Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
McX
02. Jul 2013, 18:17#1735

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

jaa es jau saaku lasiit rr forumu, vnk cereju ka te kaac ir ar liidziigu drapaku un padalaas pieredzee.

Offline

Niere
02. Jul 2013, 18:23#1736

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

Par viskozitāti:
Tev vēlama sintētiska eļļa ar viskozitāti 10W-30. Bet precīzāk atrodi sava mo manuāli, tur būs pateikts daudz skaidrāk.

Par specenēm:
API praktiski vienalga kāda - SG; SH/SJ.
nav īpašas vajadzības pēc SL vai SM.
JASO MA vai MA2 obligāts.

ražotāju un konkrētu eļļas marku izdomā pats pēc savas gaumes. ja ir idejas, vari izteikt šeit. ja būs ko bilst, nokomentēšu.

Offline

McX
02. Jul 2013, 19:56#1737

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

10w30 nav liela izvele

skatos uz shiem variantiem...esmu anglijaa, lai neizbriina veikals, man nekadi brendi neinteresee, galvenais lai eerti nopirkt un ir ok manta

http://www.ebay.co.uk/itm/Castrol-Power-1-Racin...h=item2a2dd3ea60

http://www.ebay.co.uk/itm/Silkolene-Comp-4-10W-...h=item257f36449b

http://www.ebay.co.uk/itm/Motul-Fully-Synthetic...h=item460d68673f

shim laba cena

http://www.ebay.co.uk/itm/4-LITRES-4-STROKE-MOT...h=item1e7ae023b2



Offline

Niere
02. Jul 2013, 20:08#1738

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

es izvēlētos starp Silkolene un Putoline, ja runa par konkrētajiem produktiem.
argumentāciju šoreiz izlaidīšu.

Offline

McX
02. Jul 2013, 20:23#1739

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

Man arii velk uz Putoline, tiiri delj cenas ja godiigi

Offline

Ferre
16. Jul 2013, 19:16#1740

Kopš: 26. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i


15 Jun 2013, 20:06:13 Niere rakstīja:
tā kā netieši esmu reklamējis šo zīmolu, karsējus varu atvēsināt - testētās Motul populārākās moto un auto eļļas netur viskozitāti. respektīvi - bīdes stabilitāte neatbilst deklarētajai spējai saglabāt viskozitātes klasi.
to apgalvoju tādēļ, ka daža pētījuma rezultāti sakrīt ar objektīvām eļļu analīzēm.

šokējoši? man nē. tā ir ar daudziem "ūber" zīmoliem.


Hmm.., mani pārliecināja, ka Motul eļļas atkal ir vienas no labākajām mo.., es pērn arī iepēju Mogul 10w40 5100.., bet tad saki, ka nemaz nav tik labs tas variants kādas tad reālās alternatīvas..

-----------------
If You are good at something never do it for free! /HL as J/

Offline

Niere
16. Jul 2013, 19:29#1741

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

Motul mārketings turās uz faktu, ka labākajiem produktiem izmanto sintētisko esteru pamateļļas.
fakts pats par sevi visnotaļ apsveicams, jo attiecīgā bāze ir sevišķi piemērota sacīkšu apstākļiem.
taču pamateļļa ir puse no ūber snieguma. otra puse ir piedevu sniegums un līdzsvars.
vārdu sakot, smalkākās pamateļļas izmantošana vēl negarantē gala produkta izcilu sniegumu.

kādas alternatīvas?
kā noprotu, neesi sacikšu braucējs. tad jau alternatīvas ir gana.

Offline

Niksons
16. Jul 2013, 19:43#1742

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Niere, vecozēn, man no bembistu tirdziņa tāda geķīga doma radās.
Pakaļreduktors, viņš arī fināla draivs.

Tā mezgla temperatūra ir atkarīga arī no slodzes (moča gadijumā - rites pretestības) ? Vai tikai no apgriezieniem ko dodam iekšā ?


-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Niere
16. Jul 2013, 20:22#1743

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:


16 Jul 2013, 19:43:11 Niksons rakstīja:
Niere, vecozēn, man no bembistu tirdziņa tāda geķīga doma radās.
Pakaļreduktors, viņš arī fināla draivs.

Tā mezgla temperatūra ir atkarīga arī no slodzes (moča gadijumā - rites pretestības) ? Vai tikai no apgriezieniem ko dodam iekšā ?


viss atkarīgs no sistēmas.
īsumā - ja Boilam iraid taisnība, tad spiediens palielina temperatūru. saprotams, ka, ja reiz eļļas plēve notur daļu vai visu radīto virsmu spiedienu, tad konkrētajā spēka pielikšanas punktā temperatūra palielinās, kas kaut kādā mērā iespaido sistēmas temperatūru.

ja runā par transmisijām, tās pārsvarā nedarbojas hidrodinamiskajā, bet gan saķeres un jauktajā režīmā. attiecīgi, primāri spiedienu notur saucamās EP piedevas. taču šajā gadījumā, savukārt, temperatūru kaut kādā mērā palielina pie virsmām pieķērušos piedevu berzes spēki.

cik lielā mērā viens un otrs apstāklis palielina eļļas sistēmas kopējo temperatūru, to grūti pateikt. tas jau lauciņš zinātnei.

a kam Tev to visu?

Offline

Sliktais
16. Jul 2013, 20:38#1744

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


16 Jul 2013, 19:43:11 Niksons rakstīja:
Niere, vecozēn, man no bembistu tirdziņa tāda geķīga doma radās.
Pakaļreduktors, viņš arī fināla draivs.

Tā mezgla temperatūra ir atkarīga arī no slodzes (moča gadijumā - rites pretestības) ? Vai tikai no apgriezieniem ko dodam iekšā ?


Nu Nikson, Tev tak to vajadzēja zināt
Ja reduktoram (industriālajam) ir palielināta slodze, tas silst, ja griežas bez slodzes, bet lielākā ātrumā, silšanas pazīmes ir minimālas
Vispār jau Niere to zinātniski izskaidroja, man jau tikai prakse

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Niksons
16. Jul 2013, 21:31#1745

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


16 Jul 2013, 20:38:34 Sliktais rakstīja:

16 Jul 2013, 19:43:11 Niksons rakstīja:
Niere, vecozēn, man no bembistu tirdziņa tāda geķīga doma radās.
Pakaļreduktors, viņš arī fināla draivs.

Tā mezgla temperatūra ir atkarīga arī no slodzes (moča gadijumā - rites pretestības) ? Vai tikai no apgriezieniem ko dodam iekšā ?


Nu Nikson, Tev tak to vajadzēja zināt
Ja reduktoram (industriālajam) ir palielināta slodze, tas silst, ja griežas bez slodzes, bet lielākā ātrumā, silšanas pazīmes ir minimālas
Vispār jau Niere to zinātniski izskaidroja, man jau tikai prakse


Nesen platlentas slīpmašīnai paniekojāmies ar vakuumu. Palielinājām kanālus, tā ka detaļas turējās pie galda kā pielīmētas, bet nu konveijera lentei palika par grūtu. Vienā brīdī pamanijām, ka piedziņas redūcers (~ 15 kW endžins priekšā) bija jau pie 100 grādiem. Bet tas gliemezis. Man likās, ka tie (arī bez slodzes) stiprāk silst, nekā konisko zobratu pārvadi. Eksperiments rezultējās ar lielā zobrata izjukšanu

Mūsējie 90 grādu konisko zobu pārvadi ir uz dobšanas agregātiem. Tiem nav grafiku ar slodzes komponenti. Tikai apgriezieni un laiks. Tipa - 1 minūti @ 24.000 rpm, 1 minūti dzesējam. Vai 90 sec @ 18.000 rpm un 60 sec @ 0,0....


16 Jul 2013, 20:22:00 Niere rakstīja:


a kam Tev to visu?


Bembistu tēmā čalis ierakstija, ka mocim reduceri sačakarējis braucot pa tuxnesi.
IMHO nereāli. Vnk nepareiza lubrikācijas izvēle

[ Šo ziņu laboja Niksons, 16 Jul 2013, 21:37:54 ]



-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Ferre
16. Jul 2013, 21:49#1746

Kopš: 26. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i


16 Jul 2013, 19:29:39 Niere rakstīja:
Motul mārketings turās uz faktu, ka labākajiem produktiem izmanto sintētisko esteru pamateļļas.
fakts pats par sevi visnotaļ apsveicams, jo attiecīgā bāze ir sevišķi piemērota sacīkšu apstākļiem.
taču pamateļļa ir puse no ūber snieguma. otra puse ir piedevu sniegums un līdzsvars.
vārdu sakot, smalkākās pamateļļas izmantošana vēl negarantē gala produkta izcilu sniegumu.

kādas alternatīvas?
kā noprotu, neesi sacikšu braucējs. tad jau alternatīvas ir gana.

Sacīkšu braucējs nē.., bet tas saprotu, ka Motul saki, ka ir jāaizmirst kā suga.. Tad Repsol..

-----------------
If You are good at something never do it for free! /HL as J/

Offline

Niere
16. Jul 2013, 22:11#1747

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:


16 Jul 2013, 21:31:47 Niksons rakstīja:
Bembistu tēmā čalis ierakstija, ka mocim reduceri sačakarējis braucot pa tuxnesi.
IMHO nereāli. Vnk nepareiza lubrikācijas izvēle

nu, kas to vairs pateiks, kas tieši bijis defekta primārais iemesls.
a kādēļ domā, ka tuksnesī nevar nokaut pārvadu?

Offline

Niere
16. Jul 2013, 22:24#1748

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:


16 Jul 2013, 21:49:41 Ferre rakstīja:
Sacīkšu braucējs nē.., bet tas saprotu, ka Motul saki, ka ir jāaizmirst kā suga.. Tad Repsol..

hei, es nekur neteicu, ka konkrētais zīmols ir tāds vai šāds. teicu, ka vismaz trim populāriem produktiem novērota minētā problēma.
bet tas pats ir ļoti daudziem citiem.
tas, ko uzsvēru - tik dārgam un sevi uz racing pozicionējošam zīmolam būtu jānodrošina maksimāls sniegums.

rakstītais aktuāls primāri sacīkšu braucējiem vai tādiem, kas lielākoties frēzē ielas redlainā. 90+% raideriem apskatītā problēma nav aktuāla. tā, protams, subjektīva spekulācija.

Offline

Niksons
16. Jul 2013, 22:31#1749

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


16 Jul 2013, 22:11:23 Niere rakstīja:

16 Jul 2013, 21:31:47 Niksons rakstīja:
Bembistu tēmā čalis ierakstija, ka mocim reduceri sačakarējis braucot pa tuxnesi.
IMHO nereāli. Vnk nepareiza lubrikācijas izvēle

nu, kas to vairs pateiks, kas tieši bijis defekta primārais iemesls.
a kādēļ domā, ka tuksnesī nevar nokaut pārvadu?

Vai tiešām spiediens tajās niecīgajās kontaktvirsmās ģenerē TĀDU siltumu, ka eļļa saželē

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Niere
16. Jul 2013, 22:53#1750

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

saželē?
transmisijas eļļas mēdz pārkarsēt tā, ka tās strauji oksidējas un sāk pretīgi smirdēt pēc deguma. oksidējusies eļļa parasti ir pamatīgi sabiezējusi un melna. bet saželējusi... vai izmantoji šo jēdzienu manis minētajai parādībai?

starp citu, final drives tēmu iztirzājām pirms kāda laika 1200GS diskursā. iespējams nepamanīji.
te ir.

starp citu, patiešām katram šī jūtīgā pārvada īpašniekam iesaku uzinstalēt eļļas temperatūras dačiku. iespējams tas daudziem rada papildus stresu, jo dzīvot neziņā ir mierīgāk... taču līdz brīdim, kad nostājas rāms tuksnesī

Offline

hatabic
16. Jul 2013, 23:18#1751

Kopš: 03. Apr 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 69

Braucu ar: Quattro,Can-Am XMR

Jautajums suzuki Rm125 aptuveni 93g kadu ellu liet ieksa karba?

Offline

Niksons
16. Jul 2013, 23:23#1752

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


16 Jul 2013, 22:53:44 Niere rakstīja:
saželē?
transmisijas eļļas mēdz pārkarsēt tā, ka tās strauji oksidējas un sāk pretīgi smirdēt pēc deguma. oksidējusies eļļa parasti ir pamatīgi sabiezējusi un melna. bet saželējusi... vai izmantoji šo jēdzienu manis minētajai parādībai?

starp citu, final drives tēmu iztirzājām pirms kāda laika 1200GS diskursā. iespējams nepamanīji.
te ir.

starp citu, patiešām katram šī jūtīgā pārvada īpašniekam iesaku uzinstalēt eļļas temperatūras dačiku. iespējams tas daudziem rada papildus stresu, jo dzīvot neziņā ir mierīgāk... taču līdz brīdim, kad nostājas rāms tuksnesī


Nu labi, piedeg
Jāpieliek kaut vai šitāds

[ Šo ziņu laboja Niksons, 16 Jul 2013, 23:24:17 ]



-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Niere
16. Jul 2013, 23:32#1753

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

labāk kā nekas, bet vispār jau nepieciešams zināt eļļas, ne korpusa virsmas temperatūru. turklāt tai jābūt acu priekšā.

Offline

Archy96
16. Jul 2013, 23:42#1754

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


16 Jul 2013, 22:11:23 Niere rakstīja:

16 Jul 2013, 21:31:47 Niksons rakstīja:
Bembistu tēmā čalis ierakstija, ka mocim reduceri sačakarējis braucot pa tuxnesi.
IMHO nereāli. Vnk nepareiza lubrikācijas izvēle

nu, kas to vairs pateiks, kas tieši bijis defekta primārais iemesls.
a kādēļ domā, ka tuksnesī nevar nokaut pārvadu?

Dodu 97%, ka tas čalis bija bez eļļas maucis, jeb ar minimālu līmeni, tikai tādā veidā var tik kapitāli nosvilināt reduktoru.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline