Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Gaizins
11. Jan 2010, 14:49#4521

Kopš: 11. Feb 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 134

Braucu ar: Yamaha yz450f


11 Jan 2010, 13:57:36 endurists rakstīja:

10 Jan 2010, 16:14:14 Gaizins rakstīja:
kāds var reāli pateikt,pēc cik motorstundām vajag mainīt virzuli, vārstus u.c yamahai wr426f?


Mums ģimenē ir viens WR426F, tika nopirkt ar +/- 50 stundām un tagad nobrauktas vēl apmēram 200 stundas. Remontējot kārbu, motors tika izjaukt un nebija vajadzības pēc virzuļa un vārstu nomaiņas, tika salikts kopā un brauc vēl joprojām bez probl. Lielākājā ekspluatācijas laikā tika lieta un savlaicīgi mainīta MOTUL 300V motoreļļa.


Paldies. Mo ir 2001 gada,un pašlaik itkā esot ap 90 motorstundām, bet negribas kautkādīgi iegrāpties! Kas vel viņiem ir tāds, kas būtu jāzin?

[ Šo ziņu laboja Gaizins, 11 Jan 2010, 14:50:26 ]

Offline

UDT
11. Jan 2010, 15:10#4522

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


11 Jan 2010, 14:49:30 Gaizins rakstīja:

11 Jan 2010, 13:57:36 endurists rakstīja:

10 Jan 2010, 16:14:14 Gaizins rakstīja:
kāds var reāli pateikt,pēc cik motorstundām vajag mainīt virzuli, vārstus u.c yamahai wr426f?


Mums ģimenē ir viens WR426F, tika nopirkt ar +/- 50 stundām un tagad nobrauktas vēl apmēram 200 stundas. Remontējot kārbu, motors tika izjaukt un nebija vajadzības pēc virzuļa un vārstu nomaiņas, tika salikts kopā un brauc vēl joprojām bez probl. Lielākājā ekspluatācijas laikā tika lieta un savlaicīgi mainīta MOTUL 300V motoreļļa.


Paldies. Mo ir 2001 gada,un pašlaik itkā esot ap 90 motorstundām, bet negribas kautkādīgi iegrāpties! Kas vel viņiem ir tāds, kas būtu jāzin?


Nu visticamaak jau neks labs nebuus tik vecs aparaats, bet nu var jau arii paveikties..
Nu parastaas lietas kas standartaa vereetu buut jaalabo.

vaarsti, vārstu sēžas, klanis, virzulis, cilindram nikasils, sajuugs ...

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Gaizins
11. Jan 2010, 15:17#4523

Kopš: 11. Feb 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 134

Braucu ar: Yamaha yz450f


11 Jan 2010, 15:10:31 UDT rakstīja:

11 Jan 2010, 14:49:30 Gaizins rakstīja:

11 Jan 2010, 13:57:36 endurists rakstīja:

10 Jan 2010, 16:14:14 Gaizins rakstīja:
kāds var reāli pateikt,pēc cik motorstundām vajag mainīt virzuli, vārstus u.c yamahai wr426f?


Mums ģimenē ir viens WR426F, tika nopirkt ar +/- 50 stundām un tagad nobrauktas vēl apmēram 200 stundas. Remontējot kārbu, motors tika izjaukt un nebija vajadzības pēc virzuļa un vārstu nomaiņas, tika salikts kopā un brauc vēl joprojām bez probl. Lielākājā ekspluatācijas laikā tika lieta un savlaicīgi mainīta MOTUL 300V motoreļļa.


Paldies. Mo ir 2001 gada,un pašlaik itkā esot ap 90 motorstundām, bet negribas kautkādīgi iegrāpties! Kas vel viņiem ir tāds, kas būtu jāzin?


Nu visticamaak jau neks labs nebuus tik vecs aparaats, bet nu var jau arii paveikties..
Nu parastaas lietas kas standartaa vereetu buut jaalabo.

vaarsti, vārstu sēžas, klanis, virzulis, cilindram nikasils, sajuugs ...

un kāda summa varetu būt ja tas ir jāmaina?

Offline

endurists
11. Jan 2010, 15:21#4524

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1250

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


11 Jan 2010, 15:17:33 Gaizins rakstīja:

11 Jan 2010, 15:10:31 UDT rakstīja:

11 Jan 2010, 14:49:30 Gaizins rakstīja:

11 Jan 2010, 13:57:36 endurists rakstīja:

10 Jan 2010, 16:14:14 Gaizins rakstīja:
kāds var reāli pateikt,pēc cik motorstundām vajag mainīt virzuli, vārstus u.c yamahai wr426f?


Mums ģimenē ir viens WR426F, tika nopirkt ar +/- 50 stundām un tagad nobrauktas vēl apmēram 200 stundas. Remontējot kārbu, motors tika izjaukt un nebija vajadzības pēc virzuļa un vārstu nomaiņas, tika salikts kopā un brauc vēl joprojām bez probl. Lielākājā ekspluatācijas laikā tika lieta un savlaicīgi mainīta MOTUL 300V motoreļļa.


Paldies. Mo ir 2001 gada,un pašlaik itkā esot ap 90 motorstundām, bet negribas kautkādīgi iegrāpties! Kas vel viņiem ir tāds, kas būtu jāzin?


Nu visticamaak jau neks labs nebuus tik vecs aparaats, bet nu var jau arii paveikties..
Nu parastaas lietas kas standartaa vereetu buut jaalabo.

vaarsti, vārstu sēžas, klanis, virzulis, cilindram nikasils, sajuugs ...

un kāda summa varetu būt ja tas ir jāmaina?


Es domāju, ka nevajag gatavoties, ka viss iepriekš uzskaitītais uzreiz nobirs. Ja nauda kabatu spiež var nomainīt virzuli (no 100 Ls uz augšu). Ja dzinējā nekas negrab un motors darbojās,sajūgs neslid, auksts labi lec tad neredzu jēgu iespringt uz maiņu.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

UDT
11. Jan 2010, 15:26#4525

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


11 Jan 2010, 15:17:33 Gaizins rakstīja:

11 Jan 2010, 15:10:31 UDT rakstīja:

11 Jan 2010, 14:49:30 Gaizins rakstīja:

11 Jan 2010, 13:57:36 endurists rakstīja:

10 Jan 2010, 16:14:14 Gaizins rakstīja:
kāds var reāli pateikt,pēc cik motorstundām vajag mainīt virzuli, vārstus u.c yamahai wr426f?


Mums ģimenē ir viens WR426F, tika nopirkt ar +/- 50 stundām un tagad nobrauktas vēl apmēram 200 stundas. Remontējot kārbu, motors tika izjaukt un nebija vajadzības pēc virzuļa un vārstu nomaiņas, tika salikts kopā un brauc vēl joprojām bez probl. Lielākājā ekspluatācijas laikā tika lieta un savlaicīgi mainīta MOTUL 300V motoreļļa.


Paldies. Mo ir 2001 gada,un pašlaik itkā esot ap 90 motorstundām, bet negribas kautkādīgi iegrāpties! Kas vel viņiem ir tāds, kas būtu jāzin?


Nu visticamaak jau neks labs nebuus tik vecs aparaats, bet nu var jau arii paveikties..
Nu parastaas lietas kas standartaa vereetu buut jaalabo.

vaarsti, vārstu sēžas, klanis, virzulis, cilindram nikasils, sajuugs ...

un kāda summa varetu būt ja tas ir jāmaina?


Nu tas viss kopaa apmeeram vareetu pavilkt uz kaadiem 600 Ls detaljaas, bet nu tad dzineejs buus gandriiz kaa jauns. .
Nu lietotu krosinieku pirkt ir laimes speele pa lielam, ja zin ka vinsh ir loti labi apkopts un pareizi ekspluateets tad veel..


-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Gaizins
11. Jan 2010, 16:41#4526

Kopš: 11. Feb 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 134

Braucu ar: Yamaha yz450f


11 Jan 2010, 15:26:15 UDT rakstīja:

11 Jan 2010, 15:17:33 Gaizins rakstīja:

11 Jan 2010, 15:10:31 UDT rakstīja:

11 Jan 2010, 14:49:30 Gaizins rakstīja:

11 Jan 2010, 13:57:36 endurists rakstīja:

10 Jan 2010, 16:14:14 Gaizins rakstīja:
kāds var reāli pateikt,pēc cik motorstundām vajag mainīt virzuli, vārstus u.c yamahai wr426f?


Mums ģimenē ir viens WR426F, tika nopirkt ar +/- 50 stundām un tagad nobrauktas vēl apmēram 200 stundas. Remontējot kārbu, motors tika izjaukt un nebija vajadzības pēc virzuļa un vārstu nomaiņas, tika salikts kopā un brauc vēl joprojām bez probl. Lielākājā ekspluatācijas laikā tika lieta un savlaicīgi mainīta MOTUL 300V motoreļļa.


Paldies. Mo ir 2001 gada,un pašlaik itkā esot ap 90 motorstundām, bet negribas kautkādīgi iegrāpties! Kas vel viņiem ir tāds, kas būtu jāzin?


Nu visticamaak jau neks labs nebuus tik vecs aparaats, bet nu var jau arii paveikties..
Nu parastaas lietas kas standartaa vereetu buut jaalabo.

vaarsti, vārstu sēžas, klanis, virzulis, cilindram nikasils, sajuugs ...

un kāda summa varetu būt ja tas ir jāmaina?


Nu tas viss kopaa apmeeram vareetu pavilkt uz kaadiem 600 Ls detaljaas, bet nu tad dzineejs buus gandriiz kaa jauns. .
Nu lietotu krosinieku pirkt ir laimes speele pa lielam, ja zin ka vinsh ir loti labi apkopts un pareizi ekspluateets tad veel..


Nu skaidrs! Paldies džeki

Offline

ashais92
11. Jan 2010, 23:19#4527

Kopš: 24. Dec 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 29

Braucu ar: Yamaha YZF450

Ev veči!. es nu netieku skaidrība .. šodien visu dienu ar to moci nočakarējos Bet ta pat šauj un karst .. galvenais tukšgaita karst pamazam .. neliela gāzīte pamatīgi bet pilnā ručka truba atkal atdziest nu paliek normala nevis sarkana . .kā tas var būt . .
un kas ta par huiņu , ka uzdodot normālos apgriezienos gazi un pēctam atlaižot to .. mocim vel jo projam saglabajas diezgan lieli apgriezieni . .viņš biki parūč . .tad izšauj . .un tad nomet abarotus līdz tuksgaitai . . arī rūcot vienkārsi viņs dažreiz peksņi pats uzņem abarotus tad atkal noškavo un izšauj . .? ?!! .. kas tā par vainu . .tā ir kompja vaina . .ka viņš nesaprot ka es gazi atlaižu

Offline

UDT
11. Jan 2010, 23:29#4528

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


11 Jan 2010, 23:19:48 ashais92 rakstīja:
Ev veči!. es nu netieku skaidrība .. šodien visu dienu ar to moci nočakarējos Bet ta pat šauj un karst .. galvenais tukšgaita karst pamazam .. neliela gāzīte pamatīgi bet pilnā ručka truba atkal atdziest nu paliek normala nevis sarkana . .kā tas var būt . .
un kas ta par huiņu , ka uzdodot normālos apgriezienos gazi un pēctam atlaižot to .. mocim vel jo projam saglabajas diezgan lieli apgriezieni . .viņš biki parūč . .tad izšauj . .un tad nomet abarotus līdz tuksgaitai . . arī rūcot vienkārsi viņs dažreiz peksņi pats uzņem abarotus tad atkal noškavo un izšauj . .? ?!! .. kas tā par vainu . .tā ir kompja vaina . .ka viņš nesaprot ka es gazi atlaižu



Tas par trubu ir deelja degmaisiijuma - pa liesu bet ziemaa taa var buut,Tuksgaitai ir sava diize, uzliec to resnaaku buus labaak.
Tas ka nenomet apgirzienus arii ir saistiits ar tukshgaitu, ir speciaala skruuve tukshgaitai ar kuru vajag sarguleet tukshgaitas apgrizienus. Man arii taa bija.
Tur ir divas lietas: ir taada resna plastmasas skruuve kas celj droseli augshaa un taa tukshgaitas skruuve kas regulee maisiijumu, vajag noskruuveer to droseles skruuvu lejaa un sargeuleet tikai ar tukshgaitas skruuvi. Vopsem baigi sarezgjiiti te sarakstiiju bet ar shiim divaam skruuveem jaapaspeeleejas.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

ashais92
11. Jan 2010, 23:37#4529

Kopš: 24. Dec 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 29

Braucu ar: Yamaha YZF450

nu oky rīt pameiģinašu to karbiki paregulēt . .
un tad jau padošu ziņu kas man tur notiek

Offline

dzeksis
15. Jan 2010, 10:57#4530

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW

Kādas atsauksmes par woowmotors kantori, kāda kvalitāte, attieksme pret klinetiem un cenas??
Ir kāds tur ko remontējis vai pircis??

Offline

endurists
15. Jan 2010, 11:03#4531

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1250

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


15 Jan 2010, 10:57:58 dzeksis rakstīja:
Kādas atsauksmes par woowmotors kantori, kāda kvalitāte, attieksme pret klinetiem un cenas??
Ir kāds tur ko remontējis vai pircis??


Par kvalitāti un servisu jāmaksā
http://www.woowmotors.lv/ daļām cenas bija +/- līdzīgas ar Serģi, ja vajag remontu, tad zini kur griezties

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

UDT
15. Jan 2010, 11:22#4532

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

Man interesee taada lieta kaa amortizatoru tuunings krosiniekam.
Man te sastaastiija ka esot speciaali komplekti ar saibaam un ka peec tam amortizaacija esot daudz labaaka utt.
Kaads zin par so siikaak vai arii kaadu labu maistaru kas par to vareetu pakonsulteet un arii uztaisiit. Man taapat apkopi vajadzees taisiit amiishiem, mainiit elljas utt tad pie reizes vareetu uztuuningot

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

ggg
15. Jan 2010, 11:29#4533

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 521

Braucu ar: ktm 950,505


15 Jan 2010, 11:22:04 UDT rakstīja:
Man interesee taada lieta kaa amortizatoru tuunings krosiniekam.
Man te sastaastiija ka esot speciaali komplekti ar saibaam un ka peec tam amortizaacija esot daudz labaaka utt.
Kaads zin par so siikaak vai arii kaadu labu maistaru kas par to vareetu pakonsulteet un arii uztaisiit. Man taapat apkopi vajadzees taisiit amiishiem, mainiit elljas utt tad pie reizes vareetu uztuuningot

VV motors ogree,labas atsauksmes,un nebij daargi
Valdis Vanags-29410997

-----------------
.silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv

Offline

UDT
15. Jan 2010, 11:44#4534

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


15 Jan 2010, 11:29:00 ggg rakstīja:

15 Jan 2010, 11:22:04 UDT rakstīja:
Man interesee taada lieta kaa amortizatoru tuunings krosiniekam.
Man te sastaastiija ka esot speciaali komplekti ar saibaam un ka peec tam amortizaacija esot daudz labaaka utt.
Kaads zin par so siikaak vai arii kaadu labu maistaru kas par to vareetu pakonsulteet un arii uztaisiit. Man taapat apkopi vajadzees taisiit amiishiem, mainiit elljas utt tad pie reizes vareetu uztuuningot

VV motors ogree,labas atsauksmes,un nebij daargi
Valdis Vanags-29410997


Tu taisiiji sev?

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

osiic
15. Jan 2010, 11:53#4535

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


15 Jan 2010, 11:22:04 UDT rakstīja:
Man interesee taada lieta kaa amortizatoru tuunings krosiniekam.
Man te sastaastiija ka esot speciaali komplekti ar saibaam un ka peec tam amortizaacija esot daudz labaaka utt.
Kaads zin par so siikaak vai arii kaadu labu maistaru kas par to vareetu pakonsulteet un arii uztaisiit. Man taapat apkopi vajadzees taisiit amiishiem, mainiit elljas utt tad pie reizes vareetu uztuuningot


Teikas Arnis cik zinu arii ir taadas lietas dariijis

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

Negantelis
15. Jan 2010, 12:22#4536

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5375

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

atkal par tām riepām. Domāju ka darīt tā pat nav ko tā kā varētu beidzot saskrūvēt tās riepas.

bet doma ir ka ja skrūvē tad skrūvē tā kārtīgi.

Bet vai tad tām skrūvētajām riepām nevajadzētu izjukt 100 gabalos ja kordi sacaurumoti.Dažam baikam esmu redzējis no vienas vietas nosētu ar skrūvēm.

-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

eds
15. Jan 2010, 13:06#4537

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu

Tāks. Vakar nopirku gaiseni, gāju uz garažu iemēģināt jaunieguvumu, mēģināju stumt malā mopēdu, lai nesašautu spoguļus un konstatēju, ka priekšējo bremžu mašīnas ir sakampušas bremžu disku un negrib laist vaļā.
kas tur tagad jādara?

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

UDT
15. Jan 2010, 13:11#4538

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


15 Jan 2010, 13:06:42 eds rakstīja:
Tāks. Vakar nopirku gaiseni, gāju uz garažu iemēģināt jaunieguvumu, mēģināju stumt malā mopēdu, lai nesašautu spoguļus un konstatēju, ka priekšējo bremžu mašīnas ir sakampušas bremžu disku un negrib laist vaļā.
kas tur tagad jādara?


Tas nebija gadiijumaa nesen peec tam kad jaunas uzlikas nomianiitas?

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

eds
15. Jan 2010, 13:14#4539

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


15 Jan 2010, 13:11:30 UDT rakstīja:

15 Jan 2010, 13:06:42 eds rakstīja:
Tāks. Vakar nopirku gaiseni, gāju uz garažu iemēģināt jaunieguvumu, mēģināju stumt malā mopēdu, lai nesašautu spoguļus un konstatēju, ka priekšējo bremžu mašīnas ir sakampušas bremžu disku un negrib laist vaļā.
kas tur tagad jādara?


Tas nebija gadiijumaa nesen peec tam kad jaunas uzlikas nomianiitas?

uzlikas tika nomainītas pagājušās sez. sākumā. pēdējo reizi mopēds tika izbraukts cauri dubļiem un atstāts gažarā, lai gaida februāri.

[ Šo ziņu laboja eds, 15 Jan 2010, 13:14:31 ]



-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

Negantelis
15. Jan 2010, 13:19#4540

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5375

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


15 Jan 2010, 13:06:42 eds rakstīja:
Tāks. Vakar nopirku gaiseni, gāju uz garažu iemēģināt jaunieguvumu, mēģināju stumt malā mopēdu, lai nesašautu spoguļus un konstatēju, ka priekšējo bremžu mašīnas ir sakampušas bremžu disku un negrib laist vaļā.
kas tur tagad jādara?


vai tik nebūsi pa sniegiem vizinājies
āmurs tev mājās ir?

nav man bijis tā ka neatlīp kad sāk stumt.Principā vajadzētu mēģināt pastumt, moš uzsildīt nedaudz.ja tev tur sasalums ir iestājies.

-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline