Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Niere
17. Jul 2013, 14:42#1768

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

Amsoil LV dabūt būs ļoti sarežģiti un dārgi. Rotella nebūs īsti laba izvēle, gari nekomentēšu.
Jā, Tev vērts skatīties sintētisko esteru virzienā ar 15(20)-50 viskozitāti.

Offline

BigMan
17. Jul 2013, 15:08#1769

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2022

Braucu ar: Triumph 1200 Explorer, Zilo karbunkuli un Kawa KFX 700

Paskaties, K-kaška, kā es Vella dzirnavas mocīju Smashā..... Motuls Esteris, pillā sintētika, sarkanā.
Man domāt, ja Motuls būtu sūds, es pats ar moci mājās neatbrauktu.

-----------------
www.durka.lv

Offline

Niere
17. Jul 2013, 15:11#1770

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:


17 Jul 2013, 15:08:15 BigMan rakstīja:
Paskaties, K-kaška, kā es Vella dzirnavas mocīju Smashā..... Motuls Esteris, pillā sintētika, sarkanā.
Man domāt, ja Motuls būtu sūds, es pats ar moci mājās neatbrauktu.

Tas, ka viens mocis ir izdzīvojis vai kāds cits atšāvies, nav eļļas īpašību droša pazīme. kur nu vēl, ja šie mo izmantojuši radikāli atšķirīgas viena zīmola eļļas.

Offline

El_Camino
17. Jul 2013, 15:13#1771

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 872

Braucu ar: Hypermotard 1100

Ko labu/sliktu vari pateikt par šo? Bel-Ray EXS Synthetic Ester 10W50?
http://www.belray.com/bel-ray-exs-synthetic-ester-4t-engine-oil

-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

tuciz
17. Jul 2013, 15:21#1772

Kopš: 24. Apr 2008

No: Lielvārde

Ziņojumi: 265

Braucu ar: KTM SDR & Yamaha YZF 250, can am outlander max ltd


17 Jul 2013, 15:13:21 El_Camino rakstīja:
Ko labu/sliktu vari pateikt par šo? Bel-Ray EXS Synthetic Ester 10W50?
http://www.belray.com/bel-ray-exs-synthetic-ester-4t-engine-oil


Lietoju viņu. viss
no usa ieteica viņu, viss good.

Dabonamas - Dzelzavas iela 51a, Rīga, motosports.lv

[ Šo ziņu laboja tuciz, 17 Jul 2013, 15:23:07 ]

Offline

Niere
17. Jul 2013, 15:27#1773

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

Tīri iekšējā sajūta, ka šim ražotājam ar dārgā gala eļļām jābūt viss kārtībā, bet garantēt nevaru.

zinu tikai, ka 10W-40 daļējai sintētikai (EXP sērija) ir tā pati viskozitātes problēma.
tā gan drīzāk ir nevis "synthetic blend" (esteri/minerālene), bet gan minerālene ar karoti esteru. attiecīgi, zemāk redzamā analīze nebūtu uzskatāma par citu eļļu īpašību drošu pazīmi.

Offline

Niere
17. Jul 2013, 15:29#1774

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

starp citu, augstāk redzamais piemērs ir absolūti tipisks. ja ielas mocim relatīvi rāmā režīmā viskozitātes kritums nav radījis nekādas problēmas, tad sacīkšu apstākļos un/vai augstā temperatūrā tas var būt kritiski.

Offline

El_Camino
17. Jul 2013, 15:33#1775

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 872

Braucu ar: Hypermotard 1100

Motorsportā arī pērku, vienreiz no ebay.de pasūtiju kannu, bet diži lētak nesanāk.
Amerikāņi arī lieto Aprīļiem, tapēc arī es sāku.
Jācer ka kaplos labi arī turpmāk, 12Ls/l nav lēti, un ja vēl jāmaina ik pēc 500km bet dzinēja remonts izmaksā vairāk...

-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

El_Camino
17. Jul 2013, 15:43#1776

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 872

Braucu ar: Hypermotard 1100

Pārsvarā jau arī sanāk pa trasi (3niekiem) pamocīt, plus vel tā pārāk hitrā dzinēja uzbūve - jālej dārga eļļa

-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

tuciz
17. Jul 2013, 17:10#1777

Kopš: 24. Apr 2008

No: Lielvārde

Ziņojumi: 265

Braucu ar: KTM SDR & Yamaha YZF 250, can am outlander max ltd


17 Jul 2013, 15:33:57 El_Camino rakstīja:
Motorsportā arī pērku, vienreiz no ebay.de pasūtiju kannu, bet diži lētak nesanāk.
Amerikāņi arī lieto Aprīļiem, tapēc arī es sāku.
Jācer ka kaplos labi arī turpmāk, 12Ls/l nav lēti, un ja vēl jāmaina ik pēc 500km bet dzinēja remonts izmaksā vairāk...


katrus 500km? nav takā bish par treknu?
augstas kvalitātes eļļām darbamūžsh ir kuda labāks. es saprastu ja optima līniju mainītu ik pa 500km

[ Šo ziņu laboja tuciz, 17 Jul 2013, 17:11:50 ]

Offline

Ferre
17. Jul 2013, 17:27#1778

Kopš: 26. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i


17 Jul 2013, 17:10:52 tuciz rakstīja:

17 Jul 2013, 15:33:57 El_Camino rakstīja:
Motorsportā arī pērku, vienreiz no ebay.de pasūtiju kannu, bet diži lētak nesanāk.
Amerikāņi arī lieto Aprīļiem, tapēc arī es sāku.
Jācer ka kaplos labi arī turpmāk, 12Ls/l nav lēti, un ja vēl jāmaina ik pēc 500km bet dzinēja remonts izmaksā vairāk...


katrus 500km? nav takā bish par treknu?
augstas kvalitātes eļļām darbamūžsh ir kuda labāks. es saprastu ja optima līniju mainītu ik pa 500km

Ik pa 500 km šķiet bieži.., bet laikam jau atkarīgs kādā režīmā dzenā cik tad bieži būtu jāmaina pie normālas ekspluatācijas.. braucot pamatā vidējos apgriezienos..

-----------------
If You are good at something never do it for free! /HL as J/

Offline

Ferre
17. Jul 2013, 17:57#1779

Kopš: 26. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i


17 Jul 2013, 10:08:03 Decy rakstīja:
Cik es prasiju servisos un lasiju forumos:
5100 ir prieks aktivai brauksanai pa pilsetu, 4-8k apgriezieni un dazreiz lidz galam,
7100 domats tiem kuri parsvara brauc pa pilsetu, bet dazreiz izbrauc trase kur tur apgriezienus tuvu sarkanajai zonai,
v300 domats trasei.

Bet nu amerikanu forumos izlasiju ka vini ieks r1 un lidzigiem lei 5100 un gaz pa trasi. Mainas intervals viniem 2-3 trackdays neatkarigi no ta, kadu ellu lei


Nu gudrās galvas, palīdziet.., tad manā gadījumā, un ja runājam par Motul, es droši gāžu iekšā 10w40 7100 300v

-----------------
If You are good at something never do it for free! /HL as J/

Offline

seris
17. Jul 2013, 18:07#1780

Kopš: 17. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 146

Braucu ar: GSX-R1000 K5


17 Jul 2013, 17:57:52 Ferre rakstīja:

17 Jul 2013, 10:08:03 Decy rakstīja:
Cik es prasiju servisos un lasiju forumos:
5100 ir prieks aktivai brauksanai pa pilsetu, 4-8k apgriezieni un dazreiz lidz galam,
7100 domats tiem kuri parsvara brauc pa pilsetu, bet dazreiz izbrauc trase kur tur apgriezienus tuvu sarkanajai zonai,
v300 domats trasei.

Bet nu amerikanu forumos izlasiju ka vini ieks r1 un lidzigiem lei 5100 un gaz pa trasi. Mainas intervals viniem 2-3 trackdays neatkarigi no ta, kadu ellu lei


Nu gudrās galvas, palīdziet.., tad manā gadījumā, un ja runājam par Motul, es droši gāžu iekšā 10w40 7100 300v


Gaz tik iekšā 10w40 7100 un būs labi..
Es sev izvelējos SILKOLENE PRO 4 10W-40.. recomendācijas

[ Šo ziņu laboja seris, 17 Jul 2013, 18:08:48 ]



-----------------
I'm who I'm and your approval isn't needed...

Offline

Niere
17. Jul 2013, 18:35#1781

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

par tiem nomaiņas 500km ir tāpat kā ar piemērotas viskozitātes izvēli:

objektīvu nomaiņas intervālu nosaka
- dzelža modelis, tā stāvoklis, degvielas sistēmas un motora šķūnings, pārkaršanas, putekļu un degvielas kontaminācijas risks.
- raidera paradumi un prasmes
- izmantošanas vides temperatūra, reljefs, krava, pasažieris, putekļi, ūdens utt.

pārāk daudz nezināmo, lai viennozīmīgi spriestu.
jau esmu teicis daudzkārt, ka vienīgais veids, kā noteikt pareizu nomaiņas intervālu, ir lietotās eļļas analīzes.
gadījumā, ja 12Ls/L eļļu maina ik 500km, šo pasākumu sirsnīgi iesaku. ļoti ticams, ka intervālu varēs pagarināt vismaz 2x, ja ne krietni vairāk. pat 2x pagarinot, tikai uz eļļu vien katrā nomaiņā izdosies ietaupīt 18Ls (uz 3L karteri).
Pieskaitot filtra un liekā čakara izmaksas, būs krietni lētāk par veiktu analīzi.

Offline

K-K
17. Jul 2013, 18:42#1782

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory

Iepirku Fuchs Silcolene 15w50 pilno sintētiku esteri





Paparovēs
COMP 4 15W-50
Heavier grade formulation designed to give excellent protection in higher ambient temperature conditions. Also offers very good 'stay-in-grade' performance and good corrosion resistance to give lasting protection, even during periods of intermittent use. Meets the needs of modern high performance engines, both with and without integral gearboxes.



[ Šo ziņu laboja K-K, 17 Jul 2013, 18:45:58 ]



-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

Niere
17. Jul 2013, 19:14#1783

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

izskatās labi.
testējis gan neesmu.

Offline

sarmands
17. Jul 2013, 20:10#1784

Kopš: 09. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 148

Braucu ar: Versys 650

Niere, ko saki par šo Castrol Power1 GPS 4T 10w40 ? Leju to Hondai F4i, braukšana - darbs-mājas-darbs, pilsēta un vīkendos garāki pārbraucieni,trase (trijnieki) vienīgi tad, ja sanāk, kas būs ne biežāk kā 2 max 3 reizes nedēļā. Redlainā nebraucu. Vai POWER SYNT 4T 10w50 būtu laba alternatīva, vai var droši turpināt liet manis pieminēto Castrol? Vai skatīties vispār citā virzienā, atmetot šos abus? Eļļu mainu parasti 5k km intervālā. Danke!

Offline

Niere
17. Jul 2013, 20:21#1785

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

par konkrētajiem produktiem nevaru precīzi komentēt, taču Castrol TOP produkts Power 1 Racing 4T 10W-40 točna netur viskozitāti:



Offline

El_Camino
17. Jul 2013, 20:27#1786

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 872

Braucu ar: Hypermotard 1100

Tas intervāls nav gluži izzīsts no pirksta.
Visa amerika tā dara. Motors ir stundinieks.

Jā varbūt uztaisot analīzes, varetu arī pavilkt ilgāk, galvenais kas satrauc lai nabūtu eļļā kaukādi gruži, kas aizdambētu eļļošanas kanālus un nenobeigtu šāles.


17 Jul 2013, 17:27:01 Ferre rakstīja:

17 Jul 2013, 17:10:52 tuciz rakstīja:

17 Jul 2013, 15:33:57 El_Camino rakstīja:
Motorsportā arī pērku, vienreiz no ebay.de pasūtiju kannu, bet diži lētak nesanāk.
Amerikāņi arī lieto Aprīļiem, tapēc arī es sāku.
Jācer ka kaplos labi arī turpmāk, 12Ls/l nav lēti, un ja vēl jāmaina ik pēc 500km bet dzinēja remonts izmaksā vairāk...


katrus 500km? nav takā bish par treknu?
augstas kvalitātes eļļām darbamūžsh ir kuda labāks. es saprastu ja optima līniju mainītu ik pa 500km

Ik pa 500 km šķiet bieži.., bet laikam jau atkarīgs kādā režīmā dzenā cik tad bieži būtu jāmaina pie normālas ekspluatācijas.. braucot pamatā vidējos apgriezienos..


-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

Niere
17. Jul 2013, 20:29#1787

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:


17 Jul 2013, 20:27:16 El_Camino rakstīja:
Tas intervāls nav gluži izzīsts no pirksta.
Visa amerika tā dara. Motors ir stundinieks.

Jā varbūt uztaisot analīzes, varetu arī pavilkt ilgāk, galvenais kas satrauc lai nabūtu eļļā kaukādi gruži, kas aizdambētu eļļošanas kanālus un nenobeigtu šāles.

vai ir šāda pieredze?
un ko īsti uzskati par gružiem?

Offline