Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Exciter
15. Apr 2010, 21:08#5901

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F

Vīri, kas pa figšu iet uz beigām, ka kārtīgi atvelkot nevar izraut no 2ā roba, lai ieliktu 3ajā? Mierīgi braucot itkā viss čotka. Tā šaize arī ne vienmēr ir.

Offline

Archy96
15. Apr 2010, 21:09#5902

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


15 Apr 2010, 21:08:58 Exciter rakstīja:
Vīri, kas pa figšu iet uz beigām, ka kārtīgi atvelkot nevar izraut no 2ā roba, lai ieliktu 3ajā? Mierīgi braucot itkā viss čotka. Tā šaize arī ne vienmēr ir.

Nopērc jaunāku moci.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

raimob
15. Apr 2010, 21:09#5903

Kopš: 18. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: KTM 950


15 Apr 2010, 21:07:27 MIGs rakstīja:

15 Apr 2010, 20:54:42 raimob rakstīja:
Kas var sabeigties bremžu škidruma trauciņa ka nespiež vairs bremzeni???? Yamah xj600 1992 gada??? Vienkārši mainīju kalotkas!

Nu biki sakarīgāk jau varēji uzrakstīt.
Nespiež bremzeni - tas ir kā ?! Tev ručka mīksta/iekrīt, tev ručka cieta un nekust, tev ručka ok, bet nebremzējas...
Principā kalotkas mainot nekam tādam nevajag notikt - maksimums var gadīties, kad ieliekot jaunā skalotkas bremžeļļas līmenis nu ir par daudz un neļauj suportam pilnībā atspiesties atpakaļ. - Tā gadās, kad pielej MAX līmeni kad kalotkas ir stipri padilušas - ielikot jaunas līmenis ir daudz par daudz...
... Nū ja varbūt tu sāki jaukt vaļā trubiņas un suportus un sarāvi sistēmā gaisu !?

gribēju kā standartā atgaisot bet ručk ka mīksta tā mīksta...

-----------------

Offline

MIGs
15. Apr 2010, 21:12#5904

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Par daudz gaisu sarāvi ?!
Nu principā momentā kad pārjauc bremzes var sapisties kamēr izgaiso spaidot hēbeli - ņem talkā lielo plastmas šprici ( Vet aptiekās tirgo leilākas, kā parastajās) un uz priekšu !

Taču vai mainot kalotkas vajadzēja jaukt vaļā suportu !?

-----------------

Offline

ositis
15. Apr 2010, 21:14#5905

Kopš: 12. Oct 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 308

Braucu ar: BMW 730i.... Kawasaki GPZ600


15 Apr 2010, 21:08:09 oss rakstīja:

15 Apr 2010, 21:04:20 ositis rakstīja:

15 Apr 2010, 21:00:29 oss rakstīja:

15 Apr 2010, 20:56:43 ositis rakstīja:

15 Apr 2010, 20:54:34 oss rakstīja:

15 Apr 2010, 20:48:29 ositis rakstīja:
Sveiki,man ir tads jautajums.Kas varetu but par vainu ja staiga apgriezieni?Motocikls Kawasaki z250.Un kur Dobeles tuvuma varetu karbjus nosinhronizet?

Karbjus varu Tev nosinhronizēt par noteiktu alus daudzumu Atrodos Jelgavā. Ja kas PM

Sarunat jau var,tik man ar to nogadasanu nelielas problemas.Nav ar ko aizvest.

a tev vinsh vispar neiet?


Iet. Tiesibas ar vel nav kabata,tiko saku likt.

Nu skaties pats A sveces, gaisa filtru esi skatījies?

Gaisa filtrs ir iztirits,vienigais vel mos sveces.Tas jau taisos jaunas pirkt,vienigais ka vinam vairs orginalas neder,laikam ir bijusi aprauta vitne un stanceti ieksa gredzeni,tagad ir sauraka vitne.

Offline

Exciter
15. Apr 2010, 21:17#5906

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F


15 Apr 2010, 21:12:47 MIGs rakstīja:
Par daudz gaisu sarāvi ?!
Nu principā momentā kad pārjauc bremzes var sapisties kamēr izgaiso spaidot hēbeli - ņem talkā lielo plastmas šprici ( Vet aptiekās tirgo leilākas, kā parastajās) un uz priekšu !

Taču vai mainot kalotkas vajadzēja jaukt vaļā suportu !?

KO ar to šprici vispār iesākt
Man ar kautkā bremžu hēbelis baigi mīkstais, gandrīz līdz galam nospiest varu. Nopirku jau uzlikas, redzēs vai līdzēs. Pa ziemu biju tikai no''nēmis riteni un viss kapēc tā

Offline

Exciter
15. Apr 2010, 21:18#5907

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F


15 Apr 2010, 21:09:48 Archy96 rakstīja:

15 Apr 2010, 21:08:58 Exciter rakstīja:
Vīri, kas pa figšu iet uz beigām, ka kārtīgi atvelkot nevar izraut no 2ā roba, lai ieliktu 3ajā? Mierīgi braucot itkā viss čotka. Tā šaize arī ne vienmēr ir.

Nopērc jaunāku moci.

Tev jūtu vispār nav?
Gribu vēl kārtīgi pamocīties, lai lielāka bauda uz jaunāku pārkāpt

Offline

MIGs
15. Apr 2010, 21:23#5908

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Principā ņemam tievu gumijas trubiņu - liekam virsū uz gaisojamās skrūves un velkam ārā gaisu.

Otra opcija ir ņemam trubiņu un ar šprici spiežam iekšā augšā trubiņā (nost noņemtā) - protams apakšas gaisojamai skrūvei jābūt vaļā.

Kad jau kautcik ar ručku var pumpēt, tad liekam trubiņu no gaisojamās skrūves kādā trauciņā un pumpējam, lejam atpakaļ, pumpējam, un tad sākam normāli izgaisot - tb piespiežam hēbeli, izlaižam mazliet gaisa, sapumpējam-turam atkal utt...

-----------------

Offline

eds
15. Apr 2010, 21:44#5909

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


15 Apr 2010, 15:52:50 Subbis rakstīja:
nu lab, lab. Vienkāršākais varētu būt palaist vaļīgāku pakaļējo atsperi, lai mīkstāka un uzsēžoties dziļāk iesēžas. Mož kādu cm var dabūt. Nu jā, un tad jau var arī plānāku beņķi izštukot. Nu bet toč kruts džeks



kaut arī tu esi galīgākais dirsējs, padoms ar atsperi darbojās
tagad man vairs nevajag saukt nevienu palīgā, lai pietur drapaku un trepes kamēr rāpjos nost/virsū.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

MIGs
15. Apr 2010, 21:54#5910

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Vai tam KLX ir prolinks ? Tad jau var uztaisīt dažāda garuma ķegas un viss. Biju kautkad priekš Duke 1 izgriezu ķegas no duralumīnija plāksnes - labākas kā orģinālās, tik nesmukākas ! Sanāca forši augstāka pakaļa - taču tāpat var dabūt arī pretēju efektu.

Atlaižot atsperi vaļīgi dabūsi to, ka sitīs amīti cauri.
Pirmais tas ir slikti iemaucot smagās bedrēs/pereļotos, otrs to var salasīt braucot pa veļasdēli.

-----------------

Offline

shkapars
15. Apr 2010, 21:59#5911

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


15 Apr 2010, 21:23:17 MIGs rakstīja:
Principā ņemam tievu gumijas trubiņu - liekam virsū uz gaisojamās skrūves un velkam ārā gaisu.

Otra opcija ir ņemam trubiņu un ar šprici spiežam iekšā augšā trubiņā (nost noņemtā) - protams apakšas gaisojamai skrūvei jābūt vaļā.

Kad jau kautcik ar ručku var pumpēt, tad liekam trubiņu no gaisojamās skrūves kādā trauciņā un pumpējam, lejam atpakaļ, pumpējam, un tad sākam normāli izgaisot - tb piespiežam hēbeli, izlaižam mazliet gaisa, sapumpējam-turam atkal utt...


vēl vienkāršāks un vieglāk atgaisojams variants ir - ņem to pašu šprici ar trubiņu, iesūc jauno eļļu, palaid vaļā biški suporta atgaisošanas nipeli, uzmauc to trubiņu (skaties, lai trubiņā nav gaiss) un no apakšas izspied veco eļļu ar jauno. neaimirsti nosūkt eļļu no bačoka. uz priekšu, galvenais nesaspied iekšā gaisu

[ Šo ziņu laboja shkapars, 15 Apr 2010, 22:04:14 ]

Offline

eds
15. Apr 2010, 22:07#5912

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


15 Apr 2010, 21:54:52 MIGs rakstīja:
Vai tam KLX ir prolinks ? Tad jau var uztaisīt dažāda garuma ķegas un viss. Biju kautkad priekš Duke 1 izgriezu ķegas no duralumīnija plāksnes - labākas kā orģinālās, tik nesmukākas ! Sanāca forši augstāka pakaļa - taču tāpat var dabūt arī pretēju efektu.

Atlaižot atsperi vaļīgi dabūsi to, ka sitīs amīti cauri.
Pirmais tas ir slikti iemaucot smagās bedrēs/pereļotos, otrs to var salasīt braucot pa veļasdēli.


nevis klx, bet KLE. es nezinu, kas ir prolinks, bet aptuveni sapratu ko domāji. tagad nav laika, bet kautkad nākotnē tā droši vien būs jāuztaisa.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

Subbis
16. Apr 2010, 09:03#5913

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 466

Braucu ar:


15 Apr 2010, 21:44:19 eds rakstīja:

15 Apr 2010, 15:52:50 Subbis rakstīja:
nu lab, lab. Vienkāršākais varētu būt palaist vaļīgāku pakaļējo atsperi, lai mīkstāka un uzsēžoties dziļāk iesēžas. Mož kādu cm var dabūt. Nu jā, un tad jau var arī plānāku beņķi izštukot. Nu bet toč kruts džeks



kaut arī tu esi galīgākais dirsējs, padoms ar atsperi darbojās
tagad man vairs nevajag saukt nevienu palīgā, lai pietur drapaku un trepes kamēr rāpjos nost/virsū.



Par to , ko MiGs rakstīja, ka ar mīkstu atsperi var sist cauri, šķiet tev tas nedraud, jo pieņemu, ja esi pundura augumā, esi arī pundura svarā Un domāju, ka pie prolinkiem tavā gadījumā ķerties labāk nemaz nevajag. KLE jau defaultā ir zems.

Offline

Kennyy
16. Apr 2010, 09:18#5914

Kopš: 17. Jul 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 2292

Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)

Kas pa hui... varetu but,ka nevar dabut MO dziesmaa no agra rita??? Dzirkstele ir,zupa ar tipa pienak,bet nevella negrib pielekt...
Kad pastumda,tad pec briza lec

Offline

Subbis
16. Apr 2010, 09:26#5915

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 466

Braucu ar:


16 Apr 2010, 09:18:29 Kennyy rakstīja:
Kas pa hui... varetu but,ka nevar dabut MO dziesmaa no agra rita??? Dzirkstele ir,zupa ar tipa pienak,bet nevella negrib pielekt...
Kad pastumda,tad pec briza lec

agros rītos tavs MO vēl guļ

Offline

Subbis
16. Apr 2010, 09:32#5916

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 466

Braucu ar:

ķur dabūt specštrumu vārstus regulēšanai (3 mm kvadrātatslēdziņa?
Vakar ar pinceti

[ Šo ziņu laboja Subbis, 16 Apr 2010, 09:33:13 ]

Offline

mg-t
16. Apr 2010, 09:37#5917

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Africa twin slīdošo sajūgu.

Es tev varētu uztaisīt, bet tik pat labi tu arī pats to varētu. Ja vajag materiālu - zvani.

Offline

eds
16. Apr 2010, 10:21#5918

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


16 Apr 2010, 09:03:07 Subbis rakstīja:

Par to , ko MiGs rakstīja, ka ar mīkstu atsperi var sist cauri, šķiet tev tas nedraud...


domāju līdzīgi. pabraukās pastīsies. vispār jau šķiet, ka KLE būs ikdienas pārvietotājs pa ielu vairāk nevis purva braucamais. un izskatās, ka nākamais solis būs porlona apšķērēšana, jo porlons uz sēdekļa tur ir kādu pusmetru biezs.

vēlviens jautājums. Yamaha yz250 - tur ir iespējams kautkādu lustru priekšā piemontēt krosačam?
kas vispār jāskatās iegādājoties lietotu krosa mopēdu?

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

MIGs
16. Apr 2010, 10:24#5919

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Parasti ir tā, ka lai piemontētu krosačam lampu vajag mainīt aizdedzi/likt kādu spoli klāt.

Vai protams vari to lustru barot tikai no aķīša, bet aķi nemaz nelādēt... Vēl tam aķim veita jāatrod.

Vai uzlikt kabatas lukturīti !

-----------------

Offline

eds
16. Apr 2010, 10:28#5920

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


16 Apr 2010, 10:24:18 MIGs rakstīja:
Parasti ir tā, ka lai piemontētu krosačam lampu vajag mainīt aizdedzi/likt kādu spoli klāt.

Vai protams vari to lustru barot tikai no aķīša, bet aķi nemaz nelādēt... Vēl tam aķim veita jāatrod.

Vai uzlikt kabatas lukturīti !


pieņemams izklausās pirmais variants. tur ir jābūt inženierim, lai to izveiktu vai ir kādi standarta kiti iegādājami?

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline