Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
laurichh
13. May 2010, 13:12#6381

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:

nu tad atliek vainu samierināties ar vienu no situācijām vai mazliet pārbūvēt asti

-----------------
26697542

Offline

Rendija
13. May 2010, 13:16#6382

Kopš: 19. Sep 2008

Ziņojumi: 890

Braucu ar:


13 May 2010, 13:12:02 laurichh rakstīja:
nu tad atliek vainu samierināties ar vienu no situācijām vai mazliet pārbūvēt asti


Nekas cits neatliek kā pārbūvēt, samierināties laikam jau nebūtu "smuki", žēl plastmasu.

-----------------
[ Šo ziņu laboja Rendija ]

Offline

martinss
13. May 2010, 15:22#6383

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Biju Hondaa, tur paskatijaas un jaa, no 1997 gada ir cits galvenais cilindrs, kursh ir lidz pat 700cc shodienas transalpam vienads joprojaam. Paskatijos arii uz mocha veikalaa- tiesham cilindrs ir lielaaks jau tiiri vizuali.
Ta kaa mekleeju bremzhu galveno priekshejo cilindru no jebkuriem transaliem ar diviem bremzhu diskiem priekshaa.


13 May 2010, 12:24:34 laurichh rakstīja:
pieņemu ka neatšķiras, jo hidroulikai ir pohuj ko un cik daudz spiest, janu tomēr nav pārliecības varu notirgot bremžmašīnīti no divu disku sistēmas

[ Šo ziņu laboja martinss, 13 May 2010, 15:23:41 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

shkapars
13. May 2010, 17:28#6384

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


13 May 2010, 13:16:10 Rendija rakstīja:

13 May 2010, 13:12:02 laurichh rakstīja:
nu tad atliek vainu samierināties ar vienu no situācijām vai mazliet pārbūvēt asti


Nekas cits neatliek kā pārbūvēt, samierināties laikam jau nebūtu "smuki", žēl plastmasu.


jāizmaina amīša gājiena garums, samērā sarežģīts process

Offline

laurichh
13. May 2010, 17:35#6385

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:


13 May 2010, 17:28:32 shkapars rakstīja:

13 May 2010, 13:16:10 Rendija rakstīja:

13 May 2010, 13:12:02 laurichh rakstīja:
nu tad atliek vainu samierināties ar vienu no situācijām vai mazliet pārbūvēt asti


Nekas cits neatliek kā pārbūvēt, samierināties laikam jau nebūtu "smuki", žēl plastmasu.


jāizmaina amīša gājiena garums, samērā sarežģīts process
samazinot atsperes gājienu pieļauju domu, ka zudīs amīša jēga, laigan pie mums jau pa bedrem neviens nebrauc

-----------------
26697542

Offline

shkapars
13. May 2010, 17:36#6386

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

nevisatsperes gājienu, bet amīša gājienu, kur viens no procesiem ir vai nu atsperes saīsināšana vai arī jaunas atsperes vietas pārtaisīšana. tad vēl ir jālieniekšā amītī un tur vēl šis tas jāpārtaisa. kā jau teicu samērā sarežģīts process, līdz ar to padārgs. bet izdarāms

[ Šo ziņu laboja shkapars, 13 May 2010, 17:38:41 ]

Offline

laurichh
13. May 2010, 17:37#6387

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:

lai braukšana līdzinātos zviedru čoperim piemetu, ka var arī mēģināt cietāku atsperi pilasīt

-----------------
26697542

Offline

laurichh
13. May 2010, 17:39#6388

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:


13 May 2010, 17:36:17 shkapars rakstīja:
nevisatsperes gājienu, bet amīša gājienu, kur viens no procesiem ir vai nu atsperes saīsināšana vai arī jaunas atsperes vietas pārtaisīšana

un ko es teicu?

-----------------
26697542

Offline

shkapars
13. May 2010, 17:40#6389

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

neredzu nekādu skaru ar zviedru čoperi. nomāls pasākums, kas jādara krosenieku pārtaisot par supermoto vai arī amīšu variantā priekš dirt track

Offline

shkapars
13. May 2010, 17:43#6390

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


13 May 2010, 17:39:31 laurichh rakstīja:

13 May 2010, 17:36:17 shkapars rakstīja:
nevisatsperes gājienu, bet amīša gājienu, kur viens no procesiem ir vai nu atsperes saīsināšana vai arī jaunas atsperes vietas pārtaisīšana

un ko es teicu?


sīka nesaprašanās

Offline

laurichh
13. May 2010, 17:45#6391

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:


13 May 2010, 17:40:47 shkapars rakstīja:
neredzu nekādu skaru ar zviedru čoperi. nomāls pasākums, kas jādara krosenieku pārtaisot par supermoto vai arī amīšu variantā priekš dirt track

krosinieka amīša darba gājiens un baika amīša darba gājiens! uz krosača čota var mazliet izpausties, tur pēc novērojumiem tas gājiens ir joptvimaķ, ieliniekam takš tas gājiens ir kudi mazāks

-----------------
26697542

Offline

MIGs
13. May 2010, 17:48#6392

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nu manuprāt tur ir jāskatās uz vietas, kas ir kas.
Var mahinēt ar amīšiem. Va rpaŗtaisīt asti+sēdekli lai pakaļu būtu zemāk, bet pati aste plānāka, aizmugure uziet augstāk, kā rezultātā tā neķeras pret pakaļējo riteni una rī kājas līdz zemei sniedzas.

Taču ja aizitiekam amīti, tad nu tiekam skaidrībā vai vajag samazināt amīša vai aizmugurējaš dakšas gājienu ?!

Pārtaisot krosa amīšu par supermoto parasti ir tas, ka vajag novākt krosa brīvkustību un vienkaŗši dabūt tos amīšus cietākus - pieļauju, ka ienkāršajā variantā var liet vienkaāši cietāku amīšu eļļu. Ar krosa amīšiem uz asfalta ir kā ir, bet tas ir pavisam cits stāsts.

-----------------

Offline

shkapars
13. May 2010, 17:49#6393

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

jā, amartizatora gājiens saīsinās, bet šobrīd jau notiek tieši tas pats, tikai šoreiz atdure ir plastmasa, tad atdure būs amītis. neredzu atšķirību

Offline

shkapars
13. May 2010, 17:52#6394

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

mig, man vismaz visiem močiem amītis caur 3stūri ir stingri saistīts ar dakšu, izmainot amīša gājienu, 'proporcionāli pārnesumam izmainās dakšas gājiens. un amartizators ir daudz sarežģītāka lieta

Offline

laurichh
13. May 2010, 17:54#6395

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:

nu varjants vienkārš atsperi vajag cietaku, vopšem ekspermenti jāveic ar bukses palikšanu zem atsperes. atspere kļūs cietaka, gajiens nebūs tik liels, vienīgā problēma var būt, ka pa lielakām bedrem sit cauri.

-----------------
26697542

Offline

shkapars
13. May 2010, 17:56#6396

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

Rendij, vispār jau mēs te baigi gudri to visu pārrunājam, bet ja kas, aizdzen to moci pie Arčas, apskatīsim par abiem un šo to izdomāsim

davai, jābrauc uz Biķeriem!

Offline

MIGs
13. May 2010, 17:57#6397

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Manuprāt sanaķ tā, ka
Mainam ķegas un atiecīgi regulējam/uzlabojam amīti + atsperi.
Patreiz nedomājas, bet mainoties ķegu garumam mainās arī pleca atiecība pret amīti !?
Tipa šādā razkladā var panākt ka mocis atrodas zemākā pozīcijā, taču amartizators un atspere turpina pildīt savas funkcijas.

Stulbs variants manuprāt ir vienkārši atslābina't atsperi, tādā veidā nolaižot moci zemāk. Tapēc jau arī iebraucot bedrēs amīts+atspere tiek izsists cauri un kā pēdējais punts ir aste.
Tāpat šādā veidā izmainās ( lasi pasliktinās pasliktinās) vadāmība.

Taču mans viedoklis par moču izmēriem ir tāds, ka ja tu var apstājoties pielikt vienas kājas pirkstgalus pie zemes tā, ka mocis nepārsveras tik ļoti lai nespētu to noturēt tad ir ok.
Pašam tā nebija, bet sīkam esot bija kadri ka močus stutēja pret sētu/koku/māju lai uz tiem uzkāptu. Un nekas - brauca, tas nekas, ka uzkāpt normaļi nevarēja.

-----------------

Offline

MIGs
13. May 2010, 18:00#6398

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Škapar - nu man krosačam nav Prolinka un ķegas - man ir tiešais amīts.
Ieliniekam ir uzlikuši prolinku.
Zinu, ka man Duke bija noviebusies viena ķega un kameŗ idevu paraugu lai izfrēzē, bet braukt gribējās e suztaisiju pats no duralumīnija plāksnēs. Taisiju visu uz aci. Sanāca nedaud zgarākas/īsākas( neatceros), bet mocis kļuvca forši stalts, labāk vadāms utt !
Uz pardošanu noņēmu nost, jo smagi bojāja skatu.

-----------------

Offline

mezavecis
13. May 2010, 19:26#6399

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

Zeni nechakarejiet bobiti -vinsh ari cilveks..vajag ko no amishiem ,marsh pie Muiznieka!!!

Offline

Rendija
13. May 2010, 19:40#6400

Kopš: 19. Sep 2008

Ziņojumi: 890

Braucu ar:


13 May 2010, 17:57:32 MIGs rakstīja:
Stulbs variants manuprāt ir vienkārši atslābina't atsperi, tādā veidā nolaižot moci zemāk. Tapēc jau arī iebraucot bedrēs amīts+atspere tiek izsists cauri un kā pēdējais punts ir aste.
Tāpat šādā veidā izmainās ( lasi pasliktinās pasliktinās) vadāmība.

Taču mans viedoklis par moču izmēriem ir tāds, ka ja tu var apstājoties pielikt vienas kājas pirkstgalus pie zemes tā, ka mocis nepārsveras tik ļoti lai nespētu to noturēt tad ir ok.
Pašam tā nebija, bet sīkam esot bija kadri ka močus stutēja pret sētu/koku/māju lai uz tiem uzkāptu. Un nekas - brauca, tas nekas, ka uzkāpt normaļi nevarēja.


Man viņš ir pazemināts ar ķegām, ja ar tām ir domāti tie stienīši, Arča taisīja. Pirms ta viņš tieši tādā pašā veidā bija paaugstināts.Par augstumu. Tagad es tieku normāli līdz zemei uz pirkstu galiem. Iepriekšējais mo bija tā, ka tikai ar vienas kājas pirkstu galiem normāli pie zemes tiku, mo sasveroties tā lai tas neapkristu bet nu tas ir ļoti sarežģīti. Tad sanāk tāda baltā braukšana. Līdz ko nelīdzenāks ceļa segums tā kāja bedrē un mo sasverā tik tālu, ka vairs nevar noturēt un par iebraukšanu pagalmā pa zālīti nemaz labāk nedomāt.

-----------------
[ Šo ziņu laboja Rendija ]

Offline