Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Čoperistu topiks

AutorsZiņojums
Naits
03. May 2012, 22:02#361

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5225

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


03 May 2012, 21:25:50 normy rakstīja:
Kas sakams par Intruder? Doma panemt kaut ko ap 800 ccm.

Mocītim nav ne vainas, bet protams ir sava specifika. Ja ir iespēja pamēģini izbraukt ar intruderi un maradieri, itkā vienāds motors, bet vienam kardans otram ķēde. Arī smaguma centri stipri atšķiras. Čomam ir intruders un brauc jau 4 gadus tik eļļas maina un bēdu nezin. Pats esmu nokāvis vienu vs800 un vienu vx800 motoru, bet nu par to cits stāsts. Šiem modeļiem ir čakars ar sinhronizēšanu, bet protams izdarāms.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

lomsz
03. May 2012, 22:51#362

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


03 May 2012, 21:25:50 normy rakstīja:
Kas sakams par Intruder? Doma panemt kaut ko ap 800 ccm.
Īpatnības ar stūrēšanu (pēkšņi sāk vilkt uz iekšu pagriezienā sagāztu moci) un diezgan vājas bremzes... Ja gribi 800 cc, tad marodieris (VZ 800) ir nesalīdzināmi labāks (arī dārgāks)... Ja nu tomēr gribas tieši intruder, tad ņem labāk VS 1400... Svara atšķirība ir neliela, degvielas patēriņš atšķiras tikai par 0,5 L (šoseja), bet dabūsi ievērojamu griezes momentu un braukšana ar pasažieri būs stipri normālāka, kā ar 800cc... Vadības/bremžu īpatnības gan tās pašas...Bet tur šis tas ir labojams, ja rokas ir kur jābūt...

Offline

normy
03. May 2012, 23:10#363

Kopš: 29. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Yamaha XV1600

ar tam rokam ir ka ir. Ne jau nu gluzi abas kreisas, bet uz 2 riteniem kops kajminama pirmo reizi uzsedos pirms gada. Ta ka pieredzes = 0

-----------------
www.streetfighters.lv

Offline

Karats
03. May 2012, 23:45#364

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 100

Braucu ar: Yamaha XJR 1300

Pats braucu jau 3 sezonu ar Intruderi 800 un vairak par ellu mainu neko neesmu darijis. Man ka garaka auguma ir forsi,ka ir iznestie uz prieksu kapsli.Divata braukt ari nav nekadu problemu vienigi aizmugurejie amartini ir par mikstu.

Offline

Snad
03. May 2012, 23:51#365

Kopš: 17. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 333

Braucu ar:

Lūk, piemēram, viens Intruders tirgojas. Kas tur tiek domāts ar vārdiem "īsts amerikānis"? Īpašs modelis Amerikas tirgum vai tieši tā garā dakša? Šad tad forumā tiek minēti "amerikāņu versijas" motocikli. Kas tur pamatā par vainu? Lampas jāmaina?

-----------------
Straight White Male

Offline

lomsz
04. May 2012, 00:00#366

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


03 May 2012, 23:10:33 normy rakstīja:
ar tam rokam ir ka ir. Ne jau nu gluzi abas kreisas, bet uz 2 riteniem kops kajminama pirmo reizi uzsedos pirms gada. Ta ka pieredzes = 0
uzlikt citus klučus (sintetiku), armētas šļaukas un varbūt nomainīt bremžu disku pret k-ko labāku nav nekas baigi sarežģīts... par amortizatoriem- jā, man divi pazīstami cilvēki ir dabujuši mainīt gan 800cc gan 1400cc modelim... VZ 800 nav dzirdētas tādas problēmas, pats modelis arī jaunāks... taisnā stūre, aluminija diski, riteņi saprātīgā izmērā un labākas bremzes...

Offline

lomsz
04. May 2012, 00:07#367

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


03 May 2012, 23:51:46 Snad rakstīja:
Lūk, piemēram, viens Intruders tirgojas. Kas tur tiek domāts ar vārdiem "īsts amerikānis"? Īpašs modelis Amerikas tirgum vai tieši tā garā dakša? Šad tad forumā tiek minēti "amerikāņu versijas" motocikli. Kas tur pamatā par vainu? Lampas jāmaina?
garā dakša ar savādākiem tiltiem ir aftermarket detaļa (pārbūve), tā nav oriģināla...šis manuprāt bezgaumīgi sa..ists mocis... ja nav Latvijā, tad 93. gada mocim sertifikāciju nevajag, apskate var paprasīt lampu ar paceltu labo stara pusi (usa ir taisns stars lielakai daļai) un pārnest gabarituguni no pagriezieniem priekšā uz lampu... šim te vēl var paprasīt pārbūves atzīmi tehpasē...

Offline

zona
04. May 2012, 00:19#368

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 286

Braucu ar: Intruderi un Dominatoru


03 May 2012, 21:25:50 normy rakstīja:
Kas sakams par Intruder? Doma panemt kaut ko ap 800 ccm.
Pats 6 gadi braucu ar VS800, vieniīgais trūkums šķeitami mazie gabarīti priekš 1,85 auguma. Protams neies ātrāk par 165km/h, bet tas tak nav baiks. Kardāns rulzzz!!!

-----------------
Ride hard, or stay home!

Offline

Naits
04. May 2012, 06:34#369

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5225

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Gabarīti noteikti būs jāpārnes no pagriezieniem uz lampu, bet tas ir nieks, par staru nevajadzētu piečakarēties. Kāpšļi uz priekšu arī manuprāt ir obligāta vajadzība un bremzes ar armētam šļaukam un pareiziem klučiem var diezgan uzlabot. Zinu ka amortiņi der no kaut kāda H-D ar nelielu modifikāciju, bet nu laikam nav lētākais variants, ja nu vienīgi Grand Swap no brāļiem leišiem gandrīz jaunus pa 50 latiem nesanāk nopirkt

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Snad
04. May 2012, 13:01#370

Kopš: 17. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 333

Braucu ar:

Ok, par Magna, Shadow, Intruder, Vulkan puslīdz skaidrs. Kā ir ar Yamaha Dragstar 650 (no 1997gada-) Kādi tur ir plusi un zemūdens akmeņi?

-----------------
Straight White Male

Offline

Rokerz
05. May 2012, 16:11#371

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: Suzuki GS 500


04 May 2012, 13:01:36 Snad rakstīja:
Ok, par Magna, Shadow, Intruder, Vulkan puslīdz skaidrs. Kā ir ar Yamaha Dragstar 650 (no 1997gada-) Kādi tur ir plusi un zemūdens akmeņi?


650 ar laiku liksies par vāju. Es ieteiktu Dragstar 1100, tas gan būs dārgāks. Pac braucu ar iepriekšējo modeli Virago 1100, un ļoti apmierināts, vidēja massa, jauda, manevrētspēja, pieklājīga skaņa, pilnīga lkasika, meitenēm patīk

Offline

Freefayer
05. May 2012, 16:28#372

Kopš: 04. May 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 1744

Braucu ar: buell ulysses, boober, indian, HD

virāgo noteikti nevajaga, izskatās pec mopēda lai cik ari kubiku vinam nebūtu

Offline

Valdez007
05. May 2012, 19:37#373

Kopš: 07. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: Intruder VS1400 custom


05 May 2012, 16:28:07 Freefayer rakstīja:
virāgo noteikti nevajaga, izskatās pec mopēda lai cik ari kubiku vinam nebūtu


+1
reaals fakts
1100 izskataas kautcik necik ja ir apkraameets ar tjuuni, somaam utt. Manaa uztveree arii raamis ir stipri pa shvaku, un tikai gaisa dzese.. ja konceptuaali grib lielu mopeedu, tad ok, bet ja gribi Chopperi, tad bez aksesuaariem neiztikt

Offline

lomsz
05. May 2012, 20:45#374

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


05 May 2012, 19:37:41 Valdez007 rakstīja:

05 May 2012, 16:28:07 Freefayer rakstīja:
virāgo noteikti nevajaga, izskatās pec mopēda lai cik ari kubiku vinam nebūtu


+1
reaals fakts
1100 izskataas kautcik necik ja ir apkraameets ar tjuuni, somaam utt. Manaa uztveree arii raamis ir stipri pa shvaku, un tikai gaisa dzese.. ja konceptuaali grib lielu mopeedu, tad ok, bet ja gribi Chopperi, tad bez aksesuaariem neiztikt
ta nu gan eksperti... Virago 750 un 1100 ir praktiski vienādi (rāmji), motorus var aizvietot savā starpā ( pats dariju)... par gaisa dzesi- drag star motors ir tas pats virago motors, tikai vizuāli nedaudz atšķiras un karteris pārtaisīts citam rāmim...nav bijušas problēmas ne virago ne warrior ar gaisa dzesi (griezis esmu tos motorus bez želastības)... virago ir vieglāks un augstāks par drag star un manuprāt vieglāk vadāms (ja nomainīsi oriģinālo stūri)... rāmja zem motora nav, motors iekārts un skaitās nesošs ( ieskrūvēts arī aiz galvām)... virago 535 ir mazs, viegls mocis ar liela skutera dinamiku, parasti populārs pilsētai un sievietēm, kā arī cilvēkiem vienkārši pārvietoties (maz ēd)... ražoja 5 gadi ilgāk, kā pārējās virago... xvs 650 dragstar ir vārgs... manuprāt neveiksmīgi tapis no xv 750 virago...

Offline

Snad
10. May 2012, 19:19#375

Kopš: 17. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 333

Braucu ar:

Ar šāda tipa 80-to gadu motocikliem ir jēga krāmēties? Nav tā ka katra nieka skrūve ebay.com jāmeklē?

-----------------
Straight White Male

Offline

Agritis
10. May 2012, 22:24#376

Kopš: 29. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 50

Braucu ar: Honda Shadow VT700C '84

Man ir Honda Shadow 1984, izskatās tieši tāpat. Dies' pasarg' ja detaļas ievajagas. Nezinu, kā kawai, bet hondai to vienkārši nav. Nekur. Jau 2 gadi stāv tas krāms servisā bez virzuļiem.

Ar tik veciem krāmiem labāk nepīties, pat ja atdod pa sviestmaizi.

[ Šo ziņu laboja Agritis, 10 May 2012, 22:25:52 ]

Offline

Snad
10. May 2012, 23:55#377

Kopš: 17. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 333

Braucu ar:


10 May 2012, 22:24:17 Agritis rakstīja:
Man ir Honda Shadow 1984, izskatās tieši tāpat. Dies' pasarg' ja detaļas ievajagas. Nezinu, kā kawai, bet hondai to vienkārši nav. Nekur. Jau 2 gadi stāv tas krāms servisā bez virzuļiem.

Ar tik veciem krāmiem labāk nepīties, pat ja atdod pa sviestmaizi.

Jā... palasījos forumā par tavu remontu epopeju. Neiepriecinoši

-----------------
Straight White Male

Offline

drRD
11. May 2012, 00:11#378

Kopš: 21. Oct 2011

No: Ikšķile

Ziņojumi: 164

Braucu ar: CBR1100XX

Joptvai, vai ta dārzciema Hondā nav? Man, bija vecenīte Hondiņa, visu varēja dabūt!

Offline

nrcentrs
11. May 2012, 00:26#379

Kopš: 01. Sep 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 371

Braucu ar: Kawasaki VN 1500 Nomad; Yamaha Grizzly 660

Par virzuļiem
īpaši neiedziļinājos notikumā, bet vai izgatavot nevar? piem te http://www.gabtmotors.com/offers.php

-----------------
moto rezerves daļas, aksesuāri
Serviss! 29167696
http://www.nrcentrs.lv

Offline

Rokerz
11. May 2012, 10:42#380

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: Suzuki GS 500


05 May 2012, 20:45:37 lomsz rakstīja:

05 May 2012, 19:37:41 Valdez007 rakstīja:

05 May 2012, 16:28:07 Freefayer rakstīja:
virāgo noteikti nevajaga, izskatās pec mopēda lai cik ari kubiku vinam nebūtu


+1
reaals fakts
1100 izskataas kautcik necik ja ir apkraameets ar tjuuni, somaam utt. Manaa uztveree arii raamis ir stipri pa shvaku, un tikai gaisa dzese.. ja konceptuaali grib lielu mopeedu, tad ok, bet ja gribi Chopperi, tad bez aksesuaariem neiztikt
ta nu gan eksperti... Virago 750 un 1100 ir praktiski vienādi (rāmji), motorus var aizvietot savā starpā ( pats dariju)... par gaisa dzesi- drag star motors ir tas pats virago motors, tikai vizuāli nedaudz atšķiras un karteris pārtaisīts citam rāmim...nav bijušas problēmas ne virago ne warrior ar gaisa dzesi (griezis esmu tos motorus bez želastības)... virago ir vieglāks un augstāks par drag star un manuprāt vieglāk vadāms (ja nomainīsi oriģinālo stūri)... rāmja zem motora nav, motors iekārts un skaitās nesošs ( ieskrūvēts arī aiz galvām)... virago 535 ir mazs, viegls mocis ar liela skutera dinamiku, parasti populārs pilsētai un sievietēm, kā arī cilvēkiem vienkārši pārvietoties (maz ēd)... ražoja 5 gadi ilgāk, kā pārējās virago... xvs 650 dragstar ir vārgs... manuprāt neveiksmīgi tapis no xv 750 virago...


Gaumes un maka lieta. Kādas kam vajadzības, ikdienā pa Rīgu labāk vieglāku, ceļojumā smagāku.
Virago 1100 iespējams labākais motocikls

[ Šo ziņu laboja Rokerz, 11 May 2012, 10:54:47 ]

Offline