Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
maniac | |  Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5200
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| Skaitās jau ka gēla glaunāks... Vienam mocim tāds. Kad pirku otram, pārdevējs atrunāja. Tie ar šķidrumu tagad arī ir praktiski hermētiski un apgāžoties nekas netek ārā. Un lētāki. | Offline
| | |
gsx750f | | Kopš: 30. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 53
Braucu ar: ame h7
|
31 Mar 2010, 20:07:24 maniac rakstīja:
Skaitās jau ka gēla glaunāks... Vienam mocim tāds. Kad pirku otram, pārdevējs atrunāja. Tie ar šķidrumu tagad arī ir praktiski hermētiski un apgāžoties nekas netek ārā. Un lētāki.
Ne cenā vaina bet gan eksplutācijas ziņā kurš labāks.[ Šo ziņu laboja gsx750f, 31 Mar 2010, 20:13:54 ] | Offline
| | |
JH | |  Kopš: 03. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 67
Braucu ar: #80
| Ļoti noderētu informācija par to kuri kāpšļi un kronšteini der Suzuki Gsx-r K4 no citiem gikseriem?
| Offline
| | |
|
maniac | |  Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5200
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| Gelineki ir daargaaki, bet viniem daudz priehrociibu:
1. ilgaks dziives cikls.
2. nav jaakopj, iznemot patstaaviigi jauzlaadee.
3. mazaaki un vairaak jauda, vieglaaki svaraa.
4. nav nekaadas nopluudes avaarijas gadijumaa(crasha).
5. darbojas arii ilgaak.
1. un 5. - iespējams Būtu jātestē uz vienādiem močiem.
2. tie "šķidrie" sen jau arī ir neapkalpojami (tikai jālādē)
3.Par kādu gramu vieglāki varbūt arī ir. To jau viegli pārbaudīt Bet izmēri ir konkrētam braucamrīkam paredzēti - identiski abiem veidiem. | Offline
| | |
normulitis | |  Kopš: 02. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 50
Braucu ar: Honda DEAUVILLE
| cik esmu dzirdējis, želejnieki ļoti baidās no pilnīgas izlādes - ja tā notiek, var izmest aķi ārā.
vairs to uzlādēt nevar (it kā). un protams, viņi ir par kārtu dārgāki !
es pirktu bezapkopes šķidro un miers.
| Offline
| | |
eds | |  Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
|
01 Apr 2010, 09:19:52 saaatans rakstīja:
01 Apr 2010, 08:10:52 maniac rakstīja:
Gelineki ir daargaaki, bet viniem daudz priehrociibu:
1. ilgaks dziives cikls.
2. nav jaakopj, iznemot patstaaviigi jauzlaadee.
3. mazaaki un vairaak jauda, vieglaaki svaraa.
4. nav nekaadas nopluudes avaarijas gadijumaa(crasha).
5. darbojas arii ilgaak.
1. un 5. - iespējams Būtu jātestē uz vienādiem močiem.
2. tie "šķidrie" sen jau arī ir neapkalpojami (tikai jālādē)
3.Par kādu gramu vieglāki varbūt arī ir. To jau viegli pārbaudīt Bet izmēri ir konkrētam braucamrīkam paredzēti - identiski abiem veidiem.
Skidrums iztvaiko un jaaseko tam liimenin, kas ir shkidrajos - patiik vai nepatiik!!
Kaut kaa negribas ticeet, ka tas skidrums neiztvaiko?
Skhidrajiem veel ir peekshni jaudas zudumi, arii!!
domā sekot līmenim sekošanas pēc vai arī urbt caurumu aķī, kad liksies, ka līmenis ir par maz 
----------------- http://www.oxyehho.com/ | Offline
| | |
maniac | |  Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5200
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| Skidrums iztvaiko un jaaseko tam liimenin, kas ir shkidrajos - patiik vai nepatiik!!
Interesanti - kurš no šejieniešiem un kad pēdējo reizi mērīja līmeni/blīvumu elektrolītam? Un kā to izdarīt NEAPKALPOJAMAM aķim!? lai arī "šķidrajam".
Es mēģināju atcerēties.... Laikam sestajam žigulim kādā 1991. gadā... | Offline
| | |
kurbuls | |  Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
01 Apr 2010, 09:39:46 saaatans rakstīja:
01 Apr 2010, 09:36:23 maniac rakstīja:
Skidrums iztvaiko un jaaseko tam liimenin, kas ir shkidrajos - patiik vai nepatiik!!
Interesanti - kurš no šejieniešiem un kad pēdējo reizi mērīja līmeni/blīvumu elektrolītam? Un kā to izdarīt NEAPKALPOJAMAM aķim!? lai arī "šķidrajam".
Es mēģināju atcerēties.... Laikam sestajam žigulim kādā 1991. gadā...
Varbuut tev ir ar absorbeetiem elektroliitiem, tie veel skaitaas ka var neapkalpot?
Kādā augstumā vajag urbt caurumu, lai novērtētu līmeni. Ar kādu materiāli pēc tam to caurumu aizklēbēt (epoksīds) 
----------------- per rectum ad astra | Offline
| | |
eds | |  Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
| sātans,beidz reklamēt savus izgudrojumus 
skābes aķi ir vislabākie pasaulē  [ Šo ziņu laboja eds, 01 Apr 2010, 09:54:59 ]
----------------- http://www.oxyehho.com/ | Offline
| | |
kurbuls | |  Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
01 Apr 2010, 09:53:13 saaatans rakstīja:
01 Apr 2010, 09:45:16 kurbuls rakstīja:
01 Apr 2010, 09:39:46 saaatans rakstīja:
01 Apr 2010, 09:36:23 maniac rakstīja:
Skidrums iztvaiko un jaaseko tam liimenin, kas ir shkidrajos - patiik vai nepatiik!!
Interesanti - kurš no šejieniešiem un kad pēdējo reizi mērīja līmeni/blīvumu elektrolītam? Un kā to izdarīt NEAPKALPOJAMAM aķim!? lai arī "šķidrajam".
Es mēģināju atcerēties.... Laikam sestajam žigulim kādā 1991. gadā...
Varbuut tev ir ar absorbeetiem elektroliitiem, tie veel skaitaas ka var neapkalpot?
Kādā augstumā vajag urbt caurumu, lai novērtētu līmeni. Ar kādu materiāli pēc tam to caurumu aizklēbēt (epoksīds) 
Iespeejams, ka vinjam ir kaut kaads dziives cikls iestraadaats, kura laikaa izstraadaajas tas shkidrums un tad jaanem jaunu atkal
Geliniekiem vel lieli plusi ir taadi, ka vinji izturiigaki pret mahaaniskaam iedarbiibaam un pret vibraacijaam arii!
Krievu vai anglu ir pilns ar informaaciju par + un -!
Tu to visu nopietni vai arī izmanto 1.aprīli?
----------------- per rectum ad astra | Offline
| | |
Chris | |  Kopš: 24. Aug 2009
Ziņojumi: 145
Braucu ar: R1
| Sveiki,
kādi ieteikumi smērējot micro plaisu motoram ciet (pie zobrata) ? Ar metāla/aluminija smēri.
1.notīrīt kārtīgi ar cleaneri
2.vismaz + 10 grādi
3.uz cik ilgu laiku vajag to visu atstāt?
vēl kādi ieteikumi? | Offline
| | |
MIGs | |  Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Chris - ņem un notīri ar acetonu vai piemēram brake-cleaner kas aŗi ir uz acetonu bāzēti.
Līmē ar kādu divkomponentu šķidro metālu smāķi.
Parasti noaliž eļļu, notīra ar acetonu, nosmērē un pēc pus dienas/dienas brauc droši. Skaties uz iepakojuma cik grādus vajag un cik ilgi žušt.
Svaŗigi pārāk nepārcensties jaucot proporcijas, laigan mūsdienās tās tulbiņas ir muļķudrošas...
Sātans -
Jā laikam jau želejnieki ir nākotne, bet viņi nav tik ļoti parāki, kā to cena.
Tautu baida tas, ka želejnieki itkā grib ļoti stabilu spriegumu.
Baida cena.
Par želejniekiem - retais tik ir provējis, bet visiem ir viedoklis. Pašam nekad nav bijuši želejnieki.
Skābeniki - nu beidzas viņi jā, nekas nav mūžigs, bet nu aŗi želejnieki nebūs mūžigi.
Moto gadijumā ir fuckingā vibrčija, itsevīški viencilindrīgo gadijumā, un vēl jo vairāk, ja aķis ir novietots kā piemēram KTM Duke 2.
Normāli skābinieks tāpaat jkalpo vairākus gadus, pie nosacijuma, ka uz ziemu tam vismaz klemmes atvieno. Cēlākā gadijumā arī palādē.
Nezinu nevienu kas kautko darītu skābeniekiem. Nopirki - ielēji elektrolītu un aizmirsi.
Parasti aķi izbeidzas pašu vainas pēc. Atstāju uz ziemu utt utt...
-----------------
| Offline
| | |
Bullis | |  Kopš: 14. May 2008
Ziņojumi: 475
Braucu ar: Kawasaki kx250f
| Tieši tā, ideālā variantā akumulatoru jāvieno nost un jātur siltās telpās, pavasarī uzlādē, nomēri blīvumu, šķ. līmeni (pēdējais attiecas uz apkalpojamiem AKB) un rullē vesels! | Offline
| | |
Chris | |  Kopš: 24. Aug 2009
Ziņojumi: 145
Braucu ar: R1
|
01 Apr 2010, 10:46:10 MIGs rakstīja:
Chris - ņem un notīri ar acetonu vai piemēram brake-cleaner kas aŗi ir uz acetonu bāzēti.
Līmē ar kādu divkomponentu šķidro metālu smāķi.
Parasti noaliž eļļu, notīra ar acetonu, nosmērē un pēc pus dienas/dienas brauc droši. Skaties uz iepakojuma cik grādus vajag un cik ilgi žušt.
Svaŗigi pārāk nepārcensties jaucot proporcijas, laigan mūsdienās tās tulbiņas ir muļķudrošas...
Paldies MIGs | Offline
| | |
Bullis | |  Kopš: 14. May 2008
Ziņojumi: 475
Braucu ar: Kawasaki kx250f
| Iesakiet kādu labu ķēžu eļļu, kura nešļakstās uz visām pusēm, kad tiko uzsmidzināta un nepieķer putekļus. | Offline
| | |
martinss | |  Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Pirms nedeljas saveejam saleeju destileetu uudeni, limenis bija nokrities. Man ir prasts skaabenieks... Blivuma meritaja gan man vairs nav...
Uz mocha esot arii regulari pieskatu limeni, principaa medz akja sprieguma ref galam uz releju pazust kontakts un akjis tad dabon pavaarities, jo relejam "liekas", ka spannungs pa mazu. 
01 Apr 2010, 09:36:23 maniac rakstīja:
Interesanti - kurš no šejieniešiem un kad pēdējo reizi mērīja līmeni/blīvumu elektrolītam? Un kā to izdarīt NEAPKALPOJAMAM aķim!? lai arī "šķidrajam".
Es mēģināju atcerēties.... Laikam sestajam žigulim kādā 1991. gadā...
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline
| | |
Kengurs | | Kopš: 25. Apr 2008
Ziņojumi: 1012
Braucu ar: VX800
| Blīvuma merītājs - lētais - grosā kkadi 2.36,- ... pirms pāris gadiem pirku ...
----------------- Dodiet iedzert ... | Offline
| | |
Sliktais | |  Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
01 Apr 2010, 09:53:13 saaatans rakstīja:
01 Apr 2010, 09:45:16 kurbuls rakstīja:
01 Apr 2010, 09:39:46 saaatans rakstīja:
01 Apr 2010, 09:36:23 maniac rakstīja:
Skidrums iztvaiko un jaaseko tam liimenin, kas ir shkidrajos - patiik vai nepatiik!!
Interesanti - kurš no šejieniešiem un kad pēdējo reizi mērīja līmeni/blīvumu elektrolītam? Un kā to izdarīt NEAPKALPOJAMAM aķim!? lai arī "šķidrajam".
Es mēģināju atcerēties.... Laikam sestajam žigulim kādā 1991. gadā...
Varbuut tev ir ar absorbeetiem elektroliitiem, tie veel skaitaas ka var neapkalpot?
Kādā augstumā vajag urbt caurumu, lai novērtētu līmeni. Ar kādu materiāli pēc tam to caurumu aizklēbēt (epoksīds) 
Iespeejams, ka vinjam ir kaut kaads dziives cikls iestraadaats, kura laikaa izstraadaajas tas shkidrums un tad jaanem jaunu atkal
Geliniekiem vel lieli plusi ir taadi, ka vinji izturiigaki pret mahaaniskaam iedarbiibaam un pret vibraacijaam arii!
Geelinieka miinusi tur ir 3:
1. Augsta cena.
2. Augsta ieksheejaa pretestiiba.
3. Augstas prasiibas stabilai uzlaadei un kalposhanas ilgums ir atkariigs no sprieguma!
Krievu vai anglu ir pilns ar informaaciju par + un -!
Ko tu Saatan te lej , pārlasījies i-neta gudrības. Varu noorganizēt tev treniņu pie mana kolēģa par akumulatoriem, par maksu, protams. 
-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline
| | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
| Cik zinu želejniekiem ta pati skabe vien nak iekša | Offline
| | |
Modrs | |  Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
01 Apr 2010, 10:52:51 Bullis rakstīja:
Tieši tā, ideālā variantā akumulatoru jāvieno nost un jātur siltās telpās, pavasarī uzlādē, nomēri blīvumu, šķ. līmeni (pēdējais attiecas uz apkalpojamiem AKB) un rullē vesels!
vai nebija jātur vēsās telpās, lai iekšējie procesi aķī norit lēnāk...? | Offline
| | |
|
|