Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Naits
27. Aug 2012, 09:17#16521

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5225

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Hologēno oranžu? Gan jau ka auto veikalos, ar oranžām gan nav bijusi darīšana. Sarkandaugavas pagrabiņā iebrauc, ja nē tad Motolandā uzsūti, tur katalogā bij visādas.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

matrix00
27. Aug 2012, 11:17#16522

Kopš: 08. Dec 2011

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Dr 650


27 Aug 2012, 08:09:46 Naits rakstīja:

27 Aug 2012, 07:31:22 ositis rakstīja:

26 Aug 2012, 16:47:45 matrix00 rakstīja:

26 Aug 2012, 16:04:32 piiters rakstīja:
saakumaa pameegini ar citu akji vai piepiipaajamajiem.
pameeri spriegumu uz akja, vajadzeetu buut 12V +-0.4V


akjis ir ok, pirkts jauns, kaa arii piipotaaji nepalidz


Parbaudi sprieguma regulatoru.Man kawai bija taspats kad salaidu vadus uz iso aki liekot klat.Links


Visi drošinātāji veseli? Varbūt kāds( piemēram centrālais) sakusa, bet nepaspēja pārdegt un tagad dodgļuku. Ir gadījies uzmest klemmes otrādi untad tikts galā tik ar drošinātāja maiņu.


maati googli esmu izkasis krustam shkeersaam, manuaali, var atrast tikai par maksu!
itkaa dr650se ir tadspats tik nak klat starteris, bet tam elektronika biski savadaka, to manuali gan var novilkt, varbuut tas pats

jaa, viens drosinataajs bij sakusis, bet vesels, nomainiju, bet nekaadas reakcijas.
nu buus jamegina parbaudit regulatoru


nav iespejams atrast vrb kads zin kur atrast manuaali, izgogleeju, bet bez panakumiem

[ Šo ziņu laboja matrix00, 27 Aug 2012, 14:29:53 ]

Offline

Naits
27. Aug 2012, 11:46#16523

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5225

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Iztīri un pārbaudi arī to drošinātāja ligzdu.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

matrix00
27. Aug 2012, 13:53#16524

Kopš: 08. Dec 2011

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Dr 650


27 Aug 2012, 11:46:01 Naits rakstīja:
Iztīri un pārbaudi arī to drošinātāja ligzdu.


viss tirs un smuks

Offline

garais61
27. Aug 2012, 15:20#16525

Kopš: 13. Jun 2010

Ziņojumi: 527

Braucu ar: Visu kas kust

sveiki! kur Rīgā varētu sametināt suzukam eļļas radiatoru? mazliet zupo, iepriekš bija metināts.amputēta maza daļa no ribas ,materiāls alumīnijs. iepriekš paldies.

Offline

knapen
27. Aug 2012, 16:40#16526

Kopš: 16. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 79

Braucu ar: klx650, patrol gr,audi

Čau visiem!!!

Kas varētu būt pie vainas ka 2002 R6 auksts nelec...
Bet kad pagriež ručku un darbina pielec... ?

Kad uzsilis un pabraukāts...kamēr silts lec itkā normāli bez ručkas griezšanas (bet nevienmēr)....

Offline

Blackadder
27. Aug 2012, 18:01#16527

Kopš: 23. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: VFR750F RC24

Dumjš jautājums, bet ar moču motoriem pieredze ir minimāla. Vai pārāk maza degvielas caurulīte (pārāk mazs diametrs) no bākas uz karburatoru varētu būt par iemeslu tam, kāpēc mocis negrib iet uz lielākiem apgriezieniem - noplok jauda, šāvieni izpūtējā)?

[ Šo ziņu laboja Blackadder, 27 Aug 2012, 18:01:40 ]

Offline

Archy96
27. Aug 2012, 18:04#16528

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


27 Aug 2012, 15:20:21 garais61 rakstīja:
sveiki! kur Rīgā varētu sametināt suzukam eļļas radiatoru? mazliet zupo, iepriekš bija metināts.amputēta maza daļa no ribas ,materiāls alumīnijs. iepriekš paldies.


Uz Deglava ielas, pie tilta , tur kur gāzinieki, pagalmā.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mk2marekz
27. Aug 2012, 18:04#16529

Kopš: 20. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: FZS600


27 Aug 2012, 18:01:24 Blackadder rakstīja:
Dumjš jautājums, bet ar moču motoriem pieredze ir minimāla. Vai pārāk maza degvielas caurulīte (pārāk mazs diametrs) no bākas uz karburatoru varētu būt par iemeslu tam, kāpēc mocis negrib iet uz lielākiem apgriezieniem - noplok jauda, šāvieni izpūtējā)?


švaki vai tas varētu būt par iemeslu!

Offline

Kashelz
27. Aug 2012, 18:11#16530

Kopš: 26. Jul 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


27 Aug 2012, 18:04:53 mk2marekz rakstīja:

27 Aug 2012, 18:01:24 Blackadder rakstīja:
Dumjš jautājums, bet ar moču motoriem pieredze ir minimāla. Vai pārāk maza degvielas caurulīte (pārāk mazs diametrs) no bākas uz karburatoru varētu būt par iemeslu tam, kāpēc mocis negrib iet uz lielākiem apgriezieniem - noplok jauda, šāvieni izpūtējā)?


švaki vai tas varētu būt par iemeslu!

Skaties vai mocim gaisa kaste ir orgjināla, bija gadījums, kad gaisa kastē neieliku orgjinalo trubu, kas taisa kaut kādu pretsitienu vai ko un negaja pie lieliem abarotiem vispār, ristijās, ieliku trubu un viss aiziet.

Offline

Blackadder
27. Aug 2012, 18:13#16531

Kopš: 23. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: VFR750F RC24


27 Aug 2012, 18:04:53 mk2marekz rakstīja:

27 Aug 2012, 18:01:24 Blackadder rakstīja:
Dumjš jautājums, bet ar moču motoriem pieredze ir minimāla. Vai pārāk maza degvielas caurulīte (pārāk mazs diametrs) no bākas uz karburatoru varētu būt par iemeslu tam, kāpēc mocis negrib iet uz lielākiem apgriezieniem - noplok jauda, šāvieni izpūtējā)?


švaki vai tas varētu būt par iemeslu!


Tobiš, atbilde ir apstiprinoša?

Offline

Blackadder
27. Aug 2012, 18:20#16532

Kopš: 23. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: VFR750F RC24


27 Aug 2012, 18:11:26 Kashelz rakstīja:
Skaties vai mocim gaisa kaste ir orgjināla, bija gadījums, kad gaisa kastē neieliku orgjinalo trubu, kas taisa kaut kādu pretsitienu vai ko un negaja pie lieliem abarotiem vispār, ristijās, ieliku trubu un viss aiziet.


Ar gaisa padevi jau eksperimentēju, neatkarīgi no gaisa padeves stāvokļa, vieni un tie paši simptomi - ātrāk par 70 km/h vnk neiet. Te gan jāpiebilst, ka ne motors, ne karburators nav oriģinālie, toties pilnīgi jauni, un tikko uzstādīti. Ar gaisa filtra kasti - eksperimentēju gan ar to, kas mocim nāca oriģinālā, gan arī ar to, kas nāk oriģinālā līdzi jaunajam motoram. No difference. Visas trubas filtra kastei pievienotas, kā pienākas. Degvielas trubiņu gan paķēru pirmo, kas gadījās pa rokai, bet nu uz to brīdi galvenais bija vispār piedabūt moci pie dziesmas.

[ Šo ziņu laboja Blackadder, 27 Aug 2012, 18:21:46 ]

Offline

zazzaa
27. Aug 2012, 18:27#16533

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3344

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen, LTR450,


27 Aug 2012, 16:40:27 knapen rakstīja:
Čau visiem!!!

Kas varētu būt pie vainas ka 2002 R6 auksts nelec...
Bet kad pagriež ručku un darbina pielec... ?

Kad uzsilis un pabraukāts...kamēr silts lec itkā normāli bez ručkas griezšanas (bet nevienmēr)....
domāju, problēma ar čoku

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

cicis
27. Aug 2012, 18:59#16534

Kopš: 09. Aug 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 76

Braucu ar: Suzuki GSX750F

Sveiki!

Problēma sekojoša: neiet viens stobrs, bet aptuveni pie 5-6tk apgriezieniem ar intervāliem it kā aiziet - kas par vainu? Svečvadi, spole, karburators....? Sveces jaunas! Aparāts: '89., Suzuki GSX750F

-----------------
opiņā!

Offline

reisers
27. Aug 2012, 19:45#16535

Kopš: 30. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar: Zx6r '02 Zx636r Performance ’13

Lādēšanas problema ar ZX6R 2002.Braucot ar uguņiem iztukšo aķi.
Svaigi uzladeju aķi 12.70V. Piestarteju moci bez uguņiem un parucinu ~2min, pie aķi spriegumu rāda 12.70V, bet kad iesledzu uguņus, tad uzreiz nokritas lidz 11,70V. parucinu ~2min ar uguņiem, spriegums nekritas, bet kad izsledzu uguņus, tad lēnām uzkāp atpakaļ līdz 12.70V
Kā pārbaudit, vai vainigs sprieguma regulators??
Kas vēl varetu būt vainigs??

Offline

LBRichY
27. Aug 2012, 20:10#16536

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Mazda 626


27 Aug 2012, 19:45:40 reisers rakstīja:
Lādēšanas problema ar ZX6R 2002.Braucot ar uguņiem iztukšo aķi.
Svaigi uzladeju aķi 12.70V. Piestarteju moci bez uguņiem un parucinu ~2min, pie aķi spriegumu rāda 12.70V, bet kad iesledzu uguņus, tad uzreiz nokritas lidz 11,70V. parucinu ~2min ar uguņiem, spriegums nekritas, bet kad izsledzu uguņus, tad lēnām uzkāp atpakaļ līdz 12.70V
Kā pārbaudit, vai vainigs sprieguma regulators??
Kas vēl varetu būt vainigs??


Šī problēma man beigās izmaksāja 135ls Un tas izrādījās sprieguma regulētājs, kuru te kaut kāds džeks pus Rīgai ir uzstādījis pa 50ls!!! Man mocis braucot uz darbu, 40m pirms darba vienkārši izbeidzās un aķis tukšs un sauss, kā sahārā!!! Beigās regulētājs vainīgs, jo arī spriegums skraidīja to augšā, to lejā!!! Pie tam, manējas bija sasprādzis, ka aš sāka kaut kādu melnu sūdu raudāt laukā!!!!
Ar čekiem un ofeciāli pasūtot, man regulētājs izmaksātu 150ls!

-----------------
Tač saņemies!!!

Offline

reisers
27. Aug 2012, 20:16#16537

Kopš: 30. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar: Zx6r '02 Zx636r Performance ’13


27 Aug 2012, 20:10:03 LBRichY rakstīja:

27 Aug 2012, 19:45:40 reisers rakstīja:
Lādēšanas problema ar ZX6R 2002.Braucot ar uguņiem iztukšo aķi.
Svaigi uzladeju aķi 12.70V. Piestarteju moci bez uguņiem un parucinu ~2min, pie aķi spriegumu rāda 12.70V, bet kad iesledzu uguņus, tad uzreiz nokritas lidz 11,70V. parucinu ~2min ar uguņiem, spriegums nekritas, bet kad izsledzu uguņus, tad lēnām uzkāp atpakaļ līdz 12.70V
Kā pārbaudit, vai vainigs sprieguma regulators??
Kas vēl varetu būt vainigs??


Šī problēma man beigās izmaksāja 135ls Un tas izrādījās sprieguma regulētājs, kuru te kaut kāds džeks pus Rīgai ir uzstādījis pa 50ls!!! Man mocis braucot uz darbu, 40m pirms darba vienkārši izbeidzās un aķis tukšs un sauss, kā sahārā!!! Beigās regulētājs vainīgs, jo arī spriegums skraidīja to augšā, to lejā!!! Pie tam, manējas bija sasprādzis, ka aš sāka kaut kādu melnu sūdu raudāt laukā!!!!
Ar čekiem un ofeciāli pasūtot, man regulētājs izmaksātu 150ls!

Kaa to spriegumu nomerit, kas tev tur skraidija to augšā, to lejā?? Lai zin kas vainigs.

Offline

Gliemiezis
27. Aug 2012, 20:21#16538

Kopš: 18. Sep 2011

Ziņojumi: 599

Braucu ar: Angry Bee 3


25 Aug 2012, 12:07:41 zazzaa rakstīja:

25 Aug 2012, 11:56:13 Gliemiezis rakstīja:

24 Aug 2012, 22:30:02 Gliemiezis rakstīja:
Apsveru domu pasutit bremzu diskus lai sataisa te pat LV ,meistari saka ka jabut ok un viss bremzesie čotka
Kadam k pieredze tados jautajumos,kads ir jau sutijis un instalejintadu diskus.
Interese tieši priekšeji bremžu diski uz Hondas CBR 900 97 gads,lieta tada ka man ir R17 un e pat neunu no kada modeļa i tagadeji bremzu diski jo oriģinalais ritenis ir uz R16 un diski
Atšķiras. Iespejams man i no CBR 600 vai 900 jaunaka modeļa ,
Ka ari šie kurubtaisa i bez kniedem........

Butu ju labak protams dabut vienu disku jo man ik vins tas poblematiskais bet skatos ta ka nav piedavajumu,rit izmerišu savejos moz kadam tomer atradisies

AKTUALI
e-bay meklēji?
Ieliec bildi varbut var ieraudzit kodu uz diska un atrast šaubos, ka tev tur kaut kas ekskluzīvs...


Ebay mekleju...bet problema ka man jazin ko meklet

Tagad biju skatities savus bremžu diskus un nekadus kodus neatradu
Tikai uzraksti 3.5 mm un M.I.N.T.H
Attalums starp skruvem ir 4 cm .Izmeriju savam korešam uz VBR F4 600 tam ir 5.5
Varbut kads var pateikt kas tas pa diksu???



-----------------
MMC "НЫТИКИ" -"

Offline

Dartagnan
27. Aug 2012, 20:31#16539

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

kādam ir pieredze ar tām ķēžu eļļošanas uzpariktēm? cik maksā? kur iepirkt?
vienkārši sāk jau apnikt katru dienu pēc lietus to job** xring ķedi eļļot...

-----------------

Offline

LBRichY
27. Aug 2012, 20:37#16540

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Mazda 626


27 Aug 2012, 20:16:58 reisers rakstīja:

27 Aug 2012, 20:10:03 LBRichY rakstīja:

27 Aug 2012, 19:45:40 reisers rakstīja:
Lādēšanas problema ar ZX6R 2002.Braucot ar uguņiem iztukšo aķi.
Svaigi uzladeju aķi 12.70V. Piestarteju moci bez uguņiem un parucinu ~2min, pie aķi spriegumu rāda 12.70V, bet kad iesledzu uguņus, tad uzreiz nokritas lidz 11,70V. parucinu ~2min ar uguņiem, spriegums nekritas, bet kad izsledzu uguņus, tad lēnām uzkāp atpakaļ līdz 12.70V
Kā pārbaudit, vai vainigs sprieguma regulators??
Kas vēl varetu būt vainigs??


Šī problēma man beigās izmaksāja 135ls Un tas izrādījās sprieguma regulētājs, kuru te kaut kāds džeks pus Rīgai ir uzstādījis pa 50ls!!! Man mocis braucot uz darbu, 40m pirms darba vienkārši izbeidzās un aķis tukšs un sauss, kā sahārā!!! Beigās regulētājs vainīgs, jo arī spriegums skraidīja to augšā, to lejā!!! Pie tam, manējas bija sasprādzis, ka aš sāka kaut kādu melnu sūdu raudāt laukā!!!!
Ar čekiem un ofeciāli pasūtot, man regulētājs izmaksātu 150ls!

Kaa to spriegumu nomerit, kas tev tur skraidija to augšā, to lejā?? Lai zin kas vainigs.


Neesmu speciālists - to man pārbaudīja Motostylā! It kā pie izslēgta un ieslēgta dzinēja spriegumi esot atšķīrušies!!
Ved pie speciālistiem

-----------------
Tač saņemies!!!

Offline