Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pirkt / Pārdot MOTO
Autors | Ziņojums |
soulfreak | |  Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Mainu pret Honda CR250, kas apskatāms dienas spanos  | Offline
| | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| UP! Mainu ar manu piemaksu līdz 1000EUR.
18 Nov 2015, 08:08:51 screwy rakstīja:
Tirgoju savu Suzuki Bandit (GSF 650 Naked, 2005g.)
Tirgoju nesteidzīgi. Cena 2600EUR.
Vai mainu (pret kādu citu šosejas moto vēlams ar būri).
Piedāvājumus uz PM.
Ideālā tehn. stāvoklī. Pirms ziemas nomainīti zobrati, ķēde, svaiga eļļa, jauna WRP stūre un stūres gali. Darbojas viss ideāli.
Foto
| Offline
| | |
Flybnt | |  Kopš: 21. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 100
Braucu ar: Motorrad
| Vēlos iegādāties Suzuki DRZ400 vai DR650, lūdzu piedāvājiet. | Offline
| | |
|
JohnyW | | Kopš: 30. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 547
Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv
|
13 Dec 2015, 17:44:03 Flybnt rakstīja:
Vēlos iegādāties Suzuki DRZ400 vai DR650, lūdzu piedāvājiet.
Šie divi aparāti atšķirīgu klašu, bet es arī ar vienu aci skatos uz DR650, ar otru uz kko mazāku.. Diemžēl pēdējā laikā 650tie pazuduši no ss.lv
Kādreiz lietotājs Pauliic piedāvāja savu - varbūt vēl joprojām nav notirgojis, vari apinteresēties. | Offline
| | |
monsieur | |  Kopš: 19. Aug 2015
Ziņojumi: 353
Braucu ar: FLHRC
|
14 Dec 2015, 15:12:26 JohnyW rakstīja:
13 Dec 2015, 17:44:03 Flybnt rakstīja:
Vēlos iegādāties Suzuki DRZ400 vai DR650, lūdzu piedāvājiet.
Šie divi aparāti atšķirīgu klašu, bet es arī ar vienu aci skatos uz DR650, ar otru uz kko mazāku.. Diemžēl pēdējā laikā 650tie pazuduši no ss.lv
Kādreiz lietotājs Pauliic piedāvāja savu - varbūt vēl joprojām nav notirgojis, vari apinteresēties.
Nu var iegūt manu DR650, aparāts kopts, bet 1995. gada. SS.lv nelieku, jo pa lielam varu turpināt ar viņu braukt arī pats - bet ja nu pēkšņi kādam tas aparāts ir tieši tas, kas vajadzīgs, kāpēc gan ne. Pats jau labu laiku domāju par 2 moto stratēģiju Varam runāt par ziemas cenu.. PM | Offline
| | |
Sandis106 | | Kopš: 27. Jul 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 6
Braucu ar: KTM LC4 640 SM
| Pārdodu kvadru. Forumam pa 900€ https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...honda/ifeol.html | Offline
| | |
Juritis | |  Kopš: 22. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 203
Braucu ar: s1000rr & r6 stunt
| Pārdodu Suzuki GSX-R600
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...5473606542218477 | Offline
| | |
frenksmx | |  Kopš: 27. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 62
Braucu ar: TM Racing MX300
| Pārdod krosa motociklu, labā tehniskā un vizuālā stāvoklī.
Motora tips: Single cylinder, two-stroke ar divām jaudas kartēm.
Cilindra izmērs: 72.0 x 72.0 mm
Ieplūde: Carburettor. Keihin PWM 38, V-Force Reed intake valve
Priekšējais amortizators: Marzocchi USD 50mm
Aizmugurējais amortizators: Ohlins
Priekšējais rats: 80/100-21
Aizmugurējais rats: 100/90-19
Priekšējās bremzes: Single disc. Braking wave disk. With Nissin pump and caliper, 270 mm
Aizmugurējās bremzes: Single disc. Braking wave disk. With Nissin pump and caliper, 245 mm
Bākas tilpums: 8.7 l
Cena: 3100 EUR 
null | Offline
| | |
Gliemiezis | |  Kopš: 18. Sep 2011
Ziņojumi: 599
Braucu ar: Angry Bee 3
|
14 Dec 2015, 20:50:15 Juritis rakstīja:
Pārdodu Suzuki GSX-R600
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...5473606542218477
Ouiii cik atri cena uzauga Nesen motopower biedriem bija 4 pakas 
----------------- MMC "НЫТИКИ" -" | Offline
| | |
ervuha | |  Kopš: 05. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar:
| BMW R1200RT, atvests no UK 2013.g., reģistrēts CSDD un derīgs koplietošanas ceļiem Eiropā. Lietots ļoti saudzīgi, pāris reizes gadā izbraukts pa mūsu pašu zemi. Ikdienā stāv siltā garāžā. Uz apkopēm un aksesuāriem nauda nav žēlota. Pa 10 naudiņām atdošu uzreiz, zemāk nebūs. PM vai zvanam sludinājumā norādītajam tel. numuram.
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...s/bmw/gniid.html
| Offline
| | |
Juritis | |  Kopš: 22. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 203
Braucu ar: s1000rr & r6 stunt
|
15 Dec 2015, 18:10:59 Gliemiezis rakstīja:
14 Dec 2015, 20:50:15 Juritis rakstīja:
Pārdodu Suzuki GSX-R600
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...5473606542218477
Ouiii cik atri cena uzauga Nesen motopower biedriem bija 4 pakas 
powera biedriem vēljoprojām 4 pakas  [ Šo ziņu laboja Juritis, 16 Dec 2015, 07:25:03 ] | Offline
| | |
n0riss | |  Kopš: 29. Jun 2008
Ziņojumi: 226
Braucu ar: KTM
| http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=14360
----------------- Supermoto - Life begins at 45 degrees | Offline
| | |
RBMoto | |  Kopš: 11. Apr 2011
No: Valmiera
Ziņojumi: 117
Braucu ar: ZX12R
| Laba puška! 
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=14293
----------------- Live while You ride!
| Offline
| | |
RBMoto | |  Kopš: 11. Apr 2011
No: Valmiera
Ziņojumi: 117
Braucu ar: ZX12R
|
18 Dec 2015, 14:35:45 Coooool rakstīja:
RBMoto, labāk pastāsti plusus un mīnusus šiem modeļiem. Citādi nevar saprast kas tas par šperu! 
Konkrēti šis modelis, ZX12R, kas ir 2000. gada ir labs ar to, ka 2000. un 2001. gadā šos motociklus ražoja bez jebkādiem rūpnīcas ierobežojumiem. Tas mocis iet tik, cik pats vari to izgriezt. Un tas mocis tika ražots, lai konkurētu ar Hayabusu un Blackbirdu. Bet šim mocim labums ir tāds, ka tas izskatās pēc sporta motocikla nevis kkāda kosmosa kuģa.
Plusi ir tādi, ka ir 1200cc motors ar pietiekoši zirgiem, lielu griezes momentu un vēl lielāku motora resursu, ļoti daudz tūkstošus var uztīt ar to. Pilsētā ir salīdzinoši grūti braukt dēļ moča svara un izmēriem, bet toties uz šosejas Tevi nepurina ne uz 100 ne 200, smuki iet pa savu vagu.
Rezumējot, plusi: ļoti ātrs, jaudīgs, salīdzinoši priekš izmēriem ļoti labi vadāms, gana izskatīgs, ar lielu resursu, var arī uz trasīti aizlaist un paķert kaifu
mīnusi: smags, pilsētvidē grūtāk pārvietoties un lavierēt pie mazāka ātruma, nav nevienas 21. gs fīčas kā pretbuksēšana, abs and shit like that. Pure power 
----------------- Live while You ride!
| Offline
| | |
GT | |  Kopš: 25. Sep 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 467
Braucu ar: R1
|
18 Dec 2015, 19:04:13 Coooool rakstīja:
18 Dec 2015, 15:55:28 RBMoto rakstīja:
18 Dec 2015, 14:35:45 Coooool rakstīja:
RBMoto, labāk pastāsti plusus un mīnusus šiem modeļiem. Citādi nevar saprast kas tas par šperu! 
Konkrēti šis modelis, ZX12R, kas ir 2000. gada ir labs ar to, ka 2000. un 2001. gadā šos motociklus ražoja bez jebkādiem rūpnīcas ierobežojumiem. Tas mocis iet tik, cik pats vari to izgriezt. Un tas mocis tika ražots, lai konkurētu ar Hayabusu un Blackbirdu. Bet šim mocim labums ir tāds, ka tas izskatās pēc sporta motocikla nevis kkāda kosmosa kuģa.
Plusi ir tādi, ka ir 1200cc motors ar pietiekoši zirgiem, lielu griezes momentu un vēl lielāku motora resursu, ļoti daudz tūkstošus var uztīt ar to. Pilsētā ir salīdzinoši grūti braukt dēļ moča svara un izmēriem, bet toties uz šosejas Tevi nepurina ne uz 100 ne 200, smuki iet pa savu vagu.
Rezumējot, plusi: ļoti ātrs, jaudīgs, salīdzinoši priekš izmēriem ļoti labi vadāms, gana izskatīgs, ar lielu resursu, var arī uz trasīti aizlaist un paķert kaifu
mīnusi: smags, pilsētvidē grūtāk pārvietoties un lavierēt pie mazāka ātruma, nav nevienas 21. gs fīčas kā pretbuksēšana, abs and shit like that. Pure power 
Labi pretbuksēšana neintresē, ABS arī. Roba indikators laikam jau arī nav? Cik ņamā, ja baigi negriež? Kam jāpievērš uzmanība, tādu pērkot? Plastmasas nav kā jaunajiem močiem no lupatas! Kādas ir standarta bremzes? Viņam ir šprice! Citēju no Wikipedijas: "Cycle World (Hoyer, Mark (June 2000), "ZX-12R; Kawasaki's Ultimate Weapon makes a politically correct debut", Cycle World, pp. 36–42) tested the ZX-12R's 0 to 97 km/h (0 to 60 mph) acceleration at 2.7 seconds, and 0.00 to 0.40 km (0 to 1⁄4 mi) at 10.04 seconds at 231.39 km/h (143.78 mph).[4] They found an electronically-limited top speed of 301 km/h (187 mph), a 97 to 0 km/h (60 to 0 mph) braking distance of 36 m (118 ft), and fuel economy of 7.3 L/100 km; 38.6 mpg-imp (32.1 mpg-US).[4]" Jau 2000 gada modeļiem ir ierobežotājs! 
2000 gadā vel nebija ierobežots, 2000 gada minusi - eļļas padeve, nav radiālās bremzes (atšķirībā no 2004 gada modeļa), vieglāka kloķvārpsta, sliktāka amortizācija (atšķirībā no 2002. gada) | Offline
| | |
Coooool | |  Kopš: 06. Dec 2012
Ziņojumi: 2285
Braucu ar: Deltām
|
18 Dec 2015, 19:31:21 GT rakstīja:
18 Dec 2015, 19:04:13 Coooool rakstīja:
18 Dec 2015, 15:55:28 RBMoto rakstīja:
18 Dec 2015, 14:35:45 Coooool rakstīja:
RBMoto, labāk pastāsti plusus un mīnusus šiem modeļiem. Citādi nevar saprast kas tas par šperu! 
Konkrēti šis modelis, ZX12R, kas ir 2000. gada ir labs ar to, ka 2000. un 2001. gadā šos motociklus ražoja bez jebkādiem rūpnīcas ierobežojumiem. Tas mocis iet tik, cik pats vari to izgriezt. Un tas mocis tika ražots, lai konkurētu ar Hayabusu un Blackbirdu. Bet šim mocim labums ir tāds, ka tas izskatās pēc sporta motocikla nevis kkāda kosmosa kuģa.
Plusi ir tādi, ka ir 1200cc motors ar pietiekoši zirgiem, lielu griezes momentu un vēl lielāku motora resursu, ļoti daudz tūkstošus var uztīt ar to. Pilsētā ir salīdzinoši grūti braukt dēļ moča svara un izmēriem, bet toties uz šosejas Tevi nepurina ne uz 100 ne 200, smuki iet pa savu vagu.
Rezumējot, plusi: ļoti ātrs, jaudīgs, salīdzinoši priekš izmēriem ļoti labi vadāms, gana izskatīgs, ar lielu resursu, var arī uz trasīti aizlaist un paķert kaifu
mīnusi: smags, pilsētvidē grūtāk pārvietoties un lavierēt pie mazāka ātruma, nav nevienas 21. gs fīčas kā pretbuksēšana, abs and shit like that. Pure power 
Labi pretbuksēšana neintresē, ABS arī. Roba indikators laikam jau arī nav? Cik ņamā, ja baigi negriež? Kam jāpievērš uzmanība, tādu pērkot? Plastmasas nav kā jaunajiem močiem no lupatas! Kādas ir standarta bremzes? Viņam ir šprice! Citēju no Wikipedijas: "Cycle World (Hoyer, Mark (June 2000), "ZX-12R; Kawasaki's Ultimate Weapon makes a politically correct debut", Cycle World, pp. 36–42) tested the ZX-12R's 0 to 97 km/h (0 to 60 mph) acceleration at 2.7 seconds, and 0.00 to 0.40 km (0 to 1⁄4 mi) at 10.04 seconds at 231.39 km/h (143.78 mph).[4] They found an electronically-limited top speed of 301 km/h (187 mph), a 97 to 0 km/h (60 to 0 mph) braking distance of 36 m (118 ft), and fuel economy of 7.3 L/100 km; 38.6 mpg-imp (32.1 mpg-US).[4]" Jau 2000 gada modeļiem ir ierobežotājs! 
2000 gadā vel nebija ierobežots, 2000 gada minusi - eļļas padeve, nav radiālās bremzes (atšķirībā no 2004 gada modeļa), vieglāka kloķvārpsta, sliktāka amortizācija (atšķirībā no 2002. gada)
Atšķirību baigi jūt starp radiālām un ne-radialām? Nav pieredzes ar ne-radiālām. Kas ar to amortizāciju? 
----------------- moto.id.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| nevaru komentēt pēdējo gadu jaudīgākos močus, bet 2002. gada [uzlabotais ar facelift] modelis tolaik bija kaut kas ārpus visa iedomājamā, ko vien biju jājis. pat atteicos no motokrosa, jo ar 1/2h maksimālā slodzē bija gana pāris dienām.
pret Hyabusa paātrinājums/topspeed bija vienlīdzīgs arī manis pārbaudītos reālos apstākļos pret vienīgo konkurentu klasē [Honda neskaitās], taču vizuāli Uglyabuza tiešām izskatījās pēc behemota.
neesmu iemēģinājis visus jaudīgos moto, taču ZX12R ir to gadu absolūts top universālam adrenalīna apsēstam lielceļu braucējam.
ja motīvs ir rullēt maxspeed, šis ir ideāls verķis no to gadu izvēles.
visas manas labākās un sūdīgākās emocijas saistītas tieši ap šo moto.
ja kāds ielas pielietojumam to var iepirkt par saprātīgu ciparu, nenožēlosiet. | Offline
| | |
ABU | |  Kopš: 25. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: ZRX1200S
| Ir gadījies pamēģināt. Vadās lieliski, par jaudu un griezi - PIETIEK.
Jaunie mo ir diezgan krietni "nožmiegti" un apkarināti ar manuprāt nevajadzīgiem, ja lieki neriskē, el.pribambasiem. Jauniem ir krietni
jāpiestrādā, lai tie grieztos. Šitam nav nekas jādara, griez un iet 
Proporcionāli veidots liels baiks un domāts lieliem puikām 
----------------- Benzīns asinīs neizgaro:) | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| Coool,
asos līkumos, protams, tādam liela griezes momenta un smagam lopam garām aizies pat forsēts 125ccm, taču ielas gāzienam kaifu noķert, manuprāt, var tieši ar tādu, kas verās tik daudz, cik atver. un lai nav visu laiku jābolās redlainā i jāklausās motora smalkā spiedzienā.
čaļi ap 20, protams, dos priekšroku 600cc un mazam svaram, bet es saku, ka reāliem ceļa apstākļiem un 'afigeķ sajūtai' nepieciešams maximāls griezes moments vidējos apgriezienos.
šobrīd pats tā kā varētu pavilkt nenojātu ZX1400R... domāju. dizaineris bijis kaut kāds astro spēlīšu geimeris. | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
18 Dec 2015, 23:23:15 Niere rakstīja:
Coool,
asos līkumos, protams, tādam liela griezes momenta un smagam lopam garām aizies pat forsēts 125ccm, taču ielas gāzienam kaifu noķert, manuprāt, var tieši ar tādu, kas verās tik daudz, cik atver. un lai nav visu laiku jābolās redlainā i jāklausās motora smalkā spiedzienā.
čaļi ap 20, protams, dos priekšroku 600cc un mazam svaram, bet es saku, ka reāliem ceļa apstākļiem un 'afigeķ sajūtai' nepieciešams maximāls griezes moments vidējos apgriezienos.
šobrīd pats tā kā varētu pavilkt nenojātu ZX1400R... domāju. dizaineris bijis kaut kāds astro spēlīšu geimeris.
Ja gribās normālu cēlienu vidējos apgriezienos un braukt tā, lai mocis visu laiku nespiegtu ka aizkauta cūka, tad R1 2009 - 2015 ir labs variants. Jaunais modelis arī esot baigi ok, bet tur ir cena arī 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
|
|