Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
reino
14. May 2010, 23:44#6441

Kopš: 12. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 120

Braucu ar: Ducati Hypermotard 1100, Monster 620ie (sold)

Kurš man varētu uztaisīt kawasaki er5 apkopīti, nomainīt eļļu, paskatīties citus šķidrumus, pievilkt kādu skrūvi..

Offline

laurichh
14. May 2010, 23:49#6442

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:


14 May 2010, 23:44:53 reino rakstīja:
Kurš man varētu uztaisīt kawasaki er5 apkopīti, nomainīt eļļu, paskatīties citus šķidrumus, pievilkt kādu skrūvi..
26697542
drosi zvani

-----------------
26697542

Offline

jurics
15. May 2010, 20:45#6443

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Honda CRF1000DCT

Karoč jautājums tāds - vai kāds var man nokrāsot mocim sānu plastmasu oridžinal krāsā? Zinātāji saka, ka šitādus(rūpnīcas) toņus nevarot uzmaisīt, un krāsojums jebkurā gadījumā atšķiršoties. Jauna plastmasa maksā kosmosiņa cenu

Offline

Deep
15. May 2010, 20:53#6444

Kopš: 30. Sep 2008

Ziņojumi: 367

Braucu ar: Bandītu N1.2 '98


15 May 2010, 20:45:09 jurics rakstīja:
Karoč jautājums tāds - vai kāds var man nokrāsot mocim sānu plastmasu oridžinal krāsā? Zinātāji saka, ka šitādus(rūpnīcas) toņus nevarot uzmaisīt, un krāsojums jebkurā gadījumā atšķiršoties. Jauna plastmasa maksā kosmosiņa cenu


Uzmaisīt jau nu gan var, tā pat kā auto pēc krāsas koda. Atšķiras, ja "vecā" krāsa ir pabalējusi...bet ja vispār krāso vienu pusi, tad man domāt, ka nemaz nevar pamanīt atšķirību...

-----------------
"Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"

Offline

Malus
16. May 2010, 10:30#6445

Kopš: 04. Jun 2008

Ziņojumi: 37

Braucu ar: Vulkānu

Labas rītas,
Nomainīju bremžu trubas, laimīgs izpūtu šķidrumu cauri, bet spiediena kā nav tā nav burbuļu sistēmā nav, ja pieliek pie kompresora un uztaisa spiedienu - tad ručka cieta, noņem kompresoru, ručka mīksta. Vai es pareizi sapratu ka ručkas cilindram ir pizģec un jāmeklē jauna ručka

Offline

laaseenz
16. May 2010, 13:32#6446

Kopš: 24. Oct 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 7

Braucu ar: Suzuki SV650S

Kungi, vai ar shaadu nummura apgaismojumu var iziet TA ?

[ Šo ziņu laboja laaseenz, 16 May 2010, 19:41:25 ]

Offline

mezavecis
16. May 2010, 16:32#6447

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


16 May 2010, 10:30:32 Malus rakstīja:
Labas rītas,
Nomainīju bremžu trubas, laimīgs izpūtu šķidrumu cauri, bet spiediena kā nav tā nav burbuļu sistēmā nav, ja pieliek pie kompresora un uztaisa spiedienu - tad ručka cieta, noņem kompresoru, ručka mīksta. Vai es pareizi sapratu ka ručkas cilindram ir pizģec un jāmeklē jauna ručka
Ka izpaudas ta skidruma izpushana????

Offline

MIGs
16. May 2010, 16:57#6448

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Malus - man izskatās, ka tu vienkārši neizproti izgaisošana spamatus vai dari ko nepareizi. Kompresors tur nevienā vietā nav vajadzīgs. Var ņemt šprici un ar to spiest bremžu eļļu no apaksas zu augšu vai otādāk Nu un tad sāk gaisot no tuvākā punkta - aļā, bremžu ručka -> Tuvaķais suports, tālākais suports(ja divi)...

.... Labi ka tā nav motoreļļa un skābekļa balons. Nu nez, moš var dabūt Kaboom arī no bremžu eļļas - neesmu tik zinoš ķīmijā.
--

Par nummuru apgaismojumiem - TA darboņiem vajag E burtiņus. Tad tipa derot arī normālas diodes utt.
Ps. Tavu bildi neredzu...

[ Šo ziņu laboja MIGs, 16 May 2010, 16:59:15 ]



-----------------

Offline

Malus
16. May 2010, 17:08#6449

Kopš: 04. Jun 2008

Ziņojumi: 37

Braucu ar: Vulkānu

Tā izpūšana izpaužas šādi, ielejam eļļu bačokā, lejā atgaisošanas skrūves vaļā, uzskrūvējam vāciņu ar ventīli, dodam iekšā 1 atmosfēru un bremžu sistēma piepildās maksimāli ātri

Izdevās uzdabūt bremzes, bet tik un tā pretestība/bremzes nostrādā pašā apakšā, tāds iespaids paliek ka ručkas cilindrs tomēr kaut ko laiž atpakaļ
Ir kādas iespējas to notestēt?

Offline

MIGs
16. May 2010, 17:13#6450

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Kompresors nav vajadžigs un nejau tapeč tas "ventīlis" tur ir. Tas ventīlis ir lai atgaisotu bremžu mašīņīti !
Tad nu izgaiso bremžu mašīnīti. Kad tas irzdaŗits gaiso suportu(vienu vai abus).
Gaiso ļoti vienkārši - sapumpē bremzes, tor nospiestu hēbeli, īsi palaiž un aiskrūvē gaisošanas skrūvi. Visu šo laiku turam nospiestu hēbeli, lai nesasūc gaisu atpakaļ.
Atkaŗtojam šīs darbības līdz ārā nak tikai tīra bremžueļļa bez gaisa burbulīšiem.

Tad šīs pašas darbības atkārtojam ar tuvāko suportu, un tad ar tālāko suportu.

Vēl var uz nakti uzlikt plastmasas savilcēju uz hēbeļa - lai ir stipri nospiests, bet nu ar jūtām, ne stiprāk kaā spiedīsi ar roku. Nu nevajag pārcensties.
Sī procedūra "novāc" pēdējās gaisa paliekas kas ir bremžū sistēmā, jo šķidrums tomēr minimāli satur gaisa burbulīšus. Bet viss šis tikai nedaud,z pavisam nedaudz uzlabo. Galvenais ir izgaisot jau sākumā.

-----------------

Offline

Exciter
16. May 2010, 17:14#6451

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F


16 May 2010, 17:08:15 Malus rakstīja:
Tā izpūšana izpaužas šādi, ielejam eļļu bačokā, lejā atgaisošanas skrūves vaļā, uzskrūvējam vāciņu ar ventīli, dodam iekšā 1 atmosfēru un bremžu sistēma piepildās maksimāli ātri

Izdevās uzdabūt bremzes, bet tik un tā pretestība/bremzes nostrādā pašā apakšā, tāds iespaids paliek ka ručkas cilindrs tomēr kaut ko laiž atpakaļ
Ir kādas iespējas to notestēt?

Kautkaa neiebraucu. Ja tu puut gaisu sisteemaa ar kompresoru, tad par kaadu atgaisoshanu iet runa
Tev vinjsh jaadabuu aaraa nevis iekshaa

Offline

mezavecis
16. May 2010, 17:19#6452

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

I vel viens lens bet gana efektivs lidzeklis-atskruve atgaisoshanas skruvi uzlies slaucinju virsu (piemekle pec izmera no logu mazgatajiem vai tml)un slaucinjas galu burcinja ar bremzu skidrumu lai gals peld skidruma!!! un talak lej tik bachoka un lenam spaidi kamer nenak ara gaisa burbulishi burka,kad neka skruvi ciet un miers

Offline

MIGs
16. May 2010, 17:26#6453

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Mezavecis šitā ir forši, bet ja sistēma ir pilnīgi tukša, tad var arī nesanākt. Tapēc arī šprices tiek ņemtas talkā.
Bet jā šī sistēma parasti tiek izmantota kad sistēma bijusi tukša. Tipa šprice, šļauuciņa, normālā gaisošana un tad savilcējs uz nakti.

Nu koments - normālā veidā gaisot tāpat vajag - tb lai var sapumpēt un turēt nospiestu. Nu vismaz es tādaru.

[ Šo ziņu laboja MIGs, 16 May 2010, 17:27:32 ]



-----------------

Offline

mezavecis
16. May 2010, 17:32#6454

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

Sapumpejot un noturot biku saputojas tomer,labak to visu darit lenam..un tuksai sitemai obligati vispirms kas jaielej burcinja,lai laizot vala hebeli nerauj ieksha gaisu!

Offline

Malus
16. May 2010, 17:51#6455

Kopš: 04. Jun 2008

Ziņojumi: 37

Braucu ar: Vulkānu

Angliski tā shēma saucas pressure bleeding.
Man problēma ir tanī ka ka ručka ļoti mīksta, nav kā citiem, ka biki nospied un jau ir pretspiediens. Tāpēc arī bija jautājums kura komponente ir iespējamā vaininiece, jo gaiss vairāk no sistēmas ārā nenāk.

[ Šo ziņu laboja Malus, 16 May 2010, 17:53:11 ]

Offline

undo
16. May 2010, 18:40#6456

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1552

Braucu ar: FZ6 Fazer

Vakar nomainiju sveces, uzliku parastas ne iridija. Blin, vakar patesteju, it ka viss ok, tikai viena bridi nometot apgriezienus noslapa, padomaju, nu maz kas gadas. Sodien no rita tada pati hernja, parsledzos no 3 uz 2 un atkal noslapa. Tada sajuta, ka briziem viens stobrs neiet, bet tas pats bija ar vecajam svecem(tikai noslapis vel nekad nebija). Apskatiju vecas sveces it ka visas normalas, vienadi brunas. Bez mazakas saprasanas kas par vainu

-----------------
homo homini lupus est

Offline

EEriks
16. May 2010, 18:55#6457

Kopš: 03. Sep 2008

Ziņojumi: 419

Braucu ar: te610

nomainiju daksai salnikus un radas jautajums vai tas ir normali ka reg. amisiem kur viens regulejas uz compresion bet otrs extension,extension starada ka norm amits-ir prretestiba,bet compresion liekas ka strada tikai atrspere,ella ir limeni

-----------------
mezi rulle

Offline

MIGs
16. May 2010, 19:41#6458

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Malus =- POFIG kas tur domāts, bet bremžu sistēmā gaiss nav jāpūš ! Ja tev ručka ir mīksta, tad visticamāk, ka tev sistēmā IR gaiss. Vai aŗi tev kautkur tek ārā bremžu šķidrums ?! Nē nu va rjau būt, ka tev bremžu mašīnīte(ručka) ir sabeigta un tur viss notiek pa tukšo.

-----------------

Offline

Malus
16. May 2010, 21:03#6459

Kopš: 04. Jun 2008

Ziņojumi: 37

Braucu ar: Vulkānu


16 May 2010, 19:41:43 MIGs rakstīja:
Malus =- POFIG kas tur domāts, bet bremžu sistēmā gaiss nav jāpūš ! Ja tev ručka ir mīksta, tad visticamāk, ka tev sistēmā IR gaiss. Vai aŗi tev kautkur tek ārā bremžu šķidrums ?! Nē nu va rjau būt, ka tev bremžu mašīnīte(ručka) ir sabeigta un tur viss notiek pa tukšo.

Es to figņu izmantoju tikai sākumā, lai piepildītu sistēmu un tā nepūš iekšā sistēma gaisu, bet spiež iekšā šķidrumu! Turklāt pēc tam gaisoju kā parasti bez sistēmām pa vectēvu modei - izpumpēju ar roku cauri veselu bačoku ar bremžu šķidrumu, lejā burbuļu nebija, tikai tīrs šķidrums nāca ārā. Tāpēc arī bija jautājums vai kāds ar kaut ko līdzīgu nav sastapies.

Offline

rullic
16. May 2010, 21:18#6460

Kopš: 26. Jan 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 162

Braucu ar:

Pieļauju, ka, lai atgaisotu trubiņu, ar līkumu uz augšu, ar "sakačāto" spiedienu var nepietikt. Servisos ir tāda štellīte, kas bremžeļļu izsūc ar vakumu.

Offline