Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
shkapars
23. Feb 2010, 20:01#4881

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

Offline

gliemezis69
23. Feb 2010, 20:22#4882

Kopš: 29. Nov 2009

Ziņojumi: 262

Braucu ar: ar pirkstu pa karti

ar ko atskiras tunetas bremzes no parastajam??? ar cilindru lielaku diametru un savadakiem kluciem kuros ieksa ir dazaas skaidas lai labak bremzetu,,,vai ne ta??


-----------------
Хорошо натренированные рефлексы быстрее, чем удача.
http://www.anga.lv/

Offline

Ekimons
23. Feb 2010, 20:38#4883

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 1124

Braucu ar: KTM


23 Feb 2010, 03:10:00 Ekimons rakstīja:
Interesē, vai no hondas derēs suzukam (un otradi) sajūga master cilindrs (hidr.)?
Uzbūves nianses neesmu studējis, bet pēc skata visam vajadzētu derēt
Varbūt kādam ir ko piedāvāt?


šajā gadījumā interesē sajūgam
Bet padoms par bremzēm

-----------------
Saule. Pērkons. Daugava

Offline

shkapars
23. Feb 2010, 20:41#4884

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

oj

Offline

oss
23. Feb 2010, 20:42#4885

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 991

Braucu ar: KTM Adventure 950


22 Feb 2010, 22:18:01 puisizzz rakstīja:
cik rīgā maksā abi zobrati + ķēde Honda cbr 600 F3 ?
moš lētāk kā uk sanāk ?
jautāju, jo būšu rīgā nākošnedēļ.

Es kad meklēju ninjai, tad vilētāk bija ebay.co.uk DID ķēde. Meistars kas lika virsū teica, ka ķēde ir labas kvalitātes. Cena bija -30% salīdzinot ar LV. Domā pats.

-----------------
"No Club" club

Offline

gynts
23. Feb 2010, 21:42#4886

Kopš: 27. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 460

Braucu ar: yamaha xjr1200:


21 Feb 2010, 22:07:55 Archy96 rakstīja:
Tur labāk metināt, jo līmēt nav nopietni, turklāt, domāju, pēc tam tā galva būtu jāpārslīpē, jo nevar zināt, vai karsējot un metinot kas nesašķiebjas
tak naw ko zaudeet es metinaatu , limes ir kakas neko vinjas netur vismz ne taadam mezglam imho..

Offline

oss
23. Feb 2010, 22:12#4887

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 991

Braucu ar: KTM Adventure 950


22 Feb 2010, 20:27:34 feciic rakstīja:

22 Feb 2010, 19:53:47 UDT rakstīja:

22 Feb 2010, 16:28:06 zet rakstīja:

21 Feb 2010, 21:29:58 feciic rakstīja:
Zo šodien meklējot eļļas noplūdi motoram tika nojaukta galva un konstatēts diezgan nepatīkams skats [IMG][/IMG][IMG][/IMG]
Izlūzušais gabals jau bija piekleksēts ar kautkādu brūnu ķenci.
Tagad nevaru saprast ko labāk meklēt-kautkādu superduper līmi vai meistaru kurš itamo bēdu varētu ar garantiju sametināt
Pielīmēt atpakaļ uz epoksidku un no sāna pielīmēt un pieskrūvēt ielāpījumu pēc montāžas.


Nu ebajaa taada lietota galva kautkaadus 200 EUR maksaa. Mosh labaak pirkt normaalu

http://cgi.ebay.de/Zylinderkopf-KTM-LC4-620-640...h=item5184b570fa

Nu šitajai jau arī nekāda vaina, vot jāaizbrauc līdz kādam meistaram un jānoskaidro prognozējamās izmaksas ar visām metināšanām un slīpēšanām. Moš točna vienkāršāk nopirkt normālu galvu, ja vel kādu high flow varētu atrast :slapjie_sapņi:

a shis neder? http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...cycle/jheoi.html

-----------------
"No Club" club

Offline

UDT
23. Feb 2010, 22:23#4888

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


23 Feb 2010, 22:12:35 oss rakstīja:

22 Feb 2010, 20:27:34 feciic rakstīja:

22 Feb 2010, 19:53:47 UDT rakstīja:

22 Feb 2010, 16:28:06 zet rakstīja:

21 Feb 2010, 21:29:58 feciic rakstīja:
Zo šodien meklējot eļļas noplūdi motoram tika nojaukta galva un konstatēts diezgan nepatīkams skats [IMG][/IMG][IMG][/IMG]
Izlūzušais gabals jau bija piekleksēts ar kautkādu brūnu ķenci.
Tagad nevaru saprast ko labāk meklēt-kautkādu superduper līmi vai meistaru kurš itamo bēdu varētu ar garantiju sametināt
Pielīmēt atpakaļ uz epoksidku un no sāna pielīmēt un pieskrūvēt ielāpījumu pēc montāžas.


Nu ebajaa taada lietota galva kautkaadus 200 EUR maksaa. Mosh labaak pirkt normaalu

http://cgi.ebay.de/Zylinderkopf-KTM-LC4-620-640...h=item5184b570fa

Nu šitajai jau arī nekāda vaina, vot jāaizbrauc līdz kādam meistaram un jānoskaidro prognozējamās izmaksas ar visām metināšanām un slīpēšanām. Moš točna vienkāršāk nopirkt normālu galvu, ja vel kādu high flow varētu atrast :slapjie_sapņi:

a shis neder? http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...cycle/jheoi.html



nu jaa dzineeju pa 300 LS jau vareetu gan panjemt...tur nevajadziigaas daljas no vecaa var pa to pashu summu vaacu ebajaa iztirgot..

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

feciic
23. Feb 2010, 22:36#4889

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


23 Feb 2010, 22:12:35 oss rakstīja:

22 Feb 2010, 20:27:34 feciic rakstīja:

22 Feb 2010, 19:53:47 UDT rakstīja:

22 Feb 2010, 16:28:06 zet rakstīja:

21 Feb 2010, 21:29:58 feciic rakstīja:
Zo šodien meklējot eļļas noplūdi motoram tika nojaukta galva un konstatēts diezgan nepatīkams skats [IMG][/IMG][IMG][/IMG]
Izlūzušais gabals jau bija piekleksēts ar kautkādu brūnu ķenci.
Tagad nevaru saprast ko labāk meklēt-kautkādu superduper līmi vai meistaru kurš itamo bēdu varētu ar garantiju sametināt
Pielīmēt atpakaļ uz epoksidku un no sāna pielīmēt un pieskrūvēt ielāpījumu pēc montāžas.


Nu ebajaa taada lietota galva kautkaadus 200 EUR maksaa. Mosh labaak pirkt normaalu

http://cgi.ebay.de/Zylinderkopf-KTM-LC4-620-640...h=item5184b570fa

Nu šitajai jau arī nekāda vaina, vot jāaizbrauc līdz kādam meistaram un jānoskaidro prognozējamās izmaksas ar visām metināšanām un slīpēšanām. Moš točna vienkāršāk nopirkt normālu galvu, ja vel kādu high flow varētu atrast :slapjie_sapņi:

a shis neder? http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...cycle/jheoi.html

Derēt jau der tikai diezvai pipars tirgos pliku galvu un pirkt motoru plus mainīt klani sanāk vismaz 400ls kas galīgi vairs nav interesanti

Offline

Chris
24. Feb 2010, 09:47#4890

Kopš: 24. Aug 2009

Ziņojumi: 145

Braucu ar: R1

Kāds varētu būt iemesls tam, ka palaižot stūri vaļā (pie 70km/h +) baikam, sāk stūre svaidīties!
Demferis nepieciešams?!

Pēc būtības arī bez demfera stūrei nevajadzētu sākt staigāt! Jawām, Ižiem varēja laist arī pie 90km/h vaļā un no problemooo

[ Šo ziņu laboja Chris, 24 Feb 2010, 09:48:06 ]

Offline

Remus
24. Feb 2010, 10:15#4891

Kopš: 05. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 223

Braucu ar: B-King


24 Feb 2010, 09:47:30 Chris rakstīja:
Kāds varētu būt iemesls tam, ka palaižot stūri vaļā (pie 70km/h +) baikam, sāk stūre svaidīties!
Demferis nepieciešams?!

Pēc būtības arī bez demfera stūrei nevajadzētu sākt staigāt! Jawām, Ižiem varēja laist arī pie 90km/h vaļā un no problemooo


Disbalanss priekšējam ritenim

Offline

Chris
24. Feb 2010, 10:19#4892

Kopš: 24. Aug 2009

Ziņojumi: 145

Braucu ar: R1


24 Feb 2010, 10:15:32 Remus rakstīja:

24 Feb 2010, 09:47:30 Chris rakstīja:
Kāds varētu būt iemesls tam, ka palaižot stūri vaļā (pie 70km/h +) baikam, sāk stūre svaidīties!
Demferis nepieciešams?!

Pēc būtības arī bez demfera stūrei nevajadzētu sākt staigāt! Jawām, Ižiem varēja laist arī pie 90km/h vaļā un no problemooo


Disbalanss priekšējam ritenim


Ar riteņa balansēšanu varētu tikt cauri? Jo vibrācijas nekādas nav!

Offline

Subbis
24. Feb 2010, 11:03#4893

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 466

Braucu ar:

Vai amīša stiprinājuma skrūvēm savās buksēs būtu jāieguļ stingri bez brīvkustībām? Vēl pagājšsezon atklāju, ka man pakaļējās dakšas galā atslogojot ir brīvkustība augšā-lejā. Tagad, kad viss ir atjaukts, mēģinu lokalizēt problēmu. Amīts it kā viens, bet iespējamās sāpju vietas veselas 5!

Offline

Negantelis
24. Feb 2010, 11:21#4894

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5375

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

paskaties kā riepa nodilusi. Vienam vmaxam tā reiz bija. Bija ļoti nepatīkami.

-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

gynts
24. Feb 2010, 11:24#4895

Kopš: 27. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 460

Braucu ar: yamaha xjr1200:


24 Feb 2010, 10:19:36 Chris rakstīja:

24 Feb 2010, 10:15:32 Remus rakstīja:

24 Feb 2010, 09:47:30 Chris rakstīja:
Kāds varētu būt iemesls tam, ka palaižot stūri vaļā (pie 70km/h +) baikam, sāk stūre svaidīties!
Demferis nepieciešams?!

Pēc būtības arī bez demfera stūrei nevajadzētu sākt staigāt! Jawām, Ižiem varēja laist arī pie 90km/h vaļā un no problemooo


Disbalanss priekšējam ritenim


Ar riteņa balansēšanu varētu tikt cauri? Jo vibrācijas nekādas nav!
pumpa riepai riepa sudiga

Offline

Chris
24. Feb 2010, 11:27#4896

Kopš: 24. Aug 2009

Ziņojumi: 145

Braucu ar: R1


24 Feb 2010, 11:24:27 gynts rakstīja:

24 Feb 2010, 10:19:36 Chris rakstīja:

24 Feb 2010, 10:15:32 Remus rakstīja:

24 Feb 2010, 09:47:30 Chris rakstīja:
Kāds varētu būt iemesls tam, ka palaižot stūri vaļā (pie 70km/h +) baikam, sāk stūre svaidīties!
Demferis nepieciešams?!

Pēc būtības arī bez demfera stūrei nevajadzētu sākt staigāt! Jawām, Ižiem varēja laist arī pie 90km/h vaļā un no problemooo


Disbalanss priekšējam ritenim


Ar riteņa balansēšanu varētu tikt cauri? Jo vibrācijas nekādas nav!
pumpa riepai riepa sudiga


nope, nav pumpas, riepa laba! Michelin, bez jebkādiem defektiem.

Offline

UDT
24. Feb 2010, 12:09#4897

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


24 Feb 2010, 11:03:44 Subbis rakstīja:
Vai amīša stiprinājuma skrūvēm savās buksēs būtu jāieguļ stingri bez brīvkustībām? Vēl pagājšsezon atklāju, ka man pakaļējās dakšas galā atslogojot ir brīvkustība augšā-lejā. Tagad, kad viss ir atjaukts, mēģinu lokalizēt problēmu. Amīts it kā viens, bet iespējamās sāpju vietas veselas 5!


Kaadam mocim?? Ja tev ir taa šūpole liidziigi kaa krosiniekiem (iznjemot ktm) tad maza briivkustiiba var buut, bet es savam nomainiiju visu komplektu, luftes nav vispaar...gan jau nedaudz paraadiisies kad izbrauks..

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

peecis
24. Feb 2010, 12:37#4898

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B

mok vēl kādam noder:
bij man dominatoram neliela problēma - ja pastāv ilgāk ka 3-5 dienas, dranķīgi lec (baig ilgi jāzāģē). akumulators labs, īpaši par to nesatrocos, jo pēc dienas stāvēšanas lec perfekti.

izrādijās ka jāver ciet beņas krāniņš
vakar bij nostāvējis ~6 nedēļas, nolēju beņu, darbināju - perfekti

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

MIGs
24. Feb 2010, 12:48#4899

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


24 Feb 2010, 11:03:44 Subbis rakstīja:
Vai amīša stiprinājuma skrūvēm savās buksēs būtu jāieguļ stingri bez brīvkustībām? Vēl pagājšsezon atklāju, ka man pakaļējās dakšas galā atslogojot ir brīvkustība augšā-lejā. Tagad, kad viss ir atjaukts, mēģinu lokalizēt problēmu. Amīts it kā viens, bet iespējamās sāpju vietas veselas 5!

Nezinu par pakaļējo amīti( Nevis prolinku/buksēm), bet priekšējam krosa amītim brīvkustība ir normāla lieta/fīča. Domāju, ka to ar var tīri intuitīvi pateikt, vai tur ir kautkas hana vai tam tā jābūt ! Nezinu vai tas ir visiem, vai ne visiem !

-----------------

Offline

shkapars
24. Feb 2010, 12:49#4900

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


24 Feb 2010, 10:19:36 Chris rakstīja:


Ar riteņa balansēšanu varētu tikt cauri? Jo vibrācijas nekādas nav!


kā arī var būt
- izdilušas dakšas bukses,
- dakšā eļļa veca un nestrādā
- stūres gultnis izdilis/nenoregulēts
- kādas citas problēmas ar priekšējo riepu
gan jau vēl kas cits ar var būt

Offline