Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Avārijas ar moto
Autors | Ziņojums |
ParaTr00per | |  Kopš: 11. May 2011
Ziņojumi: 252
Braucu ar:
|
27 Jul 2015, 21:20:56 riils rakstīja:
27 Jul 2015, 18:26:58 Niere rakstīja:
27 Jul 2015, 11:37:25 riils rakstīja:
[...]
Un pat ja es uzrakšu tavu pagalmu, ar audi virsū braukt tu man drīkstēsi tikai savas zemes robežās un ne metru tālāk.
virsū braukt nedrīkst pat ja kaut pa zemeņu lauku šķērsām pārbrauks.
apdraudēt kāda dzīvību drīkst tikai pašaizsardzības nolūkā.
mūsējie saskatās holivudu un domā, ka LV kaut kāda Texasa.
ak.... šī mūžīgā hiperīpašniecisko tipu galvas kaite...
Piekrītu. Svešā īpašumā visas tiesības pazūd, bet nepazūd tiesības uz savu dzīvību un veselību.
Un tā draudēšana ar "kontrolšāvieniem" un "došanu purnā" liecina par nespēju savaldīties, un šādiem mērkaķiem nedrīkstētu piešķirt šaujamieroču atļaujas.
bet varbut tomēr vieglāk ir neuzvesties kā pidaram un tad nebūs jāskaita, kuram kādas tiesības? 
citādi te cik visu laiku lasu, tad pamatuzskats te ir tāds, ka motociklistam var pārkāpt jebkurus likumus, uzvesties kā ienāk prātā, bet - nedod dievs, kāds aizrādīs, piedraudēs, nogriezīs ceļu, nepamanīs. tad uzreiz parādās TIESĪBAS. mazāk aizsargāts satiksmes dalībnieks, tiesības uz dzīvību un brīvību, kā tā drīkst, davai visi barā iesim pa purnu sadosim, utt...
man kaut kā liekas, ja uzvedies kā urla - rēķinies, ka pret tevi izturēsies kā pret urlu... | Offline
| | |
kidd | |  Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
|
30 Jul 2015, 23:00:42 Gacho rakstīja:
Pat autoskolā māca ka visādus 4 kājainos (protams ne smagsvara alni vai briedi) ir jānes nost, tā vietā lai taisītu kaut kādas piruetes uz ceļa un vilktu pretējā joslā vai uz gājēju pārejas.
Zinu, jā, ir smaga pašajūta pēc tam kad nabaga lopiņš ir nonāvēts, bet ko darīt.
to nemāca, bet iesaka. Starp citu - Šlegelmilham tiešā tekstā to pajautāju DBS nodarbībā. Viņam par to bija savs spriedums, bet jā - galu galā tas verdikts bija, ka labāk neraustīties, un ja ir lemts tam kaķim vai sunim pabeigt dzīvi kotletē, tad neko darīt. Esot čoms kautkāds ziemā norīstijies un ietesis vai nu kokā , vai grāvī, bet ar ļoti smagām sekām.. | Offline
| | |
spider | |  Kopš: 02. Jul 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1150
Braucu ar: Visu ko
|
30 Jul 2015, 15:56:26 Darkman rakstīja:
Pērciet močus ar ABS šādām situācijām.
Mācieties bremzēt un pareizi vadīt motociklu šādām situācijām
----------------- rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas | Offline
| | |
|
Lisiy | |  Kopš: 30. Jul 2014
Ziņojumi: 205
Braucu ar: Honda: VFR800, Suzuki DRZ400E, GasGas EC300
|
31 Jul 2015, 11:14:17 kidd rakstīja:
30 Jul 2015, 23:00:42 Gacho rakstīja:
Pat autoskolā māca ka visādus 4 kājainos (protams ne smagsvara alni vai briedi) ir jānes nost, tā vietā lai taisītu kaut kādas piruetes uz ceļa un vilktu pretējā joslā vai uz gājēju pārejas.
Zinu, jā, ir smaga pašajūta pēc tam kad nabaga lopiņš ir nonāvēts, bet ko darīt.
to nemāca, bet iesaka. Starp citu - Šlegelmilham tiešā tekstā to pajautāju DBS nodarbībā. Viņam par to bija savs spriedums, bet jā - galu galā tas verdikts bija, ka labāk neraustīties, un ja ir lemts tam kaķim vai sunim pabeigt dzīvi kotletē, tad neko darīt. Esot čoms kautkāds ziemā norīstijies un ietesis vai nu kokā , vai grāvī, bet ar ļoti smagām sekām..
Braucot raustīties - viens no sliktākajiem scenārijiem jebkurā gadījumā. Ja ir ekstrēma situācija, pieņem lēmumu, kur tu varētu optimāli izbraukt un mēģini to izdarīt. Nevis, kur tu GRIBĒTU, bet, kur varētu, ar minimumu dmg. Ja nav ekstrēma (un jo sevišķi, ja neesi viens) arī nerausties. Nu, aizbrauci pa citu ceļu, nu un? Pat ja uz bāņa gadās un tagad 20km līkums, tas ir labāk, nekā nokrašot.
Motociklistam raustīšanās uz ceļa - ceļš uz raustīšanos uz ceļa .
----------------- Janka Lisiy
Tas nav tā, kā tas izskatās!!! | Offline
| | |
rududu | |  Kopš: 13. Feb 2014
Ziņojumi: 66
Braucu ar: Yamaha FZS600
| bijušais kaimiņš - 3 kuleņi mašīnā un ribas lauzstas dēļ tā, ka negribēja zaķi nobraukt. vēl bišku un būtu 3 sīkie bez senča.
pats, kad redzu kaut ko uz ceļa, bremzēju, bet ja vien nav mašīna/cilvēks, uz sāniem nevelku. šitā 2 lopi trāpijušies - viens kaķis ieskrēja man sānos mocim, bet tas tomēr aizgāja tālāk. vienu nakti viens zaķis iznesa radiatoru golfiņam. tam gan nepaveicās. bet abos gadijumos stūre taisna - tik bremzes ar saprātu, lai dibenā kāds neielido. | Offline
| | |
Odzeens | |  Kopš: 18. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 259
Braucu ar: Kosmosa pakaļu
| Mums tak tepat vienam kolēģima pāris lapas uz atpakaļu uzbraucot ar moci uz lapsas bija diezgan bēdīgas sekas! Bija tak arī, kur uzbraucot uz zaķa, motociklists tika slimnīcā.
Bet jebkurā gadījumā apdrošinātājam ir vieglāp pierādīt, ka esi uzbraucis lopiņam, nekā, ka ieskrēji grāvī, izvairoties no lopiņa.
----------------- Visu cieņu.
| Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| es te tā lasu un brīnos. tāds iespaids, ka lielākā daļa vēl nav nolikusi uz ģīmja.
viss ir gauži vienkārši:
tiklīdz ir sūdi, cilvēka galva nedarbojas pēc loģikas, bet gan rīkojas pēc iemācītas shēmas un/vai instinktiem (nav laika lēmumam). tas nozīmē, ka trenētai galvai ir lielākas iespējas izdzīvot, bet arī īpaša sagatavotība negarantē pareizu rīcību kritiskā situācijā.
savām rokām esmu aizvēris acis niršanas vecmeistaram, kurš citus mācīja izdzīvot jebkurā situācijā. tas tā, pārdomai, ka arī šeit klātesošie motospeci nav nemirstīgi. | Offline
| | |
kidd | |  Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
| kamēr nav tas viss iedzīts instinktu formā, tikmēr runāt ir bezjēdzīgi - tāpat kritiskā situācijā mauks pēc instinktiem un tikai pēc tam domās, jo parasti šādās situācijās viss izšķirās sekundes daļās, kur tur vēl laiks domāt.. | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| kidd,
tā gan,
es arī savulaik biju iedomājies, ka esmu kruts gāzējs, jo visas iespējamās situācijas man zināmas, respektēju un iemaņas trenēju.
bet augstprātība vienmēr rezultējās sāpēs vai vēl sūdīgāk.
bija čoms, kurš nekad nepārkāpa noteikumus un uzskatīja, ka krešos iekļūst vien tie, kas nav ņēmuši vērā visas varbūtības (viņš tiešām bija kaitinošs). vēl trakāk, viņš apgalvoja, ka jebkurā avārijā kaut kādā mērā vainīgi ir visi iesaistītie.
nu jau čalis sen kā kapsētā.
ar to tēmēts uz pamācītājiem. kad tādus vēroju, saprotu, ka viņi tā īsti vēl nav nošķīlušies. | Offline
| | |
Lisiy | |  Kopš: 30. Jul 2014
Ziņojumi: 205
Braucu ar: Honda: VFR800, Suzuki DRZ400E, GasGas EC300
|
31 Jul 2015, 16:14:30 Niere rakstīja:
es te tā lasu un brīnos. tāds iespaids, ka lielākā daļa vēl nav nolikusi uz ģīmja.
viss ir gauži vienkārši:
tiklīdz ir sūdi, cilvēka galva nedarbojas pēc loģikas, bet gan rīkojas pēc iemācītas shēmas un/vai instinktiem (nav laika lēmumam). tas nozīmē, ka trenētai galvai ir lielākas iespējas izdzīvot, bet arī īpaša sagatavotība negarantē pareizu rīcību kritiskā situācijā.
savām rokām esmu aizvēris acis niršanas vecmeistaram, kurš citus mācīja izdzīvot jebkurā situācijā. tas tā, pārdomai, ka arī šeit klātesošie motospeci nav nemirstīgi.
Nu, brīnies, brīnies. Es tā nerunātu, ja, diezgan jau ilgi braukājot, nebūtu pabijis daudzās situācijās, kuras varēja beigties daudz sāpīgāk. Un, protams, pēc tam apdomājot, ir arī bijušas situācijas, ka varēju labāk izdarīt un tomēr izvairīties no nepatīkamām sekām. Laika nav, tas jā, tur izdomāt neko nevar, ir jābūt kaut kādām iemaņām un sapratnei, kur gribi trāpīt.
Man tikko, pirms pusstundas viens mellais taksists ceļu nogrieza (pretī braucot pa kreisi grieza). Kādu sekundi biju drošs, ka vārtīšos pa kapotu. Uz sausa asfalta sanāca sabremzēt tik traki, ka priekša slīdēja. Neko citu nedarīju, jo uzskatu, ka mašīnā ieskriet labāk taisni un lekt pāri, ja var.
Tas krāns mani beidzot pamanīja un apstājās apmēram tā, ka viņa labais ritenis apmēram manā ceļā. Pa labi varēja mēģināt apbraukt, ko arī darīju, bet priekša slīd un mocis krīt. Pietika iemaņu atlaist bremzes un savākties. Rezultātā pabļāvu tam stulbenim virsū, tas tur noplātījās un aizbraucām. Bet situācija mierīgi ļāva krist gar zemi un šļūkt zem takša, ko esmu neskaitāmas reizes redzējis visādos video un dzirdējis.
Tagad tā gari sanāk rakstīt, bet tas notika pāris sec laikā. Ātrums pilsētas, tur tāda maza ieliņa. Domāju, ka man nebija virs 60, es vēl tā mierīgi braucu.
Un nevajag stresot par nemirstībām utt. es te nemēģinu lielīties utml (tas parasti slikti beidzas ), vienkārši gribu padalīties ar principiem, ko esmu lietojis, lai izvairītos no daudziem sāpīgiem atgadījumiem. Pie tam, neesmu baigais braucējs, bet, laikam, tomēr palīdz tas, ka braukāju arī pa neceļiem, jo tur sabloķēt riteņus/izslīdēt utt sanāk regulāri. Tās iemaņas ļoti palīdz uz ielas.
Katram var gadīties situācija, kad tiešām ir dirsā un neko tur nepadarīsi, bet vajadzētu censties izvairīties no pārējām pareizi, nevis pasliktināt ar savām darbībām.
----------------- Janka Lisiy
Tas nav tā, kā tas izskatās!!! | Offline
| | |
rududu | |  Kopš: 13. Feb 2014
Ziņojumi: 66
Braucu ar: Yamaha FZS600
|
31 Jul 2015, 16:50:02 kidd rakstīja:
kamēr nav tas viss iedzīts instinktu formā, tikmēr runāt ir bezjēdzīgi - tāpat kritiskā situācijā mauks pēc instinktiem un tikai pēc tam domās, jo parasti šādās situācijās viss izšķirās sekundes daļās, kur tur vēl laiks domāt..
wut? esmu slīdējis un bijis gana daudz citos tuvos gadījumos ar moci/mašīnu. bet nu gandrīz visos man bija apskaidrības moments - "ew. tev rati nobloķējās. palaid vaļā bremzi, ieber labi un smuki aizej garām tā, lai celis pa autiņa kaputu noiet" un tā tas arī notika. iespējams tu ar to arī domā instinktu, bet autiņš vai mocis - visi trakie brīži man tieši saistās ar to, kā es plānoju savu darbību, lai tiktu sveikā cauri.
pat ar to zaķi uz to 1 sekundi ko viņš pavadīja man priekšā es vēl aceros ko domāju
"nu maita tomēr leks prikšā. ok. tagad stūri tik taisni. bišku piebremzē, bet tikai nedaudz, tā lai tas nervozais, kas jau no valmieras sēž tuvu astē, tevī neielido. aceries kā andim (kaimiņam) tas beidzās".
domāts darīts - un esmu vēl te  | Offline
| | |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Cilvis nevar buut absoluuts pro. Jo vairaak mees zinam jo vairaak saprotam ka neko nezinam. Jo vairaak maacies jo vairaak arii zini to ko noignoreetu videjais cilvis. Un domaatu ka viss ok, un ar pusveesu galvu paveiktu manevru. Kad vairaak zinaataajs dabuutu smeri biksees zinot ar ko tieshi tas var beigties utt. Bet katrs ir atskjiriigs. Viss pa savam. Es piem peec graamatas dross aatrums pamainiiju uzskatus pret refleksiem, tagad uzskatu ka paljauties uz refleksu ir tas pats kas dzert no pelkes. Varbuut buss garshiigi, bet varbuut kaadu zarazu sakersi. Ir japrot domaat ekstrema situacija. Uz to ir jaatiecas. Paljauties var uz sievas mineta kvalitaati. Uz celja ir jaadomaa. Atzinums peec pasha avaarijas- ar sliktaam bremzeem tikai skatiities uz moci
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
Kavacky | |  Kopš: 05. Jun 2011
No: Salaspils
Ziņojumi: 392
Braucu ar: GTI TDI, Suzuki XF650 Freewind
|
31 Jul 2015, 17:16:07 Niere rakstīja:
[..] krešos iekļūst vien tie, kas nav ņēmuši vērā visas varbūtības (viņš tiešām bija kaitinošs). vēl trakāk, viņš apgalvoja, ka jebkurā avārijā kaut kādā mērā vainīgi ir visi iesaistītie.
nu jau čalis sen kā kapsētā. [..]
Kur teikts, ka viņš bija paņēmis vērā visas varbūtības? 
-----------------
| Offline
| | |
welder | |  Kopš: 27. Mar 2011
Ziņojumi: 147
Braucu ar: Exc 530
| Sveiki!
Sanāca saskrieties uz meža stigas ar auto.Man krosa mocis bez reģistrācijas.
Ko šādā situācijā darīt?Braucām viens otram pretī un satikāmies kalna virsotnē.
Apmainījāmies telefona numuriem un šķīramies.  | Offline
| | |
Lisiy | |  Kopš: 30. Jul 2014
Ziņojumi: 205
Braucu ar: Honda: VFR800, Suzuki DRZ400E, GasGas EC300
|
31 Jul 2015, 19:42:20 rududu rakstīja:
wut? esmu slīdējis un bijis gana daudz citos tuvos gadījumos ar moci/mašīnu. bet nu gandrīz visos man bija apskaidrības moments - "ew. tev rati nobloķējās. palaid vaļā bremzi, ieber labi un smuki aizej garām tā, lai celis pa autiņa kaputu noiet" un tā tas arī notika. [..]
tieši tā. es ne tuvu negribu teikt, ka varu izvairīties no dajebkā, bet tas, ka domāju līdz ekstrēmās situācijās un tā domāšana krasi saasinās, tas toč.
var jau būt, ka liela daļa neko nedomā/neatceras, tik atjēdzas pēc tam kā nu ir sanācis, hz.
teikt, ka pēc šaizes sākšanās vairs neko nevar ietekmēt ir tāda kaujama jēra domāšana. var un vajag. bet, ja tādos brīžos aiziet ciet, ieteiktu braukāt vairāk ārpus ielas apstākļiem, lai ekstrēmās situācijas gadās biežāk un tad pierod un var sākt reaģēt. (ja nenositas līdz tam )
vēl jau variants dirst uz mani un citiem līdzdomātājiem, ka iedomājos sevi par kingu utt un turpināt braukt ar domu, ka ja kaut kas notiek, tur vairs nekā nevar izdarīt . tas ir vieglāk un patīkamāk.
----------------- Janka Lisiy
Tas nav tā, kā tas izskatās!!! | Offline
| | |
Lisiy | |  Kopš: 30. Jul 2014
Ziņojumi: 205
Braucu ar: Honda: VFR800, Suzuki DRZ400E, GasGas EC300
|
31 Jul 2015, 22:22:15 welder rakstīja:
Sveiki!
Sanāca saskrieties uz meža stigas ar auto.Man krosa mocis bez reģistrācijas.
Ko šādā situācijā darīt?Braucām viens otram pretī un satikāmies kalna virsotnē.
Apmainījāmies telefona numuriem un šķīramies. 
grūti pateikt. bet pirmā doma ir tāda, ka uz OCTA izmaksu neviens no jums pretendēt nevar, tāpēc darīt tur nav ko. taisi mocīti un mauc uz nākamo stigu.
cerams, ka pašam viss ok 
----------------- Janka Lisiy
Tas nav tā, kā tas izskatās!!! | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
31 Jul 2015, 11:14:17 kidd rakstīja:
30 Jul 2015, 23:00:42 Gacho rakstīja:
Pat autoskolā māca ka visādus 4 kājainos (protams ne smagsvara alni vai briedi) ir jānes nost, tā vietā lai taisītu kaut kādas piruetes uz ceļa un vilktu pretējā joslā vai uz gājēju pārejas.
Zinu, jā, ir smaga pašajūta pēc tam kad nabaga lopiņš ir nonāvēts, bet ko darīt.
to nemāca, bet iesaka. Starp citu - Šlegelmilham tiešā tekstā to pajautāju DBS nodarbībā. Viņam par to bija savs spriedums, bet jā - galu galā tas verdikts bija, ka labāk neraustīties, un ja ir lemts tam kaķim vai sunim pabeigt dzīvi kotletē, tad neko darīt. Esot čoms kautkāds ziemā norīstijies un ietesis vai nu kokā , vai grāvī, bet ar ļoti smagām sekām..
Gadījās man te pirms dažām dienām - braucu pa Eizenšteina ielu ar četrriteni, aizmugurē piekabe, te pēkšņi nez no kurienes pašā priekšā izveļās tas lielais, kaijai līdzīgais putns, kurš nemitīgi dirš un ķērc, un tieši lido man zem kapota , tīri cilvēciski gribējās raut malā, bet bez variantiem - pa kreisi dubultā līnija un pretējā josla aizņemta, pa labi arī aizņemts, tā arī sabraucu to nabagu īpaši neraustīdamies un bez sirdsapziņas pārmetumiem - ne jau es speciāli virsū braucu - negadījums  [ Šo ziņu laboja Archy96, 02 Aug 2015, 01:12:09 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
welder | |  Kopš: 27. Mar 2011
Ziņojumi: 147
Braucu ar: Exc 530
|
02 Aug 2015, 00:48:44 Lisiy rakstīja:
31 Jul 2015, 22:22:15 welder rakstīja:
Sveiki!
Sanāca saskrieties uz meža stigas ar auto.Man krosa mocis bez reģistrācijas.
Ko šādā situācijā darīt?Braucām viens otram pretī un satikāmies kalna virsotnē.
Apmainījāmies telefona numuriem un šķīramies. 
grūti pateikt. bet pirmā doma ir tāda, ka uz OCTA izmaksu neviens no jums pretendēt nevar, tāpēc darīt tur nav ko. taisi mocīti un mauc uz nākamo stigu.
cerams, ka pašam viss ok 
Man jau arī tā liekas.Uzskatu,ka vainīgi esam abi.Būs jāsamierinās ar zaudējumiem.
Tikai nekur I-netā neatradu definīciju vai skaidrojumu,kas ir meža stiga un kam tā paredzēta.
Traumpunktu apmeklēt gan nācās,bet gan jau pēc pāris nedēļām būšu uz strīpas. | Offline
| | |
kidd | |  Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
|
02 Aug 2015, 01:10:47 Archy96 rakstīja:
31 Jul 2015, 11:14:17 kidd rakstīja:
30 Jul 2015, 23:00:42 Gacho rakstīja:
Pat autoskolā māca ka visādus 4 kājainos (protams ne smagsvara alni vai briedi) ir jānes nost, tā vietā lai taisītu kaut kādas piruetes uz ceļa un vilktu pretējā joslā vai uz gājēju pārejas.
Zinu, jā, ir smaga pašajūta pēc tam kad nabaga lopiņš ir nonāvēts, bet ko darīt.
to nemāca, bet iesaka. Starp citu - Šlegelmilham tiešā tekstā to pajautāju DBS nodarbībā. Viņam par to bija savs spriedums, bet jā - galu galā tas verdikts bija, ka labāk neraustīties, un ja ir lemts tam kaķim vai sunim pabeigt dzīvi kotletē, tad neko darīt. Esot čoms kautkāds ziemā norīstijies un ietesis vai nu kokā , vai grāvī, bet ar ļoti smagām sekām..
Gadījās man te pirms dažām dienām - braucu pa Eizenšteina ielu ar četrriteni, aizmugurē piekabe, te pēkšņi nez no kurienes pašā priekšā izveļās tas lielais, kaijai līdzīgais putns, kurš nemitīgi dirš un ķērc, un tieši lido man zem kapota , tīri cilvēciski gribējās raut malā, bet bez variantiem - pa kreisi dubultā līnija un pretējā josla aizņemta, pa labi arī aizņemts, tā arī sabraucu to nabagu īpaši neraustīdamies un bez sirdsapziņas pārmetumiem - ne jau es speciāli virsū braucu - negadījums 
knābī nebija zivs? ta būtu 2 līķi ar vienu bamperi  | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
02 Aug 2015, 09:16:00 kidd rakstīja:
02 Aug 2015, 01:10:47 Archy96 rakstīja:
31 Jul 2015, 11:14:17 kidd rakstīja:
30 Jul 2015, 23:00:42 Gacho rakstīja:
Pat autoskolā māca ka visādus 4 kājainos (protams ne smagsvara alni vai briedi) ir jānes nost, tā vietā lai taisītu kaut kādas piruetes uz ceļa un vilktu pretējā joslā vai uz gājēju pārejas.
Zinu, jā, ir smaga pašajūta pēc tam kad nabaga lopiņš ir nonāvēts, bet ko darīt.
to nemāca, bet iesaka. Starp citu - Šlegelmilham tiešā tekstā to pajautāju DBS nodarbībā. Viņam par to bija savs spriedums, bet jā - galu galā tas verdikts bija, ka labāk neraustīties, un ja ir lemts tam kaķim vai sunim pabeigt dzīvi kotletē, tad neko darīt. Esot čoms kautkāds ziemā norīstijies un ietesis vai nu kokā , vai grāvī, bet ar ļoti smagām sekām..
Gadījās man te pirms dažām dienām - braucu pa Eizenšteina ielu ar četrriteni, aizmugurē piekabe, te pēkšņi nez no kurienes pašā priekšā izveļās tas lielais, kaijai līdzīgais putns, kurš nemitīgi dirš un ķērc, un tieši lido man zem kapota , tīri cilvēciski gribējās raut malā, bet bez variantiem - pa kreisi dubultā līnija un pretējā josla aizņemta, pa labi arī aizņemts, tā arī sabraucu to nabagu īpaši neraustīdamies un bez sirdsapziņas pārmetumiem - ne jau es speciāli virsū braucu - negadījums 
knābī nebija zivs? ta būtu 2 līķi ar vienu bamperi 
Tas viņam par to, ka vienmēr man mašīnu nopļūta no vienas vietas, tagad par vienu pļūtītāju mazāk.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
|
|