Autors | Ziņojums |
Rex | 26. May 2015, 21:01 | #25401 |
|
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Valmiera
Ziņojumi: 144
Braucu ar: r1200gs
|
26 May 2015, 20:13:08 eksis rakstīja:
Aparātu aizņēmos, par tiem sajēga maza. Rakstīts telwin inverter. Lasu tagad netā. Dc inverters. 1.6 līdz 4mm elektrodiem paredzēts. Ja paņem to stiprumu, kas ir pieejams uz kastes, tad 2mm elektrodam arī vajag tos 100A, bet gan jau to kaut kā gudrāk aprēķina.
Par +/- paskatīšos, tas labs padoms. Paldies.
Lipšana, tā ir viena no problēmam, bet varbūt tā ir tikai pieredze?
Elektrodi: varis ano4 2mm.
26 May 2015, 17:58:01 Rex rakstīja:
26 May 2015, 08:45:52 eksis rakstīja:
Ja par metināšanu, tad man arī jautājums.
Mazie elektrodi, 2mm, ja nemaldos. Uz kastes rakstīts 50 - 60 A. Mēģinot ar tadu jaudu, nekas man īsti nesanāk. Uzbliež100, tad krietni vieglāk.
Droši vien vajag papraktizēt ar tehniku, kas pirmajā reizē, protams nekāda.
Kā to vislabāk paveikt?
No sākuma vajag saprast, kas Tev par aparātu, transformators vai invertors (maiņstrāvas vai līdzstrāvas aparāts) Ja līdzstrāvas, tad apskaties vai polaritātes ir saliktas pareizi (uz elektrodu kastītes ir apzīmējums - plus vai mīnus uz elektrodu). Tālāk vajag saprast kas tie par elektrodiem. Ja ar invertoru var metināt ar visa tipa elektrodiem, tad ar trafu rutila elektrodiem (6013). Pārējos elektrodus ar trafu būs diezgan interesanti - lips klāt, utt.
Tie ir rutila elektrodi. Polaritāti liktu (-) uz elektrodu, bet var arī otrādi. Pamēģini, kā labāk sapratīsi. Varis nav tie labākie elektrodi. Ja līp klāt,tad pagriez vairāk ampērus. Protams, prakse ar nedaudz vajadzīga  [ Šo ziņu laboja Rex, 26 May 2015, 21:03:09 ]
----------------- www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai! |
Offline
| |
|
zweers | 26. May 2015, 21:52 | #25402 |
|
 Kopš: 30. Oct 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 81
Braucu ar: SX 520, R1
| sveiki! pirms 10m/s tika veikts dzinēja remonts un tagat parādijās liels spiediens dzinējā, pa dzinēja elpošanas cauruli eļļu spiež laukā....
kas pa štelli tur varētu būt?  |
Offline
| |
|
andrejins | 27. May 2015, 10:46 | #25403 |
|
 Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
26 May 2015, 21:52:26 zweers rakstīja:
sveiki! pirms 10m/s tika veikts dzinēja remonts un tagat parādijās liels spiediens dzinējā, pa dzinēja elpošanas cauruli eļļu spiež laukā....
kas pa štelli tur varētu būt? 
Tev karteris motora apakšā, vai atsevišķs eļļas bačoks?
Es sāktu ar eļļas sūkni un kompresijas mērīšanu, jo kaut kas rada pārāk lielu spiedienu vai, ja pārplūde ir kartera augšā tieši nenodrošina cirkulāciju...
Močiem ar sauso karteri šādi notiek, ja eļļas līmenis ir bik par augstu, vai eļļas sūknis, kas nodrošina aizplūdi no apakšējā kartera ir nobeidzies!
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline
| |
|
|
Bullis | 27. May 2015, 16:38 | #25404 |
|
 Kopš: 14. May 2008
Ziņojumi: 474
Braucu ar: Kawasaki kx250f
| Ir kāds, kas var kvalitativi sametināt izpūtēju? Vajadzīga ļoti skaista šuve. |
Offline
| |
|
zweers | 27. May 2015, 17:02 | #25405 |
|
 Kopš: 30. Oct 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 81
Braucu ar: SX 520, R1
|
27 May 2015, 10:46:40 andrejins rakstīja:
26 May 2015, 21:52:26 zweers rakstīja:
sveiki! pirms 10m/s tika veikts dzinēja remonts un tagat parādijās liels spiediens dzinējā, pa dzinēja elpošanas cauruli eļļu spiež laukā....
kas pa štelli tur varētu būt? 
Tev karteris motora apakšā, vai atsevišķs eļļas bačoks?
Es sāktu ar eļļas sūkni un kompresijas mērīšanu, jo kaut kas rada pārāk lielu spiedienu vai, ja pārplūde ir kartera augšā tieši nenodrošina cirkulāciju...
Močiem ar sauso karteri šādi notiek, ja eļļas līmenis ir bik par augstu, vai eļļas sūknis, kas nodrošina aizplūdi no apakšējā kartera ir nobeidzies!
karteris apakšā un tā trubiņa elpošanai iet no apakšas uz karburatoru....!!! |
Offline
| |
|
RitvarsG | 27. May 2015, 18:19 | #25406 |
|
 Kopš: 24. Mar 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 332
Braucu ar: Yamaha Virago XV1100
|
26 May 2015, 21:52:26 zweers rakstīja:
sveiki! pirms 10m/s tika veikts dzinēja remonts un tagat parādijās liels spiediens dzinējā, pa dzinēja elpošanas cauruli eļļu spiež laukā....
kas pa štelli tur varētu būt? 
Negribas sākt ar slikto,bet galvas blīve varētu būt izpūsta un izplūdes gāzes sadzen kanālos,virzulī caurums-kā variants ,eļļas līmenis stipri par augstu, vēl protams-kā variants būtu pamatīgi nodiluši gredzeni,bet ja motors pēc remonta-ganjau atkrīt šis variants.Kaut kā tā apmēram.Ou un kartera eļļas sūknis tas nekā nevar būt,tad jau būtu beidzies ar iesprūdušu sadaleni un līkiem vārstiem.[ Šo ziņu laboja RitvarsG, 27 May 2015, 18:23:36 ] |
Offline
| |
|
Yuuhaidi | 27. May 2015, 20:36 | #25407 |
|
 Kopš: 19. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 290
Braucu ar: Suzuki LTR 450 , GSXR 750 SRAD
| Paskaties vai nav ciet kartera ventilācijas caurule... Man tā bija Yamaha Raptor 660 pēc dzinēja remonta!
----------------- Mazs cinīts gāž lielu vezumu! |
Offline
| |
|
david | 28. May 2015, 08:10 | #25408 |
|
 Kopš: 04. Feb 2013
Ziņojumi: 63
Braucu ar:
| Sveiciens moto brālībai!
Kāds spečuks var pateikt, kāpēc ripinot mazā ātrumā (60-40 km/h) "bez rokām", sāk mētāt stūri?[ Šo ziņu laboja david, 28 May 2015, 12:18:15 ] |
Offline
| |
|
Roliss | 28. May 2015, 12:56 | #25409 |
|
Kopš: 05. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 157
Braucu ar: FZ6S
| TDm 850 nepieciešams nomainīt eļļu priekšējiem amortizatoriem. Ko iesakat liet?
Jautājums rodas, jo servisa manuālis paredz Yamaha fork oil 01, kuras parametrus nekur neatrodu, eļļu ražotāju katalogos (piem. Motul) arī nav norādīts, ko no viņu produktiem var lietot. Varbūt varat kaut ko ieteikt?[ Šo ziņu laboja Roliss, 28 May 2015, 12:56:54 ] |
Offline
| |
|
UDT | 28. May 2015, 13:00 | #25410 |
|
 Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
28 May 2015, 12:56:27 Roliss rakstīja:
TDm 850 nepieciešams nomainīt eļļu priekšējiem amortizatoriem. Ko iesakat liet?
Jautājums rodas, jo servisa manuālis paredz Yamaha fork oil 01, kuras parametrus nekur neatrodu, eļļu ražotāju katalogos (piem. Motul) arī nav norādīts, ko no viņu produktiem var lietot. Varbūt varat kaut ko ieteikt?
parasti 5W viskozitaates eļļu lej.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) |
Offline
| |
|
1kaspars | 28. May 2015, 13:45 | #25411 |
|
Kopš: 24. Apr 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 34
Braucu ar: Valkyrie interstate
| Gaisa filtra eļļošana - kādu eļļu lietot Kawasaki Versys (ielinieks)? Manuālī rakstīts - " pēc tīrīšanas filtru apstrādāt ar SE, SF, vai SG class SAE 30 eļļu.
Vai atšķiras eļļas krosa moču paralonu filtriem no ielas moču filtriem , kā Versys? Motul MT838540 balonā 400ml derēs?
Paldies iepriekš
|
Offline
| |
|
andrejins | 28. May 2015, 14:33 | #25412 |
|
 Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
27 May 2015, 18:19:51 RitvarsG rakstīja:
26 May 2015, 21:52:26 zweers rakstīja:
sveiki! pirms 10m/s tika veikts dzinēja remonts un tagat parādijās liels spiediens dzinējā, pa dzinēja elpošanas cauruli eļļu spiež laukā....
kas pa štelli tur varētu būt? 
Negribas sākt ar slikto,bet galvas blīve varētu būt izpūsta un izplūdes gāzes sadzen kanālos,virzulī caurums-kā variants ,eļļas līmenis stipri par augstu, vēl protams-kā variants būtu pamatīgi nodiluši gredzeni,bet ja motors pēc remonta-ganjau atkrīt šis variants.Kaut kā tā apmēram.Ou un kartera eļļas sūknis tas nekā nevar būt,tad jau būtu beidzies ar iesprūdušu sadaleni un līkiem vārstiem.
Ar sauso karteri varētu gadīties sūkis, bet ar slapjo nekādi 
Piemirsi ventilācijas cauruli karterim ar ko būtu jāsāk 
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline
| |
|
andrejins | 28. May 2015, 15:28 | #25413 |
|
 Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
28 May 2015, 13:45:39 1kaspars rakstīja:
Gaisa filtra eļļošana - kādu eļļu lietot Kawasaki Versys (ielinieks)? Manuālī rakstīts - " pēc tīrīšanas filtru apstrādāt ar SE, SF, vai SG class SAE 30 eļļu.
Vai atšķiras eļļas krosa moču paralonu filtriem no ielas moču filtriem , kā Versys? Motul MT838540 balonā 400ml derēs?
Paldies iepriekš
Vajadzētu derēt, lai gan nav saprotams, vai ir visi Tevis nosauktie atbilstības rādītāji Bet gaisa filtru eļļa ir gaisa filtru eļļa 
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline
| |
|
andrejins | 28. May 2015, 15:30 | #25414 |
|
 Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
28 May 2015, 13:00:43 UDT rakstīja:
28 May 2015, 12:56:27 Roliss rakstīja:
TDm 850 nepieciešams nomainīt eļļu priekšējiem amortizatoriem. Ko iesakat liet?
Jautājums rodas, jo servisa manuālis paredz Yamaha fork oil 01, kuras parametrus nekur neatrodu, eļļu ražotāju katalogos (piem. Motul) arī nav norādīts, ko no viņu produktiem var lietot. Varbūt varat kaut ko ieteikt?
parasti 5W viskozitaates eļļu lej.
TDMam drīzāk biezāku 7.5-10W, lai gan tas ir gaumes jautājums. Idejiski līdz 15 diezgan droši var eksperimentēt ar cietību 
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline
| |
|
Roliss | 28. May 2015, 16:01 | #25415 |
|
Kopš: 05. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 157
Braucu ar: FZ6S
|
28 May 2015, 15:30:21 andrejins rakstīja:
28 May 2015, 13:00:43 UDT rakstīja:
28 May 2015, 12:56:27 Roliss rakstīja:
TDm 850 nepieciešams nomainīt eļļu priekšējiem amortizatoriem. Ko iesakat liet?
Jautājums rodas, jo servisa manuālis paredz Yamaha fork oil 01, kuras parametrus nekur neatrodu, eļļu ražotāju katalogos (piem. Motul) arī nav norādīts, ko no viņu produktiem var lietot. Varbūt varat kaut ko ieteikt?
parasti 5W viskozitaates eļļu lej.
TDMam drīzāk biezāku 7.5-10W, lai gan tas ir gaumes jautājums. Idejiski līdz 15 diezgan droši var eksperimentēt ar cietību 
Gribētu kaut ko pietuvinātu oriģinālam. Cik meklēju pa forumiem, tad viedokļi pamatīgi dalās par to, kāda viskozitāte ir tai oriģinālajai eļļai. Jebkurā gadījumā TDMam ir regulējamā dakša, tādēļ cietāku jau viņu var dabūt vienmēr. |
Offline
| |
|
ghetto | 28. May 2015, 18:28 | #25416 |
|
 Kopš: 13. Jun 2011
No: Balvi
Ziņojumi: 6
Braucu ar: Suzuki Bandit 400 ccm
| Kāds varbūt zin no kāda moto vēl der benzīnkrāns priekš suzuki bandit 400ccm 92.g. ?  |
Offline
| |
|
KaaVan | 28. May 2015, 18:54 | #25417 |
|
 Kopš: 03. Apr 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 96
Braucu ar: R1
| Kā var atrast un kur meklēt krāsas kodu yamahai R1? 2002. Gada, pelēka, šasijas kods JYARN091000002465, kāds var palīdzēt? |
Offline
| |
|
motoTurer | 28. May 2015, 20:07 | #25418 |
|
 Kopš: 22. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: XF560
|
28 May 2015, 16:01:48 Roliss rakstīja:
28 May 2015, 15:30:21 andrejins rakstīja:
28 May 2015, 13:00:43 UDT rakstīja:
28 May 2015, 12:56:27 Roliss rakstīja:
TDm 850 nepieciešams nomainīt eļļu priekšējiem amortizatoriem. Ko iesakat liet?
Jautājums rodas, jo servisa manuālis paredz Yamaha fork oil 01, kuras parametrus nekur neatrodu, eļļu ražotāju katalogos (piem. Motul) arī nav norādīts, ko no viņu produktiem var lietot. Varbūt varat kaut ko ieteikt?
parasti 5W viskozitaates eļļu lej.
TDMam drīzāk biezāku 7.5-10W, lai gan tas ir gaumes jautājums. Idejiski līdz 15 diezgan droši var eksperimentēt ar cietību 
Gribētu kaut ko pietuvinātu oriģinālam. Cik meklēju pa forumiem, tad viedokļi pamatīgi dalās par to, kāda viskozitāte ir tai oriģinālajai eļļai. Jebkurā gadījumā TDMam ir regulējamā dakša, tādēļ cietāku jau viņu var dabūt vienmēr.
10W. Skatīt apakšā Links[ Šo ziņu laboja motoTurer, 28 May 2015, 20:08:25 ] |
Offline
| |
|
bekerisa | 29. May 2015, 09:22 | #25419 |
|
 Kopš: 19. Sep 2011
No: Ventspils
Ziņojumi: 461
Braucu ar: gsxr 1000 k7
| Varbūt kādam idejas kādēļ izslīd sajūgs pie lieliem abarotiem viss sajūgs tika nomainīts arī atsperes? Lūdzu palīdziet!!! Eļļa Motul 7100 |
Offline
| |
|
mexa | 29. May 2015, 09:40 | #25420 |
|
 Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| tu sajuugu reguleeji? vai tev hidro?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline
| |
|