Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
El_Camino | |  Kopš: 01. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 872
Braucu ar: Hypermotard 1100
| Motorsportā arī pērku, vienreiz no ebay.de pasūtiju kannu, bet diži lētak nesanāk.
Amerikāņi arī lieto Aprīļiem, tapēc arī es sāku.
Jācer ka kaplos labi arī turpmāk, 12Ls/l nav lēti, un ja vēl jāmaina ik pēc 500km bet dzinēja remonts izmaksā vairāk...
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles
| Offline
| | |
El_Camino | |  Kopš: 01. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 872
Braucu ar: Hypermotard 1100
| Pārsvarā jau arī sanāk pa trasi (3niekiem) pamocīt, plus vel tā pārāk hitrā dzinēja uzbūve - jālej dārga eļļa
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles
| Offline
| | |
tuciz | |  Kopš: 24. Apr 2008
No: Lielvārde
Ziņojumi: 265
Braucu ar: KTM SDR & Yamaha YZF 250, can am outlander max ltd
|
17 Jul 2013, 15:33:57 El_Camino rakstīja:
Motorsportā arī pērku, vienreiz no ebay.de pasūtiju kannu, bet diži lētak nesanāk.
Amerikāņi arī lieto Aprīļiem, tapēc arī es sāku.
Jācer ka kaplos labi arī turpmāk, 12Ls/l nav lēti, un ja vēl jāmaina ik pēc 500km bet dzinēja remonts izmaksā vairāk...
katrus 500km? nav takā bish par treknu?
augstas kvalitātes eļļām darbamūžsh ir kuda labāks. es saprastu ja optima līniju mainītu ik pa 500km  [ Šo ziņu laboja tuciz, 17 Jul 2013, 17:11:50 ] | Offline
| | |
|
Ferre | |  Kopš: 26. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 2345
Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i
|
17 Jul 2013, 17:10:52 tuciz rakstīja:
17 Jul 2013, 15:33:57 El_Camino rakstīja:
Motorsportā arī pērku, vienreiz no ebay.de pasūtiju kannu, bet diži lētak nesanāk.
Amerikāņi arī lieto Aprīļiem, tapēc arī es sāku.
Jācer ka kaplos labi arī turpmāk, 12Ls/l nav lēti, un ja vēl jāmaina ik pēc 500km bet dzinēja remonts izmaksā vairāk...
katrus 500km? nav takā bish par treknu?
augstas kvalitātes eļļām darbamūžsh ir kuda labāks. es saprastu ja optima līniju mainītu ik pa 500km 
Ik pa 500 km šķiet bieži.., bet laikam jau atkarīgs kādā režīmā dzenā cik tad bieži būtu jāmaina pie normālas ekspluatācijas.. braucot pamatā vidējos apgriezienos.. 
----------------- If You are good at something never do it for free! /HL as J/ | Offline
| | |
Ferre | |  Kopš: 26. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 2345
Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i
|
17 Jul 2013, 10:08:03 Decy rakstīja:
Cik es prasiju servisos un lasiju forumos:
5100 ir prieks aktivai brauksanai pa pilsetu, 4-8k apgriezieni un dazreiz lidz galam,
7100 domats tiem kuri parsvara brauc pa pilsetu, bet dazreiz izbrauc trase kur tur apgriezienus tuvu sarkanajai zonai,
v300 domats trasei.
Bet nu amerikanu forumos izlasiju ka vini ieks r1 un lidzigiem lei 5100 un gaz pa trasi. Mainas intervals viniem 2-3 trackdays neatkarigi no ta, kadu ellu lei
Nu gudrās galvas, palīdziet.., tad manā gadījumā, un ja runājam par Motul, es droši gāžu iekšā 10w40 7100 300v 
----------------- If You are good at something never do it for free! /HL as J/ | Offline
| | |
seris | |  Kopš: 17. Apr 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 146
Braucu ar: GSX-R1000 K5
|
17 Jul 2013, 17:57:52 Ferre rakstīja:
17 Jul 2013, 10:08:03 Decy rakstīja:
Cik es prasiju servisos un lasiju forumos:
5100 ir prieks aktivai brauksanai pa pilsetu, 4-8k apgriezieni un dazreiz lidz galam,
7100 domats tiem kuri parsvara brauc pa pilsetu, bet dazreiz izbrauc trase kur tur apgriezienus tuvu sarkanajai zonai,
v300 domats trasei.
Bet nu amerikanu forumos izlasiju ka vini ieks r1 un lidzigiem lei 5100 un gaz pa trasi. Mainas intervals viniem 2-3 trackdays neatkarigi no ta, kadu ellu lei
Nu gudrās galvas, palīdziet.., tad manā gadījumā, un ja runājam par Motul, es droši gāžu iekšā 10w40 7100 300v 
Gaz tik iekšā 10w40 7100 un būs labi..
Es sev izvelējos SILKOLENE PRO 4 10W-40.. recomendācijas[ Šo ziņu laboja seris, 17 Jul 2013, 18:08:48 ]
----------------- I'm who I'm and your approval isn't needed... | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| par tiem nomaiņas 500km ir tāpat kā ar piemērotas viskozitātes izvēli:
objektīvu nomaiņas intervālu nosaka
- dzelža modelis, tā stāvoklis, degvielas sistēmas un motora šķūnings, pārkaršanas, putekļu un degvielas kontaminācijas risks.
- raidera paradumi un prasmes
- izmantošanas vides temperatūra, reljefs, krava, pasažieris, putekļi, ūdens utt.
pārāk daudz nezināmo, lai viennozīmīgi spriestu.
jau esmu teicis daudzkārt, ka vienīgais veids, kā noteikt pareizu nomaiņas intervālu, ir lietotās eļļas analīzes.
gadījumā, ja 12Ls/L eļļu maina ik 500km, šo pasākumu sirsnīgi iesaku. ļoti ticams, ka intervālu varēs pagarināt vismaz 2x, ja ne krietni vairāk. pat 2x pagarinot, tikai uz eļļu vien katrā nomaiņā izdosies ietaupīt 18Ls (uz 3L karteri).
Pieskaitot filtra un liekā čakara izmaksas, būs krietni lētāk par veiktu analīzi. | Offline
| | |
K-K | |  Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
| Iepirku Fuchs Silcolene 15w50 pilno sintētiku esteri
Paparovēs  COMP 4 15W-50
Heavier grade formulation designed to give excellent protection in higher ambient temperature conditions. Also offers very good 'stay-in-grade' performance and good corrosion resistance to give lasting protection, even during periods of intermittent use. Meets the needs of modern high performance engines, both with and without integral gearboxes.
[ Šo ziņu laboja K-K, 17 Jul 2013, 18:45:58 ]
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| izskatās labi.
testējis gan neesmu. | Offline
| | |
sarmands | | Kopš: 09. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 148
Braucu ar: Versys 650
| Niere, ko saki par šo Castrol Power1 GPS 4T 10w40 ? Leju to Hondai F4i, braukšana - darbs-mājas-darbs, pilsēta un vīkendos garāki pārbraucieni,trase (trijnieki) vienīgi tad, ja sanāk, kas būs ne biežāk kā 2 max 3 reizes nedēļā. Redlainā nebraucu. Vai POWER SYNT 4T 10w50 būtu laba alternatīva, vai var droši turpināt liet manis pieminēto Castrol? Vai skatīties vispār citā virzienā, atmetot šos abus? Eļļu mainu parasti 5k km intervālā. Danke! | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| par konkrētajiem produktiem nevaru precīzi komentēt, taču Castrol TOP produkts Power 1 Racing 4T 10W-40 točna netur viskozitāti:
| Offline
| | |
El_Camino | |  Kopš: 01. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 872
Braucu ar: Hypermotard 1100
| Tas intervāls nav gluži izzīsts no pirksta.
Visa amerika tā dara. Motors ir stundinieks.
Jā varbūt uztaisot analīzes, varetu arī pavilkt ilgāk, galvenais kas satrauc lai nabūtu eļļā kaukādi gruži, kas aizdambētu eļļošanas kanālus un nenobeigtu šāles.
17 Jul 2013, 17:27:01 Ferre rakstīja:
17 Jul 2013, 17:10:52 tuciz rakstīja:
17 Jul 2013, 15:33:57 El_Camino rakstīja:
Motorsportā arī pērku, vienreiz no ebay.de pasūtiju kannu, bet diži lētak nesanāk.
Amerikāņi arī lieto Aprīļiem, tapēc arī es sāku.
Jācer ka kaplos labi arī turpmāk, 12Ls/l nav lēti, un ja vēl jāmaina ik pēc 500km bet dzinēja remonts izmaksā vairāk...
katrus 500km? nav takā bish par treknu?
augstas kvalitātes eļļām darbamūžsh ir kuda labāks. es saprastu ja optima līniju mainītu ik pa 500km 
Ik pa 500 km šķiet bieži.., bet laikam jau atkarīgs kādā režīmā dzenā cik tad bieži būtu jāmaina pie normālas ekspluatācijas.. braucot pamatā vidējos apgriezienos.. 
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles
| Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
17 Jul 2013, 20:27:16 El_Camino rakstīja:
Tas intervāls nav gluži izzīsts no pirksta.
Visa amerika tā dara. Motors ir stundinieks.
Jā varbūt uztaisot analīzes, varetu arī pavilkt ilgāk, galvenais kas satrauc lai nabūtu eļļā kaukādi gruži, kas aizdambētu eļļošanas kanālus un nenobeigtu šāles.
vai ir šāda pieredze?
un ko īsti uzskati par gružiem? | Offline
| | |
Naits | |  Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5226
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Izklausās mazliet pārspīlēti, viņam vajadzētu būt intervālam ap kādi 3000km un kaut kāda 10w60
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline
| | |
El_Camino | |  Kopš: 01. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 872
Braucu ar: Hypermotard 1100
| www.apriliaforum.com
tur ir daudz stāstu par to kā aprauj šāles. Protams ka neviens nevar 100% pierādīt ka eļļa tik mainīta pārāk reti vai kas tāds. Nezinu. Man personīgi šķiet drošāk samainīt eļļu pa 20ls biežāk, nevis ieguldīt 1000ls kloķenes, klaņu u.t.t. maiņā.
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles
| Offline
| | |
Naits | |  Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5226
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Principā jau taisnība, samaini sirdsmieram un tik mauc. Pie tā daudzuma , kas Tev tur ietiekša.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline
| | |
El_Camino | |  Kopš: 01. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 872
Braucu ar: Hypermotard 1100
| Nu jā, man ir 1.25l motorā un 0.55l kārbā.
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles
| Offline
| | |
QQlis | |  Kopš: 24. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 817
Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku
| Jautājums Nieres Personāžam:
Kuru no variantiem labāk liet iekšā
1. =21&f[viscosity]=28]Motul 5100 4T 10W40 Pussintētika
vai
2. =21&f[viscosity]=28]Motul 7100 4T 10W40 100% sintētika
Mocis - Bandīts 600`nieks
Braukšanas režīms: pamatā pilsēta, bet nedēļas nogalēs garie gabali + plus pietiekami bieži redz arī redlainu
----------------- | Offline
| | |
Decy | |  Kopš: 04. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 77
Braucu ar: Kawasaki zx10r 11
|
18 Jul 2013, 16:16:55 QQlis rakstīja:
Jautājums Nieres Personāžam:
Kuru no variantiem labāk liet iekšā
1. =21&f[viscosity]=28]Motul 5100 4T 10W40 Pussintētika
vai
2. =21&f[viscosity]=28]Motul 7100 4T 10W40 100% sintētika
Mocis - Bandīts 600`nieks
Braukšanas režīms: pamatā pilsēta, bet nedēļas nogalēs garie gabali + plus pietiekami bieži redz arī redlainu
Manam suzuki gsr600 k7 ari interese sis jautajums Jau 2k km ar 5100 un vis cotka.
Cik es sapratu, 5100 ari ir 100% sintetika, bet ne 100% no estera.
MOTUL 5100 Ester. This Ester based oil is blended with PAO technology to reduce the cost and still offer one of the best motorcycle oils on the market.
"There are two principal classes of base stocks used in real synthetic oils: synthesized hydrocarbons (PAOs) and organic esters."
links
Citi razotaji tadu ellu sauc par full synthetic.
Ja es kko nepareizi uzraxtiju, tad liels lugums lai lietotajs Niere mani palabo. | Offline
| | |
andrejins | |  Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
18 Jul 2013, 17:23:04 Decy rakstīja:
18 Jul 2013, 16:16:55 QQlis rakstīja:
Jautājums Nieres Personāžam:
Kuru no variantiem labāk liet iekšā
1. =21&f[viscosity]=28]Motul 5100 4T 10W40 Pussintētika
vai
2. =21&f[viscosity]=28]Motul 7100 4T 10W40 100% sintētika
Mocis - Bandīts 600`nieks
Braukšanas režīms: pamatā pilsēta, bet nedēļas nogalēs garie gabali + plus pietiekami bieži redz arī redlainu
Manam suzuki gsr600 k7 ari interese sis jautajums Jau 2k km ar 5100 un vis cotka.
Cik es sapratu, 5100 ari ir 100% sintetika, bet ne 100% no estera.
MOTUL 5100 Ester. This Ester based oil is blended with PAO technology to reduce the cost and still offer one of the best motorcycle oils on the market.
"There are two principal classes of base stocks used in real synthetic oils: synthesized hydrocarbons (PAOs) and organic esters."
links
Citi razotaji tadu ellu sauc par full synthetic.
Ja es kko nepareizi uzraxtiju, tad liels lugums lai lietotajs Niere mani palabo.
MOTUL 5100 ir pussintētika! 7100 ir sintētika...
Tas vismaz cik man zināms! Pats šodien mainīšos, bet pēc nelāgajiem rakstiem un info par un ap motul, mainīšu uz castrol... arī 10w40 bet sintētika! (konkrētāk jaunā būs: Castrol POWER 1 4T 10W40)[ Šo ziņu laboja andrejins, 18 Jul 2013, 17:40:23 ]
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline
| | |
|
|