Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
mezavecis
13. May 2010, 20:04#6401

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


13 May 2010, 19:40:40 Rendija rakstīja:

13 May 2010, 17:57:32 MIGs rakstīja:
Stulbs variants manuprāt ir vienkārši atslābina't atsperi, tādā veidā nolaižot moci zemāk. Tapēc jau arī iebraucot bedrēs amīts+atspere tiek izsists cauri un kā pēdējais punts ir aste.
Tāpat šādā veidā izmainās ( lasi pasliktinās pasliktinās) vadāmība.

Taču mans viedoklis par moču izmēriem ir tāds, ka ja tu var apstājoties pielikt vienas kājas pirkstgalus pie zemes tā, ka mocis nepārsveras tik ļoti lai nespētu to noturēt tad ir ok.
Pašam tā nebija, bet sīkam esot bija kadri ka močus stutēja pret sētu/koku/māju lai uz tiem uzkāptu. Un nekas - brauca, tas nekas, ka uzkāpt normaļi nevarēja.


Man viņš ir pazemināts ar ķegām, ja ar tām ir domāti tie stienīši, Arča taisīja. Pirms ta viņš tieši tādā pašā veidā bija paaugstināts.Par augstumu. Tagad es tieku normāli līdz zemei uz pirkstu galiem. Iepriekšējais mo bija tā, ka tikai ar vienas kājas pirkstu galiem normāli pie zemes tiku, mo sasveroties tā lai tas neapkristu bet nu tas ir ļoti sarežģīti. Tad sanāk tāda baltā braukšana. Līdz ko nelīdzenāks ceļa segums tā kāja bedrē un mo sasverā tik tālu, ka vairs nevar noturēt un par iebraukšanu pagalmā pa zālīti nemaz labāk nedomāt.
Piedod pa tieshumu, bet varbut braukt ar to ko spej tikt gala un kad nokrit ko pats/i spej pacelt!!!

Offline

Rendija
13. May 2010, 20:15#6402

Kopš: 19. Sep 2008

Ziņojumi: 890

Braucu ar:


13 May 2010, 20:04:06 mezavecis rakstīja:

13 May 2010, 19:40:40 Rendija rakstīja:

13 May 2010, 17:57:32 MIGs rakstīja:
Stulbs variants manuprāt ir vienkārši atslābina't atsperi, tādā veidā nolaižot moci zemāk. Tapēc jau arī iebraucot bedrēs amīts+atspere tiek izsists cauri un kā pēdējais punts ir aste.
Tāpat šādā veidā izmainās ( lasi pasliktinās pasliktinās) vadāmība.

Taču mans viedoklis par moču izmēriem ir tāds, ka ja tu var apstājoties pielikt vienas kājas pirkstgalus pie zemes tā, ka mocis nepārsveras tik ļoti lai nespētu to noturēt tad ir ok.
Pašam tā nebija, bet sīkam esot bija kadri ka močus stutēja pret sētu/koku/māju lai uz tiem uzkāptu. Un nekas - brauca, tas nekas, ka uzkāpt normaļi nevarēja.


Man viņš ir pazemināts ar ķegām, ja ar tām ir domāti tie stienīši, Arča taisīja. Pirms ta viņš tieši tādā pašā veidā bija paaugstināts.Par augstumu. Tagad es tieku normāli līdz zemei uz pirkstu galiem. Iepriekšējais mo bija tā, ka tikai ar vienas kājas pirkstu galiem normāli pie zemes tiku, mo sasveroties tā lai tas neapkristu bet nu tas ir ļoti sarežģīti. Tad sanāk tāda baltā braukšana. Līdz ko nelīdzenāks ceļa segums tā kāja bedrē un mo sasverā tik tālu, ka vairs nevar noturēt un par iebraukšanu pagalmā pa zālīti nemaz labāk nedomāt.
Piedod pa tieshumu, bet varbut braukt ar to ko spej tikt gala un kad nokrit ko pats/i spej pacelt!!!


Piecelt tāpat es nevienu no viņiem nevarētu un man tas īpaši nav nepieciešams. Un zinu daudzus večus kuri brauc ar tādām divriteņu tehnikām kurus paši arī nemaz nemēģinātu celt ja apkristu. Nav jau visu laiku pa zemi jāvārtās. Un ar savu tehniku es lieliski tieku galā.

-----------------
[ Šo ziņu laboja Rendija ]

Offline

mezavecis
13. May 2010, 20:18#6403

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


13 May 2010, 20:15:21 Rendija rakstīja:

13 May 2010, 20:04:06 mezavecis rakstīja:

13 May 2010, 19:40:40 Rendija rakstīja:

13 May 2010, 17:57:32 MIGs rakstīja:
Stulbs variants manuprāt ir vienkārši atslābina't atsperi, tādā veidā nolaižot moci zemāk. Tapēc jau arī iebraucot bedrēs amīts+atspere tiek izsists cauri un kā pēdējais punts ir aste.
Tāpat šādā veidā izmainās ( lasi pasliktinās pasliktinās) vadāmība.

Taču mans viedoklis par moču izmēriem ir tāds, ka ja tu var apstājoties pielikt vienas kājas pirkstgalus pie zemes tā, ka mocis nepārsveras tik ļoti lai nespētu to noturēt tad ir ok.
Pašam tā nebija, bet sīkam esot bija kadri ka močus stutēja pret sētu/koku/māju lai uz tiem uzkāptu. Un nekas - brauca, tas nekas, ka uzkāpt normaļi nevarēja.


Man viņš ir pazemināts ar ķegām, ja ar tām ir domāti tie stienīši, Arča taisīja. Pirms ta viņš tieši tādā pašā veidā bija paaugstināts.Par augstumu. Tagad es tieku normāli līdz zemei uz pirkstu galiem. Iepriekšējais mo bija tā, ka tikai ar vienas kājas pirkstu galiem normāli pie zemes tiku, mo sasveroties tā lai tas neapkristu bet nu tas ir ļoti sarežģīti. Tad sanāk tāda baltā braukšana. Līdz ko nelīdzenāks ceļa segums tā kāja bedrē un mo sasverā tik tālu, ka vairs nevar noturēt un par iebraukšanu pagalmā pa zālīti nemaz labāk nedomāt.
Piedod pa tieshumu, bet varbut braukt ar to ko spej tikt gala un kad nokrit ko pats/i spej pacelt!!!


Piecelt tāpat es nevienu no viņiem nevarētu un man tas īpaši nav nepieciešams. Un zinu daudzus večus kuri brauc ar tādām divriteņu tehnikām kurus paši arī nemaz nemēģinātu celt ja apkristu. Nav jau visu laiku pa zemi jāvārtās. Un ar savu tehniku es lieliski tieku galā.
Visu cienu!
Nenem mani galva, mirkla pardomas

Offline

juandr
13. May 2010, 21:22#6404

Kopš: 19. Jun 2009

Ziņojumi: 293

Braucu ar: Triumph Speed Triple 1050

Yamaha r6, 2000.gads. Tiesi otraja atruma arvien biezak gadas, ka palielians apgriezieni, bet atrums ne, respektivi no atruma ar nelec ara.
tikai ar otro atrumu ta ir. varbut kads ko var teikt?

Offline

Difers
13. May 2010, 21:32#6405

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT


13 May 2010, 13:05:15 Rendija rakstīja:

13 May 2010, 13:01:59 laurichh rakstīja:
amītim tās ķegas var uzlikt garākas, bet jebkurā veidā pacelsies arī sedpozīcija


Vienkāršie viedi jau ir izmēģināti Neder. Es jau tagad uz pirkstu galiem stāvu, vēl mazliet un būs par augstu.

Kas tas par briesmīgu endūru, vai arī cik mazs tu esi ka tev šādas problēmas....

Offline

Kiiiiiiii
13. May 2010, 21:52#6406

Kopš: 20. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar: Hornet S

Vajag pakalejam dubliniekam pagarinaat to dalju kas aizsedz zobratu, kur to var izdarit?

vai tie kas liime plastmasas to var izdarit? 'hugger' ir aftermarket, laikam no plastmasas

Offline

akselerators
13. May 2010, 22:19#6407

Kopš: 11. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 75

Braucu ar: paceltu asti.


13 May 2010, 22:17:17 akselerators rakstīja:
Vajag kādu, kas prot un vēlas pačakarēties ar moča pavarotņikiem. Nav releja. Vajag piemudrīt kādu citu, jo oriģinālais pie Serģa ap 100 eiro. Visi vadi it kā ir, tik jāsasprauž. Relejs bijis ar 4 kontaktiem. Piedāvājiet uz PM. Protams esmu gatavs arī atlīdzināt.

Aizmirsu piebilst, ka mocis ar kikstarteri, ja tas ko ietekmē.

[ Šo ziņu laboja akselerators, 13 May 2010, 22:20:11 ]

Offline

Difers
13. May 2010, 22:20#6408

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT

Nav nekādu problēmu pielikt releju, tikai uz Kuldīgu tak nebrauksi....

Offline

akselerators
13. May 2010, 22:25#6409

Kopš: 11. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 75

Braucu ar: paceltu asti.

Biku patālu...

Offline

laurichh
13. May 2010, 22:50#6410

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:


13 May 2010, 21:52:37 Kiiiiiiii rakstīja:
Vajag pakalejam dubliniekam pagarinaat to dalju kas aizsedz zobratu, kur to var izdarit?

vai tie kas liime plastmasas to var izdarit? 'hugger' ir aftermarket, laikam no plastmasas

varu izlīdzet.

-----------------
26697542

Offline

spring
14. May 2010, 08:46#6411

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange

visiem varu piedavat elektronisko releju - der parastajam un LED lampam. LED lampam izlabo aatro mirgosanu.
cena saakumaa 6LVL (pirmajiem 7gb kas patreiz gatavi ), pasu taisits un pasu garanteets. pirmajiem pat varbuut uzlixim.
ja interesee uz PM.
sorry par


13 May 2010, 22:19:14 akselerators rakstīja:

13 May 2010, 22:17:17 akselerators rakstīja:
Vajag kādu, kas prot un vēlas pačakarēties ar moča pavarotņikiem. Nav releja. Vajag piemudrīt kādu citu, jo oriģinālais pie Serģa ap 100 eiro. Visi vadi it kā ir, tik jāsasprauž. Relejs bijis ar 4 kontaktiem. Piedāvājiet uz PM. Protams esmu gatavs arī atlīdzināt.

Aizmirsu piebilst, ka mocis ar kikstarteri, ja tas ko ietekmē.

Offline

Modrs
14. May 2010, 08:51#6412

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

cik tas relejs ir liels, cik vadi utt....

Offline

NOS
14. May 2010, 09:05#6413

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 716

Braucu ar:

Yamaha yzf600r ar reguleejamiem akiishiem, teceeeja saljnjiki, nomainiiju to, bet saakumaa vienam shtokam attvilku skruuvi kas ir pashaa apakshaa uz 10mm seshkanti, peec tam itkaa pievilku, bet iisti nevareeju, jo griezaas uz rinjkja, tagad ljoti minimaali pil aaraa eljlja, sakiet kaa to skruuvi var pievilkt, jo vinja griezhaas uz rinjkji

Offline

mezavecis
14. May 2010, 09:17#6414

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


14 May 2010, 09:05:11 NOS rakstīja:
Yamaha yzf600r ar reguleejamiem akiishiem, teceeeja saljnjiki, nomainiiju to, bet saakumaa vienam shtokam attvilku skruuvi kas ir pashaa apakshaa uz 10mm seshkanti, peec tam itkaa pievilku, bet iisti nevareeju, jo griezaas uz rinjkja, tagad ljoti minimaali pil aaraa eljlja, sakiet kaa to skruuvi var pievilkt, jo vinja griezhaas uz rinjkji
Meigini ar skruvpistoli pieshaut,ja nesanak vajag spectoolu ar ko pieturet ieksha

Offline

NOS
14. May 2010, 09:19#6415

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 716

Braucu ar:


14 May 2010, 09:17:49 mezavecis rakstīja:

14 May 2010, 09:05:11 NOS rakstīja:
Yamaha yzf600r ar reguleejamiem akiishiem, teceeeja saljnjiki, nomainiiju to, bet saakumaa vienam shtokam attvilku skruuvi kas ir pashaa apakshaa uz 10mm seshkanti, peec tam itkaa pievilku, bet iisti nevareeju, jo griezaas uz rinjkja, tagad ljoti minimaali pil aaraa eljlja, sakiet kaa to skruuvi var pievilkt, jo vinja griezhaas uz rinjkji
Meigini ar skruvpistoli pieshaut,ja nesanak vajag spectoolu ar ko pieturet ieksha

nu bet sanaak, ka jaajauc aaraa amis ? moshka meegjinaat, ieseedinaat amiiti un tad vilkt ?

Offline

Exciter
14. May 2010, 09:19#6416

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F


14 May 2010, 09:05:11 NOS rakstīja:
Yamaha yzf600r ar reguleejamiem akiishiem, teceeeja saljnjiki, nomainiiju to, bet saakumaa vienam shtokam attvilku skruuvi kas ir pashaa apakshaa uz 10mm seshkanti, peec tam itkaa pievilku, bet iisti nevareeju, jo griezaas uz rinjkja, tagad ljoti minimaali pil aaraa eljlja, sakiet kaa to skruuvi var pievilkt, jo vinja griezhaas uz rinjkji

Noslogojot amīti mēģināji moš tā pimpība griežas līdzi kurā skrūvējas tā skrūve

Offline

NOS
14. May 2010, 09:21#6417

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 716

Braucu ar:


14 May 2010, 09:19:26 Exciter rakstīja:

14 May 2010, 09:05:11 NOS rakstīja:
Yamaha yzf600r ar reguleejamiem akiishiem, teceeeja saljnjiki, nomainiiju to, bet saakumaa vienam shtokam attvilku skruuvi kas ir pashaa apakshaa uz 10mm seshkanti, peec tam itkaa pievilku, bet iisti nevareeju, jo griezaas uz rinjkja, tagad ljoti minimaali pil aaraa eljlja, sakiet kaa to skruuvi var pievilkt, jo vinja griezhaas uz rinjkji

Noslogojot amīti mēģināji moš tā pimpība griežas līdzi kurā skrūvējas tā skrūve

shovakar meegjinaashu, vakar tas neienaaca praataa, un biju arii viens , bet taa skruuve diezhan stingri greizhaas, nav taa ka galiigi valjaa

Offline

Indo
14. May 2010, 09:26#6418

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


14 May 2010, 09:21:59 NOS rakstīja:

14 May 2010, 09:19:26 Exciter rakstīja:

14 May 2010, 09:05:11 NOS rakstīja:
Yamaha yzf600r ar reguleejamiem akiishiem, teceeeja saljnjiki, nomainiiju to, bet saakumaa vienam shtokam attvilku skruuvi kas ir pashaa apakshaa uz 10mm seshkanti, peec tam itkaa pievilku, bet iisti nevareeju, jo griezaas uz rinjkja, tagad ljoti minimaali pil aaraa eljlja, sakiet kaa to skruuvi var pievilkt, jo vinja griezhaas uz rinjkji

Noslogojot amīti mēģināji moš tā pimpība griežas līdzi kurā skrūvējas tā skrūve

shovakar meegjinaashu, vakar tas neienaaca praataa, un biju arii viens , bet taa skruuve diezhan stingri greizhaas, nav taa ka galiigi valjaa


Iekšā štokā ir tāds pīzdīgs uzgrieznis, lai negriežās līdzi štokā tas uzgrieznis jāpietur ar 'special' muciņu.



uz sitienu nevaru atrast īsto bildi.

[ Šo ziņu laboja Indo, 14 May 2010, 09:29:08 ]



-----------------

Offline

NOS
14. May 2010, 09:27#6419

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 716

Braucu ar:


14 May 2010, 09:26:18 Indo rakstīja:

14 May 2010, 09:21:59 NOS rakstīja:

14 May 2010, 09:19:26 Exciter rakstīja:

14 May 2010, 09:05:11 NOS rakstīja:
Yamaha yzf600r ar reguleejamiem akiishiem, teceeeja saljnjiki, nomainiiju to, bet saakumaa vienam shtokam attvilku skruuvi kas ir pashaa apakshaa uz 10mm seshkanti, peec tam itkaa pievilku, bet iisti nevareeju, jo griezaas uz rinjkja, tagad ljoti minimaali pil aaraa eljlja, sakiet kaa to skruuvi var pievilkt, jo vinja griezhaas uz rinjkji

Noslogojot amīti mēģināji moš tā pimpība griežas līdzi kurā skrūvējas tā skrūve

shovakar meegjinaashu, vakar tas neienaaca praataa, un biju arii viens , bet taa skruuve diezhan stingri greizhaas, nav taa ka galiigi valjaa


Iekšā štokā ir tāds pīzdīgs uzgrieznis, kuru var pievilkt bāžot štokā 'special' muciņu.

[IMG]http://www.thisoldtractor.com/gtbender/mg_image...om_bushing_2.jpg

nu tad sanaak, ka man jaajauc aaraa amis ?

[ Šo ziņu laboja NOS, 14 May 2010, 09:28:03 ]

Offline

Indo
14. May 2010, 09:36#6420

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


14 May 2010, 09:27:54 NOS rakstīja:

nu tad sanaak, ka man jaajauc aaraa amis ?


Nē, no augšas štokā bāž garu kātu ar muciņu galā.

Šeit service manuāli nolādē un paskaties uzbūvi, sapratīsi


-----------------

Offline