Autors | Ziņojums |
Kennyy | 17. Oct 2012, 09:33 | #16941 |
|
 Kopš: 17. Jul 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 2292
Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)
| Labs prikols ar auto man sanācis...ieliku oridžinal maģa vietā svaigu 21.gs automagnetolu,BET pieslēdzot pie štromes maģi uzreiz nerukā signalizācija... var aizslēgt tikai manuāli,ar pulti var tikai atslēgt centralku...
Ir kādas idejas??? Autiņam ir ģermānijā likts imobilaizers un sidžene...  |
Offline
| |
|
h1tman | 17. Oct 2012, 09:49 | #16942 |
|
 Kopš: 13. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1209
Braucu ar: VTR
| njuu tapeec ka noteikti siigas lampina ir piesaistiita pie maga lampinas... va kautkaa taa... magis orginaalais ?
-----------------
|
Offline
| |
|
Kennyy | 17. Oct 2012, 09:56 | #16943 |
|
 Kopš: 17. Jul 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 2292
Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)
|
17 Oct 2012, 09:49:02 h1tman rakstīja:
njuu tapeec ka noteikti siigas lampina ir piesaistiita pie maga lampinas... va kautkaa taa... magis orginaalais ?
Maģis oriģinālais,kā pie provodkas piesprauž jauno,tā huju... laikam kkā būs sasieta kopā,jo maģim mirgo lampa,kad autiņš aizslēgts... |
Offline
| |
|
|
mexa | 17. Oct 2012, 12:05 | #16944 |
|
 Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| principā jāskatās uz vietas, pareģot nesanāks kāds tur kombinācija var būt
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline
| |
|
Difers | 17. Oct 2012, 14:27 | #16945 |
|
 Kopš: 25. Mar 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 334
Braucu ar: BMW K1600GT
| Ir jau kautkādi gadijumi kas neļauj aizslēgt siģeni, ja maģis palicis ieslēgts, varbūt tagad nenoslēdzas tā ķēde? |
Offline
| |
|
Naits | 17. Oct 2012, 14:30 | #16946 |
|
 Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Difer, varbūt vari pakomentēt šo topiku mazliet. 
http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=16062[ Šo ziņu laboja Naits, 17 Oct 2012, 14:31:25 ]
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline
| |
|
Kennyy | 17. Oct 2012, 14:32 | #16947 |
|
 Kopš: 17. Jul 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 2292
Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)
|
17 Oct 2012, 14:27:35 Difers rakstīja:
Ir jau kautkādi gadijumi kas neļauj aizslēgt siģeni, ja maģis palicis ieslēgts, varbūt tagad nenoslēdzas tā ķēde?
Arī variants,JO provodka oriģināli nāk sarkanais un dzeltenais vads atsevišķā slēgumā,bet tādā variantā maģis nesaglabā EQ iestatījumus,ja sarkano savieno ar dzelteno kopā,iestatījumi saglabājas pie starta,bet nerukā siģene!...  |
Offline
| |
|
mexa | 17. Oct 2012, 22:23 | #16948 |
|
 Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ja tev nesaglabā, tad domāju ka vadus vietām sajauci, tev maģim dežūras barošana norubās, vai vnk magim tāds joks ja vienkāršāk tad es taisītu uz remote vadu to joku, domāju ka tur arī kkas tāds ir sataisīts a kāds auto? kura gada
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline
| |
|
seriqous | 18. Oct 2012, 21:05 | #16949 |
|
 Kopš: 03. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 573
Braucu ar: Moto
| Cbr 600 f4 un f4i atskiras motora kronsteinu vietas raamim? |
Offline
| |
|
K-K | 18. Oct 2012, 21:33 | #16950 |
|
 Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
|
18 Oct 2012, 21:05:51 seriqous rakstīja:
Cbr 600 f4 un f4i atskiras motora kronsteinu vietas raamim?
Neatšķiras. Dzinējiem atškiras karb / šprice, galvas, iepluudes sadalene, kloķenes devējs, sajūga kurvis, sajūga vāks. + ecu protams.
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic |
Offline
| |
|
seriqous | 18. Oct 2012, 21:51 | #16951 |
|
 Kopš: 03. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 573
Braucu ar: Moto
| Ljoti labi,ka neatskiras.paldies
Vienkaarshi sheit lasiiju,ka atskiras http://www.cbr600.ru/article/article0016.shtml dirshana? |
Offline
| |
|
S-G | 18. Oct 2012, 21:52 | #16952 |
|
 Kopš: 12. Sep 2012
Ziņojumi: 30
Braucu ar:
|
Yamaha tdr 125 starteris.
Vai var pārtiit startera tinumu un kur?
Varbuut nav veerts un kaads var ieteikt kur dabuut citu? |
Offline
| |
|
K-K | 18. Oct 2012, 22:00 | #16953 |
|
 Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
| Pastiprinoshie bleķi varbūt. Bet Dzinēja, aizmug dakshas un pr dakshas ir 1 pret 1, ieskaitot adatu gultnjus un stuures gultnjus.
Rezjumee, f4i dzinējs der f4 raamii un otraadaak.
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic |
Offline
| |
|
FOCUS | 19. Oct 2012, 20:22 | #16954 |
|
 Kopš: 19. Aug 2012
Ziņojumi: 45
Braucu ar:
| Ir probza.
Kawasaki kle 500, gads 93.,
braucot, sakot gazet, kau kadi klakski no motora telpas nak. Baiga sajuta ka no atrumkastes. Varbut kadam kada ideja. Bet palielam jau vajag kadam atradit. Kursh te ar to nodarbojas, kuram varetu aizvest atradit?
braukt mocic brauc, citadi it ka viss kartiba. uz prieksu jau iet, bet tie sitieni tadi....hmz... |
Offline
| |
|
TB | 19. Oct 2012, 21:48 | #16955 |
|
Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| Kas varētu būt pie vainas, ka visu laiku mocim rūcot dekompresors tikšķ? un ik palaikam nopūšās kkas motorā un grib noslāpt... reizēm arī noslāpst, ja neuzgāzē
Honda Dominator |
Offline
| |
|
zazzaa | 19. Oct 2012, 22:33 | #16956 |
|
 Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3344
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen, LTR450,
|
19 Oct 2012, 21:48:21 TB rakstīja:
Kas varētu būt pie vainas, ka visu laiku mocim rūcot dekompresors tikšķ? un ik palaikam nopūšās kkas motorā un grib noslāpt... reizēm arī noslāpst, ja neuzgāzē
Honda Dominator
nopūšās??? Kā tas izpaužas... Varbūt izplūdes vārsti 
a tas ka dekompresors tikšķ pa lielam ir normāli, ja tik nesāk tikšķēt pārāk skaļi  [ Šo ziņu laboja zazzaa, 19 Oct 2012, 22:34:36 ]
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
|
Offline
| |
|
dzhanis | 19. Oct 2012, 23:09 | #16957 |
|
 Kopš: 30. Apr 2010
Ziņojumi: 366
Braucu ar: kx250
|
19 Oct 2012, 22:33:33 zazzaa rakstīja:
19 Oct 2012, 21:48:21 TB rakstīja:
Kas varētu būt pie vainas, ka visu laiku mocim rūcot dekompresors tikšķ? un ik palaikam nopūšās kkas motorā un grib noslāpt... reizēm arī noslāpst, ja neuzgāzē
Honda Dominator
nopūšās??? Kā tas izpaužas... Varbūt izplūdes vārsti 
a tas ka dekompresors tikšķ pa lielam ir normāli, ja tik nesāk tikšķēt pārāk skaļi 
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=8924 |
Offline
| |
|
UDT | 20. Oct 2012, 09:06 | #16958 |
|
 Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
19 Oct 2012, 22:33:33 zazzaa rakstīja:
19 Oct 2012, 21:48:21 TB rakstīja:
Kas varētu būt pie vainas, ka visu laiku mocim rūcot dekompresors tikšķ? un ik palaikam nopūšās kkas motorā un grib noslāpt... reizēm arī noslāpst, ja neuzgāzē
Honda Dominator
nopūšās??? Kā tas izpaužas... Varbūt izplūdes vārsti 
a tas ka dekompresors tikšķ pa lielam ir normāli, ja tik nesāk tikšķēt pārāk skaļi 
Un kaapeec domaa ka tikšķ tieši dekompresors? Tur daudz kas cits arii var tikšķēt.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) |
Offline
| |
|
TB | 20. Oct 2012, 17:30 | #16959 |
|
Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| nu jāmēģina notikšķēt līdz janvārim, tad jāliek mierā un jāliek motors uz galda
Cerams, ka tam zvēram detaļas nav dārgas un varēs nomainīt visas iekšas pret jaunām OE nez cik maksātu jauns motors no salona |
Offline
| |
|
zikeris21 | 21. Oct 2012, 20:16 | #16960 |
|
Kopš: 25. Jun 2012
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 45
Braucu ar: Suzuki gsf600s 98
| Labvakar šodien vakara sadomāju noņemt priekšējo spārnu suzuki bandit s, bet aprāvu 3 seskanšu skrūvēm iekša un ka tagad atskrūvēt pat nevaru iedomāties iesakiet kādu variantu skrūves ir ar plakanu galvu!!!  |
Offline
| |
|