Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Deep | 20. Aug 2012, 18:35 | #16421 |
|  Kopš: 30. Sep 2008
Ziņojumi: 367
Braucu ar: Bandītu N1.2 '98
|
20 Aug 2012, 18:24:08 Difers rakstīja:
Pirmais variants izskatās ka nāk iekšā ģeneratorā.
Var gadīties ka atšķiras principi.
Tiem kam regulators ārā parasti ir ģeneratori bez oglēm. Iespējams ka klasiskais padoms- der no jebkura, neattieksies uz šo gadijumu...
Ja kļūdos labojiet, neesmu guru.
Paldies par viedokli.
Varbūt vēl kāds guru ko var pateikt 
----------------- "Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"
| Offline
| | |
didrx | 20. Aug 2012, 20:30 | #16422 |
|  Kopš: 18. Nov 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1229
Braucu ar: AWD,XL1000V
|
18 Aug 2012, 21:11:10 motoTurer rakstīja:
18 Aug 2012, 18:46:58 didrx rakstīja:
jautājums transalpa īpašniekiem!
vai pie 110 km/h un 5000 rpm ir normāli?
taka pa augstu apgrieziemi liekas?
tas vis 5-tajā pārnesumā
Ar standarta zobratiem normāli
a,nu skaidrs,ja kādam ir lielāka,priekšējā,tad PM 
----------------- Viss noderigakais padoms : Pohuj uz vietas tiksim skaidriiba | Offline
| | |
Vecais_Archa | 20. Aug 2012, 20:50 | #16423 |
|  Kopš: 25. Dec 2008
Ziņojumi: 1344
Braucu ar:
| Kur var izgriezt mocim jaunu spoguli?
----------------- Durka uber alles! | Offline
| | |
|
Naits | 20. Aug 2012, 21:02 | #16424 |
|  Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
20 Aug 2012, 20:50:24 Vecais_Archa rakstīja:
Kur var izgriezt mocim jaunu spoguli?
Es taisīju Visvalža un Upīša stūrī, ieeja no Visvalža. Kvalitāte bij laba un cena laikam bij 10 Ls. Taisīja 45 min
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline
| | |
zazzaa | 20. Aug 2012, 21:03 | #16425 |
|  Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3344
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen, LTR450,
|
20 Aug 2012, 20:50:24 Vecais_Archa rakstīja:
Kur var izgriezt mocim jaunu spoguli?
arī šitas interesē, jo drīz skate un ar vienu laikam nevar tikt cauri 
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline
| | |
emilz23 | 21. Aug 2012, 15:20 | #16426 |
| Kopš: 28. Apr 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 29
Braucu ar: Yamaha DT 125 X '06 / Lifan (Hongda) 150cc PitBike '10
| Sveiciens visapkārt. Tātad, kamēr remontējams mana Yamahiņa, tamdēļ izdomāju savest kārtībā un vēlāk iespējams uzsist gaisā savu Lifan 150cc krosinieka mocīti. Tā jau pats izstudierētu kapēc tā, taču uz moča esmu tikai 1 sezonu, pirms tam tikai pusgadu uz mopēda (Rīga-13) kam tik 1:50 un mauc!
Tātad ir sekojoša problēma, kā jau no virsraksta varam noprast, problēma ar to, kad motocikls dūmo, un pietam pamatīgi.
Ko esmu darījis:
*Mēģināju "izgāzēt" netīrumus no karbiķa - nesekmīgi.
*Iztīrīju karbiķi, ar dīzīti un visu pārējo - nesekmīgi.
*Lēju kvalitatīvu degvielu - no "Statoil" arī - nesekmīgi.
*Kā arī nomainīju eļļu - nesekmīgi.
Iespējamais iemesls kapēc tā notiek:
"King" degviela* - ko biju atstājis uz ziemu iekš moča un tad arī, ziemā, sāka dūmot!
Kādi ieteikumi? Ko nomainīt? Kapēc tā?
Paldies jau iepriekš - ja nu administrātoriem nepatīk, kad liku pie Hondas, tad lūgums pārvietot uz "Citi" sadaļu nevis dzēst - vai arī mani novirzīt uz topiku kur šis ir izrunāts un atrunāts.
Kapēc liku pie "Hondas"?
Jo mocis ir Hondas replika, tātad ļoti daudz kas ir identisks (vismaz motorā), taču ne tik profesienāli uztaisīts.
*Tā nav anti-reklāma, bet tas man dzīvē pierādījas, nobeidza Husi (motorzāģi)! | Offline
| | |
Blackadder | 21. Aug 2012, 16:34 | #16427 |
| Kopš: 23. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 80
Braucu ar: VFR750F RC24
|
21 Aug 2012, 15:20:37 emilz23 rakstīja:
Sveiciens visapkārt. Tātad, kamēr remontējams mana Yamahiņa, tamdēļ izdomāju savest kārtībā un vēlāk iespējams uzsist gaisā savu Lifan 150cc krosinieka mocīti. Tā jau pats izstudierētu kapēc tā, taču uz moča esmu tikai 1 sezonu, pirms tam tikai pusgadu uz mopēda (Rīga-13) kam tik 1:50 un mauc!
Tātad ir sekojoša problēma, kā jau no virsraksta varam noprast, problēma ar to, kad motocikls dūmo, un pietam pamatīgi.
Ko esmu darījis:
*Mēģināju "izgāzēt" netīrumus no karbiķa - nesekmīgi.
*Iztīrīju karbiķi, ar dīzīti un visu pārējo - nesekmīgi.
*Lēju kvalitatīvu degvielu - no "Statoil" arī - nesekmīgi.
*Kā arī nomainīju eļļu - nesekmīgi.
Iespējamais iemesls kapēc tā notiek:
"King" degviela* - ko biju atstājis uz ziemu iekš moča un tad arī, ziemā, sāka dūmot!
Kādi ieteikumi? Ko nomainīt? Kapēc tā?
Šaubīgā degviela taču jau droši vien ir izstrādājusies, tā kā tā diez vai pie vainas. Kādā krāsā dūmi? Un kāda izskatās aizdedzes svece? | Offline
| | |
elf | 21. Aug 2012, 16:57 | #16428 |
|  Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1206
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
20 Aug 2012, 21:03:13 zazzaa rakstīja:
20 Aug 2012, 20:50:24 Vecais_Archa rakstīja:
Kur var izgriezt mocim jaunu spoguli?
arī šitas interesē, jo drīz skate un ar vienu laikam nevar tikt cauri 
http://www.rigasstikls.lv/lv/stikls/stikla-apstrade
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline
| | |
artis16 | 21. Aug 2012, 19:03 | #16429 |
|  Kopš: 08. May 2012
No: Saldus
Ziņojumi: 32
Braucu ar: Cagiva mito 125
| Es atkal par demferi-man viņš ir galīgi miksts un nekad jēga nau no viņa -in sulojas!
jautajums sekojoš tur var ko darīt!
teica lai atgaisoju un tt.-tet kā to darīt?
demferis izskatās šads!-aptuveni
http://www.google.lv/imgres?q=cagivas+demferis&...0&ved=1t:429,r:6,s:97,i:25 | Offline
| | |
emilz23 | 21. Aug 2012, 20:50 | #16430 |
| Kopš: 28. Apr 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 29
Braucu ar: Yamaha DT 125 X '06 / Lifan (Hongda) 150cc PitBike '10
| @Blackadder - tikko izskrēju laukā, dūmu krāsa zila (manāmi zila) ... Svece ir laba ... nav spīdīga, bet tumša (kā ar kkādu ēļļu) ... bet ir laba, lec labi. | Offline
| | |
Alans | 21. Aug 2012, 21:16 | #16431 |
| Kopš: 16. Apr 2011
Ziņojumi: 26
Braucu ar: Honda crf250;Yamaha yz125
| Izskatās, ka prasās vārstu saļņikus nomainīt un problēmai vajadzētu būt atrisinātai | Offline
| | |
emilz23 | 21. Aug 2012, 21:34 | #16432 |
| Kopš: 28. Apr 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 29
Braucu ar: Yamaha DT 125 X '06 / Lifan (Hongda) 150cc PitBike '10
| @Alans - Tas man? Ja jā, kur tie vārsti atrodas, kā jau teicu pirmais gads ar moci, sou neko nezinu ... | Offline
| | |
Blackadder | 22. Aug 2012, 08:28 | #16433 |
| Kopš: 23. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 80
Braucu ar: VFR750F RC24
|
21 Aug 2012, 20:50:28 emilz23 rakstīja:
@Blackadder - tikko izskrēju laukā, dūmu krāsa zila (manāmi zila) ... Svece ir laba ... nav spīdīga, bet tumša (kā ar kkādu ēļļu) ... bet ir laba, lec labi.
Dūmu liek domāt, ka motors svilina eļļu, un arī svece pieliek savu artavu pie šīm aizdomām. Es droši vien sāktu ar vārstu pārbaudi.
Nu, vārsti droši vien atrodas dzinēja galvā, bet ja Tev rodas šāds jautājums, tad vismaz līdz laikam, kamēr esi savācis lielāku informācijas bagāžu, tomēr būtu prātīgāk manipulācijas ap vārstiem uzticēt kādam, kuram jau ir pieredze. Visticamāk, Tavs motors ir analogs kāda japāņu ražotāja, piemēram, Honda, motoram, un daudzas noderīgas lietas par remontiem un apkopēm, būtu iespējams atrast internetā, ja vien Tu pats atkodīsi, no kā Tavs motors ir nokopēts. [ Šo ziņu laboja Blackadder, 22 Aug 2012, 08:38:21 ] | Offline
| | |
emilz23 | 22. Aug 2012, 09:48 | #16434 |
| Kopš: 28. Apr 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 29
Braucu ar: Yamaha DT 125 X '06 / Lifan (Hongda) 150cc PitBike '10
| @Black ... ok paldies, kkad atbrauks cilvēks, kas ieliks motoru un arī viņam uzprasīšu, jo nu cilvēks ar zelta rokām. Ja kkas vēl, tad jautāšu! | Offline
| | |
eds | 22. Aug 2012, 10:10 | #16435 |
|  Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
|
20 Aug 2012, 16:49:21 vellabeerns rakstīja:
20 Aug 2012, 16:45:16 MIGs rakstīja:
Peldošais bremžu disks drīkst grabēt uz sāniem(TA darboņiem, kā parasti ir cits viedoklis...), bet uz priekšu un atpakaļu gan nedrīkst kustēties.
Parasti jau izbeidzas nevis kniedes, bet atsperšaibas un tāpēc grab. Saprotu, ka kniedes+šaibas ir diezgan dārgs un kopā salasās daudz Ls + Darbs.
VVZ kas tur sanāk, ja mēģina tās pašas kneiedes pievalcēt stiparāk ?!
nu nez, cik tas pareizi vai nepareizi, bet vecos laikos, šķiet, vienam savam mopēdam tās kniedes saklapēju stingrākas, lai negrab! itkā pēc tam arī viss bij ok, tā kā...štuko vien pats...
teorētiski jau nekāda skaāde nenotiek, ja vien nesaspiež tās par ciešu un peldošais disks nepārtop par nepeldošo 
esmu dzirdējis viedokli, ka klapēt nav labi. pareizā tehnoloģija esot ar lielām gultņu bumbām un skrūvspīlēs ievilkt. tad tur viss sanākot labi un ar jūtām.
----------------- http://www.oxyehho.com/ | Offline
| | |
dzhanis | 22. Aug 2012, 10:41 | #16436 |
|  Kopš: 30. Apr 2010
Ziņojumi: 366
Braucu ar: kx250
| mekleju, bet nemaku atrast.
kur aizvest nospiekot krosacham ratu, 18'', ktm ?
velams Riga | Offline
| | |
Deep | 22. Aug 2012, 12:08 | #16437 |
|  Kopš: 30. Sep 2008
Ziņojumi: 367
Braucu ar: Bandītu N1.2 '98
|
20 Aug 2012, 18:05:10 Deep rakstīja:
Nu tā, esmu iebridis ar to strāvas regulatoru...naf ne jausmas kas man ir jāmeklē- pēc manuāļa un moča vizualās apskates liekas, ka tam jābūt-
http://www.ebay.com/itm/Suzuki-GSF-1200-T-Bandi...3#ht_1501wt_1271
bet tai pat laikā uzklausot gudrus cilvēkus, kas saka, ka der tip jebkurš, kas vizuāli izskatās šādi-
http://www.ebay.com/itm/Suzuki-GSF1200-2001-200...32#ht_500wt_1054
Kur šķirba un ja der jebkurš parasts regulātors no moto tehnikas, tad kā viņu pievienot?
Sāpe- dod par daudz uz aķi- 14.8-15.4V..
Joprojām aktuāli
----------------- "Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"
| Offline
| | |
Blackadder | 22. Aug 2012, 15:03 | #16438 |
| Kopš: 23. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 80
Braucu ar: VFR750F RC24
|
22 Aug 2012, 12:08:30 Deep rakstīja:
20 Aug 2012, 18:05:10 Deep rakstīja:
Nu tā, esmu iebridis ar to strāvas regulatoru...naf ne jausmas kas man ir jāmeklē- pēc manuāļa un moča vizualās apskates liekas, ka tam jābūt-
http://www.ebay.com/itm/Suzuki-GSF-1200-T-Bandi...3#ht_1501wt_1271
bet tai pat laikā uzklausot gudrus cilvēkus, kas saka, ka der tip jebkurš, kas vizuāli izskatās šādi-
http://www.ebay.com/itm/Suzuki-GSF1200-2001-200...32#ht_500wt_1054
Kur šķirba un ja der jebkurš parasts regulātors no moto tehnikas, tad kā viņu pievienot?
Sāpe- dod par daudz uz aķi- 14.8-15.4V..
Joprojām aktuāli
Paskatījos šeit http://goo.gl/JXrSA , ka tas pirmais sprieguma regulators patiesībā ir ģeneratorā iebūvējamais. Otrs variants ir ārējais, kuru skrūvē pie rāmja.
Iespējams, ka tad ar zināmu, visai nopietnu elektrosistēmas pārveidi, ir iespējams uzstādīt arī otro. Bet to nu būtu jādara kādam, kas ĻOTI labi saprot ko dara. Manuprāt, nevajadzīgs gemorojs, jo patiesībā tie regulatori, vismaz cik es saprotu, ir paredzēti darbam diviem pilnīgi dažādas konstrukcijas ģeneratoriem. Es laikam censtos izvairītos no eksperimentiem ar variantu nr.2., sakostu zobus un pieturētos pie dārgākā, bet drošākā varianta. | Offline
| | |
Deep | 22. Aug 2012, 16:30 | #16439 |
|  Kopš: 30. Sep 2008
Ziņojumi: 367
Braucu ar: Bandītu N1.2 '98
|
22 Aug 2012, 15:03:52 Blackadder rakstīja:
22 Aug 2012, 12:08:30 Deep rakstīja:
20 Aug 2012, 18:05:10 Deep rakstīja:
Nu tā, esmu iebridis ar to strāvas regulatoru...naf ne jausmas kas man ir jāmeklē- pēc manuāļa un moča vizualās apskates liekas, ka tam jābūt-
http://www.ebay.com/itm/Suzuki-GSF-1200-T-Bandi...3#ht_1501wt_1271
bet tai pat laikā uzklausot gudrus cilvēkus, kas saka, ka der tip jebkurš, kas vizuāli izskatās šādi-
http://www.ebay.com/itm/Suzuki-GSF1200-2001-200...32#ht_500wt_1054
Kur šķirba un ja der jebkurš parasts regulātors no moto tehnikas, tad kā viņu pievienot?
Sāpe- dod par daudz uz aķi- 14.8-15.4V..
Joprojām aktuāli
Paskatījos šeit http://goo.gl/JXrSA , ka tas pirmais sprieguma regulators patiesībā ir ģeneratorā iebūvējamais. Otrs variants ir ārējais, kuru skrūvē pie rāmja.
Iespējams, ka tad ar zināmu, visai nopietnu elektrosistēmas pārveidi, ir iespējams uzstādīt arī otro. Bet to nu būtu jādara kādam, kas ĻOTI labi saprot ko dara. Manuprāt, nevajadzīgs gemorojs, jo patiesībā tie regulatori, vismaz cik es saprotu, ir paredzēti darbam diviem pilnīgi dažādas konstrukcijas ģeneratoriem. Es laikam censtos izvairītos no eksperimentiem ar variantu nr.2., sakostu zobus un pieturētos pie dārgākā, bet drošākā varianta.
Paldies par infu. Tā arī ir- tika sazvanīts čalis no ss.lv kas tos regulatorus pa 45Ls tirgo- šis ar saka, ka viss ir žopa un iesaka kādā jebajā paskatīt un pirkt lietotu visu ģeneratoru- tip lētāk būšot Paskatījos ap 100 eur viss ģenerators lietots, tas sūda regulators ap 220eur jauns  [ Šo ziņu laboja Deep, 22 Aug 2012, 16:35:48 ]
----------------- "Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"
| Offline
| | |
Blackadder | 22. Aug 2012, 17:15 | #16440 |
| Kopš: 23. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 80
Braucu ar: VFR750F RC24
|
22 Aug 2012, 16:30:01 Deep rakstīja:
Paldies par infu. Tā arī ir- tika sazvanīts čalis no ss.lv kas tos regulatorus pa 45Ls tirgo- šis ar saka, ka viss ir žopa un iesaka kādā jebajā paskatīt un pirkt lietotu visu ģeneratoru- tip lētāk būšot Paskatījos ap 100 eur viss ģenerators lietots, tas sūda regulators ap 220eur jauns 
Neesmu speciālists liels gan, bet es laikam webā censtos tomēr papildus pētīt, vai tomēr nav kādas alternatīvas, jo analoģiska detaļa vieglajiem auto maksā kaut kādas gluži simboliskas summas, nekā tur nav tāda, kam maksāt dārgi. Gandrīz vai neticās, ka ķīnieši šitos nekopē un laiž garām iespēju nolaist smuku piķi. | Offline
| | |
|
|