Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
16 Oct 2009, 16:08:12 saaatans rakstīja:
Sagaaziis nepareizo ellu un tad klients varess 
Reeka nak, shodien esmu mooto meistars, rit paardeveejs, pariit celtnieks veelaak arsts!! 
Taada jau mums Banaanija!!
Ei, nu labi, beidzam pļūtīt, savādāk Osiic vēl nervu sabrukumu dabūs, tāpat jau grūti - krīze, bezdarbs utt, un te vēl uz smadzenēm umņiki pilina 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
osiic | |  Kopš: 21. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3602
Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju
|
16 Oct 2009, 16:08:12 saaatans rakstīja:
Sagaaziis nepareizo ellu un tad klients varess 
Reeka nak, shodien esmu mooto meistars, rit paardeveejs, pariit celtnieks veelaak arsts!! 
Taada jau mums Banaanija!!
Es jau taa arii sapratu ka tas ir tavs dziivesstaasts
-----------------
www.streetfighters.lv | Offline
| | |
osiic | |  Kopš: 21. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3602
Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju
|
16 Oct 2009, 16:28:28 saaatans rakstīja:
16 Oct 2009, 16:23:58 osiic rakstīja:
16 Oct 2009, 16:08:12 saaatans rakstīja:
Sagaaziis nepareizo ellu un tad klients varess 
Reeka nak, shodien esmu mooto meistars, rit paardeveejs, pariit celtnieks veelaak arsts!! 
Taada jau mums Banaanija!!
Es jau taa arii sapratu ka tas ir tavs dziivesstaasts
Esmu tikai tirdznieciibas darbinieks(pirkt un paardot) un nekas vairak! Savilkaas visaadi aaksti no celnieciibas un citaam nozareem un viss, profesionaali nav vajadziigi!
Laikam ja pateiks ka neprot vai nevelies uznjemties atbildiibu par to darbu, kriizes laikaa, izlidoss no firmas aaraa un jaaiespiezj astes starp kaajaam??
Tad sanaak ka esi tagad otrajaa etapaa ja? Un es nemiizhu no atbildiibas
-----------------
www.streetfighters.lv | Offline
| | |
|
eto | | Kopš: 16. Apr 2009
Ziņojumi: 334
Braucu ar: ragavām
| Sākumā jau par tiem osiic tekstiem pasmējos.
Bet tagad jau ir par daudz, izskatās, ka tikai dirst māk. 
Protams, es jau jauns un neko nesaprotu. | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
16 Oct 2009, 19:40:10 eto rakstīja:
Sākumā jau par tiem osiic tekstiem pasmējos.
Bet tagad jau ir par daudz, izskatās, ka tikai dirst māk. 
Protams, es jau jauns un neko nesaprotu.
+ 100 
Osiic - cilvēks komēdija 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
osiic | |  Kopš: 21. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3602
Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju
|
16 Oct 2009, 19:40:10 eto rakstīja:
Sākumā jau par tiem osiic tekstiem pasmējos.
Bet tagad jau ir par daudz, izskatās, ka tikai dirst māk. 
Protams, es jau jauns un neko nesaprotu.
Nu ja - tavs otrais apgalvojums skan jau pareizaak
Archy - senkjuu, jo esmu godam to pelniijis
-----------------
www.streetfighters.lv | Offline
| | |
ursus | |  Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1141
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| kaa labaak spiljkas izurbt no izpluudes kolektora.
ja nevar labi iecentreet urbi -spiljkai pa vidu?
----------------- JAWA | Offline
| | |
Braucamais | |  Kopš: 17. Oct 2009
Ziņojumi: 62
Braucu ar: KX450F, R1
| Lābdien!
Mocis: KTM 540SXC LC4 1999
Lieta tāda, ka galīgi negrib startēties uz kurbuļa, bet ja ievelk, tad uz pirmā sitiena iedarbinās. Karburators saregulēts standartā 1,5 apgriezieni un adatiņa uz 2.
Varbūt ir kādi ieteikumi no spečukiem? 
| Offline
| | |
princis | |  Kopš: 19. Aug 2008
Ziņojumi: 554
Braucu ar: dzelzs būri..
|
17 Oct 2009, 10:42:20 ursus rakstīja:
kaa labaak spiljkas izurbt no izpluudes kolektora.
ja nevar labi iecentreet urbi -spiljkai pa vidu?
Iesis ar dorni bedrīti lai var uzsākt urbt . Un sākt ar smalkāku urbi.[ Šo ziņu laboja princis, 17 Oct 2009, 12:23:10 ]
----------------- Iespējams, ka man ne vienmēr ir taisnība, bet es nekad nekļūdos! H.J.Simpsons | Offline
| | |
Niksons | |  Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
17 Oct 2009, 10:42:20 ursus rakstīja:
kaa labaak spiljkas izurbt no izpluudes kolektora.
ja nevar labi iecentreet urbi -spiljkai pa vidu?
Ir tādi "kreisie" urbji - spirāle uz otru pusi.
Mani tehniķi ar tādiem cīnās ar nolauztām skrūvēm.
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline
| | |
Sliktais | |  Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
17 Oct 2009, 13:04:06 Niksons rakstīja:
17 Oct 2009, 10:42:20 ursus rakstīja:
kaa labaak spiljkas izurbt no izpluudes kolektora.
ja nevar labi iecentreet urbi -spiljkai pa vidu?
Ir tādi "kreisie" urbji - spirāle uz otru pusi.
Mani tehniķi ar tādiem cīnās ar nolauztām skrūvēm.
Man tāds komplektiņš ir, konusveidīgs, mazie izmēri jau nolauzti (līdz 8mm), bet skrūvēja ārā smuki 
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline
| | |
endurists | |  Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
17 Oct 2009, 11:54:31 Braucamais rakstīja:
Lābdien!
Mocis: KTM 540SXC LC4 1999
Lieta tāda, ka galīgi negrib startēties uz kurbuļa, bet ja ievelk, tad uz pirmā sitiena iedarbinās. Karburators saregulēts standartā 1,5 apgriezieni un adatiņa uz 2.
Varbūt ir kādi ieteikumi no spečukiem? 
Ievelkot pēc tam normāli strādā, tukšgaitas apgriezieni nav par zemu? Pačeko arī vārstu atstarpes, varbūt kāds paliek nedaudz izspiests un ar kāju minot nevar kompresiju dabūt.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline
| | |
uldisk | | Kopš: 02. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 39
Braucu ar: ktm
|
17 Oct 2009, 11:54:31 Braucamais rakstīja:
Lābdien!
Mocis: KTM 540SXC LC4 1999
Lieta tāda, ka galīgi negrib startēties uz kurbuļa,.
Varbūt ir kādi ieteikumi no spečukiem? 
Man taa bija, kad bija nospraadzis akumlators.
Nomainiiju un leca gan ar kurbuli gan ar starteri.
Uldisk  | Offline
| | |
Niksons | |  Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
17 Oct 2009, 14:57:59 Sliktais rakstīja:
17 Oct 2009, 13:04:06 Niksons rakstīja:
17 Oct 2009, 10:42:20 ursus rakstīja:
kaa labaak spiljkas izurbt no izpluudes kolektora.
ja nevar labi iecentreet urbi -spiljkai pa vidu?
Ir tādi "kreisie" urbji - spirāle uz otru pusi.
Mani tehniķi ar tādiem cīnās ar nolauztām skrūvēm.
Man tāds komplektiņš ir, konusveidīgs, mazie izmēri jau nolauzti (līdz 8mm), bet skrūvēja ārā smuki 
Tie konusi baigi lūza 
Veči beigās kkur atrada tip norm cilindriskus urbjus, bet ar kreiso spirāli. Ja viss ir zaibis, tad skrūve izlien ārā jau urbšanas procesā, sliktākajā gadijumā urbumā dzen iekšā piramīdu un griež skrūvi laukā...
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline
| | |
EZ | |  Kopš: 26. Jul 2008
Ziņojumi: 943
Braucu ar: R6
|
17 Oct 2009, 18:38:09 Niksons rakstīja:
17 Oct 2009, 14:57:59 Sliktais rakstīja:
17 Oct 2009, 13:04:06 Niksons rakstīja:
17 Oct 2009, 10:42:20 ursus rakstīja:
kaa labaak spiljkas izurbt no izpluudes kolektora.
ja nevar labi iecentreet urbi -spiljkai pa vidu?
Ir tādi "kreisie" urbji - spirāle uz otru pusi.
Mani tehniķi ar tādiem cīnās ar nolauztām skrūvēm.
Man tāds komplektiņš ir, konusveidīgs, mazie izmēri jau nolauzti (līdz 8mm), bet skrūvēja ārā smuki 
Tie konusi baigi lūza 
Veči beigās kkur atrada tip norm cilindriskus urbjus, bet ar kreiso spirāli. Ja viss ir zaibis, tad skrūve izlien ārā jau urbšanas procesā, sliktākajā gadijumā urbumā dzen iekšā piramīdu un griež skrūvi laukā...
es pats ar tadu konusu nolauzu laikam 8mm neaceros bet talak ir jo tas konus ciets un tani vairs nekaa tolkam nevar ieurbt  [ Šo ziņu laboja EZ, 17 Oct 2009, 18:50:34 ] | Offline
| | |
ronis | |  Kopš: 24. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2319
Braucu ar: Gaiši zilo sapni
|
17 Oct 2009, 18:37:51 uldisk rakstīja:
17 Oct 2009, 11:54:31 Braucamais rakstīja:
Lābdien!
Mocis: KTM 540SXC LC4 1999
Lieta tāda, ka galīgi negrib startēties uz kurbuļa,.
Varbūt ir kādi ieteikumi no spečukiem? 
Man taa bija, kad bija nospraadzis akumlators.
Nomainiiju un leca gan ar kurbuli gan ar starteri.
Uldisk 
Paprasi goblinam, viņam bija tieši tāds pats sūds, kurš nekurbulējās
----------------- One day closer to death
Histērisks alkoholiķis!!!!!
| Offline
| | |
ursus | |  Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1141
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| man taa probza biski vnk ,naekaa rakstiits.
nav ne viitnes probzas,ne cits 
ir jau dariits
----------------- JAWA | Offline
| | |
Braucamais | |  Kopš: 17. Oct 2009
Ziņojumi: 62
Braucu ar: KX450F, R1
|
17 Oct 2009, 17:30:21 endurists rakstīja:
17 Oct 2009, 11:54:31 Braucamais rakstīja:
Lābdien!
Mocis: KTM 540SXC LC4 1999
Lieta tāda, ka galīgi negrib startēties uz kurbuļa, bet ja ievelk, tad uz pirmā sitiena iedarbinās. Karburators saregulēts standartā 1,5 apgriezieni un adatiņa uz 2.
Varbūt ir kādi ieteikumi no spečukiem? 
Ievelkot pēc tam normāli strādā, tukšgaitas apgriezieni nav par zemu? Pačeko arī vārstu atstarpes, varbūt kāds paliek nedaudz izspiests un ar kāju minot nevar kompresiju dabūt.
Kad ievelk viss pēctam normāli, iet kā jāiet un tukšgaitā arī strādā normāli. Itkā kurbulējot ar kompresija ir paliela, nav pārāk viegli uzkurbulēt. Par vārstu atstarpēm arī ienāca doma galvā, bet kādi vēl simptomi būtu jūtami?
[ Šo ziņu laboja Braucamais, 17 Oct 2009, 20:39:40 ] | Offline
| | |
endurists | |  Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
17 Oct 2009, 20:32:44 Braucamais rakstīja:
17 Oct 2009, 17:30:21 endurists rakstīja:
17 Oct 2009, 11:54:31 Braucamais rakstīja:
Lābdien!
Mocis: KTM 540SXC LC4 1999
Lieta tāda, ka galīgi negrib startēties uz kurbuļa, bet ja ievelk, tad uz pirmā sitiena iedarbinās. Karburators saregulēts standartā 1,5 apgriezieni un adatiņa uz 2.
Varbūt ir kādi ieteikumi no spečukiem? 
Ievelkot pēc tam normāli strādā, tukšgaitas apgriezieni nav par zemu? Pačeko arī vārstu atstarpes, varbūt kāds paliek nedaudz izspiests un ar kāju minot nevar kompresiju dabūt.
Kad ievelk viss pēctam normāli, iet kā kā jāiet un tukšgaitā arī strādā normāli. Itkā kurbulējot ar kompresija ir paliela, nav pārāk viegli uzkurbulēt. Par vārstu atstarpēm arī ienāca doma galvā, bet kādi vēl simptomi būtu jūtami?
Hmmm, ja liela kompresija, varbūt autodekompresators nestrādā. Pamēģini ar rokas dekompr. sameklē takti un tad cītīgi uzmin. Kur Tev mopiks atrodas?
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline
| | |
Braucamais | |  Kopš: 17. Oct 2009
Ziņojumi: 62
Braucu ar: KX450F, R1
|
17 Oct 2009, 20:39:58 endurists rakstīja:
Hmmm, ja liela kompresija, varbūt autodekompresators nestrādā. Pamēģini ar rokas dekompr. sameklē takti un tad cītīgi uzmin. Kur Tev mopiks atrodas?
Izmēģinājos tā ka kāja jau sāp arī ar dekompresātoru. Kad paliek kompresija un nevar uzmīt parāvu to dekompresatoru, tad kkādus 5cm kurbuli uz leju un tad minu, bet nekā. Itkā zinošs cilvēks no KTM šopa teica, ka jāklausās pēc tā tikšķa, kas vienā brīdī lēnām kurbulējot un tad ir īstā takts?! Btw, citreiz izšauj pa izpūtēju vai uz gaisa filtru kurbulējot.
Mopēds Ogrē. | Offline
| | |
|
|