Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
feciic
18. Nov 2009, 12:18#4161

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


18 Nov 2009, 11:30:16 Bullis rakstīja:
Modelis KLE 500, galaa ir ventiili...

Manuālī nekas par regulēšanu nav teikts. Tā ka iepūt kautko un tad skaties kā pašam patīk. Glavenais tikai lai abos štokos vienāds spiediens. Tkpat labi štoki vienkārši prasās pēc apkopes-svaiga eļļa un iespējams saļņiki.

Offline

rullic
18. Nov 2009, 12:28#4162

Kopš: 26. Jan 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 162

Braucu ar:

Eļļu sadaļā neko sakarīgu neatradu, prasīšu šeit. Rokasgrāmatā mocīšam paredzēta tīrā sintētika, krīzes iespaidā ir iepirkta pussintētika. Tagad muļķīgie jautājumi. Kas slikts notiks, ņemot vērā to, ka tagad iekšā ir sintētika, tā jocīgā apelsīnu sulas krāsas Motul, un nobraukts ap 4-5 tūkstoši. Moš nemainīt?

Offline

Modrs
18. Nov 2009, 12:41#4163

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

ja motors ir padilis, tad vari liet pussintētiku. galvenais lai atbilst klasifikācijai, ko ir noteicis moča ražotājs!

Offline

teesesmu
18. Nov 2009, 13:04#4164

Kopš: 12. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: jamaha er viens :)

Gribeeju jautaat, kas vareetu buut par iemeslu, ja mocim sajuugs izspiezhas, salidzinoshi, stingri..? Tehniskaa zinjaa viss straadaa un aatrumos sleedzas bez probleemaam, un braucot, paarsleedzoties, pat to itkaa nejuut? Bet tomeer, kapeec taa?

Offline

_CERS_
18. Nov 2009, 15:27#4165

Kopš: 03. Apr 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 113

Braucu ar: Husqvarna TE450

Vakar izvilku savu husīti no garažas, piedarbināju, aizbraucu uz benzīntanku un kkur 5min pēc pildīšanās sākās gļuki
Nevienmērīgi strādā motors, gandrīz visu laiku sit atpakaļ kurbuli un ar starteri nevar piedarbināt
Varētu būt tā, ka benzīns ir sūdīgs?
Un varētu būt pie vainas arī svece? jo nēsmu mainījis viņu kopš nopirkšanas

-----------------
Practice_Makes_Perfect

www.pmp.lv - filmēšanas pakalpojumi/sižetu veidošana

Offline

raimob
19. Nov 2009, 13:53#4166

Kopš: 18. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: KTM 950

Vai Yamaha XJ600 1992. gada var likt virsū enduro riepas?

-----------------

Offline

Subbis
19. Nov 2009, 14:15#4167

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 466

Braucu ar:


19 Nov 2009, 13:53:33 raimob rakstīja:
Vai Yamaha XJ600 1992. gada var likt virsū enduro riepas?


Ja izmērs ļauj, tad var jebko likt. Arī, ja izmērs neļauj arī var likt, bet var kaut kas nesanākt ... Izplatītākie izmēri manuprāt pakaļā bija 17/18 collas 120-140, priekšā 19/21 colla +- 90

[ Šo ziņu laboja Subbis, 19 Nov 2009, 14:17:32 ]

Offline

elf
19. Nov 2009, 15:21#4168

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1206

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


18 Nov 2009, 13:04:53 teesesmu rakstīja:
Gribeeju jautaat, kas vareetu buut par iemeslu, ja mocim sajuugs izspiezhas, salidzinoshi, stingri..? Tehniskaa zinjaa viss straadaa un aatrumos sleedzas bez probleemaam, un braucot, paarsleedzoties, pat to itkaa nejuut? Bet tomeer, kapeec taa?

Viens no iemesliem:jāmaina sajūga trosīte, bet tikai orģinālo tās ir mīkstākas un labāk slīd.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

elf
19. Nov 2009, 15:23#4169

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1206

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


18 Nov 2009, 12:28:47 rullic rakstīja:
Eļļu sadaļā neko sakarīgu neatradu, prasīšu šeit. Rokasgrāmatā mocīšam paredzēta tīrā sintētika, krīzes iespaidā ir iepirkta pussintētika. Tagad muļķīgie jautājumi. Kas slikts notiks, ņemot vērā to, ka tagad iekšā ir sintētika, tā jocīgā apelsīnu sulas krāsas Motul, un nobraukts ap 4-5 tūkstoši. Moš nemainīt?


Eļļa jāmaina vismaz reizi gadā..

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

uldens2
19. Nov 2009, 18:05#4170

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


18 Nov 2009, 08:06:44 Bullis rakstīja:
Kungi, cik lielam spiedienam atmosfeeraas aptuveni jaabuut enduurai peirkseejos amortizatoros?
Tie ir domati lai izlaistu gaisu,nevis lai iepustu

Offline

Rx
20. Nov 2009, 16:14#4171

Kopš: 04. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 788

Braucu ar: Monster

Situācija sekojoša:

Braucu ar bandītu, viss gāja ok... beidzās benzīns... netika braukts kādas 2vas nedēļas... Tagad ieliku jaunu aķi, pielēju bāku, gribēju pielaist, bet nestrādā starteris un nedeg panelis... Pagriežot atslēgu gaismas, taure utt strādā, vienīgais starteris un panelis nekā...

Kādi varētu būt iespējamie errori
Viens variants ir signalizācija, kas ir pilnīgi nevietā... kaut gan kad braukāju viņu varēja slēgt kā gribi, vienalga moci varēja pielaist...

[ Šo ziņu laboja Rx, 20 Nov 2009, 16:15:09 ]



-----------------
Life begins @ 10rpm :)

Offline

Naits
20. Nov 2009, 16:45#4172

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5225

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Paskaties drošinātāji visi ok!! Varbūt liekot aķi kur īso uztaisīji

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

kristops
20. Nov 2009, 17:22#4173

Kopš: 18. Feb 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 48

Braucu ar: zalesplaveju

kvadru kas aprikota ar automatisko karbu-vai drikst vilkt

Offline

matiicins
20. Nov 2009, 21:57#4174

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

Gribēju savam mopēdam uzlikt voltmetru un gribēju vadus pielikt pie aizdedzes atslēgas, lai izslēdzot aizdedzi izslēgtos voltmetrs. Bet pamērot ar multimetru pie + un - vada, pie izslēgtas aizdedzes ir spriegums 12V, bet savukārt kā pagriež atslēgu un ieslēdz aizdedzi spriegums pazūd. kāpēc tā

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

feciic
20. Nov 2009, 22:34#4175

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


20 Nov 2009, 21:57:28 matiicins rakstīja:
Gribēju savam mopēdam uzlikt voltmetru un gribēju vadus pielikt pie aizdedzes atslēgas, lai izslēdzot aizdedzi izslēgtos voltmetrs. Bet pamērot ar multimetru pie + un - vada, pie izslēgtas aizdedzes ir spriegums 12V, bet savukārt kā pagriež atslēgu un ieslēdz aizdedzi spriegums pazūd. kāpēc tā

Ne pie tiem kontaktiem esi pielicis. Ja aizdedzi ieslēdz tad tu mēri sprieguma kritumu slēdzī-kas arī ir 0v, pie izslēgtas aizdedzes tiek mērīta sprieguma starpību starp akumulatora + spaili un masu. Jāliek pie tā vada kas aiz sēdža(kurā nav sprieguma pie izslēgtas aizdedzes) un pie masas.

[ Šo ziņu laboja feciic, 20 Nov 2009, 22:35:56 ]

Offline

Subbis
20. Nov 2009, 23:40#4176

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 466

Braucu ar:

Labvakar! Man ir uzdevums, kura risinājuma variantus vēlos pajautāt Jums.
Dots: potenciālais braucējs: augums 198cm/105kg
Resursi: pieņemsim, ka neierobežoti
Atrisināt: piemērotākais motocikla modelis katrā klasē. (ĶIp, trasei, asfaltam, pilsētai, tālbraucienam pa asfaltu, tālbraucienam noteiktā virzienā, tālbraucienam bez ierobežojumiem, ikdienas braukšanai uz darbu...

Pagaidām esmu atradis softenduro motociklu ar sēdekļa augstumu it kā 86cm. Bet ne jau sēdekļa augstums satrauc, bet attālums no dibena līdz peciņām, lai kājas nav jāloka čūskiņā. Stūres ragus var pieregulēt.

Palīidziet ar padomu!

P.S.
Boss Hoss ir apskatīts - neder
P.S.S.
Renault Twingo ir variants

[ Šo ziņu laboja Subbis, 20 Nov 2009, 23:43:52 ]

Offline

Valkyrie
21. Nov 2009, 00:13#4177

Kopš: 21. May 2009

No: Aknīste

Ziņojumi: 2197

Braucu ar: Valkyrie Interstate


20 Nov 2009, 23:40:48 Subbis rakstīja:
Labvakar! Man ir uzdevums, kura risinājuma variantus vēlos pajautāt Jums.
Dots: potenciālais braucējs: augums 198cm/105kg
Resursi: pieņemsim, ka neierobežoti
Atrisināt: piemērotākais motocikla modelis katrā klasē. (ĶIp, trasei, asfaltam, pilsētai, tālbraucienam pa asfaltu, tālbraucienam noteiktā virzienā, tālbraucienam bez ierobežojumiem, ikdienas braukšanai uz darbu...

Pagaidām esmu atradis softenduro motociklu ar sēdekļa augstumu it kā 86cm. Bet ne jau sēdekļa augstums satrauc, bet attālums no dibena līdz peciņām, lai kājas nav jāloka čūskiņā. Stūres ragus var pieregulēt.
Palīidziet ar padomu!
P.S.
Boss Hoss ir apskatīts - neder
P.S.S.
Renault Twingo ir variants

Tas, ka Boss Hoss apskatīc - priecē būsi pirmais, kas nopietni uztver manis ieteikto skūteri. Attālums līdz kāju kloķiem ir regulējams - pasūtot citus, tipa ķūņa kloķus. Skumjāk ir kad luksoforā apstājies starp sabiedriskā transporta risēm un saproti, ka kājas līdz zemei neaizvelk , bet 198 gadījumā tas nedraud. Ja patīk ceļot, čoperiem uz taurenīša tipa dugām uzliec regulējamas pekas (ko protams ejot TO jānoskrūvē) un braukt ir prieks. Jau 10 gadus ikdienā uz darbu pa Rīgu lienu starp a/m ar valkīru un jūtos ļoti skūteriski, bet garajos EU pārbraucienos saprotu, ka braucu ar kruizeru. Viss ir atkarīgs no tā kas notiek mūsu galvās.

[ Šo ziņu laboja Valkyrie, 21 Nov 2009, 00:14:10 ]



-----------------
http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com

Offline

feciic
21. Nov 2009, 00:23#4178

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


20 Nov 2009, 23:40:48 Subbis rakstīja:
Labvakar! Man ir uzdevums, kura risinājuma variantus vēlos pajautāt Jums.
Dots: potenciālais braucējs: augums 198cm/105kg
Resursi: pieņemsim, ka neierobežoti
Atrisināt: piemērotākais motocikla modelis katrā klasē. (ĶIp, trasei, asfaltam, pilsētai, tālbraucienam pa asfaltu, tālbraucienam noteiktā virzienā, tālbraucienam bez ierobežojumiem, ikdienas braukšanai uz darbu...

Pagaidām esmu atradis softenduro motociklu ar sēdekļa augstumu it kā 86cm. Bet ne jau sēdekļa augstums satrauc, bet attālums no dibena līdz peciņām, lai kājas nav jāloka čūskiņā. Stūres ragus var pieregulēt.

Palīidziet ar padomu!

P.S.
Boss Hoss ir apskatīts - neder
P.S.S.
Renault Twingo ir variants


Man ir 210cm un ja līdzekļi nebūtu ierobežoti ta skatītos uz KTM super enduro Tagad braucu ar adventuri-kājas galīgi līkumā nav un kājās var uzslieties bez baigām grūtībām. Kad meklēju moci tad pamēģināju āfriku-tur tā sēdēšana krietni zemāka. Priekš asfalta pārbraucieniem mēģinātu TDM'u vai varaderu.

Offline

Niksons
21. Nov 2009, 00:29#4179

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


20 Nov 2009, 23:40:48 Subbis rakstīja:
Labvakar! Man ir uzdevums, kura risinājuma variantus vēlos pajautāt Jums.
Dots: potenciālais braucējs: augums 198cm/105kg
Resursi: pieņemsim, ka neierobežoti
Atrisināt: piemērotākais motocikla modelis katrā klasē. (ĶIp, trasei, asfaltam, pilsētai, tālbraucienam pa asfaltu, tālbraucienam noteiktā virzienā, tālbraucienam bez ierobežojumiem, ikdienas braukšanai uz darbu...

Pagaidām esmu atradis softenduro motociklu ar sēdekļa augstumu it kā 86cm. Bet ne jau sēdekļa augstums satrauc, bet attālums no dibena līdz peciņām, lai kājas nav jāloka čūskiņā. Stūres ragus var pieregulēt.

Palīidziet ar padomu!

P.S.
Boss Hoss ir apskatīts - neder
P.S.S.
Renault Twingo ir variants



viedoklis subjektīvais

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

said
21. Nov 2009, 12:20#4180

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 52

Braucu ar: kawasaki ZX6R

Kads varetu pateikt kada lampa nak priekseja lukturi Yamaha r6 2003-2005 gadijauma nav H7

Offline