30 Mar 2015, 17:06:14 Rezuss rakstīja:
Tātad, Rogainings jeb orientēšanās pēc izvēles. Meklējot mežā kontrolpunktus kas atzīmēti kartē, no šā gada atļauts arī GPS. Kontrolpunktiem pēc sarežģītības dažāda vērtība, ko vairāk punktus savāc to labāk. Parasti ir vel divi "Testi" Par to arī dod punktus. Komandā divi braucēji, velo+velo, solo+solo, kvadra+kvadra vai kvadra+solo. Klases: Sporti, Hobiji, Tūristi, Čoperi. Sporti un Hobiji iet ar LAMSF licenci... Tūristi un čoperi pa vienkāršo.
Varētu interesēt, bet visu izšķirs dalības maksa
vari padalīties ar datumiem un laikiem?
30. maijs, TOME. Par dalības maksām tiek lauzti šķēpi lai viņās būtu interesantas dalībniekiem un spētu atsvērt iegūldīto sacensības gatavojot.
----------------- Ar vēlmēm uzmanīgi, tās mēdz arī piepildīties!
Normāla, starts lejā karjerā, daži līkumi pa to un mežā iekšā. Tad nedaudz atkal pa karjeru un atkal mežā iekšā pēc kā naturāli atpakaļ karjerā un aplis pa jaunu
youtube pat ir Alvja (laikam) on board, iemet meklētājā Kesterciems cross country un varēsi noskatīties
Mēs kādi trīs ari brauksim,plānā vispār visu sezonu nokapāt xc un enduro sprintu. A Ķesterciemā būs nolīdzināts un būs pilnīgi cita braukšana,nebūs tāds hardcore ka enduro sprinta tikko. Bus gan mežs gan smiltis.
par to piedzīvojumu enduro arī esmu domājis,bet cik man stāsta tad tur baigā moču slīcināšana,tos kontrolpunktus liekot baigās pļņaņčkās.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
01 Apr 2015, 12:09:29 Acha rakstīja:
Mēs kādi trīs ari brauksim,plānā vispār visu sezonu nokapāt xc un enduro sprintu. A Ķesterciemā būs nolīdzināts un būs pilnīgi cita braukšana,nebūs tāds hardcore ka enduro sprinta tikko. Bus gan mežs gan smiltis.
par to piedzīvojumu enduro arī esmu domājis,bet cik man stāsta tad tur baigā moču slīcināšana,tos kontrolpunktus liekot baigās pļņaņčkās.
plānojam LT un EE arī pabraukt,tie kuri ir BČ un BK,
numuri ir ,mans #37 hobijos , un divi čomaki C klasē #42 un #487
Ja kautkur tālāk jābrauc var kopā samesties.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
01 Apr 2015, 14:05:47 Acha rakstīja:
plānojam LT un EE arī pabraukt,tie kuri ir BČ un BK,
numuri ir ,mans #37 hobijos , un divi čomaki C klasē #42 un #487
Ja kautkur tālāk jābrauc var kopā samesties.
Es laikam maucu pilnīgi visus sprinta posmus kas ir LT un EST, paķers vēl klāt kādu XC. Ar transportu var kooperēties izejot no apstākļiem
Es dubļus un slodzi pirmo reizi nogaršoju klasiskajos piedzīvojumu mačos ar velo/kājām/laivām, tā uz 24-30 stundām no vietas brienot. Pamatīga cīņa ar sevi un ārkārtīgs gandarījums finišu sasniedzot. Tā kā paralēli tika dīdīti mopēdi, tad dalība nule ('08.gadā) atklātajā ApPasaules gonkā bija tikai likumsakarīga un šķita kā loģisks evolūcijas solis.
Tā arī neregulāri savam priekam turpinam Kompoc-tīmā rušināt pa pāris posmiem gadā. Karte un kompass obligāti, pieredze Magnētu un līdzīgo seriālu skriešanā uzskatāma par priekšrocību. Brauc pēc kartes, meklē KP (objekti dabā, parasti ar flakoniņu uzpūstas zīmes) un dzen močus pie tiem, lai atzīmētos. Neparocīgs un līdz galam neatrisināts rīcības ķēdes posms mūsu komandas ietvaros ir KP fotofiksācija. Nav mēģināts, bet šķiet, ka optimālākais variants būtu GoPro pie ķiveres foto režīmā, kur tikai 'knips' un viss piebraucot pie KP, bez kameras ārā ņemšanas no kabatas un sekojošas atpakaļ pakošanas.
Jā, daudzi KP dziļā d1rsā, tā, ka pat kūdras ērgļi divreiz apdomātu, vai līst pakaļ (neizbēgama slīcināšana).. bet par tādiem dod vairāk ieskaites punktus. Ja nepatīk dubļi, bet labi padodas karte un ātri skriet, tad var smuki pa perifēriju skrienot mazvērtīgos punktus līdzīgā kopvērtībā salasīt.. Cik sapratu, pēdējās gonkās jau līmenis tā audzis, ka daudzas komandas var paņemt pilnīgi visus punktus. Tādos gadījumos izšķirīgs ir finiša laiks. Resp., ar galvu jādomā līdzi visu laiku.
Ļoti noderīga ekipējuma komponente arī šķiet komunikators, lai brauciena laikā var neapstājoties komandas turpmāko darbību pārspriest. Vienvārdsakot ir, kur augt.
Ļoti labprāt Latvijā/Baltijā reiz gribētu redzēt kādu 24h enduro izturības gonku Lemānas stilā. Un kādu no enduro/xc posmiem šogad noteikti gribās pamēģināt.
[ Šo ziņu laboja chirkainais, 01 Apr 2015, 14:52:06 ]
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)
Šogad Enduro piedzīvojumos nebūs jāslīcina moči! Tāda ir orgu noruna! un kopā ar Streetfighters būs arī Tūristu klase kuru var izbraukt ar vidēji statistisko moci un vel atsevišķa čoperu klase. turklāt dalības maksa tūristiem un čoperiem ap 20-30 eināriem. Sporti un Hobiji paliek pie tradicionālām gladiatoru cienīgām izmaksām, tā teikt Quod licet Iovi, non licet bovi!
----------------- Ar vēlmēm uzmanīgi, tās mēdz arī piepildīties!
Miglu bilde no Ķesterciema
kamerei, kuru var teorētiski likt 1m zem ūdens, praktiski lietus laikam ir kaitīgs, tā, ka neierakstījās viss
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
08 Apr 2015, 10:18:12 Agris rakstīja:
Klau, no vietējiem kāds 1. maijā uz Ekstreem enduro "Võrtsu Proloog" iekš Tartu brauc?
Ir doma braukt skatīties. Tad nu nesaprotu - LV karogu ņemt vai neņemt...
Nu man ir tāda doma braukt piedalīties, pirms tam aizlaidīšu tepat pie čoma uz šķēršļu poligonu mazliet patrennēt riepas un baļķīšus Slimnīca, es jau nāku bļa
01 Apr 2015, 22:51:36 Rezuss rakstīja:
Šogad Enduro piedzīvojumos nebūs jāslīcina moči! Tāda ir orgu noruna! un kopā ar Streetfighters būs arī Tūristu klase kuru var izbraukt ar vidēji statistisko moci un vel atsevišķa čoperu klase. turklāt dalības maksa tūristiem un čoperiem ap 20-30 eināriem. Sporti un Hobiji paliek pie tradicionālām gladiatoru cienīgām izmaksām, tā teikt Quod licet Iovi, non licet bovi!
Izklausās interesanti (samazināta dalībmaksa tūristu klasei), bet bezceļu un dubli obligāti jāatstāj arī tūrismam, savādāk tā appasaule no Enduro pārvērtīsies par parastu kārtējo moto/auto/velo orientēšanos..
..nu tas tā, mans viedoklis
08 Apr 2015, 10:18:12 Agris rakstīja:
Klau, no vietējiem kāds 1. maijā uz Ekstreem enduro "Võrtsu Proloog" iekš Tartu brauc?
Ir doma braukt skatīties. Tad nu nesaprotu - LV karogu ņemt vai neņemt...
Nu man ir tāda doma braukt piedalīties, pirms tam aizlaidīšu tepat pie čoma uz šķēršļu poligonu mazliet patrennēt riepas un baļķīšus Slimnīca, es jau nāku bļa
Kur ir tas šķēršļu poligons? Tas kaut kāds publisks/puspoblisks par maksu? Tieši domāju, ka LV neesmu redzējis info par tādu, lai gan LT (kaut kur zem Mykolas jutubes kanāla bija video) ir tāds neslikts uztaisīts.
01 Apr 2015, 22:51:36 Rezuss rakstīja:
Šogad Enduro piedzīvojumos nebūs jāslīcina moči! Tāda ir orgu noruna! un kopā ar Streetfighters būs arī Tūristu klase kuru var izbraukt ar vidēji statistisko moci un vel atsevišķa čoperu klase. turklāt dalības maksa tūristiem un čoperiem ap 20-30 eināriem. Sporti un Hobiji paliek pie tradicionālām gladiatoru cienīgām izmaksām, tā teikt Quod licet Iovi, non licet bovi!
Izklausās interesanti (samazināta dalībmaksa tūristu klasei), bet bezceļu un dubli obligāti jāatstāj arī tūrismam, savādāk tā appasaule no Enduro pārvērtīsies par parastu kārtējo moto/auto/velo orientēšanos..
..nu tas tā, mans viedoklis
ANDRR, tūristiem nebūs ne dubļa ne nopietna offrouda, tās ir ekstras bet ekstras maksā. Piemēram šodien dejoju "Lambadu" LVM funkcionāru priekšā tā teikt "maksāju" par tiem kas pavirina tāpat pa purviem stigām un mežiem. Tapēc ja esi vecis brauc Hobijos vai Sportos, gribi demo versiju - lēti labi, bet tāpat kā lauku ķemertiņā - pēc kārtīga kluča trūkst kārtīgi ūdeni noraut...
P.S. Enduro #573
[ Šo ziņu laboja Rezuss, 08 Apr 2015, 22:14:40 ]
----------------- Ar vēlmēm uzmanīgi, tās mēdz arī piepildīties!