge has moves through the bridge to the surface where the heat is lost through the air flow around it. Roads are mostly made from asphalt, which is a poor conductor of heat, and that lessens the rate of heat loss from the road.
The bottom line is that a bridge will follow the air temperature very closely. If the air temperature falls below freezing, a bridge's surface will fall below freezing very quickly. Rain or snow, therefore, will freeze and stick to the bridge.
The Oregon State Department of Transportation advises motorists to slow down when approaching bridges and overpasses while traveling in cold weather. Often times you can't see the ice on the road, and it may be hidden beneath a thin blanket of snow. If, while traveling over a bridge, your car feels like it's floating, you should gradually slow down to maintain control of the vehicle. Never slam on your brakes.
24 Nov 2014, 19:01:30 marcis rakstīja:
24 Nov 2014, 10:28:23 Atrix rakstīja:
... Uz tiltiem / pārvadiem no rīta jābūt uzmanīgiem - tur dēļ metāla konstrukcijām var būt ledus.. .
Kas tā vēl par būvfiziku?
----------------- Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Ei, būvuzraugi, nevajag meklēt raķešu zinātni tur, kur viņas nav.
Čalis brauca ar slikiem, un slikiem ir viena īpatnība, atkarīga arī no to sastāva - aukstā laikā neuzsildītā veidā viņi ir cieti kā plastmasa un saķere ir kā braucot pa ledu, galīgi nekāda, tamdēļ arī cmukai šļūciens, jo pasākums nenotika maija mēnesī, bet cik noprotams - 18. novembrī.
24 Nov 2014, 10:28:23 Atrix rakstīja:
... Uz tiltiem / pārvadiem no rīta jābūt uzmanīgiem - tur dēļ metāla konstrukcijām var būt ledus.. .
Kas tā vēl par būvfiziku?
Savu Būvuzrauga sertifikātu esi noprintejis Bolderājas vietējā Internet-kafe?
Par tādu stulbu jautājumu uzreiz tev vajadzētu ne tikai atņemt viņu bet arī torbā ielikt.
Būvuzraugs atradies.
Jā, jā, Tu vēl piesauc Zolitūdi, tad nomiršu no smiekliem
Tātad precizēšu kursabiedra nepilnīgās zināšanas (vai nepilnīgo formulējumu):
Nelasīju to ūdensgabalu, pārkopēto no aizdīķa resursiem. Būvfizika ir vienkārša. Nav jāpiesauc nekādas metāla konstrukcijas. Zeme ir silta, tāpēc uz ceļa sarma neveidojas tik ātri, kā uz tiltiem, kas nedabū zemes siltumu (siltums, kas nāk no ūdens, nesasniedz tilta konstrukcijas un tās neuzsilda). Tāpēc arī nav nozīmes, vai Akmens tilts ir metāla siju tilts un dz/b plātni vai arī tas būtu no tīra dzelzsbetona. Uz tiltiem VIENMĒR ātrāk veidosies sarma (apledojums), nekā uz ceļa. Ne velti iekš DE pirms tiltiem ir sniegpārsliņas zīme.
Pīs, Hemiltoni
(starp citu, zinājāt, ka Akmens tilta labā krasta pirmais laidums ir paceļams? )
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
Tā kā tādas norūpējušās vecāsmātes, visiem mans kritiens rada lielāku satraukumu nekā man pašam
Auksta riepa, biku pa strauju manevrs, rises uz asfalta un biete gatava
par riepām runājot. Joprojām braucu ikdienā uz darbu, bet to, ka riepām būs tik laba saķere arī mīnusos, nebiju gaidījis. Paldies iepriekšējam īpašniekam, kurš iedeva tās līdz un visiem iesaku conti escape - vakar enerģiski spaidīju uz sausa asfalta pakaļbremzi, T ap -1 grādu, un nekādu dižo atšķirību no vasaras apstākļiem nejutu. Redzēs, kā viņas pa sniegu uzvedīsies
-----------------
LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!