Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
jautruls
29. May 2010, 12:25#6721

Kopš: 18. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3720

Braucu ar: Suzuki

Ne jau no taa vinjas aptaureetas... Ok...es labaak neizteikshos!

-----------------
фиксы смайди!

Offline

mouss
29. May 2010, 16:05#6722

Kopš: 23. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1733

Braucu ar: Zigi Aprīli


29 May 2010, 09:19:48 jautruls rakstīja:

29 May 2010, 09:16:34 raimob rakstīja:
man mājās no seniem laikiem ir tā zaļā pasta laikam gajo vai kaa tur. bet man viņa ir cieta ar ko šķaidīt?


Kam Tev vinju shkjaidiit? Ziimee uz filcha, kaa ar kriitinju!!! Nekad neesmu shkjaidiijis!!!



vislabaak to pastu ( pasta Goja,ja kas...) pakausēt kaut vai ar šķiltavu,un tad uzsmērēt uz filca!

-----------------
reti riebīgi riebīgs RIEBEKLIS



Offline

gynts
29. May 2010, 20:39#6723

Kopš: 27. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 460

Braucu ar: yamaha xjr1200:


29 May 2010, 16:05:02 mouss rakstīja:

29 May 2010, 09:19:48 jautruls rakstīja:

29 May 2010, 09:16:34 raimob rakstīja:
man mājās no seniem laikiem ir tā zaļā pasta laikam gajo vai kaa tur. bet man viņa ir cieta ar ko šķaidīt?


Kam Tev vinju shkjaidiit? Ziimee uz filcha, kaa ar kriitinju!!! Nekad neesmu shkjaidiijis!!!



vislabaak to pastu ( pasta Goja,ja kas...) pakausēt kaut vai ar šķiltavu,un tad uzsmērēt uz filca!
neko newajag kauseet ripa filca griezas uz urbenes pieliec klaat pastu vinja pielips pie filca cik vajag...goi...gosudarstvennij opticeskij institut

[ Šo ziņu laboja gynts, 29 May 2010, 20:40:31 ]

Offline

akselerators
29. May 2010, 21:41#6724

Kopš: 11. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 75

Braucu ar: paceltu asti.

Labvakar! Vajag kādu elektriķi, kurš tiktu galā ar mana LC4 pavarotiem. Ieteicams Pārdaugavā. Stāsts sekojošs. Moci atvedot no Vācijas, iespējams, tika nofenderēts relejs. Jautāju pie Serģa, maksājot ap 100eiro Kas man nešķiet tīkama cena. Relejs ar 4 kontaktiem. Panelī viena indikātora lampiņa(ja tas ko maina). Vai tur nevar kko samudrīt? Vajag priekš TA(vakar pazemoja ) Ja kādam ir kādas idejas tad PM. Taisnīga samaksa garantēta...

Offline

Difers
29. May 2010, 22:17#6725

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT

Parasto auto releju iemuģī. Es pat vienam čomam virāgai ieliku kam bija pegriezienu relejs kopā ar kautkādu citu dzīvībai svarīgu releju..

Offline

mezazvers
29. May 2010, 23:05#6726

Kopš: 17. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: Suzuki XF 650

Pagriezienu relejs derēs ta vienalga no kā, žiguļa, opeļa, iža, javas sliktākā gadījumā var kādu rezistoru no veca rādžiņa piemest lai piedzītu un viss ok, izmaksās minimālas!

Offline

webo
30. May 2010, 19:04#6727

Kopš: 22. Jan 2009

Ziņojumi: 84

Braucu ar: Suzuki GSXR 750

Sveiki!
Man uz gsxr izslīd sajūgs jau no 6-7tūkst/apgr.....domāju ka būs beigti sajūga diski.

Vakar noņēmu sajūga diskus...nav viņi nemaz nodiluši(tie klucīši uz visiem diskiem ir normāla lieluma, visi vienādi nodiluši), jaunus sajūga diskus gan es nēsmu redzējis. Visi izcilņi ar kuriem fiksējas kurvī arī ir dzīvi. Vienīgi pāris metāla diski bij tādi kā nedaudz lielāku temp.dabūjuši(sakrāsojušies). Man ir nelielas aizdomas ka atsperes varētu būt vainīgas jo viņas bij diezgan brīvi pievilktas un dažām apakšējais posms kurš spiežas pie kurvja jau vairs nav apaļš, bet nodilis pusapaļš.....

Būtu labi ja kāds varētu kautko ieteikt, vai ja varētu saskrieties, tad parādītu to sajūgu

Offline

Archy96
30. May 2010, 19:11#6728

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


30 May 2010, 19:04:05 webo rakstīja:
Sveiki!
Man uz gsxr izslīd sajūgs jau no 6-7tūkst/apgr.....domāju ka būs beigti sajūga diski.

Vakar noņēmu sajūga diskus...nav viņi nemaz nodiluši(tie klucīši uz visiem diskiem ir normāla lieluma, visi vienādi nodiluši), jaunus sajūga diskus gan es nēsmu redzējis. Visi izcilņi ar kuriem fiksējas kurvī arī ir dzīvi. Vienīgi pāris metāla diski bij tādi kā nedaudz lielāku temp.dabūjuši(sakrāsojušies). Man ir nelielas aizdomas ka atsperes varētu būt vainīgas jo viņas bij diezgan brīvi pievilktas un dažām apakšējais posms kurš spiežas pie kurvja jau vairs nav apaļš, bet nodilis pusapaļš.....

Būtu labi ja kāds varētu kautko ieteikt, vai ja varētu saskrieties, tad parādītu to sajūgu

Tu paņem apskaties servisa manuālī, kāds ir wear limit sajūga diskiem, pamēri un tad redzēsi vai ir vēl lietojami, tas pats starpdiskiem, un atsperēm augstumu arī jānomēra

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

irvains
30. May 2010, 19:20#6729

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: Suzuki GSX-R1000 k6

Problēma,gsxr k6 braucot lēnos pagriezienus sajūta, ka stūre krīt uz to pusi kur sasveries, izteikti 333 trasē 180 grādu līkumā
Tā varētu būt demfera vaina ?

Offline

Archy96
30. May 2010, 19:26#6730

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


30 May 2010, 19:20:07 irvains rakstīja:
Problēma,gsxr k6 braucot lēnos pagriezienus sajūta, ka stūre krīt uz to pusi kur sasveries, izteikti 333 trasē 180 grādu līkumā
Tā varētu būt demfera vaina ?

Pa mazu spiediens priekšējā riepā, ja gāžas līkumos iekšā - uztaisi 2,1 un tad pamēģini pabraukt.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

irvains
30. May 2010, 19:32#6731

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: Suzuki GSX-R1000 k6


30 May 2010, 19:26:23 Archy96 rakstīja:

30 May 2010, 19:20:07 irvains rakstīja:
Problēma,gsxr k6 braucot lēnos pagriezienus sajūta, ka stūre krīt uz to pusi kur sasveries, izteikti 333 trasē 180 grādu līkumā
Tā varētu būt demfera vaina ?

Pa mazu spiediens priekšējā riepā, ja gāžas līkumos iekšā - uztaisi 2,1 un tad pamēģini pabraukt.

Braucu ar 2,2

Offline

Archy96
30. May 2010, 19:50#6732

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


30 May 2010, 19:32:43 irvains rakstīja:

30 May 2010, 19:26:23 Archy96 rakstīja:

30 May 2010, 19:20:07 irvains rakstīja:
Problēma,gsxr k6 braucot lēnos pagriezienus sajūta, ka stūre krīt uz to pusi kur sasveries, izteikti 333 trasē 180 grādu līkumā
Tā varētu būt demfera vaina ?

Pa mazu spiediens priekšējā riepā, ja gāžas līkumos iekšā - uztaisi 2,1 un tad pamēģini pabraukt.

Braucu ar 2,2

Nu varbūt Tev tā tikai liekas, ka krīt līkumos - lēnajos neliela šāda parādība varētu būt, ātrajos līkumos tas pats?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

irvains
30. May 2010, 19:52#6733

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: Suzuki GSX-R1000 k6


30 May 2010, 19:50:37 Archy96 rakstīja:

30 May 2010, 19:32:43 irvains rakstīja:

30 May 2010, 19:26:23 Archy96 rakstīja:

30 May 2010, 19:20:07 irvains rakstīja:
Problēma,gsxr k6 braucot lēnos pagriezienus sajūta, ka stūre krīt uz to pusi kur sasveries, izteikti 333 trasē 180 grādu līkumā
Tā varētu būt demfera vaina ?

Pa mazu spiediens priekšējā riepā, ja gāžas līkumos iekšā - uztaisi 2,1 un tad pamēģini pabraukt.

Braucu ar 2,2

Nu varbūt Tev tā tikai liekas, ka krīt līkumos - lēnajos neliela šāda parādība varētu būt, ātrajos līkumos tas pats?

Ātrajos liekas normāli...

Offline

Archy96
30. May 2010, 19:54#6734

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


30 May 2010, 19:52:38 irvains rakstīja:

30 May 2010, 19:50:37 Archy96 rakstīja:

30 May 2010, 19:32:43 irvains rakstīja:

30 May 2010, 19:26:23 Archy96 rakstīja:

30 May 2010, 19:20:07 irvains rakstīja:
Problēma,gsxr k6 braucot lēnos pagriezienus sajūta, ka stūre krīt uz to pusi kur sasveries, izteikti 333 trasē 180 grādu līkumā
Tā varētu būt demfera vaina ?

Pa mazu spiediens priekšējā riepā, ja gāžas līkumos iekšā - uztaisi 2,1 un tad pamēģini pabraukt.

Braucu ar 2,2

Nu varbūt Tev tā tikai liekas, ka krīt līkumos - lēnajos neliela šāda parādība varētu būt, ātrajos līkumos tas pats?

Ātrajos liekas normāli...

Nu tad nemeklē problēmas, gan jau viss kārtībā, iespējams - nepareizi sēdi uz moča un tamdēļ tādas sajūtas

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

irvains
30. May 2010, 20:00#6735

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: Suzuki GSX-R1000 k6


30 May 2010, 19:54:41 Archy96 rakstīja:

30 May 2010, 19:52:38 irvains rakstīja:

30 May 2010, 19:50:37 Archy96 rakstīja:

30 May 2010, 19:32:43 irvains rakstīja:

30 May 2010, 19:26:23 Archy96 rakstīja:

30 May 2010, 19:20:07 irvains rakstīja:
Problēma,gsxr k6 braucot lēnos pagriezienus sajūta, ka stūre krīt uz to pusi kur sasveries, izteikti 333 trasē 180 grādu līkumā
Tā varētu būt demfera vaina ?

Pa mazu spiediens priekšējā riepā, ja gāžas līkumos iekšā - uztaisi 2,1 un tad pamēģini pabraukt.

Braucu ar 2,2

Nu varbūt Tev tā tikai liekas, ka krīt līkumos - lēnajos neliela šāda parādība varētu būt, ātrajos līkumos tas pats?

Ātrajos liekas normāli...

Nu tad nemeklē problēmas, gan jau viss kārtībā, iespējams - nepareizi sēdi uz moča un tamdēļ tādas sajūtas

Varbūt arī Neesmu spečuks

Offline

webo
30. May 2010, 20:44#6736

Kopš: 22. Jan 2009

Ziņojumi: 84

Braucu ar: Suzuki GSXR 750


30 May 2010, 19:11:15 Archy96 rakstīja:

30 May 2010, 19:04:05 webo rakstīja:
Sveiki!
Man uz gsxr izslīd sajūgs jau no 6-7tūkst/apgr.....domāju ka būs beigti sajūga diski.

Vakar noņēmu sajūga diskus...nav viņi nemaz nodiluši(tie klucīši uz visiem diskiem ir normāla lieluma, visi vienādi nodiluši), jaunus sajūga diskus gan es nēsmu redzējis. Visi izcilņi ar kuriem fiksējas kurvī arī ir dzīvi. Vienīgi pāris metāla diski bij tādi kā nedaudz lielāku temp.dabūjuši(sakrāsojušies). Man ir nelielas aizdomas ka atsperes varētu būt vainīgas jo viņas bij diezgan brīvi pievilktas un dažām apakšējais posms kurš spiežas pie kurvja jau vairs nav apaļš, bet nodilis pusapaļš.....

Būtu labi ja kāds varētu kautko ieteikt, vai ja varētu saskrieties, tad parādītu to sajūgu

Tu paņem apskaties servisa manuālī, kāds ir wear limit sajūga diskiem, pamēri un tad redzēsi vai ir vēl lietojami, tas pats starpdiskiem, un atsperēm augstumu arī jānomēra



Viss ļotii labi, atradu manuāli, atradu izmērus tik nesaprotu ko nozīmē tas in izmērs ka minēts iekavās
Piem: Service limit 1.82mm (0,072 in)
Un tā visiem izmēriem....

Offline

Es10
30. May 2010, 20:47#6737

Kopš: 23. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 183

Braucu ar: R1

Situācija tāda ka ZX6R 1998 gads, brīvgaitā slāpst nost... un liekās ka tas sākās kā noaminiju aķi uz jauno... Ir kādi ieteikumi ko darīt, kaut ko kaut kur jāregulē
No močiem jēdzu apaļu 0

Offline

Archy96
30. May 2010, 20:52#6738

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


30 May 2010, 20:44:58 webo rakstīja:

30 May 2010, 19:11:15 Archy96 rakstīja:

30 May 2010, 19:04:05 webo rakstīja:
Sveiki!
Man uz gsxr izslīd sajūgs jau no 6-7tūkst/apgr.....domāju ka būs beigti sajūga diski.

Vakar noņēmu sajūga diskus...nav viņi nemaz nodiluši(tie klucīši uz visiem diskiem ir normāla lieluma, visi vienādi nodiluši), jaunus sajūga diskus gan es nēsmu redzējis. Visi izcilņi ar kuriem fiksējas kurvī arī ir dzīvi. Vienīgi pāris metāla diski bij tādi kā nedaudz lielāku temp.dabūjuši(sakrāsojušies). Man ir nelielas aizdomas ka atsperes varētu būt vainīgas jo viņas bij diezgan brīvi pievilktas un dažām apakšējais posms kurš spiežas pie kurvja jau vairs nav apaļš, bet nodilis pusapaļš.....

Būtu labi ja kāds varētu kautko ieteikt, vai ja varētu saskrieties, tad parādītu to sajūgu

Tu paņem apskaties servisa manuālī, kāds ir wear limit sajūga diskiem, pamēri un tad redzēsi vai ir vēl lietojami, tas pats starpdiskiem, un atsperēm augstumu arī jānomēra



Viss ļotii labi, atradu manuāli, atradu izmērus tik nesaprotu ko nozīmē tas in izmērs ka minēts iekavās
Piem: Service limit 1.82mm (0,072 in)
Un tā visiem izmēriem....

Inches - tās ir collas.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

webo
30. May 2010, 20:56#6739

Kopš: 22. Jan 2009

Ziņojumi: 84

Braucu ar: Suzuki GSXR 750


30 May 2010, 20:52:26 Archy96 rakstīja:

30 May 2010, 20:44:58 webo rakstīja:

30 May 2010, 19:11:15 Archy96 rakstīja:

30 May 2010, 19:04:05 webo rakstīja:
Sveiki!
Man uz gsxr izslīd sajūgs jau no 6-7tūkst/apgr.....domāju ka būs beigti sajūga diski.

Vakar noņēmu sajūga diskus...nav viņi nemaz nodiluši(tie klucīši uz visiem diskiem ir normāla lieluma, visi vienādi nodiluši), jaunus sajūga diskus gan es nēsmu redzējis. Visi izcilņi ar kuriem fiksējas kurvī arī ir dzīvi. Vienīgi pāris metāla diski bij tādi kā nedaudz lielāku temp.dabūjuši(sakrāsojušies). Man ir nelielas aizdomas ka atsperes varētu būt vainīgas jo viņas bij diezgan brīvi pievilktas un dažām apakšējais posms kurš spiežas pie kurvja jau vairs nav apaļš, bet nodilis pusapaļš.....

Būtu labi ja kāds varētu kautko ieteikt, vai ja varētu saskrieties, tad parādītu to sajūgu

Tu paņem apskaties servisa manuālī, kāds ir wear limit sajūga diskiem, pamēri un tad redzēsi vai ir vēl lietojami, tas pats starpdiskiem, un atsperēm augstumu arī jānomēra



Viss ļotii labi, atradu manuāli, atradu izmērus tik nesaprotu ko nozīmē tas in izmērs ka minēts iekavās
Piem: Service limit 1.82mm (0,072 in)
Un tā visiem izmēriem....

Inches - tās ir collas.
[/quot

Paldies

Offline

Es10
30. May 2010, 21:38#6740

Kopš: 23. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 183

Braucu ar: R1


30 May 2010, 20:47:17 Es10 rakstīja:
Situācija tāda ka ZX6R 1998 gads, brīvgaitā slāpst nost... un liekās ka tas sākās kā noaminiju aķi uz jauno... Ir kādi ieteikumi ko darīt, kaut ko kaut kur jāregulē
No močiem jēdzu apaļu 0


Tiešām nav ieteikumu?

Offline