Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Aizsardzība

Tēma: Ikdienas sarunas

AutorsZiņojums
sejejs
11. Jan 2009, 23:03#3681

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000


11 Jan 2009, 22:49:41 _ix_ rakstīja:

11 Jan 2009, 22:47:20 sejejs rakstīja:

11 Jan 2009, 22:41:24 _ix_ rakstīja:
sejejs
naxren tev litrs njem maneejo 600


Nē, Tu traks vai. No 650cc uz 600cc.
nekad mūžā.
Ja jūs mani pazītu arī citādā ziņā,tad man riebjas mazlitrāžas motori.

te nu tu bikinj ablazhalsa mans 600ccm iet kudi labaak par tavu 650

Bļa, pats Tu ablažalsja. Es tak zinu,ka Tavs iet labāk.
Redzēju katru reizi,kad jūs skrējāt prom pa priekšu,bet ja atceries, es tur pat vien biju.
Es tagad vairāk smejos,nekā filozofēju par kubatūrām.

-----------------
Still Slow & low

Offline

LODE
11. Jan 2009, 23:04#3682

Kopš: 27. Aug 2008

Ziņojumi: 2050

Braucu ar:

Taatad vienkaarshaakais secinaajums ir nopirkt 1000ka nakljenes un saliimeet no visaam puseem...

Offline

sejejs
11. Jan 2009, 23:04#3683

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000


11 Jan 2009, 22:58:34 LODE rakstīja:

11 Jan 2009, 22:47:20 sejejs rakstīja:

11 Jan 2009, 22:41:24 _ix_ rakstīja:
sejejs
naxren tev litrs njem maneejo 600


Nē, Tu traks vai. No 650cc uz 600cc.
nekad mūžā.
Ja jūs mani pazītu arī citādā ziņā,tad man riebjas mazlitrāžas motori.

Zinam,zinam tevi arii citaa zinjaa...



Duriks.
Es runāju par kubatūru,bet Tu par avārijām ar arkliem.

-----------------
Still Slow & low

Offline

sejejs
11. Jan 2009, 23:05#3684

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000


11 Jan 2009, 23:04:26 LODE rakstīja:
Taatad vienkaarshaakais secinaajums ir nopirkt 1000ka nakljenes un saliimeet no visaam puseem...

Tas būtu nežēlīgi pret sevi.

-----------------
Still Slow & low

Offline

sejejs
11. Jan 2009, 23:10#3685

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000


11 Jan 2009, 23:02:19 spoks rakstīja:

11 Jan 2009, 22:21:51 Archy96 rakstīja:

11 Jan 2009, 22:15:24 miers600 rakstīja:
he he tūlīt gudri parunāšu
litrs litrs litrs tas ir labi,bet nav galvenais
tomēr no sākuma jāiemācās pareizi ātri braukt,lai nesanāk tā ka tevi uz litra izpogā 600 vai mazāks vai šķietami lēnāks, bet kas māk braukt,kā nereti dzīvē tas gadās
nu vismaz sevi pagaidām tā mierinu jo arī gribu litru

Runājot par litriem un 600.
Mans apļa laiks Biķeros ar R1 - 1.51min. (braucu ne pirmo gadu, R1 bik uzforsēts)
Apļa laiks Zalānam ar R6 - 1.45min. (B 600 klases Baltijas čempiņš)
Visa atšķirība ir "blīvītē", bet arī ar 600 var braukt PATIEŠĀM ātri

pilnīgi piekrītu Archy, bet ielu huļigāniem jau tomēr ir svarīgs pirkstu faktors , lai var rajonā pie čaļiem piebraukt ar glanci, lai žučkas novērtē, lai krustojumā bmwmercedes puikas redz izrakstu 1000 utt. . A tas, ka vispirms braukt ir jāmāk (nekas personīgs Sejejam.. brauc labi) tas jau viss pēc tam

Es nemaz nepretendēju uz pirmo vietu. Zinu,ka braukt ir jāmāk, apzinos to. Trases man patīk,bet necentīšos sasniegt augstos rezultātus,jo kā jau pats Archy96 teici,ka nekad pa ielu ar moci nebrauksi. Es ceru,ka nejaucu ar citu Archy. Bet katrā ziņā, viens tā teica.
Es redz esmu ielas braucējs un tāds arī palikšu.
Es domāju,ka ar litriņu būs vieglāk man braukt un amzēties. Tas ir tā pat kā driftēt ar 325,nevis ar 320. Var,bet grūtāk.

-----------------
Still Slow & low

Offline

LODE
11. Jan 2009, 23:11#3686

Kopš: 27. Aug 2008

Ziņojumi: 2050

Braucu ar:


11 Jan 2009, 23:04:36 sejejs rakstīja:

11 Jan 2009, 22:58:34 LODE rakstīja:

11 Jan 2009, 22:47:20 sejejs rakstīja:

11 Jan 2009, 22:41:24 _ix_ rakstīja:
sejejs
naxren tev litrs njem maneejo 600


Nē, Tu traks vai. No 650cc uz 600cc.
nekad mūžā.
Ja jūs mani pazītu arī citādā ziņā,tad man riebjas mazlitrāžas motori.

Zinam,zinam tevi arii citaa zinjaa...



Duriks.
Es runāju par kubatūru,bet Tu par avārijām ar arkliem.

Kas tu gribi teikt,ka tavam trakjim mazlitraazhas motors!?

Offline

LODE
11. Jan 2009, 23:14#3687

Kopš: 27. Aug 2008

Ziņojumi: 2050

Braucu ar:


11 Jan 2009, 23:05:03 sejejs rakstīja:

11 Jan 2009, 23:04:26 LODE rakstīja:
Taatad vienkaarshaakais secinaajums ir nopirkt 1000ka nakljenes un saliimeet no visaam puseem...

Tas būtu nežēlīgi pret sevi.

Moraali,jaa...bet padomaa-naudu ietaupiisi,trakjim beidzot vareesi bremzes sataisiit,lai avaarijas nebuutu...
Un vienmeer blakus esoshie litrinieku buus smaidiigi,ka ieliek tev...

Offline

Archy96
11. Jan 2009, 23:15#3688

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


11 Jan 2009, 23:10:16 sejejs rakstīja:

11 Jan 2009, 23:02:19 spoks rakstīja:

11 Jan 2009, 22:21:51 Archy96 rakstīja:

11 Jan 2009, 22:15:24 miers600 rakstīja:
he he tūlīt gudri parunāšu
litrs litrs litrs tas ir labi,bet nav galvenais
tomēr no sākuma jāiemācās pareizi ātri braukt,lai nesanāk tā ka tevi uz litra izpogā 600 vai mazāks vai šķietami lēnāks, bet kas māk braukt,kā nereti dzīvē tas gadās
nu vismaz sevi pagaidām tā mierinu jo arī gribu litru

Runājot par litriem un 600.
Mans apļa laiks Biķeros ar R1 - 1.51min. (braucu ne pirmo gadu, R1 bik uzforsēts)
Apļa laiks Zalānam ar R6 - 1.45min. (B 600 klases Baltijas čempiņš)
Visa atšķirība ir "blīvītē", bet arī ar 600 var braukt PATIEŠĀM ātri

pilnīgi piekrītu Archy, bet ielu huļigāniem jau tomēr ir svarīgs pirkstu faktors , lai var rajonā pie čaļiem piebraukt ar glanci, lai žučkas novērtē, lai krustojumā bmwmercedes puikas redz izrakstu 1000 utt. . A tas, ka vispirms braukt ir jāmāk (nekas personīgs Sejejam.. brauc labi) tas jau viss pēc tam

Es nemaz nepretendēju uz pirmo vietu. Zinu,ka braukt ir jāmāk, apzinos to. Trases man patīk,bet necentīšos sasniegt augstos rezultātus,jo kā jau pats Archy96 teici,ka nekad pa ielu ar moci nebrauksi. Es ceru,ka nejaucu ar citu Archy. Bet katrā ziņā, viens tā teica.
Es redz esmu ielas braucējs un tāds arī palikšu.
Es domāju,ka ar litriņu būs vieglāk man braukt un amzēties. Tas ir tā pat kā driftēt ar 325,nevis ar 320. Var,bet grūtāk.

Piekrītu. Ar kubatūru var kompensēt daļu meistarības trūkuma, bet tas nav kā uzbrauciens domāts no manas puses, vienkārši nevajadzēs visu laiku tahometru galiņā turēt un robus štekerēt šurpu turpu, lai pārvietotos pietiekami dinamiski - galu galā, braucam lai kaifu noķertu un pozitīvas emocijas iegūtu, un katrs to dara tā, kā pašam labāk sanāk un patīk

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

sejejs
11. Jan 2009, 23:26#3689

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000


11 Jan 2009, 23:14:55 LODE rakstīja:
Moraali,jaa...bet padomaa-naudu ietaupiisi,trakjim beidzot vareesi bremzes sataisiit,lai avaarijas nebuutu...
Un vienmeer blakus esoshie litrinieku buus smaidiigi,ka ieliek tev...



-----------------
Still Slow & low

Offline

sejejs
11. Jan 2009, 23:28#3690

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000


11 Jan 2009, 23:15:10 Archy96 rakstīja:
Piekrītu. Ar kubatūru var kompensēt daļu meistarības trūkuma, bet tas nav kā uzbrauciens domāts no manas puses, vienkārši nevajadzēs visu laiku tahometru galiņā turēt un robus štekerēt šurpu turpu, lai pārvietotos pietiekami dinamiski - galu galā, braucam lai kaifu noķertu un pozitīvas emocijas iegūtu, un katrs to dara tā, kā pašam labāk sanāk un patīk

Tā arī ir,lai brauktu kā man patīk, motoram jādzīvo pa augšām.
Un V2 tomēr nav L4.

-----------------
Still Slow & low

Offline

gintars
11. Jan 2009, 23:43#3691

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 412

Braucu ar: HONDA CBR , FC - 106

Nu tad pastāstiet gudrinieki, kurš tad var pie mums Latvijā 1000 k/cm izģērbt un kurš ar viņu varētu pilnā klapē pavilkt visu laiku .

Pie mums Latvijā reāli ir uz vienas rokas tādi saskaitāmi.

Bet uz ielas tas nahren nav vajadzīgs, galvenais lai tu to moci varētu savākt savas prasmes un pieredzes robežās un vairāk par to robežu nelekt.

Bet toties no litra pārkāpjot uz sešsimtnieku, gan jūtie kā profiņš, sajūta kā uz kāda mopēda

Offline

Ivis
11. Jan 2009, 23:51#3692

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R

ko tad jus teiktu par manu Apriliju 125cc ar 34 hp

[ Šo ziņu laboja Ivis, 11 Jan 2009, 23:52:49 ]



-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

Modrs
11. Jan 2009, 23:53#3693

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


11 Jan 2009, 23:51:37 Ivis rakstīja:
ko tad jus teiktu par manu Apriliju 125cc ar 34 hp


es saku to, ka tavs virzulis ir tik liels, cik manai husqvarnai vārsts

Offline

Ivis
11. Jan 2009, 23:55#3694

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R


11 Jan 2009, 23:53:30 Modricimus rakstīja:

11 Jan 2009, 23:51:37 Ivis rakstīja:
ko tad jus teiktu par manu Apriliju 125cc ar 34 hp


es saku to, ka tavs virzulis ir tik liels, cik manai husqvarnai vārsts

Viss naak ar laiku,nav jau vel tie gadi,lai ar 600cc valetu .
Varasa tik liksu A* ,un tad var domat par kko lielaku par manu dampi,ceriba ka zilishi neuzraus

-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

Modrs
12. Jan 2009, 00:01#3695

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

nene, viss kārtībā, visu cieņu skūteristiem

Offline

Ivis
12. Jan 2009, 00:03#3696

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R


12 Jan 2009, 00:01:32 Modricimus rakstīja:
nene, viss kārtībā, visu cieņu skūteristiem

Busim korekti- mopedistiem nevis skuteristiem

-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

LODE
12. Jan 2009, 00:04#3697

Kopš: 27. Aug 2008

Ziņojumi: 2050

Braucu ar:


12 Jan 2009, 00:03:37 Ivis rakstīja:

12 Jan 2009, 00:01:32 Modricimus rakstīja:
nene, viss kārtībā, visu cieņu skūteristiem

Busim korekti- mopedistiem nevis skuteristiem

Offline

sejejs
12. Jan 2009, 00:05#3698

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000


11 Jan 2009, 23:43:29 gintars rakstīja:
Nu tad pastāstiet gudrinieki, kurš tad var pie mums Latvijā 1000 k/cm izģērbt un kurš ar viņu varētu pilnā klapē pavilkt visu laiku .

Pie mums Latvijā reāli ir uz vienas rokas tādi saskaitāmi.

Bet uz ielas tas nahren nav vajadzīgs, galvenais lai tu to moci varētu savākt savas prasmes un pieredzes robežās un vairāk par to robežu nelekt.

Bet toties no litra pārkāpjot uz sešsimtnieku, gan jūtie kā profiņš, sajūta kā uz kāda mopēda

Nezinu par ko Tu sacepies te pats,bet es pašlaik pieduros.
Nekad nebūs labi.
Es tik gribēju painformēt par savām pārmaiņa'm,bet te tāda diskusija panesās...

-----------------
Still Slow & low

Offline

Shels
12. Jan 2009, 00:06#3699

Kopš: 05. Sep 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 311

Braucu ar: Suzuki RF 900 R

ko mocas ja nevar izlemt panjem 900cm3,arii nav slikts variants,to veel redzees ka manam ies es jau ari tikai pa vasaru noliku uz A un uzreiz pakjeru moci kas bija parokai 900cm3 DOHC 16 valve ar 135hp

-----------------
Raifers jobans rott!

Offline

sejejs
12. Jan 2009, 00:13#3700

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000

Labāk pastāstat man,kur var apskatīties moča parametrus pēc VIN? Un vai CSDD maksas sms dod informāciju arī par moci pēc v/n?

-----------------
Still Slow & low

Offline