Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Fotoradari
Autors | Ziņojums |
PeleBubinataja | |  Kopš: 02. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 772
Braucu ar: Suzuki 600 GSXR
|
20 Dec 2011, 14:13:55 keps rakstīja:
Šodien pamanīju, ka viņiem ir netikai baltie bulku vāģi, šodien redzēju tumši zilā krāsā kas radaru stelēja. Šie laikam sapratuši, ka tos baltos var jau pa gabalu pamanīt.
kadas divas nedelas atpakla jau pirmo zilo bulku vagi redzeju ul.gatve spice pie nestes centra virziena,ka ari mainas ar vietam ar balto bulku vagi pirms kalnciema tilta,centra virziena.Viens no baltajiem bulku vagiem pie nestes slepjas veikala Halls stavvieta,tur grutak vinu pamanit.
----------------- Neesmu tik blonda,ka izskatos.
Maza pukaina,bet varu but riebiga. | Offline
| | |
Niksons | |  Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
20 Dec 2011, 21:01:21 Ozols rakstīja:
rakos un uzrakos: vitronic instrukcija:
http://www.megaupload.com/?d=TUJF2IM5
No + 5 grādi tos lidarus var darbināt 
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline
| | |
Ozols | |  Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
|
20 Dec 2011, 21:43:28 Niksons rakstīja:
20 Dec 2011, 21:01:21 Ozols rakstīja:
rakos un uzrakos: vitronic instrukcija:
http://www.megaupload.com/?d=TUJF2IM5
No + 5 grādi tos lidarus var darbināt 
vo vo, to es arī pa fikso skatoties ievēroju.
Ja vien šmuļi nevar uzrādīt kādu doku ka viņu parāts tiek turēts noteiktā temp. gan vasarā (domāju ka ja ārā ir +30, tad metāla kaste toč 75+ uzkarst)ņirdzīgi būtu, ja klāt pie šiem sūdiem redzētu vasarā- kondicionieri, ziemā ugunskuru :-))) | Offline
| | |
|
Ozols | |  Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
|
20 Dec 2011, 21:42:26 PeleBubinataja rakstīja:
20 Dec 2011, 14:13:55 keps rakstīja:
Šodien pamanīju, ka viņiem ir netikai baltie bulku vāģi, šodien redzēju tumši zilā krāsā kas radaru stelēja. Šie laikam sapratuši, ka tos baltos var jau pa gabalu pamanīt.
kadas divas nedelas atpakla jau pirmo zilo bulku vagi redzeju ul.gatve spice pie nestes centra virziena,ka ari mainas ar vietam ar balto bulku vagi pirms kalnciema tilta,centra virziena.Viens no baltajiem bulku vagiem pie nestes slepjas veikala Halls stavvieta,tur grutak vinu pamanit.
nedēļas 3 atpakaļ pamanīju iebraucot Jelgavā (privātmāju sektors ceļa abās malās)no Tērvetes (ceļš caur Zaļeniekiem), ja nemaldos- zaļš mondeo- pieskaņots radara krāsai :-))) | Offline
| | |
damn | |  Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 857
Braucu ar: Honda TRX400EX
|
20 Dec 2011, 18:24:04 kasinsh79 rakstīja:
Tā kā oficiāli paziņoju, no manis radaru apkopējs-turētājs-uzraugs tiks appīpināts un sveicienā - pacelts vidējais pirksts 
Viņš tikai dara savu darbu. Tev klienti regulāri uzsauc un rāda vidējo pirkstu  | Offline
| | |
Niksons | |  Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
20 Dec 2011, 22:21:18 damn rakstīja:
20 Dec 2011, 18:24:04 kasinsh79 rakstīja:
Tā kā oficiāli paziņoju, no manis radaru apkopējs-turētājs-uzraugs tiks appīpināts un sveicienā - pacelts vidējais pirksts 
Viņš tikai dara savu darbu. Tev klienti regulāri uzsauc un rāda vidējo pirkstu 
Nirnbergā arī čaļi stāstija, ka tikai gājuši uz darbu Nenoticēja 

----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
20 Dec 2011, 22:29:37 Niksons rakstīja:
20 Dec 2011, 22:21:18 damn rakstīja:
20 Dec 2011, 18:24:04 kasinsh79 rakstīja:
Tā kā oficiāli paziņoju, no manis radaru apkopējs-turētājs-uzraugs tiks appīpināts un sveicienā - pacelts vidējais pirksts 
Viņš tikai dara savu darbu. Tev klienti regulāri uzsauc un rāda vidējo pirkstu 
Nirnbergā arī čaļi stāstija, ka tikai gājuši uz darbu Nenoticēja 

Tieši tā , dara šo darbu, jo ir pārāk tupi, lai atrastu sev normālu darbu. Parazīti, jobannie.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Ozols | |  Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
|
20 Dec 2011, 22:21:18 damn rakstīja:
20 Dec 2011, 18:24:04 kasinsh79 rakstīja:
Tā kā oficiāli paziņoju, no manis radaru apkopējs-turētājs-uzraugs tiks appīpināts un sveicienā - pacelts vidējais pirksts 
Viņš tikai dara savu darbu. Tev klienti regulāri uzsauc un rāda vidējo pirkstu 
aha, daudz ir tādi redzēti, sēž krūmos pie aparāta, acu vietā griežas $$$$$ zīmes un šauj mugurā, tai pat laikā izbradā zālāju un paši neievēro likumus!!!
Caieņas nav un NEBŪS!!! | Offline
| | |
Panda | |  Kopš: 11. Nov 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 557
Braucu ar: Honda ST 1300 Pan European
| Laikam jau nebūs manis teiktais īpasši ar uzslavām sagaidīts, bet tomēr!
A, ne vienam nav ienācis prātā, ka varētu ievērot maksimālā ātruma ierobežojumu un nepārkāpt to, tad arī di#$%ana par šo tēmu beigtos, jeb te visi mazohisti, neievēro un tad raud!
Protams varam spriest, cik ir lietderīgi uzstādītas attiecīgajā vietā konkrētās ātrumu ierobežojošās zīmes, bet tad jau tas būs cits topiks! | Offline
| | |
Niksons | |  Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
20 Dec 2011, 22:42:23 Panda rakstīja:
Laikam jau nebūs manis teiktais īpasši ar uzslavām sagaidīts, bet tomēr!
A, ne vienam nav ienācis prātā, ka varētu ievērot maksimālā ātruma ierobežojumu un nepārkāpt to, tad arī di#$%ana par šo tēmu beigtos, jeb te visi mazohisti, neievēro un tad raud!
Protams varam spriest, cik ir lietderīgi uzstādītas attiecīgajā vietā konkrētās ātrumu ierobežojošās zīmes, bet tad jau tas būs cits topiks!
Ātruma limits ir kā mēģinājums atrisināt aukstākās matemātikas uzdevumu izmantojot tikai + un -
Salīdzini piemēram saulainā vasaras pusdienlaikā volvo ar automātisko bremzētāju, gājēju video atpazīšanu, vismaz 3 dažādām bremžu palīgsistēmām, jaunām riepām pie iepriekšējā lpp pieminētā Garkalnes luksafora traucoties it kā sodāmiem 89 km/h
pret
25 gadus vecu žiguli, kuram skatē ir iedots sēru noformējums par bremžu sistēmas darbību, lukturu koroziju un stūres konstrukciju. Naktī, stiprā slapja sniega vētrā, kur tas knapi velk ar savām 4,01 mm, trīsreiz restaurētajām riepām 100 m tālāk braucot ar tiem pašiem 89 km/h. Bet nu jau legāli.
Kurš ir bīstamāks ?
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline
| | |
Panda | |  Kopš: 11. Nov 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 557
Braucu ar: Honda ST 1300 Pan European
| Vai man tagad būtu jāatbild, jeb tā tikai retorika!
Ne pa šo tēmu, bet...
Nezinu cik pamatota infa, bet CP būšot protektoru dziļuma mērītāji,domāti jau laikam smagajiem (Bijušjiem transportniekiem). | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
20 Dec 2011, 23:04:44 Niksons rakstīja:
20 Dec 2011, 22:42:23 Panda rakstīja:
Laikam jau nebūs manis teiktais īpasši ar uzslavām sagaidīts, bet tomēr!
A, ne vienam nav ienācis prātā, ka varētu ievērot maksimālā ātruma ierobežojumu un nepārkāpt to, tad arī di#$%ana par šo tēmu beigtos, jeb te visi mazohisti, neievēro un tad raud!
Protams varam spriest, cik ir lietderīgi uzstādītas attiecīgajā vietā konkrētās ātrumu ierobežojošās zīmes, bet tad jau tas būs cits topiks!
Ātruma limits ir kā mēģinājums atrisināt aukstākās matemātikas uzdevumu izmantojot tikai + un -
Salīdzini piemēram saulainā vasaras pusdienlaikā volvo ar automātisko bremzētāju, gājēju video atpazīšanu, vismaz 3 dažādām bremžu palīgsistēmām, jaunām riepām pie iepriekšējā lpp pieminētā Garkalnes luksafora traucoties it kā sodāmiem 89 km/h
pret
25 gadus vecu žiguli, kuram skatē ir iedots sēru noformējums par bremžu sistēmas darbību, lukturu koroziju un stūres konstrukciju. Naktī, stiprā slapja sniega vētrā, kur tas knapi velk ar savām 4,01 mm, trīsreiz restaurētajām riepām 100 m tālāk braucot ar tiem pašiem 89 km/h. Bet nu jau legāli.
Kurš ir bīstamāks ?
Šeit varētu vēl piemest klāt autobraucēju ļoti atšķirīgo braukt prasmi, iemaņas, reakcijas ātrumu un pieredzi dažādos braukšanas apstākļos, kā piemēram sniegs, lietus, migla, tumsa utt. Vispār es uzskatu, ka braucējus vajadzētu dalīt kategorijās, izejot no to prasmju līmeņa - piemēram:
1) Novice
2) Intermediate
3) Advanced.
Tas būtu tikai godīgi pret visiem, teiksim, kārtojot braukšanas eksāmenu, kā vienu no elementiem iekļaut ekstrēmo braukšanu un braukšanu uz laiku pa trasi, kur būtu jānokārto sava veida normatīvi, tādējādi noskaidrojot braucēja patieso braukt prasmi. Nespēj nokārtot normatīvu - pērc e-talonu un turpini trennēties, uzrādīji labu apļa laiku - lūdzu, iegūsti tiesības braukt, atļautais ātrums +20kmh pilnīgi legāli, nevari parādīt labu apļa laiku - brauc strikti pēc noteikumiem, nu kaut kā tā, bet nu piedodiet man - tie 50kmh priekš laba braucēja pie labas mašīnas stūres ir tīrais izsmiekls
[ Šo ziņu laboja Archy96, 20 Dec 2011, 23:17:03 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Ozols | |  Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
|
Kurš ir bīstamāks ?
Šeit varētu vēl piemest klāt autobraucēju ļoti atšķirīgo braukt prasmi, iemaņas, reakcijas ātrumu un pieredzi dažādos braukšanas apstākļos, kā piemēram sniegs, lietus, migla, tumsa utt. Vispār es uzskatu, ka braucējus vajadzētu dalīt kategorijās, izejot no to prasmju līmeņa - piemēram:
1) Novice
2) Intermediate
3) Advanced.
Tas būtu tikai godīgi pret visiem, teiksim, kārtojot braukšanas eksāmenu, kā vienu no elementiem iekļaut ekstrēmo braukšanu un braukšanu uz laiku pa trasi, kur būtu jānokārto sava veida normatīvi, tādējādi noskaidrojot braucēja patieso braukt prasmi. Nespēj nokārtot normatīvu - pērc e-talonu un turpini trennēties, uzrādīji labu apļa laiku - lūdzu, iegūsti tiesības braukt, atļautais ātrums +20kmh pilnīgi legāli, nevari parādīt labu apļa laiku - brauc strikti pēc noteikumiem, nu kaut kā tā, bet nu piedodiet man - tie 50kmh priekš laba braucēja pie labas mašīnas stūres ir tīrais izsmiekls
komooon, to nu gan nevar pieļaut un jaukt trasi- ar ielu un pirkstu ar pimpi :-) zinu cilvēkus, gan sievietes, gan večus, kuri trasē rāda klasi, bet uz ielas = 
| Offline
| | |
Niksons | |  Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
20 Dec 2011, 23:10:19 Panda rakstīja:
Vai man tagad būtu jāatbild, jeb tā tikai retorika!
Ne pa šo tēmu, bet...
Nezinu cik pamatota infa, bet CP būšot protektoru dziļuma mērītāji,domāti jau laikam smagajiem (Bijušjiem transportniekiem).
Tīra demogoģija, protams. 
Godīgi sakot līdz šim ir bijis tā, ka katrs trešais karbinieris mani ir palaidis vispār bez soda. Esam normāli parunājuši un šķīrušies ar smaidu. Bez protokola, bez kukuļa.
Ar pārējiem esmu vai nu atradis abpusēji motivējošus khmmmm vai arī (retu reizi) protokols...
Nu fotoradari mani kā importa draiveri tikai iepriecina. Kā pilsoni, kuram mazliet rūp arī drošība uz ceļiem - nu es tiem neticu. 
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Es nejaucu trasi ar ielu, bet gan ierosinu braucējus sadalīt kategorijās, piešķirt tiem prasmju vērtējumu, kā skolā skolēniem dod vērtējumu no 1-10, attiecīgi tiem, kuru prasmes ir teicamas, atļaut braukt ātrāk par tiem, kuri, vienkārši izsakoties, nerubij braukt
Tā , protams, būtu baigā diskriminācija, bet tas varbūt motivētu dažu labu neprašu padziļinātāk apgūt braukt prasmi.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Panda | |  Kopš: 11. Nov 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 557
Braucu ar: Honda ST 1300 Pan European
| Runājot par braukšanas prasmēm! Varu iedomāties, kas būs par bardaku uz ielām, ja viens brauks ar 50, bet cits ar vidējo līmeni 70, bet augsttākā līmeņe meistars tamborēs visiem garām pa abām pusēm apdzenot ar 90, kaut gan jāsaka, ka tā jau tagad arī notiek! | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
20 Dec 2011, 23:32:39 Panda rakstīja:
Runājot par braukšanas prasmēm! Varu iedomāties, kas būs par bardaku uz ielām, ja viens brauks ar 50, bet cits ar vidējo līmeni 70, bet augsttākā līmeņe meistars tamborēs visiem garām pa abām pusēm apdzenot ar 90, kaut gan jāsaka, ka tā jau tagad arī notiek!
Nu tur jau tā lieta, ka tas tāpat jau tagad notiek, tikai tie, kuri kurina uz 70 tiek pie soda punktiem .
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Niksons | |  Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
20 Dec 2011, 23:32:39 Panda rakstīja:
Runājot par braukšanas prasmēm! Varu iedomāties, kas būs par bardaku uz ielām, ja viens brauks ar 50, bet cits ar vidējo līmeni 70, bet augsttākā līmeņe meistars tamborēs visiem garām pa abām pusēm apdzenot ar 90, kaut gan jāsaka, ka tā jau tagad arī notiek!
Pietrūkst plūsmas izjūtas un cieņas.
Gribi lai citi tevi ciena - cieni citus. 
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline
| | |
Panda | |  Kopš: 11. Nov 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 557
Braucu ar: Honda ST 1300 Pan European
| Iepriekš jau rakstīju - Ceļa zīmju licējiem vajag izvērtēt, cik pareizi un lietderīgi konkrētās zīmes atiecīgajā vietā ir izvietotas, es jau nekā nesaku par sistēmu kā tiek Latvijā organizēta satiksme. Nu nav viss tā kā vajag (lai neteiktu krietni skarbāk), pietiekoši ir pa eiropu izbraukāts un visdažādākajiem ceļiem, bet tādu satiksmes organizācijas stulbumu, kā pie mmums nesmu redzējis, mēs (LV) jjau paši audzinām autovadītājus neievērot ceļa zīmes, jo vadītājs jau zin, ka zīme uzstādīta nepareizi, vai neadekvāati. Piemēram: vēl pavisam nesen Ulmaņa gatvē tika veikti remontdarbi (rakšana) Kur no divām joslām tika izveidota viena stāvēja dzeltenā zīme iepriekš nnorādīts pārkārtoties vienā josslā un ātruma ierobežojums "30" un "uz ceļa strādā", tas bija piektdienas pēcpusdienā. Patiesībā visi darbi paabeigti, asfalts uzklāts, bet zīmes tā arī līdz pirmdienai nostāvēja, kā domā vai kāds tur ievēroja šīs ceļa zīmes? Tādas situācijas ir tūkstošiem katram padomā! | Offline
| | |
Bonifacijs | | Kopš: 06. Jun 2011
No: Vangaži
Ziņojumi: 61
Braucu ar: MT10, Beta, Evo X
|
Šeit varētu vēl piemest klāt autobraucēju ļoti atšķirīgo braukt prasmi, iemaņas, reakcijas ātrumu un pieredzi dažādos braukšanas apstākļos, kā piemēram sniegs, lietus, migla, tumsa utt. Vispār es uzskatu, ka braucējus vajadzētu dalīt kategorijās, izejot no to prasmju līmeņa - piemēram:
1) Novice
2) Intermediate
3) Advanced.
Tas būtu tikai godīgi pret visiem, teiksim, kārtojot braukšanas eksāmenu, kā vienu no elementiem iekļaut ekstrēmo braukšanu un braukšanu uz laiku pa trasi, kur būtu jānokārto sava veida normatīvi, tādējādi noskaidrojot braucēja patieso braukt prasmi. Nespēj nokārtot normatīvu - pērc e-talonu un turpini trennēties, uzrādīji labu apļa laiku - lūdzu, iegūsti tiesības braukt, atļautais ātrums +20kmh pilnīgi legāli, nevari parādīt labu apļa laiku - brauc strikti pēc noteikumiem, nu kaut kā tā, bet nu piedodiet man - tie 50kmh priekš laba braucēja pie labas mašīnas stūres ir tīrais izsmiekls
100% piekrītu+ pretendentiem uz "advanced" vismaz 1h garš praktiskais eksāmens uz visiem segumiem pilsētā un ārpus (kāda augsne korupcijai eksāmena pieņēmējam, starp citu! ), OCTA cena x 5, par pirmo avāriju visas extras nost. | Offline
| | |
|
|