Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
29 Mar 2010, 17:44:24 martinss rakstīja:
Jautajums tiem, kuri uzlikushi savejos dublju runchus uz 17" ratiem- cik mainiijaas uz slikto pusi vadaamiiba liikumos?
palasijos te bik gudrus cilveekus un teoriju... Parliekot uz 17" ratu sanak pamatiigi zaudeet tadu lielumu kaa "trail" (sorry, latviski nezinu ka to sauc, sk Bicycle_and_motorcycle_geometry). Normali tas lielums maneejam ir ap 110mm, nometot uz 17 ratu buus ap 80. Drusku palielinaat var nolaizhot aizmuguri vai garaka daksha priekshaa, tomer tas situaciju butiski neglaabj un pareizais risinaajums esot likt citus tiltinjus- lai shtoki tuvaak stuures asij un tadeejaadi dabuut atpakalj to lielumu... Tomeer pa ielu braucot varot iztikt kaa ir, tikai nevaig aizrauties liikumos, jo sturejas jau jaa, daudz asaak, bet noraushanas bridi esot loti gruti laiciigi pamaniit ja trail nav noteiktaas robezhaas...
Nu parēķini pats, kas sanāk - priekšā rats mazāka diametra, attiecīgi dakšal leņķis sanāk stāvāks - tas nozīmē, ka labāk krāmēsies līkumos, bet būs nestabilāks pa taisno braucot, godīgi sakot, domāju, ka diži nekādu lielo atšķirību nesajutīsi.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
_ivars_ | | Kopš: 24. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 105
Braucu ar: zx6r
|
29 Mar 2010, 16:36:23 Modrs rakstīja:
Pietam, ja tu aizbrauksi ar BMW paļurku, iespējams, pa velti nodiagnosticēs, jo jams bija starā par to, ka pat mocim vadu krāsas ir kā autiņam un tā 
Driver no bmwpower ir labs,varbūt nav tas lētākais meistars,bet nu savu lietu prot un par to ir jāmaksā!
| Offline
| | |
Exciter | |  Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
|
29 Mar 2010, 21:19:04 _ivars_ rakstīja:
29 Mar 2010, 16:36:23 Modrs rakstīja:
Pietam, ja tu aizbrauksi ar BMW paļurku, iespējams, pa velti nodiagnosticēs, jo jams bija starā par to, ka pat mocim vadu krāsas ir kā autiņam un tā 
Driver no bmwpower ir labs,varbūt nav tas lētākais meistars,bet nu savu lietu prot un par to ir jāmaksā!
+1 par Driver, tas toč rubī par ko runā un dara | Offline
| | |
|
martinss | |  Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Manaa gadijumaa dakshas lenkji atjaunoshu ar garaaku dakshu (shtokiem). Lidz ar to taisnvirziena kustibaa stabilitate minimali mainaas (pat nemainot to visu, stabilitate nemainoties pa taisni paraak butiski). Tur bishki cits knifs sanaakot- jaa, pagriezienaa ieiet atrak un vieglaak ar mazo ratu, bet stabilitate un iespejas sajust sakeri ar parak mazu "trail" lielumu likumaa ir svakaakas.
Laikam vajadzes atkal meginaat samekleet, viens specuks kadaa anglju forumaa bija loti labi shito joku izstastijis...
Principaa sanaca, ka parasto enduro parliekot uz mazajiem ratiem nemainot tiltinjus, braukt bija grutak likumos. Nomainot tiltinjus, sportisti speja izbraukt apljus pa sekundeem atrak ar to pashu moci, jo likumaa tureejaas labaak. Ja "trail" ir pa mazu, "acis" likumos piezogoties nemanaami un atri... 
29 Mar 2010, 21:15:43 Archy96 rakstīja:
Nu parēķini pats, kas sanāk - priekšā rats mazāka diametra, attiecīgi dakšal leņķis sanāk stāvāks - tas nozīmē, ka labāk krāmēsies līkumos, bet būs nestabilāks pa taisno braucot, godīgi sakot, domāju, ka diži nekādu lielo atšķirību nesajutīsi.
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline
| | |
Modrs | |  Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| vienīgais viņam nekāpt uz varžacīm, un samierināties ar viņa principiem  | Offline
| | |
MIGs | |  Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
|
29 Mar 2010, 17:44:24 martinss rakstīja:
Jautajums tiem, kuri uzlikushi savejos dublju runchus uz 17" ratiem- cik mainiijaas uz slikto pusi vadaamiiba liikumos?
palasijos te bik gudrus cilveekus un teoriju... Parliekot uz 17" ratu sanak pamatiigi zaudeet tadu lielumu kaa "trail" (sorry, latviski nezinu ka to sauc, sk Bicycle_and_motorcycle_geometry). Normali tas lielums maneejam ir ap 110mm, nometot uz 17 ratu buus ap 80. Drusku palielinaat var nolaizhot aizmuguri vai garaka daksha priekshaa, tomer tas situaciju butiski neglaabj un pareizais risinaajums esot likt citus tiltinjus- lai shtoki tuvaak stuures asij un tadeejaadi dabuut atpakalj to lielumu... Tomeer pa ielu braucot varot iztikt kaa ir, tikai nevaig aizrauties liikumos, jo sturejas jau jaa, daudz asaak, bet noraushanas bridi esot loti gruti laiciigi pamaniit ja trail nav noteiktaas robezhaas...
Da liecies mierā !
Ieliku krosačam supermoto ratus - zaibis. Ieliku vēl arī īsāku dakšu - vēl foršāk. Ielaidu to arī nedaudz iekšā. Nu zaibis - ideāla braukšana pa kartinga trasi. Vienkārši super ! Takā no tā, ka riteņu bāze īsāka un dakša stāvāka - nesatraucies ! 
Un aŗi pa taisnēm atvelkot pilnu ručku nejutu nekādu diskomfortu. Močiem īsākas riteņu bāzes, by default ir jautrākas! 
-----------------
| Offline
| | |
MIGs | |  Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Ja nav noslēpums, kā vārds tam Driver ?! Nav Māris ? 
-----------------
| Offline
| | |
Niksons | |  Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
29 Mar 2010, 23:14:25 MIGs rakstīja:
Ja nav noslēpums, kā vārds tam Driver ?! Nav Māris ? 
Atpakaļ bij raxtīc - Pēters esot 
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline
| | |
kurbuls | |  Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
29 Mar 2010, 22:54:45 MIGs rakstīja:
29 Mar 2010, 17:44:24 martinss rakstīja:
Jautajums tiem, kuri uzlikushi savejos dublju runchus uz 17" ratiem- cik mainiijaas uz slikto pusi vadaamiiba liikumos?
palasijos te bik gudrus cilveekus un teoriju... Parliekot uz 17" ratu sanak pamatiigi zaudeet tadu lielumu kaa "trail" (sorry, latviski nezinu ka to sauc, sk Bicycle_and_motorcycle_geometry). Normali tas lielums maneejam ir ap 110mm, nometot uz 17 ratu buus ap 80. Drusku palielinaat var nolaizhot aizmuguri vai garaka daksha priekshaa, tomer tas situaciju butiski neglaabj un pareizais risinaajums esot likt citus tiltinjus- lai shtoki tuvaak stuures asij un tadeejaadi dabuut atpakalj to lielumu... Tomeer pa ielu braucot varot iztikt kaa ir, tikai nevaig aizrauties liikumos, jo sturejas jau jaa, daudz asaak, bet noraushanas bridi esot loti gruti laiciigi pamaniit ja trail nav noteiktaas robezhaas...
Da liecies mierā !
Ieliku krosačam supermoto ratus - zaibis. Ieliku vēl arī īsāku dakšu - vēl foršāk. Ielaidu to arī nedaudz iekšā. Nu zaibis - ideāla braukšana pa kartinga trasi. Vienkārši super ! Takā no tā, ka riteņu bāze īsāka un dakša stāvāka - nesatraucies ! 
Un aŗi pa taisnēm atvelkot pilnu ručku nejutu nekādu diskomfortu. Močiem īsākas riteņu bāzes, by default ir jautrākas! 
Tu runā par par trail vai offset 
----------------- per rectum ad astra | Offline
| | |
martinss | |  Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Tur kaa reizi tas knifs arii bija, kursh faktiski dod maniigu fiksas un labas vadaamiibas iespaidu- daksha stavaaka, likumos mocis metas loti jestri. Tomer ja trail nav pareizs, zhaaviens piezogas loti asi un nekontroleejami... Un ja sportisti ar pareiziem tiltiem (ar mazaaku fork offset pret stock) dabon sekunzhu starpiibu trasees uz apla pret stock tiltiem, tad atshkiriiba aciimredzami ir buutiska. Protams, man kaa ielas braucejam, diezvai atshkiriba buus tik buutiska, bet tik un taa akademiska interese kada ir citu pieredze. 
Tapat mainot ritenja diametru, ritenju baaze tacu nemainaas, tb, attalums starp asiim ir tads pats? 
Nu, redzees, ja buus velme, uzzimeeshu tiltinjus solidworkos un iedoshu kadiem ar CNC nodraazt lai salidzinaatu cik buutiska starpiiba ir praksee, nekada rakeshu zinaatne jau nav. 
Un pasham beidzot ir velme piekari kaa tadu sadziit pareizi, zb jau noseedushaas un parak mikstas atsperes utt...
Vienigi mainiit tiltnjus mainot ripuljus jau nu ir parak liels chakars... 
29 Mar 2010, 22:54:45 MIGs rakstīja:
Da liecies mierā !
Ieliku krosačam supermoto ratus - zaibis. Ieliku vēl arī īsāku dakšu - vēl foršāk. Ielaidu to arī nedaudz iekšā. Nu zaibis - ideāla braukšana pa kartinga trasi. Vienkārši super ! Takā no tā, ka riteņu bāze īsāka un dakša stāvāka - nesatraucies ! 
Un aŗi pa taisnēm atvelkot pilnu ručku nejutu nekādu diskomfortu. Močiem īsākas riteņu bāzes, by default ir jautrākas! 
[ Šo ziņu laboja martinss, 29 Mar 2010, 23:55:48 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline
| | |
MIGs | |  Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Nu varbūt arī tā ir. TIesa uz mute nenovilku.
Par apļa laikiem - nu HHVZ nebija jau ar ko objektīvi salīdzināt.
Dažs labs vīrs kurš LV pilnīgi noteikti ir viens no top=top lietpratējiem moto un jo īpaši amīšu lietās zināja stāstīt, ka daudziem patīkot likt uz supermoto dakšas galus kur ass ir pa vidu dakšai ( Kā piemēram Duke, ielas LC4 SM), nevis izvirzīta uz priekšu kā krosačiem.
Braucot ar krosa Ohlins un supermoto ratu sajūtas bija nedaudz līdzīgas, kā ar zviedru čoperi. Vēl jau lomu spēlēja tā jautrā krosa brīvkustība dakšā.
Tāpat jau baikiem ar tās dakšas ir diezgan stāvas un nekādu problēmu.
Es varbūt kautkur pārprotu kādu terminu, bet nu ... 
Par riteņu bāzi - ja uzliec mazākus ratus, ass atiecība nemainās, taču pats sēdi zemāk. Moča kopējais garums, gan mainās.
Ir redzēti Ebay KTM supermoto kam rāmim regulējas dakšas izgāzums. Bet nu tas ir smags kosmos.[ Šo ziņu laboja MIGs, 30 Mar 2010, 00:23:48 ]
-----------------
| Offline
| | |
martinss | |  Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
30 Mar 2010, 00:22:24 MIGs rakstīja:
Nu varbūt arī tā ir. TIesa uz mute nenovilku.
Par apļa laikiem - nu HHVZ nebija jau ar ko objektīvi salīdzināt.
Es ka reizi palasiju mehanikja un sportista praktisko pieredzi, tad nu shis arii sukstijaas, ka ar nemainiitu fork offset zhaaviens ir zibeniigs... 
Dažs labs vīrs kurš LV pilnīgi noteikti ir viens no top=top lietpratējiem moto un jo īpaši amīšu lietās zināja stāstīt, ka daudziem patīkot likt uz supermoto dakšas galus kur ass ir pa vidu dakšai ( Kā piemēram Duke, ielas LC4 SM), nevis izvirzīta uz priekšu kā krosačiem.
Bet tieshi par to arii es runaaju- vai nu tiltinjos shtokus tuvaak stuures asij dabon (un lidz ar to arii pashu ritenja asi) vai arii ritenja asi tuvak dabon ar citu dakshu, kurai ritenis stiprinaas dakshas galaa. Tatad tomer pareizam trail (un tam attieciigi mainiitam fork offset) ir pietiekami liela noziime un ne es viens tik talu aizracies. 
Un patiik jau ne velti- labaak vadas likumaa esot.
Tāpat jau baikiem ar tās dakšas ir diezgan stāvas un nekādu problēmu.
Es varbūt kautkur pārprotu kādu terminu, bet nu ... 
Jaa, dakshas ir stavaakas, bet trail vienalga ir pareizs- baikam parasti dakshas galaa ritenis stiprinaas nevis kaa enduro- priekshaa.
[ Šo ziņu laboja martinss, 30 Mar 2010, 00:48:06 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline
| | |
kurbuls | |  Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
30 Mar 2010, 00:22:24 MIGs rakstīja:
Ir redzēti Ebay KTM supermoto kam rāmim regulējas dakšas izgāzums. Bet nu tas ir smags kosmos.
Kādu brīdi atpakaļ tas bija standarts. Offset varēja mainīt 18/20 (laikam). Vai tad tagad KTM enrūram un krosačam šī feature likvidēta?
----------------- per rectum ad astra | Offline
| | |
MIGs | |  Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Kurbuls ko tieši tu ar to domā ?! 
Tiltiņos ass stāv žostka un neregulējas. Var tik pārlikt stūres plauktu tuvāk vai tālāk.
Tāpat arī neregulējas ass vieta rāmī.
http://streetfighters.lv/bildes/moto/ktm_daka_tilts.jpg
Tie ko esmu skatijies bija ar fīču, ka priekšā rāmi tā čaška, kurā lieka stiltiņu ass ir regulējama ar ekscentru.
Tipa tajā vietā ko esmu apzīmējis ar sarkanu.
LC4 ( 620 & 690) 100% tur nekas neregulējas. Par 525 100% dot nevaru. Reku shēmnele ko domāju - apvilku ar sarkanu:
http://streetfighters.lv/bildes/moto/ktm_ramis_690.jpg
Tagad skatos 525sx bildi un domāju, ka būs jāpapēta. Moš esmu kautko palaidis garām 
http://streetfighters.lv/bildes/moto/ktm_ramis.jpg[ Šo ziņu laboja MIGs, 30 Mar 2010, 10:23:25 ]
-----------------
| Offline
| | |
martinss | |  Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Kurbuls runaa par fork offset, bet tu runaa par head angle ja pareizi saprotu. Paskaties linkaa ieprieksh par divritenju geometriju... Un diezvai ir triviali uztaisiit regulejamu head angle, daudz vienkarshaak ir mainiit tiltinjus...
30 Mar 2010, 10:21:23 MIGs rakstīja:
Kurbuls ko tieši tu ar to domā ?! 
Tiltiņos ass stāv žostka un neregulējas. Var tik pārlikt stūres plauktu tuvāk vai tālāk.
Tāpat arī neregulējas ass vieta rāmī.
http://streetfighters.lv/bildes/moto/ktm_daka_tilts.jpg
Tie ko esmu skatijies bija ar fīču, ka priekšā rāmi tā čaška, kurā lieka stiltiņu ass ir regulējama ar ekscentru.
Tipa tajā vietā ko esmu apzīmējis ar sarkanu.
LC4 ( 620 & 690) 100% tur nekas neregulējas. Par 525 100% dot nevaru. Reku shēmnele ko domāju - apvilku ar sarkanu:
http://streetfighters.lv/bildes/moto/ktm_ramis_690.jpg
Tagad skatos 525sx bildi un domāju, ka būs jāpapēta. Moš esmu kautko palaidis garām 
http://streetfighters.lv/bildes/moto/ktm_ramis.jpg
[ Šo ziņu laboja martinss, 30 Mar 2010, 10:41:05 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline
| | |
kurbuls | |  Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
30 Mar 2010, 10:21:23 MIGs rakstīja:
Kurbuls ko tieši tu ar to domā ?! 
Tiltiņos ass stāv žostka un neregulējas. Var tik pārlikt stūres plauktu tuvāk vai tālāk.
Tāpat arī neregulējas ass vieta rāmī.
http://streetfighters.lv/bildes/moto/ktm_daka_tilts.jpg
Tie ko esmu skatijies bija ar fīču, ka priekšā rāmi tā čaška, kurā lieka stiltiņu ass ir regulējama ar ekscentru.
Tipa tajā vietā ko esmu apzīmējis ar sarkanu.
LC4 ( 620 & 690) 100% tur nekas neregulējas. Par 525 100% dot nevaru. Reku shēmnele ko domāju - apvilku ar sarkanu:
http://streetfighters.lv/bildes/moto/ktm_ramis_690.jpg
Tagad skatos 525sx bildi un domāju, ka būs jāpapēta. Moš esmu kautko palaidis garām 
http://streetfighters.lv/bildes/moto/ktm_ramis.jpg
Vienam mocim bija točna ekscentri ar 2 stāvokļiem (18/20). Samērā ātri varēja samainīt. SXS toč bija, manuprāt 250SX2T arī. Jo mazāks offset, jo vieglāk pagriezienos, bet nestabilāks taisnēs. USA superkrosā vīri velkot ar 14.
----------------- per rectum ad astra | Offline
| | |
MIGs | |  Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Karoče biki jāapgūst teorija. 
-----------------
| Offline
| | |
Malus | |  Kopš: 04. Jun 2008
Ziņojumi: 37
Braucu ar: Vulkānu
| Ir iezagusies doma nošķūnēt savu aparātu streetfighter stilā un līdz ar to ir radušies pāris jautājumi, galvenais, ir tas kā uz to skatās tehapskatē. Ja es sūtu jaunu priekšas lampu no ebay, cik ļoti CSDD skatīsies virsū marķējumiem utt. Tāds pats ir jautājums par spoguļiem ar iebūvētiem pagriezieniem un pārbūvētu stūri.  | Offline
| | |
MIGs | |  Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| E burti un virzieni lai sapas.
vai arī turi vēlvienu komplektu priekš TA !
-----------------
| Offline
| | |
ashais92 | |  Kopš: 24. Dec 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 29
Braucu ar: Yamaha YZF450
| šveiki . .gribētu zināt ko lai daru !. .
Yamaha yzf 450 . .es pielaižu rūc normali izbraucu nedaudz.. motors uzsilst . .apstājos un vins nenoņem apgriezienus . .sajūta tada ka čoks būtu izrauts . .? . .kas tā varētu būt par problēmu ? . .ko darīt ? | Offline
| | |
|
|