Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
mezavecis | | Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
13 May 2010, 19:40:40 Rendija rakstīja:
13 May 2010, 17:57:32 MIGs rakstīja:
Stulbs variants manuprāt ir vienkārši atslābina't atsperi, tādā veidā nolaižot moci zemāk. Tapēc jau arī iebraucot bedrēs amīts+atspere tiek izsists cauri un kā pēdējais punts ir aste.
Tāpat šādā veidā izmainās ( lasi pasliktinās pasliktinās) vadāmība.
Taču mans viedoklis par moču izmēriem ir tāds, ka ja tu var apstājoties pielikt vienas kājas pirkstgalus pie zemes tā, ka mocis nepārsveras tik ļoti lai nespētu to noturēt tad ir ok.
Pašam tā nebija, bet sīkam esot bija kadri ka močus stutēja pret sētu/koku/māju lai uz tiem uzkāptu. Un nekas - brauca, tas nekas, ka uzkāpt normaļi nevarēja.
Man viņš ir pazemināts ar ķegām, ja ar tām ir domāti tie stienīši, Arča taisīja. Pirms ta viņš tieši tādā pašā veidā bija paaugstināts.Par augstumu. Tagad es tieku normāli līdz zemei uz pirkstu galiem. Iepriekšējais mo bija tā, ka tikai ar vienas kājas pirkstu galiem normāli pie zemes tiku, mo sasveroties tā lai tas neapkristu bet nu tas ir ļoti sarežģīti. Tad sanāk tāda baltā braukšana. Līdz ko nelīdzenāks ceļa segums tā kāja bedrē un mo sasverā tik tālu, ka vairs nevar noturēt un par iebraukšanu pagalmā pa zālīti nemaz labāk nedomāt.
Piedod pa tieshumu, bet varbut braukt ar to ko spej tikt gala un kad nokrit ko pats/i spej pacelt!!!  | Offline
| | |
Rendija | | Kopš: 19. Sep 2008
Ziņojumi: 890
Braucu ar:
|
13 May 2010, 20:04:06 mezavecis rakstīja:
13 May 2010, 19:40:40 Rendija rakstīja:
13 May 2010, 17:57:32 MIGs rakstīja:
Stulbs variants manuprāt ir vienkārši atslābina't atsperi, tādā veidā nolaižot moci zemāk. Tapēc jau arī iebraucot bedrēs amīts+atspere tiek izsists cauri un kā pēdējais punts ir aste.
Tāpat šādā veidā izmainās ( lasi pasliktinās pasliktinās) vadāmība.
Taču mans viedoklis par moču izmēriem ir tāds, ka ja tu var apstājoties pielikt vienas kājas pirkstgalus pie zemes tā, ka mocis nepārsveras tik ļoti lai nespētu to noturēt tad ir ok.
Pašam tā nebija, bet sīkam esot bija kadri ka močus stutēja pret sētu/koku/māju lai uz tiem uzkāptu. Un nekas - brauca, tas nekas, ka uzkāpt normaļi nevarēja.
Man viņš ir pazemināts ar ķegām, ja ar tām ir domāti tie stienīši, Arča taisīja. Pirms ta viņš tieši tādā pašā veidā bija paaugstināts.Par augstumu. Tagad es tieku normāli līdz zemei uz pirkstu galiem. Iepriekšējais mo bija tā, ka tikai ar vienas kājas pirkstu galiem normāli pie zemes tiku, mo sasveroties tā lai tas neapkristu bet nu tas ir ļoti sarežģīti. Tad sanāk tāda baltā braukšana. Līdz ko nelīdzenāks ceļa segums tā kāja bedrē un mo sasverā tik tālu, ka vairs nevar noturēt un par iebraukšanu pagalmā pa zālīti nemaz labāk nedomāt.
Piedod pa tieshumu, bet varbut braukt ar to ko spej tikt gala un kad nokrit ko pats/i spej pacelt!!! 
Piecelt tāpat es nevienu no viņiem nevarētu un man tas īpaši nav nepieciešams. Un zinu daudzus večus kuri brauc ar tādām divriteņu tehnikām kurus paši arī nemaz nemēģinātu celt ja apkristu. Nav jau visu laiku pa zemi jāvārtās. Un ar savu tehniku es lieliski tieku galā.
----------------- [ Šo ziņu laboja Rendija ]
| Offline
| | |
mezavecis | | Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
13 May 2010, 20:15:21 Rendija rakstīja:
13 May 2010, 20:04:06 mezavecis rakstīja:
13 May 2010, 19:40:40 Rendija rakstīja:
13 May 2010, 17:57:32 MIGs rakstīja:
Stulbs variants manuprāt ir vienkārši atslābina't atsperi, tādā veidā nolaižot moci zemāk. Tapēc jau arī iebraucot bedrēs amīts+atspere tiek izsists cauri un kā pēdējais punts ir aste.
Tāpat šādā veidā izmainās ( lasi pasliktinās pasliktinās) vadāmība.
Taču mans viedoklis par moču izmēriem ir tāds, ka ja tu var apstājoties pielikt vienas kājas pirkstgalus pie zemes tā, ka mocis nepārsveras tik ļoti lai nespētu to noturēt tad ir ok.
Pašam tā nebija, bet sīkam esot bija kadri ka močus stutēja pret sētu/koku/māju lai uz tiem uzkāptu. Un nekas - brauca, tas nekas, ka uzkāpt normaļi nevarēja.
Man viņš ir pazemināts ar ķegām, ja ar tām ir domāti tie stienīši, Arča taisīja. Pirms ta viņš tieši tādā pašā veidā bija paaugstināts.Par augstumu. Tagad es tieku normāli līdz zemei uz pirkstu galiem. Iepriekšējais mo bija tā, ka tikai ar vienas kājas pirkstu galiem normāli pie zemes tiku, mo sasveroties tā lai tas neapkristu bet nu tas ir ļoti sarežģīti. Tad sanāk tāda baltā braukšana. Līdz ko nelīdzenāks ceļa segums tā kāja bedrē un mo sasverā tik tālu, ka vairs nevar noturēt un par iebraukšanu pagalmā pa zālīti nemaz labāk nedomāt.
Piedod pa tieshumu, bet varbut braukt ar to ko spej tikt gala un kad nokrit ko pats/i spej pacelt!!! 
Piecelt tāpat es nevienu no viņiem nevarētu un man tas īpaši nav nepieciešams. Un zinu daudzus večus kuri brauc ar tādām divriteņu tehnikām kurus paši arī nemaz nemēģinātu celt ja apkristu. Nav jau visu laiku pa zemi jāvārtās. Un ar savu tehniku es lieliski tieku galā.
Visu cienu!
Nenem mani galva, mirkla pardomas  | Offline
| | |
|
juandr | |  Kopš: 19. Jun 2009
Ziņojumi: 293
Braucu ar: Triumph Speed Triple 1050
| Yamaha r6, 2000.gads. Tiesi otraja atruma arvien biezak gadas, ka palielians apgriezieni, bet atrums ne, respektivi no atruma ar nelec ara.
tikai ar otro atrumu ta ir. varbut kads ko var teikt?
| Offline
| | |
Difers | |  Kopš: 25. Mar 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 334
Braucu ar: BMW K1600GT
|
13 May 2010, 13:05:15 Rendija rakstīja:
13 May 2010, 13:01:59 laurichh rakstīja:
amītim tās ķegas var uzlikt garākas, bet jebkurā veidā pacelsies arī sedpozīcija
Vienkāršie viedi jau ir izmēģināti Neder. Es jau tagad uz pirkstu galiem stāvu, vēl mazliet un būs par augstu.
Kas tas par briesmīgu endūru, vai arī cik mazs tu esi ka tev šādas problēmas.... | Offline
| | |
Kiiiiiiii | |  Kopš: 20. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 130
Braucu ar: Hornet S
| Vajag pakalejam dubliniekam pagarinaat to dalju kas aizsedz zobratu, kur to var izdarit?
vai tie kas liime plastmasas to var izdarit? 'hugger' ir aftermarket, laikam no plastmasas  | Offline
| | |
akselerators | |  Kopš: 11. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 75
Braucu ar: paceltu asti.
|
13 May 2010, 22:17:17 akselerators rakstīja:
Vajag kādu, kas prot un vēlas pačakarēties ar moča pavarotņikiem. Nav releja. Vajag piemudrīt kādu citu, jo oriģinālais pie Serģa ap 100 eiro. Visi vadi it kā ir, tik jāsasprauž. Relejs bijis ar 4 kontaktiem. Piedāvājiet uz PM. Protams esmu gatavs arī atlīdzināt.
Aizmirsu piebilst, ka mocis ar kikstarteri, ja tas ko ietekmē.[ Šo ziņu laboja akselerators, 13 May 2010, 22:20:11 ]
| Offline
| | |
Difers | |  Kopš: 25. Mar 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 334
Braucu ar: BMW K1600GT
| Nav nekādu problēmu pielikt releju, tikai uz Kuldīgu tak nebrauksi.... | Offline
| | |
akselerators | |  Kopš: 11. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 75
Braucu ar: paceltu asti.
| Biku patālu...  | Offline
| | |
laurichh | |  Kopš: 07. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1581
Braucu ar:
|
13 May 2010, 21:52:37 Kiiiiiiii rakstīja:
Vajag pakalejam dubliniekam pagarinaat to dalju kas aizsedz zobratu, kur to var izdarit?
vai tie kas liime plastmasas to var izdarit? 'hugger' ir aftermarket, laikam no plastmasas 
varu izlīdzet.
----------------- 26697542
| Offline
| | |
spring | |  Kopš: 05. Apr 2009
No: Baloži
Ziņojumi: 499
Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange
| visiem varu piedavat elektronisko releju - der parastajam un LED lampam. LED lampam izlabo aatro mirgosanu.
cena saakumaa 6LVL (pirmajiem 7gb kas patreiz gatavi ), pasu taisits un pasu garanteets. pirmajiem pat varbuut uzlixim.
ja interesee uz PM.
sorry par 
13 May 2010, 22:19:14 akselerators rakstīja:
13 May 2010, 22:17:17 akselerators rakstīja:
Vajag kādu, kas prot un vēlas pačakarēties ar moča pavarotņikiem. Nav releja. Vajag piemudrīt kādu citu, jo oriģinālais pie Serģa ap 100 eiro. Visi vadi it kā ir, tik jāsasprauž. Relejs bijis ar 4 kontaktiem. Piedāvājiet uz PM. Protams esmu gatavs arī atlīdzināt.
Aizmirsu piebilst, ka mocis ar kikstarteri, ja tas ko ietekmē.
| Offline
| | |
Modrs | |  Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| cik tas relejs ir liels, cik vadi utt....  | Offline
| | |
NOS | |  Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
| Yamaha yzf600r ar reguleejamiem akiishiem, teceeeja saljnjiki, nomainiiju to, bet saakumaa vienam shtokam attvilku skruuvi kas ir pashaa apakshaa uz 10mm seshkanti, peec tam itkaa pievilku, bet iisti nevareeju, jo griezaas uz rinjkja, tagad ljoti minimaali pil aaraa eljlja, sakiet kaa to skruuvi var pievilkt, jo vinja griezhaas uz rinjkji  | Offline
| | |
mezavecis | | Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
14 May 2010, 09:05:11 NOS rakstīja:
Yamaha yzf600r ar reguleejamiem akiishiem, teceeeja saljnjiki, nomainiiju to, bet saakumaa vienam shtokam attvilku skruuvi kas ir pashaa apakshaa uz 10mm seshkanti, peec tam itkaa pievilku, bet iisti nevareeju, jo griezaas uz rinjkja, tagad ljoti minimaali pil aaraa eljlja, sakiet kaa to skruuvi var pievilkt, jo vinja griezhaas uz rinjkji 
Meigini ar skruvpistoli pieshaut,ja nesanak vajag spectoolu ar ko pieturet ieksha  | Offline
| | |
NOS | |  Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
|
14 May 2010, 09:17:49 mezavecis rakstīja:
14 May 2010, 09:05:11 NOS rakstīja:
Yamaha yzf600r ar reguleejamiem akiishiem, teceeeja saljnjiki, nomainiiju to, bet saakumaa vienam shtokam attvilku skruuvi kas ir pashaa apakshaa uz 10mm seshkanti, peec tam itkaa pievilku, bet iisti nevareeju, jo griezaas uz rinjkja, tagad ljoti minimaali pil aaraa eljlja, sakiet kaa to skruuvi var pievilkt, jo vinja griezhaas uz rinjkji 
Meigini ar skruvpistoli pieshaut,ja nesanak vajag spectoolu ar ko pieturet ieksha 
nu bet sanaak, ka jaajauc aaraa amis ? moshka meegjinaat, ieseedinaat amiiti un tad vilkt ? | Offline
| | |
Exciter | |  Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
|
14 May 2010, 09:05:11 NOS rakstīja:
Yamaha yzf600r ar reguleejamiem akiishiem, teceeeja saljnjiki, nomainiiju to, bet saakumaa vienam shtokam attvilku skruuvi kas ir pashaa apakshaa uz 10mm seshkanti, peec tam itkaa pievilku, bet iisti nevareeju, jo griezaas uz rinjkja, tagad ljoti minimaali pil aaraa eljlja, sakiet kaa to skruuvi var pievilkt, jo vinja griezhaas uz rinjkji 
Noslogojot amīti mēģināji moš tā pimpība griežas līdzi kurā skrūvējas tā skrūve | Offline
| | |
NOS | |  Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
|
14 May 2010, 09:19:26 Exciter rakstīja:
14 May 2010, 09:05:11 NOS rakstīja:
Yamaha yzf600r ar reguleejamiem akiishiem, teceeeja saljnjiki, nomainiiju to, bet saakumaa vienam shtokam attvilku skruuvi kas ir pashaa apakshaa uz 10mm seshkanti, peec tam itkaa pievilku, bet iisti nevareeju, jo griezaas uz rinjkja, tagad ljoti minimaali pil aaraa eljlja, sakiet kaa to skruuvi var pievilkt, jo vinja griezhaas uz rinjkji 
Noslogojot amīti mēģināji moš tā pimpība griežas līdzi kurā skrūvējas tā skrūve
shovakar meegjinaashu, vakar tas neienaaca praataa, un biju arii viens , bet taa skruuve diezhan stingri greizhaas, nav taa ka galiigi valjaa | Offline
| | |
Indo | |  Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
14 May 2010, 09:21:59 NOS rakstīja:
14 May 2010, 09:19:26 Exciter rakstīja:
14 May 2010, 09:05:11 NOS rakstīja:
Yamaha yzf600r ar reguleejamiem akiishiem, teceeeja saljnjiki, nomainiiju to, bet saakumaa vienam shtokam attvilku skruuvi kas ir pashaa apakshaa uz 10mm seshkanti, peec tam itkaa pievilku, bet iisti nevareeju, jo griezaas uz rinjkja, tagad ljoti minimaali pil aaraa eljlja, sakiet kaa to skruuvi var pievilkt, jo vinja griezhaas uz rinjkji 
Noslogojot amīti mēģināji moš tā pimpība griežas līdzi kurā skrūvējas tā skrūve
shovakar meegjinaashu, vakar tas neienaaca praataa, un biju arii viens , bet taa skruuve diezhan stingri greizhaas, nav taa ka galiigi valjaa
Iekšā štokā ir tāds pīzdīgs uzgrieznis, lai negriežās līdzi štokā tas uzgrieznis jāpietur ar 'special' muciņu.
uz sitienu nevaru atrast īsto bildi.[ Šo ziņu laboja Indo, 14 May 2010, 09:29:08 ]
-----------------
| Offline
| | |
NOS | |  Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
|
14 May 2010, 09:26:18 Indo rakstīja:
14 May 2010, 09:21:59 NOS rakstīja:
14 May 2010, 09:19:26 Exciter rakstīja:
14 May 2010, 09:05:11 NOS rakstīja:
Yamaha yzf600r ar reguleejamiem akiishiem, teceeeja saljnjiki, nomainiiju to, bet saakumaa vienam shtokam attvilku skruuvi kas ir pashaa apakshaa uz 10mm seshkanti, peec tam itkaa pievilku, bet iisti nevareeju, jo griezaas uz rinjkja, tagad ljoti minimaali pil aaraa eljlja, sakiet kaa to skruuvi var pievilkt, jo vinja griezhaas uz rinjkji 
Noslogojot amīti mēģināji moš tā pimpība griežas līdzi kurā skrūvējas tā skrūve
shovakar meegjinaashu, vakar tas neienaaca praataa, un biju arii viens , bet taa skruuve diezhan stingri greizhaas, nav taa ka galiigi valjaa
Iekšā štokā ir tāds pīzdīgs uzgrieznis, kuru var pievilkt bāžot štokā 'special' muciņu.
[IMG]http://www.thisoldtractor.com/gtbender/mg_image...om_bushing_2.jpg
nu tad sanaak, ka man jaajauc aaraa amis ?[ Šo ziņu laboja NOS, 14 May 2010, 09:28:03 ] | Offline
| | |
Indo | |  Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
14 May 2010, 09:27:54 NOS rakstīja:
nu tad sanaak, ka man jaajauc aaraa amis ?
Nē, no augšas štokā bāž garu kātu ar muciņu galā.
Šeit service manuāli nolādē un paskaties uzbūvi, sapratīsi 
-----------------
| Offline
| | |
|
|