Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Valdis
01. Feb 2010, 10:34#4661

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar: KTM 950 Adventure, Honda CBR1000rr un Jawa 634-5 + velorex 562

Paldies Galileus un Naits, domāju, ka tur noteikti arī ir tā vaina, jo viņš stāvēja kādas 25 min brīvgaitā uz pavasari tāpat biju domājis mainīt dzeses šķidrumu un skalot sistēmu, takā tad jāpaskatās arī radiators.

Offline

eglic2
01. Feb 2010, 10:40#4662

Kopš: 20. Jun 2009

Ziņojumi: 153

Braucu ar:


01 Feb 2010, 09:53:14 Valdis rakstīja:
Vakar pēc pāris mēnešu stāvēšanas pielaidu savu cbr 600F4i. Atstāju brīvgaitā, mocis normāli uzsila un kā parasti temperatūra stāvēja starp 108 un 110 grādiem. Tikai pēc tam pamanīju dzesēšanas šķidruma peļķi apakšā un noplūde bija pa vienu no 3 gumijas caurulītēm, kas atrodas apakšā izvilkta zem aptecētājiem, noslāpējot varēja dzirdēt kā dzeses šķidrums vārās.. Varbūt kādam ir idejas par tēmu?
Pirmkārt jau tā tempertūra liela,jo ap 105 jau jāieslēdzas ventilātoram,ja tas nenotiek,jāmaina temperatūras dačiks.Varbūt tev vispār ventilātors izbeidzies? Var ari termostats čakarēties.

Offline

Valdis
01. Feb 2010, 10:42#4663

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar: KTM 950 Adventure, Honda CBR1000rr un Jawa 634-5 + velorex 562


01 Feb 2010, 10:40:16 eglic2 rakstīja:

01 Feb 2010, 09:53:14 Valdis rakstīja:
Vakar pēc pāris mēnešu stāvēšanas pielaidu savu cbr 600F4i. Atstāju brīvgaitā, mocis normāli uzsila un kā parasti temperatūra stāvēja starp 108 un 110 grādiem. Tikai pēc tam pamanīju dzesēšanas šķidruma peļķi apakšā un noplūde bija pa vienu no 3 gumijas caurulītēm, kas atrodas apakšā izvilkta zem aptecētājiem, noslāpējot varēja dzirdēt kā dzeses šķidrums vārās.. Varbūt kādam ir idejas par tēmu?
Pirmkārt jau tā tempertūra liela,jo ap 105 jau jāieslēdzas ventilātoram,ja tas nenotiek,jāmaina temperatūras dačiks.Varbūt tev vispār ventilātors izbeidzies? Var ari termostats čakarēties.

Ventilators man vienmēr ir slēdzies pie 108 un arī tgd ventilātors slēdzās gan iekšā gan ārā un temp stāvēja stabili 3 grādu robežās..

Offline

Modrs
01. Feb 2010, 11:10#4664

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

man husim nedaudz izspļāva tosolu no nezin kurienes. izskatījās, ka no sūkņa, bet vairāk netek. mo pirms tam medēļu stāvēja.....
visādas dīvainības šajos mīnusos

Offline

osiic
01. Feb 2010, 12:46#4665

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


01 Feb 2010, 11:10:38 Modrs rakstīja:
man husim nedaudz izspļāva tosolu no nezin kurienes. izskatījās, ka no sūkņa, bet vairāk netek. mo pirms tam medēļu stāvēja.....
visādas dīvainības šajos mīnusos


Nav labi ja no suuknja - pievaktee ik pa laikam, jo no suuknja parasti tek kad tosola bliivsleegs noklaajaas

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

eglic2
01. Feb 2010, 13:14#4666

Kopš: 20. Jun 2009

Ziņojumi: 153

Braucu ar:


01 Feb 2010, 10:40:16 eglic2 rakstīja:

01 Feb 2010, 09:53:14 Valdis rakstīja:
Vakar pēc pāris mēnešu stāvēšanas pielaidu savu cbr 600F4i. Atstāju brīvgaitā, mocis normāli uzsila un kā parasti temperatūra stāvēja starp 108 un 110 grādiem. Tikai pēc tam pamanīju dzesēšanas šķidruma peļķi apakšā un noplūde bija pa vienu no 3 gumijas caurulītēm, kas atrodas apakšā izvilkta zem aptecētājiem, noslāpējot varēja dzirdēt kā dzeses šķidrums vārās.. Varbūt kādam ir idejas par tēmu?
Pirmkārt jau tā tempertūra liela,jo ap 105 jau jāieslēdzas ventilātoram,ja tas nenotiek,jāmaina temperatūras dačiks.Varbūt tev vispār ventilātors izbeidzies? Var ari termostats čakarēties.
Neķer kreņķi,tukšgaitā cirkulācija sūdīga,motors uzsilst ātrāk kā radiātors tur arī visa problēma,ziemā tā mēdz notikt.

Offline

Niksons
01. Feb 2010, 13:16#4667

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


01 Feb 2010, 12:46:45 osiic rakstīja:

01 Feb 2010, 11:10:38 Modrs rakstīja:
man husim nedaudz izspļāva tosolu no nezin kurienes. izskatījās, ka no sūkņa, bet vairāk netek. mo pirms tam medēļu stāvēja.....
visādas dīvainības šajos mīnusos


Nav labi ja no suuknja - pievaktee ik pa laikam, jo no suuknja parasti tek kad tosola bliivsleegs noklaajaas


Vai nebūtu vienkāršāk pa vienu mazu radiatoriņu palaist eļļu, lai tā tur dzesējas un nax tos tosolus, sūkņus un termostatus

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Negantelis
01. Feb 2010, 14:11#4668

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5375

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


01 Feb 2010, 13:16:24 Niksons rakstīja:

01 Feb 2010, 12:46:45 osiic rakstīja:

01 Feb 2010, 11:10:38 Modrs rakstīja:
man husim nedaudz izspļāva tosolu no nezin kurienes. izskatījās, ka no sūkņa, bet vairāk netek. mo pirms tam medēļu stāvēja.....
visādas dīvainības šajos mīnusos


Nav labi ja no suuknja - pievaktee ik pa laikam, jo no suuknja parasti tek kad tosola bliivsleegs noklaajaas


Vai nebūtu vienkāršāk pa vienu mazu radiatoriņu palaist eļļu, lai tā tur dzesējas un nax tos tosolus, sūkņus un termostatus


paldiesdievam tas laiks ir beidzies.Lai iegūtu normālu jaudu vajag sadedzināt arī degvielu un tad rodas siltums ko vairs nepietiek ar gaisu pa taisno aizvadīt.Tad to rdiaetoru vajadzētu 5x lielāku un eļļas kanālus visapkāart cilindram un galvai.Un vispār Gaisinieki sūkā ir trokšņaini un smird vārda tiešā nozīmē.

-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

Modrs
01. Feb 2010, 14:38#4669

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


01 Feb 2010, 13:16:24 Niksons rakstīja:
Vai nebūtu vienkāršāk pa vienu mazu radiatoriņu palaist eļļu, lai tā tur dzesējas un nax tos tosolus, sūkņus un termostatus


mēs ar škidrumniekiem varam uz vietas kaut un motors nepārkarst, bet gaisiniekam iestājas ēēēņ ēēēēņ buēēēē


zinu, ka nav labi, ka tek no sūkņa puses, bet, iespējams, man ir kāds hamuts vaļā un tek pa bākas iekšpusi un tad pa galvu lejā. bet, kā jau teicu, tas bija 1x pussiltam motoram, izplešanās traukā līmenis vietā, radiatorā arī.
ja jau saļņiks beigts, tad arī sadalenes gultnim ir kranti lufte. nebūtu šipotās riepas, mo būtu izārdīts un apčubināts, bet, nekādīgi nesanāk

Offline

dzeksis
01. Feb 2010, 14:57#4670

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW

ar ko atšķirās honda cr250 no kawasaki kx250? Pēc datiem skatoties, liekās gandrīz identiski moči, bet tomēr.. joka pēc uzjautāju, gribētos dzirdēt cilvēku pieredzi, kas ar tiem ir braukuši!

Offline

endurists
01. Feb 2010, 16:12#4671

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1250

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


01 Feb 2010, 14:38:40 Modrs rakstīja:

01 Feb 2010, 13:16:24 Niksons rakstīja:
Vai nebūtu vienkāršāk pa vienu mazu radiatoriņu palaist eļļu, lai tā tur dzesējas un nax tos tosolus, sūkņus un termostatus


mēs ar škidrumniekiem varam uz vietas kaut un motors nepārkarst, bet gaisiniekam iestājas ēēēņ ēēēēņ buēēēē


zinu, ka nav labi, ka tek no sūkņa puses, bet, iespējams, man ir kāds hamuts vaļā un tek pa bākas iekšpusi un tad pa galvu lejā. bet, kā jau teicu, tas bija 1x pussiltam motoram, izplešanās traukā līmenis vietā, radiatorā arī.
ja jau saļņiks beigts, tad arī sadalenes gultnim ir kranti lufte. nebūtu šipotās riepas, mo būtu izārdīts un apčubināts, bet, nekādīgi nesanāk


Nea Modr' - ir tā ka gaisinieks praktiski nekad nepārkarst, bet šķirdumdzeses var ļoti easy uzvārīt - gan pats esi Purvā ievērojis.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

uldens2
01. Feb 2010, 16:15#4672

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


01 Feb 2010, 14:57:21 dzeksis rakstīja:
ar ko atšķirās honda cr250 no kawasaki kx250? Pēc datiem skatoties, liekās gandrīz identiski moči, bet tomēr.. joka pēc uzjautāju, gribētos dzirdēt cilvēku pieredzi, kas ar tiem ir braukuši!
Viens zaļš, otrs sarkans

Offline

Negantelis
01. Feb 2010, 16:19#4673

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5375

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


01 Feb 2010, 14:38:40 Modrs rakstīja:

mēs ar škidrumniekiem varam uz vietas kaut un motors nepārkarst, bet gaisiniekam iestājas ēēēņ ēēēēņ buēēēē




ēēēņ ēēēēņ buēēēē

tieši tā.

-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

Modrs
01. Feb 2010, 17:33#4674

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


01 Feb 2010, 16:12:21 endurists rakstīja:
Nea Modr' - ir tā ka gaisinieks praktiski nekad nepārkarst, bet šķirdumdzeses var ļoti easy uzvārīt - gan pats esi Purvā ievērojis.


Kad liku tiesības ar FMX, aprīlī jau stāvot uz vietas tāda svelme nāca augšā. pēc brauciena uzspļāvu uz ribām, pilnīgi atleca
darbā HD arī čūkst vien. HVZ, man ir paranoja uz gaisa dzesi. Kruizēšanai der, bet spīdzināšanai un uz vietas mīcoties ne. Un tiem, kam ir ventilators, praktiski nereāli uzvārīt motoru

sore par offtopic

Offline

juandr
01. Feb 2010, 17:43#4675

Kopš: 19. Jun 2009

Ziņojumi: 293

Braucu ar: Triumph Speed Triple 1050

I nerunājiet par moca parkarsanu, man tā trauma

Offline

EEriks
01. Feb 2010, 20:30#4676

Kopš: 03. Sep 2008

Ziņojumi: 419

Braucu ar: te610


01 Feb 2010, 16:19:38 Negantelis rakstīja:

01 Feb 2010, 14:38:40 Modrs rakstīja:

mēs ar škidrumniekiem varam uz vietas kaut un motors nepārkarst, bet gaisiniekam iestājas ēēēņ ēēēēņ buēēēē




ēēēņ ēēēēņ buēēēē

tieši tā.

iestājas ēēēņ ēēēēņ buēēēē
precizs gaiza dzeses apraksts

-----------------
mezi rulle

Offline

Niksons
01. Feb 2010, 22:28#4677

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


01 Feb 2010, 14:38:40 Modrs rakstīja:

01 Feb 2010, 13:16:24 Niksons rakstīja:
Vai nebūtu vienkāršāk pa vienu mazu radiatoriņu palaist eļļu, lai tā tur dzesējas un nax tos tosolus, sūkņus un termostatus


mēs ar škidrumniekiem varam uz vietas kaut un motors nepārkarst, bet gaisiniekam iestājas ēēēņ ēēēēņ buēēēē




Gaiseniex nerulzz bet es jau raxtiju par eļļas dzesi
Labi, tikai nebanojiet par offtopiku

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

mix17
01. Feb 2010, 22:30#4678

Kopš: 05. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 467

Braucu ar: visu, kas ripo


01 Feb 2010, 22:28:02 Niksons rakstīja:

01 Feb 2010, 14:38:40 Modrs rakstīja:

01 Feb 2010, 13:16:24 Niksons rakstīja:
Vai nebūtu vienkāršāk pa vienu mazu radiatoriņu palaist eļļu, lai tā tur dzesējas un nax tos tosolus, sūkņus un termostatus

mēs ar škidrumniekiem varam uz vietas kaut un motors nepārkarst, bet gaisiniekam iestājas ēēēņ ēēēēņ buēēēē

Gaiseniex nerulzz bet es jau raxtiju par eļļas dzesi
Labi, tikai nebanojiet par offtopiku

Baiļu sajūta parādījās??

Offline

kurbuls
01. Feb 2010, 22:35#4679

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


01 Feb 2010, 14:57:21 dzeksis rakstīja:
ar ko atšķirās honda cr250 no kawasaki kx250? Pēc datiem skatoties, liekās gandrīz identiski moči, bet tomēr.. joka pēc uzjautāju, gribētos dzirdēt cilvēku pieredzi, kas ar tiem ir braukuši!

2T vai 4T? Lai gan tam maza nozīme, visi 250 ir samērā līdzīgi

-----------------
per rectum ad astra

Offline

Goblins
01. Feb 2010, 23:44#4680

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2882

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


01 Feb 2010, 14:38:40 Modrs rakstīja:


mēs ar škidrumniekiem varam uz vietas kaut un motors nepārkarst, bet gaisiniekam iestājas ēēēņ ēēēēņ buēēēē


nu huj zin

kawasakam ZR7 Rumaanijaa peec 1,5 h miiciishanas pa granteni, pie +30 C tikai siiki uzkarsa motors.
Pastaaveeju 20 min un braucaam taalaa

Bandiitam (gsf1200s),Bosnijaa pie +35 C arii viss bija ok

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline