Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Naits | 27. Aug 2012, 09:17 | #16521 |
|  Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Hologēno oranžu? Gan jau ka auto veikalos, ar oranžām gan nav bijusi darīšana. Sarkandaugavas pagrabiņā iebrauc, ja nē tad Motolandā uzsūti, tur katalogā bij visādas.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline
| | |
matrix00 | 27. Aug 2012, 11:17 | #16522 |
| Kopš: 08. Dec 2011
Ziņojumi: 21
Braucu ar: Dr 650
|
27 Aug 2012, 08:09:46 Naits rakstīja:
27 Aug 2012, 07:31:22 ositis rakstīja:
26 Aug 2012, 16:47:45 matrix00 rakstīja:
26 Aug 2012, 16:04:32 piiters rakstīja:
saakumaa pameegini ar citu akji vai piepiipaajamajiem.
pameeri spriegumu uz akja, vajadzeetu buut 12V +-0.4V
akjis ir ok, pirkts jauns, kaa arii piipotaaji nepalidz 
Parbaudi sprieguma regulatoru.Man kawai bija taspats kad salaidu vadus uz iso aki liekot klat.Links
Visi drošinātāji veseli? Varbūt kāds( piemēram centrālais) sakusa, bet nepaspēja pārdegt un tagad dodgļuku. Ir gadījies uzmest klemmes otrādi untad tikts galā tik ar drošinātāja maiņu.
maati googli esmu izkasis krustam shkeersaam, manuaali, var atrast tikai par maksu!
itkaa dr650se ir tadspats tik nak klat starteris, bet tam elektronika biski savadaka, to manuali gan var novilkt, varbuut tas pats
jaa, viens drosinataajs bij sakusis, bet vesels, nomainiju, bet nekaadas reakcijas.
nu buus jamegina parbaudit regulatoru 
nav iespejams atrast vrb kads zin kur atrast manuaali, izgogleeju, bet bez panakumiem [ Šo ziņu laboja matrix00, 27 Aug 2012, 14:29:53 ] | Offline
| | |
Naits | 27. Aug 2012, 11:46 | #16523 |
|  Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Iztīri un pārbaudi arī to drošinātāja ligzdu.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline
| | |
|
matrix00 | 27. Aug 2012, 13:53 | #16524 |
| Kopš: 08. Dec 2011
Ziņojumi: 21
Braucu ar: Dr 650
|
27 Aug 2012, 11:46:01 Naits rakstīja:
Iztīri un pārbaudi arī to drošinātāja ligzdu.
viss tirs un smuks  | Offline
| | |
garais61 | 27. Aug 2012, 15:20 | #16525 |
|  Kopš: 13. Jun 2010
Ziņojumi: 527
Braucu ar: Visu kas kust
| sveiki! kur Rīgā varētu sametināt suzukam eļļas radiatoru? mazliet zupo, iepriekš bija metināts.amputēta maza daļa no ribas ,materiāls alumīnijs. iepriekš paldies. | Offline
| | |
knapen | 27. Aug 2012, 16:40 | #16526 |
|  Kopš: 16. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 79
Braucu ar: klx650, patrol gr,audi
| Čau visiem!!! 
Kas varētu būt pie vainas ka 2002 R6 auksts nelec...
Bet kad pagriež ručku un darbina pielec... ?
Kad uzsilis un pabraukāts...kamēr silts lec itkā normāli bez ručkas griezšanas (bet nevienmēr)....  | Offline
| | |
Blackadder | 27. Aug 2012, 18:01 | #16527 |
| Kopš: 23. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 80
Braucu ar: VFR750F RC24
| Dumjš jautājums, bet ar moču motoriem pieredze ir minimāla. Vai pārāk maza degvielas caurulīte (pārāk mazs diametrs) no bākas uz karburatoru varētu būt par iemeslu tam, kāpēc mocis negrib iet uz lielākiem apgriezieniem - noplok jauda, šāvieni izpūtējā)? [ Šo ziņu laboja Blackadder, 27 Aug 2012, 18:01:40 ] | Offline
| | |
Archy96 | 27. Aug 2012, 18:04 | #16528 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
27 Aug 2012, 15:20:21 garais61 rakstīja:
sveiki! kur Rīgā varētu sametināt suzukam eļļas radiatoru? mazliet zupo, iepriekš bija metināts.amputēta maza daļa no ribas ,materiāls alumīnijs. iepriekš paldies.
Uz Deglava ielas, pie tilta , tur kur gāzinieki, pagalmā.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
mk2marekz | 27. Aug 2012, 18:04 | #16529 |
|  Kopš: 20. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 21
Braucu ar: FZS600
|
27 Aug 2012, 18:01:24 Blackadder rakstīja:
Dumjš jautājums, bet ar moču motoriem pieredze ir minimāla. Vai pārāk maza degvielas caurulīte (pārāk mazs diametrs) no bākas uz karburatoru varētu būt par iemeslu tam, kāpēc mocis negrib iet uz lielākiem apgriezieniem - noplok jauda, šāvieni izpūtējā)?
švaki vai tas varētu būt par iemeslu! | Offline
| | |
Kashelz | 27. Aug 2012, 18:11 | #16530 |
|  Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
27 Aug 2012, 18:04:53 mk2marekz rakstīja:
27 Aug 2012, 18:01:24 Blackadder rakstīja:
Dumjš jautājums, bet ar moču motoriem pieredze ir minimāla. Vai pārāk maza degvielas caurulīte (pārāk mazs diametrs) no bākas uz karburatoru varētu būt par iemeslu tam, kāpēc mocis negrib iet uz lielākiem apgriezieniem - noplok jauda, šāvieni izpūtējā)?
švaki vai tas varētu būt par iemeslu!
Skaties vai mocim gaisa kaste ir orgjināla, bija gadījums, kad gaisa kastē neieliku orgjinalo trubu, kas taisa kaut kādu pretsitienu vai ko un negaja pie lieliem abarotiem vispār, ristijās, ieliku trubu un viss aiziet.  | Offline
| | |
Blackadder | 27. Aug 2012, 18:13 | #16531 |
| Kopš: 23. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 80
Braucu ar: VFR750F RC24
|
27 Aug 2012, 18:04:53 mk2marekz rakstīja:
27 Aug 2012, 18:01:24 Blackadder rakstīja:
Dumjš jautājums, bet ar moču motoriem pieredze ir minimāla. Vai pārāk maza degvielas caurulīte (pārāk mazs diametrs) no bākas uz karburatoru varētu būt par iemeslu tam, kāpēc mocis negrib iet uz lielākiem apgriezieniem - noplok jauda, šāvieni izpūtējā)?
švaki vai tas varētu būt par iemeslu!
Tobiš, atbilde ir apstiprinoša? | Offline
| | |
Blackadder | 27. Aug 2012, 18:20 | #16532 |
| Kopš: 23. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 80
Braucu ar: VFR750F RC24
|
27 Aug 2012, 18:11:26 Kashelz rakstīja:
Skaties vai mocim gaisa kaste ir orgjināla, bija gadījums, kad gaisa kastē neieliku orgjinalo trubu, kas taisa kaut kādu pretsitienu vai ko un negaja pie lieliem abarotiem vispār, ristijās, ieliku trubu un viss aiziet. 
Ar gaisa padevi jau eksperimentēju, neatkarīgi no gaisa padeves stāvokļa, vieni un tie paši simptomi - ātrāk par 70 km/h vnk neiet. Te gan jāpiebilst, ka ne motors, ne karburators nav oriģinālie, toties pilnīgi jauni, un tikko uzstādīti. Ar gaisa filtra kasti - eksperimentēju gan ar to, kas mocim nāca oriģinālā, gan arī ar to, kas nāk oriģinālā līdzi jaunajam motoram. No difference. Visas trubas filtra kastei pievienotas, kā pienākas. Degvielas trubiņu gan paķēru pirmo, kas gadījās pa rokai, bet nu uz to brīdi galvenais bija vispār piedabūt moci pie dziesmas. [ Šo ziņu laboja Blackadder, 27 Aug 2012, 18:21:46 ] | Offline
| | |
zazzaa | 27. Aug 2012, 18:27 | #16533 |
|  Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3344
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen, LTR450,
|
27 Aug 2012, 16:40:27 knapen rakstīja:
Čau visiem!!! 
Kas varētu būt pie vainas ka 2002 R6 auksts nelec...
Bet kad pagriež ručku un darbina pielec... ?
Kad uzsilis un pabraukāts...kamēr silts lec itkā normāli bez ručkas griezšanas (bet nevienmēr).... 
domāju, problēma ar čoku
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline
| | |
cicis | 27. Aug 2012, 18:59 | #16534 |
|  Kopš: 09. Aug 2011
No: Cēsis
Ziņojumi: 76
Braucu ar: Suzuki GSX750F
| Sveiki!
Problēma sekojoša: neiet viens stobrs, bet aptuveni pie 5-6tk apgriezieniem ar intervāliem it kā aiziet - kas par vainu? Svečvadi, spole, karburators....? Sveces jaunas! Aparāts: '89., Suzuki GSX750F
----------------- opiņā! | Offline
| | |
reisers | 27. Aug 2012, 19:45 | #16535 |
|  Kopš: 30. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 135
Braucu ar: Zx6r '02 Zx636r Performance ’13
| Lādēšanas problema ar ZX6R 2002.Braucot ar uguņiem iztukšo aķi.
Svaigi uzladeju aķi 12.70V. Piestarteju moci bez uguņiem un parucinu ~2min, pie aķi spriegumu rāda 12.70V, bet kad iesledzu uguņus, tad uzreiz nokritas lidz 11,70V. parucinu ~2min ar uguņiem, spriegums nekritas, bet kad izsledzu uguņus, tad lēnām uzkāp atpakaļ līdz 12.70V
Kā pārbaudit, vai vainigs sprieguma regulators?? 
Kas vēl varetu būt vainigs?? | Offline
| | |
LBRichY | 27. Aug 2012, 20:10 | #16536 |
|  Kopš: 30. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 150
Braucu ar: Mazda 626
|
27 Aug 2012, 19:45:40 reisers rakstīja:
Lādēšanas problema ar ZX6R 2002.Braucot ar uguņiem iztukšo aķi.
Svaigi uzladeju aķi 12.70V. Piestarteju moci bez uguņiem un parucinu ~2min, pie aķi spriegumu rāda 12.70V, bet kad iesledzu uguņus, tad uzreiz nokritas lidz 11,70V. parucinu ~2min ar uguņiem, spriegums nekritas, bet kad izsledzu uguņus, tad lēnām uzkāp atpakaļ līdz 12.70V
Kā pārbaudit, vai vainigs sprieguma regulators?? 
Kas vēl varetu būt vainigs??
Šī problēma man beigās izmaksāja 135ls Un tas izrādījās sprieguma regulētājs, kuru te kaut kāds džeks pus Rīgai ir uzstādījis pa 50ls!!! Man mocis braucot uz darbu, 40m pirms darba vienkārši izbeidzās un aķis tukšs un sauss, kā sahārā!!! Beigās regulētājs vainīgs, jo arī spriegums skraidīja to augšā, to lejā!!! Pie tam, manējas bija sasprādzis, ka aš sāka kaut kādu melnu sūdu raudāt laukā!!!! 
Ar čekiem un ofeciāli pasūtot, man regulētājs izmaksātu 150ls!
----------------- Tač saņemies!!! | Offline
| | |
reisers | 27. Aug 2012, 20:16 | #16537 |
|  Kopš: 30. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 135
Braucu ar: Zx6r '02 Zx636r Performance ’13
|
27 Aug 2012, 20:10:03 LBRichY rakstīja:
27 Aug 2012, 19:45:40 reisers rakstīja:
Lādēšanas problema ar ZX6R 2002.Braucot ar uguņiem iztukšo aķi.
Svaigi uzladeju aķi 12.70V. Piestarteju moci bez uguņiem un parucinu ~2min, pie aķi spriegumu rāda 12.70V, bet kad iesledzu uguņus, tad uzreiz nokritas lidz 11,70V. parucinu ~2min ar uguņiem, spriegums nekritas, bet kad izsledzu uguņus, tad lēnām uzkāp atpakaļ līdz 12.70V
Kā pārbaudit, vai vainigs sprieguma regulators?? 
Kas vēl varetu būt vainigs??
Šī problēma man beigās izmaksāja 135ls Un tas izrādījās sprieguma regulētājs, kuru te kaut kāds džeks pus Rīgai ir uzstādījis pa 50ls!!! Man mocis braucot uz darbu, 40m pirms darba vienkārši izbeidzās un aķis tukšs un sauss, kā sahārā!!! Beigās regulētājs vainīgs, jo arī spriegums skraidīja to augšā, to lejā!!! Pie tam, manējas bija sasprādzis, ka aš sāka kaut kādu melnu sūdu raudāt laukā!!!! 
Ar čekiem un ofeciāli pasūtot, man regulētājs izmaksātu 150ls!
Kaa to spriegumu nomerit, kas tev tur skraidija to augšā, to lejā?? Lai zin kas vainigs. | Offline
| | |
Gliemiezis | 27. Aug 2012, 20:21 | #16538 |
|  Kopš: 18. Sep 2011
Ziņojumi: 599
Braucu ar: Angry Bee 3
|
25 Aug 2012, 12:07:41 zazzaa rakstīja:
25 Aug 2012, 11:56:13 Gliemiezis rakstīja:
24 Aug 2012, 22:30:02 Gliemiezis rakstīja:
Apsveru domu pasutit bremzu diskus lai sataisa te pat LV ,meistari saka ka jabut ok un viss bremzesie čotka 
Kadam k pieredze tados jautajumos,kads ir jau sutijis un instalejintadu diskus.
Interese tieši priekšeji bremžu diski uz Hondas CBR 900 97 gads,lieta tada ka man ir R17 un e pat neunu no kada modeļa i tagadeji bremzu diski jo oriģinalais ritenis ir uz R16 un diski
Atšķiras. Iespejams man i no CBR 600 vai 900 jaunaka modeļa ,
Ka ari šie kurubtaisa i bez kniedem........
Butu ju labak protams dabut vienu disku jo man ik vins tas poblematiskais bet skatos ta ka nav piedavajumu,rit izmerišu savejos moz kadam tomer atradisies
AKTUALI
e-bay meklēji?
Ieliec bildi varbut var ieraudzit kodu uz diska un atrast šaubos, ka tev tur kaut kas ekskluzīvs...
Ebay mekleju...bet problema ka man jazin ko meklet 
Tagad biju skatities savus bremžu diskus un nekadus kodus neatradu
Tikai uzraksti 3.5 mm un M.I.N.T.H
Attalums starp skruvem ir 4 cm .Izmeriju savam korešam uz VBR F4 600 tam ir 5.5
Varbut kads var pateikt kas tas pa diksu???
----------------- MMC "НЫТИКИ" -" | Offline
| | |
Dartagnan | 27. Aug 2012, 20:31 | #16539 |
|  Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
| kādam ir pieredze ar tām ķēžu eļļošanas uzpariktēm? cik maksā? kur iepirkt?
vienkārši sāk jau apnikt katru dienu pēc lietus to job** xring ķedi eļļot... 
-----------------
| Offline
| | |
LBRichY | 27. Aug 2012, 20:37 | #16540 |
|  Kopš: 30. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 150
Braucu ar: Mazda 626
|
27 Aug 2012, 20:16:58 reisers rakstīja:
27 Aug 2012, 20:10:03 LBRichY rakstīja:
27 Aug 2012, 19:45:40 reisers rakstīja:
Lādēšanas problema ar ZX6R 2002.Braucot ar uguņiem iztukšo aķi.
Svaigi uzladeju aķi 12.70V. Piestarteju moci bez uguņiem un parucinu ~2min, pie aķi spriegumu rāda 12.70V, bet kad iesledzu uguņus, tad uzreiz nokritas lidz 11,70V. parucinu ~2min ar uguņiem, spriegums nekritas, bet kad izsledzu uguņus, tad lēnām uzkāp atpakaļ līdz 12.70V
Kā pārbaudit, vai vainigs sprieguma regulators?? 
Kas vēl varetu būt vainigs??
Šī problēma man beigās izmaksāja 135ls Un tas izrādījās sprieguma regulētājs, kuru te kaut kāds džeks pus Rīgai ir uzstādījis pa 50ls!!! Man mocis braucot uz darbu, 40m pirms darba vienkārši izbeidzās un aķis tukšs un sauss, kā sahārā!!! Beigās regulētājs vainīgs, jo arī spriegums skraidīja to augšā, to lejā!!! Pie tam, manējas bija sasprādzis, ka aš sāka kaut kādu melnu sūdu raudāt laukā!!!! 
Ar čekiem un ofeciāli pasūtot, man regulētājs izmaksātu 150ls!
Kaa to spriegumu nomerit, kas tev tur skraidija to augšā, to lejā?? Lai zin kas vainigs.
Neesmu speciālists - to man pārbaudīja Motostylā! It kā pie izslēgta un ieslēgta dzinēja spriegumi esot atšķīrušies!!
Ved pie speciālistiem 
----------------- Tač saņemies!!! | Offline
| | |
|
|