Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
OLAFS
23. May 2010, 09:57#6601

Kopš: 04. Feb 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 114

Braucu ar: Yamaha


23 May 2010, 09:54:54 OLAFS rakstīja:

22 May 2010, 20:38:52 otomars rakstīja:
cik ilgi kalpo geela akumlaatori saaka nelaadeet,pameeriju visos veidos ,itkaa normaa,gan gjeneraators,gan relejs bet uz akji dod tik 13v,ierubot ugunjus vairs signaals nestraadaa un gaazeejot mainaaj spriegums pat uz leju 12v-11v
regulaators ir rs41 ,akjim 4.taa sezona... man orģinalais Gel aķis no 2004 gada kalpo līdz šai dienai vēl iesaku šo lādējamo var atstāt pieslegtu kaut uz gadu un vairak,ladē ar impulsiem,moču rezīmā 0,8 Ampēri,mašīnas rrezimā 3,6 A dod ieksā aķī,kad spriegums krītas tad tas iedod ieksā kad normals atkal atslēdzās http://www.topauto.lv/index.php?page=shop.produ...k=1&Itemid=1


ar šo lādējamo manējais GEl aķis no 2004gada vēl sodien dzīva

-----------------

Offline

OLAFS
23. May 2010, 10:05#6602

Kopš: 04. Feb 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 114

Braucu ar: Yamaha


23 May 2010, 09:51:46 otomars rakstīja:
pieliku auto akji ,taapat no 11,5v liidz 13,5v tukshgaitaa virs 12v...pipec regulaatoram
taatad mekleeju regulaatoru RS41 33E0 ,vai kaadu citu liidziigu

šitas telefons NR (371)2981-87-89 bija ielikts jau agrāk čalis kas rubī par eletribu ,regulatoriem Lodei ari spidometru sataisīja sludinajums ir ari ss.lv motoremonta sadaļā elektroaprikojums pazvani sarunāsi 50-55ls pie viņa regulatori orginālie veikala būs dārgi

-----------------

Offline

webo
23. May 2010, 11:45#6603

Kopš: 22. Jan 2009

Ziņojumi: 84

Braucu ar: Suzuki GSXR 750


23 May 2010, 09:51:46 otomars rakstīja:
pieliku auto akji ,taapat no 11,5v liidz 13,5v tukshgaitaa virs 12v...pipec regulaatoram
taatad mekleeju regulaatoru RS41 33E0 ,vai kaadu citu liidziigu





Man bij tāda pati vaina un vainīgs bij šis pats regulators

Offline

Shels
23. May 2010, 13:29#6604

Kopš: 05. Sep 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 311

Braucu ar: Suzuki RF 900 R

teikas Arnim kaads numuru zin?un kur vinjs atrodas Teikaa ?

-----------------
Raifers jobans rott!

Offline

matiicins
23. May 2010, 20:09#6605

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

kāds iemesls varētu būt tam, ka pēkšņi ir sākušas bremzes čīkstēt

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

ursus
23. May 2010, 20:36#6606

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1141

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD


23 May 2010, 13:29:32 Shels rakstīja:
teikas Arnim kaads numuru zin?un kur vinjs atrodas Teikaa ?

Ķeguma un kādas(bajāru?) tur ielas stūrī. es biju tajos laikos,kad šamais vēl bija labs auto meistars.

[ Šo ziņu laboja ursus, 23 May 2010, 20:38:30 ]



-----------------
JAWA

Offline

maniac
23. May 2010, 23:25#6607

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5225

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


23 May 2010, 20:09:02 matiicins rakstīja:
kāds iemesls varētu būt tam, ka pēkšņi ir sākušas bremzes čīkstēt

Smēre beigusies

Offline

MIGs
23. May 2010, 23:33#6608

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


23 May 2010, 23:25:57 maniac rakstīja:

23 May 2010, 20:09:02 matiicins rakstīja:
kāds iemesls varētu būt tam, ka pēkšņi ir sākušas bremzes čīkstēt

Smēre beigusies
Tipa vajag solidolu iesmērēt ?!
Bremzes tā mēdz daŗit - brake cleaner ! Var sasmeŗēt ar kapara zampu dzelzs virsmu kalotkai kas spiežas pret suportu. Ja nelīdz, labākas kalotkas.

-----------------

Offline

princis
23. May 2010, 23:42#6609

Kopš: 19. Aug 2008

Ziņojumi: 554

Braucu ar: dzelzs būri..


20 May 2010, 22:16:22 princis rakstīja:
Ir kāds saskāries ar tādiem čehu goldfren bremžu klučiem. Nevar īsti saprast bremzes itkā ir, bet gribētos labāk. Tie goldfren nav baigie sūdi gadījumā, vai citur vaina jāmeklē.

Šādi , šie gan citam modelim, bet nu tādi ceramic karbon.


Iespējams ka atradu kapēc, izskatās ka viens no suporta cilindrīšiem ne pārāk labi strādā. Vismaz kolotka šķībi izdilusi un spiežot atpakaļ cilindrīti tas kautkā krietni stringrāk gāja. Ar ko sākt, izmazgāt suportu ar DD

[ Šo ziņu laboja princis, 23 May 2010, 23:42:46 ]



-----------------
Iespējams, ka man ne vienmēr ir taisnība, bet es nekad nekļūdos! H.J.Simpsons

Offline

matiicins
24. May 2010, 00:10#6610

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F


23 May 2010, 23:33:15 MIGs rakstīja:

23 May 2010, 23:25:57 maniac rakstīja:

23 May 2010, 20:09:02 matiicins rakstīja:
kāds iemesls varētu būt tam, ka pēkšņi ir sākušas bremzes čīkstēt

Smēre beigusies
Tipa vajag solidolu iesmērēt ?!
Bremzes tā mēdz daŗit - brake cleaner ! Var sasmeŗēt ar kapara zampu dzelzs virsmu kalotkai kas spiežas pret suportu. Ja nelīdz, labākas kalotkas.
kur tādu kapara suslu var dabūt

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

MIGs
24. May 2010, 10:57#6611

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Neiznu - ganjau kautkādos auto/moto veikalos var. Tipa kautkas līdzīgs grafitkai. Rupji izsakoties tu saeļļo to kalotkas dzelzs virsmu ka sir pret suportu.

Idejā, bremzējoties remžu sistēma nejēgā nokarst. Pie diskiem un kalotkām peicepas kalotku putekļi un citi sūdi. Tas ir viens kas rada čīkstoņu. Palīdz brake cleaner vai acitons.

Tālāk ir otra puse, kura aŗi nocemas - arī šeit vajag notīrīt, + tās kapara zampa tā īstio nekad nenožūst. Atšķirībā no solidola, kas izkusīs, iztecē sun ar to aŗi visa laime beigsies.
Tik galvenais nesmērē uz kalotkaas abrazīvās virsmaz vai bremžu diskeim!

-----------------

Offline

mezavecis
24. May 2010, 11:00#6612

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


24 May 2010, 00:10:38 matiicins rakstīja:

23 May 2010, 23:33:15 MIGs rakstīja:

23 May 2010, 23:25:57 maniac rakstīja:

23 May 2010, 20:09:02 matiicins rakstīja:
kāds iemesls varētu būt tam, ka pēkšņi ir sākušas bremzes čīkstēt

Smēre beigusies
Tipa vajag solidolu iesmērēt ?!
Bremzes tā mēdz daŗit - brake cleaner ! Var sasmeŗēt ar kapara zampu dzelzs virsmu kalotkai kas spiežas pret suportu. Ja nelīdz, labākas kalotkas.
kur tādu kapara suslu var dabūt
Wurta i pushama,skf smerejama..jebkura gadijuma normalam meham noteikti skuniti uz plaukta pa rokai i!

Offline

MIGs
24. May 2010, 11:05#6613

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Sātans - nu man visa bremžu sistēma ir Brembo - tāpat pa brīdim pačīkst aŗi priekšējās - tak viņas nocepās ar laiku. protams bruakšana sparadumi arī savu lomu spēlē.
Aizmugurē ieliku cietās Ferodo( tas kas bija uz vietas), besī, ka čīkst, bet nu sāku jau pierast. Patīru ar brake cleaner - čīkst retāk un mazāk.

-----------------

Offline

MIGs
24. May 2010, 11:18#6614

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Jā Saatans, man priekšā ir Brembo uzlikas un reizēm nočīskt. Nu un ?! Nēnu ta sparasti ir pie asākas/ekstrēmākas bremzēšānaš un nebūt nav tā, ka katrā krustojumā, bet reizēm nočīkst. Slikts brembo, vai slikti bremzējos !?
Nu jā, bet tas mani īpaši neuztrauc, bet nu skaidrs ir viens - cietās kalotkas SŪKĀ pat aizmugurei. ...

-----------------

Offline

MIGs
24. May 2010, 11:32#6615

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Takā mēs visi jau sen esam sapratuši, ka braukt ar moci maksā naudu, tad arī uz kalotkām nesaskatu jeģu taupīt. Pērkam tās, kuras vislabak tīk pēc bremzēšanā sīpašībām. Tas, vai noiuet 8 vai 12 tūkstoīs īpaši neko nemaina, ja tu no tā kautko iegūsti. Parasti lielāku atsaucību un informētību uz hēbeli un kautkādu efektivitāti.

va rjau gudri runa't, ka katram mocim pa 1000 euro vajag Brembo Monoblock utt, bet reāli ir to neviens nepirks, BET normālas kalotkas gan var.

Salīdiznāšanai:
Cietās kalotkas = koka riepa, mīkstās kalotkas = sliks.

-----------------

Offline

ralfonsino
24. May 2010, 14:57#6616

Kopš: 25. Jan 2009

Ziņojumi: 494

Braucu ar: GSX Inazuma

Bandītam nedeg neitrālā lampiņa. Sākumā bija tā, ka kamēr nebija uzsilis motors, tā dega, kad uzsila- vairs nedega. Tagad vispār nedeg.
Kas varētu būt par vainu Ir kaut kāds neitrālā devējs Varbūt tas nojūdzies

Ā, un vēl kas, līdz ar to, ka nedeg neitrālā lampiņa, nevar pielaist ar nolaistu sāna peku. Varbūt tas dod kādu norādi spečukiem

Offline

MIGs
24. May 2010, 15:00#6617

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nu iespējams, ka noklājiesn neintrālā dačiks, vai vads kas uz to iet. Testeri rokās un uz priekšu !

-----------------

Offline

ralfonsino
24. May 2010, 15:01#6618

Kopš: 25. Jan 2009

Ziņojumi: 494

Braucu ar: GSX Inazuma


Varbūt kāds zina, kur tas devējs atrodās 2002.g. Bandītam

[ Šo ziņu laboja ralfonsino, 24 May 2010, 15:59:20 ]

Offline

Every_day
25. May 2010, 03:17#6619

Kopš: 10. Jun 2009

Ziņojumi: 467

Braucu ar: K750M

Ir tāds mazais krosa mocīc Kaa motowert. 150cm3
Kāds nevar pateikt cik daudz eļļas ir vajadzīgs ieliet dakšā... ???

[ Šo ziņu laboja Every_day, 25 May 2010, 09:01:37 ]

Offline

Modrs
25. May 2010, 08:37#6620

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


24 May 2010, 15:01:50 ralfonsino rakstīja:

Varbūt kāds zina, kur tas devējs atrodās 2002.g. Bandītam


izskatās, ka kā jau visām paļurkām, datčiks nāk kulacenei galā

urla googlei

P.S. nevar kkā pa taisno ielikt tos linkus, kkāda aizsardzība laikam

[ Šo ziņu laboja Modrs, 25 May 2010, 08:40:41 ]

Offline