Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Subbis
25. Mar 2010, 17:59#5421

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 466

Braucu ar:

es arī palikšu uzticīgs Oma kungam! Tāpēc ja ampērmetrs pie vienāda patērētāja uzrāda dažādus rādījumus, tad secinājums ir, ka nosacījumi, jeb šajā gadījumā volti nav vienādi.
Labi, man po. čau!

Offline

Subbis
25. Mar 2010, 18:00#5422

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 466

Braucu ar:


25 Mar 2010, 17:56:21 ositis rakstīja:

25 Mar 2010, 17:52:25 Subbis rakstīja:

25 Mar 2010, 17:50:57 ositis rakstīja:

25 Mar 2010, 17:49:25 Subbis rakstīja:



Ne.Pamegjini pats,uzlade masinas aki pilniba un moca aki pilniba un pieliec ampermetru pie katra.

ampērmetru? ķipa tā, vienu pašu pa taisno?


Nu a ka tad?Nesi megjinajis?


nē, ampērmetru neesmu mēģinājis. Priekš kam?

Akis tak ar laiku paliek vecaks,amperi jau ar nestav uz vietas.Lai zinatu vai skabe jalej klat vai destilets udens.


mož tu domāji voltmetru?

Offline

martinss
25. Mar 2010, 18:03#5423

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Mesli var notikt ja ruuc arii tas, no kura nem shtromu. Bet tas atkal ir loti individuali atkariigs no elektronikas abaas pusees...
Principaa sanaak izeja-izejaa ja abi ruuc un mirst vajaakais.
Teoretiski tajaa vadaa var ielikt diodi, tam, kursh barojas, nebus iespeja padot stromu atpakalj uz barotaja bortsistemu. "sods" par to ir kadi 0.7V (vai mazak, atkaribaa no diodes) sprieguma kritums.

Droshaakais veids, protams, ir barot no atvienota autinja akja.
Tapat lugums nejaukt amperus ar voltiem, mocim var pielikt kaut 1000Ah 12V akji, viss stradas tapat normali, tik uzladeet nevarees un starteejot sprieguma kritums buus mazaaks.



25 Mar 2010, 17:56:45 MIGs rakstīja:
Bļa mudaki !
Ir zināmi gadijumi kad ir mestas UPS baterijass kā moča aķis.

Dirsa iestaājs tai brīdī kad nepareizi uzliek vadus ( + ar _ sajauc).

Otrs ko es saprotu ir, ka dodot piepīpēt var nokla't moča lādēšana sreleju - tie esot jūtīgi pret šādu pasākumu. Saprotu, ka viņam nepatīk, ka kādā brīdī lādēts tiek no divām pusēm. Un te jau ne visi moto. Cik zināms auto šādi piepīpējot nekad nekas nenotiek.

Vēl ir variants, ka dumie kompji sāk ķert kļūdas, kad aķis ir pa nullēm. HVZ kape'cnevar uztaisīt normāli = Bizness, servisa centrram darbs.

[ Šo ziņu laboja martinss, 25 Mar 2010, 18:10:12 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

motaba
25. Mar 2010, 18:11#5424

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar:

Nezinu kā ir mo, bet piemēram saab 95 nokurināt ecu piepīpējot var elementāri iedarbinot otru auto ir sprieguma leciens un ecu kaput tas protams tikai tajā gadijumā ja dzinējs ir iedarbināts tam no kura piepīpē. iz dzīves

Offline

Modrs
25. Mar 2010, 18:44#5425

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

runājot par sprieguma regulatoriem...
man bija gas gas, kuram strāvas regulators lieko španu laida uz masu, tādā veidā ierobežojot max V un A.
to gan varētu nokurināt, ja auto borta spriegums ir krietni virs normas, šis sāk "īsināt", auto ģenģeris sāk lādēt vēl vairāk + auto aķis uutt

Offline

piter
26. Mar 2010, 08:39#5426

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure

..amperimetru likt paralēli akku klemmēm nedrīkst nekādā gadījumā, tad pirmkārt nodeg amperimetrs, otrkārt čakarē akku ar īsslēgumu..
tas ko liek uz akku strāvas ietilpības pārbaudei ir slodzes dakša.. nejauciet to ar amperimetru.. !!!
..ja akku mēra ar voltimetru, tad miera režīmā kādu brīdi pēc ladēšanas un uzlādētam labam akku varētu būt paliekošais spriegums 12,7-13V.. ja tas ir mazāks, akku vairs nav tik svaigs.. jeb citiem vārdiem sakot, zaudē jaudu.. jo starp tā platēm rodas nogulsnes vai ir bojāta izolācija, kā rezultātā akku iekšējā pretestība samazinās un tas pats no sevis lādējas laukā..
..piepīpējot neko sačakarēt nevar, ne mocim ne mašīnai, pie nosacījuma, ka visu izdara kā nākas..
..tas, ka kāds lohs ir sadedzinājis kompi, nav nekāds brīnums, nevajag vadiem polaritāti jaukt.. un nekad nevajag piepīpējamos vadus bakstīt kaut kur kur pagadās.. tie jāpievieno tieši no donora akku pie slimnieka akku..
ja visu darīsiet kā nakās, tad problēmu nebūs un slimnieks tiks atdzīvināts pareizi..

Offline

maniac
26. Mar 2010, 08:47#5427

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5200

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Un ja moča superduper vadības bloki neiet kopā ar autiņa jaudīgo ģenģeri

Tieši tā. "superduper" Jauniem smalkiem močiem (autiņiem) var arī nesanākt. Bet ne jau nosvilināt... Cik zinu, jaunākiem bembukiem pat piepīpējamo (neoriģinālo) nevar uzlikt - kompis atpazīst "svešinieku" Jāņem viņējais (nelētais )

Offline

piter
26. Mar 2010, 10:47#5428

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure

..vēl labs stāsts par sadrāztiem kompjiem ir pēc metināšanas.. metināšanas masu uzliek pie izpūtēja, bet pats metina spārnu (nedaudz pārspīlēju).. gala rezultātā sakusuši vadi, nodegusi elektronika.. jo strāvai patīk taisnākais ceļš..
..tāpēc.. domā līdzi, ko dari..

Offline

Niksons
26. Mar 2010, 14:30#5429

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Čalim, kurš iedomājas ka ampērmetru vajag uzlikt starp "+" un "-" imo neko tālāk nav jēgas stāstīt

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

juris7a9
26. Mar 2010, 18:42#5430

Kopš: 09. May 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 330

Braucu ar: Africa Twin

Šodien skrūvējot sveces, vienai vītne ar čaulu palika iekšā, svece vārdu sakot atdalījās no vītnes. Kā to štruntu dabūt ārā, kas var palīdzēt Liepājā.

Offline

rullic
26. Mar 2010, 18:54#5431

Kopš: 26. Jan 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 162

Braucu ar:

Man reiz moskvičam tā sanāca, toreiz izlīdzējos ar, laikam, četrstūrainu vīli. Tikai rēķinies, vīle ir trausla!

Offline

svesais
26. Mar 2010, 21:14#5432

Kopš: 23. Nov 2009

Ziņojumi: 274

Braucu ar: zxr750

Pēc straujas apstāšanās sāka tecēt eļļa no motora. Izrādās ka satecējusi gaisa filtrā. Jautājums kā viņa tur tika ņemot vērā horizontālu stāvokli. Pa kartera ventilāciju?

-----------------
Kas neriskē - to neģipsē!

Offline

eds
26. Mar 2010, 21:23#5433

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


26 Mar 2010, 21:14:47 svesais rakstīja:
Pēc straujas apstāšanās sāka tecēt eļļa no motora. Izrādās ka satecējusi gaisa filtrā. Jautājums kā viņa tur tika ņemot vērā horizontālu stāvokli. Pa kartera ventilāciju?


izklausās loģiski.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

nemidoff
27. Mar 2010, 13:21#5434

Kopš: 01. Sep 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 485

Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is

pamekleejos par specifiku forumiem un taapat neko neatradu,jautajums sekojosh,kaa 2003 gada varadero XL1000 var atshkjirt no 2002 vai vecaaka?Jo zinu,ka 2003 kkas mainiijaas, naca injection, jaunaks purns,cits spido.Pardevejs ietiepjas,ka pirma registracija ir 2003,bet kapec tad ir choks?Vai injectionam arii naaca apgriezienu choki?Kapec ir veca tipa spido,kur temperaturas dachiks ir apakshaa pa vidu?Runa iet par GB versiju.

Offline

klucis
27. Mar 2010, 13:25#5435

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 221

Braucu ar:

ari 2001.gada razojuma mocim pirma registracija var but 2003,gada,ja vins ilgi stavejis un nav pardots

Offline

nemidoff
27. Mar 2010, 13:28#5436

Kopš: 01. Sep 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 485

Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is


27 Mar 2010, 13:25:17 klucis rakstīja:
ari 2001.gada razojuma mocim pirma registracija var but 2003,gada,ja vins ilgi stavejis un nav pardots


Tas taa kaa butu skaidrs,bet,ja moto ir ar 6 atrumu kaarbu (kas naaca no 2003 laikam) un ar veco spido un veco purnu,tad ir shkjilts,jeb ir saliktenis,man taa liekas.tapec gribu zinat nianses.

Offline

klucis
27. Mar 2010, 13:34#5437

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 221

Braucu ar:

protams ka var but ari saliktenis,noskaidrot var pajaucot konkreto moci
vai nevar gadities kaut kads parejas modelis,tip motors jaunais un parejais vecais?
pec sasijas un motora nr honda drosvien var ari gadu noskaidrot

Offline

nemidoff
27. Mar 2010, 13:44#5438

Kopš: 01. Sep 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 485

Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is


27 Mar 2010, 13:34:37 klucis rakstīja:
protams ka var but ari saliktenis,noskaidrot var pajaucot konkreto moci
vai nevar gadities kaut kads parejas modelis,tip motors jaunais un parejais vecais?
pec sasijas un motora nr honda drosvien var ari gadu noskaidrot


un kaa izskaidrot briivgaitas apgriezienu choku dzineejam ar inzhektoru?

Offline

klucis
27. Mar 2010, 14:47#5439

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 221

Braucu ar:

kawa 1500 drifterim ar sprici ari tads ir,citiem tadus neesmu manijis

Offline

markelis
27. Mar 2010, 15:40#5440

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 487

Braucu ar: pedaaljiem


25 Mar 2010, 17:50:57 ositis rakstīja:

25 Mar 2010, 17:49:25 Subbis rakstīja:



Ne.Pamegjini pats,uzlade masinas aki pilniba un moca aki pilniba un pieliec ampermetru pie katra.

ampērmetru? ķipa tā, vienu pašu pa taisno?


Nu a ka tad?Nesi megjinajis?



nja

par teemu - pilniigi pajaat kaada starta straava akjim, pateereetaajs panjems cik vajag i usjo - galvenais lai spriegums pareizs. protams starteet no straadaajoshas mashiinas

Offline