Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
aracham
27. May 2010, 16:20#6681

Kopš: 29. Sep 2009

No: Talsi

Ziņojumi: 72

Braucu ar: Suzuki GSXR600

Kurā vieta nāk suzukam gsxr (2002g. k2) gaisa filtrs???

Offline

Andruha
27. May 2010, 18:06#6682

Kopš: 26. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: Yamaha R6

tiku līdz mājām-veiksmīgi
izdomāju pārbaudīt vai lādē aķi,pielieku klāt šamējas dod iekša ap 15V WTF
kur meklēt vainu??
paldies par atsaucību

-----------------
Only God Can Judge Me

Offline

otomars
27. May 2010, 18:21#6683

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 1094

Braucu ar: jawa 634.7 , elektro glide ,cezet 472.4 cz 175,450,2 jawa 250|559.02 ,xlh 883,jawa 634.01


27 May 2010, 14:44:12 Garders rakstīja:
skatos problēmu visiem daudz , man draugam lielai Viragai šauj ārā sveci, otro, karbūži noregulēti, otrais cilindrs pavasarī auksts nedaudz kūpēja, tagad itkā ne, laikam jau ieteiksiet pa taisno pie elektriķa..., jeb ir kādi padomi kā pašam konstatēt vai vainīgs vads, spole, vai kas cits?

trekns maisiijums bojaa sveces

Offline

markelis
27. May 2010, 20:28#6684

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 487

Braucu ar: pedaaljiem


27 May 2010, 18:06:40 Andruha rakstīja:
tiku līdz mājām-veiksmīgi
izdomāju pārbaudīt vai lādē aķi,pielieku klāt šamējas dod iekša ap 15V WTF
kur meklēt vainu??
paldies par atsaucību


znacit gjengeris ir ok. bet tas i kaadaa rezhiimaa? ja akjis tukshs + gaismas deg tad tas vareetu buut ok. ja laadeeshana ir, tad probleema vareetu buut pashaa akjii, jamais galiigi netur uzlaadi un liidz ar to gjengeris dabuu rubiit uz max un vabuut ar to saistiita taa vadu kushana. buutu forshi uzlaadeet akji, atsleegt no visiem pateereetajiem un paskatiities vai pats neizlaadeejaas. veel vareetu buut kautkur iisais kaadaa kjeedee bet tad it kaa vaidzeetu izbliezt kaadu drosinaataaju.

tikko radaas veel viena doma. iespeejams tur kur bij sakusushi vadi pie taa taisngriezha bij kontakts/nekontakts kaa rezultaataa arii nelaadeeja un arii vadi sakusa. ja akjis shpani tur un tos kontaktus sakaarto mosh viss nokaartojas.

[ Šo ziņu laboja markelis, 27 May 2010, 20:49:29 ]

Offline

maniac
27. May 2010, 21:41#6685

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5200

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


27 May 2010, 18:21:11 otomars rakstīja:

27 May 2010, 14:44:12 Garders rakstīja:
skatos problēmu visiem daudz , man draugam lielai Viragai šauj ārā sveci, otro, karbūži noregulēti, otrais cilindrs pavasarī auksts nedaudz kūpēja, tagad itkā ne, laikam jau ieteiksiet pa taisno pie elektriķa..., jeb ir kādi padomi kā pašam konstatēt vai vainīgs vads, spole, vai kas cits?

trekns maisiijums bojaa sveces

Brālēns kādreiz ilgi čakarējās ar lielās virāgas otro cilindru. Viņam rubījās ārā, kad riktīgi uzsila. Vienalga - pa pilsētu vai šoseju. Izmēģinājās visādi. Un zinat, kas par vainu? Nebija oriģinālais gaisa filtrs! Nomainīja un šaize pazuda.

Offline

Andruha
27. May 2010, 21:43#6686

Kopš: 26. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: Yamaha R6

nu fakts kā tāds,ka kļūda panelī pazuda,man tas testeris tāds stromnijs bija,moš nepareizi rādīja,rīt kolēģis uz darbu atstieps labāku tad arī velreiz pārbaudīšu,bet jācer uz to ka vaina vienkārši bija deļ slikta kontakta


-----------------
Only God Can Judge Me

Offline

teesesmu
27. May 2010, 22:11#6687

Kopš: 12. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: jamaha er viens :)

Sveiki. Gribeeju jautat par Armetajam bremzhu shljaukaam? Proti - Orgjinalas nomainot pret skruvejamam armetajam - bremzhu atgaisoshana taam ir tada pati kaa jebkuraam bremzeem vai tomeer kkadi atshkjiras?

Un otrs jaut.? Kas tas var but bremzem par iemeslu - ja MO nav braukts (tachu lidz shim bremzes ir stradajushas) un no staveshanas paliek ciets kaa akmens bremzhu heebelis (bez gajiena) un prieksh. ritenis nokjile? Tachu kad atskruve atgaisoshanas skruviti (vispirms vienas puses,tad otras) suports atlaizh un hebelis paliek absaluti normals un bremze?

Offline

otomars
27. May 2010, 22:26#6688

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 1094

Braucu ar: jawa 634.7 , elektro glide ,cezet 472.4 cz 175,450,2 jawa 250|559.02 ,xlh 883,jawa 634.01


27 May 2010, 21:41:15 maniac rakstīja:

27 May 2010, 18:21:11 otomars rakstīja:

27 May 2010, 14:44:12 Garders rakstīja:
skatos problēmu visiem daudz , man draugam lielai Viragai šauj ārā sveci, otro, karbūži noregulēti, otrais cilindrs pavasarī auksts nedaudz kūpēja, tagad itkā ne, laikam jau ieteiksiet pa taisno pie elektriķa..., jeb ir kādi padomi kā pašam konstatēt vai vainīgs vads, spole, vai kas cits?

trekns maisiijums bojaa sveces

Brālēns kādreiz ilgi čakarējās ar lielās virāgas otro cilindru. Viņam rubījās ārā, kad riktīgi uzsila. Vienalga - pa pilsētu vai šoseju. Izmēģinājās visādi. Un zinat, kas par vainu? Nebija oriģinālais gaisa filtrs! Nomainīja un šaize pazuda.

man arii sita sveces,paarjaucu karbjus nomainiiju adatas, paargaaja degmaisiijuma kvalitaati taam raganaam vajadzeeja preciizu

Offline

mezavecis
27. May 2010, 22:28#6689

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


27 May 2010, 22:11:55 teesesmu rakstīja:
Sveiki. Gribeeju jautat par Armetajam bremzhu shljaukaam? Proti - Orgjinalas nomainot pret skruvejamam armetajam - bremzhu atgaisoshana taam ir tada pati kaa jebkuraam bremzeem vai tomeer kkadi atshkjiras?

Un otrs jaut.? Kas tas var but bremzem par iemeslu - ja MO nav braukts (tachu lidz shim bremzes ir stradajushas) un no staveshanas paliek ciets kaa akmens bremzhu heebelis (bez gajiena) un prieksh. ritenis nokjile? Tachu kad atskruve atgaisoshanas skruviti (vispirms vienas puses,tad otras) suports atlaizh un hebelis paliek absaluti normals un bremze?
Armetas laus precizak nodozet bremzeshanas speku bremzejot,parejais tapat otras problemas iemesls varetu but skidrums,nomaini un varbut shaize pazud+nocheko limeni!!!

Offline

teesesmu
27. May 2010, 22:31#6690

Kopš: 12. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: jamaha er viens :)


27 May 2010, 22:28:58 mezavecis rakstīja:

27 May 2010, 22:11:55 teesesmu rakstīja:
Sveiki. Gribeeju jautat par Armetajam bremzhu shljaukaam? Proti - Orgjinalas nomainot pret skruvejamam armetajam - bremzhu atgaisoshana taam ir tada pati kaa jebkuraam bremzeem vai tomeer kkadi atshkjiras?

Un otrs jaut.? Kas tas var but bremzem par iemeslu - ja MO nav braukts (tachu lidz shim bremzes ir stradajushas) un no staveshanas paliek ciets kaa akmens bremzhu heebelis (bez gajiena) un prieksh. ritenis nokjile? Tachu kad atskruve atgaisoshanas skruviti (vispirms vienas puses,tad otras) suports atlaizh un hebelis paliek absaluti normals un bremze?
Armetas laus precizak nodozet bremzeshanas speku bremzejot,parejais tapat otras problemas iemesls varetu but skidrums,nomaini un varbut shaize pazud+nocheko limeni!!!


Skjidrus saliets jauns,bremzhmashiina paarjaukta un iztirita,mebranas labas - bremzes atgaisotas..Itkaa viss oki. Tachu MO pastaveja kadu laiku (nebraukts) un bremzes pashas no sevis nokjileja un bremzhu hebelis palika ciets! WTF,kapec ta?

Offline

Naits
27. May 2010, 22:47#6691

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5225

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Pamanīju ka FZRam sit cauri viens svečvads, sapūtu ar silikonu un biku pastūmu no rāmja pagaidām ir ok, bet ne uz ilgu. no spoles viņu izskrūvēt nevar vai jāmaina ar visu spoli, vai var kā savādāk? Zinu ka intrudera motoram no spoles izskrūvē, pīpīti noskrūvē un ieskrūvē cik garu vadu gribi.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

mezavecis
27. May 2010, 22:52#6692

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


27 May 2010, 22:31:59 teesesmu rakstīja:

27 May 2010, 22:28:58 mezavecis rakstīja:

27 May 2010, 22:11:55 teesesmu rakstīja:
Sveiki. Gribeeju jautat par Armetajam bremzhu shljaukaam? Proti - Orgjinalas nomainot pret skruvejamam armetajam - bremzhu atgaisoshana taam ir tada pati kaa jebkuraam bremzeem vai tomeer kkadi atshkjiras?

Un otrs jaut.? Kas tas var but bremzem par iemeslu - ja MO nav braukts (tachu lidz shim bremzes ir stradajushas) un no staveshanas paliek ciets kaa akmens bremzhu heebelis (bez gajiena) un prieksh. ritenis nokjile? Tachu kad atskruve atgaisoshanas skruviti (vispirms vienas puses,tad otras) suports atlaizh un hebelis paliek absaluti normals un bremze?
Armetas laus precizak nodozet bremzeshanas speku bremzejot,parejais tapat otras problemas iemesls varetu but skidrums,nomaini un varbut shaize pazud+nocheko limeni!!!


Skjidrus saliets jauns,bremzhmashiina paarjaukta un iztirita,mebranas labas - bremzes atgaisotas..Itkaa viss oki. Tachu MO pastaveja kadu laiku (nebraukts) un bremzes pashas no sevis nokjileja un bremzhu hebelis palika ciets! WTF,kapec ta?
problema ka varbut parvilki bachoka vacinju vai skidruma un siltuma vinsh izpletas un nebija kur izplust gaisam(gumijinai pie hebela i mazs mazs kanalinsh) vai skidrumam(hu...is un gumijas piebrieda)-sistema spiediens un bremzes kile!

Offline

Subbis
28. May 2010, 00:33#6693

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 466

Braucu ar:


27 May 2010, 12:17:58 Animmotors rakstīja:

27 May 2010, 09:34:40 deMarco rakstīja:

26 May 2010, 23:34:00 Subbis rakstīja:
Bremžu dozēšana kļuvusi problemātiska. Spiežu normāli - nebremzē, paspiežu stiprāk, pārdozē un strauji pieķer. Vienkārši spaidot hēbeli šis tāds kā gurkstošs kļuvis. Bremzmašīna?

Standarta vaina vecākiem močiem. Noņem ručku (ne pašu bremžmašīnu) un ieeļļo (ar kādu smēri) ābas sānu virsmas (tipo augša un apakša). Tur sakrājas visādi Sū un tad ķeras. Pēc tam viss būs čikiniekā

Sapūpt bremžmašīnas cilindru, pie hēbeļa, ar WD40 un viss būss kārtībā. Es, pēc lietus, sapūšu arī visas pogas, kloķus, atslēgas caurumus un nekas nekur vairs neķerās.


Paldies par padomiem
Tāds sīkums, bet šitā ietekmē bremžu raksturu Tagad mocim vismaz 10 Zs klāt

Offline

karlitto
28. May 2010, 09:08#6694

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 345

Braucu ar: exclusiv


27 May 2010, 21:43:03 Andruha rakstīja:
nu fakts kā tāds,ka kļūda panelī pazuda,man tas testeris tāds stromnijs bija,moš nepareizi rādīja,rīt kolēģis uz darbu atstieps labāku tad arī velreiz pārbaudīšu,bet jācer uz to ka vaina vienkārši bija deļ slikta kontakta



svariigs fakts ir tas, ka veicot meeriijumus, akumulatoram ir jaabuut uzlaadeetam 100%iigi, ja buus par tukshu, taad logiski, ka tiks gaazts iekshaa lielaaks spriegums, lai uzlaadeetu.
Apsties manuaalii cik jaabuut - man gsxr - im bija jaameera pie 5000 apgriezieniem, ar iesleegtu tuvo un bija jaabuut 14,5 V laikam

aa jaa, un man arii bija taadi pati probleema tai pashai kastiitei, kur taveejam

[ Šo ziņu laboja karlitto, 28 May 2010, 09:08:30 ]



-----------------
kam nav savs kabinets, tam nav savs kabinets

Offline

jautruls
28. May 2010, 09:39#6695

Kopš: 18. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3720

Braucu ar: Suzuki

Taa! Sozrel vopros!!! Kas var buut par h..., sit aaraa droshinaataaju...10... tas ir uz pavarotnjikiem, signaalu un stopnjiku! Nomainiiju, atkal.... ieliku stipraaku bik, shobriid turaas! Viens no iemesliem, kaut kur nekontakts! Vai varbuut veel kaads iemesls???

-----------------
фиксы смайди!

Offline

Naits
28. May 2010, 09:45#6696

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5225

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


28 May 2010, 09:39:41 jautruls rakstīja:
Taa! Sozrel vopros!!! Kas var buut par h..., sit aaraa droshinaataaju...10... tas ir uz pavarotnjikiem, signaalu un stopnjiku! Nomainiiju, atkal.... ieliku stipraaku bik, shobriid turaas! Viens no iemesliem, kaut kur nekontakts! Vai varbuut veel kaads iemesls???

drīzākais ka kaut kur pārlūzis vads un bojāta izolācija un vibrējot kur uzsit uz masu.

[ Šo ziņu laboja Naits, 28 May 2010, 09:45:59 ]



-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

MIGs
28. May 2010, 10:14#6697

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Tapēc jau tas ir drošinātājs lai sistu to ārā nevis degtu vadi.
Nākmreiz ieliec naglu.
Skaties kur tieši tev iet uz īso - beigta izolācija, slikta lampiņa, ūdens kautkur utt.

-----------------

Offline

Sliktais
28. May 2010, 10:16#6698

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


28 May 2010, 09:39:41 jautruls rakstīja:
Taa! Sozrel vopros!!! Kas var buut par h..., sit aaraa droshinaataaju...10... tas ir uz pavarotnjikiem, signaalu un stopnjiku! Nomainiiju, atkal.... ieliku stipraaku bik, shobriid turaas! Viens no iemesliem, kaut kur nekontakts! Vai varbuut veel kaads iemesls???

Vot niknāku drošinātāju gan likt nevajag, labāk meklē cēloni

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

ruu
28. May 2010, 10:18#6699

Kopš: 27. Aug 2008

Ziņojumi: 153

Braucu ar: melnu ekskluzīvo TL

Var gadīties kādā no lukturiem plusa mēlīte,kas atspiežas pret lampiņas elektrodu, skaras klāt mīnusam.

Offline

Saveris
28. May 2010, 10:23#6700

Kopš: 16. Mar 2009

Ziņojumi: 496

Braucu ar: honda


28 May 2010, 09:39:41 jautruls rakstīja:
Taa! Sozrel vopros!!! Kas var buut par h..., sit aaraa droshinaataaju...10... tas ir uz pavarotnjikiem, signaalu un stopnjiku! Nomainiiju, atkal.... ieliku stipraaku bik, shobriid turaas! Viens no iemesliem, kaut kur nekontakts! Vai varbuut veel kaads iemesls???

meklee, kur paarriiveeta izolaacija. ja Tev ir tjuuna pavaroti, ieteiktu vispirms paskatiities savienojuma vietas, mosh viiri mellaa kaut ko sakjiimikjojushi

-----------------
dedzinu cukuru, padaru saldu par ruugtu, spirtu par uudeni, vienvaardsakot- muitnieks

Offline