Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
laurichh | |  Kopš: 07. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1581
Braucu ar:
| nu tad atliek vainu samierināties ar vienu no situācijām vai mazliet pārbūvēt asti
----------------- 26697542
| Offline
| | |
Rendija | | Kopš: 19. Sep 2008
Ziņojumi: 890
Braucu ar:
|
13 May 2010, 13:12:02 laurichh rakstīja:
nu tad atliek vainu samierināties ar vienu no situācijām vai mazliet pārbūvēt asti
Nekas cits neatliek kā pārbūvēt, samierināties laikam jau nebūtu "smuki", žēl plastmasu.
----------------- [ Šo ziņu laboja Rendija ]
| Offline
| | |
martinss | |  Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Biju Hondaa, tur paskatijaas un jaa, no 1997 gada ir cits galvenais cilindrs, kursh ir lidz pat 700cc shodienas transalpam vienads joprojaam. Paskatijos arii uz mocha veikalaa- tiesham cilindrs ir lielaaks jau tiiri vizuali.
Ta kaa mekleeju bremzhu galveno priekshejo cilindru no jebkuriem transaliem ar diviem bremzhu diskiem priekshaa. 
13 May 2010, 12:24:34 laurichh rakstīja:
pieņemu ka neatšķiras, jo hidroulikai ir pohuj ko un cik daudz spiest, janu tomēr nav pārliecības varu notirgot bremžmašīnīti no divu disku sistēmas
[ Šo ziņu laboja martinss, 13 May 2010, 15:23:41 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline
| | |
|
shkapars | |  Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
13 May 2010, 13:16:10 Rendija rakstīja:
13 May 2010, 13:12:02 laurichh rakstīja:
nu tad atliek vainu samierināties ar vienu no situācijām vai mazliet pārbūvēt asti
Nekas cits neatliek kā pārbūvēt, samierināties laikam jau nebūtu "smuki", žēl plastmasu.
jāizmaina amīša gājiena garums, samērā sarežģīts process | Offline
| | |
laurichh | |  Kopš: 07. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1581
Braucu ar:
|
13 May 2010, 17:28:32 shkapars rakstīja:
13 May 2010, 13:16:10 Rendija rakstīja:
13 May 2010, 13:12:02 laurichh rakstīja:
nu tad atliek vainu samierināties ar vienu no situācijām vai mazliet pārbūvēt asti
Nekas cits neatliek kā pārbūvēt, samierināties laikam jau nebūtu "smuki", žēl plastmasu.
jāizmaina amīša gājiena garums, samērā sarežģīts process
samazinot atsperes gājienu pieļauju domu, ka zudīs amīša jēga, laigan pie mums jau pa bedrem neviens nebrauc
----------------- 26697542
| Offline
| | |
shkapars | |  Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| nevisatsperes gājienu, bet amīša gājienu, kur viens no procesiem ir vai nu atsperes saīsināšana vai arī jaunas atsperes vietas pārtaisīšana. tad vēl ir jālieniekšā amītī un tur vēl šis tas jāpārtaisa. kā jau teicu samērā sarežģīts process, līdz ar to padārgs. bet izdarāms [ Šo ziņu laboja shkapars, 13 May 2010, 17:38:41 ] | Offline
| | |
laurichh | |  Kopš: 07. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1581
Braucu ar:
| lai braukšana līdzinātos zviedru čoperim piemetu, ka var arī mēģināt cietāku atsperi pilasīt
----------------- 26697542
| Offline
| | |
laurichh | |  Kopš: 07. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1581
Braucu ar:
|
13 May 2010, 17:36:17 shkapars rakstīja:
nevisatsperes gājienu, bet amīša gājienu, kur viens no procesiem ir vai nu atsperes saīsināšana vai arī jaunas atsperes vietas pārtaisīšana
un ko es teicu?
----------------- 26697542
| Offline
| | |
shkapars | |  Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| neredzu nekādu skaru ar zviedru čoperi. nomāls pasākums, kas jādara krosenieku pārtaisot par supermoto vai arī amīšu variantā priekš dirt track | Offline
| | |
shkapars | |  Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
13 May 2010, 17:39:31 laurichh rakstīja:
13 May 2010, 17:36:17 shkapars rakstīja:
nevisatsperes gājienu, bet amīša gājienu, kur viens no procesiem ir vai nu atsperes saīsināšana vai arī jaunas atsperes vietas pārtaisīšana
un ko es teicu?
sīka nesaprašanās  | Offline
| | |
laurichh | |  Kopš: 07. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1581
Braucu ar:
|
13 May 2010, 17:40:47 shkapars rakstīja:
neredzu nekādu skaru ar zviedru čoperi. nomāls pasākums, kas jādara krosenieku pārtaisot par supermoto vai arī amīšu variantā priekš dirt track
krosinieka amīša darba gājiens un baika amīša darba gājiens! uz krosača čota var mazliet izpausties, tur pēc novērojumiem tas gājiens ir joptvimaķ, ieliniekam takš tas gājiens ir kudi mazāks
----------------- 26697542
| Offline
| | |
MIGs | |  Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Nu manuprāt tur ir jāskatās uz vietas, kas ir kas.
Var mahinēt ar amīšiem. Va rpaŗtaisīt asti+sēdekli lai pakaļu būtu zemāk, bet pati aste plānāka, aizmugure uziet augstāk, kā rezultātā tā neķeras pret pakaļējo riteni una rī kājas līdz zemei sniedzas.
Taču ja aizitiekam amīti, tad nu tiekam skaidrībā vai vajag samazināt amīša vai aizmugurējaš dakšas gājienu ?!
Pārtaisot krosa amīšu par supermoto parasti ir tas, ka vajag novākt krosa brīvkustību un vienkaŗši dabūt tos amīšus cietākus - pieļauju, ka ienkāršajā variantā var liet vienkaāši cietāku amīšu eļļu. Ar krosa amīšiem uz asfalta ir kā ir, bet tas ir pavisam cits stāsts. 
-----------------
| Offline
| | |
shkapars | |  Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| jā, amartizatora gājiens saīsinās, bet šobrīd jau notiek tieši tas pats, tikai šoreiz atdure ir plastmasa, tad atdure būs amītis. neredzu atšķirību | Offline
| | |
shkapars | |  Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| mig, man vismaz visiem močiem amītis caur 3stūri ir stingri saistīts ar dakšu, izmainot amīša gājienu, 'proporcionāli pārnesumam izmainās dakšas gājiens. un amartizators ir daudz sarežģītāka lieta  | Offline
| | |
laurichh | |  Kopš: 07. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1581
Braucu ar:
| nu varjants vienkārš atsperi vajag cietaku, vopšem ekspermenti jāveic ar bukses palikšanu zem atsperes. atspere kļūs cietaka, gajiens nebūs tik liels, vienīgā problēma var būt, ka pa lielakām bedrem sit cauri.
----------------- 26697542
| Offline
| | |
shkapars | |  Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| Rendij, vispār jau mēs te baigi gudri to visu pārrunājam, bet ja kas, aizdzen to moci pie Arčas, apskatīsim par abiem un šo to izdomāsim 
davai, jābrauc uz Biķeriem! | Offline
| | |
MIGs | |  Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Manuprāt sanaķ tā, ka
Mainam ķegas un atiecīgi regulējam/uzlabojam amīti + atsperi.
Patreiz nedomājas, bet mainoties ķegu garumam mainās arī pleca atiecība pret amīti !? 
Tipa šādā razkladā var panākt ka mocis atrodas zemākā pozīcijā, taču amartizators un atspere turpina pildīt savas funkcijas.
Stulbs variants manuprāt ir vienkārši atslābina't atsperi, tādā veidā nolaižot moci zemāk. Tapēc jau arī iebraucot bedrēs amīts+atspere tiek izsists cauri un kā pēdējais punts ir aste.
Tāpat šādā veidā izmainās ( lasi pasliktinās pasliktinās) vadāmība.
Taču mans viedoklis par moču izmēriem ir tāds, ka ja tu var apstājoties pielikt vienas kājas pirkstgalus pie zemes tā, ka mocis nepārsveras tik ļoti lai nespētu to noturēt tad ir ok.
Pašam tā nebija, bet sīkam esot bija kadri ka močus stutēja pret sētu/koku/māju lai uz tiem uzkāptu. Un nekas - brauca, tas nekas, ka uzkāpt normaļi nevarēja.
-----------------
| Offline
| | |
MIGs | |  Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Škapar - nu man krosačam nav Prolinka un ķegas - man ir tiešais amīts.
Ieliniekam ir uzlikuši prolinku.
Zinu, ka man Duke bija noviebusies viena ķega un kameŗ idevu paraugu lai izfrēzē, bet braukt gribējās e suztaisiju pats no duralumīnija plāksnēs. Taisiju visu uz aci. Sanāca nedaud zgarākas/īsākas( neatceros), bet mocis kļuvca forši stalts, labāk vadāms utt !
Uz pardošanu noņēmu nost, jo smagi bojāja skatu.
-----------------
| Offline
| | |
mezavecis | | Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
| Zeni nechakarejiet bobiti -vinsh ari cilveks..vajag ko no amishiem ,marsh pie Muiznieka!!!  | Offline
| | |
Rendija | | Kopš: 19. Sep 2008
Ziņojumi: 890
Braucu ar:
|
13 May 2010, 17:57:32 MIGs rakstīja:
Stulbs variants manuprāt ir vienkārši atslābina't atsperi, tādā veidā nolaižot moci zemāk. Tapēc jau arī iebraucot bedrēs amīts+atspere tiek izsists cauri un kā pēdējais punts ir aste.
Tāpat šādā veidā izmainās ( lasi pasliktinās pasliktinās) vadāmība.
Taču mans viedoklis par moču izmēriem ir tāds, ka ja tu var apstājoties pielikt vienas kājas pirkstgalus pie zemes tā, ka mocis nepārsveras tik ļoti lai nespētu to noturēt tad ir ok.
Pašam tā nebija, bet sīkam esot bija kadri ka močus stutēja pret sētu/koku/māju lai uz tiem uzkāptu. Un nekas - brauca, tas nekas, ka uzkāpt normaļi nevarēja.
Man viņš ir pazemināts ar ķegām, ja ar tām ir domāti tie stienīši, Arča taisīja. Pirms ta viņš tieši tādā pašā veidā bija paaugstināts.Par augstumu. Tagad es tieku normāli līdz zemei uz pirkstu galiem. Iepriekšējais mo bija tā, ka tikai ar vienas kājas pirkstu galiem normāli pie zemes tiku, mo sasveroties tā lai tas neapkristu bet nu tas ir ļoti sarežģīti. Tad sanāk tāda baltā braukšana. Līdz ko nelīdzenāks ceļa segums tā kāja bedrē un mo sasverā tik tālu, ka vairs nevar noturēt un par iebraukšanu pagalmā pa zālīti nemaz labāk nedomāt.
----------------- [ Šo ziņu laboja Rendija ]
| Offline
| | |
|
|