Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Exciter | |  Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
|
08 Apr 2010, 21:58:56 _ix_ rakstīja:
08 Apr 2010, 21:51:28 Exciter rakstīja:
Ar kādām naudām aptuveni jārēķinās priekšējo amīšu apkopei(darbs/materiāli) par blīvslēgiem izpisa TA. Ja pareizi saprotu, jāmaina blīvslēgi un gultņi pie reizes?
nafig mainīt gultņus pie reizes tie jāmainat tad kad pienāk viņu laiks 
Kā lai es to zinu Jābūt visam gatavam.
Tad tur nav nekāda NASA tehnoloģija, varu pats lēni gari skrūvēt?
Un iesakiet lūdzu kur nopietnāks blīvslēgu veikals. | Offline
| | |
klucis | | Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 221
Braucu ar:
| negribu reklamet bet kvalitativi stoku blivslegi un par labu cenu ir ksm
parastie blivslegi nebus isti piemeroti sim procesam | Offline
| | |
Modrs | |  Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
08 Apr 2010, 22:02:23 Exciter rakstīja:
08 Apr 2010, 21:58:56 _ix_ rakstīja:
08 Apr 2010, 21:51:28 Exciter rakstīja:
Ar kādām naudām aptuveni jārēķinās priekšējo amīšu apkopei(darbs/materiāli) par blīvslēgiem izpisa TA. Ja pareizi saprotu, jāmaina blīvslēgi un gultņi pie reizes?
nafig mainīt gultņus pie reizes tie jāmainat tad kad pienāk viņu laiks 
Kā lai es to zinu Jābūt visam gatavam.
Tad tur nav nekāda NASA tehnoloģija, varu pats lēni gari skrūvēt?
Un iesakiet lūdzu kur nopietnāks blīvslēgu veikals.
gan jau bija domājis bukses dakšā. tās protams pie vienas sāpes vajag mainīt! | Offline
| | |
|
Exciter | |  Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
|
08 Apr 2010, 22:32:19 Modrs rakstīja:
gan jau bija domājis bukses dakšā. tās protams pie vienas sāpes vajag mainīt!
Neesmu pētījis, bet vajadzētu būt gultnim kautkādam centrā.
Ok, paldies par padomiem! Skatīšos vai vērts pašam bakstīties. Es pat priekšējo riteni normāli nevaru noņemt, jo nav ar ko pacelt moci  [ Šo ziņu laboja Exciter, 08 Apr 2010, 22:41:52 ] | Offline
| | |
tipin6 | |  Kopš: 12. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2235
Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu
| Sveiki es te jaucu ārā ķēdi un pazaudēju vienu maziņo gumijas šaibiņu, kuras nāk katram ķēdes posmiņam katrā pusē!
Vai kāds varētu lūdzu izpalīdzēt un sev vecajām ķēdēm priekš manis kautko tādu atrast?
Nezinu gan kā ar tiem izmēriem, bet ķēde kā ķede. | Offline
| | |
Modrs | |  Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
08 Apr 2010, 22:41:35 Exciter rakstīja:
08 Apr 2010, 22:32:19 Modrs rakstīja:
gan jau bija domājis bukses dakšā. tās protams pie vienas sāpes vajag mainīt!
Neesmu pētījis, bet vajadzētu būt gultnim kautkādam centrā.
Ok, paldies par padomiem! Skatīšos vai vērts pašam bakstīties. Es pat priekšējo riteni normāli nevaru noņemt, jo nav ar ko pacelt moci 
nu stūres mehanismā ir koniskie gultņi, ja tie luftējas, tad poļubomu jāmaina, jo parasti aboimas jau ir sačakarētas un stiprāk pievelkot stūre nevienmērīgi griežas! | Offline
| | |
tipin6 | |  Kopš: 12. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2235
Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu
|
09 Apr 2010, 08:46:19 skaties2x rakstīja:
Sveiki es te jaucu ārā ķēdi un pazaudēju vienu maziņo gumijas šaibiņu, kuras nāk katram ķēdes posmiņam katrā pusē!
Vai kāds varētu lūdzu izpalīdzēt un sev vecajām ķēdēm priekš manis kautko tādu atrast?
Nezinu gan kā ar tiem izmēriem, bet ķēde kā ķede.
Labi viss kārtībā! Saļņikus ķēdei dabūju WURTH (blakus Rg motocenttram) | Offline
| | |
markelis | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 487
Braucu ar: pedaaljiem
| dzekam kawai izbeidzaas salnjiks pompai un saaka spiest ellju.
iebrauca kawaa - peec ilgstoshas raknjaashanaas atbilde saljnjiks 15 lati, 50% prieksapmaksa jaagaida nedeelju.
iebrauca SKF, paraadija salnjiku - peec minuutes jauns salnjiks pa 0,75 lati.
viss straadaa.
tas taa - reizeem vienkaarshaakie risinaajumi i labaakie. | Offline
| | |
Exciter | |  Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
|
09 Apr 2010, 19:07:47 markelis rakstīja:
dzekam kawai izbeidzaas salnjiks pompai un saaka spiest ellju.
iebrauca kawaa - peec ilgstoshas raknjaashanaas atbilde saljnjiks 15 lati, 50% prieksapmaksa jaagaida nedeelju.
iebrauca SKF, paraadija salnjiku - peec minuutes jauns salnjiks pa 0,75 lati.
viss straadaa.
tas taa - reizeem vienkaarshaakie risinaajumi i labaakie.
Man tas pats ar ritenju gultnjiem bija, 14Ls vai 3.60Ls
Vareeja veel krievu panjemt pa 0.60, bet tas jau pa traku. | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
09 Apr 2010, 19:07:47 markelis rakstīja:
dzekam kawai izbeidzaas salnjiks pompai un saaka spiest ellju.
iebrauca kawaa - peec ilgstoshas raknjaashanaas atbilde saljnjiks 15 lati, 50% prieksapmaksa jaagaida nedeelju.
iebrauca SKF, paraadija salnjiku - peec minuutes jauns salnjiks pa 0,75 lati.
viss straadaa.
tas taa - reizeem vienkaarshaakie risinaajumi i labaakie.
Yamahai pakaļējā majatņikā adatgultnis original - 40ls, SKF - 3ls, un galvenais prikols, ka uz gultņa marķējums 1:1 tāds pats, vārdu sakot normālā 3000% varačka uz oriģinālajām daļām 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
svesais | |  Kopš: 23. Nov 2009
Ziņojumi: 274
Braucu ar: zxr750
|
08 Apr 2010, 21:51:28 Exciter rakstīja:
Ar kādām naudām aptuveni jārēķinās priekšējo amīšu apkopei(darbs/materiāli) par blīvslēgiem izpisa TA. Ja pareizi saprotu, jāmaina blīvslēgi un gultņi pie reizes?
Cēsīs man Kawai pa 34 ls maķers+darbs sataisija. Eļļu gan pats pirku un lēju. Ja kapeika atļauj domāju nav vērts izjaukt un domāt kā atpakaļ krāmēt 
----------------- Kas neriskē - to neģipsē! | Offline
| | |
void | |  Kopš: 19. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 261
Braucu ar: crf250r
|
09 Apr 2010, 22:29:50 svesais rakstīja:
08 Apr 2010, 21:51:28 Exciter rakstīja:
Ar kādām naudām aptuveni jārēķinās priekšējo amīšu apkopei(darbs/materiāli) par blīvslēgiem izpisa TA. Ja pareizi saprotu, jāmaina blīvslēgi un gultņi pie reizes?
Cēsīs man Kawai pa 34 ls maķers+darbs sataisija. Eļļu gan pats pirku un lēju. Ja kapeika atļauj domāju nav vērts izjaukt un domāt kā atpakaļ krāmēt 
Nav nekāds rocket science, krosiniekam pats apkopi veicu.
http://www.youtube.com/watch?v=5A0p2OH6FmI&feature=related | Offline
| | |
eto | | Kopš: 16. Apr 2009
Ziņojumi: 334
Braucu ar: ragavām
| Pēdējā laikā ir tā, kad normāli uzkarsis ir, pabraukā un noslāpējot nevar iedarbināt, tikai iestumjot. Tā kā dzirksteles nebūtu, nesit, tikai griež. Ar akumulatoru it kā viss kārtībā. Vēl reizēm normāli atstiepjot, bremzējot pie līkuma paņem un noslāpst. 
Aprilia rs 125
[ Šo ziņu laboja eto, 10 Apr 2010, 09:14:02 ] | Offline
| | |
krisis | |  Kopš: 02. May 2009
Ziņojumi: 102
Braucu ar: velosipēdu
| Mans nsr ir ražots Francijā, un ir diezgan daudz ierobežojumu. Varat lūdzu izskaidrot, kas tas ir? ''Once this is completed you must change the jetting from the standard. 132main, 60 power and 40 idle to 138main, 65 power and 42 idle.''  | Offline
| | |
void | |  Kopš: 19. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 261
Braucu ar: crf250r
|
10 Apr 2010, 10:14:55 krisis rakstīja:
Mans nsr ir ražots Francijā, un ir diezgan daudz ierobežojumu. Varat lūdzu izskaidrot, kas tas ir? ''Once this is completed you must change the jetting from the standard. 132main, 60 power and 40 idle to 138main, 65 power and 42 idle.'' 
Jāliek lielākas dīzes karburātoram. | Offline
| | |
krisis | |  Kopš: 02. May 2009
Ziņojumi: 102
Braucu ar: velosipēdu
| Tās visas ir dīzes? | Offline
| | |
eto | | Kopš: 16. Apr 2009
Ziņojumi: 334
Braucu ar: ragavām
|
10 Apr 2010, 09:13:10 eto rakstīja:
Pēdējā laikā ir tā, kad normāli uzkarsis ir, pabraukā un noslāpējot nevar iedarbināt, tikai iestumjot. Tā kā dzirksteles nebūtu, nesit, tikai griež. Ar akumulatoru it kā viss kārtībā. Vēl reizēm normāli atstiepjot, bremzējot pie līkuma paņem un noslāpst. 
Aprilia rs 125
Sveci pārbaudījām, gaisa filtra vaina arī it kā nav. Ieteikumi?  | Offline
| | |
Barada | |  Kopš: 02. Sep 2009
No: Lielvārde
Ziņojumi: 1357
Braucu ar: XL1000V, W163
| A kad var atkal normaali piestarteet? Peec laika vai ir citi nosaciijumi?
----------------- Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas. | Offline
| | |
dzerrais | |  Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
|
10 Apr 2010, 14:24:16 eto rakstīja:
10 Apr 2010, 09:13:10 eto rakstīja:
Pēdējā laikā ir tā, kad normāli uzkarsis ir, pabraukā un noslāpējot nevar iedarbināt, tikai iestumjot. Tā kā dzirksteles nebūtu, nesit, tikai griež. Ar akumulatoru it kā viss kārtībā. Vēl reizēm normāli atstiepjot, bremzējot pie līkuma paņem un noslāpst. 
Aprilia rs 125
Sveci pārbaudījām, gaisa filtra vaina arī it kā nav. Ieteikumi? 
varbut jau gredzeniem kirdik ?[ Šo ziņu laboja dzerrais, 10 Apr 2010, 14:50:34 ] | Offline
| | |
eto | | Kopš: 16. Apr 2009
Ziņojumi: 334
Braucu ar: ragavām
|
10 Apr 2010, 14:34:34 Barada rakstīja:
A kad var atkal normaali piestarteet? Peec laika vai ir citi nosaciijumi?
Iepriekš varēja tā: noslāpē - darbini ar starteri, nelec. Iestum, pabraukā, noslāpē un var pielaist, atkal pabrauc, noslāpē - ar starteri atkal nevar. Tagad jaucām karburatoru, filtru utt, vispār nevar pielaist.
dzerrais, gredzeniem it kā viss kārtībā, kompresija ir. Sencis saka, ka tā kā par vēlu aizdedze.
no izpūtēja arī šauj ik pa laikam.[ Šo ziņu laboja eto, 10 Apr 2010, 15:42:31 ] | Offline
| | |
|
|