Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Fotoradari

AutorsZiņojums
soulfreak
21. Dec 2011, 09:17#521

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Bonifācij, sapņot nav kaitīgi! Atceries, ka visiem jābūt vienlīdzīgiem. Šī tēma ir neizsmeļama, tāpēc nav jēgas cepties, ka sēnes velkas uz 50km/h, bet es viens nazis, kas slalomē starp joslām uz ~90. Vairāk jācepās par nepareizu satiksmes organizāciju nevis opi pie stūres
Es personīgi sen vairs nestresoju par citu aprobežotību!

Offline

UDT
21. Dec 2011, 09:17#522

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


21 Dec 2011, 03:16:17 Bagars rakstīja:
Izbaudot satiksmi Varoņpilsētas u.c. ielās, prāts nesas atbalstīt teorijas un praktisko eksāmenu katrus 5 gadus. Nenoliki - staigā! Attiecīgais soda punktu skaic - atkal sexāmeni..


Taada sisteema par soda punktiem jau bija un es uzskatu ka loti laba. Taa ir sacakareeta ar fotoradariem, ja izmantojot fotoradarus sodiitu pasu paarkaapeeju un piemeerotu soda punktus tad sii sisteema straadaatu, bet tagad ir taa - ja vari atlauties paarkaap aatrumu cik gribi, nomaksaa naudinju un uz priekshu.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Negantelis
21. Dec 2011, 10:43#523

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5373

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


20 Dec 2011, 23:15:32 Archy96 rakstīja:

20 Dec 2011, 23:04:44 Niksons rakstīja:

20 Dec 2011, 22:42:23 Panda rakstīja:
Laikam jau nebūs manis teiktais īpasši ar uzslavām sagaidīts, bet tomēr!
A, ne vienam nav ienācis prātā, ka varētu ievērot maksimālā ātruma ierobežojumu un nepārkāpt to, tad arī di#$%ana par šo tēmu beigtos, jeb te visi mazohisti, neievēro un tad raud!
Protams varam spriest, cik ir lietderīgi uzstādītas attiecīgajā vietā konkrētās ātrumu ierobežojošās zīmes, bet tad jau tas būs cits topiks!


Ātruma limits ir kā mēģinājums atrisināt aukstākās matemātikas uzdevumu izmantojot tikai + un -

Salīdzini piemēram saulainā vasaras pusdienlaikā volvo ar automātisko bremzētāju, gājēju video atpazīšanu, vismaz 3 dažādām bremžu palīgsistēmām, jaunām riepām pie iepriekšējā lpp pieminētā Garkalnes luksafora traucoties it kā sodāmiem 89 km/h
pret
25 gadus vecu žiguli, kuram skatē ir iedots sēru noformējums par bremžu sistēmas darbību, lukturu koroziju un stūres konstrukciju. Naktī, stiprā slapja sniega vētrā, kur tas knapi velk ar savām 4,01 mm, trīsreiz restaurētajām riepām 100 m tālāk braucot ar tiem pašiem 89 km/h. Bet nu jau legāli.

Kurš ir bīstamāks ?

Šeit varētu vēl piemest klāt autobraucēju ļoti atšķirīgo braukt prasmi, iemaņas, reakcijas ātrumu un pieredzi dažādos braukšanas apstākļos, kā piemēram sniegs, lietus, migla, tumsa utt. Vispār es uzskatu, ka braucējus vajadzētu dalīt kategorijās, izejot no to prasmju līmeņa - piemēram:

1) Novice
2) Intermediate
3) Advanced.

Tas būtu tikai godīgi pret visiem, teiksim, kārtojot braukšanas eksāmenu, kā vienu no elementiem iekļaut ekstrēmo braukšanu un braukšanu uz laiku pa trasi, kur būtu jānokārto sava veida normatīvi, tādējādi noskaidrojot braucēja patieso braukt prasmi. Nespēj nokārtot normatīvu - pērc e-talonu un turpini trennēties, uzrādīji labu apļa laiku - lūdzu, iegūsti tiesības braukt, atļautais ātrums +20kmh pilnīgi legāli, nevari parādīt labu apļa laiku - brauc strikti pēc noteikumiem, nu kaut kā tā, bet nu piedodiet man - tie 50kmh priekš laba braucēja pie labas mašīnas stūres ir tīrais izsmiekls



Esmu tieši par šito jau reiz runājis.

-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

Negantelis
21. Dec 2011, 10:53#524

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5373

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Ja valsts mērķis nebūtu nopelnīt tad.
1.Visiem sen jau varēja uzrīkot ikgadēju Csn testu uz ielas un ticiet man 80%lohatroniem sen jau būtu tiesības nost.To cik maz no csn zin un saprot VISLABĀK zinam mēs motoinstruktori.Jo pie mums nāk tie cilvēki kuriem 95% jau ir B kat,savukārt vairāk par zaļā gaisma, sarkanā gaisma īsti nezin.Ganjau valsts nojauš ka tā ir,bet cik tad vērtas ir cilvēku dzīvības pret miljardu ienākumiem.
2.Sen vairs nebūtu nopērkams alko un smēķi.Jo nav jau noslēpums ka pīpošana noved pie smagām kaitēm kuras pēc tam ārstēt par valsts naudu,bet tā kā ienākumi ir lielāki par izdevumiem,nav remtabli kautko mainīt.


Tas netiek darīts tikai tāpēc lai ar to varētu ieraut lielās akcīzes un nodevas,nodokļus.

-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

Buba
21. Dec 2011, 11:16#525

Kopš: 05. Oct 2011

No: Ikšķile

Ziņojumi: 86

Braucu ar: KTM 1190

Esmu no tiem ko Mr.Negantelis ir ievadījis motoceļā (paldies!). Jāteic vienu otru reizi pēc brauciena ar moci intruktora pavadībā pa Pārdaugavu, domāju ka vispār jāmet manas B un C kategorijas miskastē, jo jutos kā pēdējais idiots. Kaut gan braucu daudz, un manuprāt arī ne pavisam nestulbi, bet jāteic, ka dzīvē visus noteikumus ievērot nesanāk. Izcils pasākums ir nogriešanās no tramvaja sliedēm )
Kādreiz, kamēr nebiju braucis ar BMW, domāju, ka visi BM-sti ir pilnīgi auni. Kad pats pabraucu pāris gadus ar BMW, man radās iespaids, ka liela daļa braucēju "tur ārā" ar savu nievājošo attieksmi pret BMW padara satiksmi tikai bīstamāku. Tagad, kad uzsēdos uz moča arī mašīnā grozu galvu kā vējrādītājs un močus nebūt neuzskatu par "galvā tērētiem".

Pie Neganteļa uzskata varu piebilst, ka arī autoskolas, kuras menedžē "papildus apmācību" no B uz A kategorijām, stipri vien vienkāršo pasākumu. Šeit būtu īstā vieta, kur atsvaidzināt CS noteikumus. No '95 gada (kad liku B)ir dafiga, kas jauns ienācies un pašam būtu interesanti atkārtot lietas.
Nutākaukā..

21 Dec 2011, 10:53:27 Negantelis rakstīja:
Ja valsts mērķis nebūtu nopelnīt tad.
1.Visiem sen jau varēja uzrīkot ikgadēju Csn testu uz ielas un ticiet man 80%lohatroniem sen jau būtu tiesības nost.To cik maz no csn zin un saprot VISLABĀK zinam mēs motoinstruktori.Jo pie mums nāk tie cilvēki kuriem 95% jau ir B kat,savukārt vairāk par zaļā gaisma, sarkanā gaisma īsti nezin.Ganjau valsts nojauš ka tā ir,bet cik tad vērtas ir cilvēku dzīvības pret miljardu ienākumiem.
2.Sen vairs nebūtu nopērkams alko un smēķi.Jo nav jau noslēpums ka pīpošana noved pie smagām kaitēm kuras pēc tam ārstēt par valsts naudu,bet tā kā ienākumi ir lielāki par izdevumiem,nav remtabli kautko mainīt.


Tas netiek darīts tikai tāpēc lai ar to varētu ieraut lielās akcīzes un nodevas,nodokļus.

Offline

martinss
21. Dec 2011, 11:54#526

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Nu un tagad iedomaajies, ka, piemeram, lai tiktu pie kompja, arii naksies eksamenus kartot dazhados limenjos... Un taa visaas dziives sferaas... Kas visu to bardaku spees normali pieskatiit?
Lidz ar to vienmer buus videejais limenis, kuru tad attiecina uz visiem. Gribi braukt atrak, brauc uz trasi.

Bet braukt pa ielu atri jau ir maksas pakalpojums no valsts puses.

Pie tam- nem vera, ka fizikas likumi attiecas vienadi ka uz profiem, taa iesacejiem, lai ari profi medz domat savadaak.

Tapat kaa citi brauceji spees izveerteet, stavot pie krusta, ka tur nebrauc parasts braucejs ar 50, bet profs ar 80? Tagad daudzmaz visi zina cik ir 50, piemeram, un rekinaas ar to.

Pasha noverojumi liecina, ka ja pilsetaa saaku braukt virs 50, citiem jau no neregulejamiem krustiem izgriezties man netraucejot ir pagruuti. Bet pie 50 viss ir ok (te es nerunaju par profiem ar sporta auto, bet par videjiem braucejiem ar videjiem braucamiem).

Vienigi ko vajadzetu, tas ir veselibas parbauzhu normas pastiprinaat, jo, piemeram, ir daudz brauceju, kuriem tiri vina fizisku ipatnibu delj nav pietiekamas reakcijas lai droshi vadiitu braucamo. Ja vinsh veel to pats apzinaas, ok, bet daudzi neapzinaas... Es tadus braucejus zinu personigi un redzu kas daraas.


20 Dec 2011, 23:28:08 Archy96 rakstīja:
Es nejaucu trasi ar ielu, bet gan ierosinu braucējus sadalīt kategorijās, piešķirt tiem prasmju vērtējumu, kā skolā skolēniem dod vērtējumu no 1-10, attiecīgi tiem, kuru prasmes ir teicamas, atļaut braukt ātrāk par tiem, kuri, vienkārši izsakoties, nerubij braukt

Tā , protams, būtu baigā diskriminācija, bet tas varbūt motivētu dažu labu neprašu padziļinātāk apgūt braukt prasmi.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
21. Dec 2011, 12:00#527

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Faktiski jau nav veerts disktuteet un stresot par sho temu, kamer viena sabiedribas dalja par idiotiem uzskata tos, kuri ievero likumus, arii CSN tajaa skaitaa.


21 Dec 2011, 09:17:32 soulfreak rakstīja:
Bonifācij, sapņot nav kaitīgi! Atceries, ka visiem jābūt vienlīdzīgiem. Šī tēma ir neizsmeļama, tāpēc nav jēgas cepties, ka sēnes velkas uz 50km/h, bet es viens nazis, kas slalomē starp joslām uz ~90. Vairāk jācepās par nepareizu satiksmes organizāciju nevis opi pie stūres
Es personīgi sen vairs nestresoju par citu aprobežotību!


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Negantelis
21. Dec 2011, 19:22#528

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5373

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


21 Dec 2011, 11:54:05 martinss rakstīja:

Nu un tagad iedomaajies, ka, piemeram, lai tiktu pie kompja, arii naksies eksamenus kartot dazhados limenjos... Un taa visaas dziives sferaas... Kas visu to bardaku spees normali pieskatiit?
Lidz ar to vienmer buus videejais limenis, kuru tad attiecina uz visiem. Gribi braukt atrak, brauc uz trasi.

Bet braukt pa ielu atri jau ir maksas pakalpojums no valsts puses.

Pie tam- nem vera, ka fizikas likumi attiecas vienadi ka uz profiem, taa iesacejiem, lai ari profi medz domat savadaak.

Tapat kaa citi brauceji spees izveerteet, stavot pie krusta, ka tur nebrauc parasts braucejs ar 50, bet profs ar 80? Tagad daudzmaz visi zina cik ir 50, piemeram, un rekinaas ar to.

Pasha noverojumi liecina, ka ja pilsetaa saaku braukt virs 50, citiem jau no neregulejamiem krustiem izgriezties man netraucejot ir pagruuti. Bet pie 50 viss ir ok (te es nerunaju par profiem ar sporta auto, bet par videjiem braucejiem ar videjiem braucamiem).

Vienigi ko vajadzetu, tas ir veselibas parbauzhu normas pastiprinaat, jo, piemeram, ir daudz brauceju, kuriem tiri vina fizisku ipatnibu delj nav pietiekamas reakcijas lai droshi vadiitu braucamo. Ja vinsh veel to pats apzinaas, ok, bet daudzi neapzinaas... Es tadus braucejus zinu personigi un redzu kas daraas.


20 Dec 2011, 23:28:08 Archy96 rakstīja:
Es nejaucu trasi ar ielu, bet gan ierosinu braucējus sadalīt kategorijās, piešķirt tiem prasmju vērtējumu, kā skolā skolēniem dod vērtējumu no 1-10, attiecīgi tiem, kuru prasmes ir teicamas, atļaut braukt ātrāk par tiem, kuri, vienkārši izsakoties, nerubij braukt

Tā , protams, būtu baigā diskriminācija, bet tas varbūt motivētu dažu labu neprašu padziļinātāk apgūt braukt prasmi.

Tieši šī iemesla dēļ (ko tu te aizstāvi) ka NEVIS NOVĒRTĒ ĀTRUMU AR KĀDU TUVOJAS, BET KĀ STULBAS BLONDĪNES DOMĀ KA JAU JAU 10 METRI VĒL IR, GANJAU PASPĒŠU,ARĪ IZBRAUC PRIEKŠĀ MOTOCIKLISTIEM.
Nu nepietiek ar > Uzmetu skatu un maucu.
Vajag vismaz pāris sekundes paskatīties vai arī skatīties divreiz un salīdzināt vai ir pieauguši transporta gabarīti(pietuvojies).
Tieši to arī mācu kursantiem,kas pŗkārtojoties paskatās blakus,un tik mauc, sakot >Viņš tak bija tālu.



-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

Archy96
21. Dec 2011, 19:42#529

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Labi, pa lielam tā visa tāda demagoģija ar utopisku pieskaņu vien ir, tik un tā visticamāk, viss paliks pa vecam un nekas nemainīsies, bet es tik un tā uzskatu, ka mūsu satiksmes problēma savā saknē neslēpjas tajā, ka kāds pārsniedz ātrumu jeb kā savādāk izpildās, bet tajā, braukt vienkārši neprot, autoskola vai motoskola, neiemāca braukt, bet gan gausi pārvietoties pēc noteikumiem, un kolīdz uz ceļa gadās kāda nestandarta situācija, jeb kas tamlīdzīgs, tā jaunizcepteis čoferīts vienkārši apdiršās Domāju, ka ekstrēmās braukšanas nodarbības būtu "must have" opcija, neatkarīgi, vai liec korkas uz fūres, moča vai auto, un tad arī satiksmes plūsma būtu drošāka, vienmērīgāka, un nebūtu visās malās radari jāstutē, lai lohus no nosišanās atturētu

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Negantelis
21. Dec 2011, 19:46#530

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5373

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


21 Dec 2011, 19:42:07 Archy96 rakstīja:
Labi, pa lielam tā visa tāda demagoģija ar utopisku pieskaņu vien ir, tik un tā visticamāk, viss paliks pa vecam un nekas nemainīsies, bet es tik un tā uzskatu, ka mūsu satiksmes problēma savā saknē neslēpjas tajā, ka kāds pārsniedz ātrumu jeb kā savādāk izpildās, bet tajā, braukt vienkārši neprot, autoskola vai motoskola, neiemāca braukt, bet gan gausi pārvietoties pēc noteikumiem, un kolīdz uz ceļa gadās kāda nestandarta situācija, jeb kas tamlīdzīgs, tā jaunizcepteis čoferīts vienkārši apdiršās Domāju, ka ekstrēmās braukšanas nodarbības būtu "must have" opcija, neatkarīgi, vai liec korkas uz fūres, moča vai auto, un tad arī satiksmes plūsma būtu drošāka, vienmērīgāka, un nebūtu visās malās radari jāstutē, lai lohus no nosišanās atturētu

Uz šo prātīgo piecrindi tad arī beidzam.
Vien piebildīšu ka 8 no 10 audzēkņiem jau tā ar gariem zobiem iziet programmu pa minimumu(tā lai var nolikt exi).Un tik reti kāds saka,es labāk izbraukšu vēlreiz,tas taču manai drošībai.

-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

EZ
23. Dec 2011, 11:53#531

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6

ee tauta sakiet kaa tur bija ar fotoradariem Igaunija ja fotosesija ustaisita ar auto kam LV numuri tad shie suuta bildites uz majaam kautkur esu dzirdejis ka taa sistema nav vienota

Offline

Jusis
23. Dec 2011, 11:56#532

Kopš: 06. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar: Yamaha xvs1100

[]
23 Dec 2011, 11:53:55 EZ rakstīja:
ee tauta sakiet kaa tur bija ar fotoradariem Igaunija ja fotosesija ustaisita ar auto kam LV numuri tad shie suuta bildites uz majaam kautkur esu dzirdejis ka taa sistema nav vienota
Domāju, ka nē, jo man vēl nav bildes atnākušas. A nofočejos jau septembrī.

[ Šo ziņu laboja Jusis, 23 Dec 2011, 11:56:45 ]

Offline

Niksons
23. Dec 2011, 18:49#533

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Uz LT braucu ar sievas mašīnu (LV numuri). Tad mēģinu iepozēt kadrā kopā ar kādiem leišiem
Pagaidu, kad kāds opis velkas pa priekšu, tad radara zonā apdzenu, tā lai nozibina uz abiem

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Sliktais
23. Dec 2011, 18:55#534

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


23 Dec 2011, 18:49:51 Niksons rakstīja:
Uz LT braucu ar sievas mašīnu (LV numuri). Tad mēģinu iepozēt kadrā kopā ar kādiem leišiem
Pagaidu, kad kāds opis velkas pa priekšu, tad radara zonā apdzenu, tā lai nozibina uz abiem

Analoģiskā situācijā no PL un LT nekas nav atnācis, tā kā ir OK, var normāli braukt

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

EZ
23. Dec 2011, 19:35#535

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


23 Dec 2011, 18:55:47 Sliktais rakstīja:

23 Dec 2011, 18:49:51 Niksons rakstīja:
Uz LT braucu ar sievas mašīnu (LV numuri). Tad mēģinu iepozēt kadrā kopā ar kādiem leišiem
Pagaidu, kad kāds opis velkas pa priekšu, tad radara zonā apdzenu, tā lai nozibina uz abiem

Analoģiskā situācijā no PL un LT nekas nav atnācis, tā kā ir OK, var normāli braukt

Nu man jau negribot sanaaca nekur neskreeju! prieksha vilkas fuure uz knapi 90 nu shis man rada lai dzenu nost tad nu es arii maucu garaam bet kad gandriz jau apdzinis skatos tur taa suda kaste celja malaa bremzejos bet ta pat nozipsnija es tai bridi biju preteja josla un aiz manis ta fuure sava josla voti hers vinu zin ko vinsh tur nobildeja

Offline

Sliktais
23. Dec 2011, 19:37#536

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Ja atnāks kkas, pabrīdini tautu

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

EZ
23. Dec 2011, 19:44#537

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


23 Dec 2011, 19:37:49 Sliktais rakstīja:
Ja atnāks kkas, pabrīdini tautu

protams

katra gadijuma mans noverojums ir tads ka no tiem suuda stacionarajiem bildetejiem nav lielas jeegas jo visi Igauni tapatas brauc +20~+30 vini vienkarshi novelkas garam uz 90 tiem radariem un tad atkal dod mizaa diezcik liela tolka nav ja nem veraa ka tas kastes labu naudu maksaa

Offline

jims
23. Dec 2011, 20:32#538

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 685

Braucu ar: ZX6R,Fireblade, TXT PRO 280,LTR450,EXC450

sodien nobildeejos uz vieniibenes uz +-100kmh un tikko sanjemu no csdd apsveikumu: Jūsu braukšanas kultūra un prasmes ir izcilas, kas ir garants gan Jūsu personiskai, gan līdzcilvēku drošībai!
vai nav superiigi?

-----------------
jimmys got a gun.
Stuntfighters.lv

Offline

arturix55
23. Dec 2011, 20:42#539

Kopš: 10. Sep 2011

Ziņojumi: 35

Braucu ar: Bandītu


23 Dec 2011, 20:32:29 jims rakstīja:
sodien nobildeejos uz vieniibenes uz +-100kmh un tikko sanjemu no csdd apsveikumu: Jūsu braukšanas kultūra un prasmes ir izcilas, kas ir garants gan Jūsu personiskai, gan līdzcilvēku drošībai!
vai nav superiigi?


zajebis! lol

Offline

Valdez007
24. Dec 2011, 19:09#540

Kopš: 07. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: Intruder VS1400 custom

Priecīgus ZSv, visiem komrādiem izņemot pipeļštokiem, kuri šodien cauru dienu fočē ar pārvietojamo sūdu. Z****ļi pat svētkos nav miera!!!

Otrais papandoss: saņēmu csdd apsveikumu, ka man nav punktu utt, iegāju e-pakalpojumos - skatos esmu vasarā ar moci nofočēts par 30Ls.

Trešais papandoss: zvanu drugānam, ar ko braucām tandēmā, plusmīnuss vienādā ritmā todien, kad esmu nobildēts. Šis pārbauda - viņš nav nofočēts!!! Kā tas tā gadījās - protams nu vairs neatceramies, bet piemest manam naudas sodam viņš arī nevēlas


Offline