Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.
27 Apr 2012, 10:11:18 Cognition rakstīja:
27 Apr 2012, 10:05:41 garfs rakstīja:
vakar speciāli uz deglavenes pirms tilta centra virzienā uzripinaju, bet tas sūds nenobildēja, laikam tāpēc ka biju tieši pa vidu abām joslām.. wtf?
+/-85
šodien braucot uz darbu 2x speciāli centos nofočēties .... arī skuju , laikam šie uzregulēti lai močus no priekšas neņem
Īsti nezinu kāpēc, bet ir bijušas reizes, kad no priekšas bildē, bet citreiz ignorē manu moci
Kā tu zini ka nenobildē? Tāpēc ka nav sarkanais zibsnis? Vabūt pa dienu viņa netiek lietota?
Un kādēļ speciāli ir jācenšās lai tevi nobildētu? Lai viņiem būtu vairāk bildes ar mo no priekšas, un šie izdomātu, ka jāsāk vairāk likt, lai bildē no aizmugures?
Es domāju, ka vitronicam ir izdevīgāk bildēt no priekšas. Procentuāli moči tomēr ir manāmā mazākumā, bet uzstādot FR pēcpuses bildēšanai, un cītīgi nenoslēpjot, lielākā daļa var paspēt veiksmīgi sadzēsties. Koks ar diviem galiem - ja grib speciāli ieriebt mo, tad var jau likt FR otrādi, bet tad kopējais iekasējums visdrīzāk samazinātos.
Kā tu zini ka nenobildē? Tāpēc ka nav sarkanais zibsnis? Vabūt pa dienu viņa netiek lietota?
Un kādēļ speciāli ir jācenšās lai tevi nobildētu? Lai viņiem būtu vairāk bildes ar mo no priekšas, un šie izdomātu, ka jāsāk vairāk likt, lai bildē no aizmugures?
Es domāju, ka vitronicam ir izdevīgāk bildēt no priekšas. Procentuāli moči tomēr ir manāmā mazākumā, bet uzstādot FR pēcpuses bildēšanai, un cītīgi nenoslēpjot, lielākā daļa var paspēt veiksmīgi sadzēsties. Koks ar diviem galiem - ja grib speciāli ieriebt mo, tad var jau likt FR otrādi, bet tad kopējais iekasējums visdrīzāk samazinātos.
Iespējams ka tā arī ir, un ka šie necentīsies griezt otrādi tās kastes.
Vienīgi nesaprotu, kādēļ speciāli tas ir jādara, jo vairāk kādu kaitināsi un bakstīsi, jo lielāka iespēja ir ka būs kāda pretreakcija un darbības. Ja gribās izklaidēties ar FR, tad labāk uztaisīt kādu informatīvo plakātu, ko nolikt priekšā, vai arī pats nostājies priekšā radaram, pašam prieks un visiem garāmbraucējiem arī.
----------------- Kāpēc jāuztraucas, ja gadījums ir bezcerīgs? (Remarks)
27 Apr 2012, 10:05:41 garfs rakstīja:
vakar speciāli uz deglavenes pirms tilta centra virzienā uzripinaju, bet tas sūds nenobildēja, laikam tāpēc ka biju tieši pa vidu abām joslām.. wtf?
+/-85
Nezinu ka isti ir ar to bildesanos starp joslam, bet pagajuso svetdien vilku majas no Valmieras. Cela posma starp Garkalni un Rigu tur ir tada kjipa nobrauktuve - atputas vieta kur soreiz tie asinspumpji bija noslepusies.Cels tur ir 2.5 joslas viena virziena, tad pa vidu zala zona un tas pats otra puse. Lija lietus un lai izvairitos no pelkem, braucu pa pasu kreiso malu lidz ar nepartraukto,jo tur labaks asfalts un nav pelkes. Katra zinja bija sarkans zibsnis un bildeja no prieksas.
27 Apr 2012, 11:05:24 genaadijs rakstīja:
atceramies, ka iekārta spēj bildēt gan uz priekšu, gan uz atpakaļu. 1ns objektīvs bildē uz priexu, otrs uz aizmuguri.
Bet tad kada jega vinas grozit lai "sautu mugura" ,ja vinas nem abos virzienos???
27 Apr 2012, 11:05:24 genaadijs rakstīja:
atceramies, ka iekārta spēj bildēt gan uz priekšu, gan uz atpakaļu. 1ns objektīvs bildē uz priexu, otrs uz aizmuguri.
kļūdies vecīt,
1) viena kaste bildē tikai vienā virzienā, ja objektīvs ir pavērts uz Ziemeļiem, tad viņs bildē, tikai uz ziemeļiem un neko nebildē un neredz, kas notiek Dienvidos!
Bet viņš var nofočēt, ja tu brauc no Dienvidiem uz Ziemeļiem un pabrauc viņa objektīvam garām. (bīstamais variants mocistiem, jo bildēs moča aizmuguri)
2) viņas var saslēgt divas kopā tīklā, un tad viena bildē uz priekšu, bet otra uz aizmuguri, pašā fotoradaru sākumposmā testam viņi viņus lika saslēgtus kopā, lai bildē gan Ziemeļus, gan Dienvidus. (tagad to nereizi neesmu redzējis)
3) Moči ir diezgan mazi kustīgi priekšmeti un fotoradars var neuztvert jūsu ātrumu dažreiz. Varat patestēt ātruma radarus Jūrmalā (kur augšā uzreiz rāda Jūsu ātrumu) ir bijuši gadījumi, kad aizlidoju viņam garām un tas pat nepiefiksē, kad kāds viņam tuvojas. Autosus gan vienmēr parāda. Močus 70% gadījumu parāda un 30% nemaz nesajūt, ka kāds brauc ar to moci.
27 Apr 2012, 11:24:14 genaadijs rakstīja:
imho vitronic kastē ir 2vi objektīvi. viens var bildēt pienākošos, otrs aizejošos. samēra ceļus, nomēra, piemēram, uz liepājas šosejas, viena josla pienākošos, otra - aizejošos.
atliek braukt pa sadalošo, lai tiesā mēģinātu pierādīt, ka brauci atpakaļgaitā pa vidu un vispār tur nav konkrēti norādīts, kur un kas ir bildēts.
Nu viss jau pareizi, vnk runajam par vienu temu divas valodaas. Vini var panemt pienakosos un aizejosos nevis bildet un abam pusem,ka sapratu no pirma posta.
Vakar vakarā ar auto ripinu pa deglava ielu virzienā uz centru, zinu ka pirms tilta būs fotogrāfs. Mierīgi ripinu uz saviem 50 un tieši pirms tilta kad esmu blakus radaram man no muguras pielido žilete un pa otro joslu aizlido garām. Uz to īso brīdi kamēr skatījos spogulī liekas ka redzēju zibspuldzi. Ja nu bilde uzaisīta tajā brīdī kad mocis ir tieši aiz auto un to bildē nevarēs redzēt? Baigi stulbi sanāks ja tā būs gadījies.
27 Apr 2012, 11:24:14 genaadijs rakstīja:
imho vitronic kastē ir 2vi objektīvi. viens var bildēt pienākošos, otrs aizejošos. samēra ceļus, nomēra, piemēram, uz liepājas šosejas, viena josla pienākošos, otra - aizejošos.
atliek braukt pa sadalošo, lai tiesā mēģinātu pierādīt, ka brauci atpakaļgaitā pa vidu un vispār tur nav konkrēti norādīts, kur un kas ir bildēts.
Nu viss jau pareizi, vnk runajam par vienu temu divas valodaas. Vini var panemt pienakosos un aizejosos nevis bildet un abam pusem,ka sapratu no pirma posta.
tieshi taa!!!
Bildē pienākošos un aizejošos, bet tikai uz vienu pusi uz kuru ir pagriests aparāts
Ja tā populārzinātniski, tad radars šauj 50-75m attālumā un fočē, kad esi līdz apm.20m attālumā. Kastei tiešām ir vairāk par 1 objektīvu, un viņš "spēj atšķirt" joslas. tobiš, ja skrējējs ir 3.joslā, fokusēsies un bildēs tieši to. Tieši tāpat ar prombraucošo plūsmu, tik tur varbūt tie mērāmie/bildējamie attālumi mazliet citi, nezinu tik smalki.
Iekārta ir ļoti "vārga" - ja tā tiek sašūpota, nepieciešama operatora iejaukšanās un atkārtota regulēšana. Ja nokritīs no trijkāja (apgāzīsies), no trieciena var saiet sviestā.
Par iespējām kaut ko izdzēst - šāda iespēja ir, bet (c) Godmanis - pašam operatoram par to būs sūdi. Bildes kārtojas sesijās, piemēram, pa 15 un numurējas pēc kārtas. Operators, pieslēdzoties ar datoru, redz tikai pēdējo fiksēto attēlu, bet pārējos datus laikam tikai kā failu sarakstu. Ja kāda bildi/ierakstu izdzēš, sesijā paliek tukša vieta, ko sistēma neaizpilda, un uzreiz ir jautājums - "kur palika?"
Runājot par apkalpojošo personālu, ir tā, ka liela daļa no tiem ir izbijuši policijas darbinieki. Arī tādi, kas ir strādājuši specvienībā. Līdz ar to tur netrūkst atsaldēto, kam tā vien nagi niez izprovocēt konfliktu. Bet ir arī daudz normālu čaļu, kas strādā, lai nopelnītu maizei. Un algas tur nav astronomiskas - parastam darbiniekam līdz 350 uz rokas. Viņu uzraugiem (brigadieriem) nedaudz vairāk.
27 Apr 2012, 12:56:56 Zais rakstīja:
Ja tā populārzinātniski, tad radars šauj 50-75m attālumā un fočē, kad esi līdz apm.20m attālumā. Kastei tiešām ir vairāk par 1 objektīvu, un viņš "spēj atšķirt" joslas. tobiš, ja skrējējs ir 3.joslā, fokusēsies un bildēs tieši to. Tieši tāpat ar prombraucošo plūsmu, tik tur varbūt tie mērāmie/bildējamie attālumi mazliet citi, nezinu tik smalki.
Iekārta ir ļoti "vārga" - ja tā tiek sašūpota, nepieciešama operatora iejaukšanās un atkārtota regulēšana. Ja nokritīs no trijkāja (apgāzīsies), no trieciena var saiet sviestā.
Par iespējām kaut ko izdzēst - šāda iespēja ir, bet (c) Godmanis - pašam operatoram par to būs sūdi. Bildes kārtojas sesijās, piemēram, pa 15 un numurējas pēc kārtas. Operators, pieslēdzoties ar datoru, redz tikai pēdējo fiksēto attēlu, bet pārējos datus laikam tikai kā failu sarakstu. Ja kāda bildi/ierakstu izdzēš, sesijā paliek tukša vieta, ko sistēma neaizpilda, un uzreiz ir jautājums - "kur palika?"
Runājot par apkalpojošo personālu, ir tā, ka liela daļa no tiem ir izbijuši policijas darbinieki. Arī tādi, kas ir strādājuši specvienībā. Līdz ar to tur netrūkst atsaldēto, kam tā vien nagi niez izprovocēt konfliktu. Bet ir arī daudz normālu čaļu, kas strādā, lai nopelnītu maizei. Un algas tur nav astronomiskas - parastam darbiniekam līdz 350 uz rokas. Viņu uzraugiem (brigadieriem) nedaudz vairāk.
Zais ir kautkur ieguvis info...?!!!
No seriāla "Ienaidnieka aizmugurē"
Taisniba ir par to jaa, ka FR ātrumu nofiksē ap 100metriem,bet fočē kad esi jau ap 20-30m.
Un..Tad jau pastav iespeja,ja ieraugi FR un esi sapratis ka esi nofiksēts par atruma parsniegsanu..atliek strauji sabremzet un apgriezties un braukt prom,kamer neesi nobildēts.Jo tad sanak ja kaut stumsi auto garam vinam, FR nobildēs
Un jaa par izprovocesanu.. tiesam nafig vajaga.Mazak ziimesimies,mazak liks miera mūs moto braucejus! Un varbut ar pievers acis ja pilsetra busi nobildets uz 75km/h
Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu
vakar vilku no tehniskās numurs svaigs skaists redzams un kas tad tas...... draugs fotoradars! Nobildēja... pats priecīgs plus vēl samaksāju nodokli vakar par 2011 un 12 gadu, takā viss notiek..
Kā tu zini ka nenobildē? Tāpēc ka nav sarkanais zibsnis? Vabūt pa dienu viņa netiek lietota?
Un kādēļ speciāli ir jācenšās lai tevi nobildētu? Lai viņiem būtu vairāk bildes ar mo no priekšas, un šie izdomātu, ka jāsāk vairāk likt, lai bildē no aizmugures?
Es domāju, ka vitronicam ir izdevīgāk bildēt no priekšas. Procentuāli moči tomēr ir manāmā mazākumā, bet uzstādot FR pēcpuses bildēšanai, un cītīgi nenoslēpjot, lielākā daļa var paspēt veiksmīgi sadzēsties. Koks ar diviem galiem - ja grib speciāli ieriebt mo, tad var jau likt FR otrādi, bet tad kopējais iekasējums visdrīzāk samazinātos.
ja pa vidu nav dzelzs barjera, tad FR bliež abas joslas - gan pienākošo, gan aizejošo, tā kā ir pie kājas kurā ielas pusē viņš stāv. Te bija bilde kur mocis ratā bija nofočēts no aizmugures pretējā joslā.