Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Exciter | |  Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
| Vīri, kas pa figšu iet uz beigām, ka kārtīgi atvelkot nevar izraut no 2ā roba, lai ieliktu 3ajā? Mierīgi braucot itkā viss čotka. Tā šaize arī ne vienmēr ir. | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
15 Apr 2010, 21:08:58 Exciter rakstīja:
Vīri, kas pa figšu iet uz beigām, ka kārtīgi atvelkot nevar izraut no 2ā roba, lai ieliktu 3ajā? Mierīgi braucot itkā viss čotka. Tā šaize arī ne vienmēr ir.
Nopērc jaunāku moci.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
raimob | |  Kopš: 18. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 474
Braucu ar: KTM 950
|
15 Apr 2010, 21:07:27 MIGs rakstīja:
15 Apr 2010, 20:54:42 raimob rakstīja:
Kas var sabeigties bremžu škidruma trauciņa ka nespiež vairs bremzeni???? Yamah xj600 1992 gada??? Vienkārši mainīju kalotkas!
Nu biki sakarīgāk jau varēji uzrakstīt.
Nespiež bremzeni - tas ir kā ?! Tev ručka mīksta/iekrīt, tev ručka cieta un nekust, tev ručka ok, bet nebremzējas... 
Principā kalotkas mainot nekam tādam nevajag notikt - maksimums var gadīties, kad ieliekot jaunā skalotkas bremžeļļas līmenis nu ir par daudz un neļauj suportam pilnībā atspiesties atpakaļ. - Tā gadās, kad pielej MAX līmeni kad kalotkas ir stipri padilušas - ielikot jaunas līmenis ir daudz par daudz...
... Nū ja varbūt tu sāki jaukt vaļā trubiņas un suportus un sarāvi sistēmā gaisu !?
gribēju kā standartā atgaisot bet ručk ka mīksta tā mīksta...
-----------------
| Offline
| | |
|
MIGs | |  Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Par daudz gaisu sarāvi ?!
Nu principā momentā kad pārjauc bremzes var sapisties kamēr izgaiso spaidot hēbeli - ņem talkā lielo plastmas šprici ( Vet aptiekās tirgo leilākas, kā parastajās) un uz priekšu ! 
Taču vai mainot kalotkas vajadzēja jaukt vaļā suportu !? 
-----------------
| Offline
| | |
ositis | |  Kopš: 12. Oct 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 308
Braucu ar: BMW 730i.... Kawasaki GPZ600
|
15 Apr 2010, 21:08:09 oss rakstīja:
15 Apr 2010, 21:04:20 ositis rakstīja:
15 Apr 2010, 21:00:29 oss rakstīja:
15 Apr 2010, 20:56:43 ositis rakstīja:
15 Apr 2010, 20:54:34 oss rakstīja:
15 Apr 2010, 20:48:29 ositis rakstīja:
Sveiki,man ir tads jautajums.Kas varetu but par vainu ja staiga apgriezieni?Motocikls Kawasaki z250.Un kur Dobeles tuvuma varetu karbjus nosinhronizet?
Karbjus varu Tev nosinhronizēt par noteiktu alus daudzumu Atrodos Jelgavā. Ja kas PM
Sarunat jau var,tik man ar to nogadasanu nelielas problemas.Nav ar ko aizvest.
a tev vinsh vispar neiet?

Iet. Tiesibas ar vel nav kabata,tiko saku likt.
Nu skaties pats A sveces, gaisa filtru esi skatījies?
Gaisa filtrs ir iztirits,vienigais vel mos sveces.Tas jau taisos jaunas pirkt,vienigais ka vinam vairs orginalas neder,laikam ir bijusi aprauta vitne un stanceti ieksa gredzeni,tagad ir sauraka vitne. | Offline
| | |
Exciter | |  Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
|
15 Apr 2010, 21:12:47 MIGs rakstīja:
Par daudz gaisu sarāvi ?!
Nu principā momentā kad pārjauc bremzes var sapisties kamēr izgaiso spaidot hēbeli - ņem talkā lielo plastmas šprici ( Vet aptiekās tirgo leilākas, kā parastajās) un uz priekšu ! 
Taču vai mainot kalotkas vajadzēja jaukt vaļā suportu !? 
KO ar to šprici vispār iesākt 
Man ar kautkā bremžu hēbelis baigi mīkstais, gandrīz līdz galam nospiest varu. Nopirku jau uzlikas, redzēs vai līdzēs. Pa ziemu biju tikai no''nēmis riteni un viss kapēc tā | Offline
| | |
Exciter | |  Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
|
15 Apr 2010, 21:09:48 Archy96 rakstīja:
15 Apr 2010, 21:08:58 Exciter rakstīja:
Vīri, kas pa figšu iet uz beigām, ka kārtīgi atvelkot nevar izraut no 2ā roba, lai ieliktu 3ajā? Mierīgi braucot itkā viss čotka. Tā šaize arī ne vienmēr ir.
Nopērc jaunāku moci.
Tev jūtu vispār nav? 
Gribu vēl kārtīgi pamocīties, lai lielāka bauda uz jaunāku pārkāpt  | Offline
| | |
MIGs | |  Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Principā ņemam tievu gumijas trubiņu - liekam virsū uz gaisojamās skrūves un velkam ārā gaisu.
Otra opcija ir ņemam trubiņu un ar šprici spiežam iekšā augšā trubiņā (nost noņemtā) - protams apakšas gaisojamai skrūvei jābūt vaļā.
Kad jau kautcik ar ručku var pumpēt, tad liekam trubiņu no gaisojamās skrūves kādā trauciņā un pumpējam, lejam atpakaļ, pumpējam, un tad sākam normāli izgaisot - tb piespiežam hēbeli, izlaižam mazliet gaisa, sapumpējam-turam atkal utt...
-----------------
| Offline
| | |
eds | |  Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
|
15 Apr 2010, 15:52:50 Subbis rakstīja:
nu lab, lab. Vienkāršākais varētu būt palaist vaļīgāku pakaļējo atsperi, lai mīkstāka un uzsēžoties dziļāk iesēžas. Mož kādu cm var dabūt. Nu jā, un tad jau var arī plānāku beņķi izštukot. Nu bet toč kruts džeks

kaut arī tu esi galīgākais dirsējs, padoms ar atsperi darbojās 
tagad man vairs nevajag saukt nevienu palīgā, lai pietur drapaku un trepes kamēr rāpjos nost/virsū. 
----------------- http://www.oxyehho.com/ | Offline
| | |
MIGs | |  Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Vai tam KLX ir prolinks ? Tad jau var uztaisīt dažāda garuma ķegas un viss. Biju kautkad priekš Duke 1 izgriezu ķegas no duralumīnija plāksnes - labākas kā orģinālās, tik nesmukākas ! Sanāca forši augstāka pakaļa - taču tāpat var dabūt arī pretēju efektu.
Atlaižot atsperi vaļīgi dabūsi to, ka sitīs amīti cauri.
Pirmais tas ir slikti iemaucot smagās bedrēs/pereļotos, otrs to var salasīt braucot pa veļasdēli.
-----------------
| Offline
| | |
shkapars | |  Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
15 Apr 2010, 21:23:17 MIGs rakstīja:
Principā ņemam tievu gumijas trubiņu - liekam virsū uz gaisojamās skrūves un velkam ārā gaisu.
Otra opcija ir ņemam trubiņu un ar šprici spiežam iekšā augšā trubiņā (nost noņemtā) - protams apakšas gaisojamai skrūvei jābūt vaļā.
Kad jau kautcik ar ručku var pumpēt, tad liekam trubiņu no gaisojamās skrūves kādā trauciņā un pumpējam, lejam atpakaļ, pumpējam, un tad sākam normāli izgaisot - tb piespiežam hēbeli, izlaižam mazliet gaisa, sapumpējam-turam atkal utt...
vēl vienkāršāks un vieglāk atgaisojams variants ir - ņem to pašu šprici ar trubiņu, iesūc jauno eļļu, palaid vaļā biški suporta atgaisošanas nipeli, uzmauc to trubiņu (skaties, lai trubiņā nav gaiss) un no apakšas izspied veco eļļu ar jauno. neaimirsti nosūkt eļļu no bačoka. uz priekšu, galvenais nesaspied iekšā gaisu[ Šo ziņu laboja shkapars, 15 Apr 2010, 22:04:14 ] | Offline
| | |
eds | |  Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
|
15 Apr 2010, 21:54:52 MIGs rakstīja:
Vai tam KLX ir prolinks ? Tad jau var uztaisīt dažāda garuma ķegas un viss. Biju kautkad priekš Duke 1 izgriezu ķegas no duralumīnija plāksnes - labākas kā orģinālās, tik nesmukākas ! Sanāca forši augstāka pakaļa - taču tāpat var dabūt arī pretēju efektu.
Atlaižot atsperi vaļīgi dabūsi to, ka sitīs amīti cauri.
Pirmais tas ir slikti iemaucot smagās bedrēs/pereļotos, otrs to var salasīt braucot pa veļasdēli.
nevis klx, bet KLE. es nezinu, kas ir prolinks, bet aptuveni sapratu ko domāji. tagad nav laika, bet kautkad nākotnē tā droši vien būs jāuztaisa.
----------------- http://www.oxyehho.com/ | Offline
| | |
Subbis | | Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 466
Braucu ar:
|
15 Apr 2010, 21:44:19 eds rakstīja:
15 Apr 2010, 15:52:50 Subbis rakstīja:
nu lab, lab. Vienkāršākais varētu būt palaist vaļīgāku pakaļējo atsperi, lai mīkstāka un uzsēžoties dziļāk iesēžas. Mož kādu cm var dabūt. Nu jā, un tad jau var arī plānāku beņķi izštukot. Nu bet toč kruts džeks

kaut arī tu esi galīgākais dirsējs, padoms ar atsperi darbojās 
tagad man vairs nevajag saukt nevienu palīgā, lai pietur drapaku un trepes kamēr rāpjos nost/virsū. 

Par to , ko MiGs rakstīja, ka ar mīkstu atsperi var sist cauri, šķiet tev tas nedraud, jo pieņemu, ja esi pundura augumā, esi arī pundura svarā Un domāju, ka pie prolinkiem tavā gadījumā ķerties labāk nemaz nevajag. KLE jau defaultā ir zems. | Offline
| | |
Kennyy | |  Kopš: 17. Jul 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 2292
Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)
| Kas pa hui... varetu but,ka nevar dabut MO dziesmaa no agra rita??? Dzirkstele ir,zupa ar tipa pienak,bet nevella negrib pielekt...
Kad pastumda,tad pec briza lec  | Offline
| | |
Subbis | | Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 466
Braucu ar:
|
16 Apr 2010, 09:18:29 Kennyy rakstīja:
Kas pa hui... varetu but,ka nevar dabut MO dziesmaa no agra rita??? Dzirkstele ir,zupa ar tipa pienak,bet nevella negrib pielekt...
Kad pastumda,tad pec briza lec 
agros rītos tavs MO vēl guļ  | Offline
| | |
Subbis | | Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 466
Braucu ar:
| ķur dabūt specštrumu vārstus regulēšanai (3 mm kvadrātatslēdziņa? Vakar ar pinceti [ Šo ziņu laboja Subbis, 16 Apr 2010, 09:33:13 ] | Offline
| | |
mg-t | |  Kopš: 25. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 573
Braucu ar: Africa twin slīdošo sajūgu.
| Es tev varētu uztaisīt, bet tik pat labi tu arī pats to varētu. Ja vajag materiālu - zvani. | Offline
| | |
eds | |  Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
|
16 Apr 2010, 09:03:07 Subbis rakstīja:

Par to , ko MiGs rakstīja, ka ar mīkstu atsperi var sist cauri, šķiet tev tas nedraud...
domāju līdzīgi. pabraukās pastīsies. vispār jau šķiet, ka KLE būs ikdienas pārvietotājs pa ielu vairāk nevis purva braucamais. un izskatās, ka nākamais solis būs porlona apšķērēšana, jo porlons uz sēdekļa tur ir kādu pusmetru biezs.
vēlviens jautājums. Yamaha yz250 - tur ir iespējams kautkādu lustru priekšā piemontēt krosačam?
kas vispār jāskatās iegādājoties lietotu krosa mopēdu?
----------------- http://www.oxyehho.com/ | Offline
| | |
MIGs | |  Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Parasti ir tā, ka lai piemontētu krosačam lampu vajag mainīt aizdedzi/likt kādu spoli klāt.
Vai protams vari to lustru barot tikai no aķīša, bet aķi nemaz nelādēt... Vēl tam aķim veita jāatrod.
Vai uzlikt kabatas lukturīti ! 
-----------------
| Offline
| | |
eds | |  Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
|
16 Apr 2010, 10:24:18 MIGs rakstīja:
Parasti ir tā, ka lai piemontētu krosačam lampu vajag mainīt aizdedzi/likt kādu spoli klāt.
Vai protams vari to lustru barot tikai no aķīša, bet aķi nemaz nelādēt... Vēl tam aķim veita jāatrod.
Vai uzlikt kabatas lukturīti ! 
pieņemams izklausās pirmais variants. tur ir jābūt inženierim, lai to izveiktu vai ir kādi standarta kiti iegādājami? 
----------------- http://www.oxyehho.com/ | Offline
| | |
|
|