šo būtu jāliek joku sadaļā.
traki uzjautrinošs pastāsts, kā krievi tiešajā ēterā vēra vaļā notriektā SU24 melno kasti un ko tur iekšā ieraudzīja spečoka acs.
24 Dec 2015, 12:22:22 Niere rakstīja:
šo būtu jāliek joku sadaļā.
traki uzjautrinošs pastāsts, kā krievi tiešajā ēterā vēra vaļā notriektā SU24 melno kasti un ko tur iekšā ieraudzīja spečoka acs.
aai pipec ko tadu nebiju cerejis ieraudzit... izskataas ka padomju kalkulators ar flash atminju. laikam vinju nolasiitu arii ielodejot izkjidaataa fleshkaa no ebaja process arii iesparda, bez kuvaldas neiztika
a ko vareja gaidiit, neesmu redzeejis ko reaali pashizstradatu, viss kopeets un neveiksmigi parbuvets. bija nesen paraadee tanks noslapis, tak tas kopeetais briinums tika nokopeets ar visu defekteeto elektroniku, kur brinums.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
24 Dec 2015, 13:19:16 Niere rakstīja:
tas links, šķiet, gļukains, jo https/ MPoweris nelasa.
te caur urlas īsinātāju.
pats video, bet komentāri rakstā noteikti izlasāmi.
Njā rietumos neviens šāda tipa skrūves "mīnussiņus" (tā tās sauc mans sīkais) atskrūvēt nemāk, un slāviem pašiem labāk neiet
100% droši, USieši droši spridzinātu
ja godīgi, es būtu ņēmis fleksi jau pēc pirmās nevaiksmes.
bet tur visādi žurnaļugas....
edit: bet vairāk par visu mani sajūsmina, ka aiz 3kāršās 'matrjoškas' atrodama daudzstāvu plate, kas bojāta trieciena iespaidā.
šis viss izskatās kā kosmosā palaists žigulis.
24 Dec 2015, 14:26:00 Niere rakstīja:
klau, labāk izstāsti emociju par XJR-u.
Emocija jau bija pirms vairākiem gadiem, kad pirmo reizi tādu ieraudzīju ss'ā, steidzu apskatīt dzīvē un izbraukt mazu aplīti. Toreiz sanāca uzskriet ļoti nobrauktam un netaupītam eksemplāram, bet palika atmiņā kā masīvs baiks. Tad nu pirms pāris gadiem no UK izsoles paņēmu vienu viegli apkritušu eksemplāru un uzcēlu, sanāca pus-vasaru pabraukt un tad nācās nopārdot. Tad nu atkal šogad tiku pie liekiem dubļiem makā un steidzu ieķert atkal XJR'u.
Kas mani pamatā saista šajā mopēdā - klasisks timeless dizains, patiesi liels motors, lineāra grieze un jauda cauri visam apgriezienu diapazonam (~100hp/~100nm), viegla vadāmība un ērta sēdpozīcija, plats un mīksts beņķis, ļoti vienkārša uzbūve, pilnīgi nekā lieka. Ja pieliek rokas pie izplūdes un ieplūdes, tad tas mopēds skan kā superkārs, nav tā standarta mazlitrāžas ķērkšana.
Runājot par pašu motoru, cik lasīts, tad tauta atzīst, ka tas ir moto pasaules 2JZ - fantastisks resurss.
nedaudz smieklīgs apskats, bet fišku var saprast un ja ir vēlme, tad var vēl paskatīt related videos.
ok, Kawai ir, protams, jāpārtaisa purns, bet ir jau arī citi muscle bikes, piemēram, V-Max. vien gribēju zināt, kādēļ tieši XJR. tikai cena? man jau gan šķiet, ka apmēram tāda pati kā gsx1400.
Nu es nez, V-max uz tādu čoperveidīgo vairāk velk un tur ir jāieliek milzu pūles, lai tas mopēds izskatītos labi, ja vien nepērk kaut kādu svaigo/dārgo modeli.
XJR un GSX cenu atšķirība vasarā bija 2x un pat vairāk