Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
jautruls | |  Kopš: 18. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3720
Braucu ar: Suzuki
| Ne jau no taa vinjas aptaureetas... Ok...es labaak neizteikshos! 
----------------- фиксы смайди! | Offline
| | |
mouss | |  Kopš: 23. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1733
Braucu ar: Zigi Aprīli
|
29 May 2010, 09:19:48 jautruls rakstīja:
29 May 2010, 09:16:34 raimob rakstīja:
man mājās no seniem laikiem ir tā zaļā pasta laikam gajo vai kaa tur. bet man viņa ir cieta ar ko šķaidīt?
Kam Tev vinju shkjaidiit? Ziimee uz filcha, kaa ar kriitinju!!! Nekad neesmu shkjaidiijis!!!
vislabaak to pastu ( pasta Goja,ja kas...) pakausēt kaut vai ar šķiltavu,un tad uzsmērēt uz filca! 
----------------- reti riebīgi riebīgs RIEBEKLIS
| Offline
| | |
gynts | |  Kopš: 27. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 460
Braucu ar: yamaha xjr1200:
|
29 May 2010, 16:05:02 mouss rakstīja:
29 May 2010, 09:19:48 jautruls rakstīja:
29 May 2010, 09:16:34 raimob rakstīja:
man mājās no seniem laikiem ir tā zaļā pasta laikam gajo vai kaa tur. bet man viņa ir cieta ar ko šķaidīt?
Kam Tev vinju shkjaidiit? Ziimee uz filcha, kaa ar kriitinju!!! Nekad neesmu shkjaidiijis!!!
vislabaak to pastu ( pasta Goja,ja kas...) pakausēt kaut vai ar šķiltavu,un tad uzsmērēt uz filca! 
neko newajag kauseet ripa filca griezas uz urbenes pieliec klaat pastu vinja pielips pie filca cik vajag...goi...gosudarstvennij opticeskij institut  [ Šo ziņu laboja gynts, 29 May 2010, 20:40:31 ] | Offline
| | |
|
akselerators | |  Kopš: 11. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 75
Braucu ar: paceltu asti.
| Labvakar! Vajag kādu elektriķi, kurš tiktu galā ar mana LC4 pavarotiem. Ieteicams Pārdaugavā. Stāsts sekojošs. Moci atvedot no Vācijas, iespējams, tika nofenderēts relejs. Jautāju pie Serģa, maksājot ap 100eiro Kas man nešķiet tīkama cena. Relejs ar 4 kontaktiem. Panelī viena indikātora lampiņa(ja tas ko maina). Vai tur nevar kko samudrīt? Vajag priekš TA(vakar pazemoja ) Ja kādam ir kādas idejas tad PM. Taisnīga samaksa garantēta...  | Offline
| | |
Difers | |  Kopš: 25. Mar 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 334
Braucu ar: BMW K1600GT
| Parasto auto releju iemuģī. Es pat vienam čomam virāgai ieliku kam bija pegriezienu relejs kopā ar kautkādu citu dzīvībai svarīgu releju.. | Offline
| | |
mezazvers | |  Kopš: 17. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 107
Braucu ar: Suzuki XF 650
| Pagriezienu relejs derēs ta vienalga no kā, žiguļa, opeļa, iža, javas sliktākā gadījumā var kādu rezistoru no veca rādžiņa piemest lai piedzītu un viss ok, izmaksās minimālas! | Offline
| | |
webo | |  Kopš: 22. Jan 2009
Ziņojumi: 84
Braucu ar: Suzuki GSXR 750
| Sveiki!
Man uz gsxr izslīd sajūgs jau no 6-7tūkst/apgr.....domāju ka būs beigti sajūga diski.
Vakar noņēmu sajūga diskus...nav viņi nemaz nodiluši(tie klucīši uz visiem diskiem ir normāla lieluma, visi vienādi nodiluši), jaunus sajūga diskus gan es nēsmu redzējis. Visi izcilņi ar kuriem fiksējas kurvī arī ir dzīvi. Vienīgi pāris metāla diski bij tādi kā nedaudz lielāku temp.dabūjuši(sakrāsojušies). Man ir nelielas aizdomas ka atsperes varētu būt vainīgas jo viņas bij diezgan brīvi pievilktas un dažām apakšējais posms kurš spiežas pie kurvja jau vairs nav apaļš, bet nodilis pusapaļš.....
Būtu labi ja kāds varētu kautko ieteikt, vai ja varētu saskrieties, tad parādītu to sajūgu  | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
30 May 2010, 19:04:05 webo rakstīja:
Sveiki!
Man uz gsxr izslīd sajūgs jau no 6-7tūkst/apgr.....domāju ka būs beigti sajūga diski.
Vakar noņēmu sajūga diskus...nav viņi nemaz nodiluši(tie klucīši uz visiem diskiem ir normāla lieluma, visi vienādi nodiluši), jaunus sajūga diskus gan es nēsmu redzējis. Visi izcilņi ar kuriem fiksējas kurvī arī ir dzīvi. Vienīgi pāris metāla diski bij tādi kā nedaudz lielāku temp.dabūjuši(sakrāsojušies). Man ir nelielas aizdomas ka atsperes varētu būt vainīgas jo viņas bij diezgan brīvi pievilktas un dažām apakšējais posms kurš spiežas pie kurvja jau vairs nav apaļš, bet nodilis pusapaļš.....
Būtu labi ja kāds varētu kautko ieteikt, vai ja varētu saskrieties, tad parādītu to sajūgu 
Tu paņem apskaties servisa manuālī, kāds ir wear limit sajūga diskiem, pamēri un tad redzēsi vai ir vēl lietojami, tas pats starpdiskiem, un atsperēm augstumu arī jānomēra 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
irvains | |  Kopš: 25. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 45
Braucu ar: Suzuki GSX-R1000 k6
| Problēma,gsxr k6 braucot lēnos pagriezienus sajūta, ka stūre krīt uz to pusi kur sasveries, izteikti 333 trasē 180 grādu līkumā 
Tā varētu būt demfera vaina ? | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
30 May 2010, 19:20:07 irvains rakstīja:
Problēma,gsxr k6 braucot lēnos pagriezienus sajūta, ka stūre krīt uz to pusi kur sasveries, izteikti 333 trasē 180 grādu līkumā 
Tā varētu būt demfera vaina ?
Pa mazu spiediens priekšējā riepā, ja gāžas līkumos iekšā - uztaisi 2,1 un tad pamēģini pabraukt.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
irvains | |  Kopš: 25. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 45
Braucu ar: Suzuki GSX-R1000 k6
|
30 May 2010, 19:26:23 Archy96 rakstīja:
30 May 2010, 19:20:07 irvains rakstīja:
Problēma,gsxr k6 braucot lēnos pagriezienus sajūta, ka stūre krīt uz to pusi kur sasveries, izteikti 333 trasē 180 grādu līkumā 
Tā varētu būt demfera vaina ?
Pa mazu spiediens priekšējā riepā, ja gāžas līkumos iekšā - uztaisi 2,1 un tad pamēģini pabraukt.
Braucu ar 2,2 | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
30 May 2010, 19:32:43 irvains rakstīja:
30 May 2010, 19:26:23 Archy96 rakstīja:
30 May 2010, 19:20:07 irvains rakstīja:
Problēma,gsxr k6 braucot lēnos pagriezienus sajūta, ka stūre krīt uz to pusi kur sasveries, izteikti 333 trasē 180 grādu līkumā 
Tā varētu būt demfera vaina ?
Pa mazu spiediens priekšējā riepā, ja gāžas līkumos iekšā - uztaisi 2,1 un tad pamēģini pabraukt.
Braucu ar 2,2
Nu varbūt Tev tā tikai liekas, ka krīt līkumos - lēnajos neliela šāda parādība varētu būt, ātrajos līkumos tas pats?
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
irvains | |  Kopš: 25. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 45
Braucu ar: Suzuki GSX-R1000 k6
|
30 May 2010, 19:50:37 Archy96 rakstīja:
30 May 2010, 19:32:43 irvains rakstīja:
30 May 2010, 19:26:23 Archy96 rakstīja:
30 May 2010, 19:20:07 irvains rakstīja:
Problēma,gsxr k6 braucot lēnos pagriezienus sajūta, ka stūre krīt uz to pusi kur sasveries, izteikti 333 trasē 180 grādu līkumā 
Tā varētu būt demfera vaina ?
Pa mazu spiediens priekšējā riepā, ja gāžas līkumos iekšā - uztaisi 2,1 un tad pamēģini pabraukt.
Braucu ar 2,2
Nu varbūt Tev tā tikai liekas, ka krīt līkumos - lēnajos neliela šāda parādība varētu būt, ātrajos līkumos tas pats?
Ātrajos liekas normāli... | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
30 May 2010, 19:52:38 irvains rakstīja:
30 May 2010, 19:50:37 Archy96 rakstīja:
30 May 2010, 19:32:43 irvains rakstīja:
30 May 2010, 19:26:23 Archy96 rakstīja:
30 May 2010, 19:20:07 irvains rakstīja:
Problēma,gsxr k6 braucot lēnos pagriezienus sajūta, ka stūre krīt uz to pusi kur sasveries, izteikti 333 trasē 180 grādu līkumā 
Tā varētu būt demfera vaina ?
Pa mazu spiediens priekšējā riepā, ja gāžas līkumos iekšā - uztaisi 2,1 un tad pamēģini pabraukt.
Braucu ar 2,2
Nu varbūt Tev tā tikai liekas, ka krīt līkumos - lēnajos neliela šāda parādība varētu būt, ātrajos līkumos tas pats?
Ātrajos liekas normāli...
Nu tad nemeklē problēmas, gan jau viss kārtībā, iespējams - nepareizi sēdi uz moča un tamdēļ tādas sajūtas 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
irvains | |  Kopš: 25. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 45
Braucu ar: Suzuki GSX-R1000 k6
|
30 May 2010, 19:54:41 Archy96 rakstīja:
30 May 2010, 19:52:38 irvains rakstīja:
30 May 2010, 19:50:37 Archy96 rakstīja:
30 May 2010, 19:32:43 irvains rakstīja:
30 May 2010, 19:26:23 Archy96 rakstīja:
30 May 2010, 19:20:07 irvains rakstīja:
Problēma,gsxr k6 braucot lēnos pagriezienus sajūta, ka stūre krīt uz to pusi kur sasveries, izteikti 333 trasē 180 grādu līkumā 
Tā varētu būt demfera vaina ?
Pa mazu spiediens priekšējā riepā, ja gāžas līkumos iekšā - uztaisi 2,1 un tad pamēģini pabraukt.
Braucu ar 2,2
Nu varbūt Tev tā tikai liekas, ka krīt līkumos - lēnajos neliela šāda parādība varētu būt, ātrajos līkumos tas pats?
Ātrajos liekas normāli...
Nu tad nemeklē problēmas, gan jau viss kārtībā, iespējams - nepareizi sēdi uz moča un tamdēļ tādas sajūtas 
Varbūt arī Neesmu spečuks  | Offline
| | |
webo | |  Kopš: 22. Jan 2009
Ziņojumi: 84
Braucu ar: Suzuki GSXR 750
|
30 May 2010, 19:11:15 Archy96 rakstīja:
30 May 2010, 19:04:05 webo rakstīja:
Sveiki!
Man uz gsxr izslīd sajūgs jau no 6-7tūkst/apgr.....domāju ka būs beigti sajūga diski.
Vakar noņēmu sajūga diskus...nav viņi nemaz nodiluši(tie klucīši uz visiem diskiem ir normāla lieluma, visi vienādi nodiluši), jaunus sajūga diskus gan es nēsmu redzējis. Visi izcilņi ar kuriem fiksējas kurvī arī ir dzīvi. Vienīgi pāris metāla diski bij tādi kā nedaudz lielāku temp.dabūjuši(sakrāsojušies). Man ir nelielas aizdomas ka atsperes varētu būt vainīgas jo viņas bij diezgan brīvi pievilktas un dažām apakšējais posms kurš spiežas pie kurvja jau vairs nav apaļš, bet nodilis pusapaļš.....
Būtu labi ja kāds varētu kautko ieteikt, vai ja varētu saskrieties, tad parādītu to sajūgu 
Tu paņem apskaties servisa manuālī, kāds ir wear limit sajūga diskiem, pamēri un tad redzēsi vai ir vēl lietojami, tas pats starpdiskiem, un atsperēm augstumu arī jānomēra 
Viss ļotii labi, atradu manuāli, atradu izmērus tik nesaprotu ko nozīmē tas in izmērs ka minēts iekavās 
Piem: Service limit 1.82mm (0,072 in)
Un tā visiem izmēriem.... | Offline
| | |
Es10 | |  Kopš: 23. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 183
Braucu ar: R1
| Situācija tāda ka ZX6R 1998 gads, brīvgaitā slāpst nost... un liekās ka tas sākās kā noaminiju aķi uz jauno... Ir kādi ieteikumi ko darīt, kaut ko kaut kur jāregulē
No močiem jēdzu apaļu 0 
| Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
30 May 2010, 20:44:58 webo rakstīja:
30 May 2010, 19:11:15 Archy96 rakstīja:
30 May 2010, 19:04:05 webo rakstīja:
Sveiki!
Man uz gsxr izslīd sajūgs jau no 6-7tūkst/apgr.....domāju ka būs beigti sajūga diski.
Vakar noņēmu sajūga diskus...nav viņi nemaz nodiluši(tie klucīši uz visiem diskiem ir normāla lieluma, visi vienādi nodiluši), jaunus sajūga diskus gan es nēsmu redzējis. Visi izcilņi ar kuriem fiksējas kurvī arī ir dzīvi. Vienīgi pāris metāla diski bij tādi kā nedaudz lielāku temp.dabūjuši(sakrāsojušies). Man ir nelielas aizdomas ka atsperes varētu būt vainīgas jo viņas bij diezgan brīvi pievilktas un dažām apakšējais posms kurš spiežas pie kurvja jau vairs nav apaļš, bet nodilis pusapaļš.....
Būtu labi ja kāds varētu kautko ieteikt, vai ja varētu saskrieties, tad parādītu to sajūgu 
Tu paņem apskaties servisa manuālī, kāds ir wear limit sajūga diskiem, pamēri un tad redzēsi vai ir vēl lietojami, tas pats starpdiskiem, un atsperēm augstumu arī jānomēra 
Viss ļotii labi, atradu manuāli, atradu izmērus tik nesaprotu ko nozīmē tas in izmērs ka minēts iekavās 
Piem: Service limit 1.82mm (0,072 in)
Un tā visiem izmēriem....
Inches - tās ir collas.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
webo | |  Kopš: 22. Jan 2009
Ziņojumi: 84
Braucu ar: Suzuki GSXR 750
|
30 May 2010, 20:52:26 Archy96 rakstīja:
30 May 2010, 20:44:58 webo rakstīja:
30 May 2010, 19:11:15 Archy96 rakstīja:
30 May 2010, 19:04:05 webo rakstīja:
Sveiki!
Man uz gsxr izslīd sajūgs jau no 6-7tūkst/apgr.....domāju ka būs beigti sajūga diski.
Vakar noņēmu sajūga diskus...nav viņi nemaz nodiluši(tie klucīši uz visiem diskiem ir normāla lieluma, visi vienādi nodiluši), jaunus sajūga diskus gan es nēsmu redzējis. Visi izcilņi ar kuriem fiksējas kurvī arī ir dzīvi. Vienīgi pāris metāla diski bij tādi kā nedaudz lielāku temp.dabūjuši(sakrāsojušies). Man ir nelielas aizdomas ka atsperes varētu būt vainīgas jo viņas bij diezgan brīvi pievilktas un dažām apakšējais posms kurš spiežas pie kurvja jau vairs nav apaļš, bet nodilis pusapaļš.....
Būtu labi ja kāds varētu kautko ieteikt, vai ja varētu saskrieties, tad parādītu to sajūgu 
Tu paņem apskaties servisa manuālī, kāds ir wear limit sajūga diskiem, pamēri un tad redzēsi vai ir vēl lietojami, tas pats starpdiskiem, un atsperēm augstumu arī jānomēra 
Viss ļotii labi, atradu manuāli, atradu izmērus tik nesaprotu ko nozīmē tas in izmērs ka minēts iekavās 
Piem: Service limit 1.82mm (0,072 in)
Un tā visiem izmēriem....
Inches - tās ir collas.
[/quot
Paldies 
| Offline
| | |
Es10 | |  Kopš: 23. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 183
Braucu ar: R1
|
30 May 2010, 20:47:17 Es10 rakstīja:
Situācija tāda ka ZX6R 1998 gads, brīvgaitā slāpst nost... un liekās ka tas sākās kā noaminiju aķi uz jauno... Ir kādi ieteikumi ko darīt, kaut ko kaut kur jāregulē
No močiem jēdzu apaļu 0 
Tiešām nav ieteikumu?  | Offline
| | |
|
|