Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
10 Oct 2009, 11:57:19 Tii rakstīja:
Labrīt!
Vai R1 EXUPu var raut ārā (kāds no tā efekts:hvz vai tomēr labāk mēģināt sataisīt? Jo liekas, ka ik pa laikam klemmē ciet!
EXUP ir priekš tam, lai izlīdzinātu jaudu pie maziem un vidējiem apgriezieniem, ja izņemsi, iespējams bedre parādīsies šajā rajonā.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
matiicins | |  Kopš: 07. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 755
Braucu ar: KX250F
| Šorīt pēkšņi mocim pazuda dzirkstele, tagad skatījos itkā tāda ļoti švaka dzirkstele (pa pirkstiem var dabūt). Kas varētu būt nosprādzis vai arī kas jāpārbauda 
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas! | Offline
| | |
Niksons | |  Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| Par 
Man ir boxerkardāns ar 50.000 noskrējienu. Pagaidām nekur nekas netek/nezūd 
IMO viss atkarīgs no konkrētā moča expluatācijas. Tāpat kā ar ķēdēm - daži džeki te reportē par fantastikiem noskrējieniem, protams, rūpīgi sekojot līdzi un kopjot to. Citi ik pa 3 mēnešiem uzdo jaut: vai var mainīt tikai ķēdi ? Vai jāmaina arī zobrats ? Vai abi zobrati ? Kur nopirkt pasaulē lētēko ķēdi ? Kam paredzēta tā baltā smērīte ? 
Vācijā runāju ar kexu, kurš ar R80GS ir nobraucis 220.000 km. Bez nozīmīgiem remontiem.
Čoms nesen tādam pat mocim kā man nomainija pakaļējās dakšas gultni. Pie 80.ooo km. 45 Ls (bmauto)
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline
| | |
|
Baracuda | |  Kopš: 14. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 138
Braucu ar: Ri4uku
| skaidrs, ja ar brauceja galvu viss ir kartiba, mo ari rukas ka Sveices pulkstens 
butiba diez vai ir liela starpiba starp vacieti vai japani, dzelzhus tak taisa abi labus 
ar kjedi it ka ir vairak chakara ka ar kardanu, bet ja jau cilvi brauc desmitiem tukstoshu ar vienu cepaku, ari nav mirstama kaite 
----------------- Full tank of unleaded | Offline
| | |
and | |  Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 163
Braucu ar: Triumph Tiger Explorer
| Nu par to reduktoru, nav vinjsh tik labs kaa japaanjiem, ar hondu NTV esmu nobraucis 70k km un reduktoram nav nekas noticis.
Atgaadinaashu ka reduktori ir vienaadi visiem R1100 un R1150, tikai paarnesums atshkjiras dazhiem. Un R1200 ir veel zamudriitaaks, lai gan tur ir eljljas teceeshanas probleemas, par gultju nobirshanu neesmu dzirdeejis.
Ja man vienam birtu tie gultnji nost tad es neko neteiktu, jo braukaaju agresiivi, un celjoju ar ljoti nokrautu moci un mocha nobraukums ir >150k km, tachu izskataas reduktors ir laimes speele, jo daudziem ljauzhiem birst pie dazhaadiem nobraukumiem - saakot no 15k liidz 200k. Andreitam pagaidaam arii veel nav nobrucis taapat kaa daudziem jaunajiem R1200, kuri tiek pozicioneeti kaa baigie taalbrauceejmochi, tachu reaali cilveeki baidaas ar vinjiem braukt kur civilizaacija mazaaka, jo daudz elektrogljuki un motoram arii nav retas probleemas. R1100 un R1150 vismaz pats ar testeri un elementaariem instrumentiem var meegjinaat salabot.
Ja nu interesee palasiet ko tauta saka www.advrider.com vai www.ukgser.com forumos.
Es necenshos apgalvot ka bmw ir dranjkjis, jo man pasham tas mocis patiik, tachu uzticamiibas zinjaa ar japaanjiem nav saliidzinaams.
Varu uzskaitiit kas ir sachakareejies BMW 3 g laikaa, nobraucot 60-70k km:
Provodka (akmens uzsita pa kaajinjas sleedzi, kuram nebija paredzeets droshinaataajs, rezultaataa visa provodka apsvila);
Aatrumkaste (korpuss sapliisa);
Reduktors;
Prieksheejaa opora;
Sadales velves;
Bremzhu diski;
Aizmugures raamis;
Pagriezienu relejs (elektronisks un ne no kaa cita neder);
Sajuugs;
Gaazes trose;
Spidometra piedzinja (atkal ir nobeigusies);
Galvas bliives (eljlju spieda garaam);
Bremzhu cilindrs;
Holla deveejs aizdedzei (gljuks deelj nekvalitatiiviem vadiem karstaa vietaa pie motora, protams ka sachakareejaas mezha viduu);
Degvielas caurules
Tas taa, lai padomaatu pirms lietotu bmw peerk 
| Offline
| | |
Modrs | |  Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
10 Oct 2009, 21:12:35 peecis rakstīja:
10 Oct 2009, 18:16:25 z750 rakstīja:
10 Oct 2009, 17:19:46 peecis rakstīja:
09 Oct 2009, 18:14:58 Modrs rakstīja:
nezinu kā mo, bet autiņiem riepu spiediena sensora kā tāda nemaz nav. Tāfelē tikai iedegas simbols, kas liek pievērst uzmanību. Un darbojas viņš saņemot signālus no ABS devējiem, tobiš, ja kāds ritenis vairāk vai mazāk apveļas (mīkstai/cietai riepai statiskais radiuss ir dažāds.
domāju, ka mo arī tāda pati sistēma, un not mīzing
nav taisnība!
daudziem IR devēji ar raidītāju (zinu par renault un lexus) un dažiem rāda arī rezerves rata spiedienu 
Pilniigas muljkiibas. Spiediena deveejs ir katram muusdienu apriikotam a/m un atrodas vinjsh ventilii riepas iekshspusee, tb ventiliis ir metaala viscaur, peec kaa ari var to noteikt. Atshkjiriibaa no automarkas advanceetiibas raada vai kaadaa konkreeti vai visaak kopaa nav spiediens... 
bet ko es saku? 
 http://www.2carpros.com/forum/automotive_pictur..._sensors_2_1.jpg" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">
http://www.2carpros.com/forum/automotive_pictur..._sensors_2_1.jpg
VW markas autiņiem točna ir uz abs devēja pamata. nafig lieki palielināt izmaksas! Jā, frančiem un citiem šrotiem ir papildus devējs | Offline
| | |
Niksons | |  Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
12 Oct 2009, 02:18:14 and rakstīja:
bla...blaa:
Provodka (akmens uzsita pa kaajinjas sleedzi, kuram nebija paredzeets droshinaataajs, rezultaataa visa provodka apsvila);
Aatrumkaste (korpuss sapliisa);
Reduktors;
Prieksheejaa opora;
Sadales velves;
Bremzhu diski;
Aizmugures raamis;
Pagriezienu relejs (elektronisks un ne no kaa cita neder);
Sajuugs;
Gaazes trose;
Spidometra piedzinja (atkal ir nobeigusies);
Galvas bliives (eljlju spieda garaam);
Bremzhu cilindrs;
Holla deveejs aizdedzei (gljuks deelj nekvalitatiiviem vadiem karstaa vietaa pie motora, protams ka sachakareejaas mezha viduu);
Degvielas caurules
Tas taa, lai padomaatu pirms lietotu bmw peerk 
Jāsaka, ka paliels černis tev ar to moci 
Tu ar to nebrauc motokrosā 
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline
| | |
suzuki | |  Kopš: 11. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar:
|
12 Oct 2009, 02:18:14 and rakstīja:
Nu par to reduktoru, nav vinjsh tik labs kaa japaanjiem, ar hondu NTV esmu nobraucis 70k km un reduktoram nav nekas noticis.
Atgaadinaashu ka reduktori ir vienaadi visiem R1100 un R1150, tikai paarnesums atshkjiras dazhiem. Un R1200 ir veel zamudriitaaks, lai gan tur ir eljljas teceeshanas probleemas, par gultju nobirshanu neesmu dzirdeejis.
Ja man vienam birtu tie gultnji nost tad es neko neteiktu, jo braukaaju agresiivi, un celjoju ar ljoti nokrautu moci un mocha nobraukums ir >150k km, tachu izskataas reduktors ir laimes speele, jo daudziem ljauzhiem birst pie dazhaadiem nobraukumiem - saakot no 15k liidz 200k. Andreitam pagaidaam arii veel nav nobrucis taapat kaa daudziem jaunajiem R1200, kuri tiek pozicioneeti kaa baigie taalbrauceejmochi, tachu reaali cilveeki baidaas ar vinjiem braukt kur civilizaacija mazaaka, jo daudz elektrogljuki un motoram arii nav retas probleemas. R1100 un R1150 vismaz pats ar testeri un elementaariem instrumentiem var meegjinaat salabot.
Ja nu interesee palasiet ko tauta saka www.advrider.com vai www.ukgser.com forumos.
Es necenshos apgalvot ka bmw ir dranjkjis, jo man pasham tas mocis patiik, tachu uzticamiibas zinjaa ar japaanjiem nav saliidzinaams.
Varu uzskaitiit kas ir sachakareejies BMW 3 g laikaa, nobraucot 60-70k km:
Provodka (akmens uzsita pa kaajinjas sleedzi, kuram nebija paredzeets droshinaataajs, rezultaataa visa provodka apsvila);
Aatrumkaste (korpuss sapliisa);
Reduktors;
Prieksheejaa opora;
Sadales velves;
Bremzhu diski;
Aizmugures raamis;
Pagriezienu relejs (elektronisks un ne no kaa cita neder);
Sajuugs;
Gaazes trose;
Spidometra piedzinja (atkal ir nobeigusies);
Galvas bliives (eljlju spieda garaam);
Bremzhu cilindrs;
Holla deveejs aizdedzei (gljuks deelj nekvalitatiiviem vadiem karstaa vietaa pie motora, protams ka sachakareejaas mezha viduu);
Degvielas caurules
Tas taa, lai padomaatu pirms lietotu bmw peerk 
Cik tad tev tas BNW ir vec????
Domāju nākotnē kaudko līdzīgu iegādāties.
| Offline
| | |
maniac | |  Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5198
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| Jā. Diemžēl bmw ar tām elektronikām pārmudrījuši...
Braucu vienu laiku ar k75rt. Arī tagadējam saimniekam problēmas ar spido/odo ....
Arī no reduktora pil...
Dzelži (motoram) jau baigi izturīgie. Personīgi pazīstu vienu vācieti, kurš ar r85 nobraucis 330 000 km bez vaļā plēšanas! | Offline
| | |
and | |  Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 163
Braucu ar: Triumph Tiger Explorer
| Mans ir 94taa gada. Bet aatrumkaste ir no 99taa gada mocha, reduktors no 98 Motors ir labs, ja neskaita dazhus siikumus. Piemeeram manu sadales velvju postazhu - vaarstu biidiitaaji bija izdilushi tiktaal ka saaka kjiileet un salociija sadaleni.
Katraa zinjaa neiesaku bmw ar 100k nobraukumu, njemtne buus viennoziimiigi. Tas ka shitie mochi ir baigi izturiigie ir miits Nobraukt jau var 200k, bet visi kas to dara sastopas ar vienaam un taam pashaam probleemaam. Vai arii ja kaa Evanam brauc liidz rezerves daljas tad jau viss ir labi, bet normaali visu taapat liidzi celjojumos nepanjemsi Izturiigi bija mineetie vecaas paaudzes, gaisagalvu mochi. Jaunie kuriem ir eljljas dzese ir sakainaaki tehniski - paarinzheniereets un daudz kas nav dadomaats liidz galam.
A testeejot jaunu R1200GS, gaitas un jaudas zinjaa nelikaas dizhi krutaaks par manu R1100GS. Taapeec arii turpinu pisaaties ar savu grabazhu. Ja buutu komfortabla, tik pat labi vadaama alternatiiva, laikam njemtu ko citu, bet pagaidaam nav naacies sastapt taadu... Ar Stelvio gan neesmu veel izbraucis  | Offline
| | |
Andreits | |  Kopš: 20. May 2008
No: Zilupe
Ziņojumi: 1461
Braucu ar: r1100s
| And vienkārši to būmeru lieto ne tā, kā visi Ne visi brauc pa taisno jūras sālsūdenī ar 250 kg smagu moci un ne visiem tas mocis tai jūrā arī iestrēgst 
Hvz es savu nopirku pirms gada ar 59000 uz pulksteņa, tagad ir 73000, pilnīgi nekas nav noticis. Protams, motors grab un eļļa pil, bet tas tā bija arī pirkšanas dienā un tādiem sīkumiem nav jāpievērš uzmanība 
-----------------
LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda! | Offline
| | |
Baracuda | |  Kopš: 14. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 138
Braucu ar: Ri4uku
| and minetais saraksts liek aizdomaties par BM izveli 
----------------- Full tank of unleaded | Offline
| | |
Andreits | |  Kopš: 20. May 2008
No: Zilupe
Ziņojumi: 1461
Braucu ar: r1100s
| da viņš to paļurku nopirka no Vācijas turka ar jau 100 štukām uz pendeles 
-----------------
LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda! | Offline
| | |
Baracuda | |  Kopš: 14. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 138
Braucu ar: Ri4uku
| uzsaku sho iztirzajumu par BM, jo paslaik censos nopozicionet savu izveli uz smagaku bruacamo neka mans pasreizejais - lai bez ipasham mokam var ari divata pabraukt. gribejas kardanu, lai mazak jaapkalpo, bet izskatas, ka tas vai nu piemet dazhus $ pie cenas vai velk sev lidzi komplekta potenciali nepatikamos elektronisko navarotus jau bazes modeli.
ja beigas uzliktu miksto uz kardana/kjedes jautajumu, varetu palik uz kada no shiem verkjiem - Honda CB1300, Suzuki GSX1400 vai Yamaha XJR1300.
lielie kruizeri ari butiba ir saldi, bet jaatzist, ka nav braukts at lielo Vveidnieku ar siksnas vai kardana piedzinju un par sedeshanas ertumu uz tada zirga ari ir dazhadi spriedelejumi. turklat vadamiba ari noteikti nevaji atskjiras delj pozas un stures 
----------------- Full tank of unleaded | Offline
| | |
Goblins | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2882
Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE
|
12 Oct 2009, 12:51:05 Baracuda rakstīja:
uzsaku sho iztirzajumu par BM, jo paslaik censos nopozicionet savu izveli uz smagaku bruacamo neka mans pasreizejais - lai bez ipasham mokam var ari divata pabraukt. gribejas kardanu, lai mazak jaapkalpo, bet izskatas, ka tas vai nu piemet dazhus $ pie cenas vai velk sev lidzi komplekta potenciali nepatikamos elektronisko navarotus jau bazes modeli.
ja beigas uzliktu miksto uz kardana/kjedes jautajumu, varetu palik uz kada no shiem verkjiem - Honda CB1300, Suzuki GSX1400 vai Yamaha XJR1300.
lielie kruizeri ari butiba ir saldi, bet jaatzist, ka nav braukts at lielo Vveidnieku ar siksnas vai kardana piedzinju un par sedeshanas ertumu uz tada zirga ari ir dazhadi spriedelejumi. turklat vadamiba ari noteikti nevaji atskjiras delj pozas un stures 
panjem Yamahu FJR 1300, tai ir kardaans un tas ir baig ok mocis celjojumiem.
zinu vairaakus cilveekus kas ir nobraukushi 50 k km bez mazaakajaam probleemaam.
No personiigaas pieredzes varu ieteikt Bandiitu, gsf1200s vai jauno gsf1250s
njem S versiju jo tas veejstikls ir baig labais, un ja uzliek pa 100 eur tuurisma stiklu, tad var vilkr vaacijaa pa baani 200+ ar krosa kjiveri un viss ir ok 
[ Šo ziņu laboja Goblins, 12 Oct 2009, 13:01:47 ]
----------------- man garšo alus
eet jeuw kak
| Offline
| | |
Baracuda | |  Kopš: 14. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 138
Braucu ar: Ri4uku
| Yamaha FJR1300 it ka ir viens no tiem rumakiem, kas stav ierakstits potencialo izvelju saraksta, cena ir tam verkjim samera liela, tadel jastuko vai pa to naudu nevar dabut kaut ko citu. it ka labi, ka FJRam nav tik daudz elektonisko verkju ka BM, par parejo vel jazonde citigak 
----------------- Full tank of unleaded | Offline
| | |
Baracuda | |  Kopš: 14. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 138
Braucu ar: Ri4uku
| Veel jau ir Guzzi, bet taa ir specifisks dizains, kuru nevisi saprot un motors arii praktiski nenokaujam kaa BMW! Sho vasra diezgan daudz redzeeju MOTO tuuristus kas braukaaja ar veciem Guzzi 90 gados beigaas razjotiem!
par Guzzi ari varetu pastukot, vnk par tiem nekas daudz nav dzirdets, jamekle atsauksmes, nezinu ka ir ar apkalposhanu, ja nu kas...
----------------- Full tank of unleaded | Offline
| | |
Niksons | |  Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| Es saskatijos BM akcijas (jauns RT ar -25 % nolaidu), sagribēju pārdot savu RT.

----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline
| | |
Baracuda | |  Kopš: 14. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 138
Braucu ar: Ri4uku
| mja BM uzmeistarojushi kaut kadus diskauntus, kopuma jau cenas i ok 
----------------- Full tank of unleaded | Offline
| | |
Goblins | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2882
Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE
|
12 Oct 2009, 13:10:08 Baracuda rakstīja:
Yamaha FJR1300 it ka ir viens no tiem rumakiem, kas stav ierakstits potencialo izvelju saraksta, cena ir tam verkjim samera liela, tadel jastuko vai pa to naudu nevar dabut kaut ko citu. it ka labi, ka FJRam nav tik daudz elektonisko verkju ka BM, par parejo vel jazonde citigak 
nu es nobraucu ar suzuki gsf1200S, aprox 25 000 km, no kuriem 50% pa eiropas celjiem, un man patika.
tam agregaatam ir baig ok grieze un ar bagaazhu un 2 cilveekiem var briivi uz baanja tureet 150-200 km/h
jaunais gsf1250s kuram ir uudens un eljas dzese un shprice esot veel labaaks, pats esmu ar taadu pabraucis tikai bik pa riigu un taapeec nevaru spriest
----------------- man garšo alus
eet jeuw kak
| Offline
| | |
|
|