Autors | Ziņojums |
Barada | 19. Aug 2012, 16:10 | #16401 |
|
 Kopš: 02. Sep 2009
No: Lielvārde
Ziņojumi: 1357
Braucu ar: XL1000V, W163
| Nu re! Katrs pa mazumam un darbiņš padarīts! 
----------------- Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas. |
Offline
| |
|
tipin6 | 19. Aug 2012, 16:29 | #16402 |
|
 Kopš: 12. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2235
Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu
|
19 Aug 2012, 16:10:25 Barada rakstīja:
Nu re! Katrs pa mazumam un darbiņš padarīts! 
tieši tā, ja vēl kādu dienu būs laiks, tad profilakses pēc jāapstaigā tā vel pārejiem suportiem ar..  |
Offline
| |
|
piiters | 19. Aug 2012, 17:05 | #16403 |
|
 Kopš: 02. May 2012
No: Piltene
Ziņojumi: 68
Braucu ar: šperru
| šodien noņēmu spidometra rumbu, lai skatītos kādēļ negriež trosi.
Izrādās tas gareniskais zobrats, kas piedzen trosīti ir noķīlējis, mehānismu pagriezt nav iespējams.
Nevaru iebraukt kā tas gareniskais zobrats izņemams ?
vai tiešām jāmaina ar visu rumbu ?
[ Šo ziņu laboja piiters, 19 Aug 2012, 17:07:27 ] |
Offline
| |
|
|
Difers | 19. Aug 2012, 17:09 | #16404 |
|
 Kopš: 25. Mar 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 334
Braucu ar: BMW K1600GT
| Visticamāk ka kautkur ir kāds sprostiņš.
Nomazgā nost visu smēri, tad kļūs skaidrāks... |
Offline
| |
|
zazzaa | 19. Aug 2012, 17:18 | #16405 |
|
 Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3344
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen, LTR450,
|
19 Aug 2012, 17:05:01 piiters rakstīja:
šodien noņēmu spidometra rumbu, lai skatītos kādēļ negriež trosi.
Izrādās tas gareniskais zobrats, kas piedzen trosīti ir noķīlējis, mehānismu pagriezt nav iespējams.
Nevaru iebraukt kā tas gareniskais zobrats izņemams ?
vai tiešām jāmaina ar visu rumbu ?
domaju ja jaucas, tad no spidometra trosiites gala.. paskaties varbūt tur tā v;;ītne grižas āra vai tur ieksa ir kads gredzentiņš vai tml
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
|
Offline
| |
|
Barada | 19. Aug 2012, 17:22 | #16406 |
|
 Kopš: 02. Sep 2009
No: Lielvārde
Ziņojumi: 1357
Braucu ar: XL1000V, W163
| Tur kur skrūvējas virsū trosīte. Pie tās vītnes manās šaiba. Viņa nav noņemama? Ja ir tad tas zobrats izvelkas pa augšu. Un ja tas zbrats ir nokiļejis, tad 100 punkti tur viss ir samalts. Ja tā manta nav dārga, nav ko smērēt rokas. Ja nu vienīgi - Gribu visu zināt un velāk pastāstīt citiem.
----------------- Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas. |
Offline
| |
|
piiters | 19. Aug 2012, 17:26 | #16407 |
|
 Kopš: 02. May 2012
No: Piltene
Ziņojumi: 68
Braucu ar: šperru
| jā tā laikam būs,
izskatās ka ir vītne tur.
Tkai nav īsti aiz kā pagriezt, ārpusē ir mīksta vītne troses pievadam, kuru negribas sabeigt.
mēģināt ar uzgriezni uz tās vītnes ? |
Offline
| |
|
zazzaa | 19. Aug 2012, 17:38 | #16408 |
|
 Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3344
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen, LTR450,
|
19 Aug 2012, 17:26:08 piiters rakstīja:
jā tā laikam būs,
izskatās ka ir vītne tur.
Tkai nav īsti aiz kā pagriezt, ārpusē ir mīksta vītne troses pievadam, kuru negribas sabeigt.
mēģināt ar uzgriezni uz tās vītnes ?
paskaties iekša nav seškante?
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
|
Offline
| |
|
gynts | 19. Aug 2012, 19:55 | #16409 |
|
 Kopš: 27. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 460
Braucu ar: yamaha xjr1200:
|
19 Aug 2012, 17:05:01 piiters rakstīja:
šodien noņēmu spidometra rumbu, lai skatītos kādēļ negriež trosi.
Izrādās tas gareniskais zobrats, kas piedzen trosīti ir noķīlējis, mehānismu pagriezt nav iespējams.
Nevaru iebraukt kā tas gareniskais zobrats izņemams ?
vai tiešām jāmaina ar visu rumbu ?
te bildē redzamajai paplaksnei pipļuks nolūzis ka tik nav starp zobratiem iekritis.. |
Offline
| |
|
kinigadners | 19. Aug 2012, 20:26 | #16410 |
|
 Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
| Tur atsevišķi tik un tā neko nevar nopirkt,jauns orientējoši 40ls maksā.  |
Offline
| |
|
lauris_KTM | 19. Aug 2012, 22:22 | #16411 |
|
Kopš: 19. Aug 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1
Braucu ar: KTM 525 sx
| kāds nezin, kur LV var nopirkt šādu verķi motora ķēdes savienojuma aizvalcēšanai?
bilde
vai arī kāds var aizdot uz vienu vakaru? kaut par atlīdzību.. |
Offline
| |
|
MaSka | 20. Aug 2012, 16:21 | #16412 |
|
 Kopš: 28. Jun 2012
Ziņojumi: 35
Braucu ar:
| Labdien!
Ir pastiprināti sācis grabēt/kustēt peldošais bremžu disks.
Jautājums, vai es varu tā vienkārši piepresēt stingrāk tās kniedes, vai arī tur ir cita metodika? |
Offline
| |
|
Archy96 | 20. Aug 2012, 16:25 | #16413 |
|
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
20 Aug 2012, 16:21:58 MaSka rakstīja:
Labdien!
Ir pastiprināti sācis grabēt/kustēt peldošais bremžu disks.
Jautājums, vai es varu tā vienkārši piepresēt stingrāk tās kniedes, vai arī tur ir cita metodika?
Kamēr nost nekrīt, tikmēr neaiztiec.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline
| |
|
xxxx | 20. Aug 2012, 16:26 | #16414 |
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 289
Braucu ar:
| endūram esmu pārpresējis, lai izietu TA. |
Offline
| |
|
MaSka | 20. Aug 2012, 16:30 | #16415 |
|
 Kopš: 28. Jun 2012
Ziņojumi: 35
Braucu ar:
|
20 Aug 2012, 16:25:28 Archy96 rakstīja:
20 Aug 2012, 16:21:58 MaSka rakstīja:
Labdien!
Ir pastiprināti sācis grabēt/kustēt peldošais bremžu disks.
Jautājums, vai es varu tā vienkārši piepresēt stingrāk tās kniedes, vai arī tur ir cita metodika?
Kamēr nost nekrīt, tikmēr neaiztiec.
Ja būs tā izļurkājies, ka kritīs nost, viņš takš var noķīlēt riteni  |
Offline
| |
|
MIGs | 20. Aug 2012, 16:45 | #16416 |
|
 Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Peldošais bremžu disks drīkst grabēt uz sāniem(TA darboņiem, kā parasti ir cits viedoklis...), bet uz priekšu un atpakaļu gan nedrīkst kustēties.
Parasti jau izbeidzas nevis kniedes, bet atsperšaibas un tāpēc grab. Saprotu, ka kniedes+šaibas ir diezgan dārgs un kopā salasās daudz Ls + Darbs.
VVZ kas tur sanāk, ja mēģina tās pašas kneiedes pievalcēt stiparāk ?!
-----------------
|
Offline
| |
|
vellabeerns | 20. Aug 2012, 16:49 | #16417 |
|
 Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
|
20 Aug 2012, 16:45:16 MIGs rakstīja:
Peldošais bremžu disks drīkst grabēt uz sāniem(TA darboņiem, kā parasti ir cits viedoklis...), bet uz priekšu un atpakaļu gan nedrīkst kustēties.
Parasti jau izbeidzas nevis kniedes, bet atsperšaibas un tāpēc grab. Saprotu, ka kniedes+šaibas ir diezgan dārgs un kopā salasās daudz Ls + Darbs.
VVZ kas tur sanāk, ja mēģina tās pašas kneiedes pievalcēt stiparāk ?!
nu nez, cik tas pareizi vai nepareizi, bet vecos laikos, šķiet, vienam savam mopēdam tās kniedes saklapēju stingrākas, lai negrab! itkā pēc tam arī viss bij ok, tā kā...štuko vien pats...
teorētiski jau nekāda skaāde nenotiek, ja vien nesaspiež tās par ciešu un peldošais disks nepārtop par nepeldošo 
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! |
Offline
| |
|
Deep | 20. Aug 2012, 18:05 | #16418 |
|
 Kopš: 30. Sep 2008
Ziņojumi: 367
Braucu ar: Bandītu N1.2 '98
| Nu tā, esmu iebridis ar to strāvas regulatoru...naf ne jausmas kas man ir jāmeklē- pēc manuāļa un moča vizualās apskates liekas, ka tam jābūt-
http://www.ebay.com/itm/Suzuki-GSF-1200-T-Bandi...3#ht_1501wt_1271
bet tai pat laikā uzklausot gudrus cilvēkus, kas saka, ka der tip jebkurš, kas vizuāli izskatās šādi-
http://www.ebay.com/itm/Suzuki-GSF1200-2001-200...32#ht_500wt_1054
Kur šķirba un ja der jebkurš parasts regulātors no moto tehnikas, tad kā viņu pievienot?
Sāpe- dod par daudz uz aķi- 14.8-15.4V..
----------------- "Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"
|
Offline
| |
|
Difers | 20. Aug 2012, 18:20 | #16419 |
|
 Kopš: 25. Mar 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 334
Braucu ar: BMW K1600GT
| Pirms maini regulatoru, pārbaudi vai viņam ir pietiekoša "massa"
Tas var būt par iemeslu pārlādēšanai... |
Offline
| |
|
Difers | 20. Aug 2012, 18:24 | #16420 |
|
 Kopš: 25. Mar 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 334
Braucu ar: BMW K1600GT
| Pirmais variants izskatās ka nāk iekšā ģeneratorā.
Var gadīties ka atšķiras principi.
Tiem kam regulators ārā parasti ir ģeneratori bez oglēm. Iespējams ka klasiskais padoms- der no jebkura, neattieksies uz šo gadijumu...
Ja kļūdos labojiet, neesmu guru. |
Offline
| |
|