Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Exciter
08. Apr 2010, 22:02#5721

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F


08 Apr 2010, 21:58:56 _ix_ rakstīja:

08 Apr 2010, 21:51:28 Exciter rakstīja:
Ar kādām naudām aptuveni jārēķinās priekšējo amīšu apkopei(darbs/materiāli) par blīvslēgiem izpisa TA. Ja pareizi saprotu, jāmaina blīvslēgi un gultņi pie reizes?

nafig mainīt gultņus pie reizes tie jāmainat tad kad pienāk viņu laiks

Kā lai es to zinu Jābūt visam gatavam.
Tad tur nav nekāda NASA tehnoloģija, varu pats lēni gari skrūvēt?
Un iesakiet lūdzu kur nopietnāks blīvslēgu veikals.

Offline

klucis
08. Apr 2010, 22:06#5722

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 221

Braucu ar:

negribu reklamet bet kvalitativi stoku blivslegi un par labu cenu ir ksm
parastie blivslegi nebus isti piemeroti sim procesam

Offline

Modrs
08. Apr 2010, 22:32#5723

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


08 Apr 2010, 22:02:23 Exciter rakstīja:

08 Apr 2010, 21:58:56 _ix_ rakstīja:

08 Apr 2010, 21:51:28 Exciter rakstīja:
Ar kādām naudām aptuveni jārēķinās priekšējo amīšu apkopei(darbs/materiāli) par blīvslēgiem izpisa TA. Ja pareizi saprotu, jāmaina blīvslēgi un gultņi pie reizes?

nafig mainīt gultņus pie reizes tie jāmainat tad kad pienāk viņu laiks

Kā lai es to zinu Jābūt visam gatavam.
Tad tur nav nekāda NASA tehnoloģija, varu pats lēni gari skrūvēt?
Un iesakiet lūdzu kur nopietnāks blīvslēgu veikals.


gan jau bija domājis bukses dakšā. tās protams pie vienas sāpes vajag mainīt!

Offline

Exciter
08. Apr 2010, 22:41#5724

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F


08 Apr 2010, 22:32:19 Modrs rakstīja:

gan jau bija domājis bukses dakšā. tās protams pie vienas sāpes vajag mainīt!

Neesmu pētījis, bet vajadzētu būt gultnim kautkādam centrā.
Ok, paldies par padomiem! Skatīšos vai vērts pašam bakstīties. Es pat priekšējo riteni normāli nevaru noņemt, jo nav ar ko pacelt moci

[ Šo ziņu laboja Exciter, 08 Apr 2010, 22:41:52 ]

Offline

tipin6
09. Apr 2010, 08:46#5725

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu

Sveiki es te jaucu ārā ķēdi un pazaudēju vienu maziņo gumijas šaibiņu, kuras nāk katram ķēdes posmiņam katrā pusē!

Vai kāds varētu lūdzu izpalīdzēt un sev vecajām ķēdēm priekš manis kautko tādu atrast?

Nezinu gan kā ar tiem izmēriem, bet ķēde kā ķede.

Offline

Modrs
09. Apr 2010, 08:49#5726

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


08 Apr 2010, 22:41:35 Exciter rakstīja:

08 Apr 2010, 22:32:19 Modrs rakstīja:

gan jau bija domājis bukses dakšā. tās protams pie vienas sāpes vajag mainīt!

Neesmu pētījis, bet vajadzētu būt gultnim kautkādam centrā.
Ok, paldies par padomiem! Skatīšos vai vērts pašam bakstīties. Es pat priekšējo riteni normāli nevaru noņemt, jo nav ar ko pacelt moci


nu stūres mehanismā ir koniskie gultņi, ja tie luftējas, tad poļubomu jāmaina, jo parasti aboimas jau ir sačakarētas un stiprāk pievelkot stūre nevienmērīgi griežas!

Offline

tipin6
09. Apr 2010, 18:04#5727

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu


09 Apr 2010, 08:46:19 skaties2x rakstīja:
Sveiki es te jaucu ārā ķēdi un pazaudēju vienu maziņo gumijas šaibiņu, kuras nāk katram ķēdes posmiņam katrā pusē!

Vai kāds varētu lūdzu izpalīdzēt un sev vecajām ķēdēm priekš manis kautko tādu atrast?

Nezinu gan kā ar tiem izmēriem, bet ķēde kā ķede.


Labi viss kārtībā! Saļņikus ķēdei dabūju WURTH (blakus Rg motocenttram)

Offline

markelis
09. Apr 2010, 19:07#5728

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 487

Braucu ar: pedaaljiem

dzekam kawai izbeidzaas salnjiks pompai un saaka spiest ellju.
iebrauca kawaa - peec ilgstoshas raknjaashanaas atbilde saljnjiks 15 lati, 50% prieksapmaksa jaagaida nedeelju.
iebrauca SKF, paraadija salnjiku - peec minuutes jauns salnjiks pa 0,75 lati.

viss straadaa.

tas taa - reizeem vienkaarshaakie risinaajumi i labaakie.

Offline

Exciter
09. Apr 2010, 21:40#5729

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F


09 Apr 2010, 19:07:47 markelis rakstīja:
dzekam kawai izbeidzaas salnjiks pompai un saaka spiest ellju.
iebrauca kawaa - peec ilgstoshas raknjaashanaas atbilde saljnjiks 15 lati, 50% prieksapmaksa jaagaida nedeelju.
iebrauca SKF, paraadija salnjiku - peec minuutes jauns salnjiks pa 0,75 lati.

viss straadaa.

tas taa - reizeem vienkaarshaakie risinaajumi i labaakie.

Man tas pats ar ritenju gultnjiem bija, 14Ls vai 3.60Ls
Vareeja veel krievu panjemt pa 0.60, bet tas jau pa traku.

Offline

Archy96
09. Apr 2010, 21:47#5730

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Apr 2010, 19:07:47 markelis rakstīja:
dzekam kawai izbeidzaas salnjiks pompai un saaka spiest ellju.
iebrauca kawaa - peec ilgstoshas raknjaashanaas atbilde saljnjiks 15 lati, 50% prieksapmaksa jaagaida nedeelju.
iebrauca SKF, paraadija salnjiku - peec minuutes jauns salnjiks pa 0,75 lati.

viss straadaa.

tas taa - reizeem vienkaarshaakie risinaajumi i labaakie.

Yamahai pakaļējā majatņikā adatgultnis original - 40ls, SKF - 3ls, un galvenais prikols, ka uz gultņa marķējums 1:1 tāds pats, vārdu sakot normālā 3000% varačka uz oriģinālajām daļām

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

svesais
09. Apr 2010, 22:29#5731

Kopš: 23. Nov 2009

Ziņojumi: 274

Braucu ar: zxr750


08 Apr 2010, 21:51:28 Exciter rakstīja:
Ar kādām naudām aptuveni jārēķinās priekšējo amīšu apkopei(darbs/materiāli) par blīvslēgiem izpisa TA. Ja pareizi saprotu, jāmaina blīvslēgi un gultņi pie reizes?
Cēsīs man Kawai pa 34 ls maķers+darbs sataisija. Eļļu gan pats pirku un lēju. Ja kapeika atļauj domāju nav vērts izjaukt un domāt kā atpakaļ krāmēt

-----------------
Kas neriskē - to neģipsē!

Offline

void
10. Apr 2010, 00:25#5732

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r


09 Apr 2010, 22:29:50 svesais rakstīja:

08 Apr 2010, 21:51:28 Exciter rakstīja:
Ar kādām naudām aptuveni jārēķinās priekšējo amīšu apkopei(darbs/materiāli) par blīvslēgiem izpisa TA. Ja pareizi saprotu, jāmaina blīvslēgi un gultņi pie reizes?
Cēsīs man Kawai pa 34 ls maķers+darbs sataisija. Eļļu gan pats pirku un lēju. Ja kapeika atļauj domāju nav vērts izjaukt un domāt kā atpakaļ krāmēt

Nav nekāds rocket science, krosiniekam pats apkopi veicu.
http://www.youtube.com/watch?v=5A0p2OH6FmI&feature=related

Offline

eto
10. Apr 2010, 09:13#5733

Kopš: 16. Apr 2009

Ziņojumi: 334

Braucu ar: ragavām

Pēdējā laikā ir tā, kad normāli uzkarsis ir, pabraukā un noslāpējot nevar iedarbināt, tikai iestumjot. Tā kā dzirksteles nebūtu, nesit, tikai griež. Ar akumulatoru it kā viss kārtībā. Vēl reizēm normāli atstiepjot, bremzējot pie līkuma paņem un noslāpst.

Aprilia rs 125

[ Šo ziņu laboja eto, 10 Apr 2010, 09:14:02 ]

Offline

krisis
10. Apr 2010, 10:14#5734

Kopš: 02. May 2009

Ziņojumi: 102

Braucu ar: velosipēdu

Mans nsr ir ražots Francijā, un ir diezgan daudz ierobežojumu. Varat lūdzu izskaidrot, kas tas ir? ''Once this is completed you must change the jetting from the standard. 132main, 60 power and 40 idle to 138main, 65 power and 42 idle.''

Offline

void
10. Apr 2010, 10:37#5735

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r


10 Apr 2010, 10:14:55 krisis rakstīja:
Mans nsr ir ražots Francijā, un ir diezgan daudz ierobežojumu. Varat lūdzu izskaidrot, kas tas ir? ''Once this is completed you must change the jetting from the standard. 132main, 60 power and 40 idle to 138main, 65 power and 42 idle.''

Jāliek lielākas dīzes karburātoram.

Offline

krisis
10. Apr 2010, 11:25#5736

Kopš: 02. May 2009

Ziņojumi: 102

Braucu ar: velosipēdu

Tās visas ir dīzes?

Offline

eto
10. Apr 2010, 14:24#5737

Kopš: 16. Apr 2009

Ziņojumi: 334

Braucu ar: ragavām


10 Apr 2010, 09:13:10 eto rakstīja:
Pēdējā laikā ir tā, kad normāli uzkarsis ir, pabraukā un noslāpējot nevar iedarbināt, tikai iestumjot. Tā kā dzirksteles nebūtu, nesit, tikai griež. Ar akumulatoru it kā viss kārtībā. Vēl reizēm normāli atstiepjot, bremzējot pie līkuma paņem un noslāpst.

Aprilia rs 125




Sveci pārbaudījām, gaisa filtra vaina arī it kā nav. Ieteikumi?

Offline

Barada
10. Apr 2010, 14:34#5738

Kopš: 02. Sep 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: XL1000V, W163

A kad var atkal normaali piestarteet? Peec laika vai ir citi nosaciijumi?

-----------------
Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas.

Offline

dzerrais
10. Apr 2010, 14:49#5739

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:


10 Apr 2010, 14:24:16 eto rakstīja:

10 Apr 2010, 09:13:10 eto rakstīja:
Pēdējā laikā ir tā, kad normāli uzkarsis ir, pabraukā un noslāpējot nevar iedarbināt, tikai iestumjot. Tā kā dzirksteles nebūtu, nesit, tikai griež. Ar akumulatoru it kā viss kārtībā. Vēl reizēm normāli atstiepjot, bremzējot pie līkuma paņem un noslāpst.

Aprilia rs 125




Sveci pārbaudījām, gaisa filtra vaina arī it kā nav. Ieteikumi?
varbut jau gredzeniem kirdik ?

[ Šo ziņu laboja dzerrais, 10 Apr 2010, 14:50:34 ]

Offline

eto
10. Apr 2010, 15:28#5740

Kopš: 16. Apr 2009

Ziņojumi: 334

Braucu ar: ragavām


10 Apr 2010, 14:34:34 Barada rakstīja:
A kad var atkal normaali piestarteet? Peec laika vai ir citi nosaciijumi?


Iepriekš varēja tā: noslāpē - darbini ar starteri, nelec. Iestum, pabraukā, noslāpē un var pielaist, atkal pabrauc, noslāpē - ar starteri atkal nevar. Tagad jaucām karburatoru, filtru utt, vispār nevar pielaist.

dzerrais, gredzeniem it kā viss kārtībā, kompresija ir. Sencis saka, ka tā kā par vēlu aizdedze.

no izpūtēja arī šauj ik pa laikam.

[ Šo ziņu laboja eto, 10 Apr 2010, 15:42:31 ]

Offline