Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Deep
20. Aug 2012, 18:35#16421

Kopš: 30. Sep 2008

Ziņojumi: 367

Braucu ar: Bandītu N1.2 '98


20 Aug 2012, 18:24:08 Difers rakstīja:
Pirmais variants izskatās ka nāk iekšā ģeneratorā.
Var gadīties ka atšķiras principi.
Tiem kam regulators ārā parasti ir ģeneratori bez oglēm. Iespējams ka klasiskais padoms- der no jebkura, neattieksies uz šo gadijumu...
Ja kļūdos labojiet, neesmu guru.


Paldies par viedokli.
Varbūt vēl kāds guru ko var pateikt

-----------------
"Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"

Offline

didrx
20. Aug 2012, 20:30#16422

Kopš: 18. Nov 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1229

Braucu ar: AWD,XL1000V


18 Aug 2012, 21:11:10 motoTurer rakstīja:

18 Aug 2012, 18:46:58 didrx rakstīja:
jautājums transalpa īpašniekiem!


vai pie 110 km/h un 5000 rpm ir normāli?
taka pa augstu apgrieziemi liekas?

tas vis 5-tajā pārnesumā

Ar standarta zobratiem normāli

a,nu skaidrs,ja kādam ir lielāka,priekšējā,tad PM

-----------------
Viss noderigakais padoms : Pohuj uz vietas tiksim skaidriiba

Offline

Vecais_Archa
20. Aug 2012, 20:50#16423

Kopš: 25. Dec 2008

Ziņojumi: 1344

Braucu ar:

Kur var izgriezt mocim jaunu spoguli?

-----------------
Durka uber alles!

Offline

Naits
20. Aug 2012, 21:02#16424

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5225

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


20 Aug 2012, 20:50:24 Vecais_Archa rakstīja:
Kur var izgriezt mocim jaunu spoguli?

Es taisīju Visvalža un Upīša stūrī, ieeja no Visvalža. Kvalitāte bij laba un cena laikam bij 10 Ls. Taisīja 45 min

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

zazzaa
20. Aug 2012, 21:03#16425

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3344

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen, LTR450,


20 Aug 2012, 20:50:24 Vecais_Archa rakstīja:
Kur var izgriezt mocim jaunu spoguli?

arī šitas interesē, jo drīz skate un ar vienu laikam nevar tikt cauri

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

emilz23
21. Aug 2012, 15:20#16426

Kopš: 28. Apr 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 29

Braucu ar: Yamaha DT 125 X '06 / Lifan (Hongda) 150cc PitBike '10

Sveiciens visapkārt. Tātad, kamēr remontējams mana Yamahiņa, tamdēļ izdomāju savest kārtībā un vēlāk iespējams uzsist gaisā savu Lifan 150cc krosinieka mocīti. Tā jau pats izstudierētu kapēc tā, taču uz moča esmu tikai 1 sezonu, pirms tam tikai pusgadu uz mopēda (Rīga-13) kam tik 1:50 un mauc!


Tātad ir sekojoša problēma, kā jau no virsraksta varam noprast, problēma ar to, kad motocikls dūmo, un pietam pamatīgi.

Ko esmu darījis:
*Mēģināju "izgāzēt" netīrumus no karbiķa - nesekmīgi.
*Iztīrīju karbiķi, ar dīzīti un visu pārējo - nesekmīgi.
*Lēju kvalitatīvu degvielu - no "Statoil" arī - nesekmīgi.
*Kā arī nomainīju eļļu - nesekmīgi.

Iespējamais iemesls kapēc tā notiek:
"King" degviela* - ko biju atstājis uz ziemu iekš moča un tad arī, ziemā, sāka dūmot!

Kādi ieteikumi? Ko nomainīt? Kapēc tā?

Paldies jau iepriekš - ja nu administrātoriem nepatīk, kad liku pie Hondas, tad lūgums pārvietot uz "Citi" sadaļu nevis dzēst - vai arī mani novirzīt uz topiku kur šis ir izrunāts un atrunāts.

Kapēc liku pie "Hondas"?
Jo mocis ir Hondas replika, tātad ļoti daudz kas ir identisks (vismaz motorā), taču ne tik profesienāli uztaisīts.

*Tā nav anti-reklāma, bet tas man dzīvē pierādījas, nobeidza Husi (motorzāģi)!

Offline

Blackadder
21. Aug 2012, 16:34#16427

Kopš: 23. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: VFR750F RC24


21 Aug 2012, 15:20:37 emilz23 rakstīja:
Sveiciens visapkārt. Tātad, kamēr remontējams mana Yamahiņa, tamdēļ izdomāju savest kārtībā un vēlāk iespējams uzsist gaisā savu Lifan 150cc krosinieka mocīti. Tā jau pats izstudierētu kapēc tā, taču uz moča esmu tikai 1 sezonu, pirms tam tikai pusgadu uz mopēda (Rīga-13) kam tik 1:50 un mauc!

Tātad ir sekojoša problēma, kā jau no virsraksta varam noprast, problēma ar to, kad motocikls dūmo, un pietam pamatīgi.

Ko esmu darījis:
*Mēģināju "izgāzēt" netīrumus no karbiķa - nesekmīgi.
*Iztīrīju karbiķi, ar dīzīti un visu pārējo - nesekmīgi.
*Lēju kvalitatīvu degvielu - no "Statoil" arī - nesekmīgi.
*Kā arī nomainīju eļļu - nesekmīgi.

Iespējamais iemesls kapēc tā notiek:
"King" degviela* - ko biju atstājis uz ziemu iekš moča un tad arī, ziemā, sāka dūmot!

Kādi ieteikumi? Ko nomainīt? Kapēc tā?


Šaubīgā degviela taču jau droši vien ir izstrādājusies, tā kā tā diez vai pie vainas. Kādā krāsā dūmi? Un kāda izskatās aizdedzes svece?

Offline

elf
21. Aug 2012, 16:57#16428

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1206

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


20 Aug 2012, 21:03:13 zazzaa rakstīja:

20 Aug 2012, 20:50:24 Vecais_Archa rakstīja:
Kur var izgriezt mocim jaunu spoguli?

arī šitas interesē, jo drīz skate un ar vienu laikam nevar tikt cauri


http://www.rigasstikls.lv/lv/stikls/stikla-apstrade

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

artis16
21. Aug 2012, 19:03#16429

Kopš: 08. May 2012

No: Saldus

Ziņojumi: 32

Braucu ar: Cagiva mito 125

Es atkal par demferi-man viņš ir galīgi miksts un nekad jēga nau no viņa -in sulojas!
jautajums sekojoš tur var ko darīt!
teica lai atgaisoju un tt.-tet kā to darīt?
demferis izskatās šads!-aptuveni
http://www.google.lv/imgres?q=cagivas+demferis&...0&ved=1t:429,r:6,s:97,i:25

Offline

emilz23
21. Aug 2012, 20:50#16430

Kopš: 28. Apr 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 29

Braucu ar: Yamaha DT 125 X '06 / Lifan (Hongda) 150cc PitBike '10

@Blackadder - tikko izskrēju laukā, dūmu krāsa zila (manāmi zila) ... Svece ir laba ... nav spīdīga, bet tumša (kā ar kkādu ēļļu) ... bet ir laba, lec labi.

Offline

Alans
21. Aug 2012, 21:16#16431

Kopš: 16. Apr 2011

Ziņojumi: 26

Braucu ar: Honda crf250;Yamaha yz125

Izskatās, ka prasās vārstu saļņikus nomainīt un problēmai vajadzētu būt atrisinātai

Offline

emilz23
21. Aug 2012, 21:34#16432

Kopš: 28. Apr 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 29

Braucu ar: Yamaha DT 125 X '06 / Lifan (Hongda) 150cc PitBike '10

@Alans - Tas man? Ja jā, kur tie vārsti atrodas, kā jau teicu pirmais gads ar moci, sou neko nezinu ...

Offline

Blackadder
22. Aug 2012, 08:28#16433

Kopš: 23. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: VFR750F RC24


21 Aug 2012, 20:50:28 emilz23 rakstīja:
@Blackadder - tikko izskrēju laukā, dūmu krāsa zila (manāmi zila) ... Svece ir laba ... nav spīdīga, bet tumša (kā ar kkādu ēļļu) ... bet ir laba, lec labi.


Dūmu liek domāt, ka motors svilina eļļu, un arī svece pieliek savu artavu pie šīm aizdomām. Es droši vien sāktu ar vārstu pārbaudi.

Nu, vārsti droši vien atrodas dzinēja galvā, bet ja Tev rodas šāds jautājums, tad vismaz līdz laikam, kamēr esi savācis lielāku informācijas bagāžu, tomēr būtu prātīgāk manipulācijas ap vārstiem uzticēt kādam, kuram jau ir pieredze. Visticamāk, Tavs motors ir analogs kāda japāņu ražotāja, piemēram, Honda, motoram, un daudzas noderīgas lietas par remontiem un apkopēm, būtu iespējams atrast internetā, ja vien Tu pats atkodīsi, no kā Tavs motors ir nokopēts.

[ Šo ziņu laboja Blackadder, 22 Aug 2012, 08:38:21 ]

Offline

emilz23
22. Aug 2012, 09:48#16434

Kopš: 28. Apr 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 29

Braucu ar: Yamaha DT 125 X '06 / Lifan (Hongda) 150cc PitBike '10

@Black ... ok paldies, kkad atbrauks cilvēks, kas ieliks motoru un arī viņam uzprasīšu, jo nu cilvēks ar zelta rokām. Ja kkas vēl, tad jautāšu!

Offline

eds
22. Aug 2012, 10:10#16435

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


20 Aug 2012, 16:49:21 vellabeerns rakstīja:

20 Aug 2012, 16:45:16 MIGs rakstīja:
Peldošais bremžu disks drīkst grabēt uz sāniem(TA darboņiem, kā parasti ir cits viedoklis...), bet uz priekšu un atpakaļu gan nedrīkst kustēties.

Parasti jau izbeidzas nevis kniedes, bet atsperšaibas un tāpēc grab. Saprotu, ka kniedes+šaibas ir diezgan dārgs un kopā salasās daudz Ls + Darbs.
VVZ kas tur sanāk, ja mēģina tās pašas kneiedes pievalcēt stiparāk ?!


nu nez, cik tas pareizi vai nepareizi, bet vecos laikos, šķiet, vienam savam mopēdam tās kniedes saklapēju stingrākas, lai negrab! itkā pēc tam arī viss bij ok, tā kā...štuko vien pats...
teorētiski jau nekāda skaāde nenotiek, ja vien nesaspiež tās par ciešu un peldošais disks nepārtop par nepeldošo


esmu dzirdējis viedokli, ka klapēt nav labi. pareizā tehnoloģija esot ar lielām gultņu bumbām un skrūvspīlēs ievilkt. tad tur viss sanākot labi un ar jūtām.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

dzhanis
22. Aug 2012, 10:41#16436

Kopš: 30. Apr 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar: kx250

mekleju, bet nemaku atrast.

kur aizvest nospiekot krosacham ratu, 18'', ktm ?

velams Riga

Offline

Deep
22. Aug 2012, 12:08#16437

Kopš: 30. Sep 2008

Ziņojumi: 367

Braucu ar: Bandītu N1.2 '98


20 Aug 2012, 18:05:10 Deep rakstīja:
Nu tā, esmu iebridis ar to strāvas regulatoru...naf ne jausmas kas man ir jāmeklē- pēc manuāļa un moča vizualās apskates liekas, ka tam jābūt-
http://www.ebay.com/itm/Suzuki-GSF-1200-T-Bandi...3#ht_1501wt_1271
bet tai pat laikā uzklausot gudrus cilvēkus, kas saka, ka der tip jebkurš, kas vizuāli izskatās šādi-
http://www.ebay.com/itm/Suzuki-GSF1200-2001-200...32#ht_500wt_1054

Kur šķirba un ja der jebkurš parasts regulātors no moto tehnikas, tad kā viņu pievienot?

Sāpe- dod par daudz uz aķi- 14.8-15.4V..


Joprojām aktuāli

-----------------
"Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"

Offline

Blackadder
22. Aug 2012, 15:03#16438

Kopš: 23. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: VFR750F RC24


22 Aug 2012, 12:08:30 Deep rakstīja:

20 Aug 2012, 18:05:10 Deep rakstīja:
Nu tā, esmu iebridis ar to strāvas regulatoru...naf ne jausmas kas man ir jāmeklē- pēc manuāļa un moča vizualās apskates liekas, ka tam jābūt-
http://www.ebay.com/itm/Suzuki-GSF-1200-T-Bandi...3#ht_1501wt_1271
bet tai pat laikā uzklausot gudrus cilvēkus, kas saka, ka der tip jebkurš, kas vizuāli izskatās šādi-
http://www.ebay.com/itm/Suzuki-GSF1200-2001-200...32#ht_500wt_1054

Kur šķirba un ja der jebkurš parasts regulātors no moto tehnikas, tad kā viņu pievienot?

Sāpe- dod par daudz uz aķi- 14.8-15.4V..


Joprojām aktuāli


Paskatījos šeit http://goo.gl/JXrSA , ka tas pirmais sprieguma regulators patiesībā ir ģeneratorā iebūvējamais. Otrs variants ir ārējais, kuru skrūvē pie rāmja.

Iespējams, ka tad ar zināmu, visai nopietnu elektrosistēmas pārveidi, ir iespējams uzstādīt arī otro. Bet to nu būtu jādara kādam, kas ĻOTI labi saprot ko dara. Manuprāt, nevajadzīgs gemorojs, jo patiesībā tie regulatori, vismaz cik es saprotu, ir paredzēti darbam diviem pilnīgi dažādas konstrukcijas ģeneratoriem. Es laikam censtos izvairītos no eksperimentiem ar variantu nr.2., sakostu zobus un pieturētos pie dārgākā, bet drošākā varianta.

Offline

Deep
22. Aug 2012, 16:30#16439

Kopš: 30. Sep 2008

Ziņojumi: 367

Braucu ar: Bandītu N1.2 '98


22 Aug 2012, 15:03:52 Blackadder rakstīja:

22 Aug 2012, 12:08:30 Deep rakstīja:

20 Aug 2012, 18:05:10 Deep rakstīja:
Nu tā, esmu iebridis ar to strāvas regulatoru...naf ne jausmas kas man ir jāmeklē- pēc manuāļa un moča vizualās apskates liekas, ka tam jābūt-
http://www.ebay.com/itm/Suzuki-GSF-1200-T-Bandi...3#ht_1501wt_1271
bet tai pat laikā uzklausot gudrus cilvēkus, kas saka, ka der tip jebkurš, kas vizuāli izskatās šādi-
http://www.ebay.com/itm/Suzuki-GSF1200-2001-200...32#ht_500wt_1054

Kur šķirba un ja der jebkurš parasts regulātors no moto tehnikas, tad kā viņu pievienot?

Sāpe- dod par daudz uz aķi- 14.8-15.4V..


Joprojām aktuāli


Paskatījos šeit http://goo.gl/JXrSA , ka tas pirmais sprieguma regulators patiesībā ir ģeneratorā iebūvējamais. Otrs variants ir ārējais, kuru skrūvē pie rāmja.

Iespējams, ka tad ar zināmu, visai nopietnu elektrosistēmas pārveidi, ir iespējams uzstādīt arī otro. Bet to nu būtu jādara kādam, kas ĻOTI labi saprot ko dara. Manuprāt, nevajadzīgs gemorojs, jo patiesībā tie regulatori, vismaz cik es saprotu, ir paredzēti darbam diviem pilnīgi dažādas konstrukcijas ģeneratoriem. Es laikam censtos izvairītos no eksperimentiem ar variantu nr.2., sakostu zobus un pieturētos pie dārgākā, bet drošākā varianta.


Paldies par infu. Tā arī ir- tika sazvanīts čalis no ss.lv kas tos regulatorus pa 45Ls tirgo- šis ar saka, ka viss ir žopa un iesaka kādā jebajā paskatīt un pirkt lietotu visu ģeneratoru- tip lētāk būšot Paskatījos ap 100 eur viss ģenerators lietots, tas sūda regulators ap 220eur jauns

[ Šo ziņu laboja Deep, 22 Aug 2012, 16:35:48 ]



-----------------
"Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"

Offline

Blackadder
22. Aug 2012, 17:15#16440

Kopš: 23. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: VFR750F RC24


22 Aug 2012, 16:30:01 Deep rakstīja:

Paldies par infu. Tā arī ir- tika sazvanīts čalis no ss.lv kas tos regulatorus pa 45Ls tirgo- šis ar saka, ka viss ir žopa un iesaka kādā jebajā paskatīt un pirkt lietotu visu ģeneratoru- tip lētāk būšot Paskatījos ap 100 eur viss ģenerators lietots, tas sūda regulators ap 220eur jauns


Neesmu speciālists liels gan, bet es laikam webā censtos tomēr papildus pētīt, vai tomēr nav kādas alternatīvas, jo analoģiska detaļa vieglajiem auto maksā kaut kādas gluži simboliskas summas, nekā tur nav tāda, kam maksāt dārgi. Gandrīz vai neticās, ka ķīnieši šitos nekopē un laiž garām iespēju nolaist smuku piķi.

Offline