Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
silins | 21. Sep 2012, 06:42 | #16741 |
|  Kopš: 08. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 28
Braucu ar: fazer
|
21 Sep 2012, 00:42:14 McX rakstīja:
Savaidzejaas mazliet vairaak kaa nedudz aluminiju metinaat. Patiik straadaat ar metalu bet nu metinajis neesmu. Sadomaju ka janoperk aparaac, japamacaas un jasametina ko vajag. Veelaak ar gan jau noderees. Ko metalu vaariitaaji iesaka par apartiem? Budzjec ne vairaak kaa 500ls. Gribetos tadu ne paaraak lielu, maajaa garaazhaa ne nau cehs. Ir kaut kaadas fiichas kuras pie iegadesbutu jaacheko? Piemeram f-jas un jaudas?
aluminija metinasana ar TIG vai MIG ?
TIG ~ +2 000 Ls
MIG ~ 500 [china] - 4000 Ls
Ja gribi metinat ar TIG [es pats metinu], tad nepietiks tikai ar to, ka tev bus aparats, loti daudz lietas jazin, it seviski metinot aluminiju! Ja gribi ar MIG, tad ir daudz vieglak, bet tas viss ir ari ierobezotaks! Var pirkt MIG aparatu ar impulsu, sanak tada pati suve, ka ar TIG, bet vins maksa loti daudz!
Var nopirkt kinieti un pec pirmas aparata uzsilsanas vest vinu uz remontu, no kura ta isti nekad atpakal vinu nedabusi, pie tam parsvara viniem iztrukst divas loti svarigas funkcijas - frekvences regulesana un balansa regulesana, kas viniem ir uzlikta nemainiga pie jebkadiem amperiem!
seit kkads oldschool TIG AC/DC
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/tools-and-...tric/bbdjdc.html[ Šo ziņu laboja silins, 21 Sep 2012, 06:49:41 ] | Offline
| | |
Manson | 21. Sep 2012, 13:39 | #16742 |
|  Kopš: 29. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 775
Braucu ar: Motorrad
| Kur varētu iegādāties šāda veida atsperes (compression spring) ?
Oriģinālajai šādi raksturlielumi:
Di= 40 mm
Lo= 180 mm
Dt= 7mm
Kamēr atnāks oriģinālā atspere, vajadzētu ar kaut ko aizvietot[ Šo ziņu laboja Manson, 21 Sep 2012, 13:41:44 ]
----------------- www.aragro.lv | Offline
| | |
kadrs | 21. Sep 2012, 20:37 | #16743 |
| Kopš: 15. Apr 2012
Ziņojumi: 75
Braucu ar: Leutner
| Paskaidrojiet, lūdzu, iesācējam vai mocim ir jāizmanto speciāls dzesēšanas šķidrums, vai var liet vienkārši tosolu? Kāda ir atšķirība? | Offline
| | |
|
mexa | 21. Sep 2012, 20:55 | #16744 |
|  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
21 Sep 2012, 13:39:35 Manson rakstīja:
Kur varētu iegādāties šāda veida atsperes (compression spring) ?
Oriģinālajai šādi raksturlielumi:
Di= 40 mm
Lo= 180 mm
Dt= 7mm
Kamēr atnāks oriģinālā atspere, vajadzētu ar kaut ko aizvietot
www.gultni.lv ir katalogi, vai uzzvani 
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
Manson | 21. Sep 2012, 21:14 | #16745 |
|  Kopš: 29. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 775
Braucu ar: Motorrad
|
21 Sep 2012, 20:37:28 kadrs rakstīja:
Paskaidrojiet, lūdzu, iesācējam vai mocim ir jāizmanto speciāls dzesēšanas šķidrums, vai var liet vienkārši tosolu? Kāda ir atšķirība?
Kāds mocis? Ja biežāk ģorgāšanās uz vietas, tad labāk kādu šķidrumu ar augstāku vārīšanās temperatūru. Krosačam ieteiktu lietot trasei paredzēto moču šķidrumus, kuriem ir virs 130C vārīšanās t.
----------------- www.aragro.lv | Offline
| | |
Manson | 21. Sep 2012, 21:15 | #16746 |
|  Kopš: 29. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 775
Braucu ar: Motorrad
|
21 Sep 2012, 20:55:07 mexa rakstīja:
21 Sep 2012, 13:39:35 Manson rakstīja:
Kur varētu iegādāties šāda veida atsperes (compression spring) ?
Oriģinālajai šādi raksturlielumi:
Di= 40 mm
Lo= 180 mm
Dt= 7mm
Kamēr atnāks oriģinālā atspere, vajadzētu ar kaut ko aizvietot
www.gultni.lv ir katalogi, vai uzzvani 
Vairāk interesēja kādā vieta, kur var nopirkt kaut ko līdzīgu uz vietas. Esmu jau pasūtījis oem detaļu, bet man tai mucai vajag uzlikt kaut ko uz brīdi.
----------------- www.aragro.lv | Offline
| | |
kadrs | 21. Sep 2012, 21:21 | #16747 |
| Kopš: 15. Apr 2012
Ziņojumi: 75
Braucu ar: Leutner
|
21 Sep 2012, 21:14:44 Manson rakstīja:
21 Sep 2012, 20:37:28 kadrs rakstīja:
Paskaidrojiet, lūdzu, iesācējam vai mocim ir jāizmanto speciāls dzesēšanas šķidrums, vai var liet vienkārši tosolu? Kāda ir atšķirība?
Kāds mocis? Ja biežāk ģorgāšanās uz vietas, tad labāk kādu šķidrumu ar augstāku vārīšanās temperatūru. Krosačam ieteiktu lietot trasei paredzēto moču šķidrumus, kuriem ir virs 130C vārīšanās t.
Kawasaki KLE 500, domāts normālai braukšanai. | Offline
| | |
katerhams | 21. Sep 2012, 23:23 | #16748 |
|  Kopš: 22. May 2011
Ziņojumi: 382
Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju
|
21 Sep 2012, 06:42:46 silins rakstīja:
21 Sep 2012, 00:42:14 McX rakstīja:
Savaidzejaas mazliet vairaak kaa nedudz aluminiju metinaat. Patiik straadaat ar metalu bet nu metinajis neesmu. Sadomaju ka janoperk aparaac, japamacaas un jasametina ko vajag. Veelaak ar gan jau noderees. Ko metalu vaariitaaji iesaka par apartiem? Budzjec ne vairaak kaa 500ls. Gribetos tadu ne paaraak lielu, maajaa garaazhaa ne nau cehs. Ir kaut kaadas fiichas kuras pie iegadesbutu jaacheko? Piemeram f-jas un jaudas?
aluminija metinasana ar TIG vai MIG ?
TIG ~ +2 000 Ls
MIG ~ 500 [china] - 4000 Ls
Ja gribi metinat ar TIG [es pats metinu], tad nepietiks tikai ar to, ka tev bus aparats, loti daudz lietas jazin, it seviski metinot aluminiju! Ja gribi ar MIG, tad ir daudz vieglak, bet tas viss ir ari ierobezotaks! Var pirkt MIG aparatu ar impulsu, sanak tada pati suve, ka ar TIG, bet vins maksa loti daudz!
Var nopirkt kinieti un pec pirmas aparata uzsilsanas vest vinu uz remontu, no kura ta isti nekad atpakal vinu nedabusi, pie tam parsvara viniem iztrukst divas loti svarigas funkcijas - frekvences regulesana un balansa regulesana, kas viniem ir uzlikta nemainiga pie jebkadiem amperiem!
seit kkads oldschool TIG AC/DC
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/tools-and-...tric/bbdjdc.html
es metinu ar čainas tigu, rozišjankam tiesi tads pats aparaats kaa man arii metina uz urraa... atshkjiriiba ir tajaa vai chainas ruupniica razho tigu, piepuushamaas laivas, beernu klucīšus, prezervatiivus un floristikas atribuutus, vai rupniica ir specializeejusies tikai uz kadu noteiktu sfeeru. laba chaina maksaa ap 650Ls, esmu iemetinaajis kaadus 10tk Ls, pagaidaam ieguldiijumu nekaadu, daargaakaa plate aparaatam ja nu kas ap 100Ls. ja aparaats tiek laiciigi apkopts, netiek tureets mitrumaa un nezheeliigaa puteklii kalpo ljoti ilgi. ja ir interese, varu paliidzzet taadu izfiireet.
p.s. vai tajaa aparaataa, ko tu rakstiiji, par 2000Ls ir kaada detalja kas nav razhota chainaa??? eiropaa ir taada laba fiicha, ka ja chainas detaljas tiek sakomplekteetas EU, uzreiz tiek pieshkjirts MADE IN EU (DE, FR, IT utt)
par frekvencem un balansiem nevajag taa izteikties, ja neesi 100% paarliecinaats[ Šo ziņu laboja katerhams, 21 Sep 2012, 23:29:18 ]
----------------- gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt | Offline
| | |
Archy96 | 22. Sep 2012, 00:05 | #16749 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
21 Sep 2012, 23:23:11 katerhams rakstīja:
21 Sep 2012, 06:42:46 silins rakstīja:
21 Sep 2012, 00:42:14 McX rakstīja:
Savaidzejaas mazliet vairaak kaa nedudz aluminiju metinaat. Patiik straadaat ar metalu bet nu metinajis neesmu. Sadomaju ka janoperk aparaac, japamacaas un jasametina ko vajag. Veelaak ar gan jau noderees. Ko metalu vaariitaaji iesaka par apartiem? Budzjec ne vairaak kaa 500ls. Gribetos tadu ne paaraak lielu, maajaa garaazhaa ne nau cehs. Ir kaut kaadas fiichas kuras pie iegadesbutu jaacheko? Piemeram f-jas un jaudas?
aluminija metinasana ar TIG vai MIG ?
TIG ~ +2 000 Ls
MIG ~ 500 [china] - 4000 Ls
Ja gribi metinat ar TIG [es pats metinu], tad nepietiks tikai ar to, ka tev bus aparats, loti daudz lietas jazin, it seviski metinot aluminiju! Ja gribi ar MIG, tad ir daudz vieglak, bet tas viss ir ari ierobezotaks! Var pirkt MIG aparatu ar impulsu, sanak tada pati suve, ka ar TIG, bet vins maksa loti daudz!
Var nopirkt kinieti un pec pirmas aparata uzsilsanas vest vinu uz remontu, no kura ta isti nekad atpakal vinu nedabusi, pie tam parsvara viniem iztrukst divas loti svarigas funkcijas - frekvences regulesana un balansa regulesana, kas viniem ir uzlikta nemainiga pie jebkadiem amperiem!
seit kkads oldschool TIG AC/DC
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/tools-and-...tric/bbdjdc.html
es metinu ar čainas tigu, rozišjankam tiesi tads pats aparaats kaa man arii metina uz urraa... atshkjiriiba ir tajaa vai chainas ruupniica razho tigu, piepuushamaas laivas, beernu klucīšus, prezervatiivus un floristikas atribuutus, vai rupniica ir specializeejusies tikai uz kadu noteiktu sfeeru. laba chaina maksaa ap 650Ls, esmu iemetinaajis kaadus 10tk Ls, pagaidaam ieguldiijumu nekaadu, daargaakaa plate aparaatam ja nu kas ap 100Ls. ja aparaats tiek laiciigi apkopts, netiek tureets mitrumaa un nezheeliigaa puteklii kalpo ljoti ilgi. ja ir interese, varu paliidzzet taadu izfiireet.
p.s. vai tajaa aparaataa, ko tu rakstiiji, par 2000Ls ir kaada detalja kas nav razhota chainaa??? eiropaa ir taada laba fiicha, ka ja chainas detaljas tiek sakomplekteetas EU, uzreiz tiek pieshkjirts MADE IN EU (DE, FR, IT utt)
par frekvencem un balansiem nevajag taa izteikties, ja neesi 100% paarliecinaats
Arī protu metināt. Gan ar TIG, gan ar MIG. TIG ir baigā štelle, bet prasa diezgan labu pieredzi un prasmes, kā arī zināšanas. Man diezgan laiciņš pagāja, kamēr tā no nulles piešāvos puslīdz normālu šuvi dabūt un to metināšanas procesu izjust.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
katerhams | 22. Sep 2012, 00:11 | #16750 |
|  Kopš: 22. May 2011
Ziņojumi: 382
Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju
|
22 Sep 2012, 00:05:43 Archy96 rakstīja:
21 Sep 2012, 23:23:11 katerhams rakstīja:
21 Sep 2012, 06:42:46 silins rakstīja:
21 Sep 2012, 00:42:14 McX rakstīja:
Savaidzejaas mazliet vairaak kaa nedudz aluminiju metinaat. Patiik straadaat ar metalu bet nu metinajis neesmu. Sadomaju ka janoperk aparaac, japamacaas un jasametina ko vajag. Veelaak ar gan jau noderees. Ko metalu vaariitaaji iesaka par apartiem? Budzjec ne vairaak kaa 500ls. Gribetos tadu ne paaraak lielu, maajaa garaazhaa ne nau cehs. Ir kaut kaadas fiichas kuras pie iegadesbutu jaacheko? Piemeram f-jas un jaudas?
aluminija metinasana ar TIG vai MIG ?
TIG ~ +2 000 Ls
MIG ~ 500 [china] - 4000 Ls
Ja gribi metinat ar TIG [es pats metinu], tad nepietiks tikai ar to, ka tev bus aparats, loti daudz lietas jazin, it seviski metinot aluminiju! Ja gribi ar MIG, tad ir daudz vieglak, bet tas viss ir ari ierobezotaks! Var pirkt MIG aparatu ar impulsu, sanak tada pati suve, ka ar TIG, bet vins maksa loti daudz!
Var nopirkt kinieti un pec pirmas aparata uzsilsanas vest vinu uz remontu, no kura ta isti nekad atpakal vinu nedabusi, pie tam parsvara viniem iztrukst divas loti svarigas funkcijas - frekvences regulesana un balansa regulesana, kas viniem ir uzlikta nemainiga pie jebkadiem amperiem!
seit kkads oldschool TIG AC/DC
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/tools-and-...tric/bbdjdc.html
es metinu ar čainas tigu, rozišjankam tiesi tads pats aparaats kaa man arii metina uz urraa... atshkjiriiba ir tajaa vai chainas ruupniica razho tigu, piepuushamaas laivas, beernu klucīšus, prezervatiivus un floristikas atribuutus, vai rupniica ir specializeejusies tikai uz kadu noteiktu sfeeru. laba chaina maksaa ap 650Ls, esmu iemetinaajis kaadus 10tk Ls, pagaidaam ieguldiijumu nekaadu, daargaakaa plate aparaatam ja nu kas ap 100Ls. ja aparaats tiek laiciigi apkopts, netiek tureets mitrumaa un nezheeliigaa puteklii kalpo ljoti ilgi. ja ir interese, varu paliidzzet taadu izfiireet.
p.s. vai tajaa aparaataa, ko tu rakstiiji, par 2000Ls ir kaada detalja kas nav razhota chainaa??? eiropaa ir taada laba fiicha, ka ja chainas detaljas tiek sakomplekteetas EU, uzreiz tiek pieshkjirts MADE IN EU (DE, FR, IT utt)
par frekvencem un balansiem nevajag taa izteikties, ja neesi 100% paarliecinaats
Arī protu metināt. Gan ar TIG, gan ar MIG. TIG ir baigā štelle, bet prasa diezgan labu pieredzi un prasmes, kā arī zināšanas. Man diezgan laiciņš pagāja, kamēr tā no nulles piešāvos puslīdz normālu šuvi dabūt un to metināšanas procesu izjust.
pat ar sievieti citreiz ir vieglaak... 
----------------- gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt | Offline
| | |
kasparitto | 22. Sep 2012, 11:14 | #16751 |
|  Kopš: 18. Jul 2010
Ziņojumi: 168
Braucu ar:
| Jautājums spečukiem!
Pirms 2-3 nedēļām iekļuvu CSNg. Frontāla sadursme ar mašīnu. Ātrums stipri liels nebija, mocis uz sāna gar zemi, mazliet pašļūca.
Vizuālie defekti novērtējami uz aci, tas skaidrs. Bet kā ir ar tehniskajiem defektiem? Piemēram, tagad mocis nelec, starters negriež. Ar iestumšanu aiziet, bet tad no motora trubām sāk velties ārā dūmi. Kas tur varēja notikt? Drīz jādodas pie apdrošinātājiem uz zaudējumu novērtēšanu. Kā viņi tos tehniskos zaudējumus uzskaita? Uz aci to jau nevar novērtēt!?
Paldies par palīdzību. | Offline
| | |
TB | 22. Sep 2012, 11:59 | #16752 |
| Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| Šajā gadījumā būtu prātīgi moci dot kādā aprošinātāja servisā, tie ta arī cīnīsies ar viņiem par visiem slēptajiem un atklātajiem defektiem, kā arī tev būs no kā paprasīt atbildību par padarīto darbu.
Ņemot naudu no drošinātājiem būsi zaudētājs gan laika, gan naudas ziņā. | Offline
| | |
mexa | 22. Sep 2012, 12:48 | #16753 |
|  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| vizuāli viņi tev vērtēs, tu inspektoram parādi kā viss notiek, un kas nestrādā, dūmi var būt arī no nepareizas iesmidzes, ja tāda, piem kāds devējs nomiris, ja sprauslas, nu izdomā un salej ūdeni. tad jau ņemsies un meklēsi vainu. ja sitiena ma motoru nebija, tik dakša, ta domāju ka galvā plaisas nebūs. pat labāk dari tā- atrodi kādu kas šo mo labi pazīst un remontē tos uz vietas arī ieteiks kā ko formulēt 
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
klokene | 22. Sep 2012, 21:32 | #16754 |
|  Kopš: 18. Nov 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 23
Braucu ar: Kawasaki ZZR 600
| Man ir jautājums visiem, kas var atbildēt.
Mocim uzradās problēma pēc tā, kad tika atskrūvēts bākas vāks (slēdzene) - noliekot moci uz mazās kājiņas, pa augšu sāk tecēt laukā benzīns. Nejau straumēm vai kā, bet vienkārši lēnā garā sūcas laukā un tek lejā.
Kādam varbūt ir kādi varianti kāpēc? | Offline
| | |
zazzaa | 22. Sep 2012, 21:37 | #16755 |
|  Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3344
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen, LTR450,
|
22 Sep 2012, 21:32:34 klokene rakstīja:
Man ir jautājums visiem, kas var atbildēt.
Mocim uzradās problēma pēc tā, kad tika atskrūvēts bākas vāks (slēdzene) - noliekot moci uz mazās kājiņas, pa augšu sāk tecēt laukā benzīns. Nejau straumēm vai kā, bet vienkārši lēnā garā sūcas laukā un tek lejā.
Kādam varbūt ir kādi varianti kāpēc?
īsti nevar saprast kur sāk tecēt...augša pa korķi?? tad jau baka lidz malam pilna un gāžās pāri.... 
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline
| | |
klokene | 22. Sep 2012, 21:45 | #16756 |
|  Kopš: 18. Nov 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 23
Braucu ar: Kawasaki ZZR 600
|
22 Sep 2012, 21:37:46 zazzaa rakstīja:
22 Sep 2012, 21:32:34 klokene rakstīja:
Man ir jautājums visiem, kas var atbildēt.
Mocim uzradās problēma pēc tā, kad tika atskrūvēts bākas vāks (slēdzene) - noliekot moci uz mazās kājiņas, pa augšu sāk tecēt laukā benzīns. Nejau straumēm vai kā, bet vienkārši lēnā garā sūcas laukā un tek lejā.
Kādam varbūt ir kādi varianti kāpēc?
īsti nevar saprast kur sāk tecēt...augša pa korķi?? tad jau baka lidz malam pilna un gāžās pāri.... 
Pa tā bleķa, kas ir apkārt slēdzenei, sānu. [ Šo ziņu laboja klokene, 22 Sep 2012, 21:46:22 ] | Offline
| | |
Manson | 22. Sep 2012, 21:59 | #16757 |
|  Kopš: 29. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 775
Braucu ar: Motorrad
| Kaut kāds orings vai blīve ir beigts, vai arī neesi ielicis atpakaļ pareizi vietā.
----------------- www.aragro.lv | Offline
| | |
klokene | 22. Sep 2012, 22:05 | #16758 |
|  Kopš: 18. Nov 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 23
Braucu ar: Kawasaki ZZR 600
|
22 Sep 2012, 21:59:36 Manson rakstīja:
Kaut kāds orings vai blīve ir beigts, vai arī neesi ielicis atpakaļ pareizi vietā.
2x pārskrūvēju un uzmanīgi ieliku atpakaļ, lai viss būtu savās vietās. Pirmo reizi riktīgi nāca laukā, tagad minimāli. | Offline
| | |
zazzaa | 22. Sep 2012, 22:14 | #16759 |
|  Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3344
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen, LTR450,
|
22 Sep 2012, 22:05:22 klokene rakstīja:
22 Sep 2012, 21:59:36 Manson rakstīja:
Kaut kāds orings vai blīve ir beigts, vai arī neesi ielicis atpakaļ pareizi vietā.
2x pārskrūvēju un uzmanīgi ieliku atpakaļ, lai viss būtu savās vietās. Pirmo reizi riktīgi nāca laukā, tagad minimāli.
skruve trešo reizi..noteikti kaut kas nav isti lidz galam vai kads gruzis apaksā vai blive no vietas nogajusi vai gumza kaut kaada
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline
| | |
Archy96 | 22. Sep 2012, 23:45 | #16760 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
22 Sep 2012, 11:14:38 kasparitto rakstīja:
Jautājums spečukiem!
Pirms 2-3 nedēļām iekļuvu CSNg. Frontāla sadursme ar mašīnu. Ātrums stipri liels nebija, mocis uz sāna gar zemi, mazliet pašļūca.
Vizuālie defekti novērtējami uz aci, tas skaidrs. Bet kā ir ar tehniskajiem defektiem? Piemēram, tagad mocis nelec, starters negriež. Ar iestumšanu aiziet, bet tad no motora trubām sāk velties ārā dūmi. Kas tur varēja notikt? Drīz jādodas pie apdrošinātājiem uz zaudējumu novērtēšanu. Kā viņi tos tehniskos zaudējumus uzskaita? Uz aci to jau nevar novērtēt!?
Paldies par palīdzību.
Tev vienkārši uz sāniem guļot eļļa cilindros satecējusi, tāpēc arī negrieza starteris un dūmi nāca, varbūt arī tik pat labi bendža varēja satecēt 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
|
|