Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Gacho | |  Kopš: 12. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 4660
Braucu ar: ZRX
|
  Uz rusu piever acis  a cik tad lampa nak APMERAM ? 
Lūdzu priekšstatam čo pa čom. Tālāk jau pats meklē labāku/lētāku
Fāra šits[ Šo ziņu laboja Gacho, 23 Oct 2009, 18:09:23 ]
----------------- Streetfighters.lv
Durka.lv | Offline
| | |
zet | |  Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Uz kādu,dabūjamu bodē,normālu hermētiku ir jāsavieno dzinēja (kloķvārpstas)puses.Manuālā dots kkāds gudrais nosaukums kuru hvz kur meklēt | Offline
| | |
osiic | |  Kopš: 21. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3602
Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju
|
27 Oct 2009, 16:21:00 zet rakstīja:
Uz kādu,dabūjamu bodē,normālu hermētiku ir jāsavieno dzinēja (kloķvārpstas)puses.Manuālā dots kkāds gudrais nosaukums kuru hvz kur meklēt
Ja gribi taadu, kursh tieshaam ir ideāls taadam darbam, tad tikai Loctite 5910 - nopeerkams Ūnijas ielā 21, Riigaa. Tas ir tur kur SKF gultnjus tirgo. Es ar taadu jau straadaaju entos gadus - nevienu reizi nav pieviilis
-----------------
www.streetfighters.lv | Offline
| | |
|
osiic | |  Kopš: 21. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3602
Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju
| Aizmirsu pieraxtiit ka vinjsh ir melnaa kraasaa tas hermeetikjis
-----------------
www.streetfighters.lv | Offline
| | |
zet | |  Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| OK | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
27 Oct 2009, 16:30:41 osiic rakstīja:
Aizmirsu pieraxtiit ka vinjsh ir melnaa kraasaa tas hermeetikjis
Pareizāk gan būtu lietot Loctite pelēko hermeju, to pašu ko rūpničas izmanto dzinēja blokiem 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Subbis | | Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 466
Braucu ar:
| a kapēc man mīcoties sastrēgumos aķis nosēdās? Viss taču bija! gaismas bija, ventilators bija, siltās ručkas bija. Mož tapē arī nosēdās? Bet tā pat kaut kā nenormāli.. | Offline
| | |
Trakaislaukuvecis | |  Kopš: 27. Oct 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 13
Braucu ar: zirgu
| ...ja ilgi dudini uz maziem apgriezieniem, varbūt ģeņģerators nespēj pietiekamu špannungu pieražot, lai visas fīčas pabarotu, tāpēc ņem no aķa... a moš oglītes vainīgas... manam vecajam ērempreisam ar tā bija... | Offline
| | |
Sliktais | |  Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
27 Oct 2009, 20:43:32 Subbis rakstīja:
a kapēc man mīcoties sastrēgumos aķis nosēdās? Viss taču bija! gaismas bija, ventilators bija, siltās ručkas bija. Mož tapē arī nosēdās? Bet tā pat kaut kā nenormāli..
null
Paskaties jaudu, ko ražo ģeņģers un jaudu, ko "apēd visas fublas", ievēro arī ģeņģera jaudu pie nominālajiem apgriezieniem, nevis tukšgaitā 
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline
| | |
Modrs | |  Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| man dēļ slimā temp. devēja nonstopā darbojošs ventilators + lustra labi patukšoja aķi pat mēreni pļirinot pa piemežiem... | Offline
| | |
Subbis | | Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 466
Braucu ar:
| Hmm, tikko pamērīju spriegumu. Darbojoties ~1250 apgr/min ~14V, Palielinot apgriezienus, spriegums pazeminās. Uz ko tas varētu norādīt?  | Offline
| | |
zet | |  Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
|
27 Oct 2009, 20:43:24 Archy96 rakstīja:
27 Oct 2009, 16:30:41 osiic rakstīja:
Aizmirsu pieraxtiit ka vinjsh ir melnaa kraasaa tas hermeetikjis
Pareizāk gan būtu lietot Loctite pelēko hermeju, to pašu ko rūpničas izmanto dzinēja blokiem 
Tad ko?(biezāks?)[ Šo ziņu laboja zet, 28 Oct 2009, 08:59:29 ] | Offline
| | |
Niksons | |  Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
27 Oct 2009, 22:35:11 Subbis rakstīja:
Hmm, tikko pamērīju spriegumu. Darbojoties ~1250 apgr/min ~14V, Palielinot apgriezienus, spriegums pazeminās. Uz ko tas varētu norādīt? 
vecu accu. 
Man tieši tāpat bija. Silts, tikko braukts knapi leca, auksts gāja. Elektronisko pulksteni startējot nosita 00:00
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline
| | |
Trakaislaukuvecis | |  Kopš: 27. Oct 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 13
Braucu ar: zirgu
|
27 Oct 2009, 22:35:11 Subbis rakstīja:
Hmm, tikko pamērīju spriegumu. Darbojoties ~1250 apgr/min ~14V, Palielinot apgriezienus, spriegums pazeminās. Uz ko tas varētu norādīt? 
...palielinot apgriezienus, spriegums pazeminās -reti, bet gadās - arī uz to, ka patāv iespēja, ka rotors ''met'' -zūd saskare ar oglītēm, 1. pazīme palielināta dzirksteļošana - t.i. -kāC ģeņģers?...
pulksteni startējot uz 00 var nosist ne tikai vecs aķis, bet arī ''īsais'' piem. startera tinumos...
labb, šitās probas laikam vecajos krievu močos un Jawās bija... gan jau džapāņiem tur viss čikiniekā... ne kas ''met'' ne uz ''īso'' iet, ne eļektoņika čakarējas, nenotur pareizo spriegumu...  | Offline
| | |
EEriks | |  Kopš: 03. Sep 2008
Ziņojumi: 419
Braucu ar: te610
| palielinot apgriezienus volti nedaudz mazinas jo biezakai dzirkstelei ari vajag elektribu 
----------------- mezi rulle | Offline
| | |
Ekimons | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 1124
Braucu ar: KTM
|
27 Oct 2009, 20:43:24 Archy96 rakstīja:
Pareizāk gan būtu lietot Loctite pelēko hermeju, to pašu ko rūpničas izmanto dzinēja blokiem 
kur viņu var nopirkt?
----------------- Saule. Pērkons. Daugava
| Offline
| | |
Trakaislaukuvecis | |  Kopš: 27. Oct 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 13
Braucu ar: zirgu
| ...ja bieži jāsēž sastrēgumos - autobodēs pa pāris Ls, ir nopērkami piepīpētājā bāžami, vai kā citādi pieslēdzami, vienkārši 3 diožu voltmetri - zaļš ok, dzeltens; bišk jāuzlādē, sarkanā diode - ja nepalādēsi, dabūsi stumt... izķidā, iemontē kādā panelī, un pirms nost slāpēšanas uzmet aci, vai nevajag bišk parūcināt, lai aķi uzlādētu... var jau lietot voltmetru -pulksteni, bet tas vietu aizņem, bet 3 mazas diodes var ielikt da jebkur... | Offline
| | |
matiicins | |  Kopš: 07. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 755
Braucu ar: KX250F
|
27 Oct 2009, 23:47:26 Trakaislaukuvecis rakstīja:
...ja bieži jāsēž sastrēgumos - autobodēs pa pāris Ls, ir nopērkami piepīpētājā bāžami, vai kā citādi pieslēdzami, vienkārši 3 diožu voltmetri - zaļš ok, dzeltens; bišk jāuzlādē, sarkanā diode - ja nepalādēsi, dabūsi stumt... izķidā, iemontē kādā panelī, un pirms nost slāpēšanas uzmet aci, vai nevajag bišk parūcināt, lai aķi uzlādētu... var jau lietot voltmetru -pulksteni, bet tas vietu aizņem, bet 3 mazas diodes var ielikt da jebkur...
vēl labāk ir pasūtīt no ebay pa 3 mārciņām nelielu voltmetru, kuru pieskrūvē jebkur klāt
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas! | Offline
| | |
Modrs | |  Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| argus/tevalo pa dažiem latiem pārdod digitālos voltometru kitus, pašam ir doma tādu uzlikt! | Offline
| | |
ursus | |  Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1141
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| nav vnk paarbaudiit vnk spriegumu? ja laadee,tad laadee. un nav nekaadas vajadziibas peec taa voltmetra(mans viedoklis).
ir aizdomas ka neelaadee,ka kaut kas jau nav kaartiibaa. nu vai generators mazjaudiigs.
bet tam ir vnk testeris domaats.
----------------- JAWA | Offline
| | |
|
|