Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Čoperistu topiks
Autors | Ziņojums |
Barada | |  Kopš: 02. Sep 2009
No: Lielvārde
Ziņojumi: 1357
Braucu ar: XL1000V, W163
|
05 Aug 2014, 20:35:46 Kriso rakstīja:
Labi, laikam mazais Shadows atkrīt.
Ar moci gribu braukt ikdienā + šad tad kādu somu pielikt klāt kopā ar pasažieri.
Kā ir ar lielajiem shadowiem? Respektīvi kautkas šāds - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...honda/dxlki.html ?
Man personīgi nepiesaista lielie čoperi, tieši dēļ to lielajiem izmēriem, kā arī pieļaujamā budžeta griesti ir €3500, kur jau arī no lielajiem čopjiem daudzi nemaz nepalien apakšā.
Ja nekas interesants neparādās, tad drīzak ir jāsāk skatīties uz "lielo/muscle" strītu pusi. X4/Cb1300/XJR.
Tāda incanta taktika! Ja ne čopers, tad šāds variants. Daudziem te ir un ir bijis X4. Man tagad tāds ir. Teikšu kā ir. Ja man ar viņu, katru dienu, būtu jābrauc - tad nu atvainojiet! Neparko! Arī pasažiere nav sajūsmā par viņai piedāvāto sēdpozīciju! Un piedāvātais papildaprīkojums ir gaužām niecīgs. Jā un bākas apjoms, liks bieži apmeklēt DUS. Par pārējiem Tevis norādītajiem aparātiem nespriedīšu. Vienīgi CB 1300 - paliels un pasmags.
----------------- Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas. | Offline
| | |
lomsz | |  Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
|
05 Aug 2014, 20:35:46 Kriso rakstīja:
Labi, laikam mazais Shadows atkrīt.
Ar moci gribu braukt ikdienā + šad tad kādu somu pielikt klāt kopā ar pasažieri.
Kā ir ar lielajiem shadowiem? Respektīvi kautkas šāds - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...honda/dxlki.html ?
Man personīgi nepiesaista lielie čoperi, tieši dēļ to lielajiem izmēriem, kā arī pieļaujamā budžeta griesti ir €3500, kur jau arī no lielajiem čopjiem daudzi nemaz nepalien apakšā.
Ja nekas interesants neparādās, tad drīzak ir jāsāk skatīties uz "lielo/muscle" strītu pusi. X4/Cb1300/XJR.
Vecais VT 1100 ir ļoti izturīgs aparāts, var pirkt, es gan vispirms paskatītos ASV izsolēs, pie leišiem utt... Zinu vienu Shadow 1100, kas pārdzīvojis 4 avārijas, eļļas pārliešanu, ielietu autoeļļu, ilgstošu braukšanu ar izregulētiem karburatoriem ar taisnām trubām... Iet un iet, saimnieks pat saremontēja visu šogad ... Tie angļu sludinājumos- nu Moto Guzzi ir ekskluzīvs pie mums, būs problēmas ar detaļām (itālis), Triumph Thunderbird man patīk, bet arī ekskluzīvs (anglis), cik zinu, pat sakarīga dīlera nav Latvijā viņiem... [ Šo ziņu laboja lomsz, 05 Aug 2014, 22:22:49 ] | Offline
| | |
ursus | |  Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| Suzuki pārdots...
Jauns jau nopirkts...
Nezinu smieties vai raudāt? 
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=12472
Galvenais, ka man patīk.Ilgi Edijam nācās gaidīt kamēr savu Burgmanu pārdevu 
----------------- JAWA | Offline
| | |
|
ursus | |  Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| 1. Kur -novilkt- manuāli(tā no rūpnīcas man liekas par plānu).
2.Kā izlīdzaties bez centrālās pekas?
P.S. Suzuki marodieris.
----------------- JAWA | Offline
| | |
normy | |  Kopš: 29. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Yamaha XV1600
| neatceros kurš useris, bet kāds te piedāvāja visvisādus manuāļus. Vajag parakt pa forumu.
A par peku - liekam uz sānu pekas 
----------------- www.streetfighters.lv | Offline
| | |
keg | |  Kopš: 23. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 150
Braucu ar: Suzuki Intruder VS750
|
08 Aug 2014, 13:29:36 ursus rakstīja:
1. Kur -novilkt- manuāli(tā no rūpnīcas man liekas par plānu).
..
Savam '89. gada Suzuki Intruder atradu
šeit | Offline
| | |
ursus | |  Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| Protams lieku uz sāna pekas.
Drīzāk jautājums centrālās sakarā
1. Rati tak jāizņem? ar sānu tākā nesanāks...
2. un ja citi remonti? kad lieti noder centrālā?
Centrālā ,kā vajadzība kaut ko paremontēt(riteņi,ķēde)
----------------- JAWA | Offline
| | |
schwartz | |  Kopš: 18. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 150
Braucu ar: FLHTCUI; K-175
|
08 Aug 2014, 22:08:36 ursus rakstīja:
Protams lieku uz sāna pekas.
Drīzāk jautājums centrālās sakarā
1. Rati tak jāizņem? ar sānu tākā nesanāks...
2. un ja citi remonti? kad lieti noder centrālā?
Centrālā ,kā vajadzība kaut ko paremontēt(riteņi,ķēde)
Priekš tādiem darbiem eksistē pacēlājs/domkrats. | Offline
| | |
nk | |  Kopš: 11. Sep 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 473
Braucu ar: Āfriku
|
09 Aug 2014, 17:33:42 schwartz rakstīja:
08 Aug 2014, 22:08:36 ursus rakstīja:
Protams lieku uz sāna pekas.
Drīzāk jautājums centrālās sakarā
1. Rati tak jāizņem? ar sānu tākā nesanāks...
2. un ja citi remonti? kad lieti noder centrālā?
Centrālā ,kā vajadzība kaut ko paremontēt(riteņi,ķēde)
Priekš tādiem darbiem eksistē pacēlājs/domkrats.
Tieši tā! Kad divatā ar mīļoto būsi aizceļojis tā patālāk no mājām un, tumsai austot, dabūsi mīksto, atliks tik vien kā no bardačoka izvilkt domkratu/pacēlāju un cauro riepu salāpīt
Tas tā, vizualizējot nedaudz, jo, meklējot mo tālākiem braucieniem mani galvenie priekšnoteikumi bija - lietie diski un centrālā peka. Pirms tam braucu ar Dominatoru un pāris reizes, vienam pašam ceļojot, bij gadījies dabūt mīksto. Diski - spieķotie ar kamerām, centrālās pekas nav, lai salīmētu kameru, ritens vispirms jādabū nost, lai riteni dabūtu nost, tas jāatvieglina, kad kamera salāpīta, vēl jau tāds nieks kā pumpis vajadzīgs
A kas nekait ar ļitakiem un centrālo peku - iedūrās nagla - atvieglini riteni, iepūt baloniņu. Ja nepalīdz tas, izvelc no bardačoka diegu un salāpi, ceļš pēc dažām minūtēm turpinās  | Offline
| | |
nk | |  Kopš: 11. Sep 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 473
Braucu ar: Āfriku
|
05 Aug 2014, 20:35:46 Kriso rakstīja:
Labi, laikam mazais Shadows atkrīt.
Ar moci gribu braukt ikdienā + šad tad kādu somu pielikt klāt kopā ar pasažieri.
Kā ir ar lielajiem shadowiem? Respektīvi kautkas šāds - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...honda/dxlki.html ?
Man personīgi nepiesaista lielie čoperi, tieši dēļ to lielajiem izmēriem, kā arī pieļaujamā budžeta griesti ir €3500, kur jau arī no lielajiem čopjiem daudzi nemaz nepalien apakšā.
Ja nekas interesants neparādās, tad drīzak ir jāsāk skatīties uz "lielo/muscle" strītu pusi. X4/Cb1300/XJR.
Nu nezinu gan, es laikam ņemtu to pašu 750cc Shadowu. Man ar sākumā biedēja, ka ar 56 zirgiem nekur nevarēšu pabraukt, divatā ģībs vispābā nost, ar kājām vajadzēs palīdzēt atstumties, bet tas viss ir aplam! Jo divatā tāpat jābrauc daudz piesardzīgāk un uzmanīgāk un ar visu to vēl nevienam astē neesmu palicis. Domāju,ka vienalga cik liels čoperis, pēc 110 km/h nebūs vairs nekāda patīkamā braukšana.
Starp citu pats tagad metu aci uz Suzuki VS 800 Intruder, istās tāds simpātisks un ļoti viegli pārbūvējams par bobberi.  | Offline
| | |
Naits | |  Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Par boberi vieglāk ir pārbūvēt xvs650,vn800,ls650,
Intruderim ir visādi vijibono, kas stipri sarežģī dzīvi.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline
| | |
ursus | |  Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| Skaidrs,kaut kāds pacēlājs jāmeklē.
Manam -marodierim- ir bezkameru variants,kas man ļoti patīk.Bezkameru variantu jau esmu izbaudījis uz Burgmann.Tik lāpījis caurumu esmu ar -ievelkamo striķi-,nemainīgi 1x gadā sanācis....
Plānos protams veikt apkopi.
1.Kur pirkt ķēdi? Kādu iesakat?
2.Uzlikt signalizāciju.Varbūt ir kas ieteicams?
3.Kur pievīlēt rezerves atslēgu komplektu?Vai ir vieta kur bez atslēgas varētu atjaunot pašu atslēgu esošajai slēdzenei?(stūres saslēgšanai nav atslēgas).[ Šo ziņu laboja ursus, 10 Aug 2014, 10:01:06 ]
----------------- JAWA | Offline
| | |
schwartz | |  Kopš: 18. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 150
Braucu ar: FLHTCUI; K-175
|
Tieši tā! Kad divatā ar mīļoto būsi aizceļojis tā patālāk no mājām un, tumsai austot, dabūsi mīksto, atliks tik vien kā no bardačoka izvilkt domkratu/pacēlāju un cauro riepu salāpīt
Tas tā, vizualizējot nedaudz, jo, meklējot mo tālākiem braucieniem mani galvenie priekšnoteikumi bija - lietie diski un centrālā peka. Pirms tam braucu ar Dominatoru un pāris reizes, vienam pašam ceļojot, bij gadījies dabūt mīksto. Diski - spieķotie ar kamerām, centrālās pekas nav, lai salīmētu kameru, ritens vispirms jādabū nost, lai riteni dabūtu nost, tas jāatvieglina, kad kamera salāpīta, vēl jau tāds nieks kā pumpis vajadzīgs
A kas nekait ar ļitakiem un centrālo peku - iedūrās nagla - atvieglini riteni, iepūt baloniņu. Ja nepalīdz tas, izvelc no bardačoka diegu un salāpi, ceļš pēc dažām minūtēm turpinās 
Ļoti apšaubu, ka smagajam čoperim kāds iedomāsies riepu uz ceļa montēt. Laikam jau ne velti zināmas svara kategorijas motociklam nav centrālās pekas - tikpat neviens viņu uz tās ar godu neuzstīvēs, lai viens ritenis būtu gaisā (manam pašmasa 425 kg).
Bet teorētiski jau divatā ar mīļoto ceļa malā var arī kloķvārpstas gultņus nomainīt..
Tāpēc lielam mocim vajag bezkameru riepas - nespieķotus ratus. | Offline
| | |
nk | |  Kopš: 11. Sep 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 473
Braucu ar: Āfriku
|
09 Aug 2014, 23:56:58 Naits rakstīja:
Par boberi vieglāk ir pārbūvēt xvs650,vn800,ls650,
Intruderim ir visādi vijibono, kas stipri sarežģī dzīvi.
Paldies Vai Tevis pieminētajiem modeļiem ir iespējama pārbūve bez flekša un MIG palīdzības? Gribētos tādu modeli, ar kuru varētu bubināt vienatnē un ja vajag, lai bez metināšanas var uzlikt aizmugures asti un sēdekli (tehniskajai apskatei un braukšanai divatā) No augstāk minētajiem vislabāk patīk mazais vulkāns  | Offline
| | |
Naits | |  Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Jo radikālāk gribas pārbūvēt jo vairāk fleksis 
Ja domā par rāmja graizīšanu, tad bez tās var iztikt, bet spārni sēdekļi un citi sīkumi jau gan būs jāpielāgo.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline
| | |
nk | |  Kopš: 11. Sep 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 473
Braucu ar: Āfriku
|
10 Aug 2014, 13:17:42 Naits rakstīja:
Jo radikālāk gribas pārbūvēt jo vairāk fleksis 
Ja domā par rāmja graizīšanu, tad bez tās var iztikt, bet spārni sēdekļi un citi sīkumi jau gan būs jāpielāgo.
Vulkānam jau oriģinālais rāmis istās pēc tāda, kādus amīši boberiem liek virsū A viņam aizmugures amortizators vispābā ir?  | Offline
| | |
Naits | |  Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| dragstaram un vulkānam amis ir viens kā baikam. rāmji ļoti līdzīgi.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline
| | |
normy | |  Kopš: 29. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Yamaha XV1600
|
09 Aug 2014, 23:56:58 Naits rakstīja:
Par boberi vieglāk ir pārbūvēt xvs650,vn800,ls650,
Intruderim ir visādi vijibono, kas stipri sarežģī dzīvi.
njā, manējo varētu mierīgi bez griešanas.
Ja nu kādam interesē, rudenī plānots laist uz tirdziņu.
----------------- www.streetfighters.lv | Offline
| | |
ursus | |  Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| Paldies !
Barada(zinās par ko 
Baizelim par pufa remontu.
Elf par konsultāciju ķēžu jautājumā(beidzot viss it kā skaidrs .
Visā visumā Mauris ripo labi.
Jautājums kur skatīties,vai skatīties? aizmugurē gribu bagāžnieku...kasti(sānos ir,bet tur nevar ielikt ķiveri).LAi uzliktu kasti vajag kaut kādu bagažnieku,lai pieskrūvētu kofera platformu.
Ir veikali kas to piedāvā? Citi ceļi,risinājumam ?[ Šo ziņu laboja ursus, 17 Aug 2014, 11:52:03 ]
----------------- JAWA | Offline
| | |
schwartz | |  Kopš: 18. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 150
Braucu ar: FLHTCUI; K-175
|
Jautājums kur skatīties,vai skatīties? aizmugurē gribu bagāžnieku...kasti(sānos ir,bet tur nevar ielikt ķiveri).LAi uzliktu kasti vajag kaut kādu bagažnieku,lai pieskrūvētu kofera platformu.
Ir veikali kas to piedāvā? Citi ceļi,risinājumam ?
ebay.com ir pilns ar visādiem grabažniekiem priekš marodiera. Turpat ari kastes. | Offline
| | |
|
|