Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
endurists
17. Oct 2009, 20:51#3921

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1250

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


17 Oct 2009, 20:47:02 Braucamais rakstīja:

17 Oct 2009, 20:39:58 endurists rakstīja:
Hmmm, ja liela kompresija, varbūt autodekompresators nestrādā. Pamēģini ar rokas dekompr. sameklē takti un tad cītīgi uzmin. Kur Tev mopiks atrodas?


Izmēģinājos tā ka kāja jau sāp arī ar dekompresātoru. Kad paliek kompresija un nevar uzmīt parāvu to dekompresatoru, tad kkādus 5cm kurbuli uz leju un tad minu, bet nekā. Itkā zinošs cilvēks no KTM šopa teica, ka jāklausās pēc tā tikšķa, kas vienā brīdī lēnām kurbulējot un tad ir īstā takts?! Btw, citreiz izšauj pa izpūtēju vai uz gaisa filtru kurbulējot.
Mopēds Ogrē.


Ir bijis LC4 un patreiz čomam ir LC4, to autodekompresatora tikšķi var dzirdēt tikai ja rokas dekompresatoru pievelk apmēram līdz pusei un tad lēnēm miņ cauri, ja noknikšķ, tad atloaid kurbul;i līdz galam un un asi kurbulē, vajadzētu būt OK. Nākamnedēļ kādas pāris reizes braukšu caur Ogri uz Koknesi, varu piebraukt, neesmu mega specs, bet darīšana ir bijusi ar šiem.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Braucamais
17. Oct 2009, 20:59#3922

Kopš: 17. Oct 2009

Ziņojumi: 62

Braucu ar: KX450F, R1


17 Oct 2009, 20:51:49 endurists rakstīja:
Ir bijis LC4 un patreiz čomam ir LC4, to autodekompresatora tikšķi var dzirdēt tikai ja rokas dekompresatoru pievelk apmēram līdz pusei un tad lēnēm miņ cauri, ja noknikšķ, tad atloaid kurbul;i līdz galam un un asi kurbulē, vajadzētu būt OK. Nākamnedēļ kādas pāris reizes braukšu caur Ogri uz Koknesi, varu piebraukt, neesmu mega specs, bet darīšana ir bijusi ar šiem.


Manam kkāds tikšķis ir arī tad, ja dekompresators netiek aiztikts. Ja rīt nekas nesanāks, ir doma aizvest tepat uz www.motopark.lv, lai noregulē tos vārstus. Ja vārstu vaina, vaitad nejustu to nekā savādāk kā tikai ar to ka nevar pielaist kurbulējot? Vispār sākumā doma bij, ka dzirkstele kurbulējot pa vāju, jo ievelkot uz pirmā sitiena pielec.

Offline

RYMIbH
18. Oct 2009, 09:34#3923

Kopš: 19. Sep 2009

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

Par ķēdēm :
Min. saprašana par tām ķēdēm, tātad ko apzīmē un kas skaitās labāks:
O ring
X ring
Z ring
Non O ring

Offline

UDT
18. Oct 2009, 10:35#3924

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


17 Oct 2009, 20:32:44 Braucamais rakstīja:

17 Oct 2009, 17:30:21 endurists rakstīja:

17 Oct 2009, 11:54:31 Braucamais rakstīja:
Lābdien!

Mocis: KTM 540SXC LC4 1999

Lieta tāda, ka galīgi negrib startēties uz kurbuļa, bet ja ievelk, tad uz pirmā sitiena iedarbinās. Karburators saregulēts standartā 1,5 apgriezieni un adatiņa uz 2.
Varbūt ir kādi ieteikumi no spečukiem?



Ievelkot pēc tam normāli strādā, tukšgaitas apgriezieni nav par zemu? Pačeko arī vārstu atstarpes, varbūt kāds paliek nedaudz izspiests un ar kāju minot nevar kompresiju dabūt.


Kad ievelk viss pēctam normāli, iet kā jāiet un tukšgaitā arī strādā normāli. Itkā kurbulējot ar kompresija ir paliela, nav pārāk viegli uzkurbulēt. Par vārstu atstarpēm arī ienāca doma galvā, bet kādi vēl simptomi būtu jūtami?




ja automaatiskais decompresors nestraadaa tad uzkurbuleet praktiski nevar. Es savam biju nonjeemis pameegjinaat, leekaaju pa kurbuli ar saviem 90+ kg un nekaa...vieglaaak nolauzt kurbuli.

[ Šo ziņu laboja UDT, 18 Oct 2009, 10:35:27 ]



-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Braucamais
18. Oct 2009, 11:34#3925

Kopš: 17. Oct 2009

Ziņojumi: 62

Braucu ar: KX450F, R1


18 Oct 2009, 10:35:05 UDT rakstīja:
ja automaatiskais decompresors nestraadaa tad uzkurbuleet praktiski nevar. Es savam biju nonjeemis pameegjinaat, leekaaju pa kurbuli ar saviem 90+ kg un nekaa...vieglaaak nolauzt kurbuli.


Pēc loģikas, ja vārstiem būtu nepareizas atstarpes - kompresijas nebūtu, vai ne?

Offline

UDT
18. Oct 2009, 11:37#3926

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


18 Oct 2009, 11:34:03 Braucamais rakstīja:

18 Oct 2009, 10:35:05 UDT rakstīja:
ja automaatiskais decompresors nestraadaa tad uzkurbuleet praktiski nevar. Es savam biju nonjeemis pameegjinaat, leekaaju pa kurbuli ar saviem 90+ kg un nekaa...vieglaaak nolauzt kurbuli.


Pēc loģikas, ja vārstiem būtu nepareizas atstarpes - kompresijas nebūtu, vai ne?


Nu es nezinu vai tik traki var noseesties vaarsti lai justu ka nav kompresijas.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

zet
18. Oct 2009, 15:48#3927

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu


18 Oct 2009, 09:34:29 RYMIbH rakstīja:
Par ķēdēm :
Min. saprašana par tām ķēdēm, tātad ko apzīmē un kas skaitās labāks:
O ring
X ring
Z ring
Non O ring

Visi sūdi .Ta i blīvslegu profils.Bet ķēde izdilst ātrāk... /Izstiepjās posmi.

[ Šo ziņu laboja zet, 18 Oct 2009, 15:56:01 ]

Offline

Subbis
18. Oct 2009, 16:01#3928

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 466

Braucu ar:

Man arī viens jautājums par ķēdēm un zobratiem. Šodien netīšām ieraudzīju, ka mans priekšējais zobrats drīz vairs nebūs zobrats, bet vienkārši rats, jeb disks. Tad lūk - tā pa lielam un principā - ar kādiem sarežģījumiem ir vērts rēķināties zobratu- ķēdes grupas komponentu nomaiņas procesā? Paldis!

Offline

eto
18. Oct 2009, 16:05#3929

Kopš: 16. Apr 2009

Ziņojumi: 334

Braucu ar: ragavām

Neiet spidometrs. Kur vainu meklēt vispirms?

Offline

osiic
18. Oct 2009, 16:08#3930

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


18 Oct 2009, 16:05:32 eto rakstīja:
Neiet spidometrs. Kur vainu meklēt vispirms?


1. Trose, 2.reduktors pie prieksheejaa ritenja, kur trose liekaas klaat, 3. pats pulkstenis

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

osiic
18. Oct 2009, 16:09#3931

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


18 Oct 2009, 16:01:42 Subbis rakstīja:
Man arī viens jautājums par ķēdēm un zobratiem. Šodien netīšām ieraudzīju, ka mans priekšējais zobrats drīz vairs nebūs zobrats, bet vienkārši rats, jeb disks. Tad lūk - tā pa lielam un principā - ar kādiem sarežģījumiem ir vērts rēķināties zobratu- ķēdes grupas komponentu nomaiņas procesā? Paldis!


Nu kaadi sarezhgjiijumi - viss atkariigs no taa vai tu to esi dariijis ieprieksh arii Principaa tikai jaaskruuvee

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

zet
18. Oct 2009, 16:09#3932

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

SUBBIS----
3-4 priekšējie,1-aizm.Man.

[ Šo ziņu laboja zet, 18 Oct 2009, 16:10:35 ]

Offline

Subbis
18. Oct 2009, 16:20#3933

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 466

Braucu ar:


18 Oct 2009, 16:09:42 zet rakstīja:
SUBBIS----
3-4 priekšējie,1-aizm.Man.


ņepoņal...

Offline

zet
18. Oct 2009, 16:23#3934

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu


18 Oct 2009, 16:20:11 Subbis rakstīja:

18 Oct 2009, 16:09:42 zet rakstīja:
SUBBIS----
3-4 priekšējie,1-aizm.Man.


ņepoņal...
Boļše gazu!..

[ Šo ziņu laboja zet, 18 Oct 2009, 16:23:28 ]

Offline

princis
18. Oct 2009, 16:36#3935

Kopš: 19. Aug 2008

Ziņojumi: 554

Braucu ar: dzelzs būri..


18 Oct 2009, 16:01:42 Subbis rakstīja:
Man arī viens jautājums par ķēdēm un zobratiem. Šodien netīšām ieraudzīju, ka mans priekšējais zobrats drīz vairs nebūs zobrats, bet vienkārši rats, jeb disks. Tad lūk - tā pa lielam un principā - ar kādiem sarežģījumiem ir vērts rēķināties zobratu- ķēdes grupas komponentu nomaiņas procesā? Paldis!

Itkā tikai jāskrūvē, bet vienīgais ja ķēde ir kniedējama, tad vajadzīgs speciāls toolis ar ko viņu sakniedē. Varjaubūt ka var arī ka var pats kautā saklapēt, bet nu es vedu pie meistara, kas ar štrumiem pareiziem to izdara ķēde tomēr ir diezgan svarīga lieta arī no drošības viedokļa.

-----------------
Iespējams, ka man ne vienmēr ir taisnība, bet es nekad nekļūdos! H.J.Simpsons

Offline

K-K
18. Oct 2009, 16:46#3936

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory


18 Oct 2009, 16:36:31 princis rakstīja:

18 Oct 2009, 16:01:42 Subbis rakstīja:
Man arī viens jautājums par ķēdēm un zobratiem. Šodien netīšām ieraudzīju, ka mans priekšējais zobrats drīz vairs nebūs zobrats, bet vienkārši rats, jeb disks. Tad lūk - tā pa lielam un principā - ar kādiem sarežģījumiem ir vērts rēķināties zobratu- ķēdes grupas komponentu nomaiņas procesā? Paldis!

Itkā tikai jāskrūvē, bet vienīgais ja ķēde ir kniedējama, tad vajadzīgs speciāls toolis ar ko viņu sakniedē. Varjaubūt ka var arī ka var pats kautā saklapēt, bet nu es vedu pie meistara, kas ar štrumiem pareiziem to izdara ķēde tomēr ir diezgan svarīga lieta arī no drošības viedokļa.


Nopeerc shpliinejamo savienojumposmu un buus okej. Tik pareizi jaauzliek. Man stunta njinai ir 2x taadi posmi, nekad nekas nav apravies

-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

zet
18. Oct 2009, 16:48#3937

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu


18 Oct 2009, 16:36:31 princis rakstīja:

18 Oct 2009, 16:01:42 Subbis rakstīja:
Man arī viens jautājums par ķēdēm un zobratiem. Šodien netīšām ieraudzīju, ka mans priekšējais zobrats drīz vairs nebūs zobrats, bet vienkārši rats, jeb disks. Tad lūk - tā pa lielam un principā - ar kādiem sarežģījumiem ir vērts rēķināties zobratu- ķēdes grupas komponentu nomaiņas procesā? Paldis!

Itkā tikai jāskrūvē, bet vienīgais ja ķēde ir kniedējama, tad vajadzīgs speciāls toolis ar ko viņu sakniedē. Varjaubūt ka var arī ka var pats kautā saklapēt, bet nu es vedu pie meistara, kas ar štrumiem pareiziem to izdara ķēde tomēr ir diezgan svarīga lieta arī no drošības viedokļa.
Var,var knieded pašam!Var izmantot savilcēju(strupcinu).Par blīvslegiem nav ko baidīties. Te forumā kkur smuki aprakstits.

[ Šo ziņu laboja zet, 18 Oct 2009, 16:50:50 ]

Offline

Braucamais
18. Oct 2009, 18:58#3938

Kopš: 17. Oct 2009

Ziņojumi: 62

Braucu ar: KX450F, R1


18 Oct 2009, 11:37:45 UDT rakstīja:

18 Oct 2009, 11:34:03 Braucamais rakstīja:

18 Oct 2009, 10:35:05 UDT rakstīja:
ja automaatiskais decompresors nestraadaa tad uzkurbuleet praktiski nevar. Es savam biju nonjeemis pameegjinaat, leekaaju pa kurbuli ar saviem 90+ kg un nekaa...vieglaaak nolauzt kurbuli.


Pēc loģikas, ja vārstiem būtu nepareizas atstarpes - kompresijas nebūtu, vai ne?


Nu es nezinu vai tik traki var noseesties vaarsti lai justu ka nav kompresijas.


šodien pārregulēju vārstus un viss aizgāja, nav vairs jāstumj

Offline

matiicins
18. Oct 2009, 20:19#3939

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

ir kāds paņēmiens kā varētu dabūt kopā pārplīsušu spidometra trosīti?

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

Modrs
19. Oct 2009, 09:41#3940

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

Bez maxmoto ir vēl kkur iespēja nopirkt dzeses šķidruma temperatūras datčiku ar displeju...?

Offline