Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Čoperistu topiks

AutorsZiņojums
violator
29. Dec 2010, 23:17#221

Kopš: 25. Nov 2009

Ziņojumi: 148

Braucu ar: KTM 990 Adventure

Archy, nu tās ir divas sezonas, vnk likās, ka katru sezonu līst dakšā ir bik par traku. smagais cruisers tomēr nav sports, kuram dakšas darbība ir kritiska. bet būs laikam savi uzskati jāmaina. kad pirmo reiz pārlasiju dakšu, manuprāt tur neviens pat nebija līdis, blīvslēgi jau pamazām "svīdināja" štokus un bukses bija pamatīgi nodilušas. šoreiz saļņiki izskatās vēl tīri funkcionējoši. pagaidām tikai nolēju eļļu, rītdien skatīšos pārejo detaļu stāvokli, bet ir tāds čujs, ka viss teflons no buksēm būs pārgajis eļļā...

Offline

spider
30. Dec 2010, 14:40#222

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko


29 Dec 2010, 21:39:04 violator rakstīja:
palasīju rakstu. izrādās Valkīrai ir tāda pati debila dakša kā VTX... nafig nevarēja ielikt to sasodīto demferi abās pusēs ekonomisti bļin. pēc 30k km dakša galīgi nestrāda uz atboju (kuj zin kā latviski) un savu funkciju pilda tikai atsperes, kuras tāpat ir nomainītas uz progressive, jo stock bija vienkārši drausmīgas. eļļa no sarkanas palikusi par pretīgi pelēku ar grafīta spīdumu, laikam visas jaunās bukses naher izdila pa mūsu "ceļiem". bail pat līst tālāk
rakstā ļoti uzslavēts cik mocis labi ieskrienās un vadās, bet par bremzēšanu tā pamaz teikts
stock bemzes galīgi pašvakas tam mocim, jo īpaši sportiskai braukšanai (cik nu viņa var būt sportiska tādai gotelei). Par karbūžiem man liekas galīgi nav jābrīnās. Ja parēķina, ka viena poda tilpums ir 250cc un sarkanā zona ir kādi 7k rpm, tad 28mm ir tīri ok. nu labi, varēja būt 30mm
P.S. ir tāds termins Darkside, kas pamatā attiecināms uz smagajiem kruīzeriem. iesaku pamēģināt, bet ir risks, ka reiz pabijis tumšajā pusē, no tās var arī vairs neatgriezties


Ja jau komentēt, tad komentēt

Ja var novilkt 30 000km un nemainīt dakšai eļļu, tad nav ko pēc tam sūdzēties ka dakša sūdīga
Stock bremzes šim lopiņam ir ļoti pat ok, ja mocis sūdīgi bremzējas, jāmeklē vaina citur - klučos, riepās, braucējā.
Un vēl, ja nemāk izmantot moča potenciālu, tad nav ko sūdzēties, ka mocis sūdīgs.

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

spider
30. Dec 2010, 14:48#223

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko


29 Dec 2010, 16:08:50 DM rakstīja:

29 Dec 2010, 15:55:00 Valkyrie rakstīja:

29 Dec 2010, 14:50:17 Atvars rakstīja:
Ahoi!
Piedāvāju iepazīties ar laikraksta"AutoInfo"publikāciju par "Honda F6C Valkyrie".

Valkīru lidojums. Tiem, kuri prot lasīt///

Pie tehniskajiem rādītājiem minēts, ka bāka ir 18,5 litrus maza. Svēti ticu citai info: bāka ir 6,9 galonus (+1,1 galons rezerve) liela Tā kā valkīras ražo amīšos un tur kā zināms tilpumu mēra ASV galonos (pēc kursa: 1 USA galon = 3,785 litres), tad sanāk ka bāka jau ir 30 litrus liela . Savas valkīras bāku pildu jau 11-to gadu un vai nu mani katru reizi pa 10 l DUS apčakarē vai tiešām mana bāka nav 18,5 litrus maza. Peace visiem


Vai tiešām mototam ar 1,5L tilpumu un 6 karbiķiem ir tikai 6,3 L patēriņš? ... vai atkal kāda kļūda un tas nav uz 100 km bet uz 50



Interstate bākai ir 25,5 litru tilpums - sanāca netīšām pārbaudīt Norvēģijā, kad burtiski ieripoju benzīntankā. F6C 18,5litri

Kombinētajā režīmā tiešām aptuveni 6,3 litri uz 100km/h. Lielāko patēriņu es biju dabūjis braucot no Rīgas un Venstpili kopā ar baikiem - 9,3 litri uz 100km, vidēji braucot 140 - 190km/h.
Ja mocis neiekļaujas vidējā degvielas patēriņā (protams, ja netiek dots katrā robā līdz atdurei) tad ir jāmeklē, kas par vainu

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

violator
30. Dec 2010, 18:48#224

Kopš: 25. Nov 2009

Ziņojumi: 148

Braucu ar: KTM 990 Adventure

un cik tad bieži Jūs Spider kungs mainat eļļu dakšā, ja 30k jums liekas milzīgs noskrējiens? jeb Jūs nemaz tik daudz nenobraucat līdz eļļa dakšā sadalās smagajās un vieglajās frakcijās? man mocis visas sezonas garumā ir pamata pārvietošānās līdzeklis un tā tehniskajam stāvoklim es pievēršu lielu uzmanību. vai daudz šeit ir tādu čoperistu, kuri maina savu moču dakšām eļļu pēc katras sezonas? drīzāk ir pilns ar tādiem, kuri pēc mega pārslogotās ar tusiņiem 3000km sezonas nākamaja pat motoram eļļu nenomaina. un stock dakša patiešām šim mocim ir sūdīga (ņemot vērā, ka konstruktīvi tā ne ar ko neatšķiras no VTX dakšas). par to es pārliecinājos pēc atsperu nomaiņas, kad moča priekša pacēlās par kādiem 4-5cm un beidzot priekšējās bremzes varēja izmantot uz pilnu jaudu. arī uz sūdīga ceļa priekša sāka strādāt ievērojami labāk. iesaku Jums arī kādreiz pamēģināt kādus modus uz sava moča un pārdomāt vai tiešām stock ir pats labākais

Offline

2komats3
31. Dec 2010, 00:04#225

Kopš: 22. Nov 2010

Ziņojumi: 33

Braucu ar:

Tikai Choperisti, vai tikai enduristi...
...tas ir kā seksā nemainīt pozas !
Bērnībā bija Rīga 12, tad Jawa,..
reinkarnāciju sāku ar Tenīri, beidzu ar SXF 505!
(Pa starpu bija kādi 6 KTMi un yz 125).
Pēc muguras mikroķirurģijas domāju, ko viss!!!!!???
Nopirku R3, it kā viss ok, bet tagad droš paliek, nopirku 2t 250 exc..
...nu nevaru bez seksa!
un kas tad es esmu? ( zatlers ? )

Offline

BoneShaker
31. Dec 2010, 12:17#226

Kopš: 29. Apr 2009

Ziņojumi: 258

Braucu ar:

http://www.youtube.com/watch?v=A-ikMklic8o

ja kādam interesē,kam patīk HD un Buell, man nav žēl iedot nokopēt DVD
labi video...

-----------------
Pasaulē ir divas bezgalīgas lietas: visums un cilvēka stulbums... Kaut gan par visuma bezgalību es šaubos.
Alberts Einšteins

Offline

peteriskrauze
02. Jan 2011, 12:33#227

Kopš: 06. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 92

Braucu ar: R1250GS

Sveiciens Jaunaja gadaa
kkaa nepamet man doma sogad klut par choperistu, tapec, ja kadam nebutu slinkums, varbut variet uzrakstit kaut ko salidzinosu par v-rod
si mo + un -, vairak paredzets talajiem gabaliem, vai tikai pie laimas pulkstena pazimeties... divata braukt ok, vai tomer vienam utt.
thanks

Offline

peteriskrauze
02. Jan 2011, 12:35#228

Kopš: 06. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 92

Braucu ar: R1250GS


02 Jan 2011, 12:33:38 peteriskrauze rakstīja:
Sveiciens Jaunaja gadaa
kkaa nepamet man doma sogad klut par choperistu, tapec, ja kadam nebutu slinkums, varbut variet uzrakstit kaut ko salidzinosu par v-rod
si mo + un -, vairak paredzets talajiem gabaliem, vai tikai pie laimas pulkstena pazimeties... divata braukt ok, vai tomer vienam utt.
thanks

sis te par vzr bija super apraksts


http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=1...;start=0#1610052

Offline

West
02. Jan 2011, 19:07#229

Kopš: 04. May 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 320

Braucu ar: Honda VTX 1800


30 Dec 2010, 18:48:09 violator rakstīja:
un cik tad bieži Jūs Spider kungs mainat eļļu dakšā, ja 30k jums liekas milzīgs noskrējiens? jeb Jūs nemaz tik daudz nenobraucat līdz eļļa dakšā sadalās smagajās un vieglajās frakcijās? man mocis visas sezonas garumā ir pamata pārvietošānās līdzeklis un tā tehniskajam stāvoklim es pievēršu lielu uzmanību. vai daudz šeit ir tādu čoperistu, kuri maina savu moču dakšām eļļu pēc katras sezonas? drīzāk ir pilns ar tādiem, kuri pēc mega pārslogotās ar tusiņiem 3000km sezonas nākamaja pat motoram eļļu nenomaina. un stock dakša patiešām šim mocim ir sūdīga (ņemot vērā, ka konstruktīvi tā ne ar ko neatšķiras no VTX dakšas). par to es pārliecinājos pēc atsperu nomaiņas, kad moča priekša pacēlās par kādiem 4-5cm un beidzot priekšējās bremzes varēja izmantot uz pilnu jaudu. arī uz sūdīga ceļa priekša sāka strādāt ievērojami labāk. iesaku Jums arī kādreiz pamēģināt kādus modus uz sava moča un pārdomāt vai tiešām stock ir pats labākais


Vai par sho atsperu nomainju vareetu nedasudz siikaak?

Offline

violator
03. Jan 2011, 09:48#230

Kopš: 25. Nov 2009

Ziņojumi: 148

Braucu ar: KTM 990 Adventure

bik pārspīlēju ar 4cm, tur kādi 2 varētu būt, bet tik un tā priekš mūsu sūdīgajiem ceļiem ļoti noder.
reku smalkāks rasklads:
http://www.bareasschoppers.com/forksprings/

Offline

2komats3
03. Jan 2011, 21:46#231

Kopš: 22. Nov 2010

Ziņojumi: 33

Braucu ar:

Morgen.
Uzdūros uz interesantiem rakstiem par HD motoriem, arī par Buel, avots MOTO 2010 decembra nr. Advancētiem jūzeriem varbūt tas viss jau ir zināms, bet jauniņiem un interesantiem būs labs izziņas materiāls. Protams, ne vienmēr viss ir tā kā raksta žurnālos, bet nu ja ir ar ko salīdzināt, par lieku nebūs...

Offline

lomsz
03. Jan 2011, 23:32#232

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


03 Jan 2011, 21:46:19 2komats3 rakstīja:
Morgen.
Uzdūros uz interesantiem rakstiem par HD motoriem, arī par Buel, avots MOTO 2010 decembra nr. Advancētiem jūzeriem varbūt tas viss jau ir zināms, bet jauniņiem un interesantiem būs labs izziņas materiāls. Protams, ne vienmēr viss ir tā kā raksta žurnālos, bet nu ja ir ar ko salīdzināt, par lieku nebūs...

http://www.youtube.com/watch?v=F3KtWUvfhvA

Offline

arturz
04. Jan 2011, 00:13#233

Kopš: 23. Apr 2008

Ziņojumi: 99

Braucu ar: Bulldog

Starp citu kāds var padalītīes domās par Yamaha Warrior?

Offline

oss
04. Jan 2011, 09:00#234

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 991

Braucu ar: KTM Adventure 950


04 Jan 2011, 00:13:04 arturz rakstīja:
Starp citu kāds var padalītīes domās par Yamaha Warrior?

man tāds ir zajebis mocis

-----------------
"No Club" club

Offline

lomsz
04. Jan 2011, 18:10#235

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


04 Jan 2011, 00:13:04 arturz rakstīja:
Starp citu kāds var padalītīes domās par Yamaha Warrior?
Svarā vieglākais, labāk vadāmais mocis savā klasē. Lielas pārbūves iespējas motoram. Uz 1/4 taisnes ū-rods, supermagna un 3. raķete būs ātrāki, bet pilsētā un līkumotos ceļos ar warrior ir labi (priekš kruizera). Bremzes priekšai un dakša no R1, riteņi no FJR 1300, motors MT-01 stāv tāds pats. 02-03 gadam nopietnas bērnu slimības- Yamaha 3 atsaukumus taisija, 06- 09 gadi paši labākie. Sāka ražot jauno V-max un Warrior pārstāja ražot. Latvijā rets, jo Eiropā 1000 tikai ieveda oficiāli (+ ievestie no ASV). Skaties http://www.rswarrior.com/

Offline

2komats3
05. Jan 2011, 15:58#236

Kopš: 22. Nov 2010

Ziņojumi: 33

Braucu ar:


04 Jan 2011, 18:10:00 lomsz rakstīja:

04 Jan 2011, 00:13:04 arturz rakstīja:
Starp citu kāds var padalītīes domās par Yamaha Warrior?
Svarā vieglākais, labāk vadāmais mocis savā klasē. Lielas pārbūves iespējas motoram. Uz 1/4 taisnes ū-rods, supermagna un 3. raķete būs ātrāki, bet pilsētā un līkumotos ceļos ar warrior ir labi (priekš kruizera). Bremzes priekšai un dakša no R1, riteņi no FJR 1300, motors MT-01 stāv tāds pats. 02-03 gadam nopietnas bērnu slimības- Yamaha 3 atsaukumus taisija, 06- 09 gadi paši labākie. Sāka ražot jauno V-max un Warrior pārstāja ražot. Latvijā rets, jo Eiropā 1000 tikai ieveda oficiāli (+ ievestie no ASV). Skaties http://www.rswarrior.com/


pagāšgad viens jūzeris nomainīja Warrioru (maksi notūnētu, pat ar jaudas stendiem utt.) uz Triumph Rocket3. Tādu smuku, baltu, mož kāds ir jau redzējis. Viņš teicās būt neizsakāmi laimīgs!!!!
...varbūt izņēmums, bet varbūt likumsakarība

Offline

lomsz
05. Jan 2011, 21:15#237

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


05 Jan 2011, 15:58:52 2komats3 rakstīja:

04 Jan 2011, 18:10:00 lomsz rakstīja:

04 Jan 2011, 00:13:04 arturz rakstīja:
Starp citu kāds var padalītīes domās par Yamaha Warrior?
Svarā vieglākais, labāk vadāmais mocis savā klasē. Lielas pārbūves iespējas motoram. Uz 1/4 taisnes ū-rods, supermagna un 3. raķete būs ātrāki, bet pilsētā un līkumotos ceļos ar warrior ir labi (priekš kruizera). Bremzes priekšai un dakša no R1, riteņi no FJR 1300, motors MT-01 stāv tāds pats. 02-03 gadam nopietnas bērnu slimības- Yamaha 3 atsaukumus taisija, 06- 09 gadi paši labākie. Sāka ražot jauno V-max un Warrior pārstāja ražot. Latvijā rets, jo Eiropā 1000 tikai ieveda oficiāli (+ ievestie no ASV). Skaties http://www.rswarrior.com/


pagāšgad viens jūzeris nomainīja Warrioru (maksi notūnētu, pat ar jaudas stendiem utt.) uz Triumph Rocket3. Tādu smuku, baltu, mož kāds ir jau redzējis. Viņš teicās būt neizsakāmi laimīgs!!!!
...varbūt izņēmums, bet varbūt likumsakarība

Kļūdīties ir cilvēcīgi.... Kautgan ja mocis jūzējas kā savrupmājas garāžas dekorācija tad pareiza izvēle... Dekorācijas jāmaina laiku pa laikam

Offline

2komats3
05. Jan 2011, 21:56#238

Kopš: 22. Nov 2010

Ziņojumi: 33

Braucu ar:


05 Jan 2011, 21:15:45 lomsz rakstīja:

05 Jan 2011, 15:58:52 2komats3 rakstīja:

04 Jan 2011, 18:10:00 lomsz rakstīja:

04 Jan 2011, 00:13:04 arturz rakstīja:
Starp citu kāds var padalītīes domās par Yamaha Warrior?
Svarā vieglākais, labāk vadāmais mocis savā klasē. Lielas pārbūves iespējas motoram. Uz 1/4 taisnes ū-rods, supermagna un 3. raķete būs ātrāki, bet pilsētā un līkumotos ceļos ar warrior ir labi (priekš kruizera). Bremzes priekšai un dakša no R1, riteņi no FJR 1300, motors MT-01 stāv tāds pats. 02-03 gadam nopietnas bērnu slimības- Yamaha 3 atsaukumus taisija, 06- 09 gadi paši labākie. Sāka ražot jauno V-max un Warrior pārstāja ražot. Latvijā rets, jo Eiropā 1000 tikai ieveda oficiāli (+ ievestie no ASV). Skaties http://www.rswarrior.com/


pagāšgad viens jūzeris nomainīja Warrioru (maksi notūnētu, pat ar jaudas stendiem utt.) uz Triumph Rocket3. Tādu smuku, baltu, mož kāds ir jau redzējis. Viņš teicās būt neizsakāmi laimīgs!!!!
...varbūt izņēmums, bet varbūt likumsakarība

Kļūdīties ir cilvēcīgi.... Kautgan ja mocis jūzējas kā savrupmājas garāžas dekorācija tad pareiza izvēle... Dekorācijas jāmaina laiku pa laikam


..ja tas Tev sniedz mierinājumu,...

Offline

arturz
05. Jan 2011, 22:51#239

Kopš: 23. Apr 2008

Ziņojumi: 99

Braucu ar: Bulldog

Bet vai Warriram nav tāpat kā ar Suzuki VZRu ka tupelēm papēžus grauž nost.Pašam tika izbraukt nu ļoti smuks mocis tikai nevar līkumos guldīt.

Offline

2komats3
05. Jan 2011, 23:28#240

Kopš: 22. Nov 2010

Ziņojumi: 33

Braucu ar:

arī R3 tas ir, bet citi no tā pat kaifu ķer

Offline