Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
semigall
01. Mar 2010, 12:06#4961

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky

ja skaņa liekas pārāk aizdomīga aizdzen pie kāda spečuka,lai paklausās
kaut vai pie Laurich
jāsaprot no kurienes tā skaņa īsti nāk
es nepiefiksēju kurš gads,bet pārlasot postu sapratu,ka runa par 92 gadu-tad protams ir prātīgāk pirms sezonas savest kārtībā

Offline

endurists
01. Mar 2010, 12:10#4962

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1250

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


01 Mar 2010, 11:01:36 Bagars rakstīja:

01 Mar 2010, 10:19:09 Superyder rakstīja:
man aizmugurē ar uzrakstu - Россия vienīgais ar fēnu karsējot iznāca laukā. [pi*di iepriekšējam saimniekam]

Iepriekšējā saimniekā nav problēma. tā ir pareiza tehnoloģija! lai izņemtu un pēctam ieliktu gultni, rumba jāuzsilda! Uzsildot tā izplešas un līdz ar to arī gultņa vieta. Tas izslēdz rultņa ārējā gredzena griešanos rumbā. Gultni nedrīxt sist ieksā vai presēt, jo rumbas ir no viegla, trausla bet cieta alumīnija, kurš trieciena gadījumā var pārplīst. Tās pārplīst arī tad, ja pārvelk riteņa asi(piem. parasti offroada močiem). Iekšējā bukse (kas rumbā starp gultņiem) arī ir alumīnija. par daudz pievelkot asi, tā sapiežas, gultņi nospriegojas un rumba plīst (plaisas) īpaši tad, ja gulnis iedzīts aukstā rumbā.


Nu nav jau tik jēlas tās rumbas. ar prātīgu izdzīšanu un iztīrot rumbu var maigi iesist bez problēmām. Prakstiski visiem močiem, kas ģimenē ir bijuši ((520EXC, 525 EXC, LC4 Adventure, Yamaha WR426, Yam YZ 250, gan jau arī Dominatoram un DR650 tika mainiti)) ir mainīti gultņi ar lauku metodi un nekas nav notocis. Pats galvenais paskatīties vai nav sprostgredzens, tad ar prātu izsist, iztīrīt un mainot sitiena punktu lēnām iesist atpakaļ un būs labi.

[ Šo ziņu laboja endurists, 01 Mar 2010, 13:25:34 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

riiga12
01. Mar 2010, 13:18#4963

Kopš: 20. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 205

Braucu ar: k5 1000

sveiki, čoms interesējas kur varētu notonēt stikliņu mocim PM. mocis

Offline

MIGs
01. Mar 2010, 13:24#4964

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


01 Mar 2010, 11:01:36 Bagars rakstīja:

01 Mar 2010, 10:19:09 Superyder rakstīja:
man aizmugurē ar uzrakstu - Россия vienīgais ar fēnu karsējot iznāca laukā. [pi*di iepriekšējam saimniekam]

Iepriekšējā saimniekā nav problēma. tā ir pareiza tehnoloģija! lai izņemtu un pēctam ieliktu gultni, rumba jāuzsilda! Uzsildot tā izplešas un līdz ar to arī gultņa vieta. Tas izslēdz rultņa ārējā gredzena griešanos rumbā. Gultni nedrīxt sist ieksā vai presēt, jo rumbas ir no viegla, trausla bet cieta alumīnija, kurš trieciena gadījumā var pārplīst. Tās pārplīst arī tad, ja pārvelk riteņa asi(piem. parasti offroada močiem). Iekšējā bukse (kas rumbā starp gultņiem) arī ir alumīnija. par daudz pievelkot asi, tā sapiežas, gultņi nospriegojas un rumba plīst (plaisas) īpaši tad, ja gulnis iedzīts aukstā rumbā.

Nu Ķīniešiem varbūt tā arī ir, bet normālai rumbai nekas nenotiks ja nedaudz paklapēsi ar āmuru. IBIO to nevar salīdiznāt ar to slodzi kas tai jātur uzlecot pa kādu pampaku.
Gultņu ieliksāna ir cits stāsts - es parasti visus gultņus presēju, ja nav preses tad smuki iesitu - galvenais jau ko lauku šķūneri parasti sadara ir ar āmuru sit pa gultņa vidu. Protams, ka tur ir pizdrets un uzreiz. Ja rokas nav līkas un ir kautcik smadzenes tad aŗi ar āmuru var smuki iesist - ieteicams paņemt kādu sagatavi vai piemēram muciņu atslēgu kas der pēc izmēra.

-----------------

Offline

marcis
01. Mar 2010, 14:19#4965

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


01 Mar 2010, 11:10:01 semigall rakstīja:

01 Mar 2010, 10:10:25 Negantelis rakstīja:

01 Mar 2010, 08:32:56 raimob rakstīja:

25 Feb 2010, 08:43:39 raimob rakstīja:
Jautājums Yamahas Xj600 1992. gads Diversija speciem! Kas varētu būt pie vaianas ka izspiežot sajīgu viss ir kluss, bet palaižot vaļā sāk grabēt nedaudz kārbā...vai tur arī kā autiņam ir līdzīgi izspiedēj gūltnis vai kā?

Vakar pielaidu moci un klausījos to grabēšanu. Vai nevarētu būt ka spaidot sajūgu grab motoram otrā pusē??? Kas tur atrodas .. ģenerators laikam... varbūt tiešām kāds gūltnis padilis vai kas? Tiešām baigi grab un nāk jau pavasaris ... jāsaved kārtībā lai var gāzēt!


nemīz tas ir normāli.Un ir ne tikai diversijai/

ja izspiežot sajugu skaņa pazūd tad respektīvi saistīts ar izspiedējmehānismu
YAMAHAM grab manai arī
skaņa mānīgs lielums -tā skaņa var nākt no otras puses,bet subjektīvi liekās ka grab šajā pusē



Ja, izspiežot sajūgu, graboņa pazūd, tas varētu būt kārbas primārās ass gultnis.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Modrs
01. Mar 2010, 14:31#4966

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

vai tad kārbas gultņi mēdz nokārties? nu neesmu nekad dzirdējis. Lai autors pamaina eļļu, visticamāk, ka vnk grab sajūga kurvis. Tāpat, kā dukātiem

Offline

martinss
01. Mar 2010, 15:03#4967

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Ja parvelk keedi, tas gultnis pie zvaigzniites noklajas ka prieks.


01 Mar 2010, 14:31:53 Modrs rakstīja:
vai tad kārbas gultņi mēdz nokārties? nu neesmu nekad dzirdējis. Lai autors pamaina eļļu, visticamāk, ka vnk grab sajūga kurvis. Tāpat, kā dukātiem


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
01. Mar 2010, 15:08#4968

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Nu, nu, gulnjus esmu kaudzem mainijis ritenjos, vienmer ir vnk sisti araa, nekas tur neluuzt un neplaisaa. Ja rumba buus cieta un trausla, spiekju vietaas atrii buus luzumi. rumbai, ipashi spiekjotai, ir japadodas tomer.
Tapat neesmu redzejis aluminija distancerus, var but buut, ka kadam ir, tad iesham zveeriigi novelkot asi varetu buut brinumi.
Vieniigais ka iekshaa liekot tiesham nedriist sist pa vidu- sitiens iet cauri lodiitem un sasit bedriites. Pratiigaakais ir preseet, tur arii prese nav vajadziiga, bet kads M12 viitnju stienis un kaudzite ar shaibaam un uzgriezhnu mucinjaam (es pat autinjam visu piekari ar tadu paarlasiju kur vajadzeja ko preseet)..

Labais tonis, protams, ir rumbu pasildiit ar fenu, pirms to dariit, bet praksee liela jega nav ja gulnjus nemaina biezhi.


01 Mar 2010, 11:01:36 Bagars rakstīja:
Iepriekšējā saimniekā nav problēma. tā ir pareiza tehnoloģija! lai izņemtu un pēctam ieliktu gultni, rumba jāuzsilda! Uzsildot tā izplešas un līdz ar to arī gultņa vieta. Tas izslēdz rultņa ārējā gredzena griešanos rumbā. Gultni nedrīxt sist ieksā vai presēt, jo rumbas ir no viegla, trausla bet cieta alumīnija, kurš trieciena gadījumā var pārplīst. Tās pārplīst arī tad, ja pārvelk riteņa asi(piem. parasti offroada močiem). Iekšējā bukse (kas rumbā starp gultņiem) arī ir alumīnija. par daudz pievelkot asi, tā sapiežas, gultņi nospriegojas un rumba plīst (plaisas) īpaši tad, ja gulnis iedzīts aukstā rumbā.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Modrs
01. Mar 2010, 15:54#4969

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


01 Mar 2010, 15:03:02 martinss rakstīja:

Ja parvelk keedi, tas gultnis pie zvaigzniites noklajas ka prieks.


01 Mar 2010, 14:31:53 Modrs rakstīja:
vai tad kārbas gultņi mēdz nokārties? nu neesmu nekad dzirdējis. Lai autors pamaina eļļu, visticamāk, ka vnk grab sajūga kurvis. Tāpat, kā dukātiem



bet tevis pieminētais gultnis ir uz sekundārās ass, jā, piekrītu, var noklāties. primārā ass ir tā, uz kuras ir sajūgs, un kādā veidā to var nokaut,

Offline

Superyder
01. Mar 2010, 15:57#4970

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar: kmxxx


01 Mar 2010, 11:21:22 user rakstīja:

01 Mar 2010, 11:10:55 osiic rakstīja:
User - labaak tad meklee shito modeli no Yamahas: vinjam nav kjiinieshu motors, nav trumuljbremzes un dakhsa arii nav ziimulja diametraa




osiic - es arī galveno kārt skatos no yamahas
domāju xt125r, jo tas wr ir jaudīgāks, bet lietotu tādu nedabūšu..

ja ir iespēja ņem to WR, jo tas būs nopietnāks, bezceļam.. ar 10 zirdziņiem ir stipri pa īsu[XT125R], pats redzēsi, kad dabūsi izbraukt

[ Šo ziņu laboja Superyder, 01 Mar 2010, 15:57:59 ]

Offline

user
01. Mar 2010, 16:12#4971

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 209

Braucu ar: z750

ok, paldies par atbildēm!
bezceļam ne gluži - vairāk meža takām un grunts ceļiem. ok, jāskatās!

Offline

raimob
01. Mar 2010, 16:16#4972

Kopš: 18. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: KTM 950


01 Mar 2010, 15:03:02 martinss rakstīja:

Ja parvelk keedi, tas gultnis pie zvaigzniites noklajas ka prieks.


01 Mar 2010, 14:31:53 Modrs rakstīja:
vai tad kārbas gultņi mēdz nokārties? nu neesmu nekad dzirdējis. Lai autors pamaina eļļu, visticamāk, ka vnk grab sajūga kurvis. Tāpat, kā dukātiem


Kapēc gan nevarētu noklāties... man ir pieredze, bet ne mocim , bet autiņam... liekas ka nekas īpāši savādāks nevarētu būt!!!

-----------------

Offline

martinss
01. Mar 2010, 16:46#4973

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Es arii apkopju paris sveshus mocus... nevienam rumbu salauzis neesmu. Tapat dazhnedazhadaakas tehnikas vieniibas ar gultnjiem tajos ir paarlasiitas pietiekami daudz lai zinaatu ko var un ko nee.

Vienigi ka daudzus panemienus labak nelietot tiem, kuriem nav pieredze un pietiekama izjuuta, tas gan, tad tiesham labaak preciizi ieverot PAREIZO tehnologiju. Tomer galeejiibas aiziet nevajag arii.

Labs piemers bija mums kolchozaa dzeks, kursh autinju tiltus izmeetaja pa smilshainu griidu darbniicaas un visu tadu arii salika atpakalj, a tur bija arii starplikas reguleeshanai, iedomajieties kaa ir reguleet sazobi ar tadaam. BET- vina taisiitie tilti bija klusi un gaja kamer zobi nodila. A no kapitalaa atnakushi parasti gaudoja un atri izjuka. Vnk manja laba kadram bija.


01 Mar 2010, 16:17:06 Bagars rakstīja:
Kungi, es tādus murgus kā sišanu pa gultņa iekšējo gredzenu pat neapspriežu. Protams, katrs drixt savu moci kā grib. bet es runāju par PAREIZU TEHNOLOĢIJU. Ievērojot to, mo braux 3x ilgāk, mazāk būs cepšanās par sūdīgiem servisiem, mazāk lamāsiet iepriekšējos saimniekus, lietoto mo tirgotājus utt. Tā kā es apkopju arī svešus mo, tad cenšos vienmēr ievērot PAREIZU TEHNOLOĢIJU. varbūt iznāk mazliet dārgāk, toties ar garantiju! Protams šķūnētāji savā šķūnī var šķūnēt kā grib. tāpēc jau ir šis forums, lai katrs lietotājs paņemtu sev to, ko atdzīst par vajadzīgu.
P.S. pēdējā pusgada laikā esmu pārdevis 4 KTM riteņu rumbas un 2 riteņus džekiem, kuri savējās ir sabojājuši.

[ Šo ziņu laboja martinss, 01 Mar 2010, 16:52:45 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

UDT
01. Mar 2010, 19:21#4974

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


01 Mar 2010, 16:17:06 Bagars rakstīja:

01 Mar 2010, 15:08:10 martinss rakstīja:

Nu, nu, gulnjus esmu kaudzem mainijis ritenjos, vienmer ir vnk sisti araa, nekas tur neluuzt un neplaisaa. Ja rumba buus cieta un trausla, spiekju vietaas atrii buus luzumi. rumbai, ipashi spiekjotai, ir japadodas tomer.
Tapat neesmu redzejis aluminija distancerus, var but buut, ka kadam ir, tad iesham zveeriigi novelkot asi varetu buut brinumi.
Vieniigais ka iekshaa liekot tiesham nedriist sist pa vidu- sitiens iet cauri lodiitem un sasit bedriites. Pratiigaakais ir preseet, tur arii prese nav vajadziiga, bet kads M12 viitnju stienis un kaudzite ar shaibaam un uzgriezhnu mucinjaam (es pat autinjam visu piekari ar tadu paarlasiju kur vajadzeja ko preseet)..

Labais tonis, protams, ir rumbu pasildiit ar fenu, pirms to dariit, bet praksee liela jega nav ja gulnjus nemaina biezhi.


01 Mar 2010, 11:01:36 Bagars rakstīja:
Iepriekšējā saimniekā nav problēma. tā ir pareiza tehnoloģija! lai izņemtu un pēctam ieliktu gultni, rumba jāuzsilda! Uzsildot tā izplešas un līdz ar to arī gultņa vieta. Tas izslēdz rultņa ārējā gredzena griešanos rumbā. Gultni nedrīxt sist ieksā vai presēt, jo rumbas ir no viegla, trausla bet cieta alumīnija, kurš trieciena gadījumā var pārplīst. Tās pārplīst arī tad, ja pārvelk riteņa asi(piem. parasti offroada močiem). Iekšējā bukse (kas rumbā starp gultņiem) arī ir alumīnija. par daudz pievelkot asi, tā sapiežas, gultņi nospriegojas un rumba plīst (plaisas) īpaši tad, ja gulnis iedzīts aukstā rumbā.


Kungi, es tādus murgus kā sišanu pa gultņa iekšējo gredzenu pat neapspriežu. Protams, katrs drixt savu moci kā grib. bet es runāju par PAREIZU TEHNOLOĢIJU. Ievērojot to, mo braux 3x ilgāk, mazāk būs cepšanās par sūdīgiem servisiem, mazāk lamāsiet iepriekšējos saimniekus, lietoto mo tirgotājus utt. Tā kā es apkopju arī svešus mo, tad cenšos vienmēr ievērot PAREIZU TEHNOLOĢIJU. varbūt iznāk mazliet dārgāk, toties ar garantiju! Protams šķūnētāji savā šķūnī var šķūnēt kā grib. tāpēc jau ir šis forums, lai katrs lietotājs paņemtu sev to, ko atdzīst par vajadzīgu.
P.S. pēdējā pusgada laikā esmu pārdevis 4 KTM riteņu rumbas un 2 riteņus džekiem, kuri savējās ir sabojājuši.


Nu vispar jau pareizi ir, ja tieshaam tehnologija ir pareiza...es arii tagad mocim gandriiz visas skruves velku ar dinamometrisko atsleegu atbilstoishi manuaalim, kautgan agraak uzskatiiju ka tas ir garaam un jaavelk uz izjuutaam.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Jurgis_valkyrie
03. Mar 2010, 10:27#4975

Kopš: 02. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Honda Valkyrie Interstate

Ceru ka ar trešo reizi sanāks... Ir sāpe...
Pagājušogad nosvilināju sajūgu. Sasūtīju jaunus frikcijas diskus, nomainīju - viss it kā baigi normāli!!! BET katru rītu salipuši diski sajūgam tā ka pirmajā ātrumā nevar dabūt (principā jau var, bet ar baigo lēcienu) pārējās dienas laikā viss o.k. ātrumi slēdzās kā pienākās. nākamā rītā atkal tas pats... Mocis Honda Valkyrie GL 1500 Interstate.
Jautājums ir vai jāmeklē citi sajūga diski vai var varbūt ar citu eļļu mēģināt vai ir kādas citas idejas???

Offline

rix
03. Mar 2010, 10:41#4976

Kopš: 18. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 673

Braucu ar: Z 1000


03 Mar 2010, 10:27:50 Jurgis_valkyrie rakstīja:
Ceru ka ar trešo reizi sanāks... Ir sāpe...
Pagājušogad nosvilināju sajūgu. Sasūtīju jaunus frikcijas diskus, nomainīju - viss it kā baigi normāli!!! BET katru rītu salipuši diski sajūgam tā ka pirmajā ātrumā nevar dabūt (principā jau var, bet ar baigo lēcienu) pārējās dienas laikā viss o.k. ātrumi slēdzās kā pienākās. nākamā rītā atkal tas pats... Mocis Honda Valkyrie GL 1500 Interstate.
Jautājums ir vai jāmeklē citi sajūga diski vai var varbūt ar citu eļļu mēģināt vai ir kādas citas idejas???

tad kad mainīji sajūgu tad eļļu nomainīji, vai mauci to pašu eļļu kurā biji sajūgu nosvilinājis?

-----------------
Vairāk braukt!!!

Offline

Jurgis_valkyrie
03. Mar 2010, 10:46#4977

Kopš: 02. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Honda Valkyrie Interstate

Pēc disku maiņas nomainīju gan filtru gan eļļu!!!

Offline

rix
03. Mar 2010, 11:05#4978

Kopš: 18. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 673

Braucu ar: Z 1000


03 Mar 2010, 10:46:05 Jurgis_valkyrie rakstīja:
Pēc disku maiņas nomainīju gan filtru gan eļļu!!!

Pieļauju variantu ka bija palikusi vēl daļa vecās eļļas, ielejot jauno tu atsķaidīji to zampu un sabojāji eļļu, variants paskaties kāda tev tā eļļa tagad ir palikusi, ja nav laba tad nomaini vēlreiz, varbūt pirms jaunas liešanas izmazgā ar kārbu mazgājamo līdzekli, bet nu tas tā pats mazgājis nekad neesmu, neesmu tāds pedants.
Un vēl ja nau baigais gemarojs atjauc paskaties kas par šteksiem ar to sajūgu.

-----------------
Vairāk braukt!!!

Offline

Jurgis_valkyrie
03. Mar 2010, 11:12#4979

Kopš: 02. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Honda Valkyrie Interstate

nu labi bet tad atkal jaunus diskus pirkt un mainīt noteikti nav jēgas???

Offline

dropman
03. Mar 2010, 11:25#4980

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Vakar veikalā ieraudziju to mazgajamo lidzekli kuru iejauc pirms ellas mainjas un 10min padarbina un tad lej nost visu.
Jautajums - vai mocha sajugam tas nevaretu kaitet?

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline