Autors | Ziņojums |
_CERS_ | |
 Kopš: 03. Apr 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 113
Braucu ar: Husqvarna TE450
| Pēc cik motorstundām ir jātaisa apkope 07gada husqvarna te450?
Pašlaik rāda ka ir nobrauktas 145motorstundas un viss strādā kā vajag, nekādas blakus skaņas nav dzidramas no motora...
----------------- Practice_Makes_Perfect
www.pmp.lv - filmēšanas pakalpojumi/sižetu veidošana |
Offline
| |
|
uldens2 | |
Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
|
09 Mar 2010, 22:33:34 _CERS_ rakstīja:
Pēc cik motorstundām ir jātaisa apkope 07gada husqvarna te450?
Pašlaik rāda ka ir nobrauktas 145motorstundas un viss strādā kā vajag, nekādas blakus skaņas nav dzidramas no motora...
droši vien ka ik pa 10h  |
Offline
| |
|
_CERS_ | |
 Kopš: 03. Apr 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 113
Braucu ar: Husqvarna TE450
| Un pēc cik stundām vajadzētu klani, virzuli... mainīt?
----------------- Practice_Makes_Perfect
www.pmp.lv - filmēšanas pakalpojumi/sižetu veidošana |
Offline
| |
|
|
peecis | |
 Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
|
10 Mar 2010, 04:06:04 Bagars rakstīja:
TE610 2006. gada manuālī teikc, ka apkope (eļļas maiņa) ik pēc 5000 km, tas iznāk ~30 m/h
kā no 5000 km iegūst 30 m/h?
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! |
Offline
| |
|
kurbuls | |
 Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
10 Mar 2010, 08:23:46 peecis rakstīja:
10 Mar 2010, 04:06:04 Bagars rakstīja:
TE610 2006. gada manuālī teikc, ka apkope (eļļas maiņa) ik pēc 5000 km, tas iznāk ~30 m/h
kā no 5000 km iegūst 30 m/h?
Baigi jāvelk, 6h - 1000km.
----------------- per rectum ad astra |
Offline
| |
|
endurists | |
 Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
10 Mar 2010, 08:42:37 kurbuls rakstīja:
10 Mar 2010, 08:23:46 peecis rakstīja:
10 Mar 2010, 04:06:04 Bagars rakstīja:
TE610 2006. gada manuālī teikc, ka apkope (eļļas maiņa) ik pēc 5000 km, tas iznāk ~30 m/h
kā no 5000 km iegūst 30 m/h?
Baigi jāvelk, 6h - 1000km.
Pa mežu un purviem cītīgi mīcoties 1Mh = apmēram 50-60Km, vienreiz sanāca no Jelgavas uz Talsiem pa granti frēzēt, tad uz 110Kilometriem sanāca 1Mh. Es domāju, ja nebrauc sportā un nekādi lieki trokšņi no motora nenāk, tad nav jēga vēl kādas 100 stundas uz virzuli un klani iespringt!
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
|
Offline
| |
|
Modrs | |
 Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
10 Mar 2010, 08:42:37 kurbuls rakstīja:
10 Mar 2010, 08:23:46 peecis rakstīja:
10 Mar 2010, 04:06:04 Bagars rakstīja:
TE610 2006. gada manuālī teikc, ka apkope (eļļas maiņa) ik pēc 5000 km, tas iznāk ~30 m/h
kā no 5000 km iegūst 30 m/h?
Baigi jāvelk, 6h - 1000km.
kurš normāls egons velk 5000km bez eļļas maiņas. es savam TE610IE eļļu un filtru mainu ik pēc ~ 1000...1500km. I tavo apskatot eļļas filtru redzu mazas metāliskas skaidiņas. bail iedomāties, kādā krāsā ir eļļa un filtrs pēc 5000km
un te610ie teikts, ka pirmā apkope jaunam ir jāveic pēc 1000km... |
Offline
| |
|
almis | |
 Kopš: 24. Sep 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 112
Braucu ar: .....
| Labdien.
Man gadījās tāda ķibele ka ņemot nost izpūtēju nolūza viena skrūve līdz ar motora bloku.
Kādi varētu būt varianti lai viņu dabūtu ārā??  |
Offline
| |
|
osiic | |
 Kopš: 21. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3602
Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju
|
10 Mar 2010, 12:48:41 almis rakstīja:
Labdien.
Man gadījās tāda ķibele ka ņemot nost izpūtēju nolūza viena skrūve līdz ar motora bloku.
Kādi varētu būt varianti lai viņu dabūtu ārā?? 
Nu ja nav iespeejas to noluuzusho dalju izkustinaat, tad tikai izurbt vinju un ielikt viitnju atjaunotaaju 
-----------------
www.streetfighters.lv |
Offline
| |
|
almis | |
 Kopš: 24. Sep 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 112
Braucu ar: .....
|
10 Mar 2010, 12:50:46 osiic rakstīja:
10 Mar 2010, 12:48:41 almis rakstīja:
Labdien.
Man gadījās tāda ķibele ka ņemot nost izpūtēju nolūza viena skrūve līdz ar motora bloku.
Kādi varētu būt varianti lai viņu dabūtu ārā?? 
Nu ja nav iespeejas to noluuzusho dalju izkustinaat, tad tikai izurbt vinju un ielikt viitnju atjaunotaaju 
sk.  |
Offline
| |
|
zet | |
 Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
|
10 Mar 2010, 12:48:41 almis rakstīja:
Labdien.
Man gadījās tāda ķibele ka ņemot nost izpūtēju nolūza viena skrūve līdz ar motora bloku.
Kādi varētu būt varianti lai viņu dabūtu ārā?? 
Izlasīju vienā forumā.Uzliec uz špiļkas uzgriezni,caur caurumu piemetini un ar atslēgu (garo,lēnam)atskrūvē. |
Offline
| |
|
almis | |
 Kopš: 24. Sep 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 112
Braucu ar: .....
|
10 Mar 2010, 15:31:59 zet rakstīja:
10 Mar 2010, 12:48:41 almis rakstīja:
Labdien.
Man gadījās tāda ķibele ka ņemot nost izpūtēju nolūza viena skrūve līdz ar motora bloku.
Kādi varētu būt varianti lai viņu dabūtu ārā?? 
Izlasīju vienā forumā.Uzliec uz špiļkas uzgriezni,caur caurumu piemetini un ar atslēgu (garo,lēnam)atskrūvē.
bus jāpameģina...  |
Offline
| |
|
ezuks | |
 Kopš: 23. Sep 2009
No: Dobele
Ziņojumi: 77
Braucu ar: Aprilia RS 125 98'
| Sveiki!
Beidzot man ar pirmo reizi pienācis laiks mainīt bremžu klučus, kā to izdarīt? Vispirms drošvien jādabūn arā bremžu škidrums? Pēc tam vnk noskruvēju bremzi nost izjaucu un nomainu?
-----------------
|
Offline
| |
|
liekeedis | |
 Kopš: 30. Jul 2009
No: Brocēni
Ziņojumi: 1024
Braucu ar: kaifu
|
10 Mar 2010, 16:14:48 ezuks rakstīja:
Sveiki!
Beidzot man ar pirmo reizi pienācis laiks mainīt bremžu klučus, kā to izdarīt? Vispirms drošvien jādabūn arā bremžu škidrums? Pēc tam vnk noskruvēju bremzi nost izjaucu un nomainu?
ja tikai kluchi jamaina, shkidrums nav jaalej aaraa! |
Offline
| |
|
dzeksis | |
 Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
10 Mar 2010, 16:14:48 ezuks rakstīja:
Sveiki!
Beidzot man ar pirmo reizi pienācis laiks mainīt bremžu klučus, kā to izdarīt? Vispirms drošvien jādabūn arā bremžu škidrums? Pēc tam vnk noskruvēju bremzi nost izjaucu un nomainu?
jānoņem ritens..jāatbrīvo kluču no diskiem.. un jāizņem laukā vecie kluči.. jāatspiež suporti.. un aidā.. liec virsū riepu, un laid tālāk..  [ Šo ziņu laboja dzeksis, 10 Mar 2010, 16:17:41 ] |
Offline
| |
|
liekeedis | |
 Kopš: 30. Jul 2009
No: Brocēni
Ziņojumi: 1024
Braucu ar: kaifu
|
10 Mar 2010, 16:17:01 dzeksis rakstīja:
10 Mar 2010, 16:14:48 ezuks rakstīja:
Sveiki!
Beidzot man ar pirmo reizi pienācis laiks mainīt bremžu klučus, kā to izdarīt? Vispirms drošvien jādabūn arā bremžu škidrums? Pēc tam vnk noskruvēju bremzi nost izjaucu un nomainu?
jānoņem ritens..jāatbrīvo kluču no diskiem.. un jāizņem laukā vecie kluči.. jāatspiež suporti.. un aidā.. liec virsū riepu, un laid tālāk.. 
ritens nav janem nost! |
Offline
| |
|
Kennyy | |
 Kopš: 17. Jul 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 2292
Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)
|
10 Mar 2010, 12:48:41 almis rakstīja:
Labdien.
Man gadījās tāda ķibele ka ņemot nost izpūtēju nolūza viena skrūve līdz ar motora bloku.
Kādi varētu būt varianti lai viņu dabūtu ārā?? 
Vel ir variants ar specialiem skruvju izskruvejamiem... Luk piemers Pie mums veikalos ari ir atrodami,pasham ari ir,vairakas reizes palidzejushi! |
Offline
| |
|
MIGs | |
 Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
|
10 Mar 2010, 12:48:41 almis rakstīja:
Labdien.
Man gadījās tāda ķibele ka ņemot nost izpūtēju nolūza viena skrūve līdz ar motora bloku.
Kādi varētu būt varianti lai viņu dabūtu ārā?? 
Ar tievu urbi ieurbj caurumu un ar šim mērķim paradzēto instrumentu izskrūvē ārā.
Instruments: Cietmetāla konusīgs grieznis ar kreiso vīrni. TB tu to skrūvē izurbtajā caurumā, vienā brīdī tas ir pietiekami dziļi, nosprūst nolauztajā skrūvē un sāk to skrūvēt ārā. Kur nopirkt HVZ, bet ta sir pats pareizākais variants.
Metode par uzgriezni un svarku man ar tīri labi patīk.
-----------------
|
Offline
| |
|
Kennyy | |
 Kopš: 17. Jul 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 2292
Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)
|
10 Mar 2010, 16:48:26 MIGs rakstīja:
10 Mar 2010, 12:48:41 almis rakstīja:
Labdien.
Man gadījās tāda ķibele ka ņemot nost izpūtēju nolūza viena skrūve līdz ar motora bloku.
Kādi varētu būt varianti lai viņu dabūtu ārā?? 
Ar tievu urbi ieurbj caurumu un ar šim mērķim paradzēto instrumentu izskrūvē ārā.
Instruments: Cietmetāla konusīgs grieznis ar kreiso vīrni. TB tu to skrūvē izurbtajā caurumā, vienā brīdī tas ir pietiekami dziļi, nosprūst nolauztajā skrūvē un sāk to skrūvēt ārā. Kur nopirkt HVZ, bet ta sir pats pareizākais variants.
Metode par uzgriezni un svarku man ar tīri labi patīk.
Tie skruvju izskruvejamie anglu mele saucas screw extractor,ja nu kads neatrod pie mums un grib pasutinat...  |
Offline
| |
|
Naits | |
 Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| to pričendāli izskrūvēšanai var pat Depo nopirkt, tik tur viņi tādi maz dzīvot spējīgi(stiepjas), bet arī maksā attiecīgi kapeikas.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline
| |
|