Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Archy96
16. Oct 2009, 16:12#3901

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


16 Oct 2009, 16:08:12 saaatans rakstīja:
Sagaaziis nepareizo ellu un tad klients varess

Reeka nak, shodien esmu mooto meistars, rit paardeveejs, pariit celtnieks veelaak arsts!!

Taada jau mums Banaanija!!



Ei, nu labi, beidzam pļūtīt, savādāk Osiic vēl nervu sabrukumu dabūs, tāpat jau grūti - krīze, bezdarbs utt, un te vēl uz smadzenēm umņiki pilina

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

osiic
16. Oct 2009, 16:23#3902

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


16 Oct 2009, 16:08:12 saaatans rakstīja:
Sagaaziis nepareizo ellu un tad klients varess

Reeka nak, shodien esmu mooto meistars, rit paardeveejs, pariit celtnieks veelaak arsts!!

Taada jau mums Banaanija!!




Es jau taa arii sapratu ka tas ir tavs dziivesstaasts

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

osiic
16. Oct 2009, 17:45#3903

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


16 Oct 2009, 16:28:28 saaatans rakstīja:

16 Oct 2009, 16:23:58 osiic rakstīja:

16 Oct 2009, 16:08:12 saaatans rakstīja:
Sagaaziis nepareizo ellu un tad klients varess

Reeka nak, shodien esmu mooto meistars, rit paardeveejs, pariit celtnieks veelaak arsts!!

Taada jau mums Banaanija!!




Es jau taa arii sapratu ka tas ir tavs dziivesstaasts



Esmu tikai tirdznieciibas darbinieks(pirkt un paardot) un nekas vairak! Savilkaas visaadi aaksti no celnieciibas un citaam nozareem un viss, profesionaali nav vajadziigi!


Laikam ja pateiks ka neprot vai nevelies uznjemties atbildiibu par to darbu, kriizes laikaa, izlidoss no firmas aaraa un jaaiespiezj astes starp kaajaam??


Tad sanaak ka esi tagad otrajaa etapaa ja? Un es nemiizhu no atbildiibas

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

eto
16. Oct 2009, 19:40#3904

Kopš: 16. Apr 2009

Ziņojumi: 334

Braucu ar: ragavām

Sākumā jau par tiem osiic tekstiem pasmējos.

Bet tagad jau ir par daudz, izskatās, ka tikai dirst māk.

Protams, es jau jauns un neko nesaprotu.

Offline

Archy96
16. Oct 2009, 19:41#3905

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


16 Oct 2009, 19:40:10 eto rakstīja:
Sākumā jau par tiem osiic tekstiem pasmējos.

Bet tagad jau ir par daudz, izskatās, ka tikai dirst māk.

Protams, es jau jauns un neko nesaprotu.


+ 100
Osiic - cilvēks komēdija

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

osiic
16. Oct 2009, 23:39#3906

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


16 Oct 2009, 19:40:10 eto rakstīja:
Sākumā jau par tiem osiic tekstiem pasmējos.

Bet tagad jau ir par daudz, izskatās, ka tikai dirst māk.

Protams, es jau jauns un neko nesaprotu.


Nu ja - tavs otrais apgalvojums skan jau pareizaak
Archy - senkjuu, jo esmu godam to pelniijis

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

ursus
17. Oct 2009, 10:42#3907

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1141

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

kaa labaak spiljkas izurbt no izpluudes kolektora.

ja nevar labi iecentreet urbi -spiljkai pa vidu?

-----------------
JAWA

Offline

Braucamais
17. Oct 2009, 11:54#3908

Kopš: 17. Oct 2009

Ziņojumi: 62

Braucu ar: KX450F, R1

Lābdien!

Mocis: KTM 540SXC LC4 1999

Lieta tāda, ka galīgi negrib startēties uz kurbuļa, bet ja ievelk, tad uz pirmā sitiena iedarbinās. Karburators saregulēts standartā 1,5 apgriezieni un adatiņa uz 2.
Varbūt ir kādi ieteikumi no spečukiem?

Offline

princis
17. Oct 2009, 12:04#3909

Kopš: 19. Aug 2008

Ziņojumi: 554

Braucu ar: dzelzs būri..


17 Oct 2009, 10:42:20 ursus rakstīja:
kaa labaak spiljkas izurbt no izpluudes kolektora.

ja nevar labi iecentreet urbi -spiljkai pa vidu?

Iesis ar dorni bedrīti lai var uzsākt urbt . Un sākt ar smalkāku urbi.

[ Šo ziņu laboja princis, 17 Oct 2009, 12:23:10 ]



-----------------
Iespējams, ka man ne vienmēr ir taisnība, bet es nekad nekļūdos! H.J.Simpsons

Offline

Niksons
17. Oct 2009, 13:04#3910

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


17 Oct 2009, 10:42:20 ursus rakstīja:
kaa labaak spiljkas izurbt no izpluudes kolektora.

ja nevar labi iecentreet urbi -spiljkai pa vidu?


Ir tādi "kreisie" urbji - spirāle uz otru pusi.
Mani tehniķi ar tādiem cīnās ar nolauztām skrūvēm.

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Sliktais
17. Oct 2009, 14:57#3911

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


17 Oct 2009, 13:04:06 Niksons rakstīja:

17 Oct 2009, 10:42:20 ursus rakstīja:
kaa labaak spiljkas izurbt no izpluudes kolektora.

ja nevar labi iecentreet urbi -spiljkai pa vidu?


Ir tādi "kreisie" urbji - spirāle uz otru pusi.
Mani tehniķi ar tādiem cīnās ar nolauztām skrūvēm.

Man tāds komplektiņš ir, konusveidīgs, mazie izmēri jau nolauzti (līdz 8mm), bet skrūvēja ārā smuki

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

endurists
17. Oct 2009, 17:30#3912

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1250

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


17 Oct 2009, 11:54:31 Braucamais rakstīja:
Lābdien!

Mocis: KTM 540SXC LC4 1999

Lieta tāda, ka galīgi negrib startēties uz kurbuļa, bet ja ievelk, tad uz pirmā sitiena iedarbinās. Karburators saregulēts standartā 1,5 apgriezieni un adatiņa uz 2.
Varbūt ir kādi ieteikumi no spečukiem?



Ievelkot pēc tam normāli strādā, tukšgaitas apgriezieni nav par zemu? Pačeko arī vārstu atstarpes, varbūt kāds paliek nedaudz izspiests un ar kāju minot nevar kompresiju dabūt.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

uldisk
17. Oct 2009, 18:37#3913

Kopš: 02. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: ktm


17 Oct 2009, 11:54:31 Braucamais rakstīja:
Lābdien!

Mocis: KTM 540SXC LC4 1999

Lieta tāda, ka galīgi negrib startēties uz kurbuļa,.
Varbūt ir kādi ieteikumi no spečukiem?



Man taa bija, kad bija nospraadzis akumlators.
Nomainiiju un leca gan ar kurbuli gan ar starteri.

Uldisk

Offline

Niksons
17. Oct 2009, 18:38#3914

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


17 Oct 2009, 14:57:59 Sliktais rakstīja:

17 Oct 2009, 13:04:06 Niksons rakstīja:

17 Oct 2009, 10:42:20 ursus rakstīja:
kaa labaak spiljkas izurbt no izpluudes kolektora.

ja nevar labi iecentreet urbi -spiljkai pa vidu?


Ir tādi "kreisie" urbji - spirāle uz otru pusi.
Mani tehniķi ar tādiem cīnās ar nolauztām skrūvēm.

Man tāds komplektiņš ir, konusveidīgs, mazie izmēri jau nolauzti (līdz 8mm), bet skrūvēja ārā smuki


Tie konusi baigi lūza
Veči beigās kkur atrada tip norm cilindriskus urbjus, bet ar kreiso spirāli. Ja viss ir zaibis, tad skrūve izlien ārā jau urbšanas procesā, sliktākajā gadijumā urbumā dzen iekšā piramīdu un griež skrūvi laukā...

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

EZ
17. Oct 2009, 18:50#3915

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


17 Oct 2009, 18:38:09 Niksons rakstīja:

17 Oct 2009, 14:57:59 Sliktais rakstīja:

17 Oct 2009, 13:04:06 Niksons rakstīja:

17 Oct 2009, 10:42:20 ursus rakstīja:
kaa labaak spiljkas izurbt no izpluudes kolektora.

ja nevar labi iecentreet urbi -spiljkai pa vidu?


Ir tādi "kreisie" urbji - spirāle uz otru pusi.
Mani tehniķi ar tādiem cīnās ar nolauztām skrūvēm.

Man tāds komplektiņš ir, konusveidīgs, mazie izmēri jau nolauzti (līdz 8mm), bet skrūvēja ārā smuki


Tie konusi baigi lūza
Veči beigās kkur atrada tip norm cilindriskus urbjus, bet ar kreiso spirāli. Ja viss ir zaibis, tad skrūve izlien ārā jau urbšanas procesā, sliktākajā gadijumā urbumā dzen iekšā piramīdu un griež skrūvi laukā...
es pats ar tadu konusu nolauzu laikam 8mm neaceros bet talak ir jo tas konus ciets un tani vairs nekaa tolkam nevar ieurbt

[ Šo ziņu laboja EZ, 17 Oct 2009, 18:50:34 ]

Offline

ronis
17. Oct 2009, 19:42#3916

Kopš: 24. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2319

Braucu ar: Gaiši zilo sapni


17 Oct 2009, 18:37:51 uldisk rakstīja:

17 Oct 2009, 11:54:31 Braucamais rakstīja:
Lābdien!

Mocis: KTM 540SXC LC4 1999

Lieta tāda, ka galīgi negrib startēties uz kurbuļa,.
Varbūt ir kādi ieteikumi no spečukiem?



Man taa bija, kad bija nospraadzis akumlators.
Nomainiiju un leca gan ar kurbuli gan ar starteri.

Uldisk


Paprasi goblinam, viņam bija tieši tāds pats sūds, kurš nekurbulējās

-----------------
One day closer to death
Histērisks alkoholiķis!!!!!

Offline

ursus
17. Oct 2009, 19:50#3917

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1141

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

man taa probza biski vnk ,naekaa rakstiits.

nav ne viitnes probzas,ne cits

ir jau dariits

-----------------
JAWA

Offline

Braucamais
17. Oct 2009, 20:32#3918

Kopš: 17. Oct 2009

Ziņojumi: 62

Braucu ar: KX450F, R1


17 Oct 2009, 17:30:21 endurists rakstīja:

17 Oct 2009, 11:54:31 Braucamais rakstīja:
Lābdien!

Mocis: KTM 540SXC LC4 1999

Lieta tāda, ka galīgi negrib startēties uz kurbuļa, bet ja ievelk, tad uz pirmā sitiena iedarbinās. Karburators saregulēts standartā 1,5 apgriezieni un adatiņa uz 2.
Varbūt ir kādi ieteikumi no spečukiem?



Ievelkot pēc tam normāli strādā, tukšgaitas apgriezieni nav par zemu? Pačeko arī vārstu atstarpes, varbūt kāds paliek nedaudz izspiests un ar kāju minot nevar kompresiju dabūt.


Kad ievelk viss pēctam normāli, iet kā jāiet un tukšgaitā arī strādā normāli. Itkā kurbulējot ar kompresija ir paliela, nav pārāk viegli uzkurbulēt. Par vārstu atstarpēm arī ienāca doma galvā, bet kādi vēl simptomi būtu jūtami?

[ Šo ziņu laboja Braucamais, 17 Oct 2009, 20:39:40 ]

Offline

endurists
17. Oct 2009, 20:39#3919

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1250

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


17 Oct 2009, 20:32:44 Braucamais rakstīja:

17 Oct 2009, 17:30:21 endurists rakstīja:

17 Oct 2009, 11:54:31 Braucamais rakstīja:
Lābdien!

Mocis: KTM 540SXC LC4 1999

Lieta tāda, ka galīgi negrib startēties uz kurbuļa, bet ja ievelk, tad uz pirmā sitiena iedarbinās. Karburators saregulēts standartā 1,5 apgriezieni un adatiņa uz 2.
Varbūt ir kādi ieteikumi no spečukiem?



Ievelkot pēc tam normāli strādā, tukšgaitas apgriezieni nav par zemu? Pačeko arī vārstu atstarpes, varbūt kāds paliek nedaudz izspiests un ar kāju minot nevar kompresiju dabūt.


Kad ievelk viss pēctam normāli, iet kā kā jāiet un tukšgaitā arī strādā normāli. Itkā kurbulējot ar kompresija ir paliela, nav pārāk viegli uzkurbulēt. Par vārstu atstarpēm arī ienāca doma galvā, bet kādi vēl simptomi būtu jūtami?


Hmmm, ja liela kompresija, varbūt autodekompresators nestrādā. Pamēģini ar rokas dekompr. sameklē takti un tad cītīgi uzmin. Kur Tev mopiks atrodas?

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Braucamais
17. Oct 2009, 20:47#3920

Kopš: 17. Oct 2009

Ziņojumi: 62

Braucu ar: KX450F, R1


17 Oct 2009, 20:39:58 endurists rakstīja:
Hmmm, ja liela kompresija, varbūt autodekompresators nestrādā. Pamēģini ar rokas dekompr. sameklē takti un tad cītīgi uzmin. Kur Tev mopiks atrodas?


Izmēģinājos tā ka kāja jau sāp arī ar dekompresātoru. Kad paliek kompresija un nevar uzmīt parāvu to dekompresatoru, tad kkādus 5cm kurbuli uz leju un tad minu, bet nekā. Itkā zinošs cilvēks no KTM šopa teica, ka jāklausās pēc tā tikšķa, kas vienā brīdī lēnām kurbulējot un tad ir īstā takts?! Btw, citreiz izšauj pa izpūtēju vai uz gaisa filtru kurbulējot.
Mopēds Ogrē.

Offline