Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Archy96
18. Feb 2010, 19:54#4841

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


18 Feb 2010, 19:03:53 puisizzz rakstīja:
Jāpērk jauna ķēde, kuru labāk un kāda tipa labāk ?
Honda CBR 600 F3(vai FT) 96 .
O vai X ring ?
Zelta vai parasto ?
pēc idejas vajadzētu kitu. No ebay vai kāda internet veikala.
Ir kādi ieteikumi ?

skatos uz šo

vai šo renthal

DID ir viena no krutākajām ķēdēm, tās oriģināli jau jauniem močiem nāk, un Renthal arī nav slikts, o-ringi, x-ringi, pohuj, kāda diži atšķirība, galvenais lai ir tie ringi.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

martinss
18. Feb 2010, 22:16#4842

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Nenemos spriest, cik DID ir kruta, bet man jamaa arii bija jaunam mocim lidzi, kopumaa nogaja paari pa 50 000km, no tiem vairak kaa 30 000pats nobraucu. Un es noteikti neesmu saudziigakais kedes lietotajs.
Tekoshi uzliku AFAM no dargakaa gala...


18 Feb 2010, 19:54:40 Archy96 rakstīja:

DID ir viena no krutākajām ķēdēm, tās oriģināli jau jauniem močiem nāk, un Renthal arī nav slikts, o-ringi, x-ringi, pohuj, kāda diži atšķirība, galvenais lai ir tie ringi.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

puisizzz
18. Feb 2010, 22:18#4843

Kopš: 15. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 181

Braucu ar: Yamaha FZS 600 1999


18 Feb 2010, 19:54:40 Archy96 rakstīja:

18 Feb 2010, 19:03:53 puisizzz rakstīja:
Jāpērk jauna ķēde, kuru labāk un kāda tipa labāk ?
Honda CBR 600 F3(vai FT) 96 .
O vai X ring ?
Zelta vai parasto ?
pēc idejas vajadzētu kitu. No ebay vai kāda internet veikala.
Ir kādi ieteikumi ?

skatos uz šo

vai šo renthal

DID ir viena no krutākajām ķēdēm, tās oriģināli jau jauniem močiem nāk, un Renthal arī nav slikts, o-ringi, x-ringi, pohuj, kāda diži atšķirība, galvenais lai ir tie ringi.


un es kā muļķis nezināju kāda atšķirība starp DID un Renthal , tātad ņemšu DID.

par darbu dzīvoju ārzemēs šeit nedaudz vieglāk

-----------------
Latvietis NeLatvijā



Offline

Roliss
19. Feb 2010, 11:14#4844

Kopš: 05. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: FZ6S


18 Feb 2010, 19:53:17 laurichh rakstīja:

18 Feb 2010, 19:20:26 matiicins rakstīja:
Kāda vispār ir atšķirība starp O un X ring ķēdēm? un zelta vai parastām

reku atšķirība http://www.moto.lv/galerija/2007/10/4702803325041.jpg

Pareizu saprotu, ka tas "rings" (o,x,z) ir tā tapa, ar kuru tiek savienoti ķēdes posmi?

Offline

raimob
19. Feb 2010, 11:20#4845

Kopš: 18. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: KTM 950

Eu kāds no speciem navar pastāstīt kā sinhronizē karbuļus? Cik es sapratu tad slēdz to spec instrumentu klāt gaisa padevei, un regulē lai gaisa padeve būtu vienāda. Tur ir vienkārši regulēšana ar vienu skrūvi...Un cik ilgu laiku tas aizņem? Gribu saprast vai pirkt pašam to spec tooli un ņemt un iemācītites sinhronizēt vai serviss labāk?

-----------------

Offline

osiic
19. Feb 2010, 11:23#4846

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


19 Feb 2010, 11:14:20 Roliss rakstīja:

18 Feb 2010, 19:53:17 laurichh rakstīja:

18 Feb 2010, 19:20:26 matiicins rakstīja:
Kāda vispār ir atšķirība starp O un X ring ķēdēm? un zelta vai parastām

reku atšķirība http://www.moto.lv/galerija/2007/10/4702803325041.jpg

Pareizu saprotu, ka tas "rings" (o,x,z) ir tā tapa, ar kuru tiek savienoti ķēdes posmi?


Nee - taa ir puteklju gumija kjeedei

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

elf
19. Feb 2010, 11:36#4847

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1206

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


19 Feb 2010, 11:20:30 raimob rakstīja:
Eu kāds no speciem navar pastāstīt kā sinhronizē karbuļus? Cik es sapratu tad slēdz to spec instrumentu klāt gaisa padevei, un regulē lai gaisa padeve būtu vienāda. Tur ir vienkārši regulēšana ar vienu skrūvi...Un cik ilgu laiku tas aizņem? Gribu saprast vai pirkt pašam to spec tooli un ņemt un iemācītites sinhronizēt vai serviss labāk?

Palasi te:

http://www.drivemc.ru/articles/26.htm

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

shkapars
19. Feb 2010, 11:37#4848

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


18 Feb 2010, 19:54:40 Archy96 rakstīja:

DID ir viena no krutākajām ķēdēm, tās oriģināli jau jauniem močiem nāk, un Renthal arī nav slikts, o-ringi, x-ringi, pohuj, kāda diži atšķirība, galvenais lai ir tie ringi.


atšķirība Archy ir diezgan liela, ja brauc pa trasi. X-ringiem ir krietni mazāka rites pretestība

Offline

martinss
19. Feb 2010, 12:13#4849

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Tur taa loti maz kas uzrakstiits... Principaa ja nopietni dara, jaa, jasak ar karbju paarbaudi un iztiirishanu. Bez taa veel, tiem kam nav hidrokopensatoru, jasaregulee/japaarbauda vaarstu atstarpes, kaa arii svechu atstarpeem jabut pareizaam vai ari jasaliek jaunas. Iesaku arii paarbaudiit gumijas starp karbjiem un cilindriem, vecakiem mochiem vinas meedz saakt laist gaisu garaam, var pat saplaisaat.
Tapat ari lidz karbjiem visam jabut kartibaa, plus gaisa filtram arii jabuut tiiram.
Un tad var kerties pie shitaa darba.
Motors ir jauzsilda lidz darba temperatuurai. Regulejot skaties kaa mainaas vakuums visaa apgriezienu diapazonaa, arii asi uzgazeejot. Maneejam briivgaitaa parasti atskiras no lielaakiem apgriezieniem radijumi. Reguleeju taa lai max vienadi ir aptuveni pie tiem apgriezieniem, kuros motors parasti stradaa, briivgaitaa jau vairak vai mazak vienalga.

Man tik divi katlinji, kaadas ipatniibas ir ar cetriem, nevaru pateikt.
Pashus manometrus latvijaa nevareju nopirkt kadreiz, nopirku vacijaa esot kaut kadus letakos, pietiek. Lai gan ar viniem ir jaiemanaas stradaat.
Pec sareguleeshanas var samainiit manometrus vietaam un paskatiities vai ir tapat- lai izvairiitos no nepareizu radijumu sekaam.

Reali nav arii 2x sezonaa jacheko, vismaz mieriigiem brauceejiem, cik esmu tekoshi paarbaudijis reizi ik pa paris gadiem, regulet vairs neko nav vajadzejis.

Perfekcionisti pirms tam var arii jaunu elju ieliet, iespaidu jau tas arii atstaaj ja vecai eljai tuvu mainiishanas laiks.


19 Feb 2010, 11:36:59 elf rakstīja:

19 Feb 2010, 11:20:30 raimob rakstīja:
Eu kāds no speciem navar pastāstīt kā sinhronizē karbuļus? Cik es sapratu tad slēdz to spec instrumentu klāt gaisa padevei, un regulē lai gaisa padeve būtu vienāda. Tur ir vienkārši regulēšana ar vienu skrūvi...Un cik ilgu laiku tas aizņem? Gribu saprast vai pirkt pašam to spec tooli un ņemt un iemācītites sinhronizēt vai serviss labāk?

Palasi te:

http://www.drivemc.ru/articles/26.htm

[ Šo ziņu laboja martinss, 19 Feb 2010, 12:22:18 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Archy96
19. Feb 2010, 12:21#4850

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


19 Feb 2010, 11:37:09 shkapars rakstīja:

18 Feb 2010, 19:54:40 Archy96 rakstīja:

DID ir viena no krutākajām ķēdēm, tās oriģināli jau jauniem močiem nāk, un Renthal arī nav slikts, o-ringi, x-ringi, pohuj, kāda diži atšķirība, galvenais lai ir tie ringi.


atšķirība Archy ir diezgan liela, ja brauc pa trasi. X-ringiem ir krietni mazāka rites pretestība

Es runāju par ielas braukšanu, kur tie divi vai cik zirgi neko neizsaka, bet gonkās vispār bez ringiem lieto, jo tām ķēdm vismazākā pretestība

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

elf
19. Feb 2010, 16:06#4851

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1206

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Sinhronizācijai var izmantot šādu parikti.
http://dnepromoto.com/sistema-pitaniya/karbyura...ya-karyuratorov/

[ Šo ziņu laboja elf, 19 Feb 2010, 16:07:26 ]



-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

uldens2
19. Feb 2010, 17:42#4852

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


19 Feb 2010, 12:21:48 Archy96 rakstīja:

19 Feb 2010, 11:37:09 shkapars rakstīja:

18 Feb 2010, 19:54:40 Archy96 rakstīja:

DID ir viena no krutākajām ķēdēm, tās oriģināli jau jauniem močiem nāk, un Renthal arī nav slikts, o-ringi, x-ringi, pohuj, kāda diži atšķirība, galvenais lai ir tie ringi.


atšķirība Archy ir diezgan liela, ja brauc pa trasi. X-ringiem ir krietni mazāka rites pretestība

Es runāju par ielas braukšanu, kur tie divi vai cik zirgi neko neizsaka, bet gonkās vispār bez ringiem lieto, jo tām ķēdm vismazākā pretestība
Manuprat ringi vajadzigi tikai enduro,plasmasniekiem vispar nakuj nevajag,tik dubulta cena ķedei.

Offline

Superyder
19. Feb 2010, 17:47#4853

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar: kmxxx


19 Feb 2010, 17:42:15 uldens2 rakstīja:

Manuprat ringi vajadzigi tikai enduro,plasmasniekiem vispar nakuj nevajag,tik dubulta cena ķedei.

Protams, hard enduro..

Offline

matiicins
19. Feb 2010, 17:48#4854

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F


19 Feb 2010, 11:36:59 elf rakstīja:

19 Feb 2010, 11:20:30 raimob rakstīja:
Eu kāds no speciem navar pastāstīt kā sinhronizē karbuļus? Cik es sapratu tad slēdz to spec instrumentu klāt gaisa padevei, un regulē lai gaisa padeve būtu vienāda. Tur ir vienkārši regulēšana ar vienu skrūvi...Un cik ilgu laiku tas aizņem? Gribu saprast vai pirkt pašam to spec tooli un ņemt un iemācītites sinhronizēt vai serviss labāk?

Palasi te:

http://www.drivemc.ru/articles/26.htm
tie laikam, ka nav manometri, bet gan vakuummetri, jo mēra kāds retinājums rodas karburatoros. Manuprāt, tur nekā grūta nav, 4 cilndru motoram laikam bija jāregulē 1,2 pēc tam 2,3 un beigās 1,4 cilindrs. vienīgi tāds labs aparāts cik skatījos maksā ~60ls.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

zet
19. Feb 2010, 18:09#4855

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

http://www.youtube.com/watch?v=CYgN2-96Ik0

Offline

boso
19. Feb 2010, 22:32#4856

Kopš: 19. Feb 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 34

Braucu ar: GSF-600

Labdien!
nesen esmu nopircis savu pirmo moci Bandit 600 2000 gada, tagad man ir jautājums specialistiem. Mocis stāv garažā, akumulātors noņemts, šodien buju ņemies ap moci - ieliku aizdedzes atsēgu, bet nevaru pagriezt, tā vienkārši negriežas. vai atslēga ir jāiegremdē un tad jāgrež? vai viņai vienkārši jāgriežas? varbūt viņu nevar pagriezt, jo nav akumulators pieslēgts?
pirms nedēļas pie pārdošanas iepriekšējais īpašnieks baigi vienkārši bija pagriezis to atslēgu manā klātbūtnē...
paldies jau iepriekš

Offline

Barada
20. Feb 2010, 06:10#4857

Kopš: 02. Sep 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: XL1000V, W163


19 Feb 2010, 22:32:48 boso rakstīja:
Labdien!
nesen esmu nopircis savu pirmo moci Bandit 600 2000 gada, tagad man ir jautājums specialistiem. Mocis stāv garažā, akumulātors noņemts, šodien buju ņemies ap moci - ieliku aizdedzes atsēgu, bet nevaru pagriezt, tā vienkārši negriežas. vai atslēga ir jāiegremdē un tad jāgrež? vai viņai vienkārši jāgriežas? varbūt viņu nevar pagriezt, jo nav akumulators pieslēgts?
pirms nedēļas pie pārdošanas iepriekšējais īpašnieks baigi vienkārši bija pagriezis to atslēgu manā klātbūtnē...
paldies jau iepriekš

Pagrozi stuuri, ja nekustas esi to noblokjeejis. Atsleegu nepagrieziisi kameer neiegremdeesi,

-----------------
Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas.

Offline

spring
20. Feb 2010, 14:24#4858

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange

help.
nonjemu baaku un gribeju nomainit gazes trositi. bet netiek klaat kur to trosi piestiprinaat. vai tieshaam jajauc aaraa karburators lai trosi piestiprinatu?
ludzu pamaciet kaa to izdariit aatri un vienkaarshi
man honda cb 600 99g.

Offline

Archy96
20. Feb 2010, 14:31#4859

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


20 Feb 2010, 14:24:29 spring rakstīja:
help.
nonjemu baaku un gribeju nomainit gazes trositi. bet netiek klaat kur to trosi piestiprinaat. vai tieshaam jajauc aaraa karburators lai trosi piestiprinatu?
ludzu pamaciet kaa to izdariit aatri un vienkaarshi
man honda cb 600 99g.


Iespējams, ka karbiķi jānoµauc no muftām, un tad tiks klāt, pašus karbiķus jaukt nevajag

[ Šo ziņu laboja Archy96, 20 Feb 2010, 14:32:00 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

osiic
20. Feb 2010, 15:04#4860

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


20 Feb 2010, 14:31:29 Archy96 rakstīja:

20 Feb 2010, 14:24:29 spring rakstīja:
help.
nonjemu baaku un gribeju nomainit gazes trositi. bet netiek klaat kur to trosi piestiprinaat. vai tieshaam jajauc aaraa karburators lai trosi piestiprinatu?
ludzu pamaciet kaa to izdariit aatri un vienkaarshi
man honda cb 600 99g.


Iespējams, ka karbiķi jānoµauc no muftām, un tad tiks klāt, pašus karbiķus jaukt nevajag



nevis iespeejams, bet karbikji no muftaam jaanjem aaraa 100% - savaadaak nevarees uzlikt

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline