Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Rex
26. May 2015, 21:01#25401

Kopš: 22. Apr 2008

No: Valmiera

Ziņojumi: 144

Braucu ar: r1200gs


26 May 2015, 20:13:08 eksis rakstīja:
Aparātu aizņēmos, par tiem sajēga maza. Rakstīts telwin inverter. Lasu tagad netā. Dc inverters. 1.6 līdz 4mm elektrodiem paredzēts. Ja paņem to stiprumu, kas ir pieejams uz kastes, tad 2mm elektrodam arī vajag tos 100A, bet gan jau to kaut kā gudrāk aprēķina.

Par +/- paskatīšos, tas labs padoms. Paldies.

Lipšana, tā ir viena no problēmam, bet varbūt tā ir tikai pieredze?

Elektrodi: varis ano4 2mm.


26 May 2015, 17:58:01 Rex rakstīja:

26 May 2015, 08:45:52 eksis rakstīja:
Ja par metināšanu, tad man arī jautājums.
Mazie elektrodi, 2mm, ja nemaldos. Uz kastes rakstīts 50 - 60 A. Mēģinot ar tadu jaudu, nekas man īsti nesanāk. Uzbliež100, tad krietni vieglāk.
Droši vien vajag papraktizēt ar tehniku, kas pirmajā reizē, protams nekāda.
Kā to vislabāk paveikt?

No sākuma vajag saprast, kas Tev par aparātu, transformators vai invertors (maiņstrāvas vai līdzstrāvas aparāts) Ja līdzstrāvas, tad apskaties vai polaritātes ir saliktas pareizi (uz elektrodu kastītes ir apzīmējums - plus vai mīnus uz elektrodu). Tālāk vajag saprast kas tie par elektrodiem. Ja ar invertoru var metināt ar visa tipa elektrodiem, tad ar trafu rutila elektrodiem (6013). Pārējos elektrodus ar trafu būs diezgan interesanti - lips klāt, utt.


Tie ir rutila elektrodi. Polaritāti liktu (-) uz elektrodu, bet var arī otrādi. Pamēģini, kā labāk sapratīsi. Varis nav tie labākie elektrodi. Ja līp klāt,tad pagriez vairāk ampērus. Protams, prakse ar nedaudz vajadzīga

[ Šo ziņu laboja Rex, 26 May 2015, 21:03:09 ]



-----------------
www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai!

Offline

zweers
26. May 2015, 21:52#25402

Kopš: 30. Oct 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 81

Braucu ar: SX 520, R1

sveiki! pirms 10m/s tika veikts dzinēja remonts un tagat parādijās liels spiediens dzinējā, pa dzinēja elpošanas cauruli eļļu spiež laukā....
kas pa štelli tur varētu būt?

Offline

andrejins
27. May 2015, 10:46#25403

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


26 May 2015, 21:52:26 zweers rakstīja:
sveiki! pirms 10m/s tika veikts dzinēja remonts un tagat parādijās liels spiediens dzinējā, pa dzinēja elpošanas cauruli eļļu spiež laukā....
kas pa štelli tur varētu būt?


Tev karteris motora apakšā, vai atsevišķs eļļas bačoks?

Es sāktu ar eļļas sūkni un kompresijas mērīšanu, jo kaut kas rada pārāk lielu spiedienu vai, ja pārplūde ir kartera augšā tieši nenodrošina cirkulāciju...

Močiem ar sauso karteri šādi notiek, ja eļļas līmenis ir bik par augstu, vai eļļas sūknis, kas nodrošina aizplūdi no apakšējā kartera ir nobeidzies!

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Bullis
27. May 2015, 16:38#25404

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 474

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Ir kāds, kas var kvalitativi sametināt izpūtēju? Vajadzīga ļoti skaista šuve.

Offline

zweers
27. May 2015, 17:02#25405

Kopš: 30. Oct 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 81

Braucu ar: SX 520, R1


27 May 2015, 10:46:40 andrejins rakstīja:

26 May 2015, 21:52:26 zweers rakstīja:
sveiki! pirms 10m/s tika veikts dzinēja remonts un tagat parādijās liels spiediens dzinējā, pa dzinēja elpošanas cauruli eļļu spiež laukā....
kas pa štelli tur varētu būt?



Tev karteris motora apakšā, vai atsevišķs eļļas bačoks?

Es sāktu ar eļļas sūkni un kompresijas mērīšanu, jo kaut kas rada pārāk lielu spiedienu vai, ja pārplūde ir kartera augšā tieši nenodrošina cirkulāciju...

Močiem ar sauso karteri šādi notiek, ja eļļas līmenis ir bik par augstu, vai eļļas sūknis, kas nodrošina aizplūdi no apakšējā kartera ir nobeidzies!


karteris apakšā un tā trubiņa elpošanai iet no apakšas uz karburatoru....!!!

Offline

RitvarsG
27. May 2015, 18:19#25406

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 332

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100


26 May 2015, 21:52:26 zweers rakstīja:
sveiki! pirms 10m/s tika veikts dzinēja remonts un tagat parādijās liels spiediens dzinējā, pa dzinēja elpošanas cauruli eļļu spiež laukā....
kas pa štelli tur varētu būt?

Negribas sākt ar slikto,bet galvas blīve varētu būt izpūsta un izplūdes gāzes sadzen kanālos,virzulī caurums-kā variants ,eļļas līmenis stipri par augstu, vēl protams-kā variants būtu pamatīgi nodiluši gredzeni,bet ja motors pēc remonta-ganjau atkrīt šis variants.Kaut kā tā apmēram.Ou un kartera eļļas sūknis tas nekā nevar būt,tad jau būtu beidzies ar iesprūdušu sadaleni un līkiem vārstiem.

[ Šo ziņu laboja RitvarsG, 27 May 2015, 18:23:36 ]

Offline

Yuuhaidi
27. May 2015, 20:36#25407

Kopš: 19. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 290

Braucu ar: Suzuki LTR 450 , GSXR 750 SRAD

Paskaties vai nav ciet kartera ventilācijas caurule... Man tā bija Yamaha Raptor 660 pēc dzinēja remonta!

-----------------
Mazs cinīts gāž lielu vezumu!

Offline

david
28. May 2015, 08:10#25408

Kopš: 04. Feb 2013

Ziņojumi: 63

Braucu ar:

Sveiciens moto brālībai!

Kāds spečuks var pateikt, kāpēc ripinot mazā ātrumā (60-40 km/h) "bez rokām", sāk mētāt stūri?

[ Šo ziņu laboja david, 28 May 2015, 12:18:15 ]

Offline

Roliss
28. May 2015, 12:56#25409

Kopš: 05. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: FZ6S

TDm 850 nepieciešams nomainīt eļļu priekšējiem amortizatoriem. Ko iesakat liet?

Jautājums rodas, jo servisa manuālis paredz Yamaha fork oil 01, kuras parametrus nekur neatrodu, eļļu ražotāju katalogos (piem. Motul) arī nav norādīts, ko no viņu produktiem var lietot. Varbūt varat kaut ko ieteikt?

[ Šo ziņu laboja Roliss, 28 May 2015, 12:56:54 ]

Offline

UDT
28. May 2015, 13:00#25410

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


28 May 2015, 12:56:27 Roliss rakstīja:
TDm 850 nepieciešams nomainīt eļļu priekšējiem amortizatoriem. Ko iesakat liet?

Jautājums rodas, jo servisa manuālis paredz Yamaha fork oil 01, kuras parametrus nekur neatrodu, eļļu ražotāju katalogos (piem. Motul) arī nav norādīts, ko no viņu produktiem var lietot. Varbūt varat kaut ko ieteikt?



parasti 5W viskozitaates eļļu lej.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

1kaspars
28. May 2015, 13:45#25411

Kopš: 24. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Valkyrie interstate

Gaisa filtra eļļošana - kādu eļļu lietot Kawasaki Versys (ielinieks)? Manuālī rakstīts - " pēc tīrīšanas filtru apstrādāt ar SE, SF, vai SG class SAE 30 eļļu.
Vai atšķiras eļļas krosa moču paralonu filtriem no ielas moču filtriem , kā Versys? Motul MT838540 balonā 400ml derēs?
Paldies iepriekš

Offline

andrejins
28. May 2015, 14:33#25412

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


27 May 2015, 18:19:51 RitvarsG rakstīja:

26 May 2015, 21:52:26 zweers rakstīja:
sveiki! pirms 10m/s tika veikts dzinēja remonts un tagat parādijās liels spiediens dzinējā, pa dzinēja elpošanas cauruli eļļu spiež laukā....
kas pa štelli tur varētu būt?

Negribas sākt ar slikto,bet galvas blīve varētu būt izpūsta un izplūdes gāzes sadzen kanālos,virzulī caurums-kā variants ,eļļas līmenis stipri par augstu, vēl protams-kā variants būtu pamatīgi nodiluši gredzeni,bet ja motors pēc remonta-ganjau atkrīt šis variants.Kaut kā tā apmēram.Ou un kartera eļļas sūknis tas nekā nevar būt,tad jau būtu beidzies ar iesprūdušu sadaleni un līkiem vārstiem.


Ar sauso karteri varētu gadīties sūkis, bet ar slapjo nekādi

Piemirsi ventilācijas cauruli karterim ar ko būtu jāsāk

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

andrejins
28. May 2015, 15:28#25413

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


28 May 2015, 13:45:39 1kaspars rakstīja:
Gaisa filtra eļļošana - kādu eļļu lietot Kawasaki Versys (ielinieks)? Manuālī rakstīts - " pēc tīrīšanas filtru apstrādāt ar SE, SF, vai SG class SAE 30 eļļu.
Vai atšķiras eļļas krosa moču paralonu filtriem no ielas moču filtriem , kā Versys? Motul MT838540 balonā 400ml derēs?
Paldies iepriekš



Vajadzētu derēt, lai gan nav saprotams, vai ir visi Tevis nosauktie atbilstības rādītāji Bet gaisa filtru eļļa ir gaisa filtru eļļa

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

andrejins
28. May 2015, 15:30#25414

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


28 May 2015, 13:00:43 UDT rakstīja:

28 May 2015, 12:56:27 Roliss rakstīja:
TDm 850 nepieciešams nomainīt eļļu priekšējiem amortizatoriem. Ko iesakat liet?

Jautājums rodas, jo servisa manuālis paredz Yamaha fork oil 01, kuras parametrus nekur neatrodu, eļļu ražotāju katalogos (piem. Motul) arī nav norādīts, ko no viņu produktiem var lietot. Varbūt varat kaut ko ieteikt?



parasti 5W viskozitaates eļļu lej.


TDMam drīzāk biezāku 7.5-10W, lai gan tas ir gaumes jautājums. Idejiski līdz 15 diezgan droši var eksperimentēt ar cietību

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Roliss
28. May 2015, 16:01#25415

Kopš: 05. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: FZ6S


28 May 2015, 15:30:21 andrejins rakstīja:

28 May 2015, 13:00:43 UDT rakstīja:

28 May 2015, 12:56:27 Roliss rakstīja:
TDm 850 nepieciešams nomainīt eļļu priekšējiem amortizatoriem. Ko iesakat liet?

Jautājums rodas, jo servisa manuālis paredz Yamaha fork oil 01, kuras parametrus nekur neatrodu, eļļu ražotāju katalogos (piem. Motul) arī nav norādīts, ko no viņu produktiem var lietot. Varbūt varat kaut ko ieteikt?



parasti 5W viskozitaates eļļu lej.


TDMam drīzāk biezāku 7.5-10W, lai gan tas ir gaumes jautājums. Idejiski līdz 15 diezgan droši var eksperimentēt ar cietību

Gribētu kaut ko pietuvinātu oriģinālam. Cik meklēju pa forumiem, tad viedokļi pamatīgi dalās par to, kāda viskozitāte ir tai oriģinālajai eļļai. Jebkurā gadījumā TDMam ir regulējamā dakša, tādēļ cietāku jau viņu var dabūt vienmēr.

Offline

ghetto
28. May 2015, 18:28#25416

Kopš: 13. Jun 2011

No: Balvi

Ziņojumi: 6

Braucu ar: Suzuki Bandit 400 ccm

Kāds varbūt zin no kāda moto vēl der benzīnkrāns priekš suzuki bandit 400ccm 92.g. ?

Offline

KaaVan
28. May 2015, 18:54#25417

Kopš: 03. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 96

Braucu ar: R1

Kā var atrast un kur meklēt krāsas kodu yamahai R1? 2002. Gada, pelēka, šasijas kods JYARN091000002465, kāds var palīdzēt?

Offline

motoTurer
28. May 2015, 20:07#25418

Kopš: 22. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: XF560


28 May 2015, 16:01:48 Roliss rakstīja:

28 May 2015, 15:30:21 andrejins rakstīja:

28 May 2015, 13:00:43 UDT rakstīja:

28 May 2015, 12:56:27 Roliss rakstīja:
TDm 850 nepieciešams nomainīt eļļu priekšējiem amortizatoriem. Ko iesakat liet?

Jautājums rodas, jo servisa manuālis paredz Yamaha fork oil 01, kuras parametrus nekur neatrodu, eļļu ražotāju katalogos (piem. Motul) arī nav norādīts, ko no viņu produktiem var lietot. Varbūt varat kaut ko ieteikt?



parasti 5W viskozitaates eļļu lej.


TDMam drīzāk biezāku 7.5-10W, lai gan tas ir gaumes jautājums. Idejiski līdz 15 diezgan droši var eksperimentēt ar cietību

Gribētu kaut ko pietuvinātu oriģinālam. Cik meklēju pa forumiem, tad viedokļi pamatīgi dalās par to, kāda viskozitāte ir tai oriģinālajai eļļai. Jebkurā gadījumā TDMam ir regulējamā dakša, tādēļ cietāku jau viņu var dabūt vienmēr.


10W. Skatīt apakšā Links

[ Šo ziņu laboja motoTurer, 28 May 2015, 20:08:25 ]

Offline

bekerisa
29. May 2015, 09:22#25419

Kopš: 19. Sep 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 461

Braucu ar: gsxr 1000 k7

Varbūt kādam idejas kādēļ izslīd sajūgs pie lieliem abarotiem viss sajūgs tika nomainīts arī atsperes? Lūdzu palīdziet!!! Eļļa Motul 7100

Offline

mexa
29. May 2015, 09:40#25420

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tu sajuugu reguleeji? vai tev hidro?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline