Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
feciic | |  Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
18 Nov 2009, 11:30:16 Bullis rakstīja:
Modelis KLE 500, galaa ir ventiili...
Manuālī nekas par regulēšanu nav teikts. Tā ka iepūt kautko un tad skaties kā pašam patīk. Glavenais tikai lai abos štokos vienāds spiediens. Tkpat labi štoki vienkārši prasās pēc apkopes-svaiga eļļa un iespējams saļņiki. | Offline
| | |
rullic | |  Kopš: 26. Jan 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 162
Braucu ar:
| Eļļu sadaļā neko sakarīgu neatradu, prasīšu šeit. Rokasgrāmatā mocīšam paredzēta tīrā sintētika, krīzes iespaidā ir iepirkta pussintētika. Tagad muļķīgie jautājumi. Kas slikts notiks, ņemot vērā to, ka tagad iekšā ir sintētika, tā jocīgā apelsīnu sulas krāsas Motul, un nobraukts ap 4-5 tūkstoši. Moš nemainīt?  | Offline
| | |
Modrs | |  Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| ja motors ir padilis, tad vari liet pussintētiku. galvenais lai atbilst klasifikācijai, ko ir noteicis moča ražotājs! | Offline
| | |
|
teesesmu | |  Kopš: 12. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 29
Braucu ar: jamaha er viens :)
| Gribeeju jautaat, kas vareetu buut par iemeslu, ja mocim sajuugs izspiezhas, salidzinoshi, stingri..? Tehniskaa zinjaa viss straadaa un aatrumos sleedzas bez probleemaam, un braucot, paarsleedzoties, pat to itkaa nejuut? Bet tomeer, kapeec taa? | Offline
| | |
_CERS_ | |  Kopš: 03. Apr 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 113
Braucu ar: Husqvarna TE450
| Vakar izvilku savu husīti no garažas, piedarbināju, aizbraucu uz benzīntanku un kkur 5min pēc pildīšanās sākās gļuki
Nevienmērīgi strādā motors, gandrīz visu laiku sit atpakaļ kurbuli un ar starteri nevar piedarbināt
Varētu būt tā, ka benzīns ir sūdīgs?
Un varētu būt pie vainas arī svece? jo nēsmu mainījis viņu kopš nopirkšanas
----------------- Practice_Makes_Perfect
www.pmp.lv - filmēšanas pakalpojumi/sižetu veidošana | Offline
| | |
raimob | |  Kopš: 18. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 474
Braucu ar: KTM 950
| Vai Yamaha XJ600 1992. gada var likt virsū enduro riepas?
-----------------
| Offline
| | |
Subbis | | Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 466
Braucu ar:
|
19 Nov 2009, 13:53:33 raimob rakstīja:
Vai Yamaha XJ600 1992. gada var likt virsū enduro riepas?
Ja izmērs ļauj, tad var jebko likt. Arī, ja izmērs neļauj arī var likt, bet var kaut kas nesanākt ... Izplatītākie izmēri manuprāt pakaļā bija 17/18 collas 120-140, priekšā 19/21 colla +- 90[ Šo ziņu laboja Subbis, 19 Nov 2009, 14:17:32 ] | Offline
| | |
elf | |  Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1206
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
18 Nov 2009, 13:04:53 teesesmu rakstīja:
Gribeeju jautaat, kas vareetu buut par iemeslu, ja mocim sajuugs izspiezhas, salidzinoshi, stingri..? Tehniskaa zinjaa viss straadaa un aatrumos sleedzas bez probleemaam, un braucot, paarsleedzoties, pat to itkaa nejuut? Bet tomeer, kapeec taa?
Viens no iemesliem:jāmaina sajūga trosīte, bet tikai orģinālo tās ir mīkstākas un labāk slīd.
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline
| | |
elf | |  Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1206
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
18 Nov 2009, 12:28:47 rullic rakstīja:
Eļļu sadaļā neko sakarīgu neatradu, prasīšu šeit. Rokasgrāmatā mocīšam paredzēta tīrā sintētika, krīzes iespaidā ir iepirkta pussintētika. Tagad muļķīgie jautājumi. Kas slikts notiks, ņemot vērā to, ka tagad iekšā ir sintētika, tā jocīgā apelsīnu sulas krāsas Motul, un nobraukts ap 4-5 tūkstoši. Moš nemainīt? 
Eļļa jāmaina vismaz reizi gadā..
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline
| | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
|
18 Nov 2009, 08:06:44 Bullis rakstīja:
Kungi, cik lielam spiedienam atmosfeeraas aptuveni jaabuut enduurai peirkseejos amortizatoros? 
Tie ir domati lai izlaistu gaisu,nevis lai iepustu  | Offline
| | |
Rx | |  Kopš: 04. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 788
Braucu ar: Monster
| Situācija sekojoša:
Braucu ar bandītu, viss gāja ok... beidzās benzīns... netika braukts kādas 2vas nedēļas... Tagad ieliku jaunu aķi, pielēju bāku, gribēju pielaist, bet nestrādā starteris un nedeg panelis... Pagriežot atslēgu gaismas, taure utt strādā, vienīgais starteris un panelis nekā...
Kādi varētu būt iespējamie errori 
Viens variants ir signalizācija, kas ir pilnīgi nevietā... kaut gan kad braukāju viņu varēja slēgt kā gribi, vienalga moci varēja pielaist...
[ Šo ziņu laboja Rx, 20 Nov 2009, 16:15:09 ]
----------------- Life begins @ 10rpm :)
| Offline
| | |
Naits | |  Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Paskaties drošinātāji visi ok!! Varbūt liekot aķi kur īso uztaisīji 
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline
| | |
kristops | |  Kopš: 18. Feb 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 48
Braucu ar: zalesplaveju
| kvadru kas aprikota ar automatisko karbu-vai drikst vilkt  | Offline
| | |
matiicins | |  Kopš: 07. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 755
Braucu ar: KX250F
| Gribēju savam mopēdam uzlikt voltmetru un gribēju vadus pielikt pie aizdedzes atslēgas, lai izslēdzot aizdedzi izslēgtos voltmetrs. Bet pamērot ar multimetru pie + un - vada, pie izslēgtas aizdedzes ir spriegums 12V, bet savukārt kā pagriež atslēgu un ieslēdz aizdedzi spriegums pazūd. kāpēc tā 
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas! | Offline
| | |
feciic | |  Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
20 Nov 2009, 21:57:28 matiicins rakstīja:
Gribēju savam mopēdam uzlikt voltmetru un gribēju vadus pielikt pie aizdedzes atslēgas, lai izslēdzot aizdedzi izslēgtos voltmetrs. Bet pamērot ar multimetru pie + un - vada, pie izslēgtas aizdedzes ir spriegums 12V, bet savukārt kā pagriež atslēgu un ieslēdz aizdedzi spriegums pazūd. kāpēc tā 
Ne pie tiem kontaktiem esi pielicis. Ja aizdedzi ieslēdz tad tu mēri sprieguma kritumu slēdzī-kas arī ir 0v, pie izslēgtas aizdedzes tiek mērīta sprieguma starpību starp akumulatora + spaili un masu. Jāliek pie tā vada kas aiz sēdža(kurā nav sprieguma pie izslēgtas aizdedzes) un pie masas.[ Šo ziņu laboja feciic, 20 Nov 2009, 22:35:56 ] | Offline
| | |
Subbis | | Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 466
Braucu ar:
| Labvakar! Man ir uzdevums, kura risinājuma variantus vēlos pajautāt Jums.
Dots: potenciālais braucējs: augums 198cm/105kg
Resursi: pieņemsim, ka neierobežoti
Atrisināt: piemērotākais motocikla modelis katrā klasē. (ĶIp, trasei, asfaltam, pilsētai, tālbraucienam pa asfaltu, tālbraucienam noteiktā virzienā, tālbraucienam bez ierobežojumiem, ikdienas braukšanai uz darbu...
Pagaidām esmu atradis softenduro motociklu ar sēdekļa augstumu it kā 86cm. Bet ne jau sēdekļa augstums satrauc, bet attālums no dibena līdz peciņām, lai kājas nav jāloka čūskiņā. Stūres ragus var pieregulēt.
Palīidziet ar padomu!
P.S.
Boss Hoss ir apskatīts - neder
P.S.S.
Renault Twingo ir variants 
[ Šo ziņu laboja Subbis, 20 Nov 2009, 23:43:52 ] | Offline
| | |
Valkyrie | |  Kopš: 21. May 2009
No: Aknīste
Ziņojumi: 2197
Braucu ar: Valkyrie Interstate
|
20 Nov 2009, 23:40:48 Subbis rakstīja:
Labvakar! Man ir uzdevums, kura risinājuma variantus vēlos pajautāt Jums.
Dots: potenciālais braucējs: augums 198cm/105kg
Resursi: pieņemsim, ka neierobežoti
Atrisināt: piemērotākais motocikla modelis katrā klasē. (ĶIp, trasei, asfaltam, pilsētai, tālbraucienam pa asfaltu, tālbraucienam noteiktā virzienā, tālbraucienam bez ierobežojumiem, ikdienas braukšanai uz darbu...
Pagaidām esmu atradis softenduro motociklu ar sēdekļa augstumu it kā 86cm. Bet ne jau sēdekļa augstums satrauc, bet attālums no dibena līdz peciņām, lai kājas nav jāloka čūskiņā. Stūres ragus var pieregulēt.
Palīidziet ar padomu!
P.S.
Boss Hoss ir apskatīts - neder
P.S.S.
Renault Twingo ir variants 
Tas, ka Boss Hoss apskatīc - priecē būsi pirmais, kas nopietni uztver manis ieteikto skūteri. Attālums līdz kāju kloķiem ir regulējams - pasūtot citus, tipa ķūņa kloķus. Skumjāk ir kad luksoforā apstājies starp sabiedriskā transporta risēm un saproti, ka kājas līdz zemei neaizvelk , bet 198 gadījumā tas nedraud. Ja patīk ceļot, čoperiem uz taurenīša tipa dugām uzliec regulējamas pekas (ko protams ejot TO jānoskrūvē) un braukt ir prieks. Jau 10 gadus ikdienā uz darbu pa Rīgu lienu starp a/m ar valkīru un jūtos ļoti skūteriski, bet garajos EU pārbraucienos saprotu, ka braucu ar kruizeru. Viss ir atkarīgs no tā kas notiek mūsu galvās.  [ Šo ziņu laboja Valkyrie, 21 Nov 2009, 00:14:10 ]
----------------- http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com
| Offline
| | |
feciic | |  Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
20 Nov 2009, 23:40:48 Subbis rakstīja:
Labvakar! Man ir uzdevums, kura risinājuma variantus vēlos pajautāt Jums.
Dots: potenciālais braucējs: augums 198cm/105kg
Resursi: pieņemsim, ka neierobežoti
Atrisināt: piemērotākais motocikla modelis katrā klasē. (ĶIp, trasei, asfaltam, pilsētai, tālbraucienam pa asfaltu, tālbraucienam noteiktā virzienā, tālbraucienam bez ierobežojumiem, ikdienas braukšanai uz darbu...
Pagaidām esmu atradis softenduro motociklu ar sēdekļa augstumu it kā 86cm. Bet ne jau sēdekļa augstums satrauc, bet attālums no dibena līdz peciņām, lai kājas nav jāloka čūskiņā. Stūres ragus var pieregulēt.
Palīidziet ar padomu!
P.S.
Boss Hoss ir apskatīts - neder
P.S.S.
Renault Twingo ir variants 
Man ir 210cm un ja līdzekļi nebūtu ierobežoti ta skatītos uz KTM super enduro Tagad braucu ar adventuri-kājas galīgi līkumā nav un kājās var uzslieties bez baigām grūtībām. Kad meklēju moci tad pamēģināju āfriku-tur tā sēdēšana krietni zemāka. Priekš asfalta pārbraucieniem mēģinātu TDM'u vai varaderu. | Offline
| | |
Niksons | |  Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
20 Nov 2009, 23:40:48 Subbis rakstīja:
Labvakar! Man ir uzdevums, kura risinājuma variantus vēlos pajautāt Jums.
Dots: potenciālais braucējs: augums 198cm/105kg
Resursi: pieņemsim, ka neierobežoti
Atrisināt: piemērotākais motocikla modelis katrā klasē. (ĶIp, trasei, asfaltam, pilsētai, tālbraucienam pa asfaltu, tālbraucienam noteiktā virzienā, tālbraucienam bez ierobežojumiem, ikdienas braukšanai uz darbu...
Pagaidām esmu atradis softenduro motociklu ar sēdekļa augstumu it kā 86cm. Bet ne jau sēdekļa augstums satrauc, bet attālums no dibena līdz peciņām, lai kājas nav jāloka čūskiņā. Stūres ragus var pieregulēt.
Palīidziet ar padomu!
P.S.
Boss Hoss ir apskatīts - neder
P.S.S.
Renault Twingo ir variants 
viedoklis subjektīvais
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline
| | |
said | |  Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 52
Braucu ar: kawasaki ZX6R
| Kads varetu pateikt kada lampa nak priekseja lukturi Yamaha r6 2003-2005 gadijauma nav H7 | Offline
| | |
|
|