Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Valdis | | Kopš: 07. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 135
Braucu ar: KTM 950 Adventure, Honda CBR1000rr un Jawa 634-5 + velorex 562
| Paldies Galileus un Naits, domāju, ka tur noteikti arī ir tā vaina, jo viņš stāvēja kādas 25 min brīvgaitā uz pavasari tāpat biju domājis mainīt dzeses šķidrumu un skalot sistēmu, takā tad jāpaskatās arī radiators.  | Offline
| | |
eglic2 | |  Kopš: 20. Jun 2009
Ziņojumi: 153
Braucu ar:
|
01 Feb 2010, 09:53:14 Valdis rakstīja:
Vakar pēc pāris mēnešu stāvēšanas pielaidu savu cbr 600F4i. Atstāju brīvgaitā, mocis normāli uzsila un kā parasti temperatūra stāvēja starp 108 un 110 grādiem. Tikai pēc tam pamanīju dzesēšanas šķidruma peļķi apakšā un noplūde bija pa vienu no 3 gumijas caurulītēm, kas atrodas apakšā izvilkta zem aptecētājiem, noslāpējot varēja dzirdēt kā dzeses šķidrums vārās.. Varbūt kādam ir idejas par tēmu?
Pirmkārt jau tā tempertūra liela,jo ap 105 jau jāieslēdzas ventilātoram,ja tas nenotiek,jāmaina temperatūras dačiks.Varbūt tev vispār ventilātors izbeidzies? Var ari termostats čakarēties. | Offline
| | |
Valdis | | Kopš: 07. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 135
Braucu ar: KTM 950 Adventure, Honda CBR1000rr un Jawa 634-5 + velorex 562
|
01 Feb 2010, 10:40:16 eglic2 rakstīja:
01 Feb 2010, 09:53:14 Valdis rakstīja:
Vakar pēc pāris mēnešu stāvēšanas pielaidu savu cbr 600F4i. Atstāju brīvgaitā, mocis normāli uzsila un kā parasti temperatūra stāvēja starp 108 un 110 grādiem. Tikai pēc tam pamanīju dzesēšanas šķidruma peļķi apakšā un noplūde bija pa vienu no 3 gumijas caurulītēm, kas atrodas apakšā izvilkta zem aptecētājiem, noslāpējot varēja dzirdēt kā dzeses šķidrums vārās.. Varbūt kādam ir idejas par tēmu?
Pirmkārt jau tā tempertūra liela,jo ap 105 jau jāieslēdzas ventilātoram,ja tas nenotiek,jāmaina temperatūras dačiks.Varbūt tev vispār ventilātors izbeidzies? Var ari termostats čakarēties.
Ventilators man vienmēr ir slēdzies pie 108 un arī tgd ventilātors slēdzās gan iekšā gan ārā un temp stāvēja stabili 3 grādu robežās..  | Offline
| | |
|
Modrs | |  Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| man husim nedaudz izspļāva tosolu no nezin kurienes. izskatījās, ka no sūkņa, bet vairāk netek. mo pirms tam medēļu stāvēja.....
visādas dīvainības šajos mīnusos  | Offline
| | |
osiic | |  Kopš: 21. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3602
Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju
|
01 Feb 2010, 11:10:38 Modrs rakstīja:
man husim nedaudz izspļāva tosolu no nezin kurienes. izskatījās, ka no sūkņa, bet vairāk netek. mo pirms tam medēļu stāvēja.....
visādas dīvainības šajos mīnusos 
Nav labi ja no suuknja - pievaktee ik pa laikam, jo no suuknja parasti tek kad tosola bliivsleegs noklaajaas 
-----------------
www.streetfighters.lv | Offline
| | |
eglic2 | |  Kopš: 20. Jun 2009
Ziņojumi: 153
Braucu ar:
|
01 Feb 2010, 10:40:16 eglic2 rakstīja:
01 Feb 2010, 09:53:14 Valdis rakstīja:
Vakar pēc pāris mēnešu stāvēšanas pielaidu savu cbr 600F4i. Atstāju brīvgaitā, mocis normāli uzsila un kā parasti temperatūra stāvēja starp 108 un 110 grādiem. Tikai pēc tam pamanīju dzesēšanas šķidruma peļķi apakšā un noplūde bija pa vienu no 3 gumijas caurulītēm, kas atrodas apakšā izvilkta zem aptecētājiem, noslāpējot varēja dzirdēt kā dzeses šķidrums vārās.. Varbūt kādam ir idejas par tēmu?
Pirmkārt jau tā tempertūra liela,jo ap 105 jau jāieslēdzas ventilātoram,ja tas nenotiek,jāmaina temperatūras dačiks.Varbūt tev vispār ventilātors izbeidzies? Var ari termostats čakarēties.
Neķer kreņķi,tukšgaitā cirkulācija sūdīga,motors uzsilst ātrāk kā radiātors tur arī visa problēma,ziemā tā mēdz notikt. | Offline
| | |
Niksons | |  Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
01 Feb 2010, 12:46:45 osiic rakstīja:
01 Feb 2010, 11:10:38 Modrs rakstīja:
man husim nedaudz izspļāva tosolu no nezin kurienes. izskatījās, ka no sūkņa, bet vairāk netek. mo pirms tam medēļu stāvēja.....
visādas dīvainības šajos mīnusos 
Nav labi ja no suuknja - pievaktee ik pa laikam, jo no suuknja parasti tek kad tosola bliivsleegs noklaajaas 
Vai nebūtu vienkāršāk pa vienu mazu radiatoriņu palaist eļļu, lai tā tur dzesējas un nax tos tosolus, sūkņus un termostatus 
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline
| | |
Negantelis | |  Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5375
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
01 Feb 2010, 13:16:24 Niksons rakstīja:
01 Feb 2010, 12:46:45 osiic rakstīja:
01 Feb 2010, 11:10:38 Modrs rakstīja:
man husim nedaudz izspļāva tosolu no nezin kurienes. izskatījās, ka no sūkņa, bet vairāk netek. mo pirms tam medēļu stāvēja.....
visādas dīvainības šajos mīnusos 
Nav labi ja no suuknja - pievaktee ik pa laikam, jo no suuknja parasti tek kad tosola bliivsleegs noklaajaas 
Vai nebūtu vienkāršāk pa vienu mazu radiatoriņu palaist eļļu, lai tā tur dzesējas un nax tos tosolus, sūkņus un termostatus 
paldiesdievam tas laiks ir beidzies.Lai iegūtu normālu jaudu vajag sadedzināt arī degvielu un tad rodas siltums ko vairs nepietiek ar gaisu pa taisno aizvadīt.Tad to rdiaetoru vajadzētu 5x lielāku un eļļas kanālus visapkāart cilindram un galvai.Un vispār Gaisinieki sūkā ir trokšņaini un smird vārda tiešā nozīmē.
-----------------
Pieteikties Akategorija.lv kursiem. | Offline
| | |
Modrs | |  Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
01 Feb 2010, 13:16:24 Niksons rakstīja:
Vai nebūtu vienkāršāk pa vienu mazu radiatoriņu palaist eļļu, lai tā tur dzesējas un nax tos tosolus, sūkņus un termostatus 
mēs ar škidrumniekiem varam uz vietas kaut un motors nepārkarst, bet gaisiniekam iestājas ēēēņ ēēēēņ buēēēē 
zinu, ka nav labi, ka tek no sūkņa puses, bet, iespējams, man ir kāds hamuts vaļā un tek pa bākas iekšpusi un tad pa galvu lejā. bet, kā jau teicu, tas bija 1x pussiltam motoram, izplešanās traukā līmenis vietā, radiatorā arī.
ja jau saļņiks beigts, tad arī sadalenes gultnim ir kranti lufte. nebūtu šipotās riepas, mo būtu izārdīts un apčubināts, bet, nekādīgi nesanāk  | Offline
| | |
dzeksis | |  Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
| ar ko atšķirās honda cr250 no kawasaki kx250? Pēc datiem skatoties, liekās gandrīz identiski moči, bet tomēr.. joka pēc uzjautāju, gribētos dzirdēt cilvēku pieredzi, kas ar tiem ir braukuši! | Offline
| | |
endurists | |  Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
01 Feb 2010, 14:38:40 Modrs rakstīja:
01 Feb 2010, 13:16:24 Niksons rakstīja:
Vai nebūtu vienkāršāk pa vienu mazu radiatoriņu palaist eļļu, lai tā tur dzesējas un nax tos tosolus, sūkņus un termostatus 
mēs ar škidrumniekiem varam uz vietas kaut un motors nepārkarst, bet gaisiniekam iestājas ēēēņ ēēēēņ buēēēē 
zinu, ka nav labi, ka tek no sūkņa puses, bet, iespējams, man ir kāds hamuts vaļā un tek pa bākas iekšpusi un tad pa galvu lejā. bet, kā jau teicu, tas bija 1x pussiltam motoram, izplešanās traukā līmenis vietā, radiatorā arī.
ja jau saļņiks beigts, tad arī sadalenes gultnim ir kranti lufte. nebūtu šipotās riepas, mo būtu izārdīts un apčubināts, bet, nekādīgi nesanāk 
Nea Modr' - ir tā ka gaisinieks praktiski nekad nepārkarst, bet šķirdumdzeses var ļoti easy uzvārīt - gan pats esi Purvā ievērojis.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline
| | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
|
01 Feb 2010, 14:57:21 dzeksis rakstīja:
ar ko atšķirās honda cr250 no kawasaki kx250? Pēc datiem skatoties, liekās gandrīz identiski moči, bet tomēr.. joka pēc uzjautāju, gribētos dzirdēt cilvēku pieredzi, kas ar tiem ir braukuši!
Viens zaļš, otrs sarkans  | Offline
| | |
Negantelis | |  Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5375
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
01 Feb 2010, 14:38:40 Modrs rakstīja:
mēs ar škidrumniekiem varam uz vietas kaut un motors nepārkarst, bet gaisiniekam iestājas ēēēņ ēēēēņ buēēēē 
ēēēņ ēēēēņ buēēēē
tieši tā.
-----------------
Pieteikties Akategorija.lv kursiem. | Offline
| | |
Modrs | |  Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
01 Feb 2010, 16:12:21 endurists rakstīja:
Nea Modr' - ir tā ka gaisinieks praktiski nekad nepārkarst, bet šķirdumdzeses var ļoti easy uzvārīt - gan pats esi Purvā ievērojis.
Kad liku tiesības ar FMX, aprīlī jau stāvot uz vietas tāda svelme nāca augšā. pēc brauciena uzspļāvu uz ribām, pilnīgi atleca 
darbā HD arī čūkst vien. HVZ, man ir paranoja uz gaisa dzesi. Kruizēšanai der, bet spīdzināšanai un uz vietas mīcoties ne. Un tiem, kam ir ventilators, praktiski nereāli uzvārīt motoru 
sore par offtopic | Offline
| | |
juandr | |  Kopš: 19. Jun 2009
Ziņojumi: 293
Braucu ar: Triumph Speed Triple 1050
| I nerunājiet par moca parkarsanu, man tā trauma | Offline
| | |
EEriks | |  Kopš: 03. Sep 2008
Ziņojumi: 419
Braucu ar: te610
|
01 Feb 2010, 16:19:38 Negantelis rakstīja:
01 Feb 2010, 14:38:40 Modrs rakstīja:
mēs ar škidrumniekiem varam uz vietas kaut un motors nepārkarst, bet gaisiniekam iestājas ēēēņ ēēēēņ buēēēē 
ēēēņ ēēēēņ buēēēē
tieši tā.
iestājas ēēēņ ēēēēņ buēēēē
precizs gaiza dzeses apraksts 
----------------- mezi rulle | Offline
| | |
Niksons | |  Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
01 Feb 2010, 14:38:40 Modrs rakstīja:
01 Feb 2010, 13:16:24 Niksons rakstīja:
Vai nebūtu vienkāršāk pa vienu mazu radiatoriņu palaist eļļu, lai tā tur dzesējas un nax tos tosolus, sūkņus un termostatus 
mēs ar škidrumniekiem varam uz vietas kaut un motors nepārkarst, bet gaisiniekam iestājas ēēēņ ēēēēņ buēēēē 
Gaiseniex nerulzz bet es jau raxtiju par eļļas dzesi 
Labi, tikai nebanojiet par offtopiku 
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline
| | |
mix17 | |  Kopš: 05. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 467
Braucu ar: visu, kas ripo
|
01 Feb 2010, 22:28:02 Niksons rakstīja:
01 Feb 2010, 14:38:40 Modrs rakstīja:
01 Feb 2010, 13:16:24 Niksons rakstīja:
Vai nebūtu vienkāršāk pa vienu mazu radiatoriņu palaist eļļu, lai tā tur dzesējas un nax tos tosolus, sūkņus un termostatus 
mēs ar škidrumniekiem varam uz vietas kaut un motors nepārkarst, bet gaisiniekam iestājas ēēēņ ēēēēņ buēēēē 
Gaiseniex nerulzz bet es jau raxtiju par eļļas dzesi 
Labi, tikai nebanojiet par offtopiku 
Baiļu sajūta parādījās??  | Offline
| | |
kurbuls | |  Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
01 Feb 2010, 14:57:21 dzeksis rakstīja:
ar ko atšķirās honda cr250 no kawasaki kx250? Pēc datiem skatoties, liekās gandrīz identiski moči, bet tomēr.. joka pēc uzjautāju, gribētos dzirdēt cilvēku pieredzi, kas ar tiem ir braukuši!
2T vai 4T? Lai gan tam maza nozīme, visi 250 ir samērā līdzīgi
----------------- per rectum ad astra | Offline
| | |
Goblins | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2882
Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE
|
01 Feb 2010, 14:38:40 Modrs rakstīja:
mēs ar škidrumniekiem varam uz vietas kaut un motors nepārkarst, bet gaisiniekam iestājas ēēēņ ēēēēņ buēēēē 
nu huj zin 
kawasakam ZR7 Rumaanijaa peec 1,5 h miiciishanas pa granteni, pie +30 C tikai siiki uzkarsa motors.
Pastaaveeju 20 min un braucaam taalaa 
Bandiitam (gsf1200s),Bosnijaa pie +35 C arii viss bija ok 
----------------- man garšo alus
eet jeuw kak
| Offline
| | |
|
|