Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
spring
20. Feb 2010, 15:07#4861

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange


20 Feb 2010, 15:04:04 osiic rakstīja:

20 Feb 2010, 14:31:29 Archy96 rakstīja:

20 Feb 2010, 14:24:29 spring rakstīja:
help.
nonjemu baaku un gribeju nomainit gazes trositi. bet netiek klaat kur to trosi piestiprinaat. vai tieshaam jajauc aaraa karburators lai trosi piestiprinatu?
ludzu pamaciet kaa to izdariit aatri un vienkaarshi
man honda cb 600 99g.


Iespējams, ka karbiķi jānoµauc no muftām, un tad tiks klāt, pašus karbiķus jaukt nevajag



nevis iespeejams, bet karbikji no muftaam jaanjem aaraa 100% - savaadaak nevarees uzlikt


Paldies

Offline

feciic
21. Feb 2010, 21:29#4862

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure

Zo šodien meklējot eļļas noplūdi motoram tika nojaukta galva un konstatēts diezgan nepatīkams skats

Izlūzušais gabals jau bija piekleksēts ar kautkādu brūnu ķenci.
Tagad nevaru saprast ko labāk meklēt-kautkādu superduper līmi vai meistaru kurš itamo bēdu varētu ar garantiju sametināt

Offline

fuxs
21. Feb 2010, 21:45#4863

Kopš: 11. Nov 2008

No: Ogre

Ziņojumi: 244

Braucu ar: buell xb12xt ulyusses

feci skrien uz veikalu pateiksu kur metinat

Offline

Archy96
21. Feb 2010, 22:07#4864

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Tur labāk metināt, jo līmēt nav nopietni, turklāt, domāju, pēc tam tā galva būtu jāpārslīpē, jo nevar zināt, vai karsējot un metinot kas nesašķiebjas

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mix17
22. Feb 2010, 09:46#4865

Kopš: 05. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 467

Braucu ar: visu, kas ripo


21 Feb 2010, 22:07:55 Archy96 rakstīja:
Tur labāk metināt, jo līmēt nav nopietni, turklāt, domāju, pēc tam tā galva būtu jāpārslīpē, jo nevar zināt, vai karsējot un metinot kas nesašķiebjas

Zināt var diegan viennozīmīgi - metinot šķiebjas!!!

Offline

elf
22. Feb 2010, 09:47#4866

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1206

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

www.ramoto.lv atrisinās visas problēmas.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

raimob
22. Feb 2010, 10:27#4867

Kopš: 18. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: KTM 950


22 Feb 2010, 09:47:35 elf rakstīja:
www.ramoto.lv atrisinās visas problēmas.

Un kā tur ar cenām? Palasīju mājas lapu un likās ka varētu būt padārgi....

-----------------

Offline

riiga12
22. Feb 2010, 12:17#4868

Kopš: 20. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 205

Braucu ar: k5 1000

nav gluži tehniskas dabas jautajums- bet vajadzētu sameklēt to čali, kurš pirms pāris mēnešiem šeit reklamējās, ka izgatavo moto vējstiklus uz pasūtījuma, baigi noderētu

Offline

klucis
22. Feb 2010, 13:48#4869

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 221

Braucu ar:


22 Feb 2010, 12:17:27 riiga12 rakstīja:
nav gluži tehniskas dabas jautajums- bet vajadzētu sameklēt to čali, kurš pirms pāris mēnešiem šeit reklamējās, ka izgatavo moto vējstiklus uz pasūtījuma, baigi noderētu

tel.čalim kurs izgatavo moto stiklus 26070630

Offline

MIGs
22. Feb 2010, 16:08#4870

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Feciic:
1. Ja vien rocība ļauj noleic šo Mikuni plauktā un iegādājies Keihin karbiņu !
2. ja tomēr gribi atstāt šo, tad rēķinies, ka karbiņš ir gatavots lai tipa atbilstu emisijas normām, lai uz pirmajiem ātrumiem nevērtos pilnībā vaļā utt. Karoče sūds. Pēc idejas vajaag resnākas dīzes, saregulēt treknu apakšu un tad tiek kautkādā tolkā ar viņu.
3. Izdomā kautkādu sakarīgāku gaisa filtriņu ( tur tāds mazs sūdiņš nāk), jo dzimtais ir triperis un tapēc viņos bieži arī ir pussauja smilšu.
4. Daudzi glusī vakuma trubiņu kas nāk uz membrānas vāciņa.
5. par konkrēto membrānas locīšanos - nu HVZ ! Labāk jau lai ir taisni, bet rēķini ka tai membrānai ir ~10 gadi.
Par galvu - metināt + slīpēt + protams jaunas blīves utt. Vēl jau protams vari paskatīties Ebay ( atkal nekādas garantijas)... jauna LV man lieaks bija kautkas ~400Ls. Vot vienīgi interesanti kā to malu galvai varēja nolauzt ?!
Ja trūks tmotra ķēde tad tas toi neietekmē - vairāk izskatās, ka kāds ir nometis zemē galvu, vai arī ņēmis nost, kautko aizmirsis atskrūvēt un tad sācis skrūvēt ar skrūvgriezi+āmuri+mēseli...

[ Šo ziņu laboja MIGs, 22 Feb 2010, 16:09:01 ]



-----------------

Offline

zet
22. Feb 2010, 16:28#4871

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu


21 Feb 2010, 21:29:58 feciic rakstīja:
Zo šodien meklējot eļļas noplūdi motoram tika nojaukta galva un konstatēts diezgan nepatīkams skats [IMG][/IMG][IMG][/IMG]
Izlūzušais gabals jau bija piekleksēts ar kautkādu brūnu ķenci.
Tagad nevaru saprast ko labāk meklēt-kautkādu superduper līmi vai meistaru kurš itamo bēdu varētu ar garantiju sametināt
Pielīmēt atpakaļ uz epoksidku un no sāna pielīmēt un pieskrūvēt ielāpījumu pēc montāžas.

[ Šo ziņu laboja grosha, 22 Feb 2010, 21:12:51 ]

Offline

Robciks97
22. Feb 2010, 17:38#4872

Kopš: 02. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: SUZUKI DRZ400

Labāk jau aizved pie metinātāja, sūdu tas tev izmaksās, toties turēs normāli.

-----------------
Braucu Gāžu un Vērpju

Offline

Modrs
22. Feb 2010, 17:41#4873

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

paņem un nosēdini pauri pa to gabala tiesu

bet ja nopietni, tad viennozīmīgi metināt, nekādi epo sveķi nelīdzēs. Jācer, ka tas nav kkāds mega gudrais magnēzija sakausējums!

Offline

UDT
22. Feb 2010, 19:53#4874

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


22 Feb 2010, 16:28:06 zet rakstīja:

21 Feb 2010, 21:29:58 feciic rakstīja:
Zo šodien meklējot eļļas noplūdi motoram tika nojaukta galva un konstatēts diezgan nepatīkams skats [IMG][/IMG][IMG][/IMG]
Izlūzušais gabals jau bija piekleksēts ar kautkādu brūnu ķenci.
Tagad nevaru saprast ko labāk meklēt-kautkādu superduper līmi vai meistaru kurš itamo bēdu varētu ar garantiju sametināt
Pielīmēt atpakaļ uz epoksidku un no sāna pielīmēt un pieskrūvēt ielāpījumu pēc montāžas.


Nu ebajaa taada lietota galva kautkaadus 200 EUR maksaa. Mosh labaak pirkt normaalu

http://cgi.ebay.de/Zylinderkopf-KTM-LC4-620-640...h=item5184b570fa

[ Šo ziņu laboja grosha, 22 Feb 2010, 21:22:14 ]



-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

feciic
22. Feb 2010, 20:27#4875

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


22 Feb 2010, 19:53:47 UDT rakstīja:

22 Feb 2010, 16:28:06 zet rakstīja:

21 Feb 2010, 21:29:58 feciic rakstīja:
Zo šodien meklējot eļļas noplūdi motoram tika nojaukta galva un konstatēts diezgan nepatīkams skats [IMG][/IMG][IMG][/IMG]
Izlūzušais gabals jau bija piekleksēts ar kautkādu brūnu ķenci.
Tagad nevaru saprast ko labāk meklēt-kautkādu superduper līmi vai meistaru kurš itamo bēdu varētu ar garantiju sametināt
Pielīmēt atpakaļ uz epoksidku un no sāna pielīmēt un pieskrūvēt ielāpījumu pēc montāžas.


Nu ebajaa taada lietota galva kautkaadus 200 EUR maksaa. Mosh labaak pirkt normaalu

http://cgi.ebay.de/Zylinderkopf-KTM-LC4-620-640...h=item5184b570fa

Nu šitajai jau arī nekāda vaina, vot jāaizbrauc līdz kādam meistaram un jānoskaidro prognozējamās izmaksas ar visām metināšanām un slīpēšanām. Moš točna vienkāršāk nopirkt normālu galvu, ja vel kādu high flow varētu atrast :slapjie_sapņi:

[ Šo ziņu laboja grosha, 22 Feb 2010, 21:22:46 ]

Offline

Archy96
22. Feb 2010, 20:55#4876

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Uz saviem 50ls ,es domāju, remontiņš pavilks

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

puisizzz
22. Feb 2010, 22:18#4877

Kopš: 15. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 181

Braucu ar: Yamaha FZS 600 1999

cik rīgā maksā abi zobrati + ķēde Honda cbr 600 F3 ?
moš lētāk kā uk sanāk ?
jautāju, jo būšu rīgā nākošnedēļ.

-----------------
Latvietis NeLatvijā



Offline

Ekimons
23. Feb 2010, 03:10#4878

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 1124

Braucu ar: KTM

Interesē, vai no hondas derēs suzukam (un otradi) sajūga master cilindrs (hidr.)?
Uzbūves nianses neesmu studējis, bet pēc skata visam vajadzētu derēt
Varbūt kādam ir ko piedāvāt?

Ir kāds provējis lētos šķībo ebaya izstrādājumus?

[ Šo ziņu laboja Ekimons, 23 Feb 2010, 12:30:35 ]



-----------------
Saule. Pērkons. Daugava

Offline

shkapars
23. Feb 2010, 17:58#4879

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


23 Feb 2010, 03:10:00 Ekimons rakstīja:
Interesē, vai no hondas derēs suzukam (un otradi) sajūga master cilindrs (hidr.)?
Uzbūves nianses neesmu studējis, bet pēc skata visam vajadzētu derēt
Varbūt kādam ir ko piedāvāt?

Ir kāds provējis lētos šķībo ebaya izstrādājumus?


stūres diametrs jau visiem vienāds, skrūvē tik klāt. man stāv virsū radiālais no 636. pērkot vajag paskatīties skaitli virsū (collās), kas ir virzuļa diametrs. ņem to, kam ir ap 19mm, nevajag tos, kam ap 16mm. piem, ZX10 nevajag (par pašiem jaunākajiem gadiem gan nezinu) , 636 un zx600rr ir oki . R1 kā Archy - neņem, tam 16mm. Cik zinu, tad Hondām visām ir 19mm (nepārbaudīta infa). šitā ir laba lieta tiem, kas taisās braukt pa trasi, bet bremžu cilindrs vecais. rekomendēju iepirkt radiālo!

par ķīnas ražojumiem, daļai izdodas atgaisot un brauc priecādamies, daļai nē, iemet stūrī un krāj putekļus bet labāk nopirkt lietotu Nissin.

protams, ja var atļauties, tad Brembo (ne tos, kas nāk orģināli no rūpnīcas dažiem modeļiem), Magura, ISR u.c.

Offline

Archy96
23. Feb 2010, 19:44#4880

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


23 Feb 2010, 17:58:36 shkapars rakstīja:

23 Feb 2010, 03:10:00 Ekimons rakstīja:
Interesē, vai no hondas derēs suzukam (un otradi) sajūga master cilindrs (hidr.)?
Uzbūves nianses neesmu studējis, bet pēc skata visam vajadzētu derēt
Varbūt kādam ir ko piedāvāt?

Ir kāds provējis lētos šķībo ebaya izstrādājumus?


stūres diametrs jau visiem vienāds, skrūvē tik klāt. man stāv virsū radiālais no 636. pērkot vajag paskatīties skaitli virsū (collās), kas ir virzuļa diametrs. ņem to, kam ir ap 19mm, nevajag tos, kam ap 16mm. piem, ZX10 nevajag (par pašiem jaunākajiem gadiem gan nezinu) , 636 un zx600rr ir oki . R1 kā Archy - neņem, tam 16mm. Cik zinu, tad Hondām visām ir 19mm (nepārbaudīta infa). šitā ir laba lieta tiem, kas taisās braukt pa trasi, bet bremžu cilindrs vecais. rekomendēju iepirkt radiālo!

par ķīnas ražojumiem, daļai izdodas atgaisot un brauc priecādamies, daļai nē, iemet stūrī un krāj putekļus bet labāk nopirkt lietotu Nissin.

protams, ja var atļauties, tad Brembo (ne tos, kas nāk orģināli no rūpnīcas dažiem modeļiem), Magura, ISR u.c.

Gribi teikt, ka , ja es uzliktu savam R1 cilindru ar diametru 19mm, tad būtu tormazs labāks nekā tagad???

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline